Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:02:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718243 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2010.12.10 péntek, 14:26:13 »

Sziasztok.

2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl.  Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz? www.cromax.hu gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel

utángyártottat bele,akár benyásét,akár más tipushoz valót.csak tudjon 4 bar nyomást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2010.12.10 péntek, 14:49:03 »

Sziasztok.

2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl.  Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz? www.cromax.hu gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel

hello

a legfontosabb, hogy amíg nincs bele új szívattyú, addig ne használd az autót, mert tönkre megy az adagolód is, ami sokkal többe kerül szomoru1

valahol itt a fórumon keringett egy link szivattyúról, asszem 35eft volt. esetleg kérdezd meg Nagyautó fórumtárstól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2010.12.10 péntek, 17:26:10 »

Sziasztok.

2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl.  Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz? www.cromax.hu gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel


Szia en kb 29.000 huf ert vettem 1 utangyartottat.Ne hagyd magad becsapni.Csak ennyi baja legyen az autodnak.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2010.12.10 péntek, 17:26:56 »

Sziasztok.

2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl.  Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz? www.cromax.hu gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel


Szia!

Volt itt linkelve egy web hely, ahol ilyen szivattyúkkal foglalkoznak, nézd meg ezt:
http://www.ko-csi.hu/katalogus/acpumpa.xls
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2010.12.10 péntek, 19:22:59 »

Sziasztok Eladnám a mondim  2001 tddi kpm műszakival
Hitelátvállalása 12474 Ft a részlet 84 hónapral
Ha érdekel valakit jozsef_barath@freemail.hu
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:29:08 »

Sziasztok Eladnám a mondim  2001 tddi kpm műszakival
Hitelátvállalása 12474 Ft a részlet 84 hónapral
Ha érdekel valakit jozsef_barath@freemail.hu


Mi a baj?Huh?

Ez megoldódott?

Tanácsot szeretnél tőletek kérni 2001 es tddi mondeom van.
Vidéken dolgozom reggel nagyon szépen elindult mentem vele 20 km kivillantak a lámpák és megállt az autó.
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2010.12.11 szombat, 17:50:50 »

Szia igen megoldás akksi csere + generátor csere
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:37:50 »

Szia igen megoldás akksi csere + generátor csere

Szia!

Egyszer már kerestél generátort februárban, akkor cseréltél és ez egy újabb, vagy akkor megúsztad a cserét?
Ahogy nézem a gondjaid, húzza a pénztárcád időnként  szomoru1
Legalább sokat használod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2010.12.11 szombat, 19:43:03 »

na ma én is meg akartam keresni a szivattyú leállító kapcsolót, amiről Ervin csinált képeket, de nálam nincs eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:03:08 »

na ma én is meg akartam keresni a szivattyú leállító kapcsolót, amiről Ervin csinált képeket, de nálam nincs eljen
Már nálam sincs  vigyor3 ;
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 00:32:27 »

Már nálam sincs  vigyor3 ;
sőt nálam már fülei sincsenek a takarónak eplus2 taps

+ kiderült, hogy hátul törött volt, szóval kell majd egy "új"
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 09:11:15 »

sőt nálam már fülei sincsenek a takarónak eplus2 taps

+ kiderült, hogy hátul törött volt, szóval kell majd egy "új"
Törött volt? wow1  Mit találtál?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 09:30:45 »

Törött volt? wow1  Mit találtál?
a hátó csavar után kb 20cm-rel keresztben eltört, valaki rálépett beszállás közben falbav  ezek után a rögzítő fülei már nemigazán érdekeltek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 20:10:47 »

na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 20:30:19 »

na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
Nézd meg, lehet csak az "O" gyűrűt nyírta el...nekem volt már olyan, hogy szűrőcserekor lenyírt az o gyűrű széléről és ott szivárgott a gázolaj...de a cső közepén cseppent csak le...én is azt hittem a cső lyukas, de o gyűrű csere óta porszáraz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 20:33:24 »

szétvan nyilva a cső kb 2cm-en
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 20:38:14 »

szétvan nyilva a cső kb 2cm-en
A fenébe  szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 21:40:41 »

na bakker folyik a gázolajszürő utáni csövem.....kéne bontott...
http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/mondeo_mkiii_2001_tddi_2.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 22:46:33 »


kösz,holnap felhivom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 23:49:42 »

kösz,holnap felhivom
szólj ha nincs neki, tudok még egyet, de azt inkább csak végszükséglet esetére hagynám
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 02:46:37 »

Sziasztok.

