Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:50:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718203 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 15:55:52 »

Szia Zsolt!

Működés közben még nem fotóztam le, de majd egyszer az is meglesz  wave
ok worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 16:14:41 »

Sziasztok!

Volt egy régebbi hozzászólásom, amely óta történt némi változás, de az autóm nem lett jobb. Írtam akkor, hogy az autómban 320000 km van és gyenge, nem indul melegben szépen stb és hogy nincs semmi hibakód. Azóta annyi történt, hogy a 4 izzítóból 3 totál rossz volt (csere 4 zsír új NGK ) rádugtunk mindenféle kütyüt de hibakód persze semmi. Reggel -3ban a szerviz előtt könnyebben indult, de erő még semmi nem volt benne. Aztán kiderült a turbó meg se mozdul. Cseréltek egy halom kicsi vákum meg mindenféle csövet megy egy szelepet is és láss csodát az autó olyan erős,mint még soha. A múlt heti mínuszokban nem ment fel az üzemi hőfokra a vizem, erre egy olajköri termosztát volt a gyógyír. Minden rendben lenne, de az autó üzemi hőfokon még mindig nem indul szépen. Leírom a jelenségeket amiket tapasztalok. Üzemi hőfokon az autó, indítózok akkor vagy elindul 500as fordulat körül de akkor iszonyatos hangok jönnek belőle, a szerelő szerint a lendkereket rázza akkor az autó, vagy el se indul. Aztán ha sikerül elindítani akkor rángat a motor alapjáraton,a kuplung pedig fel van keményedve. Lendkerék csere volt már kétszer is, hibakód semmi és sajnos tanácstalanok a szerelők. Erre tud valaki valamilyen megoldást? Vagy hallott esetleg hasonlóról?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 17:23:27 »

Szia!

Én innét rendeltem: (megtalálod a termékek között - 14,325)
http://streetfreeautotuning.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=118&Itemid=61


ehh...ennél olcsóbbra gondoltam....akkor ebay-t megnézem... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 17:24:45 »

ehh...ennél olcsóbbra gondoltam....akkor ebay-t megnézem... eplus2
vigyázz, hogy Bar-ban mérjen!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:23:34 »

Sziasztok!

Volt egy régebbi hozzászólásom, amely óta történt némi változás, de az autóm nem lett jobb. Írtam akkor, hogy az autómban 320000 km van és gyenge, nem indul melegben szépen stb és hogy nincs semmi hibakód. Azóta annyi történt, hogy a 4 izzítóból 3 totál rossz volt (csere 4 zsír új NGK ) rádugtunk mindenféle kütyüt de hibakód persze semmi. Reggel -3ban a szerviz előtt könnyebben indult, de erő még semmi nem volt benne. Aztán kiderült a turbó meg se mozdul. Cseréltek egy halom kicsi vákum meg mindenféle csövet megy egy szelepet is és láss csodát az autó olyan erős,mint még soha. A múlt heti mínuszokban nem ment fel az üzemi hőfokra a vizem, erre egy olajköri termosztát volt a gyógyír. Minden rendben lenne, de az autó üzemi hőfokon még mindig nem indul szépen. Leírom a jelenségeket amiket tapasztalok. Üzemi hőfokon az autó, indítózok akkor vagy elindul 500as fordulat körül de akkor iszonyatos hangok jönnek belőle, a szerelő szerint a lendkereket rázza akkor az autó, vagy el se indul. Aztán ha sikerül elindítani akkor rángat a motor alapjáraton,a kuplung pedig fel van keményedve. Lendkerék csere volt már kétszer is, hibakód semmi és sajnos tanácstalanok a szerelők. Erre tud valaki valamilyen megoldást? Vagy hallott esetleg hasonlóról?
üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:23:53 »


Szia!

Miért kellett cserélned, kifújt? Nincs egy képed a szétbontott állapotról? OK közben olvastam, hogy kifújt. Kép esetleg készült?

