Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:37:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718789 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:25:20 »


Levettem mind a 4 nagynyomású csövet is,hogy jobban hozzáférjek a termosztát csavarjához.Így sem volt nagy hely.
De minden adja magát max arra vigyáz,hogy ne ejts bele semmit a motortérbe.
Ha kiveszed a régit és gyorsan bedugod az újat a helyére akkor alig megy el víz belőle.
Nyugodtan állj neki.
Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:28:45 »

Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?
min?
A termón rajta van az új.A csöveken meg nincs tömítés.Kúpra zár.A szívósorban lévőket lehet cserélni,de ha nem túl régiek,mehet is vissza,lefog zárni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 16:52:21 »

Köszi!
Tömitéseket kellett cserélni vagy még jó volt a régi?

Én a szívósor talptömítéseit nem cseréltem mert kb 1évesek.Más tömítés meg nincs ott.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 17:13:51 »

Loctite fém ragasztóval kentem be én is a gyertyát miután beletördelés után az újnál meg kifújt, ha kell van még a fémragasztóból 1 csomó, én csak 1 minimálisat használtam belőle
Köszönöm,de a gyertyát inkább tömítő pasztával. Mert ha netán újra cserés lessz,akkor csak a káromkodás lenne a fémragasztó miatt!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 19:05:33 »

Na 1,5óra alatt sikerült kicserélnem az olajköri termosztátot.Jól eldugták.A próbakör után, mintha jobb lenne de majd holnap kiderül. eplus2 : Csak 3dl bekevert fagyálló folyt el. taps
Kicsit becsináltam amikor összerakás után nem indult az autó,de aztán eszembe jutott  a tegnap olvasott légtelenítés. falbav
Köszönöm Alfnak a szaktanácsot. worship
 

Gratula  poigneemain
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 19:26:08 »

sziasztok.szembeszomszedom is 2001.es tddivel nyomul akarcsak en.olyat csinal az autoja mikor motorfeket hasznal olyan a jobb eleje mint egy vibrator es morog is.ha ugyan ott elmegy uyanolyan tempoval es kinyomott kuplunggal fekez nincs tunet ha motorfek is van van tunet.biztos nem futomu mert amugy agyon lett razatva  padon nem log semmilye.lehet feltwngely vagy mi okozhatja? aki tudja a megoldastilletve hogy kb mennyiert kene alkatreszt venni hozza az kerem segitsen.koszono
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 19:46:02 »

sziasztok.szembeszomszedom is 2001.es tddivel nyomul akarcsak en.olyat csinal az autoja mikor motorfeket hasznal olyan a jobb eleje mint egy vibrator es morog is.ha ugyan ott elmegy uyanolyan tempoval es kinyomott kuplunggal fekez nincs tunet ha motorfek is van van tunet.biztos nem futomu mert amugy agyon lett razatva  padon nem log semmilye.lehet feltwngely vagy mi okozhatja? aki tudja a megoldastilletve hogy kb mennyiert kene alkatreszt venni hozza az kerem segitsen.koszono
jobb féltengely.az a hosszabb,és még csapágyazva is van a blokk oldalán.lehet,hogy csak az a csapágy ratyi....
nézessétek meg,hogy lóg-e,de csodálkoznék ha nem. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:04:56 »

Gratula  poigneemain

Köszi. eljen
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 20:08:10 »

Na aszem nálam besz@rik a technika.... szomoru1
inditásnál fehéres-szürkés füst, gáznál meg nagyon durva fekete korom...kb 2 méteres csikot nyomott a garázs elé két parkettára....
Ja és mindezek mellé kajak melegszik a plussz akkusaru is.... szomoru1
De utálom a FORD-ot..... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.20 vasárnap, 20:10:42 írta Bunyek » Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 23:36:23 »

ugy van.Amelyik működött volna,az majdnem őzbarna....
hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 07:19:56 »

Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.

la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?  eplus2

hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 11:54:20 »

Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.

la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?  eplus2

huuuuh, ez erős volt papa....  felveszem videóra B+...  wave  action  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 11:58:17 »

Hát ezt tényleg nem lehet átadni írásban.
De egy hu-hu-hu-hu az nálam úgy jön át mint egy csapágy vagy szíj.

