Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:54:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718612 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:14:38 »

Sziasztok!

Ha reggelente így indul a kocsi az baj? mondjuk a 3. izzító gyertya az forog körbe körbe gun de ki lett cserélve mind a négy, vagy lehet nincs is semmi baja?

http://www.youtube.com/watch?v=DvAF-IGVd1k

Hat nem gyari, az biztos.
Az elejen jol hallom, hogy ki-kihagy 1 henger?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:49:57 »

Hat nem gyari, az biztos.
Az elejen jol hallom, hogy ki-kihagy 1 henger?
igen, de nem lehet, hogy csak azért mert nem biztos, hogy kap izzítást
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:50:42 »

igen, de nem lehet, hogy csak azért mert nem biztos, hogy kap izzítást
hát nem hiszem, hogy nekem a 9éves izzító jó benne, és nem csinál ilyet Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:09:40 »

Sziasztok!

Ha reggelente így indul a kocsi az baj? mondjuk a 3. izzító gyertya az forog körbe körbe gun de ki lett cserélve mind a négy, vagy lehet nincs is semmi baja?

http://www.youtube.com/watch?v=DvAF-IGVd1k

Nekem is volt ilyen.
Az izzító gyertya csere megoldotta.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:16:08 »

Nekem is volt ilyen.
Az izzító gyertya csere megoldotta.
januárban ki lett cserélve mind a 4,
 csak volt amelyik beletört, és miután az is ki lett cserélve az forog körbe körbe a helyén,
lehet, hogy esetleg az a henger kihagy 1 kicsit az elején
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 21:48:44 »

januárban ki lett cserélve mind a 4,
 csak volt amelyik beletört, és miután az is ki lett cserélve az forog körbe körbe a helyén,
lehet, hogy esetleg az a henger kihagy 1 kicsit az elején

Elég sanszos. Nekem rögtön kisimult az alapjáratom is .
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:25:11 »

januárban ki lett cserélve mind a 4,
 csak volt amelyik beletört, és miután az is ki lett cserélve az forog körbe körbe a helyén,
lehet, hogy esetleg az a henger kihagy 1 kicsit az elején
Ha még nem pörög túl könnyen, akkor szedd ki , zsírtalanítsd le a furatot a fejben és a gyertyát is, utána hő és rezgésálló csavarragasztóval ragaszd be és ne használd utána fél napig (Loctite-nak biztosan van ilyen ragasztója)
Ha már túl könnyen pörög akkor megette a fene...vigyázz ki ne lője.. vigyor3
Annál a hengerednél nincs elég kompressziód mert kifúj azért dadod be az elején.. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:30:30 »

Ha még nem pörög túl könnyen, akkor szedd ki , zsírtalanítsd le a furatot a fejben és a gyertyát is, utána hő és rezgésálló csavarragasztóval ragaszd be és ne használd utána fél napig (Loctite-nak biztosan van ilyen ragasztója)
Ha már túl könnyen pörög akkor megette a fene...vigyázz ki ne lője.. vigyor3
Annál a hengerednél nincs elég kompressziód mert kifúj azért dadod be az elején.. Undecided

A ragasztással az a baj,hogy többet nem tudod cserélni a gyertyát ha megint kipurcan.
Vidd el egy gépműhelybe ahol új menetet fúrnak és perselyt csavarnak bele.Ezután olyan lesz mint régen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:33:45 »

A ragasztással az a baj,hogy többet nem tudod cserélni a gyertyát ha megint kipurcan.
Vidd el egy gépműhelybe ahol új menetet fúrnak és perselyt csavarnak bele.Ezután olyan lesz mint régen.

De ahhoz le kell venni a fejet....(alsó hangon tömítésekkel megmunkálással, szakmunkával 60 rugó  vigyor3) vannak oldható ragasztók is. Meg ha nem fúj ki, nagyon észre sem veszi ha 1 gyertya nem fűt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 22:39:38 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 13:11:26 »

Sziasztok!