 Hali !!
 Sajna képet nem csináltam közben, tökre dzsuvás voltam mivel ott kifujt minden kormos volt, de nem egyszerű a cseréje. a cseréje 4-5 óra volt.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:24:27 »

üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....

 Alf,  azt, hogy lehet mérni könnyen??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:27:22 »

Alf,  azt, hogy lehet mérni könnyen??
megfelelő célműszerrel-diagcuccal.
vagy gyári vagy legalább AE-vel.A gyári valszeg hamarabb elérhető......kb 6e ft a diag egy szervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:47:52 »

üzemanyagrendszeri nyomást kellene mérni.....
a kopott adagoló nem szeret melegen indulni....ndan-t kéne megkérdezni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:58:20 »

megfelelő célműszerrel-diagcuccal.
vagy gyári vagy legalább AE-vel.A gyári valszeg hamarabb elérhető......kb 6e ft a diag egy szervízben.

És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 21:00:11 »

És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
tddi-t tudnak gyári célműszerrel akármelyik szervízben.
AE-ja meg Stealt nek van,keresd meg privátban,hátha kereszteződik valahol az utatok...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2010.11.05 péntek, 19:55:03 »

És azt hol lehet méretni?
A csúcsokat bemérettem már azok jók. A bosch szervizben 30+áfáért bemérik az adagolót, de azt bizony nagyon sokallom, jah és le is kell szereltetni nekik. Mire leveszik és bemérik elérem egy bontott adagoló árát. Igazság szerint én is az adagolóra gyanakodnék, csak én elektromos hibára. 3 egymást követő bikázás után kezdte produkálni az autó a hibát.
1.) én először kitörölném az összes hibakódot mert lehet benne rendesen ( az hogy nem látták az azért van mert a TDDi-k egy korábbi GE klón protokolt használ amit a mezei kódscannerek már nem ismernek,
2.)ha a törlés után is vacakol akkor ki kell próbálni a paraszt diagnosztikát : melegen próbáld meg valamivel lehűteni csak az adagolót. Ha ez után is produkálja akkor valószínű hogy adagoló.
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2010.11.05 péntek, 20:17:43 »

Hello!

A problémám a következő: Ha el akarok indulni, és meleg a motor, indítás után nem alszik el a töltésjelzőm, nem tudok gázt adni, és 10mp után leáll a motor. Ha hideg, semmi baja, megy minden rendesen. Úgy lehet meleg motorral elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be, majd vissza 1-be. ilyenkor elalszik a töltésjelző, és van újra gázpedál. a következő leállításig minden tuti. Voltam sokfelé, azt mondták, adagoló, hengerfej-hő jeladó.... Hallottam azt is, hogy motorvezérlő... van esetleg olyan, aki ugyanebben a cipőben jár(t) és tudja a megoldást? egyébként az autó 2001-es 90Le-s TDDi Köszi a segítséget
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2010.11.06 szombat, 09:29:27 »

1, intelligens töltés(vagy mi): gondolom ilyen van a mondeokban is: A motorvezérlő képes a töltőfeszültséget növelni vagy csökkenteni annak függvényében, hogy hideg vagy meleg az akku mivel köztudott, hogy hideg akkut magasabb feszültséggel, meleg akkut alacsony feszültséggel hatékonyabb tölteni. Szóval arra kellene rájönni melyik jeladóból számolja az ECU az akku hőmérsékletet(focusnál a beszívot levegő csövében van egy szenzor) mert lehet hogy az baxakszik...forintos tétel lehet, csere
2, generátor: lekapod irány egy villamosságis és mond meg neki cseréjlen ki benne mindent. nekem kemény 6000 ft volt a teljes felujitás(új csúszúgyűrők új csapágyak meg minden)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2010.11.06 szombat, 12:21:48 »