la-la-la-la-laaa-la, la-la-la-la-laaa-la
Na ki ismerte fel a boci-boci tarka első sorát?  eplus2


Inkább:

la-la-la-la-laaa-laaa, la-la-la-la-laaa-laaa
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 12:30:14 »

Inkább:

la-la-la-la-laaa-laaa, la-la-la-la-laaa-laaa
Mindez, a TDDI topicban.
Szép volt fiúk!
 banplz eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:53:00 »

hmm.. akkor érett volt a cserére. ezek szerint. mindenesetre az indulás sokkal jobb, nincs IFA szag, koromfelhő. Viszont 1 jelenség folyamatosan aggaszt. "Huttyog" a motor. EZt így fórumon esélytelen normálisan átadni, de talán már volt ilyesmiről szó. Állítólag akkor huttyog, ha 1 henger nem megy normálisan. Az alapjáratom hibátlan, a motorban van erő bőven. szépen húz, stb, teljesen normális.
Szóval mi is lehet ez a hu-hu -hu -hu (főleg jobb oldalról hallani) ?
Talán porlasztóhiba / lustálkodás?
ha szemben állsz vele jobb oldal, vagy ha benne ülsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:53:22 »

Na aszem nálam besz@rik a technika.... szomoru1
inditásnál fehéres-szürkés füst, gáznál meg nagyon durva fekete korom...kb 2 méteres csikot nyomott a garázs elé két parkettára....
Ja és mindezek mellé kajak melegszik a plussz akkusaru is.... szomoru1
De utálom a FORD-ot..... falbav
szomoru1

valami tipped van rá??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:24:01 »

Szisztok fiúk!
Nos H Zsolt igazad volt  rinya rinya felhívtam az állítólagos Szoboszlói  "adagolóst" a következő választ kaptam :-a vp-let nem javítjuk nincs hozzá berendezésünk!!
Akkor kihez tudok fordúlni???-Gyári Bosch szervíz??
tul sok bennem a kérdőjel hogyan lehet kizárni hogy biztosan az adagolóm szarozik??
ha valakinek van tipje azt megköszönöm integet2
Ja az AC-t néztem nyomja szépen,igaz nemtudom a szállítási mennyiség az mennyi help
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:20:55 »

szomoru1

valami tipped van rá??

Tippem az mindig van de sajna attól nem javul meg ez a sz@r és már unom...leadom fordos emberkémnek nézze meg.
Ma még megnézem nem e valamelyik cső durrant el, azt ennyi...
Péntek ECU frissités+ műszaki vizsga...szép nap lessz. Ezt ráteszik igy ZK műszerre olyat odakormol lerohad a műszer, azt csinálhatom meg azt is.... eplus2
De most felveszem milyen kormot nyom...emlékbe... eplus2  Lerohadt IFA beköszönhet.... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:25:12 »

Tippem az mindig van de sajna attól nem javul meg ez a sz@r és már unom...leadom fordos emberkémnek nézze meg.
Ma még megnézem nem e valamelyik cső durrant el, azt ennyi...
Péntek ECU frissités+ műszaki vizsga...szép nap lessz. Ezt ráteszik igy ZK műszerre olyat odakormol lerohad a műszer, azt csinálhatom meg azt is.... eplus2
De most felveszem milyen kormot nyom...emlékbe... eplus2  Lerohadt IFA beköszönhet.... szomoru1
videót eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:34:50 »

Szisztok fiúk!
Nos H Zsolt igazad volt  rinya rinya felhívtam az állítólagos Szoboszlói  "adagolóst" a következő választ kaptam :-a vp-let nem javítjuk nincs hozzá berendezésünk!!
Akkor kihez tudok fordúlni???-Gyári Bosch szervíz??
tul sok bennem a kérdőjel hogyan lehet kizárni hogy biztosan az adagolóm szarozik??
ha valakinek van tipje azt megköszönöm integet2
Ja az AC-t néztem nyomja szépen,igaz nemtudom a szállítási mennyiség az mennyi help
Hívd fel őket, szerintem tudják javítani:   Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:36:32 »

