Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:24:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719176 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:53:14 »

Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 21:07:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönjük de már nem kell utánna nézned. Styleair Fórumtárs az elektromos topikban már a közös beszerzést intézi a gyári eredeti izzitó gyertyákból. Ha érdelek jelentkezz az elektromos topikban.
 Tisztelettel László!

ettől függetlenül 1 kiváltó gyertya lehet lényegesen olcsóbb. de persze ha nem kell az más nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 21:20:54 »

Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?


izzítógyertyáid jók?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 21:37:45 »

izzítógyertyáid jók?

igen
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 21:43:37 »

ettől függetlenül 1 kiváltó gyertya lehet lényegesen olcsóbb. de persze ha nem kell az más nyes

Természetesen azért nézek bele másikat, csak magam miatt.... eplus2
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 22:45:43 »

Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?

Mindenek előtt egy kompressziómérés nem ártana mielőtt adagolóbontásba fogsz sok pénzé!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 08:46:06 »

Jó estét mindenkinek. 2007 be vettem a mondimat és azóta füstöl hidegen és ingadozik az alapjárat. Úgy 10 hónapja elkezdett 3 hengeresen indulni (ne tudjátok meg, hogy milyen érzés amikor az utcán járók téged néznek és az autót). Porlasztó csucsok kicserélve.
Lassan tényleg kell kezdjek valamit az adagolómmal, mert ez már félős. De mint tudjuk iszonyatosan drága az új, ezért gondolkodok a felújításában.
Szerintetek fel lehet újítani? Megéri? Vagy mi a legjobb megoldás?

Hali Üdv a clubban rinya!
nekem is pont ezek a gondjaim vannak,sőt én is 2007ben vettem.Már voltam diagon szervízbe,asztmondták semmi gond,csúcsok nekem is jók,ac jó.......és passz.nem tudok rájönni hogy mi lehet a gond falbav.Már gondoltam arra is hogy valahol levegősödne a rendszer??egyszerűen nemtom ha sikerűl kideríteni a baj forrását oszd meg velünk integet2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 14:25:57 »

Én kicseréltem zsir uj BOSCH csúcsokra adagolós belőtte..ugyanez.. falbav
220-230bar a nyitó nyomása...
Ja és van 4 fölös csúcsom igy ha kell valakinek...

Ment PÜ integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 16:47:37 »

Na elektromos melegedés megoldva, megcsináltam....elvittem akkut beméretni kocsival együtt minden penge...generátor,akksi,terhelés,töltés....full vizsgálat volt a komplett kocsira....semmi melegedés most.... eljen
Meg ugy döntöttem szétburitjuk a verdát és kajak rendberakom....héten megy fel az uj big turbó+cooler, csövezés....stb.
És megkapja valamikor a big csúcsokat is.(utánna lessz még 4 csúcsom eladó eplus2)...adagoló le belessz méretve, ha kell meglessz csináltatva....f@szom tele már a kocsival...rendberakom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 16:48:05 »

Ment PÜ integet2

ment válasz... wave
Naplózva
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:25:54 »

Szedett már le valaki generátort,mk3-ról? Elég cudar helyen van,úgy néztem. wow1 Holnap után akarok nekiállni. Honnan egyszerűbb? Lentről,föntről?
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 22:06:46 »

Szedett már le valaki generátort,mk3-ról? Elég cudar helyen van,úgy néztem. wow1 Holnap után akarok nekiállni. Honnan egyszerűbb? Lentről,föntről?
hivatalosan lekell venni a bal első kereket,lekötni a kormányösszekötőt,és onnan kivenni a generátort.Ez a legmacerásabb-szerintem.
Aztán kijön lefelé is,de ahhoz előre kell tolni a motort,miután kivetted a bak csavarjait a víztartálynál.Megoldható-de van jobb.
Az pedig az,hogy leveszed a turbóról a hővédőlemezt,kiveszed a toronymerevítőt,és ügyesen felfelé kilehet emelni a generátort.
Persze a csavarjait alúlról tudod leszedni,meg a kábeleket róla.Meg a légterelő műanyagot.Akna nem árt ha van kéznél..... vigyor3


Ne feledd,kell hozzá 1 szíjlazító készülék: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

És ha még nincs,szabadonfutósítsd a generátort: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 22:10:53 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsozi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:19:17 »

hivatalosan lekell venni a bal első kereket,lekötni a kormányösszekötőt,és onnan kivenni a generátort.Ez a legmacerásabb-szerintem.
Aztán kijön lefelé is,de ahhoz előre kell tolni a motort,miután kivetted a bak csavarjait a víztartálynál.Megoldható-de van jobb.
Az pedig az,hogy leveszed a turbóról a hővédőlemezt,kiveszed a toronymerevítőt,és ügyesen felfelé kilehet emelni a generátort.
Persze a csavarjait alúlról tudod leszedni,meg a kábeleket róla.Meg a légterelő műanyagot.Akna nem árt ha van kéznél..... vigyor3


