Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:42:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718811 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2010.10.09 szombat, 00:23:04 »

Szia!
Úgy hiszem talán 1-2 hónapja csippeltetted az autót, és ott hagytál vagy 50-et egy 2 órás melóért....na azért ebbe még beleférne egy másik progi, ha ez így hosszabb távon nem lett jó...legalábbis így lenne korrekt..szerintem.. Roll Eyes


Szia!

A chippelés márciusban volt. Azóta már voltam ott júliusban, de érdemi beavatkozás nem volt mert szerinte szökik a levegőm és azt szüntessem meg előbb. De én semmi nyomát nem látom és nem találom - sehol semmi olajnyom, de van ez a rohadt "früttyögő" hang és a torpanás. A feltöltött levegőszakaszban van olaj a kartertől, úgyhogy kellene lássam, ha kifúj.
Ma kiszedtem a turbó utáni első csőszakaszt, semmi hiba (a henger alakú dolog egy hangtompító dobszerüség). Letakarítottam brigóval a váltóház tetejét, mert ott volt száraz olajsár, most majd figyelem. Változás nincs.
Ez a hangtompító hogy működhet? Lehet esetleg ez a "früttyögő" hang forrása forszírozott üzem és nagy légáramlás esetén? Mindenkinek van ilyen alkatrész beépítve?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2010.10.09 szombat, 06:41:22 »


Szia!

A chippelés márciusban volt. Azóta már voltam ott júliusban, de érdemi beavatkozás nem volt mert szerinte szökik a levegőm és azt szüntessem meg előbb. De én semmi nyomát nem látom és nem találom - sehol semmi olajnyom, de van ez a rohadt "früttyögő" hang és a torpanás. A feltöltött levegőszakaszban van olaj a kartertől, úgyhogy kellene lássam, ha kifúj.
Ma kiszedtem a turbó utáni első csőszakaszt, semmi hiba (a henger alakú dolog egy hangtompító dobszerüség). Letakarítottam brigóval a váltóház tetejét, mert ott volt száraz olajsár, most majd figyelem. Változás nincs.
Ez a hangtompító hogy működhet? Lehet esetleg ez a "früttyögő" hang forrása forszírozott üzem és nagy légáramlás esetén? Mindenkinek van ilyen alkatrész beépítve?
Szia!
Neked van turbónyomás mérőd, azon a fordulaton ahol megtorpan, mit mutat? Leesik az érték, mert ha nem akkor ott nem ad anyagot az ECU, vagy tényleg el van cseszve valami a befecskendezési időkkel-mennyiségekkel...csippelés előtt nem torpant meg ott? Mert ha közvetlenül utána jelentkezett a gond, akkor program hiba. De nézd meg a turbót is a szívóoldalon a lapátok nem érnek-e bele az alu házba egy picit...ezt csak a "früttyögő" hang miatt.. vigyor3
De ha biztosra akarsz menni, csinálj két dugót(megfelelő átmérőjű vascső befenekel) a turbócső rendszered két végébe, az egyikbe forrasz egy autógumi szelepet, és nyomasd meg 1,5 barral, ha nem engedi el a nyomást akkor biztosan jó a cooler-műanyag-vas-gumi csövezések. Ha enged, akkor meg lehet keresni tovább..
Nekem is van olyan hangtompító műanyag beépítve.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 14:43:16 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2010.10.09 szombat, 10:46:07 »

Szia!
Neked van turbónyomás mérőd, azon a fordulaton ahol megtorpan, mit mutat? Leesik az érték, mert ha nem akkor ott nem ad anyagot az ECU, vagy tényleg el van cseszve valami a befecskendezési időkkel-mennyiségekkel...csippelés előtt nem torpant meg ott? Mert ha közvetlenül utána jelentkezett a gond, akkor program hiba. De nézd meg a túrbót is a szívóoldalon a lapátok nem érnek-e bele az alu házba egy picit...ezt csak a "früttyögő" hang miatt.. vigyor3
De ha biztosra akarsz menni, csinálj két dugót(megfelelő átmérőjű vascső befenekel) a turbócső rendszered két végébe, az egyikbe forrasz egy autógumi szelepet, és nyomasd meg 1,5 barral, ha nem engedi el a nyomást akkor biztosan jó a cooler-műanyag-vas-gumi csövezések. Ha enged, akkor meg lehet keresni tovább..
Nekem is van olyan hangtompító műanyag beépítve.

Sziasztok!

Nekem is van hangtompító műanyag a rendszerben.

