Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:02:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719051 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2010.12.24 péntek, 22:15:53 »

Egy hétig elnyírt O gyűrűvel jártam melóba az autóval cseppent a gázolaj, mégsem levegősödött fel....nem levegő hidd el!
Bakker, ez nagyon durván füstöl!!!! wow1..sűrgősen nézd meg a porlasztókat, mielőtt nagyobb baja lesz.
Olajat nem eszi? Bár akkor melegen is füstölne..
ha olajat eszik, akkor nem kéken füstöl??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2010.12.24 péntek, 22:25:39 »

Szia!
Alulról nem lehet kicserélni!! Ez 100%, ha csak nem full flexibilis a kezed.. hehe Mindenképp le kell venni a csöveket, hogy kézzel odaférj, mert az elektromos csatlakozást is le kell venni.
Alulrol mar kivettem egy sensort,de szerintem az a valton levo speed-sensor.Ennek semmi koze a fotengely-helyzeterzekelohoz,ugye?Ha igy van ,ahogyan irtam,akkor holnap meg egy nekirugaszkodas rinya
Nagyon rossz helyre tettek ezt az en Mondeomba! falbav
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2010.12.25 szombat, 09:11:22 »

Alulrol mar kivettem egy sensort,de szerintem az a valton levo speed-sensor.Ennek semmi koze a fotengely-helyzeterzekelohoz,ugye?Ha igy van ,ahogyan irtam,akkor holnap meg egy nekirugaszkodas rinya
Nagyon rossz helyre tettek ezt az en Mondeomba! falbav
Igen a sebesség jeladóhoz hozzáférni alulról, de a CKP-hez nem.
Egyébként mi a baj az autóval, hogy cserélni kell a főt. hely.jeladót? Nem indul? Instabil alapjárat? Leáll? Vagy?
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.25 szombat, 09:42:16 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:00:42 »

csináltam egy videót róla...

http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ

tyű!!!az asszonyt akartad megölni a kipuffgázban? eplus2

ez durva.nagyon sok az elégetlen go.,méress 1 kompressziót is-biztos ami biztos alapon! szomoru1 ezért füstöl csak hidegen  Roll Eyes
a csúcsokat meg alapból csekkoltatod úgyis.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2010.12.25 szombat, 11:29:35 »

Igen a sebesség jeladóhoz hozzáférni alulról, de a CKP-hez nem.
Egyébként mi a baj az autóval, hogy cserélni kell a főt. hely.jeladót? Nem indul? Instabil alapjárat? Leáll? Vagy?
A helyzet a következő:melegen leallt párszor,úgy,hogy rángatott és elfogyott belőle a lóerő.hidegen masnap indult,de mikor bemelegedett megint leallt.jött egy szerelő es bemérte a következő hibakódot:PO148/149.Ezt megtaláltam,mint tüzelőanyag-szállítás hiba és tüzelőanyag-időzítés hiba.szóval odáig jutottam ma,hogy végre sikerült kicserélni ezt a főtengely-helyzetérzékelőt taps Viszont még mindíg nem indul az autó.Annyit sikerült még megállapítani,hogy a porlasztóknál olajos és köpte a go.-t,mikor melegen járt a motor még pár nappal ezelőtt.A résolaj-visszavezető csövek lehetnek még gyanúsak,vagy egy magyar szerelő(mivel Angliában vagyok)mondta,hogy a porlasztó alatt levő gyűrüket lenne érdemes kicserélni,mert ott is jöhet vissza a go.,ha nem jók a gyűrük,töröttek,vagy ilyesmi.
Neked mi a meglátásod ez ügyben?Minden segítséget szívesen látok és örülnék neki,mert ha többen összedugjuk a fejünket,akkor okosabbak leszünk ezügyben. worship worship help
Naplózva
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:26:24 »

90 LE-s az autód? A nem indul azt jelenti nálad, hogy el sem indul a motor? Az enyém megy, de leáll...
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:31:56 »

90 LE-s az autód? A nem indul azt jelenti nálad, hogy el sem indul a motor? Az enyém megy, de leáll...
Igen,90LE-s.Már el sem indul.A hiba jelensége óta elindult még 3 szor,aztán mára már nem is indul.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:56:24 »

