Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:00:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718236 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:15:51 »

Bízzunk benne, hogy sokan lesznek így. Kevesebb lesz a dugó  wave Wink
Ha-Ha. Attól még te sem fogsz olcsóbban tankolni. Bocsi az OFF-ért
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2011.10.25 kedd, 17:46:51 »

ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa... mf3
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2011.10.25 kedd, 18:56:48 »

ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa... mf3

Sajna lesz idő (pár év mulva), amikor erre is úgy gondolunk vissza, hogy CSAK 410 volt a dizli literje  Wink
Én ma 395,9-ért nyomtam a Shell-t Bp-en  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.25 kedd, 18:58:28 írta V.Tamás » Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:31:22 »

ma 410-ért tankoltam autópályán....holnap emelik meg 1-én....faxa... mf3

Ezért vettem 2 éve egy 89es 1.8d Escort van-t 20.000ért ,azóta fáradt olajon, és
használt étolajon kívül nemigen volt benne más.Idén a Mondival 3500km-t mentem,
abból 1800 a nyaralás volt eplus2
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:37:12 »

Ezért vettem 2 éve egy 89es 1.8d Escort van-t 20.000ért ,azóta fáradt olajon, és
használt étolajon kívül nemigen volt benne más.Idén a Mondival 3500km-t mentem,
abból 1800 a nyaralás volt eplus2

ez nagyon szép...de egyszer fognak meg és véged... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:42:24 »

az lehet, hogy szhar a pcs a kocsiban, és ezért kormol??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:53:53 »

az lehet, hogy szhar a pcs a kocsiban, és ezért kormol??
Ha szhar a pcs, akkor nem feketét kormol, hanem kékes-fehéres füstöt nyom. (szerintem) wave
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:56:18 »

Ha szhar a pcs, akkor nem feketét kormol, hanem kékes-fehéres füstöt nyom. (szerintem) wave
szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:04:41 »

szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...
De akkor nem is bír úgy menni,ahogy eddig ment!?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:08:43 »

szerelő szerint szhar a nyomásértéke, "hamar nyit" és ezért ilyen...

Olyan nincs hogy hamar nyit egy porlasztó, annak megvan a nyitó nyomása aszem mondinál 220-230bar jelen esetben a mondeo kétrugós porlasztójának.
Nyitó nyomást lehet állitani ,sőt még a második lépcsőt is aszem kétrugósnál...
Nagyon nem jellemző hogy tönkremegy egy kétrugós porlasztó....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:12:42 »

Olyan nincs hogy hamar nyit egy porlasztó, annak megvan a nyitó nyomása aszem mondinál 220-230bar jelen esetben a mondeo kétrugós porlasztójának.
Nyitó nyomást lehet állitani ,sőt még a második lépcsőt is aszem kétrugósnál...
Nagyon nem jellemző hogy tönkremegy egy kétrugós porlasztó....

na mind1, előbb utóbb úgyis be kéne rakni a nagyobbat...

szerinte ettől helyre jönne... ha meg nem, akkor ingyen dolgozott eplus2

ha ezzel sem sikerül helyrehozni, akkor visszamegy rá módosításig a 90le-s program...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:41:52 »

na mind1, előbb utóbb úgyis be kéne rakni a nagyobbat...

szerinte ettől helyre jönne... ha meg nem, akkor ingyen dolgozott eplus2

ha ezzel sem sikerül helyrehozni, akkor visszamegy rá módosításig a 90le-s program...
Olyan nem lehet, hogy kicsit kopik és több cucc megy a hengerbe? Mennyire kormol?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:57:00 »

Olyan nem lehet, hogy kicsit kopik és több cucc megy a hengerbe? Mennyire kormol?
nagyon vigyor3 1,7-es nyomással este kis terhelésnél is veszettül kormol
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:59:48 »

nagyon vigyor3 1,7-es nyomással este kis terhelésnél is veszettül kormol
A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2011.10.26 szerda, 15:36:44 »

A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
A katalizátorja inkább el van dugva mint dugulva!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:14:30 »

