Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:30:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718959 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2011.02.11 péntek, 12:23:29 »

Sziasztok!

Két problémám lenne:

1.
Ma reggeltől eltűnt az erő a kocsiból 2000-es fordulat alatt. 2500-től egész jól megy, de addig nagyon gyenge.
2.
Klímát nem is használom, csak a ventillátort, és mégis ki-bekapcsol állandóan a klíma. Ez egy 2001-es TDDI 115 LE digitklímás kombi autó. Ha valakinek van ötlete, vagy járt már így légyszi segítsen!
Köszönöm! Tamás

1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....

2. Nekem digitklíma vezérlő "resetelés" ezt megoldotta tavaly nyáron. /rádió ki, klímavezérlő csati lehúz vagy 15-ször gyújtáson/ wow1
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 12:25:38 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2011.02.11 péntek, 12:29:30 »

nem vagyok tudos... csak feltetelezek: gazpedal szenzor volt-e vizsgalva? Kipuff nincs eltomodve valahol?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2011.02.11 péntek, 12:35:18 »

nem vagyok tudos... csak feltetelezek: gazpedal szenzor volt-e vizsgalva? Kipuff nincs eltomodve valahol?

Gázpedál jel KTS-szerint jó, kipu nélkül is ilyen rinya
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2011.02.11 péntek, 12:49:18 »

1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....

2. Nekem digitklíma vezérlő "resetelés" ezt megoldotta tavaly nyáron. /rádió ki, klímavezérlő csati lehúz vagy 15-ször gyújtáson/ wow1

Szívsz rendesen az autóddal!  falbav
Csak tudnám, miért költöttél a vezérműláncra, amikor nem volt semmi hangja? Pont írtam korábban, hogy ritka csendesen jár az autód!
Én még mindig a gázolaj mennyiségére gyanakszom, keveset kap. Valami biztos félre vitte a szerelőket. Vagy az AC nyomás nem éri el a 3bart, mert próbapadon nem terhelik annyira, ott elég a kisebb nyomás is, mint te menet közben.
Ha jól emlékszem adagoló csere/felújítás után jöttek a gondjaid, előtte semmi.  szomoru1
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2011.02.11 péntek, 14:12:55 »

Szívsz rendesen az autóddal!  falbav
Csak tudnám, miért költöttél a vezérműláncra, amikor nem volt semmi hangja? Pont írtam korábban, hogy ritka csendesen jár az autód!
Én még mindig a gázolaj mennyiségére gyanakszom, keveset kap. Valami biztos félre vitte a szerelőket. Vagy az AC nyomás nem éri el a 3bart, mert próbapadon nem terhelik annyira, ott elég a kisebb nyomás is, mint te menet közben.
Ha jól emlékszem adagoló csere/felújítás után jöttek a gondjaid, előtte semmi.  szomoru1

Nem, az adagoló felújítás is már emiatt volt! Azt gondoltam az tol neki kevés anyagot. Aztán ugye motorvezérlő is lett cserélve. Én is azt gondolom hogy valamiért kevés neki az anyag, csak a miértet nem tudom.... A lánc meg olyan laza volt mint a "rigalánc". Pici hangja is volt már indítózás után néha, és a feszítő koppon volt, ill. a kerekekről volt ahol 4-5 mm-t el tudtam emelni a láncot!!! Most mint a gitárhúr, úgy feszül. Ez megint kibír legalább egy 300ezret.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2011.02.11 péntek, 15:39:38 »

na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2011.02.11 péntek, 15:42:03 »

na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?

Utángyártott, BOSCH.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2011.02.11 péntek, 15:58:48 »

na fejet hajtok a hozzáértők előtt mostanra jutottunk odáig hogy megnézzük miért is kellett hazahúzni a gépet...
üzemanyag pumpa... kérdés megpróbálkozzak utángyártottal vagy csak gyári?