Hívd fel őket, szerintem tudják javítani:   Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423

ha pk azok a keceliek, akkikkel mi is beszéltünk, akkor tudják, csak nem mondanak előre árat, hanem majd csak ha kész van...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:40:01 »

ha pk azok a keceliek, akkikkel mi is beszéltünk, akkor tudják, csak nem mondanak előre árat, hanem majd csak ha kész van...
Igazából azzal semmi gond, ha valóban azt számolják el, amit ki is javítottak...mondjuk ezt egy adagoló esetében az "azt mond amit akar" kategória  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:46:43 »

Igazából azzal semmi gond, ha valóban azt számolják el, amit ki is javítottak...mondjuk ezt egy adagoló esetében az "azt mond amit akar" kategória  Roll Eyes
pontosan, tehát határ a csillagos ég Undecided

másik helyen meg ott volt a fix ár, ami teljes felújítást takart. új elektronika + mechanikus felújítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:57:55 »

N
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:59:58 »

Hívd fel őket, szerintem tudják javítani:   Benedeczki Diesel Center 6237 Kecel, Thököl u. 23.
Telefon: 78/422-423

Ezek a keceliek az egyik legjobb adagolós-csapat. Vagy a legjobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 18:03:46 »

Nekem is szoboszlón javították az adagolómat.Már egy másfél éve tökéletesen működik.Amit kicseréltek benne  (Már mint a régi alkatrészt) azt is vissza küldték nekem.Igaz nem volt olcsó 220000ft-ba került szálításal meg mindennel.De azóta is jól müködik.


N
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:02:56 »

Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?Huh?............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3  cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:19:43 »

Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?Huh?............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3  cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.


Ennyiért lehet gyári Bosch AC pumpát venni bele.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 19:39:15 »


Ennyiért lehet gyári Bosch AC pumpát venni bele.
Lehet de volt rá egy délután, hogy ismét autó legyen belőle. Mire felkuttat mire idekerül stb. Ez volt a leggyorsabb. Após azt mondja nincs ezekkel semmi gond ezeket rakják bele a kipurcant ac-k helyébe kisteherautótól személyautóig még nem volt hibás pedig a teherek futnak rendesen. Egyébbként ua mint az eredeti csak a csatlakozó csavaros méret minden dettó szerintem ua soron készűl csak gyárak kérnek módosításokat adott tipusokra.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:36:56 »

ha szemben állsz vele jobb oldal, vagy ha benne ülsz??
menetirány szerinti jobb oldal, tehát a vezérlés felőli oldal, alulról hallani a kocsi alól, de ha pont szemben állok vele akkor is kivehető, természetesen ott is jobban hallani ha leguggolok elé. lehet lustizik az egyik henger. nekem ez lenne a tippem, csak azért dobtam fel itt is ezt a kérdést, hátha valaki felfigyelt már hasonlóra
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:52:33 »

menetirány szerinti jobb oldal, tehát a vezérlés felőli oldal, alulról hallani a kocsi alól, de ha pont szemben állok vele akkor is kivehető, természetesen ott is jobban hallani ha leguggolok elé. lehet lustizik az egyik henger. nekem ez lenne a tippem, csak azért dobtam fel itt is ezt a kérdést, hátha valaki felfigyelt már hasonlóra
szerintem inkább lesz a generátoron lévő szíjrendszer a hibás...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:54:39 »

Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni falbav-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet help
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike integet2 integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:56:47 »

Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni falbav-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet help
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike integet2 integet2
üanyag szűrő mikori??
ac-d jó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:57:58 »

Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni falbav-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet help
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike integet2 integet2

Bekapcsolt az izzítógyertya, vagy más nagy fogyasztó, és megfogja egy kicsit a motort a generátor.
Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 20:59:34 »

