Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:23:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717981 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4550 Dátum: 2011.07.19 kedd, 14:39:30 »

115Le

akkor vp44
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4551 Dátum: 2011.07.19 kedd, 14:39:52 »

fent az új tank, újra megy a gép taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4552 Dátum: 2011.07.19 kedd, 16:15:31 »

fent az új tank, újra megy a gép taps
Az a lényeg, hogy a kacsák előtt mindig legyen víz  eplus2

Akkor mindannyiunknak illene egy tankpucolás 4évente  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4553 Dátum: 2011.07.19 kedd, 18:37:17 »

Sziasztok!
Segítsen aki tud légyszives!
2001-es mondeo tddi indítási problémáim vannak. El lett álítva az előtöltése műszer nélkül és nehezen indul de a lényeg hogy olyan embert keresek aki ért a tddi motorhoz és tud is vele valamit csinálni.
Nagyon Nagyon sürgős! A 06-30/737-2504-es számon elértek vagy itt, de itt ritkábban vagyok.
Köszönöm szépen.


Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.

Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4554 Dátum: 2011.07.19 kedd, 18:38:05 »

Azt nemtudom most megmondani hohy vp- milyen de az biztos hogy az adagoló fogaskerekénél lett elállítva.

És sajna azóta nem jó!

De miért lett elállitva? És miért olyan aki nem ért hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4555 Dátum: 2011.07.19 kedd, 18:38:20 »

Az a lényeg, hogy a kacsák előtt mindig legyen víz  eplus2

Akkor mindannyiunknak illene egy tankpucolás 4évente  Roll Eyes
remélem újabb 9 évet kibír nyes kúvaszhar egyedül leszedni meg visszarakni Undecided

most újra úgy megy, mint Madarason nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4556 Dátum: 2011.07.19 kedd, 18:44:21 »


Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.

Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm

Na tehát ha hidegen jó akkor előtöltésnek semmi baja az biztos....melegen meg nem állit előtöltést.
Innentől ellet tekerve az adagoló kerék akkkor azt vissza kéne állitatni ahova kell.
Valami tisztitó cuccot küldj bele..
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4557 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:42:35 »

Itt egy kép, a bekeretezett részen van a gumisapka alatt. (Itt már nincs bent az akksi, ezért neked nem fog ennyire könnyen látszani, de meg fogod lelni) Légteleníteni, mint a féknél, valaki nyomja, nyomva tartja, másik lazit, majd meghúz.
http://kepfeltoltes.hu/110702/kuplung_l_gtelen_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És erről van szó, így jobban látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4763_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110702/DSCF4780_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi az info-t.De nem ez volt a baj.A tárcsában van valami műanyag *** az tört szét darabokra és beszorult a tárcsa és a lendkerék közé.Tehát tárcsa csere.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4558 Dátum: 2011.07.19 kedd, 21:12:28 »

Köszi az info-t.De nem ez volt a baj.A tárcsában van valami műanyag *** az tört szét darabokra és beszorult a tárcsa és a lendkerék közé.Tehát tárcsa csere.


Hát sajna akkor az egy kicsit nagyobb gond és több költség volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4559 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:44:36 »


Megérkeztem egy hosszú túráról, vagyis szervízböl szervízbe mentem, hogy megmondják mi a problémám. Ez sajna semmi eredményt nem hozott csak rövidebb lettem egy kicsivel, és nincs semmi konkrét dolog. Avagy semmi hibát nem hozott egyik hibatároló sem! De a problémám továbbra is fent áll.
-Mégpedíg az hogy hidegen pöccre indul néha pici dadogás pici füst.
-De melegen leállítom és rögtön indítva 500 fordulat körül beindul és kb 2 másodperc míg felpörög rendes alapjáratra.
-Ha meleg motor leállításnál többet várok már még nehezebben indul be többet kell csavartatni és közben köhécsel és nehezen kapja el az alapjárati fordulatot.