Ervin, ez a dugózós módszer nagyon jó a turbócsövekre, csinálok ilyet én is. eljen

Közben leírom a tapasztalataimat:adagoló felújítva, porlasztók tisztítva,....amit adagolós műhelyben 2 hét alatt lehet, minden átnézve. Autó még mindíg gyenge.... Próbára betettünk egy turbonyomás-szabályzó szelepet /bontottat tettem már bele nyáron egyszer,akkor semmi reakció/, és másfél km-ig!!!!!!! február óta 24000km "gyengélkedés" után tökéletes az autó, majd ismét valami miatt elment az ereje.... A szelepet visszatettük a másikba, az jó!!! Az én szelepemet már nem tudtuk abban kipróbálni, időhiány miatt rinya Azóta kb 200km-t mentem enyémmel, de gyenge. Vákuumok rendben, kábelköteget átrángattuk nincs-e kidörzsölődés stb.stb.... Lehet hogy meg kell bontanom a kábelköteget. Volt esetleg valakinek hasonló......? De arra is gondoltam, hogy most pukkant el egy turbócső talán, csak azt még nem tudtam átnézni szomoru1

Más tippetek esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 10:52:15 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2010.10.09 szombat, 13:14:05 »

Szia!
Neked van turbónyomás mérőd, azon a fordulaton ahol megtorpan, mit mutat? Leesik az érték, mert ha nem akkor ott nem ad anyagot az ECU, vagy tényleg el van cseszve valami a befecskendezési időkkel-mennyiségekkel...csippelés előtt nem torpant meg ott? Mert ha közvetlenül utána jelentkezett a gond, akkor program hiba. De nézd meg a túrbót is a szívóoldalon a lapátok nem érnek-e bele az alu házba egy picit...ezt csak a "früttyögő" hang miatt.. vigyor3
De ha biztosra akarsz menni, csinálj két dugót(megfelelő átmérőjű vascső befenekel) a turbócső rendszered két végébe, az egyikbe forrasz egy autógumi szelepet, és nyomasd meg 1,5 barral, ha nem engedi el a nyomást akkor biztosan jó a cooler-műanyag-vas-gumi csövezések. Ha enged, akkor meg lehet keresni tovább..
Nekem is van olyan hangtompító műanyag beépítve.

Szia!

A hang megjelenésekor nem esik a nyomás, ott áll 1,35 bar környékén végig. A megtorpanás talán az eleje óta ott van. Ez úgy kell érteni, ha folyamatosan finoman egyre erősebben nyomod a gázpedált lesz egy olyan állás, ahol jól gyorsul, majd elérsz egy pontot, amin ha túlnyomod a pedált betorpan a gyorsulás, és itt ha kicsit visszaveszel ismét jól lódul. Ez csak 4-5-ben lehet kitapasztalni, alatta hamar leforog az autó. Én is a program változtatásában látnék lehetőséget a jelenség kiküszöbölésében, de zavaróan ott van ez "früttyögö" hang is, ami ha pl kifújás, vagy a turbónál besúrlódás lenne akkor adhatna rá normális magyarázatot is. Ezért előbb ezeket kéne biztosan kizárnom.
A nyomáspróba remek ötlet  eljen már én is gondolkodtam rajta, de eddig valamiért nem ötlött fel bennem, hogy ott bent a helyén csináljam meg, mindig úgy gondoltam, hogy ki kellene bontani az egész rendszert. Ezt meg fogom lépni, van jó lakatos ismerősöm az biztosan készít két ilyen vakdugót.
Kösz a tippeket.  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2010.10.09 szombat, 14:56:08 »

Sziasztok!

Nekem is van hangtompító műanyag a rendszerben.

Ervin, ez a dugózós módszer nagyon jó a turbócsövekre, csinálok ilyet én is. eljen

Közben leírom a tapasztalataimat:adagoló felújítva, porlasztók tisztítva,....amit adagolós műhelyben 2 hét alatt lehet, minden átnézve. Autó még mindíg gyenge.... Próbára betettünk egy turbonyomás-szabályzó szelepet /bontottat tettem már bele nyáron egyszer,akkor semmi reakció/, és másfél km-ig!!!!!!! február óta 24000km "gyengélkedés" után tökéletes az autó, majd ismét valami miatt elment az ereje.... A szelepet visszatettük a másikba, az jó!!! Az én szelepemet már nem tudtuk abban kipróbálni, időhiány miatt rinya Azóta kb 200km-t mentem enyémmel, de gyenge. Vákuumok rendben, kábelköteget átrángattuk nincs-e kidörzsölődés stb.stb.... Lehet hogy meg kell bontanom a kábelköteget. Volt esetleg valakinek hasonló......? De arra is gondoltam, hogy most pukkant el egy turbócső talán, csak azt még nem tudtam átnézni szomoru1

Más tippetek esetleg?
Hát így, hogy nem küld semmi hibát, tényleg csak azt tudod csinálni, hogy egy ugyanolyan donorból, belepróbálod a MAP és MAF szenzorokat, vákumdob vezérlőt, csatikat átnézni, stb...passzolom szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2010.10.09 szombat, 15:02:47 »

Szia!