Ha reggelente így indul a kocsi az baj? mondjuk a 3. izzító gyertya az forog körbe körbe gun de ki lett cserélve mind a négy, vagy lehet nincs is semmi baja?


nekem 3 gyertyam nem mukodik es nem csinal igy a kocsi. Valahol mashol lesz a bibi.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 13:25:23 »


 Hali !!
 TDDI-hez keresek komplett generátort.
  Ki tud segíteni ??
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:12:17 »

nekem 3 gyertyam nem mukodik es nem csinal igy a kocsi. Valahol mashol lesz a bibi.
Lehet nála ki is fúj a gyertya mellett és az kompresszió vesztést okoz...gondolom a Tiedben nincs kiszakadva a menet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 20:49:50 »

nincs, meg az eredeti gyertyak lehetnek benne, az elozo tulajok nem ebbe fektettek a penzt...
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2011.07.26 kedd, 00:51:34 »

Sziasztok!
Mai esemény: menet közben (épp 20-al gurulva egy utcában) egyszer csak elkezd ingadozni az alapjárat, dadogni a motor... de nem áll le...  visszajöttem vele a bázisra, letettem, majd újra beindítottam 6 óra múlva, de  ugyanaz..

tünetek: ez volt eddig:
- reggeli hidegindításnál fordulatszám ingadozás volt 1-2 másodpercig.
- minden indításnál füstpamacs jött ki a kippuból. (hidegen, melegen)
- nagyon eltolva, magas fordulaton kormolás

most:
- izzításjelző nem gyulladt ki járó motornál, nem is villog, nem marad tovább égve mint szokott
- check engine nem gyullad ki járó motornál
- a motor dadog, puffog, valószínűleg nem megy egy henger
- az alapjárat ingadozik erősen
- gázadásra erősödő csattogó hang a motorból
- a motor ki akar ugrani a helyéről annyira ráng
- folyamatos füst, nemcsak indításkor, főleg gázadásra, erős "dízel szagú"

kérdés: mi lehet a gond? porlasztócsúcs vagy adagoló? netán valami más?
ha az előbbiek közül valamelyik, akkor miért nem jelez be semelyik visszajelző lámpa sem?

+1 kérdés: a porlasztócsúcsot tényleg nem lehet "csak úgy" cserélni? össze kell hangolni az adagolóval meg az ecu-val? gépre kell dugni?  bontottat is lehet vagy csak újat??

köszi a segítséget mindenkinek, aki ír!

Üdv!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2011.07.26 kedd, 07:45:56 »

Sziasztok!
Mai esemény: menet közben (épp 20-al gurulva egy utcában) egyszer csak elkezd ingadozni az alapjárat, dadogni a motor... de nem áll le...  visszajöttem vele a bázisra, letettem, majd újra beindítottam 6 óra múlva, de  ugyanaz..

tünetek: ez volt eddig:
- reggeli hidegindításnál fordulatszám ingadozás volt 1-2 másodpercig.
- minden indításnál füstpamacs jött ki a kippuból. (hidegen, melegen)
- nagyon eltolva, magas fordulaton kormolás

most:
- izzításjelző nem gyulladt ki járó motornál, nem is villog, nem marad tovább égve mint szokott
- check engine nem gyullad ki járó motornál
- a motor dadog, puffog, valószínűleg nem megy egy henger
- az alapjárat ingadozik erősen
- gázadásra erősödő csattogó hang a motorból
- a motor ki akar ugrani a helyéről annyira ráng
- folyamatos füst, nemcsak indításkor, főleg gázadásra, erős "dízel szagú"

kérdés: mi lehet a gond? porlasztócsúcs vagy adagoló? netán valami más?
ha az előbbiek közül valamelyik, akkor miért nem jelez be semelyik visszajelző lámpa sem?

+1 kérdés: a porlasztócsúcsot tényleg nem lehet "csak úgy" cserélni? össze kell hangolni az adagolóval meg az ecu-val? gépre kell dugni?  bontottat is lehet vagy csak újat??

köszi a segítséget mindenkinek, aki ír!

Üdv!