Ez szerintetek mi lehet?(szűrők újak)
Köszönöm
AC pumpa megy?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4560 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:46:52 »

AC pumpa megy?
meg a tornyon a relé jó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4561 Dátum: 2011.07.20 szerda, 07:58:52 »

Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4562 Dátum: 2011.07.20 szerda, 09:10:53 »

Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.

Relé: akksi alatt a váznyúlványon, belül. 1 db csavar fogja. Ha az rossz, se hidegen, se melegen nem indul a gép. Aztán "gondol egyet" és elindul normálisan hidegen és melegen is.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4563 Dátum: 2011.07.20 szerda, 09:46:13 »

Ennek akkor nem a relé a baja mert csak melegen indul nehezen olyan 500fordulat korul es lassan porog fel az alapjaratra.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4564 Dátum: 2011.07.20 szerda, 15:29:22 »

Az ac pumpa kb2000km futott eddíg és megy is csak úgy hallom hogy nagyon hangos.
A relét meg nem tudom melyik és hohy jo e.

Az nem jó ha nagyon hangos.
Akkor szokott ilyen hangja lenni ha felszívott valami dzsuvát és eldugul,csak üresen forog a motor.
Nézzd meg,hogy nyomja e jól a naftát.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4565 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:34:25 »

Ennek akkor nem a relé a baja mert csak melegen indul nehezen olyan 500fordulat korul es lassan porog fel az alapjaratra.

de miért nyúltak az adagolóhoz,még mindig nem mondtad el....miért állitották el a kereket?
Naplózva
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4566 Dátum: 2011.07.20 szerda, 21:47:48 »

de miért nyúltak az adagolóhoz,még mindig nem mondtad el....miért állitották el a kereket?
Mert először hidegen indult nehezebben és egy pici füst kísérte. Majd az állítás után hidegen pöcc röff és melegen nem indul szépen. És hiába hidegen pöccre indul a kicsi füst egy kis dadogás kíséretében még mindíg megvan amíg nem melegszik egy picit.
De nekem olyan érzésem van mintha fellevegősödne. Mert meleg leállítás után 500 fordulaton indul és úgy tér magához ha többet várok(kb5-10percet) Akkor sokkal tovább kell tekertetni és közben dadog mintha beindulna.
Valamint a gázolajszűrő szivárog a gázolaj egy nagyon kicsit.de félek hogy ez nem okozhat ilyen gyors fellevegősödést.
Meg hidegen miért nem levegős?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4567 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:15:12 »

Mert először hidegen indult nehezebben és egy pici füst kísérte. Majd az állítás után hidegen pöcc röff és melegen nem indul szépen. És hiába hidegen pöccre indul a kicsi füst egy kis dadogás kíséretében még mindíg megvan amíg nem melegszik egy picit.
De nekem olyan érzésem van mintha fellevegősödne. Mert meleg leállítás után 500 fordulaton indul és úgy tér magához ha többet várok(kb5-10percet) Akkor sokkal tovább kell tekertetni és közben dadog mintha beindulna.
Valamint a gázolajszűrő szivárog a gázolaj egy nagyon kicsit.de félek hogy ez nem okozhat ilyen gyors fellevegősödést.
Meg hidegen miért nem levegős?

ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:  http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt.. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4568 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:19:14 »

ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:  http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt.. eplus2

visszacserélted az átlátszó csöveket??

szűrőre is bilincselve van, vagy átraktad a csatikat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4569 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:20:57 »

visszacserélted az átlátszó csöveket??

szűrőre is bilincselve van, vagy átraktad a csatikat??