A hang megjelenésekor nem esik a nyomás, ott áll 1,35 bar környékén végig. A megtorpanás talán az eleje óta ott van. Ez úgy kell érteni, ha folyamatosan finoman egyre erősebben nyomod a gázpedált lesz egy olyan állás, ahol jól gyorsul, majd elérsz egy pontot, amin ha túlnyomod a pedált betorpan a gyorsulás, és itt ha kicsit visszaveszel ismét jól lódul. Ez csak 4-5-ben lehet kitapasztalni, alatta hamar leforog az autó. Én is a program változtatásában látnék lehetőséget a jelenség kiküszöbölésében, de zavaróan ott van ez "früttyögö" hang is, ami ha pl kifújás, vagy a turbónál besúrlódás lenne akkor adhatna rá normális magyarázatot is. Ezért előbb ezeket kéne biztosan kizárnom.
A nyomáspróba remek ötlet  eljen már én is gondolkodtam rajta, de eddig valamiért nem ötlött fel bennem, hogy ott bent a helyén csináljam meg, mindig úgy gondoltam, hogy ki kellene bontani az egész rendszert. Ezt meg fogom lépni, van jó lakatos ismerősöm az biztosan készít két ilyen vakdugót.
Kösz a tippeket.  worship
A turbó lapátok házba érését gyorsan meg tudod nézni, csak leveszed a légszűrőtől turbóhoz vezető csövet, benézel, és ha a lapát körül a ház falán "megmunkálási" nyomokat találsz, akkor turbó csere(vagy felújíttatod)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2010.10.09 szombat, 16:45:28 »

Sziasztok!

Nekem is van hangtompító műanyag a rendszerben.

Ervin, ez a dugózós módszer nagyon jó a turbócsövekre, csinálok ilyet én is. eljen

Közben leírom a tapasztalataimat:adagoló felújítva, porlasztók tisztítva,....amit adagolós műhelyben 2 hét alatt lehet, minden átnézve. Autó még mindíg gyenge.... Próbára betettünk egy turbonyomás-szabályzó szelepet /bontottat tettem már bele nyáron egyszer,akkor semmi reakció/, és másfél km-ig!!!!!!! február óta 24000km "gyengélkedés" után tökéletes az autó, majd ismét valami miatt elment az ereje.... A szelepet visszatettük a másikba, az jó!!! Az én szelepemet már nem tudtuk abban kipróbálni, időhiány miatt rinya Azóta kb 200km-t mentem enyémmel, de gyenge. Vákuumok rendben, kábelköteget átrángattuk nincs-e kidörzsölődés stb.stb.... Lehet hogy meg kell bontanom a kábelköteget. Volt esetleg valakinek hasonló......? De arra is gondoltam, hogy most pukkant el egy turbócső talán, csak azt még nem tudtam átnézni szomoru1

Más tippetek esetleg?
Szia
En sajat esetembol ideznek nehany gondolatot,hatha segit:
E nyaron csereltettem 1 par motor alkatreszet,tobbek kozt az olajkori termosztatot is.A szerelok ki is csereltek de mikor visszakerult hozzam az auto,arra lettem figyelmes,h gyenge lett a gep,fokent 3 as fokozattol felfele.Mar nem rugott,alig gyorsult,mindha ugy 40 lovacska elment volna.
Visszavittem,es a szerelok reakartak kenni a hibajelenseget arra a lehetosegre,h az ecu tilt be mivel porlasztocsucsokat is csreltettem,es nem volt felprogramozva az ecu.Hat mondom ez igen hozzaertes 1 tddi nel.Sad
Mergembe hazamentem ,es elkezdtem bontogatni.Ugy 2 nap utan eszrevettem,h a vakumelosztoban mindha nem alnanak jol a kis csoveszkek.Hat mit aggy isten az okosok veletlenul az 1 iket kilyebb huztak,es falsot szivott.Bizsony mozgadta a turbon a vakum kart ,de nem elegge,es keset,meg....stb.Visszanyomkodtam,es azota ismet huz az autom.
Probald meg az S alaku turbocso alatt levo vakum csoveket megmozgatni visszatolni hatha ott lett valami.Nalam ez volt a hiba jelenseg,es a megoldas is.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:09:35 »

Szia
En sajat esetembol ideznek nehany gondolatot,hatha segit:
E nyaron csereltettem 1 par motor alkatreszet,tobbek kozt az olajkori termosztatot is.A szerelok ki is csereltek de mikor visszakerult hozzam az auto,arra lettem figyelmes,h gyenge lett a gep,fokent 3 as fokozattol felfele.Mar nem rugott,alig gyorsult,mindha ugy 40 lovacska elment volna.
Visszavittem,es a szerelok reakartak kenni a hibajelenseget arra a lehetosegre,h az ecu tilt be mivel porlasztocsucsokat is csreltettem,es nem volt felprogramozva az ecu.Hat mondom ez igen hozzaertes 1 tddi nel.Sad
Mergembe hazamentem ,es elkezdtem bontogatni.Ugy 2 nap utan eszrevettem,h a vakumelosztoban mindha nem alnanak jol a kis csoveszkek.Hat mit aggy isten az okosok veletlenul az 1 iket kilyebb huztak,es falsot szivott.Bizsony mozgadta a turbon a vakum kart ,de nem elegge,es keset,meg....stb.Visszanyomkodtam,es azota ismet huz az autom.
Probald meg az S alaku turbocso alatt levo vakum csoveket megmozgatni visszatolni hatha ott lett valami.Nalam ez volt a hiba jelenseg,es a megoldas is.

szbela, KÖSZÖNÖM!

