Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:06:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718680 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:45:31 »

mennyiért csinálták meg a menetet??
Ingyen volt, a cégnél csináltunk mindent. De a szerelő haverom azt monta,hogy ő ezt olyan 10.000-15.000 körül csinálta volna meg. Ebben benne van a kifúrás,a persely csináltatás, minden.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 20:50:03 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:54:28 »

Ingyen volt, a cégnél csináltunk mindent. De a szerelő haverom azt monta,hogy ő ezt olyan 10.000-15.000 körül csinálta volna meg. Ebben benne van a kifúrás,a persely csináltatás, minden.
leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?

Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:00:07 »

leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?

Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.

Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe  nyes
Bocs  worship ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 21:02:39 írta V.Tamás » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:04:44 »

Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe  nyes
Bocs  worship ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok  eljen
Meg kéne keresni a videót.
De levegővel fújták ki a hengerből a forgácsot a porlasztó felől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:06:11 »

Biztosan volt alu mágnesük, amivel megakadályozták, (illetve utána kiszedték) a forgács beesést az égéstérbe  nyes
Bocs  worship ez kicsit szenya volt, biztos gondoltatok erre és jól megoldottátok  eljen
eplus2

nekem is ez jutott eszembe...

nem hiába halogatom én is a cseréjüket... nem lenne kedvem levenni a hengerfejet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:12:13 »

eplus2

nekem is ez jutott eszembe...

nem hiába halogatom én is a cseréjüket... nem lenne kedvem levenni a hengerfejet...
falbav vazze,megkeresem a videót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:14:38 »

Meg kéne keresni a videót.
De levegővel fújták ki a hengerből a forgácsot a porlasztó felől.

Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.

Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:15:25 »

falbav vazze,megkeresem a videót!
ügyes vagyok én, bele tudom törni video nélkül is eplus2 hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:18:40 »

Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.

Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer  worship
láttam most nem is túl drágán, asszem 20 volt 3 vagy 4 fajta fejjel...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:22:10 »

Vajon kijöhet így mindegyik? És ami esetleg a dugó mellett beűl a gyűrűre a résben? Gondolom ebben a helyzetben ez a legtöbb, amit jó szándékkal meg lehet tenni és ha még volna technika egy endoszkóppal ellenőrizni is lehetne a sikerességét.
Remélhetőleg nem maradt bent semmi.

Szerintem nem fontos megfeszülnöd azért a Videjóért, elfogadom neked, hogy ez működő módszer  worship
ez egy olyan gyári videó volt,ahol fehér köpenybe dolgozott a bácsi,nagyon profi körülmények,és szerszámok között.
Még csak esélye sem maradt a bennmaradó forgácsnak,mert kifele jött az összes! wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:23:41 »

leszedtétek a hengerfejet,vagy ott helyben?

Valaki múlkor belinkelt egy videót-nem tom milyen autó volt,ahol ott helyszínen a motortérben perselyezték meg a beszakadt izzítógyertyát.
Nem vettük le, a helyszinen csináltuk.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:25:24 »

ez egy olyan gyári videó volt,ahol fehér köpenybe dolgozott a bácsi,nagyon profi körülmények,és szerszámok között.
Még csak esélye sem maradt a bennmaradó forgácsnak,mert kifele jött az összes! wow1
én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:28:41 »

ügyes vagyok én, bele tudom törni video nélkül is eplus2 hehe
Az 1-2-3-as hengeré viszonylag könnyen kijött,oda-vissza hajtva és közben bőségesen locsolva csavar lazítóval.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:30:32 »

Az 1-2-3-as hengeré viszonylag könnyen kijött,oda-vissza hajtva és közben bőségesen locsolva csavar lazítóval.
lassan nekem is ki kéne cserélnem őket... Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:36:31 »