A leírtak szerint dől bele az olaj és már nem jó az égés. Vagy be van dugulva a katalizátor és folytja motort ezért füstől. Előtöltés a füstöt ennyire nem cseszi el. Gondolom a fogyi nem a leg fényesebb.
hát kat az nincs, fogyival nincs gond, 6l körül városban normális használattal...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:22:04 »

hát kat az nincs, fogyival nincs gond, 6l körül városban normális használattal...
Akkor nagy baj nem lehet ezek szerint olajat sem kap sokat de mégis füstöl. No ez ritka betegség lehet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:25:08 »

turbócsövek,bilincsek tuti jók?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 08:34:32 »

turbócsövek,bilincsek tuti jók?
a nyomás megvan óra szerint, szóval igen...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:04:21 »

a nyomás megvan óra szerint, szóval igen...

Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:14:51 »

Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
nem tom... most ahogy próbálgattam az emelt nyomással, 2000 alatt veszettül kormol, 2000-nél ahogy betölt a turbó akkor pedig megszűnik...

még nincs, egy hét múlva lesz rá idóm, akkor kipróbálom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 23:23:17 »

még nincs, egy hét múlva lesz rá idóm, akkor kipróbálom...

Roppant elmés szerkezet azokkal a műanyag idomokkal. Én olyan ~500 Ft + a fém szelepért 1.000Ft-t fizettem - megnyugtató volt, hogy tökéletesen tartotta a 1,5 nyomást.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2011.10.28 péntek, 06:55:23 »

Zsolt az nem lehet, hogy mégis szökik valahol a levegő? A turbód rászabályoz így a nyomás megvan, de a MAF-on átjövő levegő egy része nem az égéstérbe jut, de a befecskendezés ezt nem tudja és tolja neki az anyagot. Nincsenek álló helyzeti nyomáspróba csonkjaid?
Az mi az a álló helyzeti nyomáspróba csonk?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2011.10.28 péntek, 07:03:01 »

Ja meg ma reggel a vizhőfokmérőm a terhelés függvényében hol függőlegesen ált hol pedig legurnyadt az alsó pücükig gondolm megérett a termosztát egy cserére. Remélem elég csak a főköri ahoz nem kell leflexelni az összes cuccot ami útban van.

Nos cseréltem főköri termosztátot nem sok javulás látható. ha nem használom a főtést akkor lassacskán beáll a vízhőfok de ha bekapcsolom és 80-90 el poroszkálok lemegy az alsó pücükéig ha átmegyek egy fellüljárón felmegy megint majd a másik oldalon legurnyad. Gondolom kezdhetem leflexelni az olajkörihez vezető utat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2011.10.28 péntek, 08:31:43 »

nem olyan nagy nyug az. Ra kell szanni egy kis idot, egy jo meleg garazs es fel nap alatt siman megvan :-)
Azt figyeld meg hogy az olajkori gumitomitesebol mennyi hianyzik. Ha az egesz, akkor valszeg jo lesz kimosni valahogy a rendszert, mert a tomites nem oldodik a hutoanyagban es ott van valahol a rendszerben. Azt hiszem regebben tettem be errol kepet.

Ha barkacs gen van a veredben, az olajkori javithato. Egy jol felszerelt szemmering-bolt es nemi kezugyesseg kell hozza.

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:51:38 »

Az mi az a álló helyzeti nyomáspróba csonk?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2011.10.28 péntek, 22:20:47 »

Hát erre nem gondoltam. Köszi!
Közben találtam egy másik hibát is. A légszűrő és a turbó közötti cső a turbó tövénél ki van hasadva a bilincsnél ezt kellene cserélni ideiglenesen jól körbetekeretem szigszalaggal. És sajnos pár hete úgy tűnik megugrott a fogyi is ez bosszant a legjobban szinte hallani ahogy potyog ki a sok pénz a kipufogón 7-8 lityi kb 50-50% város és országút. Addig ez 6,5l volt. Gyorsításkor füstől is rendesen. Erő van benne megy mint a rakéta chippelve is van de akkor nem füstölt, igy.  Szegényke gyülik a lista mit kellene megcsinálni csak még várom a zsetont ami sokat segitene a javításában.
Lista:
Két hátsó gátló
bal féknyereg /hál istennek nem befogott állapotban de beállt a kézifék.
olajköri termosztát
szivócső a turbóhoz
Vajon mitől van a füst és a nagyobb fogyi és az mi lessz?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:56:19 »