Nekem is mozgatja a kart a turbonál, ebben bízom én is hogy valahol falsot szív. Holnap nekiállok, akku, akkutartó ki, összes vákumcsövet mégegyszer átnézem, lehet hogy ki is cserélem őket. Kibontom ott a kábelköteget a váltó előtt, megnézem hogy a vezetékek nincsenek e kidörzsölődve. Meg Ervin módszerével szerintem "lenyomáspróbázom" a turbocsöveket. Már nagyon unom, és a kb 40 ló minusz is stimmel rinya
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 18:13:11 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2010.10.09 szombat, 18:12:08 »

Hát így, hogy nem küld semmi hibát, tényleg csak azt tudod csinálni, hogy egy ugyanolyan donorból, belepróbálod a MAP és MAF szenzorokat, vákumdob vezérlőt, csatikat átnézni, stb...passzolom szomoru1

Ervin: MAP, MAF kizárva, többit holnap kezdem. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 18:13:40 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:27:11 »

Ervin: MAP, MAF kizárva, többit holnap kezdem. eljen
Remélem meg lesz a hiba oka.... majd írd meg mire jutottál, mert ha megfejted a rejtélyt az tanulságos lehet még sokunknak.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2010.10.09 szombat, 22:51:32 »

A turbó lapátok házba érését gyorsan meg tudod nézni, csak leveszed a légszűrőtől turbóhoz vezető csövet, benézel, és ha a lapát körül a ház falán "megmunkálási" nyomokat találsz, akkor turbó csere(vagy felújíttatod)

Megnézem, de huh ez megint rosszul hangzik, ennek erős pénztárca apasztó hangzása van  rinya
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 07:54:50 »

Megnézem, de huh ez megint rosszul hangzik, ennek erős pénztárca apasztó hangzása van  rinya
lehet ez is legenda, de két cég egybehangzó állítása szerint a garrett vgt-ket nem újítják fel. Csere. az új 235eFt,  a fordnál 370eFt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 08:00:38 »

lehet ez is legenda, de két cég egybehangzó állítása szerint a garrett vgt-ket nem újítják fel. Csere. az új 235eFt,  a fordnál 370eFt.
50-70-között van hozzá a gyári közép, amiben minden benne van csak a régi házba kell átpakolni(ami ugye nem kopik) és a gyári újjal azonos értékű lesz újra. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 00:58:31 »

lehet ez is legenda, de két cég egybehangzó állítása szerint a garrett vgt-ket nem újítják fel. Csere. az új 235eFt,  a fordnál 370eFt.

Juj! Ez így nagyon rosszul hangzik, remélem nem kell majd erre is költenem.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 01:01:00 »

50-70-között van hozzá a gyári közép, amiben minden benne van csak a régi házba kell átpakolni(ami ugye nem kopik) és a gyári újjal azonos értékű lesz újra. wave

Szia Ervin!

Ez konkrét dolog, tudsz is ilyen helyet, ahol ennyiért van alkatrész? Ez azért jobban hangzik, mint Relhist infója, bár ezt sem szeretném kiadni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 08:44:42 »

Remélem meg lesz a hiba oka.... majd írd meg mire jutottál, mert ha megfejted a rejtélyt az tanulságos lehet még sokunknak.

Szia Ervin!

Rászántam a vasárnapot, turbocsövek lenyomáspróbázva /1,7 bart tartja 2-3 percig/. Kizárva!
Összes vákuumcsövet víz alá tettem, 2 barral megnyomva nem lyukas sehol. Kizárva!
Szabályzószelep csatik jók, vezeték nincs szemmel láthatóan kidörzsölődve. Kizárva!
Ha lehúzom a szabályzószelepről az elektromos csatit, 0 turbonyomás, ha összedugom, azért 0,7-08-at tölt. Ebből arra következtetek hogy vagy a szelep rossz, vagy rossz parancsot kap a motorvezérlőtől. Szelepeket kivettem, bele akarom próbálni valamibe. Ma keresek donort. Folyt.köv......

Meg még arra gondoltam hogy kiakasztom a turbonál a geo karját, szabályzás nélkül mit tölt. Csak az egy kicsit "veszélyes" wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.11 hétfő, 08:46:46 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:28:04 »

Szia Ervin!

Rászántam a vasárnapot, turbocsövek lenyomáspróbázva /1,7 bart tartja 2-3 percig/. Kizárva!
Összes vákuumcsövet víz alá tettem, 2 barral megnyomva nem lyukas sehol. Kizárva!
Szabályzószelep csatik jók, vezeték nincs szemmel láthatóan kidörzsölődve. Kizárva!
Ha lehúzom a szabályzószelepről az elektromos csatit, 0 turbonyomás, ha összedugom, azért 0,7-08-at tölt. Ebből arra következtetek hogy vagy a szelep rossz, vagy rossz parancsot kap a motorvezérlőtől. Szelepeket kivettem, bele akarom próbálni valamibe. Ma keresek donort. Folyt.köv......

Meg még arra gondoltam hogy kiakasztom a turbonál a geo karját, szabályzás nélkül mit tölt. Csak az egy kicsit "veszélyes" wave

Az intercoolert is nyomáspróbáztad?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:38:30 »

Szia Ervin!