Szia!

simán kilehet cserélni a csúcsokat, de én mindig leellenőriztetem adagolóssal azért, nyitónyomás miatt....
Van 4 db csúcson használt ha érdekel az enyémből semmi bajuk....ha érdekel keress meg....
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:20:22 »

hello!
ha kiderül, hogy az a baj, akkor kelleni fog, de nem cserélem le mind a 4-et, csak a rosszat. kivéve ha verhetetlen árat mondasz. NA mennyi is az annyi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:51:20 »

hello!
ha kiderül, hogy az a baj, akkor kelleni fog, de nem cserélem le mind a 4-et, csak a rosszat. kivéve ha verhetetlen árat mondasz. NA mennyi is az annyi?

privátba....keress meg.
Naplózva
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:12:46 »

Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát sürgős!!!Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Naplózva
kispacskesz
Vendég
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:16:32 »

Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát sürgős!!!Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Ha titeket nem érdekel de tudtok valakit légyszives segítsetek!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:22:27 »

0,1-0,2 körül nyertem vele, nekem így lett 1,1-1,2 helyett 1,3-1,4.

nekem akkor volt nyomásproblémám, kezdetben volt 0,8-0,9, onnan hoztam vissza 1,4-re. szét volt menve 2-3 bilincsem... szomoru1 azóta cseréltem az összeset eljen

Ma csináltam plussz két vezérlés verziót és sajna rosszabba lett mint volt...nemis értem.
szivósorrol vezérelve,gyári cső ledugózva 1,1 lett a nyomás 1,3 helyett..... szomoru1
másik verzióban visszakötöttem a gyári csövet és közvetlen arra az órát és ugyanugy 1,1... szomoru1
De ilyenkor volt a szivócsőben 1,3bar...ez elég ratyi szerintem... szomoru1
felkell raknom a nagyobb turbót már bakker....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2011.07.26 kedd, 21:28:35 »

Ma csináltam plussz két vezérlés verziót és sajna rosszabba lett mint volt...nemis értem.
szivósorrol vezérelve,gyári cső ledugózva 1,1 lett a nyomás 1,3 helyett..... szomoru1
másik verzióban visszakötöttem a gyári csövet és közvetlen arra az órát és ugyanugy 1,1... szomoru1
De ilyenkor volt a szivócsőben 1,3bar...ez elég ratyi szerintem... szomoru1
felkell raknom a nagyobb turbót már bakker....
én sem wow1

kat nélkül merre fele változik az emap??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2011.07.26 kedd, 22:15:28 »

én sem wow1

kat nélkül merre fele változik az emap??

szerintem semmit...vagy nagyon minimálisat max...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2011.07.26 kedd, 22:34:35 »

szerintem semmit...vagy nagyon minimálisat max...
ezzel még annyira nem vagyok képben, de szerintem valamennyit kellene csökkennie folytás nélkül...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2011.07.26 kedd, 23:41:27 »

Update:
úgy tűnik megy minden henger! az alapjáratom is fix tulajdonképpen.. csak a motor akar kiugrani a helyéről ALAPJÁRATON(!) zakatol, ráz, de ha rálépek a gázra azonnal kisimul, viszont erősen csattogó hangot ad ki a fordulattal arányosan... leállításnál nem csattan..
felnyitott motorháztetőnél a csattogó hang nagyjából az akksi és a motor hátsó része közötti környékről jön.
izzításjelző nem világít, check engine nem világít.

MI A FUCK???  rinya  help  Huh?  gun
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2011.07.27 szerda, 01:06:34 »

Update:
úgy tűnik megy minden henger! az alapjáratom is fix tulajdonképpen.. csak a motor akar kiugrani a helyéről ALAPJÁRATON(!) zakatol, ráz, de ha rálépek a gázra azonnal kisimul, viszont erősen csattogó hangot ad ki a fordulattal arányosan... leállításnál nem csattan..
felnyitott motorháztetőnél a csattogó hang nagyjából az akksi és a motor hátsó része közötti környékről jön.
izzításjelző nem világít, check engine nem világít.

MI A FUCK???  rinya  help  Huh?  gun

Szia!