Hát erre nem gondoltam. Köszi!
Közben találtam egy másik hibát is. A légszűrő és a turbó közötti cső a turbó tövénél ki van hasadva a bilincsnél ezt kellene cserélni ideiglenesen jól körbetekeretem szigszalaggal. És sajnos pár hete úgy tűnik megugrott a fogyi is ez bosszant a legjobban szinte hallani ahogy potyog ki a sok pénz a kipufogón 7-8 lityi kb 50-50% város és országút. Addig ez 6,5l volt. Gyorsításkor füstől is rendesen. Erő van benne megy mint a rakéta chippelve is van de akkor nem füstölt, igy.  Szegényke gyülik a lista mit kellene megcsinálni csak még várom a zsetont ami sokat segitene a javításában.
Lista:
Két hátsó gátló
bal féknyereg /hál istennek nem befogott állapotban de beállt a kézifék.
olajköri termosztát
szivócső a turbóhoz
Vajon mitől van a füst és a nagyobb fogyi és az mi lessz?

A turbód szívóoldali gumicsövet cseréld, mert ott beszökhet a por és "megdolgozza" a turbó lapátélét is - ez már nekem is, ugyanott meghalt. Az újabb már kicsit másként néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/111028/DSCF5765_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A fogyi növekedést és füstölést az elszökő levegő szokta okozni (általában) valahol kilyukadt a rendszered a turbó és a szívókamra között. A turbód rászabályozhat, a lyukat is kiszolgálja, ezért nem lehet még teljesítmény vesztésed, de a légszűrő után a MAF légtömegmérőd azt mérheti, hogy milyen sok levegőt is használsz és ezért tolja be a gázolajat, amihez perzse nem jut oda a megszökött levegőd, így ez magyarázhat mindent.
Nagyobb nyomásra nyílik fel, de ezt tutira ki tudod szűrni a nyomáspróba szettel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.29 szombat, 00:23:29 írta V.Tamás » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2011.10.29 szombat, 06:52:45 »

A turbód szívóoldali gumicsövet cseréld, mert ott beszökhet a por és "megdolgozza" a turbó lapátélét is - ez már nekem is, ugyanott meghalt. Az újabb már kicsit másként néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/111028/DSCF5765_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A fogyi növekedést és füstölést az elszökő levegő szokta okozni (általában) valahol kilyukadt a rendszered a turbó és a szívókamra között. A turbód rászabályozhat, a lyukat is kiszolgálja, ezért nem lehet még teljesítmény vesztésed, de a légszűrő után a MAF légtömegmérőd azt mérheti, hogy milyen sok levegőt is használsz és ezért tolja be a gázolajat, amihez perzse nem jut oda a megszökött levegőd, így ez magyarázhat mindent.
Nagyobb nyomásra nyílik fel, de ezt tutira ki tudod szűrni a nyomáspróba szettel.

Értem, tehát keressek turbőcsőlukat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:36:10 »

Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin....

PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi.



Egy videó ha valakit érdekel...

http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwI

Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2011.10.29 szombat, 23:45:34 »

Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin....

PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi.



Egy videó ha valakit érdekel...

http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwI



Szép darab gratula!
Mostanában sok a bajom a videón is látszik a szelepfedél jobb oldalán nagy ékszijtárcsa ami hajtja azt hiszem szervószivatyút. Ma vettem észre miközben keresgéltam az esetleges turbócső lukat /persze nem találtam sehol/ hogy csupa olaj és veri a müanyagfedélre meg minden fele a környezetében leht ez szimeringes? És hogy lehet azt cserélni?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:06:58 »

Szép darab gratula!
Mostanában sok a bajom a videón is látszik a szelepfedél jobb oldalán nagy ékszijtárcsa ami hajtja azt hiszem szervószivatyút. Ma vettem észre miközben keresgéltam az esetleges turbócső lukat /persze nem találtam sehol/ hogy csupa olaj és veri a müanyagfedélre meg minden fele a környezetében leht ez szimeringes? És hogy lehet azt cserélni?