Elég sanszos volt a jelek alapján.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2011.02.11 péntek, 16:10:21 »

nem probalkoznek utangyartottal, csak bosch-val. 35K korul lehet szerezni!
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2011.02.11 péntek, 16:11:54 »

okés köcce a tippeket akkor utánajárok a bosch-nak. worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2011.02.11 péntek, 16:59:59 »

nem probalkoznek utangyartottal, csak bosch-val. 35K korul lehet szerezni!

Venni hol lehet?
Vagy csak szerezni lehet?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2011.02.11 péntek, 17:06:31 »

Venni hol lehet?
Vagy csak szerezni lehet?

ha van autószerelő  ismerősőd neki alighanem legalább 30% kedvezménye van bizonyos boltokban... unix, lavina, stb... és mivel az átlagára a bosch-nak ~50k így kb ki is jön a 35k körüli összeg. Persze ha neked odaadja anélkül hogy rárakná a saját hasznát
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2011.02.11 péntek, 19:30:30 »

Nem, az adagoló felújítás is már emiatt volt! Azt gondoltam az tol neki kevés anyagot. Aztán ugye motorvezérlő is lett cserélve. Én is azt gondolom hogy valamiért kevés neki az anyag, csak a miértet nem tudom.... A lánc meg olyan laza volt mint a "rigalánc". Pici hangja is volt már indítózás után néha, és a feszítő koppon volt, ill. a kerekekről volt ahol 4-5 mm-t el tudtam emelni a láncot!!! Most mint a gitárhúr, úgy feszül. Ez megint kibír legalább egy 300ezret.

most akkor végülis a chippes sem tudott mit kezdeni vele?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2011.02.11 péntek, 19:31:18 »

Ma beszereztem a másik adagolót is.... eplus2
Kettő együtt 45.000ft volt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2011.02.11 péntek, 19:32:31 »

Ma beszereztem a másik adagolót is.... eplus2
Kettő együtt 45.000ft volt.
eljen mikor kerülnek fel??

nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi vigyor3

várom a listát, ha meglesz, akkor írok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:17:26 »

Ma beszereztem a másik adagolót is.... eplus2
Kettő együtt 45.000ft volt.

te mint tapasztalt szaki ha rárakom diag műszerre akkor látnom kell az összes porlasztón áthaladó üzemanyag mennyiséget ugye? minden porlasztóét külön- külön
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:31:59 »

1.Nekem 1 éve ilyen.... Nem füstöl, és nem is megy! 2500 fölött viszonylag jó, de nem tökéletes. /ugye a dízelnek az lenne a lényege hogy alacsonyan legyen nyomatékos, és pont ez hiányzik belőle/ Amit ép ésszel el lehet képzelni, már mindent cseréltünk, 8 műhely vérzett már el rajta, és én is. Adagoló, motorvezérlő, csövek, katalizátor........ cserélve, ha visszaolvasod leírtam mindent. Tegnap éjfélkor lettem kész a vezérműlánc és társai/feszítő, kerekek...../ cseréjével. Hát nem kell mondanom hogy majdnem sírvafakadtam. Indulás pöccre, hangja gyönyörű, de gyorsulás siralmas.....

Mennyibe kerult a vezermulanc csere? Ezt erdemes lecserelni 300000 nel. ha jol tudom. Nehez ezt cserelni? Ki kell emelni a motort vagy van eleg hely ehhez. Koszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:39:32 »

Mennyibe kerult a vezermulanc csere? Ezt erdemes lecserelni 300000 nel. ha jol tudom. Nehez ezt cserelni? Ki kell emelni a motort vagy van eleg hely ehhez. Koszi.
minek kell azt cserélni? Elvileg gondozásmentes, de?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:46:09 »

minek kell azt cserélni? Elvileg gondozásmentes, de?
Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:48:07 »

Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
És Te elérted már a 300ezret??  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:51:15 »

És Te elérted már a 300ezret??  wow1
Aha 301.000 van falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:52:00 »

eljen mikor kerülnek fel??

nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi vigyor3

várom a listát, ha meglesz, akkor írok
egy kis matek:

hűtőfelületben 5szöröse lesz az eredetinek

térfogatban viszont csak 1,5-1,6 szorosa -> remélhetőleg a turbólyuk emiatt még nem fog nőni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2011.02.11 péntek, 20:58:20 »

Van egy kis csorges hangja gyujtas utan de csak 1-2 masodpercig az is hideg motornal. En is ugy tudom hogy gondozasmentes de mar csak sokat forgott es kopik is mert minden kopik es hasznalodik amit hasznalunk. Mondtak olyat hogy 300.000-400.000 kozott cserelni kell.
Azt a csörgést a hidrotőkék adják, amíg az olajnyomás nem tölti fel újra olajjal...
A lánc inkább meleg motornál zörög. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:03:21 »

Azt a csörgést a hidrotőkék adják, amíg az olajnyomás nem tölti fel újra olajjal...
A lánc inkább meleg motornál zörög. wave
Hát, még eddig nem hallottam meleg motornál semmi szokatlant. De azért kössz. wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:11:11 »

egy kis matek:

hűtőfelületben 5szöröse lesz az eredetinek

térfogatban viszont csak 1,5-1,6 szorosa -> remélhetőleg a turbólyuk emiatt még nem fog nőni
mitől lenne nagyobb a turbólyuk?? attól mert nagyobb a rendszer térfogata?? Lesz valami ezzel a nyomásnöveléssel amúgy?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:14:01 »

mitől lenne nagyobb a turbólyuk?? attól mert nagyobb a rendszer térfogata?? Lesz valami ezzel a nyomásnöveléssel amúgy?
elvileg, ha nagyobb térfogatot kell feltöltenie egységnyi nyomásra, akkor azt ötbb időbe telik, kérdés, hogy ez érezhető-e

a gt17-essel lesz meg a nyomásemelés, nem találtam olyan szelepet, mint ami a leírásban találtam, így a mostanin ez kimarad...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:16:30 »

Hát, még eddig nem hallottam meleg motornál semmi szokatlant. De azért kössz. wave
Én meleg motornál  hallom a lánc hangját...hidegnél meg abszolút nem. Van már az enyémben is rendesen km..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:17:36 »

te mint tapasztalt szaki ha rárakom diag műszerre akkor látnom kell az összes porlasztón áthaladó üzemanyag mennyiséget ugye? minden porlasztóét külön- külön

TDDI-nél kizárt....max az adagoló álltal szállitott mennyiséget látod gyári műszerrel és azt tudod kalibrálni/kompenzálni...de kb semmit nem ért nálam pl.
Kikell venni és beméretni az a legjobb...de ne kézi vizsgálóval mert az xart se ér...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:19:05 »

elvileg, ha nagyobb térfogatot kell feltöltenie egységnyi nyomásra, akkor azt ötbb időbe telik, kérdés, hogy ez érezhető-e

a gt17-essel lesz meg a nyomásemelés, nem találtam olyan szelepet, mint ami a leírásban találtam, így a mostanin ez kimarad...
na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:21:42 »

na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
Ha tényleg renault 1.9 dci cooler, akkor gyárilag azt is gt17 fújta... eplus2 baj nem lehet vele..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:23:28 »

eljen mikor kerülnek fel??

nekem megjött ma a cooler, hát nemkicsi vigyor3

várom a listát, ha meglesz, akkor írok

elsőnek a turbó megy fel...aztán az adagoló...ahogy lessz időm.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:36:22 »

Hát az én uj turbóm valószinű vizhütéses lessz....mivel gyárilag az,ezért aszem beis lessz kötve...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:39:48 »

na mondjuk ebben van valami...de akkor a gt17 van olyan cucc?
arra már megvan a nyomáslabda  worship Ervin

egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:41:48 »

arra már megvan a nyomáslabda  worship Ervin

egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni

És ha széthullik a verda?   Faterod kezet fog a száddal.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2011.02.11 péntek, 21:44:13 »

