Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:49:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718041 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:50:28 »


nem mondtam hogy rossz, de a kb 1000bar a max szállitási mennyiség, én pedig azt irtam ahol elporlaszt első lépcsőben...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:51:51 »

nem mondtam hogy rossz, de a kb 1000bar a max szállitási mennyiség, én pedig azt irtam ahol elporlaszt első lépcsőben...
a voltoztatott csúcsokról még nem mondtál semmit sem vigyor3

milyen lett vele a gép??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 18:01:37 »

a voltoztatott csúcsokról még nem mondtál semmit sem vigyor3

milyen lett vele a gép??

Nagyon király, de legfőképp iszonyat szépen jár a motor...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 18:03:25 »

Nagyon király, de legfőképp iszonyat szépen jár a motor...
írtál valami tuningot is, érezhető??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:21:08 »

Na ezaz! De a porlasztó nyitási nyomására a 230bar körüli értéket mondják!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:57:25 »

írtál valami tuningot is, érezhető??

Hát nemigazán,ugyanolyan jól megy...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2011.01.21 péntek, 09:53:10 »

Szia!
 A hangja már tavaly is szép volt a gépednek.
Amikor néztem az autód, kérdeztem Gergőt, hogy az AC pumpa mennyivel nyomja a gázolajat az adaglóhoz, mert azt is megmérte. Erre rákérdeztél?
Amúgy mennyinek kell lenni az nyomásnak az adagoló előtt? A másik, mekkora a befecskendezési nyomás? Erről is hallok 300 bar-t, meg 1000 bar-t is.  Huh?

Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2011.01.21 péntek, 10:02:39 »

Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.

Ja, és amit még megtudtam, hogy az üzemanyag szivattyú indító reléje az ami az akku alatt van, a nyúlványon! Asszem talán Ervin kérdezte múltkor.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2011.01.21 péntek, 11:11:46 »

Bocs, tegnap nem írtam, de az AC-nek állítólag 4bart kell tudni. Van az adagolón egy nyomástartó szelep a visszafolyó ágon. Mérte ezt is, azt mondta jó, bár a konkrét értéket nem is kérdeztem tőle. Azt viszont tudom, hogy amikor a VP44-et padra teszik, akkor csak 0,3bar-os a tápnyomás amivel vizsgálják. Emiatt nem értem hogy az autóban miért kell 4bar.

jó az kb 1,2 bar-nak is kb....verseny AC-k nyomnak kb 3 bart aszem...
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2011.01.21 péntek, 12:17:42 »

Voltam ma a Bosch szervízbe.
Megállapították,hogy nem izzít az autó mert nem megy áram az izzító gyertyákhoz./Ezért vittem oda!/
Ezután közölték,hogy innentől kezdve ők nem tudnak vele mit kezdeni.
Holnapra megbeszéltem egy randit ez ügyben Vikkel.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2011.01.21 péntek, 14:16:39 »

Voltam ma a Bosch szervízbe.
Megállapították,hogy nem izzít az autó mert nem megy áram az izzító gyertyákhoz./Ezért vittem oda!/
Ezután közölték,hogy innentől kezdve ők nem tudnak vele mit kezdeni.
Holnapra megbeszéltem egy randit ez ügyben Vikkel.

ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban

Más nincs ha ezek jók és nincs szakadás sehol, akkor a PCM rossz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2011.01.21 péntek, 14:25:55 »

Más nincs ha ezek jók és nincs szakadás sehol, akkor a PCM rossz.
az ha jól tudom az ECU szomoru1, ha abban baj van, akkor az zsebbenyúlós lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:19:36 »

Bunyek!!!

írtad, hogy dobtok össze nyomásérzékelőt. ezt megcsináltátok??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:39:09 »

Bunyek!!!

írtad, hogy dobtok össze nyomásérzékelőt. ezt megcsináltátok??

áááá   semmit nem foglalkoztam vele még...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:41:11 »

áááá   semmit nem foglalkoztam vele még...
jól gondolom, hogy a map jelét akartátok használni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:45:19 »

jól gondolom, hogy a map jelét akartátok használni??

nem...egy tök független szenzor lessz berakva...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:47:20 »

nem...egy tök független szenzor lessz berakva...
mennyibőláll meg ez a mókátok?? néztem ebay-en szenzorost, 3 barig jó Cheesy, de az a baj vele, hogy az usa-ban van, így lenne rá áfa vám és hasonlók. itthon pedig nem nagyon lehet találni szenzorosat.

mikor csináljátok kb??
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.21 péntek, 20:58:44 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:56:07 »

Ja, és amit még megtudtam, hogy az üzemanyag szivattyú indító reléje az ami az akku alatt van, a nyúlványon! Asszem talán Ervin kérdezte múltkor.