2001-es TDDI mondi 5 ajtós. 260.000 km. A következőben kérnék tanácsot. Egyik nagyon hideg reggelen nagyon nehezen, csak negyedszerre indult a motor. Finoman közlekedve 3km után nekiállt egy kicsit rángatni mint ha ki akarna fogyni a gázolaj.(negyedig volt a tank). Majd csinálta még ezt egy kb 1 km ig és utánna leállt és el sem tudtam indítani. Hazahúztak majd 6 órával később pöccre indult. Mentem vele egy keveset és minden rendben volt és még utánna is három napig. Majd megint jelentkezett a hiba szinte ugyan az a forgatókönyv. Gondoltam elkoszolódott az özemanyag szűrőm vagy valahogy víz kerűlt bele. Kicseréltem a szűrőt. Pöccre indúlt majd 5 mp után leállt. Azóta nem indúl.  Levettem az üzemanyag szivattyút mert nem hallottam hogy búg. Aksiról direktben is kipróbáltam úgy sem reagált semmit. Ennek így mennie kellene? Melyiket vegyem meg ha tényleg ez a rossz? www.cromax.hu gyári 170.000HUF utángyártott 50.000HUF? Vagy van valakinek valami egyéb megoldási ötlete?
Köszönettel

De ha kicserélted a szűrőt és nem töltötted fel gázolajjal akkor persze hogy nem indul sokáig  Undecided

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cslaci81
Vendég
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 10:49:42 »

hello

a legfontosabb, hogy amíg nincs bele új szívattyú, addig ne használd az autót, mert tönkre megy az adagolód is, ami sokkal többe kerül szomoru1

valahol itt a fórumon keringett egy link szivattyúról, asszem 35eft volt. esetleg kérdezd meg Nagyautó fórumtárstól

Nem használom. Ki van véve a szivattyú. 32 ezer lesz az utángyártott.
Naplózva
cslaci81
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 10:55:23 »

De ha kicserélted a szűrőt és nem töltötted fel gázolajjal akkor persze hogy nem indul sokáig  Undecided



Nem töltöttem fel. Erre gondoltam én is először, de amikor feltöltöttem utána sem indult. Ezután gondoltam a szivattyúra.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 19:21:36 »

Nem használom. Ki van véve a szivattyú. 32 ezer lesz az utángyártott.

Hol veszed?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2010.12.14 kedd, 00:51:45 »

Sziasztok! A héten vettem egy Mondeo TDDI 115 lovas vasat. Vannak észrevételeim, amiknek még konkrétabban nem jártan utána, remélem ti tudtok  válaszolni a kérdéseimre.   worship

- Nos, jelenség a következő: beül, izzít, kulcs elfordít, indul, gond nélkül, de szerintem a kelleténél nagyobbat ráz a kasztnin mikor beröffen, és közben egy pillanatra (minden indításnál) nyikkanó (csapágyas, fémes) hangot hallani előlről, azonnal abbamarad mikor a motor beindult.
- 2.: vezérműlánc és hosszbordás kit cseréjét javasoljátok megvétel után? vagy a láncnál észre lehet venni, ha már nem a legjobb?  vagy akkora futásteljesítményre van méretezve, hogy ne foglalkozzak vele?
- 3.: mikor elforgatom a motort, hullámosan húz, ez jól gondolom EGR szelep tisztítás lesz?
- 4.: mennyit kell fogyasztania normál esetben, normál használatnál?
- 5.: Gszűrő csere után hogyan légtelenedik az üzemanyagrendszer?
- 6.: 80-100 körültől előjövő hang bal keréktől, sebességfüggő kluttyogó hangot ad, mintha szálszakadt lenne a gumi. kerékcsapágy?
- 7.: a futóműve kényes? lehetséges, hogy hátul nyekeregjen, ha kopott?