Rászántam a vasárnapot, turbocsövek lenyomáspróbázva /1,7 bart tartja 2-3 percig/. Kizárva!
Összes vákuumcsövet víz alá tettem, 2 barral megnyomva nem lyukas sehol. Kizárva!
Szabályzószelep csatik jók, vezeték nincs szemmel láthatóan kidörzsölődve. Kizárva!
Ha lehúzom a szabályzószelepről az elektromos csatit, 0 turbonyomás, ha összedugom, azért 0,7-08-at tölt. Ebből arra következtetek hogy vagy a szelep rossz, vagy rossz parancsot kap a motorvezérlőtől. Szelepeket kivettem, bele akarom próbálni valamibe. Ma keresek donort. Folyt.köv......

Meg még arra gondoltam hogy kiakasztom a turbonál a geo karját, szabályzás nélkül mit tölt. Csak az egy kicsit "veszélyes" wave

Donort nem találtam, a turbo szelepemet nem tudtam kipróbálni :-( Berágtam, kiakasztottam a geó tengelyét, koppra "felfelé". 2200-as fordulatnál 1bart, 2500-nál már közel 1,5 bart tölt, tovább nem mertem forgatni, de semmivel sem megy jobban az autó. Én azt vártam, hogy így szabályozatlanul már alacsonyabb fordulaton jobban megnő a nyomás. Lassan nincs több tippem, emiatt nem akarom potyára felújítatni a turbot. Minden véleményt várok, itt vagy akár pü-ben. help
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:39:45 »

Az intercoolert is nyomáspróbáztad?


Cooler benne volt a körben, két végét dugóztam szívósornál, és turbónál a rendszernek.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 20:23:22 »

Juj! Ez így nagyon rosszul hangzik, remélem nem kell majd erre is költenem.
Szia!
Van egy használt 2,2-es turbóm, ami jó, de használt...abban az esetben ha valamikor problémám lesz a turbómmal, ezt akarom majd feldobni, de úgy, hogy előtte felújíttatom...vagy 5 helyről kértem ajánlatot, és sehol sem írták, vagy mondták, hogy nem vállalják...sőt konkrétan elmondták, hogy mit is cserélnek kizárólag gyári garett alkatrészekből, hogy az újjal megegyező legyen. Igazából ha szedtél már szét turbót, látható, hogy nem egy komplikált és szerelhetetlen dologról van szó...a lényeg a kiegyensúlyozáson van!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 20:47:43 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban hogy porlaszócsúcsot szeretnék vásárolni 130Le-s TDCi mondeoba Delphiset (R00101Z vagy R00301Z).

Köszi előre is a tippeket!

Üdv:
Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 20:49:48 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban hogy porlaszócsúcsot szeretnék vásárolni 130Le-s TDCi mondeoba Delphiset (R00101Z vagy R00301Z).

Köszi előre is a tippeket!

Üdv:
Laci

tdci topicban érdeklődj: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 20:53:13 »

Donort nem találtam, a turbo szelepemet nem tudtam kipróbálni :-( Berágtam, kiakasztottam a geó tengelyét, koppra "felfelé". 2200-as fordulatnál 1bart, 2500-nál már közel 1,5 bart tölt, tovább nem mertem forgatni, de semmivel sem megy jobban az autó. Én azt vártam, hogy így szabályozatlanul már alacsonyabb fordulaton jobban megnő a nyomás. Lassan nincs több tippem, emiatt nem akarom potyára felújítatni a turbot. Minden véleményt várok, itt vagy akár pü-ben. help
Valószínű a turbód jó, csak nincs elég füst ami hajtsa(gondolom semmi füst hirtelen gyorsításkor) tehát kevés anyagot kap...ahogy leírod a jelenséget olyan mintha folyamatosan vészüzemben lenne az autód.
Az 1 bar-t már 1500-as fordulaton tudnia kellene, a 1,5-öt meg 1900-nál..kikötött karral, és teljes terheléssel. Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 21:42:04 »

Valószínű a turbód jó, csak nincs elég füst ami hajtsa(gondolom semmi füst hirtelen gyorsításkor) tehát kevés anyagot kap...ahogy leírod a jelenséget olyan mintha folyamatosan vészüzemben lenne az autód.
Az 1 bar-t már 1500-as fordulaton tudnia kellene, a 1,5-öt meg 1900-nál..kikötött karral, és teljes terheléssel. Huh?

Füst valóban semmi! Valami hasonló értékeket vártam én is kikötött karral, mint amit írtál. Lehet hogy veszek egy zsír új gyári szabályzószelepet, azzal tuti nem lehet gond, és ha azzal sem jó akkor marad a chip. Tényleg nincs jobb ötletem falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 22:11:19 »

katalizátor nincs eldugulva?
próbáltad nélküle?
kicsit hangos lessz de kit érdekel egy próbára....eléggé visszatudja fogni az autót azis....
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.11 hétfő, 22:13:08 írta Bunyek » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2010.10.12 kedd, 08:11:56 »

katalizátor nincs eldugulva?
próbáltad nélküle?
kicsit hangos lessz de kit érdekel egy próbára....eléggé visszatudja fogni az autót azis....