1, intelligens töltés(vagy mi): gondolom ilyen van a mondeokban is: A motorvezérlő képes a töltőfeszültséget növelni vagy csökkenteni annak függvényében, hogy hideg vagy meleg az akku mivel köztudott, hogy hideg akkut magasabb feszültséggel, meleg akkut alacsony feszültséggel hatékonyabb tölteni. Szóval arra kellene rájönni melyik jeladóból számolja az ECU az akku hőmérsékletet(focusnál a beszívot levegő csövében van egy szenzor) mert lehet hogy az baxakszik...forintos tétel lehet, csere
2, generátor: lekapod irány egy villamosságis és mond meg neki cseréjlen ki benne mindent. nekem kemény 6000 ft volt a teljes felujitás(új csúszúgyűrők új csapágyak meg minden)

nem.nincs.csak a fókában!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2010.11.06 szombat, 12:22:19 »

Hello!

A problémám a következő: Ha el akarok indulni, és meleg a motor, indítás után nem alszik el a töltésjelzőm, nem tudok gázt adni, és 10mp után leáll a motor. Ha hideg, semmi baja, megy minden rendesen. Úgy lehet meleg motorral elindulni, hogy beteszem 1-be, 2-be, majd vissza 1-be. ilyenkor elalszik a töltésjelző, és van újra gázpedál. a következő leállításig minden tuti. Voltam sokfelé, azt mondták, adagoló, hengerfej-hő jeladó.... Hallottam azt is, hogy motorvezérlő... van esetleg olyan, aki ugyanebben a cipőben jár(t) és tudja a megoldást? egyébként az autó 2001-es 90Le-s TDDi Köszi a segítséget
Henki 2es válasza a megoldás! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2010.11.06 szombat, 14:31:56 »

1.) én először kitörölném az összes hibakódot mert lehet benne rendesen ( az hogy nem látták az azért van mert a TDDi-k egy korábbi GE klón protokolt használ amit a mezei kódscannerek már nem ismernek,
2.)ha a törlés után is vacakol akkor ki kell próbálni a paraszt diagnosztikát : melegen próbáld meg valamivel lehűteni csak az adagolót. Ha ez után is produkálja akkor valószínű hogy adagoló.

Köszi a tippeket, holnap lesz egy kisebb utam, majd kipróbálom.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2010.11.06 szombat, 16:24:13 »

Sziasztok!

Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.

1; Amennyiben semben allok a motorral. A jobb oldalon a szivosor alatt van egy csatlakozas.
Csatolom a foto rola. Elg sok az olajsar a kornyeken es mintha szivarogna is. Ez micsoda? Illetve hogyan lehet cserelelni es kb mibe fajhat a dolog?


2; A csatolt kep a motor tetejen van. Ahova 4 cso is bemegy. Az egyik ilyen csatlakozasi pont korul olajos sar van. Illetve nemi olaj is van a csatlakozasnal. Gondolom ez cseres? Huh? Vagy lehetseges, hogy csak a bennelevo tomitest kell cserelni?


3; A levegoszurotol erkezo cso ami ramegy a turbora. Elegge olajsaras. Multhen szarazra toroltem. Igy gondolom ott fuj ki... De ezt csak egyben lehet cserelni? Illetve megnezni mas esetleg. Hogy ez a resz hogyan van osszeallitva? Azert kerdezem mert nekem poppszegeccsel van osszefuzve.


Szoval ez igy kicsit sok egyszerre, de javitanam ezeket minnel elobb.
Illetve megyek Vik -hez hamarosan es amit csak Nala tudok kijavitani. Azt megtennem nala.

Elore is kosz mindenkienek
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2010.11.06 szombat, 16:44:46 »

Sziasztok!

Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.

Szia!