Olvasgatom itt a gondodat, hát csak tippeim vannak. A hang forrása ahogy írod kb a váltó, vagy inkább a kuplung. Volt itt már olyan srác, akinek pl szétment a kuplugja, mert annyira megkopott, hogy már lenyalta a szegecselést és darabok hullottak ki a tárcsa ferodol részéből, (volt akinek a tárcsából) be a szerkezet közé. Én valami ilyesmire tippelnék - egy mechanikus hiba, ami lefogja a motort alapjárat közelében.
Talán meg kéne tologatni az autót üresben, hogy a hajtásláncban nincs akadás, vagy felemelni az elejét és megforgatni a kerekeket, figyelve a féltengelyek akadásmentes mozgását is - gondolom, ha széthulott a kuplungod, akkor valami akadás ilyenkor is érzékelhető lenne.

Persze erre csak akkor következtetnék, ha az üzemanyag ellátásod biztosítot és biztosan nem üa. ellátási gondod van.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2011.07.27 szerda, 02:11:36 »

Szia!

Olvasgatom itt a gondodat, hát csak tippeim vannak. A hang forrása ahogy írod kb a váltó, vagy inkább a kuplung. Volt itt már olyan srác, akinek pl szétment a kuplugja, mert annyira megkopott, hogy már lenyalta a szegecselést és darabok hullottak ki a tárcsa ferodol részéből, (volt akinek a tárcsából) be a szerkezet közé. Én valami ilyesmire tippelnék - egy mechanikus hiba, ami lefogja a motort alapjárat közelében.
Talán meg kéne tologatni az autót üresben, hogy a hajtásláncban nincs akadás, vagy felemelni az elejét és megforgatni a kerekeket, figyelve a féltengelyek akadásmentes mozgását is - gondolom, ha széthulott a kuplungod, akkor valami akadás ilyenkor is érzékelhető lenne.

Persze erre csak akkor következtetnék, ha az üzemanyag ellátásod biztosítot és biztosan nem üa. ellátási gondod van.
Szia!
Köszi, hogy írtál.. nos: mentem az autóval (nem sokat, csak pár saroknyit) és a haladásával nincs semmilyen jellegű probléma. Kuplung finoman kiemel, csúsztat, indul. semmi rossz. direkt figyeltem. a csattogást a szívósor illetve a turbócső ,megfogásánál érzem kimondottan. érdekes...
a főnökömnek egy detto ugyanilyen autója volt. évjárat, motor, felszereltség, tehát teljesen megegyező. aztmondta ugyanez megtörtént az övével is. és egy sz.ros turbócső volt a gond. erre 10000%-ig esküszik.
Mindegy szerda éjjel elutazunk 1 hétre, majd ha megjöttem szétborítom az egész motorteret.
Az ötleteket azért még szívesen fogadom.
Lendkeréknek mi a tünete??
köszi..
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2011.07.27 szerda, 04:23:59 »

Szia!
Köszi, hogy írtál.. nos: mentem az autóval (nem sokat, csak pár saroknyit) és a haladásával nincs semmilyen jellegű probléma. Kuplung finoman kiemel, csúsztat, indul. semmi rossz. direkt figyeltem. a csattogást a szívósor illetve a turbócső ,megfogásánál érzem kimondottan. érdekes...
a főnökömnek egy detto ugyanilyen autója volt. évjárat, motor, felszereltség, tehát teljesen megegyező. aztmondta ugyanez megtörtént az övével is. és egy sz.ros turbócső volt a gond. erre 10000%-ig esküszik.
Mindegy szerda éjjel elutazunk 1 hétre, majd ha megjöttem szétborítom az egész motorteret.
Az ötleteket azért még szívesen fogadom.
Lendkeréknek mi a tünete??
köszi..