is-is...megnézted a videót? annál jobban nem tudom elmondani énsem.. eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4570 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:28:26 »

is-is...megnézted a videót? annál jobban nem tudom elmondani énsem.. eplus2
nem néztem addig végig, mostmár látom eljen

http://www.youtube.com/watch?v=X2OC5uOBXBs&feature=related
nekem a 1,7-1,8-at karcolgatja nyes visszább kellene majd vennem még 0,1 barral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4571 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:40:13 »

nem néztem addig végig, mostmár látom eljen

http://www.youtube.com/watch?v=X2OC5uOBXBs&feature=related
nekem a 1,7-1,8-at karcolgatja nyes visszább kellene majd vennem még 0,1 barral

hát énis többre számitottam az enyémnél megmondom a frankót, de ezzel a turbóval nemis foglalkozok most...majd nyaralás után a másikkal...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4572 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:42:20 »

hát énis többre számitottam az enyémnél megmondom a frankót, de ezzel a turbóval nemis foglalkozok most...majd nyaralás után a másikkal...
szívósorról vedd le neki a nyomást, a gyári helyett, úgy többet fog tölteni 0,1-0,2-vel Wink

nem adtad el végül?? coolert meghagytad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4573 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:44:13 »

szívósorról vedd le neki a nyomást, a gyári helyett, úgy többet fog tölteni 0,1-0,2-vel Wink

nem adtad el végül?? coolert meghagytad??

szivósorról van levéve...
nem adatm el semmit, megvan minden...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4574 Dátum: 2011.07.20 szerda, 22:46:05 »

szivósorról van levéve...
nem adatm el semmit, megvan minden...
akkor jó eljen nekem is hasonlót töltött

mikor kerülnek be a gépbe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4575 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 21:57:38 »

ahoz hogy fellevegősödjön állnia kell valamennyit, melegen fellevősödik akkor hidegen már elég csúnyán indulna....
de tök egyszerű veszel átlátszó szilikoncsövet és berakod ideiglenesen azt meglátod fellevegősődik e, AZ ADAGOLÓIG!!!
De az se jó ha az adagolótól a henger részig levegősődik fel, porlasztóknál,résolajnál stb...és ezért is tettem be az előszürőt most, mert engem is lesz+patott ez a műsor télen.
igy tettem be:  http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs persze ez az első inditás miatt levegős még,de mentem vele picit és kidolgozta a levegőt ebből is....190ft-volt.. eplus2

Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4576 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 22:14:49 »

Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.
Bosch-t vegyél ne mindenféle kínai sz@rt..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4577 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 22:27:55 »

Köszi a tippet megcsináltam én is így csak én jóval nagyobb térfogatú szüröt kaptam, de ez van.
Viszont szerintem rossz az ac pumpa, mert nagyon hangos és most a nagy térfogatú plussz szűrőt nagyon nehezen töltötte fel. Folyamatosan kapott naftát de ha gázra léptem akkor szívta gyorsabban ,,tele".
Alapjáraton nemigazán akarta megtölteni. De mivel nemrégen volt cserélve gariban kicserélik.

Ha érdekel én tudok gyári vadi új Bosch garanciás üzemanyagpumpát 39900ft-ért.
Nekem  szombaton cserélték. Még ajándék lóerőket is kaptam hozzá.
 taps
Beszerelés 20perc.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.21 csütörtök, 22:32:34 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4578 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:29:40 »

Kicseréltem az ac pumpát is és találtam3db rossz izzítógyrtyát. És annyit változott a tünet hogy 75c fok felett indul nehezen. Miért lehet bizonyos hőfok felett nem izzít? Vagy mi lehet? help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4579 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:36:55 »

Kicseréltem az ac pumpát is és találtam3db rossz izzítógyrtyát. És annyit változott a tünet hogy 75c fok felett indul nehezen. Miért lehet bizonyos hőfok felett nem izzít? Vagy mi lehet? help
asszem 72c-os hengerfej hőfok felett...

meg ott kapcsolja ki a kieg fűtést is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4580 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:43:24 »

asszem 72c-os hengerfej hőfok felett...

meg ott kapcsolja ki a kieg fűtést is


Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4581 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:46:00 »


Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
azt nem tom, ki kéne lámpázni....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4582 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:06:34 »


Ilyenkor is izzít?/Nyáron,melegben/.
jaja!
Az izzítógyerták a hengerfej oldalában helyezkednek el, és elősegítik a motor hatékony indítását. Az izzítógyertyákat és az izzítógyertya-visszajelző lámpát a hajtáslánc-vezérlőegység (PCM) vezérli.