Ne feledd,kell hozzá 1 szíjlazító készülék: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

És ha még nincs,szabadonfutósítsd a generátort: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Szinte éreztem,hogy nem lesz egyszerű szülés. Csápos emelő van fateréknál(akna is,csak eléggé hideg benne a víz,meg a gumicsimma is hamar teleszalad vigyor3). Valahogy leimátkozom róla! Köszi az infót worship!
Naplózva

2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2011.11.30 szerda, 17:29:57 »

Na elektromos melegedés megoldva, megcsináltam....elvittem akkut beméretni kocsival együtt minden penge...generátor,akksi,terhelés,töltés....full vizsgálat volt a komplett kocsira....semmi melegedés most.... eljen
Meg ugy döntöttem szétburitjuk a verdát és kajak rendberakom....héten megy fel az uj big turbó+cooler, csövezés....stb.
És megkapja valamikor a big csúcsokat is.(utánna lessz még 4 csúcsom eladó eplus2)...adagoló le belessz méretve, ha kell meglessz csináltatva....f@szom tele már a kocsival...rendberakom.
majd képeket csinálhatnál worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:20:05 »

fennt az uj turbó de még farigcsálni kell persze...nyomáslabda, vizcsövek, olajcsövek....de hatalmas katalizátor bese fér bakker vagy valami kisebb lessz bennt...meglátjuk... eplus2
coolerezés visszavan még...de az csak jövő héten.
kép csak kettő van:


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:21:53 »

fennt az uj turbó

GT20?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:26:21 »

GTB2056VL
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:37:34 »

GTB2056VL

Hát... léghiány nem lesz. Ha jól látom, többek között a volvo 2,4-es motorját lélegeztetik vele  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2011.11.30 szerda, 22:27:48 »

Hát... léghiány nem lesz. Ha jól látom, többek között a volvo 2,4-es motorját lélegeztetik vele  vigyor3
meg vw/audi v6 tdi 180le is asszem....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2011.11.30 szerda, 22:29:25 »

fennt az uj turbó de még farigcsálni kell persze...nyomáslabda, vizcsövek, olajcsövek....de hatalmas katalizátor bese fér bakker vagy valami kisebb lessz bennt...meglátjuk... eplus2
coolerezés visszavan még...de az csak jövő héten.
kép csak kettő van:


szelepfedeledből miért hiányzik egy csavar??

ha neked már nem kell a kiütött katid, akkor az nekem még mindig kéne, ahogy régebben megbeszéltük
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2011.11.30 szerda, 22:29:47 »

GTB2056VL
gtb1756 felrakásának lenne értelme??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 16:45:20 »

meg vw/audi v6 tdi 180le is asszem....

azon más van...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 16:46:40 »

szelepfedeledből miért hiányzik egy csavar??

ha neked már nem kell a kiütött katid, akkor az nekem még mindig kéne, ahogy régebben megbeszéltük

nem csak egy..aszem kettőt is beletörtem.
Ha nem kell megboltólhatjuk persze...de már nem emlékszem mennyit beszéltünk meg érte..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 16:49:45 »

gtb1756 felrakásának lenne értelme??

gyári helyett?Huh?   Mindenképpen...
De ahhoz kell egy normális cooler.
Nekem aki csövezi meglátta a porsche 944-es coolerét ami belessz rakva...kitért a hitéből.....azszonta ilyen király coolert még nem látott.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:08:09 »

nem csak egy..aszem kettőt is beletörtem.
Ha nem kell megboltólhatjuk persze...de már nem emlékszem mennyit beszéltünk meg érte..
ha oda ott tartunk, hogy neked már nem kell, akkor majd visszakeresem Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:09:13 »

gyári helyett?Huh?   Mindenképpen...
De ahhoz kell egy normális cooler.
Nekem aki csövezi meglátta a porsche 944-es coolerét ami belessz rakva...kitért a hitéből.....azszonta ilyen király coolert még nem látott.... eplus2
75-ért láttam újat garanciával vigyor3 a számát meg kicsiszolom belőle eplus2

normáli cooler alatt mit értesz?? nem a gyári fog nekem sem maradni, meg a csövezést is cserélem 60-asra

neked savállóból lesz a csövezés?? bandázs szalagot teszel rá??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:04:48 »

75-ért láttam újat garanciával vigyor3 a számát meg kicsiszolom belőle eplus2

normáli cooler alatt mit értesz?? nem a gyári fog nekem sem maradni, meg a csövezést is cserélem 60-asra

neked savállóból lesz a csövezés?? bandázs szalagot teszel rá??

minek kell kicsiszolni a számát?

levegőrendzser és kipufogó marad eredeti állapoban....birnia kell...ha nem majd akkor savállózva lessz....bandászszallagot hova,minek??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:14:28 »

minek kell kicsiszolni a számát?

