Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:41:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718180 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:53:21 »

sziasztok! tudom eltévedtem a dologgal, kérdésem a következő lenne!

focus 1.8 tddi 90le, 2000-es évjárat... apámé a verda, szeretne utólag tempomatot, mióta mondeom van... nagy meló? megoldható, vagy tegyen le róla? aki tud ebben segíteni kérem jelezze!!! köszönöm!

Szerintem ezt kérdezd meg Vik-től, ha lehet bele ő meg is tudja oldani - gondolom.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2011.08.16 kedd, 18:01:09 »

ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669

Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2011.08.16 kedd, 19:37:52 »

ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669

Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?

Hát ez elég nagy hülyeség.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2011.08.16 kedd, 21:36:02 »

ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669

Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?

a sajátom az, hogy ha éri valamit a kati, akkor leszerel, csővel kiüt, visszaszerel... nem egy tddi-t javítottam így, azóta is fut mind... hibókmentesen...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2011.08.16 kedd, 22:09:24 »

ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669

Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
eplus2 egyik kód sem létezik a ford rendszerében.ez wv,audi,landrover,gm,és hundáj autóknál létező hibakód!
Jól mellétrafált az embered...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2011.08.17 szerda, 17:34:51 »

hehe, aze' nem kerult semmibe?
Na mind1, egyetlen baj az hogy nem lettem okosabb :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:16:46 »

hehe, aze' nem kerult semmibe?
Na mind1, egyetlen baj az hogy nem lettem okosabb :-)
de.neked sosem lesz egr hibakódod! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:18:36 »

de.neked sosem lesz egr hibakódod! hehe
nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:20:41 »

nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás eplus2
neki akkor sem lesz! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:23:07 »

Hello srácok, csak egy gyors kérdés hátha valaki kapásbol megoldja  smile  Mivel Trend felszereltségu a kocsim (2.0TDDI 2002) nincs benne fedélzeti számitogép, arra lennék kiváncsi mennyi a tartalék uzemanyag. Vagy kb. mennyi km-re elegendo a sárga fény felgyulladása után. Eddig 60km volt a legtobb amit mertem menni (6,5 liter koruli a fogyasztásom), de nyugodtabb lennék ha tudnám mennyit bir  smile Koszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:24:45 »

Hello srácok, csak egy gyors kérdés hátha valaki kapásbol megoldja  smile  Mivel Trend felszereltségu a kocsim (2.0TDDI 2002) nincs benne fedélzeti számitogép, arra lennék kiváncsi mennyi a tartalék uzemanyag. Vagy kb. mennyi km-re elegendo a sárga fény felgyulladása után. Eddig 60km volt a legtobb amit mertem menni (6,5 liter koruli a fogyasztásom), de nyugodtabb lennék ha tudnám mennyit bir  smile Koszi!
80km megtehetőnél gyullad ki!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2011.08.17 szerda, 19:21:54 »

Köszi!  eljen
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2011.08.17 szerda, 19:39:03 »

Köszi!  eljen

A 80 km-t az átlagfogyasztás alapján számolja ki. Fura megoldás, de hozzá lehet szokni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2011.08.17 szerda, 20:49:46 »

Én egyszer kipróbáltam mennyit bir még .....0km után még mentem kb 30km-t és akkor rángatott kettőt azt leállt...ennyi. eplus2
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:24:44 »

Én egyszer kipróbáltam mennyit bir még .....0km után még mentem kb 30km-t és akkor rángatott kettőt azt leállt...ennyi. eplus2

Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:27:27 »

Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.
akkor sem tud kifogyni.a tddi egyszerűen nem tudja a szivattyúról teljesen leszívni az anyagot-amelyiknek a tankban van.A többi és a tdci-k sem tudják teljesen kifogyasztani a naftát,mert az ecu letiltja a motorvezérlést.Megtankol,és továbbmegy.Ennyi.a szervizes badarság urban legend.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:38:44 »

Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.