Levettem a katit, szép tisztának tűnt, repedés nem volt benne, átláttam a kerámián. Nem mertem úgy beindítani, de most már minden mindegy alapon lehet hogy gurulok vele egy kört úgy. Kezdem ugyanazokat a köröket futni másodszor. falbav
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2010.10.12 kedd, 18:09:50 »

Levettem a katit, szép tisztának tűnt, repedés nem volt benne, átláttam a kerámián. Nem mertem úgy beindítani, de most már minden mindegy alapon lehet hogy gurulok vele egy kört úgy. Kezdem ugyanazokat a köröket futni másodszor. falbav

hát azért egy 9 éves dizel autónak nemhiszem hogy szép tiszta a katalizátora ... eplus2
nem merted beinditani? miért? nagyon komoly hangja van pedig ugy, kirázott a hideg... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2010.10.12 kedd, 19:53:08 »

hát azért egy 9 éves dizel autónak nemhiszem hogy szép tiszta a katalizátora ... eplus2
nem merted beinditani? miért? nagyon komoly hangja van pedig ugy, kirázott a hideg... eplus2
egy ilyen próba nálam is tervben van, csak lusta vagyok beállni az aknára és alámászni nyes na majd talán 7végén
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2010.10.13 szerda, 08:49:45 »

Valószínű a turbód jó, csak nincs elég füst ami hajtsa(gondolom semmi füst hirtelen gyorsításkor) tehát kevés anyagot kap...ahogy leírod a jelenséget olyan mintha folyamatosan vészüzemben lenne az autód.
Az 1 bar-t már 1500-as fordulaton tudnia kellene, a 1,5-öt meg 1900-nál..kikötött karral, és teljes terheléssel. Huh?


 Mint írtad, hogy a jelenség olyan mintha folyamatosan vészüzemben lenne az autó, ez honnan tudhato meg, hogy valoban így van-e?? Nekem 1szer autopályán megállt a vizpumpám letiltott, vészüzembe lépett, és mintha azota lenne ilyen gondom hogy nem ugy megy ahogy kellene, a kipuff gáz nem hajtja meg eléggé a turbinát, szoval kevés a gáz? mit lehet ezzel tenni??
                   Szerinted hogyan tovább   köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2010.10.13 szerda, 09:26:55 »

hát azért egy 9 éves dizel autónak nemhiszem hogy szép tiszta a katalizátora ... eplus2
nem merted beinditani? miért? nagyon komoly hangja van pedig ugy, kirázott a hideg... eplus2

Meglepően tiszta volt a kati, 230.000(+?) km ellenére, de közvetlenül előtte csináltam vele egy Cataclean-kúrát, talán attól. A kati utál lekötöttem a kipufogót, úgyis gonosz hangja van eplus2  :integet2:Nem akartam úgy menni vele, hogy full folytás nélkül pörög a turbo.....
Az a baj, hogy most minden nap reggeltől estig kell az autó, kicsit leálltam a projekttel, de a végérejárok hogy mi okozza a bajt hehe
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
bgell
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2010.10.13 szerda, 17:46:26 »

Meglepően tiszta volt a kati, 230.000(+?) km ellenére, de közvetlenül előtte csináltam vele egy Cataclean-kúrát, talán attól. A kati utál lekötöttem a kipufogót, úgyis gonosz hangja van eplus2  :integet2:Nem akartam úgy menni vele, hogy full folytás nélkül pörög a turbo.....
Az a baj, hogy most minden nap reggeltől estig kell az autó, kicsit leálltam a projekttel, de a végérejárok hogy mi okozza a bajt hehe



Na most ahogy kimondtad ezt a vízpumpát leesett egy dolog amin szívtam régebben.
Egyszer volt egy szíj szakadásom mert kevés fagyálló volt az autóban és megfagyott a vízpumpa. Nem tudom tökéletesen biztosra az infót mert akkoriban nem szereltem még akítvan de a jelenség az volt, hogy nehezen indult az autó és nagyon szarul ment. Sokáig próbálkoztunk és végül egy barátom oldotta meg a problémát, Ő azt mondta, hogy nem volt kellőképpen megfeszítve a szíj és ezért valami jeladó nem úgy működött mint kellet volna mert nem volt álladó a feszesség.

Ne kövezz meg ha hülyeségeket beszélek. Holnap megkérdezem tőle, hogy pontosan mi is volt .
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2010.10.13 szerda, 19:52:20 »

Sziasztok!

Nekem is van hangtompító műanyag a rendszerben.