Izzitógyertya egy dolog miatt tud beletörni és ugyse tudsz mit kezdeni vele(se hideg, se meleg motornál) ha nincs behúzva rendesen és lekokszolódik.....de ezt ugyse látod. eplus2
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:37:51 »

lassan nekem is ki kéne cserélnem őket... Undecided
Nekem a 4-böl 4 kuka volt. De azért megnyugtató,hogy xar gyertyákkal is 2.fordításra indult.Ezek szerint a moci még jó állapotban van.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:41:07 »

Izzitógyertya egy dolog miatt tud beletörni és ugyse tudsz mit kezdeni vele(se hideg, se meleg motornál) ha nincs behúzva rendesen és lekokszolódik.....de ezt ugyse látod. eplus2
így van.Sőt,van olyan,hogy kijön,de hozza magával az összes menetet.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:43:25 »

Nekem is. 182 ezer km van bennük.

lassan nekem is ki kéne cserélnem őket... Undecided
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:43:54 »

Nekem a 4-böl 4 kuka volt. De azért megnyugtató,hogy xar gyertyákkal is 2.fordításra indult.Ezek szerint a moci még jó állapotban van.
a tddi,és a tdci mociknak már nem az induláshoz kell az izzítás.Oda megvan a kompresszió.Nem úgy mint a tdi motoroknak,amik 1 rossz gyertyánál már prüszkölnek télen.Az izzítás itt már csak az egyenletes alapjárathoz kell,és hogy hamarabb melegedjen a hengerfej.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:44:32 »

én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte Undecided
ez a baj,hogy én sem...és nem találom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:44:54 »

Nem vettük le, a helyszinen csináltuk.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:45:05 »

Nekem is. 182 ezer km van bennük.

nekem is ennyi van benne de a legnagyobb hidegben is pöccre indul egyből. ha nem várok az izzítára, akkor is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:47:42 »

Nekem szintén.

nekem is ennyi van benne de a legnagyobb hidegben is pöccre indul egyből. ha nem várok az izzítára, akkor is
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:51:34 »

én is emlékszem rá, csak arra nem, hogy melyik topicban volt, vagy hogy ki linkelte Undecided
megtaláltam!cdi motort generáloznak benne!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:53:02 »

megtaláltam!cdi motort generáloznak benne!
Akkor szúrd be ide! Én nem láttam, de érdekelne, mint szakmabelit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:53:47 »

Akkor szúrd be ide! Én nem láttam, de érdekelne, mint szakmabelit.
Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok! nyes

http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:56:39 »

Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok! nyes

http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
worship worship worship                                                                                                                                                                                                                                                                                   mf1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2011.11.19 szombat, 22:05:16 »

a tddi,és a tdci mociknak már nem az induláshoz kell az izzítás.Oda megvan a kompresszió.Nem úgy mint a tdi motoroknak,amik 1 rossz gyertyánál már prüszkölnek télen.Az izzítás itt már csak az egyenletes alapjárathoz kell,és hogy hamarabb melegedjen a hengerfej.
Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel.... vigyor3  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2011.11.19 szombat, 22:08:42 »

Nesze neked,és mindenkinek,mert ilyen jó vagyok hozzátok! nyes

http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Megnéztem, de nagyon nem értem, hogy mikor mit csinál. (1-2 kivételtől eltekintve. Úgymint dörzsölés, menetfúrás) De ne kezdd el leírni, majd elmondod személyesen.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2011.11.19 szombat, 23:50:41 »

Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel.... vigyor3  wave
Egészen biztos vagy benne hogy a TDI-nek nem kell izzítás?  Mert ebben az esetben  a TDI izzitógyertyákat biztos csak szóróajándékként levélnehezéknek árulják.  Wink
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 00:26:06 »

Én is lecseréltem mind a 4 izzítógyertyát 1 hónapja már, mind a 4 hibátlanul kijött, akár egy szelepfedélcsavar, meglazítottam, és után kézzel ki tudtam hajtani szerszám nélkül, az újakat ugyanígy be, kézzel, majd meghúztam őket finoman, mértékkel. HIBÁTLAN lett.
Kaptam is az oltást rendesen, hogy óriási mázlim van.
DE. olajosak voltak a gyertyák. mindegyik. ez mitől lehet?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 00:46:44 »