Igen,90LE-s.Már el sem indul.A hiba jelensége óta elindult még 3 szor,aztán mára már nem is indul.
indítózás közben villog az izzítás jelző??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2010.12.25 szombat, 14:59:01 »

indítózás közben villog az izzítás jelző??
Nem villog.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2010.12.25 szombat, 15:03:06 »

na egy kis élmény is, hátha nem írtam még vigyor3

kb 2 hete összehasonlítottuk a mi 90LE+chip-esünket egy 115-LE-ssel. mind2 kombi, így a súéykülönbség kizárva

ami meglepó volt, hogy a gyári 115LE-s gyengébben megy vigyor3. nekem 3.-ben 30-tól, neki 45-től kezdett el húzni nyes

igazából ahogy visszaemlékszem a gyári 90LE-s változatára, ahoz képest nem igazán éreztem a 115LE-sben az a + 25LE-t és 40NM-t nemtudom

szóval szerintem megérte az árát worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2010.12.25 szombat, 17:39:56 »

tyű!!!az asszonyt akartad megölni a kipuffgázban? eplus2

ez durva.nagyon sok az elégetlen go.,méress 1 kompressziót is-biztos ami biztos alapon! szomoru1 ezért füstöl csak hidegen  Roll Eyes
a csúcsokat meg alapból csekkoltatod úgyis.....

tököm tele a nőkkel,mindig vinnyognak...nincs is szebb mint egy diesel füst illata az orrban... eplus2  mint egy parfüm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2010.12.25 szombat, 19:58:56 »

tököm tele a nőkkel,mindig vinnyognak...nincs is szebb mint egy diesel füst illata az orrban... eplus2  mint egy parfüm.
taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2010.12.25 szombat, 20:21:31 »

A helyzet a következő:melegen leallt párszor,úgy,hogy rángatott és elfogyott belőle a lóerő.hidegen masnap indult,de mikor bemelegedett megint leallt.jött egy szerelő es bemérte a következő hibakódot:PO148/149.Ezt megtaláltam,mint tüzelőanyag-szállítás hiba és tüzelőanyag-időzítés hiba.szóval odáig jutottam ma,hogy végre sikerült kicserélni ezt a főtengely-helyzetérzékelőt taps Viszont még mindíg nem indul az autó.Annyit sikerült még megállapítani,hogy a porlasztóknál olajos és köpte a go.-t,mikor melegen járt a motor még pár nappal ezelőtt.A résolaj-visszavezető csövek lehetnek még gyanúsak,vagy egy magyar szerelő(mivel Angliában vagyok)mondta,hogy a porlasztó alatt levő gyűrüket lenne érdemes kicserélni,mert ott is jöhet vissza a go.,ha nem jók a gyűrük,töröttek,vagy ilyesmi.
Neked mi a meglátásod ez ügyben?Minden segítséget szívesen látok és örülnék neki,mert ha többen összedugjuk a fejünket,akkor okosabbak leszünk ezügyben. worship worship help
Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle.. szomoru1
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2010.12.25 szombat, 21:58:03 »

Első körben cserélj gázolajszűrőt, majd nézd meg hogy működik e az AC pumpa!!(A szűrő előtti nyomóoldali csövön nyomással dőlni kell a gázolajnak, amikor ráindítózol-gyújtás nem elég indítózni kell!!!!) Mond meg a szerelődnek, hogy ezt nézze meg előszöz, mert volt már olyan akivel elhitették, hogy ezekben nincs AC és jó nagy baj lett belőle.. szomoru1
Ez ilyen résolajcsöves levegős izékre nem kényes, persze azt is meg kell majd valamikor csinálni, de az a működését nem zavarja! wave
Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?) worship szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2010.12.25 szombat, 22:06:21 »

Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?) worship szomoru1
akksisarut vedd le egy éjszakára, hátha az segít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2010.12.25 szombat, 22:19:41 »

Ok,gazolajszurot mar csereltem is, elso korben azzal kezdtuk.Semmi valtozas.Okes megnezzuk az AC pumpat,lehet az rossz.(Mondjuk,ha rossz,attol meg nyomhatta kifele a go.-t a porlasztoknal,mikor jart a motor es mar bemelegedett?Mert akkor kezdett el utemtelenul jarni,mikor meleg volt es nyomta ki a gazolajat a porlasztoknal,ott,amikor leveszed a burkolatot es csak a porlasztokat latod.Na,utana mar el sem indult azota sem.Spriccelt a go. a resolaj-cso es a porlaszto kozott.Az nem lehet ,hogy a hibakodot ki kell utni,ahhoz,h elinduljon a fotengely-erzekelo csereje utan?) worship szomoru1
Azt írtad volt szerelőnél, ha spriccel a gázolaj, azzal nem kezdett semmit?..... Undecided hollanderek a porlasztók tetején meg vannak húzva?(17-es villás kulcs) résolajcsővek csatlakozóinál a kis hollanderek meg vannak húzva?, résolajcsövek nem repedtek? Ha szerelő látta, hogy spriccel, az az első hogy megoldja a tömítetlenséget...
Nem kell hibakódot törölni CKP csere után, viszont az akku saruk levételével kárt nem teszel, azt csináld meg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 10:47:32 »