És ha széthullik a verda?   Faterod kezet fog a száddal.... eplus2
még megy addig nem érdekli eplus2 mióta benne van a xenon és a chip ki sem lehet szedni belőle

am majd akkor jár az offal nyes
az csak szív-szuszog-nem megy, annak a tuningjára szánt pénzem meg ráköltöttem most a mondira lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2011.02.11 péntek, 22:19:25 »

arra már megvan a nyomáslabda  worship Ervin

egy csövezési árajánlatra várok még, azon kívül már minden megvan, csak össze kell rakni
na most irigykedek  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2011.02.11 péntek, 23:56:40 »

a vezérműlánc melegen csak indításnál csörög 1-2 sec.- ig, vagy folyamatosan, járatásnál?
és mennyit kóstál a kpl. lánc csere mindennel?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2011.02.12 szombat, 08:10:48 »

a vezérműlánc melegen csak indításnál csörög 1-2 sec.- ig, vagy folyamatosan, járatásnál?
és mennyit kóstál a kpl. lánc csere mindennel?
A lánc zörgését folyamatosan hallod, ha már laza és nem tud utánállítani a feszítő...árat nem tudok
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2011.02.12 szombat, 09:52:51 »

Ha a lánc zörgését halljátok az már rég rossz és azt érezni is fogjátok....szerintem csak képzelődtők... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:05:30 »

TDDI motorknál van olajhűtő??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:10:13 »

TDDI motorknál van olajhűtő??

gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...


« Utoljára szerkesztve: 2011.02.12 szombat, 10:53:14 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:17:58 »

gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...
olvastam pár helyen, hogy a növelt teljesítménynél nő az olaj hőfoka is wow1

pl azt írták, hogy egy chip után az olajhőfok 2-4°C-ot nő. ez nekem kicsit sántít...

terhelést csak gyorsításkor kap, akkor még talán nőhet is a hőmérséklete, de állandó jelleggel tuti nem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:34:45 »

olvastam pár helyen, hogy a növelt teljesítménynél nő az olaj hőfoka is wow1

pl azt írták, hogy egy chip után az olajhőfok 2-4°C-ot nő. ez nekem kicsit sántít...

terhelést csak gyorsításkor kap, akkor még talán nőhet is a hőmérséklete, de állandó jelleggel tuti nem...

normális olajjal nem lehet gond szerintem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:42:16 »

normális olajjal nem lehet gond szerintem
én sem hiszem, hogy gond lenne ezzel, itt van pontosan az idlzet:

Az olajhömérséklet maximum 2-4 fok között szokott emelkedni, turbós autók esetén. Szívómotoroknál nem tapaztalható emelkedés etéren.

atc-hu oldalról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2011.02.12 szombat, 10:55:44 »

TDDI motorknál van olajhűtő??
ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2011.02.12 szombat, 11:00:07 »

ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok! vigyor3
na majd meglesem Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2011.02.12 szombat, 11:16:11 »

ha már cseréltél olajszűrőt akkor látni lehet!Ott lakozika szűrő fölött.tddi-nél csak ti tudhassátok! vigyor3

ökör vagyok, úgyvan ahogy mondod... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2011.02.12 szombat, 11:25:02 »

gyárilag nincs..szerintem.
de olajal hűti pl a dugattyúkat is alulról...
találtam egy elnagyolt képet a 2001es tddi mociról.A 8as számú egység a olajszűrő és az olajhűtő egység!

 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2011.02.12 szombat, 12:56:32 »

találtam egy elnagyolt képet a 2001es tddi mociról.A 8as számú egység a olajszűrő és az olajhűtő egység!

 vigyor3
Pontosan. En mar csereltem tobbszor is ithon olajat es ott van mellette a huto. A 8as szamu az.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2011.02.12 szombat, 13:35:37 »

Ha a lánc zörgését halljátok az már rég rossz és azt érezni is fogjátok....szerintem csak képzelődtők... szomoru1
Volt ladád?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.