Köszönöm a válaszokat, Üdv nektek!
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2010.12.14 kedd, 12:22:07 »

Sziasztok! A héten vettem egy Mondeo TDDI 115 lovas vasat. Vannak észrevételeim, amiknek még konkrétabban nem jártan utána, remélem ti tudtok  válaszolni a kérdéseimre.   worship

- Nos, jelenség a következő: beül, izzít, kulcs elfordít, indul, gond nélkül, de szerintem a kelleténél nagyobbat ráz a kasztnin mikor beröffen, és közben egy pillanatra (minden indításnál) nyikkanó (csapágyas, fémes) hangot hallani előlről, azonnal abbamarad mikor a motor beindult.
- 2.: vezérműlánc és hosszbordás kit cseréjét javasoljátok megvétel után? vagy a láncnál észre lehet venni, ha már nem a legjobb?  vagy akkora futásteljesítményre van méretezve, hogy ne foglalkozzak vele?
- 3.: mikor elforgatom a motort, hullámosan húz, ez jól gondolom EGR szelep tisztítás lesz?
- 4.: mennyit kell fogyasztania normál esetben, normál használatnál?
- 5.: Gszűrő csere után hogyan légtelenedik az üzemanyagrendszer?
- 6.: 80-100 körültől előjövő hang bal keréktől, sebességfüggő kluttyogó hangot ad, mintha szálszakadt lenne a gumi. kerékcsapágy?
- 7.: a futóműve kényes? lehetséges, hogy hátul nyekeregjen, ha kopott?

Köszönöm a válaszokat, Üdv nektek!
Szia! integet2

Nyikkanó, hangot indításnál leállításnál okozhatja a főtengely szíjtárcsa kopása, az nem nagy gond. Ha fémes, csattanó hangot hallasz indításnál és leállításnál, sőt rázkódást is akkor a kettőstömegű lendkerék ment gallyra. Ettől lehet egyenetlen az alapjárat, de lehet a " hullámosan húz" is.
A legfontosabb, hogy azonnal vidd egy hozzáértő szerelőhöz, mert a kettős tömegű cseréjét már a komplett kuplung cseréjével együtt csinálják. Egyszerre mennek tönkre!
Ha ez a gond vidd vissza az autót. 3 napon belül lehetőleg! Csak a kettőstömegű 120 ezer. Kuplung szerkezet komplett+ hidraulikus kinyomó csapágy is kell akkor! A munkadíj meg minimum 25 ezer, nekem legalább is annyi volt baráti áron. Szét bombázzák az egész autó elejét.
Egytömegű lendkerékkel is tudod kuplungoztatni, ami sokkal olcsóbb, de az is 150-160 ezer munkadíjjal együtt.
De a lényeg, ha ez a gond, akkor vidd vissza!
A többi amit kérdezel csak karbantartás.
Ékszíjak cseréje természetes, ha kopottak, vezérműláncot meg minek?
Gázolajszűrő cserénél evidens, az új szűrőt telitölteni, majd úgy is légteleníti magát a rendszer.
A hátsó futóművet szintén szerelővel nézesd meg, amúgy szerintem egyáltalán nem kényes a mondeó futóműve. Enyémben 180ekm-nél volt az első stabilizátor "kutya csontok" cseréje. 220e km-nél a gólyalábak, keményebb telókra ráadásul, most 230ekm-nél a hátsó stabilizátor rúd szilentek vannak soron. ( 1500 pénz/db)

A vételhez jó lett volna egy hozzáértő, lehetőleg szerelőt vinni magaddal. Már akkor megmondja neked a tutit.