Nem lehet gond belőle elvileg,nemjön anyag leáll,rákell tölteni és go tovább.persze kicsit tovább kell inditózni ugyemlékszem...
De folyamatosan nem erőltetném a dolgot azért.
Elektromosan nem tiltogat emiatt...MK4 már lehet azt nemismerjük ennyire, de mivel az már franszié bármi lehet,csoda hogy egyáltalán müködnek ... eplus2
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2011.08.17 szerda, 22:35:11 »

MK4 már lehet azt nemismerjük ennyire, de mivel az már franszié bármi lehet,csoda hogy egyáltalán müködnek ... eplus2


 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2011.08.17 szerda, 22:41:20 »

Az ember mindig tanul...  smile
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 08:16:48 »

nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás eplus2

hat az attol volt hogy nagy volt az ellensze'l es akkor nott a nyomas. Hogy nem tud ilyesmit ez az icu....
 eplus2
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 09:39:25 »

Sziasztok!
Új vagyok a mondik világában 1,5hónapja 115 lovas TDDi azóta kis motor optimalizáción átment kellemes, megyeget rendesen. EGR ledugózva füst eltünt. A gondom az, hogy amikor beindul a hűtőventi nagyobbik fordulaton pilog egyet a a lámpa mintha nem tudná hirtelen követni a hirtelen áramfelvételt a töltés. Amikor meg kikapcsol felvillan. Ez gondolom hosszútávon nem a hosszú élet titka. Állítóalag generátor Létezik?
 Egyébbként a töltőfesz 14,2-re beál csak pillanatokar ugrál a feszűltség.

Sziasztok Akkor válaszolok is magamnak meg mindenkinek ha esetleg segítség.
A hunyorgás oka az volt, hogy a hűtőventi nem ment alcsonyabb fordulaton csak ki bekapcsolt full fordulatra ami elég nagy csúcsáramot vett fel. Alul a hűtő alján van ugye az ellenálás osztó annak a csatija volt beégve kipucóltam, pedikűröztem befujtam wd40-el és megy mint újkorában. Klima is sokkal jobb lett gondolom a jobb hűtés miatt jobb hatásfokkal dolgozik. Sajnos ez az öröm de van a következő feladat az ablakmosó csak pisilget hátra meg nem is megy víz. Gondolom ki kell bányásznom a mosótartályt és a motort seggbe kellen rugni. Hangja van  forog de valami nem stimmel. Vagy eldugúlt vagy elpárolog a cső végéig a viz de nem akar spriccolni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 10:00:45 »

Sajnos ez az öröm de van a következő feladat az ablakmosó csak pisilget hátra meg nem is megy víz. Gondolom ki kell bányásznom a mosótartályt és a motort ***be kellen rugni. Hangja van  forog de valami nem stimmel. Vagy eldugúlt vagy elpárolog a cső végéig a viz de nem akar spriccolni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0#new
 eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 10:44:40 »


Köszi így sokkal lehangolóbb ennyi minden ki kell robbantanom Sad. Szuper leírás már csak kedv kell hozzá!. Wink
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2011.08.19 péntek, 20:23:36 »

Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti.
Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.
3 bar az a 0.8
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2011.08.19 péntek, 20:49:09 »

3 bar az a 0.8

soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA,   AIRTEX,stb...BOSCH
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.19 péntek, 20:56:54 írta Bunyek » Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:37:28 »

soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA,   AIRTEX,stb...BOSCH
A verseny ac nem bar ba nyom hanem menyiségben nyom többet.A verseny ac 120l/h nyom alacsony nyomással.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:39:49 »

soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA,   AIRTEX,stb...BOSCH
De ha érdekel a nyomás akkor tudok neked ac-t ami 4bar-t nyom.BOSCH
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2011.08.19 péntek, 23:05:45 »

De ha érdekel a nyomás akkor tudok neked ac-t ami 4bar-t nyom.BOSCH

nincs rá szükségem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 08:44:40 »