Azt írtad volt szerelőnél, ha spriccel a gázolaj, azzal nem kezdett semmit?..... Undecided hollanderek a porlasztók tetején meg vannak húzva?(17-es villás kulcs) résolajcsővek csatlakozóinál a kis hollanderek meg vannak húzva?, résolajcsövek nem repedtek? Ha szerelő látta, hogy spriccel, az az első hogy megoldja a tömítetlenséget...
Nem kell hibakódot törölni CKP csere után, viszont az akku saruk levételével kárt nem teszel, azt csináld meg.
Rendben.Az akksit levettem,mert lemerult idokozben,most töltőn van éppen.Viszont másik akksival sem kapta el,csak pörgette :rinya:A hollanderek mindenhol meg vannak húzva és a résolajcsövek sem repedtek,sőt a hollandereknél le is légtelenítettük-hátha-főt.helyzetérzékelő csere után.De akkor sem indult be.A porlasztók alatt vannak rézgyűrük ugye?
A szerelőnek még az gyanús. ???De lehet,h a porlasztót is ki kell tisztíttatni fejvakaras exploserderage
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:02:04 »

na itt egy ujabb videó csemegézzetek.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ

Hát aszem később indul meg egy henger inditás után fater is azt mondta....
Ma eszembe jutott valami és kipróbálom, ha megjavul kirugdosom a xenonjait.... eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:03:34 »

Rendben.Az akksit levettem,mert lemerult idokozben,most töltőn van éppen.Viszont másik akksival sem kapta el,csak pörgette :rinya:A hollanderek mindenhol meg vannak húzva és a résolajcsövek sem repedtek,sőt a hollandereknél le is légtelenítettük-hátha-főt.helyzetérzékelő csere után.De akkor sem indult be.A porlasztók alatt vannak rézgyűrük ugye?
A szerelőnek még az gyanús. ???De lehet,h a porlasztót is ki kell tisztíttatni fejvakaras exploserderage
Vannak rézgyűrűk, de azok az égésteret tömítik el a hengerfej forgattyús mechanizmusától, abból Te semmit nem érzékelsz, onnan gázolaj nem jut ki....ráadásul, ha nincs kitekerve a porlasztó, akkor az nem megy tönkre soha!!!
Porlasztót nem kell ezeken tisztítani...azért van a gázolaj, hogy tisztítsa hehe
Figyu, fényképezd le hol sprickel a gázolaj, mert így csak vaktába találgatunk!!! nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:12:14 »

na itt egy ujabb videó csemegézzetek.... eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ

Hát aszem később indul meg egy henger inditás után fater is azt mondta....
Ma eszembe jutott valami és kipróbálom, ha megjavul kirugdosom a xenonjait.... eplus2

Látod, már az elején mondtam, hogy hagyd a levegősödést, nem az a baja.. Wink  Igaza van Faterodnak!
Egyébként isteni hangja van még így is, olyan igazi DI-s.. eplus2 eljen
Ahogy melegedett az égéstér, úgy hagyta el a füstöt! (porlasztó-vagy kompresszió)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:13:22 »

csináltam egy videót róla...

http://www.youtube.com/watch?v=wNqF9uG6iAQ


kemény...nekem nem ilyen. Neked poccre indul, nekem meg sokat kell reszelni, ezert dob utana egy hatalmas feher kod-ot mikor elindult, de aztan csak a para van....habar... elbizonytalanodtam, az elejen mintha nekem is hasonlo lenne, csak sokkal gyengebben, de eddig azt hittem az mar a pára. Na majd csinalok felvetelt en is.
Naplózva
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:16:29 »