Az izzítógyerták előmelegítik az égéstereket, ami megkönnyíti a hidegindítást. Az előmelegítési művelet alatt a PCM kap egy a motor hőmérséklet jelet a hengerfej-hőmérséklet (CHT) érzékelőtől, és ez határozza meg az előmelegítési időt. Minél alacsonyabb a hőmérséklet, annál hosszabb az előmelegítési idő. -20°C-on vagy alatta a maximális előmelegítési időt alkalmazzák, ami 8 másodperc. 80°C feletti hőmérsékleteken nincs előmelegítési fázis.

A motor beindítása után az izzítógyertyák izzás utáni fázisba lépnek. Az izzás utáni fázis segít a üresjárat javításában és a szénhidrogén kibocsátás csökkentésében azáltal, hogy közvetlenül az indítás után hatásosabb az égés. Az izzás utáni fázis csak 2500-as motorfordulatszám alatt működik, felette az izzítógyertyák tartósságának növelése érdekében az izzás utáni fázis megszakad. -20°C-on vagy alatta a maximális izzás utáni időt alkalmazzák, ami 30 másodperc. 50°C alatti hőmérsékleteken nincs izzás utáni fázis.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4583 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:10:45 »

akkor jó eljen nekem is hasonlót töltött

mikor kerülnek be a gépbe??

majd nyaralás után...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4584 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:12:39 »

majd nyaralás után...
most nézem, lehet, hogy félre értettük egymást...

a turbo szabályzó szelepéhez is a szívósorrol van levéve a nyomás??

merőnek gondolom hogy onnan...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4585 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:22:45 »

de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4586 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:25:18 »

de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála worship
www.filepdiesel.hu
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4587 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:44:04 »

de akkor most mi a véleményetek miért indul nehezen kb 70-80 fok felett? A három izzítógyertya miatt ami rossz vagy mi a fitty fene van? Mert már lassan feladom. hibakódok kiolvasva az adagolóbol is és semmi hiba. "de nem indul jól melegen" Üzemanyagszűrő kicserélve gyárira és egy áttetsző univerzális beiktatva plusszba hogy lássam hogy levegősödik e de semmi levegő."és mégsem indul melegen" Ac pumpa kicserélve."és mégsem indul melegen"
Szerintetek vagy írjatok már légyszives egy emberkét aki hallott már olyanról aki látott már ilyet?
Ezer Hála worship

Hát akkor sajna nincs más ötletem hogy adagolós a kocsid....szerintem elektronika baja van, vagy adagolóház kopás.....
hidegen azért indul jobban mert előtöltéssel kikompenzálja ahogy tudja még, de melegen nehezen épül fel a háznyomás...
de remélem tévedek.....nincs most több ötletem látatlanba szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4588 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:46:34 »

most nézem, lehet, hogy félre értettük egymást...

a turbo szabályzó szelepéhez is a szívósorrol van levéve a nyomás??

merőnek gondolom hogy onnan...