Szia!
Igen én.   Nagyon köszönöm a választ!! worship worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:21:22 »

http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50

ilyenje van valakinek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:26:01 »

mennyibőláll meg ez a mókátok?? néztem ebay-en szenzorost, 3 barig jó Cheesy, de az a baj vele, hogy az usa-ban van, így lenne rá áfa vám és hasonlók. itthon pedig nem nagyon lehet találni szenzorosat.

mikor csináljátok kb??

hát passz...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:33:18 »

Ha Neked lesz és zsír akkor nekem is köll  nyes nyes nézegettem már, de kevés vagyok én ilyenekhez... Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:38:59 »

Ha Neked lesz és zsír akkor nekem is köll  nyes nyes nézegettem már, de kevés vagyok én ilyenekhez... Grin
majd írok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2011.01.22 szombat, 03:18:59 »


Szia Zsolt!

Nekem ez van bent  wave
Nálam rendben működik. Van a csomagban egy távadó, azt a motortérben helyeztem el:
http://kephost.hu/image-F7C7_4D3A3F96.jpg
A távadóra az EGR visszavezetéstől van odavíve a levegőrendszer nyomása:
http://kephost.hu/image-7EAC_4D3A3F96.jpg
http://kephost.hu/image-0066_4D3A3F96.jpg
A távadótól az elektromos jelet a tűzfali kábelköteg mellet kell behúzni. A legjobb levenni a lengéscsillapító tetején a lemez burkolatot - több lesz a hely a munkához.
Bent kell neki villany (gyújtásról +; a világításról is egy + - ez megváltoztatja a háttérvilágítást), de a bekötésről is van rajz
Frisseb képem nincs, csak ez ami a beszerelés során készült:
http://kephost.hu/image-6AA2_4D3A3F96.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 03:30:35 írta V.Tamás » Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2011.01.22 szombat, 06:30:08 »

Szia Zsolt!

Nekem ez van bent  wave
Nálam rendben működik. Van a csomagban egy távadó, azt a motortérben helyeztem el:
http://kephost.hu/image-F7C7_4D3A3F96.jpg
A távadóra az EGR visszavezetéstől van odavíve a levegőrendszer nyomása:
http://kephost.hu/image-7EAC_4D3A3F96.jpg
http://kephost.hu/image-0066_4D3A3F96.jpg
A távadótól az elektromos jelet a tűzfali kábelköteg mellet kell behúzni. A legjobb levenni a lengéscsillapító tetején a lemez burkolatot - több lesz a hely a munkához.
Bent kell neki villany (gyújtásról +; a világításról is egy + - ez megváltoztatja a háttérvilágítást), de a bekötésről is van rajz
Frisseb képem nincs, csak ez ami a beszerelés során készült:
http://kephost.hu/image-6AA2_4D3A3F96.jpg

Nekem ilyen van:
http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/93/53/9353_1210016496.jpg
Nekem a világítás kapcsolóra van kötve a háttérvilágítása.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 06:31:59 írta Tike » Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2011.01.22 szombat, 09:30:42 »

 worship srácok

nekem a bal térdnél lévő lenyitható dobozba fog kerülni, valószínűleg egy ipari óra fog bekerülni (-1)-3 baros mérési tartománnyal.

az ilyen órákkal az nem tetszik, hogy a számokat jelölő vonalak és a mutató túl vastagok, így nem lehet pontosan beállítani vele a nyomást, ami nálam fontos lesz. jövőhéten majd beugrok egy szárszámkereskedőhöz, náluk remélem lesz ilyen.

Tamás! akkor olyat linkeltem, mint amilyen van neked is. http://versenyfelszereles.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=1371&category_id=180&option=com_virtuemart&Itemid=50&vmcchk=1&Itemid=50

ha nem kapok iparit, akkor ilyen lesz


jah és ti milyen gyári nyomást mértetek di-nél??
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 09:32:21 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2011.01.22 szombat, 10:32:08 »

Király .Megtaláltam az áramot az izzításhoz.
Az F8 60A-os biztivel van valami , mert szemre jó de belül gáz ,hol jó-hol nem.
Kipróbáltáuk másikkal  azzal mindig jó. Gondolom ezt lehet kapni cromaxéknál.
Lényeg ,hogy vissza jött az áram.
Ez egy  csoda!! 0 celsius fok ,rá adom a gyujtást,elalszik az izzítás visszajelző lámpa,elfordítom a kulcsot és abban a pillanatban már jár is a motor fehér füst nélkül.
Kár,hogy cromaxba és a bosch szervízbe erre nem jöttek rá.
  Grin Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 11:17:53 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2011.01.22 szombat, 11:19:27 »

jah és ti milyen gyári nyomást mértetek di-nél??