Vannak rézgyűrűk, de azok az égésteret tömítik el a hengerfej forgattyús mechanizmusától, abból Te semmit nem érzékelsz, onnan gázolaj nem jut ki....ráadásul, ha nincs kitekerve a porlasztó, akkor az nem megy tönkre soha!!!
Porlasztót nem kell ezeken tisztítani...azért van a gázolaj, hogy tisztítsa hehe
Figyu, fényképezd le hol sprickel a gázolaj, mert így csak vaktába találgatunk!!! nyes
rendben,de hogyan tudok képet ide feltölteni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:16:34 »

kemény...nekem nem ilyen. Neked poccre indul, nekem meg sokat kell reszelni, ezert dob utana egy hatalmas feher kod-ot mikor elindult, de aztan csak a para van....habar... elbizonytalanodtam, az elejen mintha nekem is hasonlo lenne, csak sokkal gyengebben, de eddig azt hittem az mar a pára. Na majd csinalok felvetelt en is.
Gondolom azért indul neki pöccre, mert 3 henger tökéletes és azonnal indítja...viszi magával a haldokló 4.-et is ami meg csak füstöt gyárt amíg be nem indul..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 11:19:19 »

rendben,de hogyan tudok képet ide feltölteni?
Feldobod a képet egy képfeltöltő oldalra pl: kepfeltoltes.hu, azután rálépsz a kép beszúrása ikonra itt felül vigyor3 és a linket bemásolod ide.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:08:15 »

Feldobod a képet egy képfeltöltő oldalra pl: kepfeltoltes.hu, azután rálépsz a kép beszúrása ikonra itt felül vigyor3 és a linket bemásolod ide.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/101226/100_4714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nos.A 2. porlasztó tövénél spriccelt,már amikor meleg volt a motor.nem nagyon spriccelt,csak egy picit köpött ki és akkor már egyenetlenül járt a motor,nem sokkal rá meg is állt.Eközben persze füstölt is ,mint az állat Cry
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:12:10 írta oli23 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:36:43 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
url=http://kepfeltoltes.hu/view/101226/100_4714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nos.A 2. porlasztó tövénél spriccelt,már amikor meleg volt a motor.nem nagyon spriccelt,csak egy picit köpött ki és akkor már egyenetlenül járt a motor,nem sokkal rá meg is állt.Eközben persze füstölt is ,mint az állat Cry
A második képet is linkeld be úgy mint az elsőt, mert nem tudom megnyitni...ha tudod nyilazd meg hol spriccelt...lehet a nagynyomású cső repedt el a hollander alatt a kúpos tömítés felett..
Motorolaj szinted nem emelkedett meg ?.?.?
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:39:44 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 12:47:46 »

A második képet is linkeld be úgy mint az elsőt, mert nem tudom megnyitni...ha tudod nyilazd meg hol spriccelt...lehet a nagynyomású cső repedt el a hollander alatt a kúpos tömítés felett..
Motorolaj szinted nem emelkedett meg ?.?.?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A motorolajszint nem emelkedett szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 12:57:13 írta oli23 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:00:11 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A motorolajszint nem emelkedett szomoru1
Annak csak örülj, hogy nem emelkedett!  Cseréltesd ki a résolajcsöveket az összeset gumira 1000 forintos tétel az egész, és szedjétek le a nagynyomású csöveket, és ellenőrizzétek, hogy nincsenek e elrepedve, vagy a kúpos tömítő felület nincs e berágódva...ha repedt, rézzel két perces forrasztás az egész (mondom én akinek itt állnak a garázsban a palackok vigyor3)  a berágódást meg le kell csiszolni és próba.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:03:29 »

Annak csak örülj, hogy nem emelkedett!  Cseréltesd ki a résolajcsöveket az összeset gumira 1000 forintos tétel az egész, és szedjétek le a nagynyomású csöveket, és ellenőrizzétek, hogy nincsenek e elrepedve, vagy a kúpos tömítő felület nincs e berágódva...ha repedt, rézzel két perces forrasztás az egész (mondom én akinek itt állnak a garázsban a palackok vigyor3)  a berágódást meg le kell csiszolni és próba.
sikerült megnyilaznom vigyor2
...ja,és mi neked a véleményed a PO148/149-es hibakódról???Mert gyakorlatilag csak ennyit tudunk.
...meg azt,h az autó már el sem indul... guluszem1
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.26 vasárnap, 13:09:52 írta oli23 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:10:57 »

sikerült megnyilaznom vigyor2
lássuk!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:15:51 »

lássuk!
az alsón ott a nyil,csak kicsi a kép! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:17:33 »

sikerült megnyilaznom vigyor2
...ja,és mi neked a véleményed a PO148/149-es hibakódról???Mert gyakorlatilag csak ennyit tudunk.
...meg azt,h az autó már el sem indul... guluszem1
gyári diaggal olvasták?mert más nem látja a tddi lelkét!ez akár lehet fals hibakód is..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:21:18 »

gyári diaggal olvasták?mert más nem látja a tddi lelkét!ez akár lehet fals hibakód is..... Roll Eyes
Egy Angol srác olvasta(mivel itt lakom) a saját műszerével.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 14:22:06 »