Az elsot most igy nem nagyon tudom betajolni, mintha szervo szivattyu lenne?!
A masodik a porlasztocsucsnal ereszt, egy tomitessel orvosolhatod.
A harmadik nekem is ilyen, de kifujni nem fuj ki, max kisziv Cheesy az cseres lesz, nekem bontottban ajanlgattak 15-ert, de fogalmam sincs mennyi az uj, inkabb majd olyat veszek.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:23:32 »

Sziasztok!

Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.

1; Amennyiben semben allok a motorral. A jobb oldalon a szivosor alatt van egy csatlakozas.
Csatolom a foto rola. Elg sok az olajsar a kornyeken es mintha szivarogna is. Ez micsoda? Illetve hogyan lehet cserelelni es kb mibe fajhat a dolog?


Ez a szervó csatlakozója.Sajnos ha ez ereszt akkor horror áron meg kell venni az egész csövet és a hollandert is hozzá.
Mert a hollander külön nem szerelhető.

De előtte nézd meg a csatlakozó fölött lévő turbó csövet /könyök/.Mert ha alul ki van repedve akkor onnan pont rá csöpög az olaj. /13000ft kb egy ilyen gumicső/

A hengerfej tetején lévő  szivárgás 10 perces munkával javítható 3000ft körül van egy ilyen tömítés.

A levegő csöveken gondolom a kartergáz üt ki és ez szerintem mindenkinél ilyen pár év után.
Talán új csövekkel lehet időlegesen orvosolni,persze jó drágán.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2010.11.06 szombat, 18:31:12 »

Ez a szervó csatlakozója.Sajnos ha ez ereszt akkor horror áron meg kell venni az egész csövet és a hollandert is hozzá.
Mert a hollander külön nem szerelhető.

De előtte nézd meg a csatlakozó fölött lévő turbó csövet /könyök/.Mert ha alul ki van repedve akkor onnan pont rá csöpög az olaj. /13000ft kb egy ilyen gumicső/

A hengerfej tetején lévő  szivárgás 10 perces munkával javítható 3000ft körül van egy ilyen tömítés.

A levegő csöveken gondolom a kartergáz üt ki és ez szerintem mindenkinél ilyen pár év után.
Talán új csövekkel lehet időlegesen orvosolni,persze jó drágán.
először a turbócsövet kell megnézni, ha valóban kifúj, akkor a lehető leghamarabb cserélni kell a csövet, mert károsodhat a turbó!!!


nekem a a légszűrőház és a turbó közötti cső 1 darab, közvetlenül a turbóra megy, nincs benne toldás, mint nálad a képen, ja és nem is olajos, szerintem ez is tdci-s, mint a szívósorom... Cheesy lehet nektek is ilyen csövet kéne szerzni bontottan pl motorcrafttól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 08:15:34 »

Sziasztok!

Volt ma nemi idom igy kitakaritottam alaposabban a kocsit.
A motorterbe erve van par dolog amibe kellene segitseg, hogy hogyan lehetne "meggyogyitani" oket.

3; A levegoszurotol erkezo cso ami ramegy a turbora. Elegge olajsaras. Multhen ***azra toroltem. Igy gondolom ott fuj ki... De ezt csak egyben lehet cserelni? Illetve megnezni mas esetleg. Hogy ez a resz hogyan van osszeallitva? Azert kerdezem mert nekem poppszegeccsel van osszefuzve.


Elore is kosz mindenkienek

A 3. képen, a turbó előtti bilincstől kicsit visszább, alul, mintha ki lenne repedve a gumicsöved. Ez nekem is ilyen volt a nyáron. Cserélve lett ~ 14 ezer körüli az új gumicső, ami már egye öntött, harmonikás kivitelű.
A repedést nézd meg, mert ott farsot szívhat. Megkerüli nem csak a légszűrőt de ha van, akkor a MAF szenzort is. A szűretlen levegővel por juthat be, a szenzor kikerülésével meg becsaphatja a motorvezérlést. Ideiglenesen javíthatod úgy is, hogy körbe levágod a bilincs alatti vállas gumirészt és az azt követő egyenes szakaszt húzod a turbó csonkra és egy rendesen meghúzható bilinccsel rögzíted.
Az első kép a szeród nyomóoldali csatlakozása (ott akár 100 bár körüli nyomás is lehet), állítólag nem javítható csak tömlőszakasz cserével (ami olyan 35 ezres tétel). Nálam ez már volt bontva (márkafüggetlen szervizben) és esztergályossal készítettek oda 2 kúpos bronz tömítést, ami tömít - tehát megúszható a tömlő csere.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.07 vasárnap, 08:17:16 írta V.Tamás » Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 14:04:36 »