Sok örömöt amúgy az új autóval!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2010.12.14 kedd, 16:26:09 »

Az S alaku turbo csovem mar tavasz ota izzad. Szerintem a bilincsek lettek tulhuzva es ott szivarog az olaj.
Keszittetnek valakivel csovet , de kellenenek a meretek. Tud valaki errol egy rajzot kuldeni?
A motor 2001.03-as tddi, 90 paci.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2010.12.14 kedd, 21:59:30 »

szólj ha nincs neki, tudok még egyet, de azt inkább csak végszükséglet esetére hagynám

felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?

két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól.... szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:24:51 »

felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?

két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól.... szomoru1
Ezek az idióta fordosok műanyag csöveket tettek, jóminősékű forma gumi csövek helyett, és ezek a műanyagok repedhetnek..   itt is csak lesni kellett volna népauóéktól.. levele
Szereléskor nem törted meg esetleg túlságosan?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2010.12.14 kedd, 22:35:36 »

felhivtam..felejtős...
kérdezd meg mennyi lenne?

két helyen is folyik a cső,de mi a f+sztól.... szomoru1
telefonszámuk: 06/20-33-55-675

e-mail címük: autobontodebrecen@gmail.com

egy pesti taxit bontottak el, elég leharcolt állapotban volt szomoru1

találtam még párat:
http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/szemelyauto/egyeb/hirdetes-18174877/

http://webshop.ford-all.com/index.php?route=information/contact

http://www.autoalkatresz.hu/auto-fenyszoro_lampa_izzo/fenyszorok/ford_mondeofocusfiestafusionescortkugagalaxyka_bontott_es_uj_ford_alkatreszek-134837

nagyautót kérdezted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2010.12.14 kedd, 23:54:17 »

Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2010.12.14 kedd, 23:59:50 »

Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!
1. indításkor nem egy magas fémes hangot hallasz??
2. minden turbós dízel ilyen, ezt hívják turbolyuknak vigyor3
3. szerintem inkább termosztátok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2010.12.15 szerda, 00:41:00 »

De, olyan magas, nyikkanó hangot!  Undecided

Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..  help
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2010.12.15 szerda, 06:01:33 »

De, olyan magas, nyikkanó hangot!  Undecided

Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..  help
Hőgomba miatt nem megy el a fűtés....termosztátok lehetnek rosszak, ha ilyen gyorsan mászkál a mutató.
Egyébként vízpumpa hibánál megy el a fűtés, de akkor melegedne is, viszont azt nem írtad. Roll Eyes
Ha digit klímás, vedd le egy éjszakára az akku sarukat, van olyan, hogy a vezérlője megkeveredik vigyor3 aztán keveri a hőfokokat....egyébként sem árt néha egy reset.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2010.12.15 szerda, 11:12:20 »

Szia Zsiri!
Először is köszönöm a válaszod. Indításkor nyikkanó hangot hallok, egyáltalán nem csattan, leállításkor nem ad ki hangot. A kuplungom hibátlan, az alapjárat olyan mintha leszögezték volna a mutatót, gyönyörűen egyenletesen jár. Tudtam megvétel előtt, hogy ennél a típusnál a kuplung mizéria mit jelent anyagilag, de szerintem annak semmi baja.
A sebességfüggő hang a kerék felől megszűnt, a nyekergés pedig néha néha hallatszik csak, és belülről jön, nem a hátsó futóműből. Egyébként az autó elg jó állapotban van, egy orvostól vettem, ÓRA szerint 150 ezerrel.. Ma elkentem kicsit, mocsokul megy! Ja, és nem jól fejeztem ki magam, nem hullámosan húz, mikor megindul, szépen forog, húz, a jelenség más: pl. 2.fokozat, 2000 rpm, adok egy nagy gázt, és mielőtt húzna, egy finomat mintha torpanna, és hirtelen jön meg az ereje. De komolyabb terhelés nélkül is 1700 körül egy finom rántást érezni. Nem mindíg jön elő, sőt, nem is zavaró, de azért mégis..
Ma észrevettem még valamit: a hőfokjelzőm össze vissza mutat, le- fel mászkál. Meleg motornál mikor leesik a mutató hirtelen, még a fűtést is elveszi, aztán a mutató visszakúszik, akkor visszajön a fűtés is. Hőgomba?
Üdv!