Szia!

A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2011.01.22 szombat, 11:23:25 »

Nekem ilyen van:
http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/93/53/9353_1210016496.jpg
Nekem a világítás kapcsolóra van kötve a háttérvilágítása.

Jó az óratartód  eljen
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2011.01.22 szombat, 13:11:00 »

Szia!

A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.

Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet nyes
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:06:18 »

Szia!

A max nyomásom ~ 1,3 - 1,35 bar szokott lenni. Ha rálépsz kicsap, látszik a rövid idejű túltöltés funkció, ilyenkor néha beleüt a 1,5 barba, de ez a folyamat nagyon rövid talán egy másodperc. Nyugis haladáskor 0,5-1,0 bar között dolgozgat. A pályán a 130-140 km/h mellett is 0,6-0,8 közötti az érték. Gyorsításkor a talpadtól függ mennyire "fekteted" ki.
remélem jövő héten én is tudok keríteni egy órát, és akkor fogom látni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:17:10 »

Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet nyes
Magadnak szerelted be az órát?
Honnan rendelted hogy olyan frankón passzolt az oszlopra? Gondolom tartóva együtt vetted?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2011.01.22 szombat, 18:08:36 »

na kezdem azt hinni, hogy nincs is töltőnyomásom vigyor3
1, szerintem nem megy úgy, mint régebben


2, csináltam egy rögtönzött próbát.
nekem fix turbom van. itt ugyebár egy előre beállított nyomást kellene tartania. egy rugós szabályzó a többlet nyomást elengedi.
megjelöltem a nyomástartó tök tengelyét, hogy lássam, hogy mikor mozdul el. itt jött a nagy csoda, meg sem mozdult wow1
ez állóhelyben volt, de itt szerintem ez nem befolyásoló.
ennek szerintem nem így kéne működnie...

szerintetek??
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 18:15:20 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2011.01.22 szombat, 19:16:59 »

na kezdem azt hinni, hogy nincs is töltőnyomásom vigyor3
1, szerintem nem megy úgy, mint régebben


2, csináltam egy rögtönzött próbát.
nekem fix turbom van. itt ugyebár egy előre beállított nyomást kellene tartania. egy rugós szabályzó a többlet nyomást elengedi.
megjelöltem a nyomástartó tök tengelyét, hogy lássam, hogy mikor mozdul el. itt jött a nagy csoda, meg sem mozdult wow1
ez állóhelyben volt, de itt szerintem ez nem befolyásoló.
ennek szerintem nem így kéne működnie...

szerintetek??


most neked változós van vagy fix? mert az aláirásodban változó van és fix-ről beszélsz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2011.01.22 szombat, 19:18:24 »

most neked változós van vagy fix? mert az aláirásodban változó van és fix-ről beszélsz?
fix van fent, a változó hétfőn vagy kedden jön meg...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2011.01.22 szombat, 19:45:35 »

a fix-nél tulnyomásra nyit ki a szelep, alapjáraton elég nehéz olyat csinálni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2011.01.22 szombat, 19:49:59 »

a fix-nél tulnyomásra nyit ki a szelep, alapjáraton elég nehéz olyat csinálni...
ezt tudom én is, ezért nem is próbáltam így vigyor3
pörgetve volt a motor.
egyszer mozdult meg, de akkor 4500rpm-ig kellett forgatni nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2011.01.22 szombat, 19:54:33 »

Ez tökéletesen így van, kivéve ezt az 1,5 bart nem figyeltem meg, de mindjárt autózom egyet nyes

Nekem csak kb fél éve van órám és lassan egy éve chippelték a gépet. Nem tudom, hogy ezek a nyomások a gyári értékek, vagy valóban emelték a turbó nyomásom. Tény ha 2000 fordulat körül hirtelen megpadlózom kicsap akár 1,5 bárig is és ilyenkor a piros Led is bevillan, de ez a nyomásérték nem állandósul, mert csak a rövid idejű túltöltéssel érhető ez el, utána visszaveszi az említett 1,3 -1,35 köré.
Kíváncsi vagyok te mit figyelsz meg.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2011.01.22 szombat, 20:21:34 »