Koszonom mindenkinek a hozzaszolasat.
Elkezdek az alkatreszek utan jarni.

Kosz meg1 szer.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 15:46:20 »

Koszonom mindenkinek a hozzaszolasat.
Elkezdek az alkatreszek utan jarni.

Kosz meg1 szer.
Szia.
Hat nekem is ugyan ezek voltak a tuneteim.
1.Az a szervocso.Eleg draga bontottan is.De megoldhato.En elvittem 1 itteni esztergalyoshoz,lakatoshoz,es szuperul megoldotta.A heggesztes nem valami szep latvany rajta,de nem szivarod 1 altalan,es mar tobb mind 1 eve tutin mukodik.1 sorombe kerult.
2.A porlasztokkorluli tomitto gyurut kell kicserelni.Nem draga az sem.Amugy az elozo tulaja az automnak ugy oldotta meg,h szerelt 1 rugot (kb mind amit a golyostolban talalsz),csak eze erosebb volt,es azzal korbetekerte a tomotto gyurut,amitol az jobban reaszorult,a porlaszto torzsere es nem fujt ki melette.En nem tudom ,h neki ez a megoldas menyit tartott,de nekem 2 ev mulva kelett cserelnem.
3.Elegge megtudnak erni ezek a csovek.Igy az olajgozt amit a motorbol sziv ,azt parologtatja ki a mar nem tokeletesen tomitto lukaknal csaatlakozasoknal.Erre en szoritto bilincset tettem minden csatlakozashoz.es azota nincs problemam.
Re,melem segithettem.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 20:11:47 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem/kérésem TDDi-s kollégák.
Főköri termosztát csere óta megint sokat indulgat a hűtőventilátorom (fűtés, klíma nélkül). Kitéve a hengerfej hőfokot a km számláló helyére azt látom, hogy 88 C-on áll be a hőfok, de ha innét gyorsítok mondjuk 60 km/óráról egy izmosat 140-150-ig, vagy egy hosszabb kapaszkodósávon folyamatosan tolom neki, akkor motorhőfok  először felmegy 94-95 C-ig is, majd innét visszatér, de a gyors terhelésnövekedést nem követi jól le ez az új termosztát. A régebbim, ami tönkrement, az 86 C-on tartotta a hőfokot és ott is megfigyelhető volt a terhelésnövekedésre bekövetkező hőfok emelkedés, de csak 90-91 C-ig. Én úgy tudom, hogy a hengerfej főfokra kapcsolnak a ventilátorok 91 C a kisebbik, 93 C a nagyobbik fokozat.
Megnéznétek nálatok milyen hőfokok vannak a stabil üzem mellett, illetve terhelésre mennyit változik. Mit lehetne kezdeni ezzel a termosztáttal, hogy korábban nyisson? Kaptam már tippet, hogy fúrjak rá egy kis lyukat (~4 mm), de ezt nem érzem jó ötletnek.
Ötletek jöhetnek  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2010.11.07 vasárnap, 20:29:05 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem/kérésem TDDi-s kollégák.
Főköri termosztát csere óta megint sokat indulgat a hűtőventilátorom (fűtés, klíma nélkül). Kitéve a hengerfej hőfokot a km számláló helyére azt látom, hogy 88 C-on áll be a hőfok, de ha innét gyorsítok mondjuk 60 km/óráról egy izmosat 140-150-ig, vagy egy hosszabb kapaszkodósávon folyamatosan tolom neki, akkor motorhőfok  először felmegy 94-95 C-ig is, majd innét visszatér, de a gyors terhelésnövekedést nem követi jól le ez az új termosztát. A régebbim, ami tönkrement, az 86 C-on tartotta a hőfokot és ott is megfigyelhető volt a terhelésnövekedésre bekövetkező hőfok emelkedés, de csak 90-91 C-ig. Én úgy tudom, hogy a hengerfej főfokra kapcsolnak a ventilátorok 91 C a kisebbik, 93 C a nagyobbik fokozat.
Megnéznétek nálatok milyen hőfokok vannak a stabil üzem mellett, illetve terhelésre mennyit változik. Mit lehetne kezdeni ezzel a termosztáttal, hogy korábban nyisson? Kaptam már tippet, hogy fúrjak rá egy kis lyukat (~4 mm), de ezt nem érzem jó ötletnek.
Ötletek jöhetnek  worship
Szia!
Lyukat semmi esetre sem fúrj rá..ha kellene rá, akkor tettek volna eleve Roll Eyes
Vedd le a hűtőmaszkot és nézd meg nincs-e eltömődve a hűtőd rovarokkal, kis kövekkel, sárral, porral...én évente egyszer fordítok rá egy kis időt, hogy normálisan kitakarítsam...nagyon el tud koszolódni, szerintem felére is lemehet a hatásfoka a kosztól, az meg már kevés a motort hűteni terheléskor.
88 fokos a termosztátod?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 06:41:09 »