OK, akkor nem kuplung.... , de valamilyen turbócső???
A motor mögött van az EGR-d (nekem is ilyen az autóm) az le van dugózva? - most arra gondolok, hogy átereszt és alapjáraton is telenyomja kipuff gázzal a szívósort/motort, ami esetleg nem tetszik a motornak, ez lehetne egyenletlen alapjárat talán, de ez nem gondolnám, hogy csattog. Azt nem tudom hova tenni.
Figyelj csinálj meg pár dolgot, ha még nem tetted meg. Új légszűrő, MAF tisztítás, Turbó rámenő gumicső ellenőrzése (hajlamos kirepedni, pont a turbó csatlakozásnál) szívósor levétel, tisztítás, EGR ledugózás. Esetleg üa szűrő csere, izzítók ellenőrzése. Turbó levegőrendszer nyomáspróba - kijön egyből, ha szökik a levegőd valahol. Ha vákuumos változó geos a turbód, akkor a kis vákuumcsövet is nézd meg, ami rámeg a turbó szabályzó "tökre" az is előfordul, hogy kireped. Ezekkel csak használhatsz a motornak, bár a hibádra biztos nem passzol.
Merre laksz? Egy diag biztosan nem lenne rossz, Bp-en Vik biztosan tudna rajtad segíteni.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2011.07.27 szerda, 10:30:00 »

Ha még nem pörög túl könnyen, akkor szedd ki , zsírtalanítsd le a furatot a fejben és a gyertyát is, utána hő és rezgésálló csavarragasztóval ragaszd be és ne használd utána fél napig (Loctite-nak biztosan van ilyen ragasztója)
Ha már túl könnyen pörög akkor megette a fene...vigyázz ki ne lője.. vigyor3
Annál a hengerednél nincs elég kompressziód mert kifúj azért dadod be az elején.. Undecided

hát elég könnyen, pörög , le akartam venni a gyertya tetejéről a kis 8-as csavart /ami a testelése ha jól tudom/ és akkor is csak forgott körbe körbe
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2011.07.27 szerda, 10:35:31 »

De ahhoz le kell venni a fejet....(alsó hangon tömítésekkel megmunkálással, szakmunkával 60 rugó  vigyor3) vannak oldható ragasztók is. Meg ha nem fúj ki, nagyon észre sem veszi ha 1 gyertya nem fűt.

Igen nekem is azt mondták 60ezernél kezdődik a menet vágás
most újra megnéztem, de szerintem nem fúj ki
erről az izzításról meg az jut eszembe, hogy volt itt vita arról, hogy szinte felesleges, esetleg csak szibériába kellhet, csak akkor nem tudom mitől indul olyan furcsán a kocsi szomoru1
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:13:12 »

Igen nekem is azt mondták 60ezernél kezdődik a menet vágás
most újra megnéztem, de szerintem nem fúj ki
erről az izzításról meg az jut eszembe, hogy volt itt vita arról, hogy szinte felesleges, esetleg csak szibériába kellhet, csak akkor nem tudom mitől indul olyan furcsán a kocsi szomoru1

Az én tapasztalatom az ,hogy a TDDI-nek sokkal jobban kell mint a TDCI-nek.

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:48:00 »

OK, akkor nem kuplung.... , de valamilyen turbócső???
A motor mögött van az EGR-d (nekem is ilyen az autóm) az le van dugózva? - most arra gondolok, hogy átereszt és alapjáraton is telenyomja kipuff gázzal a szívósort/motort, ami esetleg nem tetszik a motornak, ez lehetne egyenletlen alapjárat talán, de ez nem gondolnám, hogy csattog. Azt nem tudom hova tenni.
Figyelj csinálj meg pár dolgot, ha még nem tetted meg. Új légszűrő, MAF tisztítás, Turbó rámenő gumicső ellenőrzése (hajlamos kirepedni, pont a turbó csatlakozásnál) szívósor levétel, tisztítás, EGR ledugózás. Esetleg üa szűrő csere, izzítók ellenőrzése. Turbó levegőrendszer nyomáspróba - kijön egyből, ha szökik a levegőd valahol. Ha vákuumos változó geos a turbód, akkor a kis vákuumcsövet is nézd meg, ami rámeg a turbó szabályzó "tökre" az is előfordul, hogy kireped. Ezekkel csak használhatsz a motornak, bár a hibádra biztos nem passzol.
Merre laksz? Egy diag biztosan nem lenne rossz, Bp-en Vik biztosan tudna rajtad segíteni.
Győrben lakom!
Ezeket a dolgokat elvégzem mindenképp Smiley csak használhat tényleg. A győri Cromax üzletvezetője jó barátom, így elég jó áron jutok alkatrészhez... odavittem ma a kocsit, beindítás után 1 másodperccel rávágta hogy porlasztó..  elviszem majd az Interdieselbe, kiolvassák és javítják. Egyelőre hagyom, már nem idegeskedem rajta. A fejleményekről mindenképp beszámolok amint aktualizálódik. köszi szépen  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:12:08 »