Én is lecseréltem mind a 4 izzítógyertyát 1 hónapja már, mind a 4 hibátlanul kijött, akár egy szelepfedélcsavar, meglazítottam, és után kézzel ki tudtam hajtani szerszám nélkül, az újakat ugyanígy be, kézzel, majd meghúztam őket finoman, mértékkel. HIBÁTLAN lett.
Kaptam is az oltást rendesen, hogy óriási mázlim van.
DE. olajosak voltak a gyertyák. mindegyik. ez mitől lehet?

Már nem működtek.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:05:27 »

Már nem működtek.
ugy van.Amelyik működött volna,az majdnem őzbarna....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:06:36 »

Biztosan nem TDI-re gondoltál, mert azoknak már akkor nem kellett izzítás, mikor a fordéknál még azt sem tudták mi az a közvetlen befecskendezéses dízel.... vigyor3  wave
Volt 1 éves escortom 1.8td.annak 1 izzító is hiányzott.Ugyan az a moci van a 2es mondiban is.
de itt lehet az eltérés.én a tdi vel nem a fhosvágenre gondoltam,hanem a td-re.De izzító mindben van!
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.20 vasárnap, 10:18:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:44:42 »

Volt 1 éves escortom 1.8td.annak 1 izzító is hiányzott.Ugyan az a moci van a 2es mondiban is.
de itt lehet az eltérés.én a tdi vel nem a fhosvágenre gondoltam,hanem a td-re.De izzító mindben van!
Hiányzott mert kamrás motor, igen a tdi-je a VW-nek van td-je meg a fordnak.
Izzító egyikben azért van hogy egyáltalán beinduljon, a másikban meg azért mint a mienken...simítja a járást, körny.védelem bla-bla.. magyarul dísznek.  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:53:12 »

Hiányzott mert kamrás motor, igen a tdi-je a VW-nek van td-je meg a fordnak.
Izzító egyikben azért van hogy egyáltalán beinduljon, a másikban meg azért mint a mienken...simítja a járást, körny.védelem bla-bla.. magyarul dísznek.  Wink

Hát nekem amikor rosszak voltak benne, az izzítók -5 fok alatt csak nagyon nehezen akaródzott elindulni.
3.-4. indítózásra és nagy füstöléssel indult.
A tavaly téli csere óta hibátlan.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 10:54:30 »

Most megyek és megpróbálom kicserélni az olajköri termosztátot. Huh?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 11:15:35 »

Hát nekem amikor rosszak voltak benne, az izzítók -5 fok alatt csak nagyon nehezen akaródzott elindulni.
3.-4. indítózásra és nagy füstöléssel indult.
A tavaly téli csere óta hibátlan.
Lehet kicsit fáradt már a motor, és az pont segített neki, hogy most izzít.
Pár éve 4 kiégett izzítóval -17-ben pöccre dadogás nélkül indult.
Az említett TDI (VW) motoros autómban meg be sem kötöttem az izzítást, mert nem kellett...-20-ban is azonnal indult.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 12:05:41 »

Akkor ott most nem fúj ki biztos? Mert akkor ugrik fel általában az alapjárat, ha valamelyik henger nem indul (hideg)  és az ECU kompenzálni akar és megemeli az alapjáratot.
Szia Ervin! Igazad van, ma ismét leellenőriztem,és ahol be lett perselyezve ott KIFÚJ.  falbav Szerinted mit lehetne vele csinálni,hogy ne fújjon ki?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:10:00 »