Na sziasztok ismételten!
Kezdek kiakadni falbav-mert meggyútom!!!A következőt tapasztaltam,az asszonyt kivittem a tescoba,én természetesen kint maradtam mint minden rendes lusta dög férj :eplus2:S az autó ugye hideg van had ketyegjen,s feltünt valami!Olykor a következőt csinálja a motortérböl valami kis csattanást hallok,mint valami relé(??)ami azonnali ritmusváltással jár sokkal másabb lessz a motor hangja,s kicsit remeg is az autó.Ez al.járaton!!Gondoltam ezt kipróbálom magasabb fordulaton,rálépek a gázra kb 1800 as fordulatig ottartom kb67-percig s vagy 5ször megcsinálta azt hogy a fordulat visszaesett 1500 környékére,s majd vissza,ugyanilyen csattanás mellett.Nos ez mi lehet help
Tapasztaltam még hogy kissebb fordulaton közlekedek,s gyorsítanék kicsit meg-meg remeg az autó,gondolkozik aztán megyen.
Ezt a fordulatszám visszaesést tapasztaltam menet közben is,borzasztóan lelomhúl,s nem is pörög csak 3500-4000ig,de ezt már írtam.bocs hogy hosszúra sikeredtem,de akinek lessz türelme végigolvasni és van érdemi ötlete az kérem ossza meg.Köszike integet2 integet2
Lehet hogy hülyét kérdezek, de láttam én már ennél furcsábbat is.
Nincs bekapcsolva a klímád véletlenül?
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:01:46 »

szerintem inkább lesz a generátoron lévő szíjrendszer a hibás...
Ahha. az lehet, minden indításnál megcsúszik a szíj, a feszítőm cserés. az alkatrész megvan, de még nem került sor a cserére. ettől függetlenül, ha valamelyik hengerrel probléma lenne, az alapjárati problémát is okozna igaz? most , hogy igy belegondolok..  smile
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:05:06 »

Lehet hogy hülyét kérdezek, de láttam én már ennél furcsábbat is.
Nincs bekapcsolva a klímád véletlenül?
nekem nyáron okozott ilyet a hűtő ventillátor bekapcsolása. ugyanígy a generátoron keresztül kicsit megfogja a motort a hirtelen nagy áramfelvétel.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:17:20 »

Ma kipróbáltam,hogy megjavult e az olajköri termosztát csere után az autóm.
Hát nem lett jobb.  falbav
Felmegy a víz mutatóm középre aránylag jól de ha bekapcsolom a fűtést akkor nagyon gyorsan visszaesik a nulla közelébe.Most már mind a két termosztátot kicseréltem.A főkörit 2x is szétszedtem,hogy a kis golyós rész jó helyen van e.Jó helyen volt.

Valakinek van még további ötlete?  help
Nekem is visszamegy, sőt fel sem kúszik a függőlegesig, csak 10 fok külső hőm. felett. a termosztátok gyári vadonat újak. Múlt télen lett cserélve, azóta ilyen.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:24:17 »

Bekapcsolt az izzítógyertya, vagy más nagy fogyasztó, és megfogja egy kicsit a motort a generátor.
Ennyi.

Nekem ugyanez volt, csak még annyival megspékelve, hogy kattanás, relé behúz, generátorban valami felizzik(látni lehetett kívülről), és töltés visszamegy 13,6 ra, lámpák halványulnak. Majd kb 10 másodpercenként ismételte ezt a kört. Csak hidegben csinálta. írtátok többen, hogy a kieg. fűtés sok energiát levesz. Na mondom kiveszem a biztijét. Kivettem és lám megszűnt. Van töltés, rendesen, egyből bekapcsol a szélvédő fűtés és a generátor sem erőlködik.
Ebből 2 dologra gondolok, vagy a kieg fűtés vmelyik izzítója zárlatos, vagy haldoklik a generátor...... szomoru1
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:30:07 »

Nekem is eljött a vég mikor máskor természetesen mikor a családot orvoshoz kell vinni. Odafele 5km hibátlan. Indulás vissza köszörű de beindúl elég dadogva majd sima alapjárat. Visszafelé néha kihagy kinyom egy füstpamacsot majd egyre többet hagy ki gyógyszertár parkolójába 1 ben alapjárat kék füst asszony bement gyerek üvölt autó egyszercsak leáll nem indul. Gyalog haza 1óra múlva hibátlanúl idul az előző leállás szemtanúi nagy csodálkozására. Hibátlanúl hazament. Na mi a megoldás?Huh?............................................
Otthon körbenéztem röktön AC pumpa jutot az eszembe és telitalálat kicsit megütögettem fordult kettőt iszonyú zörgéssel majd leált. Csodálkoztam is, hogy ennélkül is hibátlanúl ment a gép vajon mennyit mentem így.
Mivel vagyonokban mérik a legolcsóbb após /autóvillamosságis/ javaslatára | JKB850C3  cikkszámú pumpa lett berakva hibátlan csak az érintkezőket kellett átalkítani 25000Pénz volt.