Szia!
Lyukat semmi esetre sem fúrj rá..ha kellene rá, akkor tettek volna eleve Roll Eyes
Vedd le a hűtőmaszkot és nézd meg nincs-e eltömődve a hűtőd rovarokkal, kis kövekkel, sárral, porral...én évente egyszer fordítok rá egy kis időt, hogy normálisan kitakarítsam...nagyon el tud koszolódni, szerintem felére is lemehet a hatásfoka a kosztól, az meg már kevés a motort hűteni terheléskor.
88 fokos a termosztátod?

Szia!

Nem a hűtő nincs eltömődve. Szerintem nem ez a gond. A termosztát gyári Ford a Nagyautó-tól vettem Bp-en. 88-102 ez szerepel rajta és a Dieselhez nincs is több fajta.
Amire én gondolok, hogy mi van ha a hengerfej hőmérőm nem pontos. Ha pl csal 1-2-3 C-al többnek érzékeli a hőmérsékletet, mint az valójában, akkor hamarabb indíthatja a ventilátor fokozatokat, akkor nem dolgozik összhangban a termosztát és a ventilátorok vezérlése.
Tud valaki valami konkrétat erről a hőmérséklet mérésről? Ez egy ellenállás hőmérő? A múltkori vízpumpa nélküli üzemem és az akkor fellépett igen magas hőfok kikészíthet egy ilyen hőmérőt, pontatlanná teheti? Lehet ezt ellenőrizni a helyén? Mennyi lehet egy új hőmérő? Könnyű ezt cserélni, vagy ez is be tud gyógyulni, mint az izzítok és beletörhet a hengerfejbe? Cserélt már valaki ilyet?
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 18:44:51 »


 Uj hibajelenség, találkozott valaki ilyen jellegű promlémával ??
 Egy indtitásgátlo bekötése közben lett egy zárlat a kormány alatt lévő pozitiv és a negativbol. Ez után kiment egy bizti, kicseréltem, és mégis azt vettem észre, hogy amikor gázt adok csak rá 3-4 mp-re reagál a motor, ez miért lehet, valami vezeték eléghetett vagy mi, tud valaki segíteni??
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2010.11.10 szerda, 17:49:00 »

na ez komoly ilyet még én nem is hallottam. sürgősen egy diagot neki hátha mutat valamit amiből legalább el lehetne indulni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 09:13:57 »

Uj hibajelenség, találkozott valaki ilyen jellegű promlémával ??
 Egy indtitásgátlo bekötése közben lett egy zárlat a kormány alatt lévő pozitiv és a negativbol. Ez után kiment egy bizti, kicseréltem, és mégis azt vettem észre, hogy amikor gázt adok csak rá 3-4 mp-re reagál a motor, ez miért lehet, valami vezeték eléghetett vagy mi, tud valaki segíteni??

