Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 00:53:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719412 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2011.02.18 péntek, 15:54:40 »

hello.a gyári jelek passzolnak a butykos tengejeken,az adagolonis,és a fotengej lendkerekénél is.de levettem a hengerfejet,és a dugatyu lejebb volt tobb mint 1 centivel.létezik ezzz?Huh?Huh????mert edig ijent még nem tapasztaltam h nem a holtponton van lefixálva.2.0 85-kw tddi

Nincs meg a leírás  rinya Rem. össze tudtad rakni wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:51:18 »

Nincs meg a leírás  rinya Rem. össze tudtad rakni wave

fizetéskor veszem meg a mondis(8000ft) könyvet utána az illetékes részeket ha kell majd felszkennelem valami tárhelyre...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2011.02.18 péntek, 21:31:40 »

félig kész a turbó....és az adagolók... eplus2


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2011.02.18 péntek, 21:36:20 »

félig kész a turbó....és az adagolók... eplus2


eljen
mikor kerülnek fel??

gázpedált sikerült megoldanod??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2011.02.18 péntek, 22:16:48 »

Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz... eplus2

Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy..... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.18 péntek, 22:19:36 írta Bunyek » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2011.02.18 péntek, 22:39:05 »

Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz... eplus2

Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy..... eplus2


Úr isten mi lesz ebből?
/Vadállat?/ Ha menni fog?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2011.02.18 péntek, 23:04:26 »

Mostantól több szálon fog futni a dolog...turbó megy fel kipuval átcsövezve...adagolók összeépitese meg a másik szál...
gázpedál nem gond szerintem, de a töltés lehet bibi, mert aszem PCM vezérli...és az ugye nem lessz... eplus2

Hát meg bakker ma nézegettem és remélem befér a turbó...akkora mint egy hegy..... eplus2
eljen

milyen töltésre gondolsz??

kipuf hogy fog kinézni??


turbónak van ott hely Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2011.02.19 szombat, 12:19:50 »

eljen

milyen töltésre gondolsz??

kipuf hogy fog kinézni??


turbónak van ott hely Wink

aszem valami smart valamivel vezérli a töltést....utánna kell nézni...valakinek van infója az jöhet....
kipuf 60 vagy 65-ös lessz végig...semmi cicó...vége nem fog látszani mint ahogy most se...
remélem van hely....de nagyobbra számitottam....vagy nagyobb a turbó mint gondoltam... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2011.02.19 szombat, 12:21:16 »


Úr isten mi lesz ebből?
/Vadállat?/ Ha menni fog?

Meglátjuk...remélem jó lessz... eplus2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2011.02.19 szombat, 12:38:36 »

és mi a baja most az autódnak??? meglett a bibi??? mert engem qrvára érdekelne Grin
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2011.02.19 szombat, 13:15:18 »

aszem valami smart valamivel vezérli a töltést....utánna kell nézni...valakinek van infója az jöhet....
kipuf 60 vagy 65-ös lessz végig...semmi cicó...vége nem fog látszani mint ahogy most se...
remélem van hely....de nagyobbra számitottam....vagy nagyobb a turbó mint gondoltam... eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073ű

Hát ja.nem lesz egyszerű pcm-nélkül.....
egyébként meg veszel egy lada generátort,azt a kutya füle sem vezérli! eplus2
persze más tipus is szóba jöhet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2011.02.19 szombat, 16:14:42 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073ű

Hát ja.nem lesz egyszerű pcm-nélkül.....
egyébként meg veszel egy lada generátort,azt a kutya füle sem vezérli! eplus2
persze más tipus is szóba jöhet....