Szia Dini02!

Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál! integet2
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.
Ahogy Ervin írta, a fűtésednél valszeg termosztát gondod van.
A rántásra gyorsításnál? Az enyém fix. geos turbós, chippelés előtt 1500-as fordulat alatt kész rémálom volt, nem lehetett autózni vele, csak gurulni, gyorsítás az semmi. Majd 1800-2000-es fordulatnál ütés szerűen jött meg az ereje. De 2000-es fordulatnál is várni kell egy kicsit, míg felpörög a turbó. 2500-as fordulatnál már szinte semmi turbó lyuk.
Az  új szoftverrel most 1100-as fordulattól már érezhetően gyorsul a gép, de az igazi tolás 1800-2000-es fordulatnál jön még mindig. A késlekedése a turbónak valamivel kisebb.
Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!  Wink
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2010.12.15 szerda, 12:04:51 »

Szia Dini02!

Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál! integet2
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.

Nekem is nyikkan inditasnal, de uj a szij es a tarcsa is, szoval nalam feszito lesz. A cserek elott nem nyikkant.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2010.12.15 szerda, 12:19:11 »

Szia Dini02!

Örülök, hogy megkímélt tddi-t találtál! integet2
A nyikkanó hangot akkor a főtengely szíjtárcsa okozhatja. Nálam is van ilyen, de nekem leállításnál nyikkanik, mintha megcsúszna a szíj. Egyszer már cserélve volt, kb 120.000km-nél, de használattól függően, kb 100.000 km-t bír. Ez a hang most a generátor felújítás után jött elő, addig semmi nem volt. Azt hittem az ékszíj csúszik, de nem, tárcsás megint. Én még várok a cserével, míg hangosabb nem lesz.
Ahogy Ervin írta, a fűtésednél valszeg termosztát gondod van.
A rántásra gyorsításnál? Az enyém fix. geos turbós, chippelés előtt 1500-as fordulat alatt kész rémálom volt, nem lehetett autózni vele, csak gurulni, gyorsítás az semmi. Majd 1800-2000-es fordulatnál ütés szerűen jött meg az ereje. De 2000-es fordulatnál is várni kell egy kicsit, míg felpörög a turbó. 2500-as fordulatnál már szinte semmi turbó lyuk.
Az  új szoftverrel most 1100-as fordulattól már érezhetően gyorsul a gép, de az igazi tolás 1800-2000-es fordulatnál jön még mindig. A késlekedése a turbónak valamivel kisebb.
Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!  Wink

Na, jó is, hogy szóba került a chip, mert erre is rá akartam térni.  vigyor3
kinél, hol, és mit hoz ki a gépből? fogyasztása hogy változik?
és fontos, hogy mennyibe kerül?
köszi Smiley

amúgy termosztát hibától is melegedhet egy motor, ha nem nyit a nagy vízkör, de ezek szerint ebben az autóban a hűtő felé és a fűtőradiátor felé is van egy, ha jól értelmezem, amit mondtok.  Smiley
még valami: akkor kezd el fűteni, ha kicsit megtaposom: pl 1-2 ben elhuzatom 3 ezerig, és már fűt is
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2010.12.15 szerda, 14:53:09 »

Ezek az idióta fordosok műanyag csöveket tettek, jóminősékű forma gumi csövek helyett, és ezek a műanyagok repedhetnek..   itt is csak lesni kellett volna népauóéktól.. levele
Szereléskor nem törted meg esetleg túlságosan?

nem én csináltam(lehet ez a baj)...szerelő..
az indulásnál erősen fehéres füst valószinű ettől a csőtől van minden reggel, falsot sziv gondolom éjszaka....utánna egésznap semmi gond.

