Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:09:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718689 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 23:47:12 »

Heló,

érdekes módon reggel mikor elindulok vele még van turbó, aztán délután meg vagy van vagy nincs  1-es 2-es fokozatban van utána semmi Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:55:35 »

Heló,

érdekes módon reggel mikor elindulok vele még van turbó, aztán délután meg vagy van vagy nincs  1-es 2-es fokozatban van utána semmi Sad
be kell rakni egy nyomásmérő órát, és akkor látszik, hogy van-e turbonyomás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:02:24 »

Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő Sad

Milehet???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:05:39 »

Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő Sad

Milehet???

ha a turbóból hangot hallasz, az jót nem jelent Undecided vegyétek le a szívócsöet róla és nézzétek meg, hogy milyen állípotban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2011.08.31 szerda, 07:36:10 »

úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2011.08.31 szerda, 07:59:50 »

Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő Sad

Milehet???


Szia!

Nem tudom volt-e már szó róla. A turbótól a szivókamráig a csöveket átnézted már? Nem lehet, hogy valamelyik felhasadt? Keress a csöveken olajnyomot, repedést.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:01:42 »

úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
énis ezt tapasztalom  nyes nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!? Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2011.08.31 szerda, 18:15:23 »

énis ezt tapasztalom  nyes nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!? Roll Eyes
neked a csipp hozta elő a hangját! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:02:39 »

neked a csipp hozta elő a hangját! Wink
Nekem is van hangja a turbónak pedig nem füstől megy mint a golyó. Városi 6,5l országút max 100km  5,6l igy nem rosz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:04:06 »

neked a csipp hozta elő a hangját! Wink
leheccséges  Roll Eyes Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:48:02 »

úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
amikor lefúj wow1 nem turbó-benzines ez, ott tényleg valami gond lesz szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:48:41 »

énis ezt tapasztalom  nyes nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!? Roll Eyes
a csipszest ne keverjük ide Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2011.08.31 szerda, 22:44:51 »

a csipszest ne keverjük ide Wink
jó hát csipszelés előtt tényleg nem volt ilyen veszélyes turbóhang, de most akkor is lefúj  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 15:15:57 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem  a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam  beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.

Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!






Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:04:16 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem  a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam  beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.

Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Tddi-nél az AC szokott tönkremenni. Majd mondja a szerelő, hogy olyan nincs benne, de attól még van.
Meg kell mérni az üzemanyagnyomást. Ugyi 3 bar körül kell lenni. Ha nincs meg, nem tud eleget szállítani, azért dadog.
Azt jó tudni, hogy az üa hűti és keni az adagolót. Ha nincs benne gázolaj, jönnek a gondok csőstül.
Ha ez van, nem ártana beiktatni egy tantisztítást sem. Néha van benne egy tankszörny... meg némi sár.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 19:12:38 »

Tddi-nél az AC szokott tönkremenni. Majd mondja a szerelő, hogy olyan nincs benne, de attól még van.
Meg kell mérni az üzemanyagnyomást. Ugyi 3 bar körül kell lenni. Ha nincs meg, nem tud eleget szállítani, azért dadog.
Azt jó tudni, hogy az üa hűti és keni az adagolót. Ha nincs benne gázolaj, jönnek a gondok csőstül.
Ha ez van, nem ártana beiktatni egy tantisztítást sem. Néha van benne egy tankszörny... meg némi sár.

Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 20:37:22 »

Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.

vedd le az ac-t, a tank alján van hátul jobb oldalon a hátsó kerék előtt, adj neki 12v tápot, ha betegesen megy azt észre lehet venni,(egy befőttes üveget pillanatok alott meg kell töltenie) de ez tipikus ac tünet. itt Valaki tud jóárasítva gyárit,ha visszaolvasol nemrég volt szó róla,  bár mi opel-hez valót raktunk rá és azzal is tökéletes.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:30:03 »

Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.

A szervízben van üzemanyagnyomásmérő. De a pharasztos módszer is jó, hogy ha lehúzod az adagolóról a gázolajcsövet, ezt bedugod egy 1,5 literes palackba, ráadod a gyújtást, kb 5 másodperc alatt meg kell töltenie (jobb mint a befőttes, mert ha van rendes nyomás, abból kinyomja).
A tankot csak utána szedd le. Az egy elég macerás művelet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2011.09.02 péntek, 08:27:07 »

Szia,

nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem  a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam  beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.

Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!







Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:51:21 »

A szervízben van üzemanyagnyomásmérő. De a pharasztos módszer is jó, hogy ha lehúzod az adagolóról a gázolajcsövet, ezt bedugod egy 1,5 literes palackba, ráadod a gyújtást, kb 5 másodperc alatt meg kell töltenie (jobb mint a befőttes, mert ha van rendes nyomás, abból kinyomja).
A tankot csak utána szedd le. Az egy elég macerás művelet.

Kipróbáltam, hogy széthúztam a csövet a szűrő után ami megy az adagolóhoz és ráadtam a gyújtást, de semmi nem történt. Aztán kiderítettem, hogy csak a motor elindítása után kap feszültséget az AC. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az akksitól vittem a 12v-ot az AC-nak de meg se nyikkant, Gondolom valami hangjának kéne legyen ha dolgozik, nem?

Elkezdtem leszedni az AC-t és azt nem tudom, hogy mivel dugjam be a csövet ami a tanktól jön, hogy ne folyjon belőle a gázolaj. Van valami ötletetek?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:01:48 »

Kipróbáltam, hogy széthúztam a csövet a szűrő után ami megy az adagolóhoz és ráadtam a gyújtást, de semmi nem történt. Aztán kiderítettem, hogy csak a motor elindítása után kap feszültséget az AC. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az akksitól vittem a 12v-ot az AC-nak de meg se nyikkant, Gondolom valami hangjának kéne legyen ha dolgozik, nem?