Nekem csak kb fél éve van órám és lassan egy éve chippelték a gépet. Nem tudom, hogy ezek a nyomások a gyári értékek, vagy valóban emelték a turbó nyomásom. Tény ha 2000 fordulat körül hirtelen megpadlózom kicsap akár 1,5 bárig is és ilyenkor a piros Led is bevillan, de ez a nyomásérték nem állandósul, mert csak a rövid idejű túltöltéssel érhető ez el, utána visszaveszi az említett 1,3 -1,35 köré.
Kíváncsi vagyok te mit figyelsz meg.
én 1,8-as maxot tervezek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2011.01.22 szombat, 20:43:11 »

én 1,8-as maxot tervezek vigyor3
az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is? vigyor3 Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból? Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2011.01.22 szombat, 20:48:24 »

az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is? vigyor3 Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból? Grin
ő is meg tudná növelni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:05:34 »

az hogyanhogy? ha 1,5-ig is csak úgy ugrik ki V.Tamás-nak is? vigyor3 Lehet ezen növelni?
Mekkora meló lehet az a lefújószelep különben? Nincs senkinek? Vagy csak tapasztalat másik autóból? Grin
Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél  (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja  vigyor3 de másra nem való... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:09:06 »

Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél  (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja  vigyor3 de másra nem való... wave
én imádnám a hangját  Grin Grin Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:10:09 »

Lefújó szelep a benzinesre kell, mert a pillangószelep zárásakor szétvágná a rendszert a még töltő turbó....dízelnél  (nyitott szívóoldal) csak kárt csinál az a sz.r...esetleg feltűnési viszketegség sebeit gyógyítja  vigyor3 de másra nem való... wave
pontosan.  eljen

üres rendszerrel már szép hangja van: http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:13:04 »

pontosan.  eljen

üres rendszerrel már szép hangja van: http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
Ettől szebb hang nem kell, hogy hallod a katalizátor nélkül a turbód fütyülését, csak szolidan, viszont katalizátorral, meg szinte semmi turbóhang nem volt.. nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:14:13 »

pontosan.  eljen

üres rendszerrel már szép hangja van: http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
basszus pont ez a videó a kedvencem és ilyet akarok  vigyor3 de minek kell erre üres rendszer? Az meg amúgy azt jelenti hogy nincsenek dobok vagy azok vannak kibelezve?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:18:05 »

basszus pont ez a videó a kedvencem és ilyet akarok  vigyor3 de minek kell erre üres rendszer? Az meg amúgy azt jelenti hogy nincsenek dobok vagy azok vannak kibelezve?
katalizátora ki van ütve, az tuti
szerintem dobok sincsenek rajta. kérdezd meg a videó alatt, magya a srác, sőt itt is fórumtag ST220 néven
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:34:40 »

Ettől szebb hang nem kell, hogy hallod a katalizátor nélkül a turbód fütyülését, csak szolidan, viszont katalizátorral, meg szinte semmi turbóhang nem volt.. nyes Wink

Gyülnek a pozitív tapasztalatok a katalizátor nélküli használatról?  eljen
Érezhetően vehemensebb a gép, vagy csak a hang jön át?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:40:41 »

Gyülnek a pozitív tapasztalatok a katalizátor nélküli használatról?  eljen
Érezhetően vehemensebb a gép, vagy csak a hang jön át?
Igen eljen Semmivel sem hangosabb belül, viszont megjelent kívűl a turbó füttyögő hangja, ami el volt folytva eddig...a teljesítmény parádés, bár azzal eddig sem volt gond..olvass bele a TDCi topicban írtam...és ami meglepő, hogy milyen rövid szakaszon produkálja azt a gyorsulást  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:42:23 »

Igen eljen Semmivel sem hangosabb belül, viszont megjelent kívűl a turbó füttyögő hangja, ami el volt folytva eddig...a teljesítmény parádés, bár azzal eddig sem volt gond..olvass bele a TDCi topicban írtam...és ami meglepő, hogy milyen rövid szakaszon produkálja azt a gyorsulást  Wink

Egyre jobban felcsigáz a dolog. Ne felejts el, ha lesz időd készíteni ilyen passzdarabot  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:52:52 »

savállócsövet, szilikon könyököket(90° és 45°-ost), coolert hol lehet jó árban venni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.