Hálisten egyik ügyfél/haver ad egy komplett szettet ingyen...szal megoldódott... eplus2 eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:45:23 »


Amúgy meg ha csak ennyi a gondod és tényleg csak 150e km van benne, akkor ezeket az apróságokat javítasd meg és írasd meg a computerét!
Kérdezz bárkit akinek már megírták, csak jót mondanak!  Wink
pl mióta meg  lett írva városban nem is nagyon kell 2e fölé pörgetni, simán fel lehet vele venni így is a forgalom ritmusát

összehasonlítottuk egy ismerős gyári 115le-s tddi kombijával, és sokkal gyengébb, mint a mi megírt 90le-sünk. kicsit el volt keseredve eplus2

mégegyszer köszi bunyek worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2010.12.15 szerda, 16:53:53 »

Na, jó is, hogy szóba került a chip, mert erre is rá akartam térni.  vigyor3
kinél, hol, és mit hoz ki a gépből? fogyasztása hogy változik?
és fontos, hogy mennyibe kerül?
köszi Smiley

amúgy termosztát hibától is melegedhet egy motor, ha nem nyit a nagy vízkör, de ezek szerint ebben az autóban a hűtő felé és a fűtőradiátor felé is van egy, ha jól értelmezem, amit mondtok.  Smiley
még valami: akkor kezd el fűteni, ha kicsit megtaposom: pl 1-2 ben elhuzatom 3 ezerig, és már fűt is
fogyasztásról nem nagyon tudok nyilatkozni, mert nem szoktuk mérni vigyor3. ha kell tankolunk és kész. (teljes mértékben lexarom, hogy 6,9 vagy 7,1 az átlag eplus2)

két méréssel tudok szolgálni.
chippelésre amikor vittük, akkor 1000km-re 5,2 vagy 5,3 jött ki. (oda főút, vissza pálya; kombi 2 személy üresen állítgatás közben megkergetve eplus2)
másik pedig amikor nyaralóba mentünk vele. 400km-re 5,6 jött ki (fele pálya, negyede főút 90-es korlátozással, maradék negyed főút 110-es korlátozással; kombi 2 személy hátsóülés ledöntve és telepakolva vigyor3)

sokkal dinamikusabb lett az autó. pl 5-ben 60-tól szépen húz, akár előzni is lehet innen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2010.12.15 szerda, 19:43:44 »

A fűtésprobléma is megoldódott!!  smile
nem volt benne elég hűtővíz....  falbav   nem vágom miért nem, de most felöntöttük, és minden ok Smiley
hol, kinél irassam a chippet, és mennyibe kerül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2010.12.15 szerda, 20:31:24 »

De, olyan magas, nyikkanó hangot!  Undecided

Mire gondolsz?
Termosztátok miatt amúgy leeshet pár sec. alatt a vízhő úgy, hogy elmegy a fűtés? tuti rossz a hőjeladó, hacsak nem a fűtésnél méri a vízhőfokot, amit erősen kétlek..  help
elhagyta magát a feszítő-vagy benne a szilent.ezért odaér a szíj a feszítő alutraverzébe.A hibát meg kell szüntetni-feszítőcsere,vagy szilentátalakítás.cikk a wikiben.és persze a generátort kell szabadonfutósítani! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 11:06:02 »

A fűtésprobléma is megoldódott!!  smile
nem volt benne elég hűtővíz....  falbav   nem vágom miért nem, de most felöntöttük, és minden ok Smiley
hol, kinél irassam a chippet, és mennyibe kerül?

http://boschjantochiptuning.5mp.eu/web.php?a=boschjantochiptuning&o=yevjfP05l1

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gájver
Vendég
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 11:09:44 »

  :falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog.  2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 11:24:18 »

majd a tudosok megmondjak hogy mi bajaid lehetnek.