Szerintem ez is egy "különleges" hiba lesz, azért írd meg hogy mit tett tönkre. Ez még akár motorvezérlő is lehet.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szenesi
Vendég
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:06:27 »

Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni? help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:13:36 »

Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni? help
wave tdci topicba tedd fel a kérdést worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:40:21 »

Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni? help
cmp jeladó csere..... Roll Eyes   valszeg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:28:53 »

sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:43:12 »

sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
motorfék. jah és nekem jótékony hatású volt a fogyasztásra a chip is. országut 5,5-5,6l/100km
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:13:19 »

sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm

mijaza hosszu tav? mért fogyasztas ez a 8 lityi vagy a fedcomp szerinti? Fekjeid nincsenek berohadva?
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2010.11.13 szombat, 11:18:14 »

szia a fékek jók nincsenek berohadva nem a komputer mérte ki a 8 litert ha nem én
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2010.11.13 szombat, 14:35:14 »

Sziasztok !

Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2010.11.13 szombat, 14:42:27 »

Sziasztok !

Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
nekem is volt lendkerék csere, én nem éreztem teljesítmény csökkenést.
nem ártana neki egy szívósor tisztítás, egr dugózás
turbócsövek nincsenek kihasadva?? di-n a szívósor végén lévő 90°-os fordító szokott kihasadni, de érdemes végig nézni az összeset
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2010.11.13 szombat, 17:00:12 »

Megvolt ma az egr dugozas. Hat elegkoszos munka volt nem mondom  vigyor3

Annyiban kellene a  segitseg, hogy ezek utan mennyire szabad neki kormolnia?
Ugy ertem, ha lepadlozom akkor meg szabad kormolnia? Vagy teljesen el kell tunnie.

Elore is koszi
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Marcy
Vendég
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:10:34 »

Szevasztok, segítségeteket szeretném kérni!!! Olyan probléma van a kocsimmal, hogy menet közben elindul a hűttőventillátorom, de viszont a vízem nincs még 90-celsius fok se azt csak akkor áll le ha leállíttom az autót!! MI A BAJA Huh? ha valaki tudna segítteni írjon a mecseri_marton@freemail.hu-ra köszi Marcy
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:18:28 »

Sziasztok !

Szeretném ha valaki megvigasztalna !
Most van folyamatban a mondeom (TDDI 2.0 115LE ) kuplungozása (hála Ervin és Motocraft bár ök még nem tudják). de előtte már észrevettem hogy egyre csökken a teljesÍtmény a végén mielőtt a kuplung tönkrement már egy lovaskocsit is nehezen előzött meg . elkápzelhetö hogy a lendkerék hibája miatt volt ilyen vagy ha összerakom akkor kereshetem a hibát .
Szia!
Ha csúszott a kuplung akkor nem viszi át az erőt a váltóhoz-kerekekhez...csak felbőg a motor, de gyorsulás nincs!! Ez inkább szerkezet-tárcsa hibára utal. Ha nem ez volt a jelenség, hanem a motor sem szedte magát össze(nem pörgött fel) az már lehet egy széthullott lendkeréktől, mert a főtengelyjeladó arról veszi a jelet a befecskendezési paraméterek számolásához, tehát akár lehetett az is az oka. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:29:36 »

Megvolt ma az egr dugozas. Hat elegkoszos munka volt nem mondom  vigyor3

Annyiban kellene a  segitseg, hogy ezek utan mennyire szabad neki kormolnia?
Ugy ertem, ha lepadlozom akkor meg szabad kormolnia? Vagy teljesen el kell tunnie.