A turbócső rendszerint alul szokott kihasadni,hogy még véletlenül se láthasd.
Nyomd össze a csöveket akkor előjön a hasadás.És keress olajpárát vagy folyást mert lehet,hogy a kihasadt turbócsőből csöpög le az olaj az ékszíjtárcsához is .
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 00:30:44 »


A turbócső rendszerint alul szokott kihasadni,hogy még véletlenül se láthasd.
Nyomd össze a csöveket akkor előjön a hasadás.És keress olajpárát vagy folyást mert lehet,hogy a kihasadt turbócsőből csöpög le az olaj az ékszíjtárcsához is .
Először én is erre gondoltam de lebontottam a felső csővet ami a szívo csonkba megy de sehol nem látni semmi törést még a bilincseknél is száraz némi porral vegyítve csak a tárcsa olajos de azon van rendesen. Ma meghajtottam egy kicsit 4-es ben 3500 felett kezdett erőtlenedni és füstőlt rendesen addig meg mint a golyó. / viszont elcsodálkoztam mi dzsuva van a turbócsövekbe meg a szívócsonkba azt is meg kellene pucolni szerintem életében nem volt még tisztítva./ Az a baj, hogy a legtöbb turbócső el van ásva nehogy hozzá lehessen férni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 08:34:42 »

Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin....

PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi.


Egy videó ha valakit érdekel...

http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwI


Jó lett  eljen A Fliter javitsd Filterre a videóban  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 10:33:03 »

Először én is erre gondoltam de lebontottam a felső csővet ami a szívo csonkba megy de sehol nem látni semmi törést még a bilincseknél is száraz némi porral vegyítve csak a tárcsa olajos de azon van rendesen. Ma meghajtottam egy kicsit 4-es ben 3500 felett kezdett erőtlenedni és füstőlt rendesen addig meg mint a golyó. / viszont elcsodálkoztam mi dzsuva van a turbócsövekbe meg a szívócsonkba azt is meg kellene pucolni szerintem életében nem volt még tisztítva./ Az a baj, hogy a legtöbb turbócső el van ásva nehogy hozzá lehessen férni.


A turbószabályozó mágnesszelep működik rendesen?
Ha a turbóról lehúzod a vákuumcsövet és befogod az ujjaddal érezned kell a szívást.
Esetleg a szívócső talpa alól nem jön az olaj?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 12:10:24 »

Jó lett  eljen A Fliter javitsd Filterre a videóban  wave

Upsz...köszi... wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 18:26:28 »

Ma véglegesitettem az új szürő rendszeremet a kocsin....

PDTDI UFi szürőt tettem és csöveztem be...egyszerűbb,jobb,olcsóbb,praktikusabb és nekem régóta tetszik...ennyi.

http://i39.tinypic.com/11743s8.jpg

Egy videó ha valakit érdekel...

http://www.youtube.com/watch?v=w3ha7nYgvwI


off-ban ilyen van nyes mire rögzítetted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:20:47 »

Sziasztok!

Aki tud, segítsen!

Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől:
Lendkerék, 415016810 -LUK
Kuplungszett, 624313609 -LUK
Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK
Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI..
Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???

KÖszi!!!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:14:54 »

Sziasztok!

Aki tud, segítsen!

Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől:
Lendkerék, 415016810 -LUK
Kuplungszett, 624313609 -LUK
Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK
Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI..
Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???

KÖszi!!!!!
Azt mértnem cseréltétek újra?A jeladón van egy rész mikor beindítjátok és az lepattan és beáll arra a távolságra ami a jeladó és a lendkerék között kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:30:12 »

Azt mértnem cseréltétek újra?A jeladón van egy rész mikor beindítjátok és az lepattan és beáll arra a távolságra ami a jeladó és a lendkerék között kell.