Ervin, ez a dugózós módszer nagyon jó a turbócsövekre, csinálok ilyet én is. eljen

Közben leírom a tapasztalataimat:adagoló felújítva, porlasztók tisztítva,....amit adagolós műhelyben 2 hét alatt lehet, minden átnézve. Autó még mindíg gyenge.... Próbára betettünk egy turbonyomás-szabályzó szelepet /bontottat tettem már bele nyáron egyszer,akkor semmi reakció/, és másfél km-ig!!!!!!! február óta 24000km "gyengélkedés" után tökéletes az autó, majd ismét valami miatt elment az ereje.... A szelepet visszatettük a másikba, az jó!!! Az én szelepemet már nem tudtuk abban kipróbálni, időhiány miatt rinya Azóta kb 200km-t mentem enyémmel, de gyenge. Vákuumok rendben, kábelköteget átrángattuk nincs-e kidörzsölődés stb.stb.... Lehet hogy meg kell bontanom a kábelköteget. Volt esetleg valakinek hasonló......? De arra is gondoltam, hogy most pukkant el egy turbócső talán, csak azt még nem tudtam átnézni szomoru1

Más tippetek esetleg?
Ha február óta most először indult meg akkor ott lesz a hiba!Az a turbó szelep lesz a ludas!
Csak lehet hogy már annyiszor szét lett szedve az autód,hogy pl az aba bilincseket már nem lehet rendesen meghúzni.
Most kapott egy gyári értékű nyomást a levegő rendszered,és 1.5km után ereszt valamelyik bilincs.
Bár ezt így hogy már nincs benne a jól funkcionáló szelep,nehéz lesz kiszűrni.
(Lehet hogy én vagyok egy barbár állat,de nálam ezek a bilincsek max 3 szétszedést bírnak.)
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2010.10.13 szerda, 20:08:10 »


Szia!

A chippelés márciusban volt. Azóta már voltam ott júliusban, de érdemi beavatkozás nem volt mert szerinte szökik a levegőm és azt szüntessem meg előbb. De én semmi nyomát nem látom és nem találom - sehol semmi olajnyom, de van ez a rohadt "früttyögő" hang és a torpanás. A feltöltött levegőszakaszban van olaj a kartertől, úgyhogy kellene lássam, ha kifúj.
Ma kiszedtem a turbó utáni első csőszakaszt, semmi hiba (a henger alakú dolog egy hangtompító dobszerüség). Letakarítottam brigóval a váltóház tetejét, mert ott volt száraz olajsár, most majd figyelem. Változás nincs.
Ez a hangtompító hogy működhet? Lehet esetleg ez a "früttyögő" hang forrása forszírozott üzem és nagy légáramlás esetén? Mindenkinek van ilyen alkatrész beépítve?
Ha a fogyasztásod is meg nőt,és a szaki is azt mondja hogy szökik a levegő,akkor az úgy van.
Neked is a már meghúzhatatlan aba bilincsek cseréjét ajánlom.
Nem biztos hogy találsz kifújás nyomot,főleg ha csak bizonyos ford számnál nem képes megtartani a levegőt a bilincs.
Pár éve nekem is volt ilyen,én és befoxstam hogy turbós lesz az autóm.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2010.10.13 szerda, 21:28:47 »

Ha február óta most először indult meg akkor ott lesz a hiba!Az a turbó szelep lesz a ludas!
Csak lehet hogy már annyiszor szét lett szedve az autód,hogy pl az aba bilincseket már nem lehet rendesen meghúzni.
Most kapott egy gyári értékű nyomást a levegő rendszered,és 1.5km után ereszt valamelyik bilincs.
Bár ezt így hogy már nincs benne a jól funkcionáló szelep,nehéz lesz kiszűrni.
(Lehet hogy én vagyok egy barbár állat,de nálam ezek a bilincsek max 3 szétszedést bírnak.)

Jövőhéten lesz ilyen szelepem, gyári újat megrendeltem ma.... Aztán meglátjuk worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 16:48:45 »

50-70-között van hozzá a gyári közép, amiben minden benne van csak a régi házba kell átpakolni(ami ugye nem kopik) és a gyári újjal azonos értékű lesz újra. wave
Valszeg emiatt mondták, hogy nem lehet felújítani. Az enyémen a csigaház is megsérült a kompresszoroldalon a tengely törése miatt. Most viszont meg fogom nézetni a cseredarabot, mert hidegen visít kissé.
Én a Gédrát meg a Felcsikit kerestem meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 16:56:22 »

Valszeg emiatt mondták, hogy nem lehet felújítani. Az enyémen a csigaház is megsérült a kompresszoroldalon a tengely törése miatt. Most viszont meg fogom nézetni a cseredarabot, mert hidegen visít kissé.
Én a Gédrát meg a Felcsikit kerestem meg.
úgy rémlik valamelyik fórumtagnak van itt ismerőse/kapcsolata: http://www.turbogyar.hu/
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 17:59:43 »

http://www.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/elektronika/auto_diagnosztika/usb_multi_hibakodolvaso_obd2_obd_raktarrol_gar_uj_182810213.html
ennél fordot és gm-t 2002-től írja, hogy látja. vajon jó ez tddi-hez??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 18:18:45 »

szerintem nem. tddi nem obd kompatibilis, a dízeleknél 2004-től volt kötelező.
Esetleg a mOByDic 3210. Ha esetleg jársz pesten, kipróbálhatjuk.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 18:20:25 »

szerintem nem. tddi nem obd kompatibilis, a dízeleknél 2004-től volt kötelező.
Esetleg a mOByDic 3210. Ha esetleg jársz pesten, kipróbálhatjuk.
hát pesten nem nagyon járok sajna szomoru1
lehet felveszem vele a kapcsolatot, hogy egyik délután nézzük meg, hogy működik-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 19:43:33 »

hát pesten nem nagyon járok sajna szomoru1
lehet felveszem vele a kapcsolatot, hogy egyik délután nézzük meg, hogy működik-e
szerintem nem érdemes. egyrészt drága,másrészt az elm327 alapú illesztők csak spéci szoftverrel vihetik a tddi-t. Pl. a ScanXL enhanced ford diagnostics csomaggal limitáltan, de olvassa a nem OBD-s TDCi gépeket, de ez min 200usd.