Elore is koszi
kormolhat azért is, mert még van lerakódva a kipuf rendszerben. nekem előtte se és utána se kormolt.
kergetsd meg egy kicsit, és utána nézd meg Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:31:21 »

Szia!
Ha csúszott a kuplung akkor nem viszi át az erőt a váltóhoz-kerekekhez...csak felbőg a motor, de gyorsulás nincs!! Ez inkább szerkezet-tárcsa hibára utal. Ha nem ez volt a jelenség, hanem a motor sem szedte magát össze(nem pörgött fel) az már lehet egy széthullott lendkeréktől, mert a főtengelyjeladó arról veszi a jelet a befecskendezési paraméterek számolásához, tehát akár lehetett az is az oka. wave
vagy a kevés zoxigén miatt nem szedte a lábát (bár mondjuk akkor kormolt is volna neki, erről nem írt), azt is érdemes megnézni/csinálni, amit írtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:25:15 »

vagy a kevés zoxigén miatt nem szedte a lábát (bár mondjuk akkor kormolt is volna neki, erről nem írt), azt is érdemes megnézni/csinálni, amit írtam
Igen! eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 08:45:32 »

Szia!

Nem a hűtő nincs eltömődve. Szerintem nem ez a gond. A termosztát gyári Ford a Nagyautó-tól vettem Bp-en. 88-102 ez szerepel rajta és a Dieselhez nincs is több fajta.
Amire én gondolok, hogy mi van ha a hengerfej hőmérőm nem pontos. Ha pl csal 1-2-3 C-al többnek érzékeli a hőmérsékletet, mint az valójában, akkor hamarabb indíthatja a ventilátor fokozatokat, akkor nem dolgozik összhangban a termosztát és a ventilátorok vezérlése.
Tud valaki valami konkrétat erről a hőmérséklet mérésről? Ez egy ellenállás hőmérő? A múltkori vízpumpa nélküli üzemem és az akkor fellépett igen magas hőfok kikészíthet egy ilyen hőmérőt, pontatlanná teheti? Lehet ezt ellenőrizni a helyén? Mennyi lehet egy új hőmérő? Könnyű ezt cserélni, vagy ez is be tud gyógyulni, mint az izzítok és beletörhet a hengerfejbe? Cserélt már valaki ilyet?

Sziasztok!

Továbbra is érdekelne, a hengerfeji hőmérőről tudtok valamit? Volt már valakinek ezzel gondja, cserélte valaki esetleg?
Ha van infó megköszönném  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 12:43:29 »

Segédberendezés-ékszíjak   240.000 km-enként/10 évente - Az első szíjat kicserélni
Segédberendezés-ékszíjak   160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)

ezek melyik szíjak lennének??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 14:15:01 »

szia a fékek jók nincsenek berohadva nem a komputer mérte ki a 8 litert ha nem én


akkor nemtom, esetleg legszuro csere, egr vakolas, szivosor pucolas segithet..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 18:53:04 »

Segédberendezés-ékszíjak   240.000 km-enként/10 évente - Az első szíjat kicserélni
Segédberendezés-ékszíjak   160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)

ezek melyik szíjak lennének??
1.szervószíj
2.generátorszíj
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2010.11.14 vasárnap, 19:01:29 »

sziasztok 2001 es tddi mondeom van hosszú távon 8 litert eszik valaki esetleg tudd valami fogyasztást csökkentő dolgot?
köszönöm
na már megint ez a fránya fogyasztás, én már bele törődtem, hogy városba 8- 8,4 fed comp szerint, de ha pályán megyek Debrecenbe tempomat 140-re akkor sem akar csökkeni sőt... gun
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.