Köszi!

Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb???

KÖSZ!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:35:02 »

Köszi!

Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb???

KÖSZ!!!
Cromax,Nagy Auto,Bármelyik Ford szerviz.Szerintem 6-7 e ft körül lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:40:38 »

Köszi!

Abból is új kellett volna?? A fene gondolta...mennyiért és hol tudok szerezni szted mielőbb???

KÖSZ!!!

nem kell abból ujjat venni,max ha besz@rt,vagy ledarálta...
jól lett feltéve a lendkerék?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.30 vasárnap, 20:47:04 írta Bunyek » Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:56:35 »

nem kell abból ujjat venni,max ha besz@rt,vagy ledarálta...
jól lett feltéve a lendkerék?


Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:09:28 »

Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..

akkor pipa...keresni kell tovább... szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:11:23 »

off-ban ilyen van nyes mire rögzítetted??

gyári tartót leszedtem róla és egy L vassal fogattam oda az adagolóról jövő két cső-höz...
de lehet hogy ez csak ideiglenes és gyári tartót fogom oda varázsolni valahogy....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:05:05 »


A turbószabályozó mágnesszelep működik rendesen?
Ha a turbóról lehúzod a vákuumcsövet és befogod az ujjaddal érezned kell a szívást.
Esetleg a szívócső talpa alól nem jön az olaj?
Igen műxik levettem és van rendesen szívása visszatéve cibálja rendesen a turbo geometria szabályzókáját ahogy nyomkodom a gázpedált.
A szívócsőnél milyen talpra gondolsz? De a szívócső  ami megy a túrbóra van egy hasadás a bilincsnél azt most míg nem jutok hozzá cseredarabra addig jól körbe szigeteltem szigszalaggal mivel itt nincs nyomás inkább szívás le nem tolja magáról inkább magához szívja. Amióta azt csináltam mintha nem nyomná annyira a füstöt de ez lehet bebeszélés is. /ugye ettöl füstőlt na csak ennyi a baja/ laugh
Még ez az olaj dolog izgat az ékszijtárcsánál. Huh?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:41:41 »

Hát. elvileg egyféleképpen lehet feltenni, mert a stiftje megmutatja... bár ezek után a fene tudja..
Nem tudod rosszul feltenni, mert akkor a csavarok sem passzolnának, a jeladó is fix, nincs állítási lehetőség...próbáld másik jeladóval..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:25:17 »

Nem tudod rosszul feltenni, mert akkor a csavarok sem passzolnának, a jeladó is fix, nincs állítási lehetőség...próbáld másik jeladóval..
Ezért írtam,és nemgondolom,hogy ennyi pénz mellett egy jeladó nagy tétel,de viszont egyből jónak kell lennie.Índit és letöri a végét a lendkerék és kész.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:46:45 »

Igen műxik levettem és van rendesen szívása visszatéve cibálja rendesen a turbo geometria szabályzókáját ahogy nyomkodom a gázpedált.
A szívócsőnél milyen talpra gondolsz? De a szívócső  ami megy a túrbóra van egy hasadás a bilincsnél azt most míg nem jutok hozzá cseredarabra addig jól körbe szigeteltem szigszalaggal mivel itt nincs nyomás inkább szívás le nem tolja magáról inkább magához szívja. Amióta azt csináltam mintha nem nyomná annyira a füstöt de ez lehet bebeszélés is. /ugye ettöl füstőlt na csak ennyi a baja/ laugh
Még ez az olaj dolog izgat az ékszijtárcsánál. Huh?

"Hát persze biztos csak ez a baja"   A szívósor talptömítésénél szokott még folyni az olaj.
A  fekete műanyag cső ahol rá van csavarozva a blokkra.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 13:15:21 »

Sziasztok!
2.0TDDI 116 lovas mondeoban mennyire bonyolult vízpumpát cserélni? ugy értem hogy eny normális szerszámkészlettel meglehet e csinálni az út szélén vagy felejtős. esetleg ha valaki leírná van e valami buktatója...sürgős választ légyszi!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.