Hát elvileg minden marad a helyén és működni fog végülis ugyanúgy, csak az adagoló lessz mechanikus,de az adagoló ecu-ja is bennmarad félrerakva szóval még azzal is fog tudni dumálni,csak pár adat nem megy onnan majd...
szerinted igy müködhet ugyanúgy a töltés?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2011.02.19 szombat, 16:15:56 »

és mi a baja most az autódnak??? meglett a bibi??? mert engem qrvára érdekelne Grin

hát őszinte leszek,nemis foglalkoztam vele...füstöl ugyanúgy,de nem érdekel...ugyis átlessz alakitva..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2011.02.19 szombat, 18:40:56 »

Hát elvileg minden marad a helyén és működni fog végülis ugyanúgy, csak az adagoló lessz mechanikus,de az adagoló ecu-ja is bennmarad félrerakva szóval még azzal is fog tudni dumálni,csak pár adat nem megy onnan majd...
szerinted igy müködhet ugyanúgy a töltés?
hát,nem tudok neked biztosat mondani.Ilyet még nem pipáltam,hogy valaki ilyen műveletet szeretne végrehajtani.
Azt nem tudom,hogy a PCM honnan fogja tudni,hogy forog-e a motor.Mennyivel forog.
Bár lehet,hogy abszolút nem számít a töltésnek,hogy látja-e az ecu az adagolódat....
de kiderül majd az első indulásnál.és akkor is tudsz majd rá venni sima generátort...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:32:08 »

Hali!
Srácok, hogy lehet lecserélni a hosszbordás szíj fölső (bordás) vezetőgörgőjét? nem férni hozzá a csavarjához egyáltalán. Vki leírná pontosan?  help
thx  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 20:01:05 »

Hali!
Srácok, hogy lehet lecserélni a hosszbordás szíj fölső (bordás) vezetőgörgőjét? nem férni hozzá a csavarjához egyáltalán. Vki leírná pontosan?  help
thx  Wink
A papírforma! vigyor3

leveszed a jobb oldali kereket..... smile
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen


ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....

 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 07:31:44 »

A papírforma! vigyor3

leveszed a jobb oldali kereket..... smile
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen


ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....

 Wink wave

mindezt persze egy csápos emelőről a legjobb  csinálni és nem a kocsi mellett guggolva  Wink
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 20:27:30 »

Most jöttem meg a Műszaki vizsgáról.
A szaki azt mondta,hogy hibátlan. taps
A Káros anyag kibocsájtásom :0,41  Az elfogadott határérték: 2,5 eljen Shocked
Na ilyen sem volt még.
/Mire hazaértem kiégett a jobb hátsó féklámpám/ Embarrassed
Az izzókészletben is csak kiégett volt,na de majd holnap veszek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 20:30:56 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2011.02.22 kedd, 00:41:51 »

A papírforma! vigyor3

leveszed a jobb oldali kereket..... smile
szétkötöd a kormányösszekötőt
ledobod a szíjat a generátorról a szíjfeszítőddel
leveszed a generátort,és kibújtatod a kerékjárati ív felé
a traverze a generátor alatt van lecsavarozva,mondhatni abba rögzíted a generátort
a traverzt asszem2(vagy3)csavar rögzíti
ha kinn van traverzel 1ütt a görgő,akkor azt már csak 1 csavi fogja középen


ha már kinn van a generátor!
akkor kefecsere-kb 700ft!
szabadonfutó szíjtárcsa a generátorra kb 12e ft-tól.....

 Wink wave

big thx! Wink  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2011.02.22 kedd, 06:08:08 »

Most jöttem meg a Műszaki vizsgáról.
A szaki azt mondta,hogy hibátlan. taps
A Káros anyag kibocsájtásom :0,41  Az elfogadott határérték: 2,5 eljen Shocked
Na ilyen sem volt még.
/Mire hazaértem kiégett a jobb hátsó féklámpám/ Embarrassed
Az izzókészletben is csak kiégett volt,na de majd holnap veszek.
Arra figyelj, hogy 21/4 wattos kell bele, nem pedig 21/5-ös  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2011.02.22 kedd, 08:06:30 »

Sziasztok.
Gyerekek epp most kell cserelyek feltengelyt a hoszabikot, es szeretnek egyben 1 uj csapagyat is a felyengelyre.
Valaki nem tudja h mik a meretei ennek a csapagynak, mert c5 os kategoriabol szeretnek.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2011.02.22 kedd, 08:14:41 »