Az en turbocsoves kerdesemre tud valaki valaszt? (me'retek)
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 11:55:24 »

Sziasztok!

Kicsit eltűntem az "erőtlenség" problémával! Még nem tökéletes a gép, de már érezhetően jobb! Viszont minden mechanikus lehetőség kizárása után(turbocsövezés, turbo ellenőrzés, vezérlés ell., turboszabályzó szelep csere, adagoló felújítás.......) motorvezérlőt kell cserélni benne  falbav
Nem biztos hogy a többi autón ami erőtlen, ott is ez a gond!
Nekem 6 hét állás után, meg kb előtte egy 10 hónap sz@pás után jött rá Jantó Gergő, B.füreden. Merem ajánlani mindenkinek, korrekt!
Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki eddig írt itt, vagy pü-t.

üdv.: Tokodi Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 12:07:07 »

 :falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog.  2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.

Szia!

Az első gondod lehet üzemanyagszűrő, vagy üzemanyagszivattyú hiba  - majd mondják, hogy mikor társul ez izzító villogással. Az üzemanyagszivattyú a tanknál van és nemrég volt itt valakinek ilyennel gondja. Lapozd az oldalt megtalálod.
Termosztátcsere - mindkettőt cserélted? Van egy az olajkör felé a vízpumpa nyomóoldalán is, hibája nem engedi felmelegedni rendesen a motort, illetv a terhelés csökkenéskor visszahűl a motor.
Légzsak visszajelzőnél - talán először nézd meg az ülés alatti csatlakozót. Biztonság kedvéért vedd le az akksi sarut nehogy eldurranjon az ülésben lévő oldallégzsák. Ha ez nem használ lehet, hogy vezeték szakadás van az ülésben.

Mások is adnak majd tanácsot, de én ezeket járnám körben integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 12:09:04 »

Sziasztok!

Kicsit eltűntem az "erőtlenség" problémával! Még nem tökéletes a gép, de már érezhetően jobb! Viszont minden mechanikus lehetőség kizárása után(turbocsövezés, turbo ellenőrzés, vezérlés ell., turboszabályzó szelep csere, adagoló felújítás.......) motorvezérlőt kell cserélni benne  falbav
Nem biztos hogy a többi autón ami erőtlen, ott is ez a gond!
Nekem 6 hét állás után, meg kb előtte egy 10 hónap sz@pás után jött rá Jantó Gergő, B.füreden. Merem ajánlani mindenkinek, korrekt!
Köszönöm a segítséget mindenkinek, aki eddig írt itt, vagy pü-t.

üdv.: Tokodi Jani

Örülök, hogy megjavult, most akár tetethetsz fel egy chippelést is Gergővel  integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 12:28:08 »

 :falbav:Sziasztok sorstársaim!
2001-es tddi-m igen kehes állapotban van.Több hibára keresek megoldást. 1.időnként a motor nem indul, az izzítólámpa villog, van hogy pár perc pihenés után,megjavul magától, vagy kb. 15-20 inditás után indul.Ez alatt az izzitóvisszajező folyamatosan villog.  2. Fűtésem, termosztát csere után is kb.10km metétele után kezd magához térni. 3. Légzsák visszajelző az anyós ülés nyomásérzékelő miatt, világít. Mit.vagy hogyan lehetne orvosolni? Ha van,tapasztalatotok,vagy ötletetek,segítségeteket köszönöm.
Szia!
Főtengely helyzet érzékelő (CKP) szenzor rossz, kb 5500 Huf.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 13:14:11 »

Örülök, hogy megjavult, most akár tetethetsz fel egy chippelést is Gergővel  integet2

Most egy "áthidaló" megoldás van benne, januárban kapja meg az "új" motorvezérlőt. Ha nálam marad a gép, akkor tavasszal kap egy chip-et az tuti!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.