Na.. mai inditas, -3 fokban. 6mp tekerés, aztan beindult, mint mindig az alapjarat stabil volt, es semmi fust  Roll Eyes kb 1 perc mulva meg mar csak a goz volt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 15:19:45 »

Egy Angol srác olvasta(mivel itt lakom) a saját műszerével.
nem tudod a software-nevét?tddi-t nem sok cucc olvas a gyárin kívül.az Auto Eugenity pl iyen....de az itthon is kumma drága.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 17:18:13 »

nem tudod a software-nevét?tddi-t nem sok cucc olvas a gyárin kívül.az Auto Eugenity pl iyen....de az itthon is kumma drága.
Sajna nem,mintha valami p-betüsre emlékeznék,vagy van benne p betű... fejvakaras
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 17:56:31 »

Bunyek!!

tuning során ki fogjátok venni az átütött katalizátort, vagy bent hagyjátok??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 19:56:21 »

Bunyek!!

tuning során ki fogjátok venni az átütött katalizátort, vagy bent hagyjátok??

az uj turbóhoz már nem lessz jó,átkell csövezni...tehát igen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 20:03:18 »

az uj turbóhoz már nem lessz jó
ha kiveszed, én vevő lennék rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomy21
Vendég
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 20:47:37 »

[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Volt törve még előttem, de a motorvezérlő felőli oldal nem.Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni Smiley
köszi
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:12:23 »

az uj turbóhoz már nem lessz jó,átkell csövezni...tehát igen.

Én is Én is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:15:59 »

[nem villog az izzítás, ja és kaposváron csinálják. Volt törve még előttem, de a motorvezérlő felőli oldal nem.Nem tudod esetleg, milyen égők vannak a műszerfalban? kiégett a fordulatszámmérőben mindegyik, és a vizhőfoké is. 1 műszerre mennyi égő van? kicserélném led-re az összeset, csak kellene, h milyen foglalatú legyen, és mekkora teljesítményű... Kétszer nem akarom szétszedni Smiley
köszi
Főoldalon van műszerfal világítás csere, de én ahogy olvasgattam a fordulatszám mérőét nem lehet csak úgy kiveszem betesezem alapon cserélni, de HZsolt biztosan segít Neked  Wink  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:28:37 »

minek az nektek bakker,de rá hörögtetek... eplus2
Nem tudjátok kiütni?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:35:00 »

minek az nektek bakker,de rá hörögtetek... eplus2
Nem tudjátok kiütni?

Deee     csak ha még sem lenne jó vagy kellene a zöldkártyához akkor legyen meg az eredeti is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:53:16 »

minek az nektek bakker,de rá hörögtetek... eplus2
Nem tudjátok kiütni?
azért akarok másikat, mert akkor ha kell vissza tudom rakni az eredetit. ha neked az már úgysem jó bele, akkor én némi pénzmagért cserébe átvenném.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 21:53:36 »

Deee     csak ha még sem lenne jó vagy kellene a zöldkártyához akkor legyen meg az eredeti is.
pontosan, de én kértem hamarabb eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 22:03:53 »

pontosan, de én kértem hamarabb eplus2


Ez igaz.
De nekem meg barnább a szemem. hehe nyes
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 22:08:25 »


Ez igaz.
De nekem meg barnább a szemem. hehe nyes
itt csak a sorrend játszik Wink én is tudnék még sokmindent sorolni:eplus2:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 22:22:05 »

itt csak a sorrend játszik Wink én is tudnék még sokmindent sorolni:eplus2:

Na jó.
Meggyőztél, csak azt hittem,hogy vicces vagyok.
De tévedni emberi dolog.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:51:10 »

A TDDI-ben ha porlasztócsúcsot cserélne az ember akkor azt is fel kell programozni?
Vagy csak ki csavar-be csavar és kész?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.