Szia Ervin! Igazad van, ma ismét leellenőriztem,és ahol be lett perselyezve ott KIFÚJ.  falbav Szerinted mit lehetne vele csinálni,hogy ne fújjon ki?
Szia, sajna jól gondoltam szomoru1 Látnom kéne hogyan csináltátok, milyen vastag persellyel, milyen mélyen....a persely és a hengerfej között fúj ki, vagy a persely és az izzítógyertya között?
Ha a persely és a fej között, akkor lehet kapni loctite-ban professzionális fém ragasztót, kiveszitek a perselyt bekenitek azzal, utána már csak kifúrni lehet újra, de ott tuti nem fog fújni.
Ha a persely és a gyertya között fúj ki az az egyszerűbb, van ez az 1100 fokig hőálló rézpaszta (tűzkarikához teszik) azzal bekened a gyertya menetét, jól meghúzod és nem fog fújni az is biztos...ha nem a világvégén laknál hozzám képest mondanám ugorj át, mert nekem mindegyikből van itthon... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:30:43 »

Szia, sajna jól gondoltam szomoru1 Látnom kéne hogyan csináltátok, milyen vastag persellyel, milyen mélyen....a persely és a hengerfej között fúj ki, vagy a persely és az izzítógyertya között?
Ha a persely és a fej között, akkor lehet kapni loctite-ban professzionális fém ragasztót, kiveszitek a perselyt bekenitek azzal, utána már csak kifúrni lehet újra, de ott tuti nem fog fújni.
Ha a persely és a gyertya között fúj ki az az egyszerűbb, van ez az 1100 fokig hőálló rézpaszta (tűzkarikához teszik) azzal bekened a gyertya menetét, jól meghúzod és nem fog fújni az is biztos...ha nem a világvégén laknál hozzám képest mondanám ugorj át, mert nekem mindegyikből van itthon... vigyor3
A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom... nyes
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:40:34 »

A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom... nyes
Ha persely-gyertya, akkor nem nagy a baj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 13:50:58 »

Ha persely-gyertya, akkor nem nagy a baj.
Remélem,én úgy láttam hogy ott.De majd holnap kiderül. Am. köszönöm a gyors választ.  wave 
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 15:09:27 »

A perselyt már akkor beragasztottuk. Majd holnap elviszem a haverhoz a szer. műhelybe,és majd (4 szem többet lát) kiderítjük,hogy pontosan hol fúj ki. De ha jól láttam akkor a persely és a gyertya között.... Az a baj,hogy két nagy folyót kellene áttugranom... nyes
Loctite fém ragasztóval kentem be én is a gyertyát miután beletördelés után az újnál meg kifújt, ha kell van még a fémragasztóból 1 csomó, én csak 1 minimálisat használtam belőle
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 15:14:43 »

Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül. eplus2 : Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el. taps
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott  a tegnap olvasott légtelenítés. falbav
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot. worship
 
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 15:42:43 »

Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül. eplus2 : Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el. taps
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott  a tegnap olvasott légtelenítés. falbav
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot. worship
 
Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad?  Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:00:46 »

Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad?  Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!

szinte biztos,azért kellett légteleníteni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:01:09 »

Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül. eplus2 : Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el. taps
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott  a tegnap olvasott légtelenítés. falbav
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot. worship
 
eljen taps  ügyes vagy!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:07:33 »

eljen taps  ügyes vagy!


Köszönöm.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:14:58 »

Lebontottad a szívósort is / tömitéseket cserélted/ meg a nagynyomású csöveket is lebontottad?  Nekem is rá kellene szánom magam de az idő sem tetszett. Valami jó tanács mire kell ügyelni!
Köszi!



Levettem mind a 4 nagynyomású csövet is,hogy jobban hozzáférjek a termosztát csavarjához.Így sem volt nagy hely.
De minden adja magát max arra vigyáz,hogy ne ejts bele semmit a motortérbe.
Ha kiveszed a régit és gyorsan bedugod az újat a helyére akkor alig megy el víz belőle.
Nyugodtan állj neki.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.