Te értettél félre valamit.....a turbó emap-os nyomáslabdával vezérelt lessz majd, most még az eredeti van fennt.
A turbómérő óra meg a szivósorrol kapja a nyomást....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4589 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:56:05 »

Hát akkor sajna nincs más ötletem hogy adagolós a kocsid....szerintem elektronika baja van, vagy adagolóház kopás.....
hidegen azért indul jobban mert előtöltéssel kikompenzálja ahogy tudja még, de melegen nehezen épül fel a háznyomás...
de remélem tévedek.....nincs most több ötletem látatlanba szomoru1
visszahűtéses módszerrel kiszűrhető nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4590 Dátum: 2011.07.22 péntek, 21:56:59 »

Te értettél félre valamit.....a turbó emap-os nyomáslabdával vezérelt lessz majd, most még az eredeti van fennt.
A turbómérő óra meg a szivósorrol kapja a nyomást....
a mostani gt20-at a szívósorrol szabályoztatsd. úgy kicsit többet fog tölteni Wink

az újat nem kevertem hozzá ehez a részhez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4591 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:02:54 »

visszahűtéses módszerrel kiszűrhető nem??

megkell próbálni......
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4592 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:03:23 »

a mostani gt20-at a szívósorrol szabályoztatsd. úgy kicsit többet fog tölteni Wink

az újat nem kevertem hozzá ehez a részhez

te úgy csináltad?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4593 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:09:05 »

jaja!
Az izzítógyerták a hengerfej oldalában helyezkednek el, és elősegítik a motor hatékony indítását. Az izzítógyertyákat és az izzítógyertya-visszajelző lámpát a hajtáslánc-vezérlőegység (PCM) vezérli.
Szia!
Nem úgy van, mint a vw csoportnál, hogy +5 fok alatt nincs izzítás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4594 Dátum: 2011.07.23 szombat, 16:00:37 »

Szia!
Nem úgy van, mint a vw csoportnál, hogy +5 fok alatt nincs izzítás?
Nem.Nem szerintem,hanem az Etis szerint.Leírva így van: a hengerfej 80fok feletti hőmérséklete esetén nincs izzítás.
És minél hidegebb a moci,annál hosszabb időt izzít.Melegebb esetén kevesebb időt,de izzít.
nem a külső hőmérséklet befolyásolja. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4595 Dátum: 2011.07.23 szombat, 17:18:12 »

Nem.Nem szerintem,hanem az Etis szerint.Leírva így van: a hengerfej 80fok feletti hőmérséklete esetén nincs izzítás.
És minél hidegebb a moci,annál hosszabb időt izzít.Melegebb esetén kevesebb időt,de izzít.
nem a külső hőmérséklet befolyásolja. Wink
jé...  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4596 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:29:00 »

te úgy csináltad?
igen, a gyári fekete csövet, ami ment a turbó szabályzóra, azt ledugóztam, és a szívósorról kötöttem rá, ahonnan a nyomásmérőnek vettem le a nyomást.

nekem így emelkedett a szívósorban mért nyomásom wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4597 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:58:47 »

igen, a gyári fekete csövet, ami ment a turbó szabályzóra, azt ledugóztam, és a szívósorról kötöttem rá, ahonnan a nyomásmérőnek vettem le a nyomást.

nekem így emelkedett a szívósorban mért nyomásom wave

oké értem nem rossz ötlet végülis, nagyobb nyomásnak kell felépüljön hogy nyissa a westgate-et... eljen
Mennyit emelkedett nálad igy? Meg mennyi lett a nyomás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4598 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:38:03 »

oké értem nem rossz ötlet végülis, nagyobb nyomásnak kell felépüljön hogy nyissa a westgate-et... eljen
Mennyit emelkedett nálad igy? Meg mennyi lett a nyomás?
0,1-0,2 körül nyertem vele, nekem így lett 1,1-1,2 helyett 1,3-1,4.

nekem akkor volt nyomásproblémám, kezdetben volt 0,8-0,9, onnan hoztam vissza 1,4-re. szét volt menve 2-3 bilincsem... szomoru1 azóta cseréltem az összeset eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4599 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:00:55 »

Sziasztok!

Ha reggelente így indul a kocsi az baj? mondjuk a 3. izzító gyertya az forog körbe körbe gun de ki lett cserélve mind a négy, vagy lehet nincs is semmi baja?

http://www.youtube.com/watch?v=DvAF-IGVd1k
Naplózva
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.