Köszi így sokkal lehangolóbb ennyi minden ki kell robbantanom Sad. Szuper leírás már csak kedv kell hozzá!. Wink
Nos megvolt az ablakmosó project. A motornak semmi baja pörög mintha mérges lenne. Hanem a kis szelep a kivezetésénél látszólag semmi baja de valahogy nem jó. Szétszedtem, kristály tiszta volt sehol egy kosz mégsem volt jó. Összeraktam, csak egyféleképp lehet akkor meg mindkét ágon jött a nedű. Még egy szétszedés összerakás. Most olyan 80% os megy is meg visszaereszti a vizet főleg hátúlról. Gondolom csak motorostúl van olyan szelep szerlvény. Külön nem beszerezhető. De lehalább a bogarakat már le tudom vizelni vele!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2011.08.23 kedd, 09:46:21 »

Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.23 kedd, 16:12:33 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:14:35 »

Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
kulcs segítsével fel tudod huzatni 2x rányomsz a bezár gombra és a 2,-nál folyamazosan tartod nyomva és akkor felhúzza, föltéve ha bevan programozva
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:49:26 »

Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
ha felvan progizva a 2ős felhúzás akkor hosszan nyomod a nyitógombot és leengedi az összes ablakot.záráskor hosszan a zárásgombot és felhúzza az összeset.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:35:52 »

ha felvan progizva a 2ős felhúzás akkor hosszan nyomod a nyitógombot és leengedi az összes ablakot.záráskor hosszan a zárásgombot és felhúzza az összeset.
Ez rendben van én arra az esetre gondoltam amikor megállok egy sorompó elött mert épp 10perces lezárását végzi a lusta bakter, és hogy ne fogyjon a nafta motor leáll, 1 perc múlva eszembe jut, hogy meleg van bent és ilyenkor autómatikusan nyomnám a gombot de nem történik semmi csak vissza gyujtás és akkor. Sok autónál mig nem húzom ki az indítókulcsot akkor aktív marad ez a szolgáltatás. Valami ilyesmire gondoltam. Bár ez nem a motor topic-ba való de már belekezdtem amikor eszembe jutott.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:42:53 »

Ez rendben van én arra az esetre gondoltam amikor megállok egy sorompó elött mert épp 10perces lezárását végzi a lusta bakter, és hogy ne fogyjon a nafta motor leáll, 1 perc múlva eszembe jut, hogy meleg van bent és ilyenkor autómatikusan nyomnám a gombot de nem történik semmi csak vissza gyujtás és akkor. Sok autónál mig nem húzom ki az indítókulcsot akkor aktív marad ez a szolgáltatás. Valami ilyesmire gondoltam. Bár ez nem a motor topic-ba való de már belekezdtem amikor eszembe jutott.
vw-nél olyan a gyújtáskapcsoló, hogy érzékeli, hogy mikor húzod ki a kulcsot, akkor áramtalanít. mk3-nál II-es állásból levétellel áramtalanít. csak állandó pozitívra tudod átkötni, de nem ajánlom, mert akkor bárki bármikor le tudja húzni őket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2011.08.24 szerda, 21:47:58 »

vw-nél olyan a gyújtáskapcsoló, hogy érzékeli, hogy mikor húzod ki a kulcsot, akkor áramtalanít. mk3-nál II-es állásból levétellel áramtalanít. csak állandó pozitívra tudod átkötni, de nem ajánlom, mert akkor bárki bármikor le tudja húzni őket
Köszi!
 Gondoltam, hogy ezt már nem növi ki és így marad.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:12:10 »

GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:42:31 »

GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??

1,5-1,6bar...kb 100e az uj.
De azt nézd meg hogy a közepét betudod e forgatni mert besz+pod, ugyanis annak lefelé áll a labdája aszem és az mondeon nem fér el sehogy az EGR hütő miatt....vagy kiiktatod és esetleg.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 22:44:40 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:44:24 »

1,5-1,6bar...kb 100e az uj.
és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:49:25 »

és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??