Egyenes csővet beraktál volna csatit felkötöd és megspórolsz 25.000-et...gyönyörűen müködne.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:31:48 »

videót eplus2

Nem füstölt most annyira....meg sötét is volt kint, nem látszott volna sok belőle...de azért jött korom na...
Koromgyár az koromgyár....jeee
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:38:10 »

Nem füstölt most annyira....meg sötét is volt kint, nem látszott volna sok belőle...de azért jött korom na...
Koromgyár az koromgyár....jeee
nekem turbocső csere óta nem koromol. gondolom akkor még nem volt annyira kihasadva, hogy halljam is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:56:10 »

már lesz@rom...holnap leadom tegyék rendbe...elegem van belőle most...nemis vezetem egy ideig, csak barátnőm, majd most megtudja mi az amikor lealázzák.... eplus2  velem ne szórakozzon, kiskancsó TDDI.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:59:10 »

már lesz@rom...holnap leadom tegyék rendbe...elegem van belőle most...nemis vezetem egy ideig, csak barátnőm, majd most megtudja mi az amikor lealázzák.... eplus2  velem ne szórakozzon, kiskancsó TDDI.... eplus2
casco van rajta?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2011.11.22 kedd, 16:13:25 »

Hali  integet2
Hogy tudom a teljes üza.rendszert kitisztítani?van a tankban valami szűrő,amit esetleg lehet is tisztítani?? wave
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2011.11.22 kedd, 16:58:24 »

Egyenes csővet beraktál volna csatit felkötöd és megspórolsz 25.000-et...gyönyörűen müködne.

Nekem is először ez jutott eszembe de közelben sehol nem találtam olyan csövet ami jó lett volna igy meg maradt a gyári kivitel. legközelebb remélem jó soká lesz szerzek egy csövet amit gyorsan be tudok rakni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ATA30
Vendég
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2011.11.22 kedd, 23:19:17 »

Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.

Válaszotokat előre is köszi


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2011.11.23 szerda, 00:57:39 »

Tudna valaki ebben a témában segíteni ??

Az a jelenség (mk3 mondeo, 2.0tddi, 115le, 16v ), mikor már üzemmeleg a motor, ennek ellenére belül a müszerfalon a vizhöfok kijelző nem megy fel a normál étékig se, sőt gázadáskor visszaesik minimumra, mintha a viz hideg lenne. Alapjáraton is egy közt felmegy, de ha gáztadok rögtön visszaesik minimumra. A fogyasztásom is egy kicsit sok ( 8-9 l ), a computer mindig rádusit. Hol lehet a hiba, kilett csrélve a fő - vizköri termosztát, de a hiba továbbra is fenn áll.

Válaszotokat előre is köszi

Fűtés van? Azaz valóban meleg a motor? Mert ha igen, akkor a hőfok jeladó lehet rossz, vagy kontakthibás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2011.11.23 szerda, 12:03:14 »

Fűtés van? Azaz valóban meleg a motor? Mert ha igen, akkor a hőfok jeladó lehet rossz, vagy kontakthibás.
Az az érdekes, hogy eltelt 10 év eddig nem fáztak ennyire ezek a gépek most meg hirtelen mindenkinek a vizhőfok gondjai vannak mi történt?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2011.11.23 szerda, 12:18:21 »

Az az érdekes, hogy eltelt 10 év eddig nem fáztak ennyire ezek a gépek most meg hirtelen mindenkinek a vizhőfok gondjai vannak mi történt?

Dehogynem... amikor megvettem az első mondeóm, asszem 2000 őszén, ami egy 1,8i volt, az első hidegebb útnál vettem észre, hogy biz fázunk...
Persze, a termosz volt rossz. Oúton szépen visszahűlt, városban nem volt gond. Csere, és helyreállt a rend.
A termosztát biz tönkremegy, ez egy régi kínai mondás. Amiért az új világban ez a probléma több figyelmet kap, annak az az oka, hogy a motorok
(benzines/dízel) egyre takarékosabbak, kevesebb a hulladékhő. Ha rossz a termo, hamarabb jelentkeznek a tünetek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.