Árak tekintetében pedig:
http://www.alibaba.com/product-gs/282705315/V1_5_OBD2_ELM327_USB_CAN.html
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2010.10.15 péntek, 16:20:24 »

szerintem nem érdemes. egyrészt drága,másrészt az elm327 alapú illesztők csak spéci szoftverrel vihetik a tddi-t. Pl. a ScanXL enhanced ford diagnostics csomaggal limitáltan, de olvassa a nem OBD-s TDCi gépeket, de ez min 200usd.

Árak tekintetében pedig:
http://www.alibaba.com/product-gs/282705315/V1_5_OBD2_ELM327_USB_CAN.html

ELM327 és az F-super (mOByDic 3210) között mi a különbség? a szoftverek nem csereszabatosak?

Hibakódtörlés után miért ad P1000 hibakódot?

ezért?
Possible Causes•The vehicle is new from the factory.

•Battery or PCM had recently been disconnected.

•An OBD monitor failure occurred before completion of an OBD drive cycle.

•PCM DTCs have recently been cleared with a scan tool.

•PTO circuit is shorted to VPWR or B+ or PTO is on during testing.

Mennyi egy teszt ciklus?

« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 16:23:30 írta Wah » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:30:06 »

ELM327 és az F-super (mOByDic 3210) között mi a különbség? a szoftverek nem csereszabatosak?

Hibakódtörlés után miért ad P1000 hibakódot?

ezért?
Possible Causes•The vehicle is new from the factory.

•Battery or PCM had recently been disconnected.

•An OBD monitor failure occurred before completion of an OBD drive cycle.

•PCM DTCs have recently been cleared with a scan tool.

•PTO circuit is shorted to VPWR or B+ or PTO is on during testing.

Mennyi egy teszt ciklus?


semmi.normál.nincs hiba.ezt mindig kiírja.
P1000 OBD Systems Readiness Test Not Complete    a teszt nem lett befejezve......bla,bla,bla

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:38:11 »

semmi.normál.nincs hiba.ezt mindig kiírja.
P1000 OBD Systems Readiness Test Not Complete    a teszt nem lett befejezve......bla,bla,bla


Köszi
Még csak most ismerkedem az f-superrel:-)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 17:05:54 »

Ervin, Zsiri....nektek is ugy chippelte az ember hogy kiforrasztotta az IC-t és tett bele egy másikat?
V.Tamás-ét megnéztem és ő azt mondta az övét úgy csinálta meg...
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 17:08:08 írta Bunyek » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:22:14 »

Ervin, Zsiri....nektek is ugy chippelte az ember hogy kiforrasztotta az IC-t és tett bele egy másikat?
V.Tamás-ét megnéztem és ő azt mondta az övét úgy csinálta meg...

Azért szokták így, mert már vannak gyorsabban kommunikáló csippek  a gyárinál.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 18:51:43 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:42:43 »

Azért szokták így, mert már vannak gyorsabban kommunikáló csippek  a gyárinál.
Az autó is gyorsabban indul be vele.
wow1 ezt nem a régiekkel játszották, amikor még nem volt obd??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:53:28 »

wow1 ezt nem a régiekkel játszották, amikor még nem volt obd??

Ez bármelyiknek jót tesz kortól függetlenül.
Persze csak akkor ha jobb chip kerül bele az eredetinél.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:31:26 »

Ez bármelyiknek jót tesz kortól függetlenül.
Persze csak akkor ha jobb chip kerül bele az eredetinél.
erről még nem hallottam. tudtommal mióta van obd, azóta nem cserélgetik a chippet, na de ma is okosabb lettem vigyor3. gondolom a chip változásnak inkább a versenysportokban van jelentősége, nem pedig egy di-nél. vagy tévedek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:44:07 »

erről még nem hallottam. tudtommal mióta van obd, azóta nem cserélgetik a chippet, na de ma is okosabb lettem vigyor3. gondolom a chip változásnak inkább a versenysportokban van jelentősége, nem pedig egy di-nél. vagy tévedek??

Nekem pld cserélték és gyorsabban indul a gázpedálra is hamarabb reagál.
Igaz nekem 2001-es az autóm.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:46:40 »

Nekem pld cserélték és gyorsabban indul a gázpedálra is hamarabb reagál.
Igaz nekem 2001-es az autóm.
nekem így is könnyen/gyorsan indul. most kicsit baxakszik a bendix, így néha elég fhos hangja van indításkor szomoru1. a bendixprobléma kinyírhatja a lendkereket??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.