ezzel még annyira nem vagyok képben, de szerintem valamennyit kellene csökkennie folytás nélkül...

valamennyit csökken de szerintem nem sokat...az lenne a frankó ha ugyanannyi lenne mint imap...de az sose. szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:13:36 »

valamennyit csökken de szerintem nem sokat...az lenne a frankó ha ugyanannyi lenne mint imap...de az sose. szomoru1
az mennyire igaz, hogy ha a kettő közt nagy különbség van, akkor robban a turbo??

neked mennyi lesz így a nyomásod??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:25:21 »

Az én tapasztalatom az ,hogy a TDDI-nek sokkal jobban kell mint a TDCI-nek.

Csatlakoznék, nekem is az a tapasztalatom, azért igényli az izzítókat a TDDi.
Konkrétan én ott vettem észre, hogy nekem tavaly márciusban már csak 1 db üzemképes izzítóval 0 fok körül nagyon darabossan indult, dölt a fűst, rázkódott, majd szépen ahogy a többi henger is életre kell minden rendbe lett. Izzítócserék azonnal megoldótták.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:26:14 »

Csatlakoznék, nekem is az a tapasztalatom, azért igényli az izzítókat a TDDi.
Konkrétan én ott vettem észre, hogy nekem tavaly márciusban már csak 1 db üzemképes izzítóval 0 fok körül nagyon darabossan indult, dölt a fűst, rázkódott, majd szépen ahogy a többi henger is életre kell minden rendbe lett. Izzítócserék azonnal megoldótták.
akkor nekem még működne a gyári izzító?? Roll Eyes nem hiszem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:29:34 »

akkor nekem még működne a gyári izzító?? Roll Eyes nem hiszem vigyor3

Miért ne lenne ez lehetséges? Nekem közel 9 éves volt mikor megadták magukat, de a tél, a hidegben való indítás majd kihozza  nyes nem marad észrevétlen egy füstölő,  dadogó indulás  Wink
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:31:03 »

akkor nekem még működne a gyári izzító?? Roll Eyes nem hiszem vigyor3

Lámpázd ki.
De én sem hiszem.Én már kétszer cseréltem.
Igaz én állandóan távirányítóval indítom és így végig várja mindig az izzítást.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 20:34:04 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:57:31 »

ti milyen gyartyat tettetek be? Osszel en is cserelem oket, mert, amint mondtam meres alapjan 1 muxik a 4bol. Igaz telen szikranyi problemam nem volt, talan picit nehezebben indult, de mindig elso kulcsra.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:08:57 »

akkor nekem még működne a gyári izzító?? Roll Eyes nem hiszem vigyor3
Nekem 6 éves korára az összes gyertya ki volt égve.. Wink  -17 fokos kint töltött éjszaka után pöccre indult és azonnal simán járt akkor is(4db kiégett gyertyával)...mondjuk én még soha nem hallottam ezt dadogva járni.
Bosch Duratherm gyertyákat kapott akkor, tavaly néztem őket, még mind a 4 működött.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:18:44 »

ti milyen gyartyat tettetek be? Osszel en is cserelem oket, mert, amint mondtam meres alapjan 1 muxik a 4bol. Igaz telen szikranyi problemam nem volt, talan picit nehezebben indult, de mindig elso kulcsra.