Sziasztok.
Gyerekek epp most kell cserelyek feltengelyt a hoszabikot, es szeretnek egyben 1 uj csapagyat is a felyengelyre.
Valaki nem tudja h mik a meretei ennek a csapagynak, mert c5 os kategoriabol szeretnek.
Csak speciálisan oda gyártott csapágyat kapsz, csapágyboltban nem lehet kapni...én Febi-t vettem, azt ugyanúgy az INA gyártja, mint a gyárit, de pár ezerrel olcsóbb wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2011.02.22 kedd, 23:22:49 »

Arra figyelj, hogy 21/4 wattos kell bele, nem pedig 21/5-ös  wave

Köszi. De mi a különbség az 1w kívűl?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2011.02.23 szerda, 01:20:38 »

Köszi. De mi a különbség az 1w kívűl?

Máshol van az izzó oldalán a két kis "pöcök". A 21/5W-os nem megy bele.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:51:27 »

Máshol van az izzó oldalán a két kis "pöcök". A 21/5W-os nem megy bele.
Így igaz, az izzókészletekben a 21/5-ös van, nem rég mikor kiégett én is be akartam tenni a 21/5-öst aztán jött a hoppá... vigyor3 azóta már van tartalék 21/4-esem.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2011.02.23 szerda, 19:52:11 »

Így igaz, az izzókészletekben a 21/5-ös van, nem rég mikor kiégett én is be akartam tenni a 21/5-öst aztán jött a hoppá... vigyor3 azóta már van tartalék 21/4-esem.. eplus2
én simán beleraktam eplus2 aztán 15perc volt, mire kivettem belőle vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:12:27 »

én simán beleraktam eplus2 aztán 15perc volt, mire kivettem belőle vigyor3
Ráadásul nem is világított... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:49:40 »

Ráadásul nem is világított... vigyor3
dehogynem nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:00:14 »

dehogynem nyes
Ja a 21-es mikor a 4-esnek kellett volna, és fordítva... Wink de ez már off itt nem kicsit vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2011.02.23 szerda, 22:47:06 »

Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 11:30:41 »

Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.

 én is most estem túl ezen nekem 35 volt érdekes módon  ez is bosch meg a gyári is akkor nem tudom hogy mi a halálért kerül a gyári 98k-ba nem tudom...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 11:55:43 »

Nekem is ennyit mért a Gergő integet2

Meg történt az első üzemanyag szivattyú cserém. 32 pénz volt és állítólag 0,8 bar nyomású, a gyári is annyi. Megy, ugyanúgy, mint a másikkal.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 18:19:15 »

én is most estem túl ezen nekem 35 volt érdekes módon  ez is bosch meg a gyári is akkor nem tudom hogy mi a halálért kerül a gyári 98k-ba nem tudom...
Ez nem bosh, de remélem hosszú ideig jó lesz.  wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 18:21:26 »

Nekem is ennyit mért a Gergő integet2

wave
Ma hosszabb utakra mentem vele. Lehet, hogy a másik már nem nyomott eleget a végén, annyit, mint az új? Mert most nagyobb fordulaton, padlógázos terhelésnél jobban megy!  wow1
( eddig sem volt gyengus)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 23:12:55 »

115LE-s pcs-je jó lehet a 90LE-s be??

most nagyon óccón lenne 4db...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2011.02.25 péntek, 09:11:53 »

Sziasztok!

Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...

A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?

Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...

Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!

Egyébként imádom az autót! Cheesy
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2011.02.25 péntek, 09:50:41 »

Sziasztok!

Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...

A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?

Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...

Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!

Egyébként imádom az autót! Cheesy

Gratula az autóhoz!

Hogy milyen motortípus, azt könnyen megállapíthatod, ha leszeded a motortalaró fedelet és ránézel (már a fedél is teljesen más, de mindegy).
Ha a porlasztókhoz vezető horganyzott fémcsövek egy vízszintes fekete fémcsőtől vezetnek, akkor TDCi. Ha ezek a csövek máshova vezetnek, akkor TDDi (az ahova vezetnek, at at adagoló).
Hogy mik az achilles-pontjai? A TDDi tulajdonképpen egy kissé ósdi, de megbízható típus (többé-kevésbé hagyományos dízel egy turbóval megspékelve,kiketyeg neked a világból is), a TDCi meg olyan dinamikusabb, meg modernebb, de sose romoljon el, mert akkor legatyásodsz, azt garantálja neked a Ford csúcstechnika...  Grin

De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
 eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2011.02.25 péntek, 09:55:35 »

Sziasztok!

Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...

A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?

Motor burkán is rajta van hogy Duratorqu Di-ez a TDDi
De hogyha látsz közös nyomócsövet ami vízszintesen van a blokk elején ha szemben állsz vele és abból mennek a csövek a porlasztókra akkor meg TDCi  vigyor3
Szerintem...
Ja és grat a géphez!! eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2011.02.25 péntek, 09:59:53 »

De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
 eplus2
Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani  Grin
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!! eplus2 eplus2 Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:03:39 »

Köszönöm szépen!

Este megnézem, lehet csinálok is pár képet, ha nem lennék benne biztos Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:55:14 »

Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani  Grin
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!! eplus2 eplus2 Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?  vigyor3

Na ez így, ebben a formában ... igaz. Azért remélem, hogy nem megy benzint venni csak azért mert TDCi-je van...  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2011.02.25 péntek, 11:04:04 »

Szegény...megtudja hogy Ci-je van és kiáll a ház elé felgyújtani  Grin
Én nem értek hozzá, de azt tudom mondani hogy a Di már kiforrta magát az élete során és nincs is annyi hibalehetősége mint a Ci-nek az üzemanyag rendszerében(mert ahogy látom azzal bajlódik a többség)
De azért na!!!! eplus2 eplus2 Ci-t is tuningoldják legalább annyian mint a Di-t, nemde?  vigyor3

Azért nem leszek elkeseredve, ha kiderül, hogy CI-m van, elvégre úgy vettem, hogy úgy tudtam az van benne.
Már el is kezdtem takarékoskodni, hogy majd ha porlasztócsúcs csere lesz, akkor ne vágjam magam hanyatt Smiley

Csak izgat a dolog, elvégre illik tudni, milyen motor van az autódban nem? Smiley
Naplózva
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2011.02.25 péntek, 11:05:27 »

Na ez így, ebben a formában ... igaz. Azért remélem, hogy nem megy benzint venni csak azért mert TDCi-je van...  hehe

Max gázolajat, de azt inkább bele töltöm, úgy hasznosabb az égése! Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2011.02.25 péntek, 11:14:47 »

Max gázolajat, de azt inkább bele töltöm, úgy hasznosabb az égése! Smiley

Na ez a helyes hozzáállás!  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:33:36 »

115LE-s pcs-je jó lehet a 90LE-s be??

most nagyon óccón lenne 4db...

Mennyiért lenne mert lehet érdekelne...?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:33:54 »

Sziasztok!

Én nemrég vettem meg első mondeómat, és furcsa dolog történt velem...
Megvettem forgalmiban 2001-es 2000-es 115LE TDCI motorral, és időközben kiderült,
hogy szegről-végről ismerem a régi tulajt, aki azt mondta nekem, hogy ebben egy 115LE-s TDDI motor van...

A kérdésem csak az, hogy miből tudom egyértelműen megállapítani, hogy ez melyik motortípus?

Illetve kicsit utánaolvastam a dolgoknak, és a megszerzett információk mintha arra utalnának,
hogy a TDCI dinamikusabb, de mintha a TDDI időtállóbb lenne...

Tud valaki valami információk adni ezeknek a motoroknak az achilles sarkáról, mire készüljek, mire számíthatok?
Előre is köszönöm!

Egyébként imádom az autót! Cheesy
motortakarás nélkül lefotózod a motorteret és megmondom/mondjuk Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:34:13 »

Mennyiért lenne mert lehet érdekelne...?
nekem 7eft/4db bontott...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:34:27 »


De ha a TDDi és TDCi topikokat olvasgatod, a TDDI nagyrészt tuningról szól, a TDCi meg javításokról. Szerintem ez mond valamit. Szerinted?
 eplus2

Ez nagyon tetszett..... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:34:52 »

nekem 7eft/4db bontott...

7e a 4 db?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:36:10 »

7e a 4 db?
aha 225ekm-t futott autóból(angol autó)

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.