Ezt hogy érted?
Annak talpa van....kell csinálni egy talpat a csonkra és csavarozni vagy flex és ráhegeszteni az öntvényre...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:51:28 »

és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??
Biztos nem!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:54:13 »

Ezt hogy érted?
Annak talpa van....kell csinálni egy talpat a csonkra és csavarozni vagy flex és ráhegeszteni az öntvényre...
úgy mint amikor hibrydet csinálnak. csak a középrésztől átrakni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:56:56 »

én lézerrel vágattam egy talpat és ráhegesztettem....de lehet eladom mert az én turbóm nagyobb és nem fér el lehet.. szomoru1
hazamegyek kiderül..kell csináltatnom egyedi leömlőt..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:58:08 »

én lézerrel vágattam egy talpat és ráhegesztettem....de lehet eladom mert az én turbóm nagyobb és nem fér el lehet.. szomoru1
hazamegyek kiderül..kell csináltatnom egyedi leömlőt..
akkor mégis neki kezdesz a 200le projectnek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:59:26 »

úgy mint amikor hibrydet csinálnak. csak a középrésztől átrakni.

dehogyis...hibryd az más téma...
a kipurészt mindenképp lekell vágnod az öntvényről hogy feltudd rakni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2011.08.26 péntek, 23:04:50 »

dehogyis...hibryd az más téma...
a kipurészt mindenképp lekell vágnod az öntvényről hogy feltudd rakni.
na majd kiderül, az is lehet, hogy nem is lesz belőle semmi sem. attól függ, hog reagál-e az eladó, mennyi km van benne, stb...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:09:36 »

Heló,

van egy 2002-es évj.  Tddi- Mondeom.    A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.

Várom a segítséget,.     Turbóvezérlő lehet? Sad


Üdv.

Köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:18:27 »

Heló,

van egy 2002-es évj.  Tddi- Mondeom.    A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.

Várom a segítséget,.     Turbóvezérlő lehet? Sad

Üdv.

Köszi
Szia!

Először is mekkora a motorod teljesítménye 90, 115 LE? Jó lenne belőni, hogy milyen turbód van fent fix, vagy változó geós. Azt hiszem az elektromos vezérlés 2003-tól van a TDCi-ken akkor ez esetedben kizárható lenne.
A változós így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF0928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A változó geos esetében több tippem lenne:
- lecsúszott, kirepedt a vákuumcső, ami a szabályzó tökre megy.
- szorul a geo állítás, lerakódások a turbó hajtás oldalán. Rudazat mozgathatóságának ellenőrzése.
- nagyon lóg a turbó tengelye, a kompresszor kerék beleér a házba és az fékezi a forgó mozgást - ennek hangja is van, de ez egy motor leállítás-visszaindítástól nem fog megjavulni.
- esetleg más bajod van, akár üzemanyag ellátás pl üzemanyag szivattyú, vagy az EGR környékén, telenyomja kipuff gázzal a szivóoldalt.

Pár dolgot érdemes megcsinálni, ha még nem tetted meg: EGR dugózás, szívósor tisztítás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.28 vasárnap, 10:40:49 írta V.Tamás » Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:36:55 »

Heló,

Nekem  a  85kW-os 116 lóvas motor van benne de igy néz ki a turbóm pedig.

Üdv.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:44:04 »

Heló,

Nekem  a  85kW-os 116 lóvas motor van benne de igy néz ki a turbóm pedig.

Üdv.

OK, akkor változós a turbód. (115, vagy 116 LE ez az utobbi a pontos  eljen)
Kiegészítettem az előző válaszom, ott nézd meg - nekem ennyi tippem van, de majd mások is segítenek. Most kiszálltam bocs, mert mennem kell  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:27:25 »

Heló,

van egy 2002-es évj.  Tddi- Mondeom.    A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.

Várom a segítséget,.     Turbóvezérlő lehet? Sad


Üdv.

Köszi
szerintem haldokló AC.
de a turbót is néesd meg, mert annak semmi hangjának sem kéne lennie nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.