Nekem először  Boscht tettek bele aztán most a télen én raktam bele gyárit mert már csak 1 ment.
Gondolom a motor kopásának az előrehaladásával, egyre jobban igényli az ízzítógyertyák fittségét.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:26:06 »

Nekem először  Boscht tettek bele aztán most a télen én raktam bele gyárit mert már csak 1 ment.
Gondolom a motor kopásának az előrehaladásával, egyre jobban igényli az ízzítógyertyák fittségét.
Az biztos, ha jó a kompresszió és jók a porlasztók, nem dadoghat be semilyen hidegben sem.  Ez a közvetlen befecskendezés velejárója.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:38:19 »

akkor nekem még működne a gyári izzító?? Roll Eyes nem hiszem vigyor3

mindig ezzel jössz  vigyor3 9 éve vetted a vasat?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:55:25 »

Sziasztok. Olyan problémám akadt a 115 lovas TDDI-mel,hogy néha nem úgy húz mint ahogy kellene. Ma álltó helyben felpörgettem 3000-3500-as fordulatra és a következőket produkálta: először egy hatalmas fekete füst,majd egy fehéres-kékes füstpamacs,majd ismét egy fekete pamacs.Közben reszketett mint ha nem ment volna minden henger. Ezek után motor leállít,majd újra indít, és ekkor már minden rendben volt. Ezt ma kétszer is eljátszotta. Szerintetek mi lehet a probléma?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:54:36 »

Sziasztok. Olyan problémám akadt a 115 lovas TDDI-mel,hogy néha nem úgy húz mint ahogy kellene. Ma álltó helyben felpörgettem 3000-3500-as fordulatra és a következőket produkálta: először egy hatalmas fekete füst,majd egy fehéres-kékes füstpamacs,majd ismét egy fekete pamacs.Közben reszketett mint ha nem ment volna minden henger. Ezek után motor leállít,majd újra indít, és ekkor már minden rendben volt. Ezt ma kétszer is eljátszotta. Szerintetek mi lehet a probléma?

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:13:30 »

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
8000 Km -el ezelőtt.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:18:56 »

8000 Km -el ezelőtt.

Lehet,hogy valami kosz került a rendszerbe vagy szarakodik az üzemanyagpumpa/AC/.
Ha a második  lenne akkor tudok gyári Bosch pumpát garival jó áron.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:30:46 »

115le-s csúcsán mennyi anyagot lehet átnyomni??

nyomásokat hova érdemes rakni rajta??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:39:33 »

Érdekelne, hogy cserélte -e már valakit szelepfedél alatt lévő tömitést?
Mennyire komplikált a dolog?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2011.08.05 péntek, 20:00:07 »

Sziasztok!
Új vagyok a mondik világában 1,5hónapja 115 lovas TDDi azóta kis motor optimalizáción átment kellemes, megyeget rendesen. EGR ledugózva füst eltünt. A gondom az, hogy amikor beindul a hűtőventi nagyobbik fordulaton pilog egyet a a lámpa mintha nem tudná hirtelen követni a hirtelen áramfelvételt a töltés. Amikor meg kikapcsol felvillan. Ez gondolom hosszútávon nem a hosszú élet titka. Állítóalag generátor Létezik?
 Egyébbként a töltőfesz 14,2-re beál csak pillanatokar ugrál a feszűltség.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2011.08.06 szombat, 18:50:55 »

Sziasztok!
Új vagyok a mondik világában 1,5hónapja 115 lovas TDDi azóta kis motor optimalizáción átment kellemes, megyeget rendesen. EGR ledugózva füst eltünt. A gondom az, hogy amikor beindul a hűtőventi nagyobbik fordulaton pilog egyet a a lámpa mintha nem tudná hirtelen követni a hirtelen áramfelvételt a töltés. Amikor meg kikapcsol felvillan. Ez gondolom hosszútávon nem a hosszú élet titka. Állítóalag generátor Létezik?
 Egyébbként a töltőfesz 14,2-re beál csak pillanatokar ugrál a feszűltség.
cserélj 700ftos bronzkefét a generátorban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.