Elkezdtem leszedni az AC-t és azt nem tudom, hogy mivel dugjam be a csövet ami a tanktól jön, hogy ne folyjon belőle a gázolaj. Van valami ötletetek?

Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:08:27 »

Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.

Kimértem műszerrel a csatinál és gyújtásnál nem kap feszkót csak ha beindítottam a motort.
Nem az alárakással van gond, hanem gondolom kifolyik az összes gázolaj a tankból, he leveszem a csatit, vagy nem? És majdnem félig van a tank. És nem szeretném leengedni az egész tankot egyenlőre mivel nincs is mibe rakjam a gázolajat. Ezért gondoltam, hogy be kéne dugni valamivel a csati/cső végét.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:45:30 »

Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.
nem megy, csak indítózáskor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:45:59 »

Kimértem műszerrel a csatinál és gyújtásnál nem kap feszkót csak ha beindítottam a motort.
Nem az alárakással van gond, hanem gondolom kifolyik az összes gázolaj a tankból, he leveszem a csatit, vagy nem? És majdnem félig van a tank. És nem szeretném leengedni az egész tankot egyenlőre mivel nincs is mibe rakjam a gázolajat. Ezért gondoltam, hogy be kéne dugni valamivel a csati/cső végét.

nem fog, a tank tetejéről szedi az anyagot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:56:25 »

nem fog, a tank tetejéről szedi az anyagot
akkor csak a csőből folyik ki ami benne van?
Miért megy 2 csőrendszeren a gázolaj? van egy piros és egy sárga csatlakozós rendszer ha jól vettem észre
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:58:35 »

akkor csak a csőből folyik ki ami benne van?
Miért megy 2 csőrendszeren a gázolaj? van egy piros és egy sárga csatlakozós rendszer ha jól vettem észre
a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.

nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2011.09.02 péntek, 18:02:50 »

a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.

nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet Wink

Nincs kannám, az a baj. javascript:void(0);
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2011.09.02 péntek, 19:24:37 »

Ezt a 3bar-t az ac-ra honnan szeditek,valaki mondja már el nekem?
Naplózva
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2011.09.02 péntek, 19:33:43 »

a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.

nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet Wink

sikerült  leműteni, szinte alig folyt ki gázolaj. köszi az infót!  smile
mostmár csak szereznem kell egy jó AC-t
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2011.09.02 péntek, 19:34:37 »

sikerült  leműteni, szinte alig folyt ki gázolaj. köszi az infót!  smile
mostmár csak szereznem kell egy jó AC-t
itt a keres-kínálban van olcsón Bosch Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2011.09.02 péntek, 20:00:33 »

itt a keres-kínálban van olcsón Bosch Wink

Megtaláltam, köszi! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:35:23 »

Szia,

nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...

ez sokat segített a problémáját megoldani..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:32:08 »

Szia,

nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...

Nekem meg pont egy másik autó árát megspórolni... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:33:27 »

Megtaláltam, köszi! Smiley
KO-CSI kft 35 ezer bosch...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:34:42 »

Nekem meg pont egy másik autó árát megspórolni... wave
szerintem ezzel többen így vagyunk nyes eplus2

benzinesnél is vannak gondok hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:30:32 »

szerintem ezzel többen így vagyunk nyes eplus2

benzinesnél is vannak gondok hehe
pl a tempomat-ami nem működik...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:36:49 »

pl a tempomat-ami nem működik...... vigyor3
meg a beomló szívósor. nem 1 motorhobás benyást láttam már meghirdetve, mert bekapta a lapátot...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2011.09.03 szombat, 17:17:05 »

KO-CSI kft 35 ezer bosch...

Na ez még barátibb ár, köszi! Smiley

Bontottat nem érdemes venni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2011.09.03 szombat, 17:18:24 »

Na ez még barátibb ár, köszi! Smiley

Bontottat nem érdemes venni?

nem igazán, lutri, hogy mikor áll meg... szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2011.09.03 szombat, 17:30:53 »

nem igazán, lutri, hogy mikor áll meg... szomoru1

akkor várok fizetésig Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 11:42:23 »

hiho!

mostanában eléggé  eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom  szomoru1
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 13:50:33 »

hiho!

mostanában eléggé  eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom  szomoru1
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá

Még egy db EGR dugóm van.
Ha meglelelem otthon elküldöm.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 14:17:42 »

Még egy db EGR dugóm van.
Ha meglelelem otthon elküldöm.

az istenkirály lenne  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:22:14 »

hiho!

mostanában eléggé  eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom  szomoru1
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá
nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott  a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm vigyor3

bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:02:09 »

nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott  a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm vigyor3

bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak vigyor3

üzemanyag spórolás miatt biztos sokat hoz lóerőben illetve nyomatékban nekem nincs hiányom ha gyorsan akarok menni arra ott a motor  eplus2
most 8000km alatt  6.69 a fogyim igaz ebben elég sok város volt ami most már nincs így folyamatosan esik vissza az össz átlag mostanában inkább 6.2 körüli klímával.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:17:56 »

nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott  a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm vigyor3

bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak vigyor3

Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha ugyanolyan körülmények között mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:23:43 »

Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha ugyanolyan körülmények között mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:28:02 »

ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.

Fogyimérő szerint, vagy tankolás alapján?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:28:10 »

ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.
Milyen jó a memóriád én nem tudom kit hova furikáztam egy éve, az időről nem beszélve eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:28:43 »

Fogyimérő szerint, vagy tankolás alapján?
tankolás. fogyimérő nincs is benne még eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.