levegőrendzser és kipufogó marad eredeti állapoban....birnia kell...ha nem majd akkor savállózva lessz....bandászszallagot hova,minek??
mert ennyiért újonnan tuti lopott vigyor3 a faxnak sem hiányzik, hogy lefoglalják miatta a kocsit...

levegőrendszerben lévő savállócsőre, hogy ne melegedjen át
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2011.12.02 péntek, 20:26:36 »

mert ennyiért újonnan tuti lopott vigyor3 a faxnak sem hiányzik, hogy lefoglalják miatta a kocsit...

levegőrendszerben lévő savállócsőre, hogy ne melegedjen át

csiszolgatná a f@szom....
levegőrendszer marad eredeti egyenlőre...majd ha elszáll
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:40:40 »

mert ennyiért újonnan tuti lopott
számít?szerinted bárhová fel van írva?Pontosabban fel van, kb még 2500000db másikra is..... hehe
jóhiszemű vásárló vagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2011.12.07 szerda, 06:46:01 »

Sziasztok!
Vízhőfok proplémára tudtok vmi megoldást? Illetve nem is tudom, hogy probléma-e?
Csak hidegben csinálja,melegebb időben tökéletesen félnél ácsorog a hőfokmutató. Ha 10 fok alá hül a levegő, akkor kezdi el csinálni. Általában fél és negyed közt megáll a mutató, kicsit nehézkesen melegszik be az autó, de onnantól tökéletes a fűtésem, nem ingadozik, folyamatosan meleget nyom. Ha jobban odalépek neki,van,hogy a mutató leesik majdnem 0-ra,de a fűtésem akkor is meleg marad. Termosztátra gondoltam, de megleste a szerelő, nyit-zár rendesen. Próbáltam klíma nélkül,akkor is ugyanezt csinálja. Félig sosem megy fel a mutató hidegben.  help
Előre is köszi!  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2011.12.07 szerda, 07:35:20 »

Sziasztok!
Vízhőfok proplémára tudtok vmi megoldást? Illetve nem is tudom, hogy probléma-e?
Csak hidegben csinálja,melegebb időben tökéletesen félnél ácsorog a hőfokmutató. Ha 10 fok alá hül a levegő, akkor kezdi el csinálni. Általában fél és negyed közt megáll a mutató, kicsit nehézkesen melegszik be az autó, de onnantól tökéletes a fűtésem, nem ingadozik, folyamatosan meleget nyom. Ha jobban odalépek neki,van,hogy a mutató leesik majdnem 0-ra,de a fűtésem akkor is meleg marad. Termosztátra gondoltam, de megleste a szerelő, nyit-zár rendesen. Próbáltam klíma nélkül,akkor is ugyanezt csinálja. Félig sosem megy fel a mutató hidegben.  help
Előre is köszi!  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A téli időszaktól függetlenül, a motornak elkellene érnie az üzemi hőmérsékletet. Mivel egy korszerü motorról van szó, kicsi a fajlagos hőveszteség és később melegszik be. Ez természetes de az az az állapot amit felfázoltál nem üzemi állapot. Én mind a két termosztátot a viz, és az olajkörit, alaposan leellenőrizném, vagy cserélném. Nekem is pont ilyen problémám volt 1 éve és a 2 termosztát cseréje megoldotta a problémám. Azóta kifogástalanul üzemel a gép. Mivel van kiegészitő elektromos fűtésem 3-5 Km után már üzemmmeleg a motor még -5°C-nál is. Az olajköri termora gyanakodnék elsősorban.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2011.12.07 szerda, 16:18:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
A téli időszaktól függetlenül, a motornak elkellene érnie az üzemi hőmérsékletet. Mivel egy korszerü motorról van szó, kicsi a fajlagos hőveszteség és később melegszik be. Ez természetes de az az az állapot amit felfázoltál nem üzemi állapot. Én mind a két termosztátot a viz, és az olajkörit, alaposan leellenőrizném, vagy cserélném. Nekem is pont ilyen problémám volt 1 éve és a 2 termosztát cseréje megoldotta a problémám. Azóta kifogástalanul üzemel a gép. Mivel van kiegészitő elektromos fűtésem 3-5 Km után már üzemmmeleg a motor még -5°C-nál is. Az olajköri termora gyanakodnék elsősorban.
Tisztelettel László!

Az olajkörit is le lehet ellenőrizni,hogy jó-e? Mert ha igen, segbedurrantom a szerelőt,hogy azt nem nézte meg!
Plusz egy kicsit sokat eszik szerintem.Tudom. hogy nagy és nehéz autó, de akkor is. Lakott területen kívül 7 körül szoktam hajtani,de most,hogy volt a balesetem,csak városban járok.
Tegnapelőtt nulláztam az átlagfogyit, közel 50 km-t mentem,nem igazán Forma 1-es stílusban, és az átlagfogyi 12.1 mutat. Tudom, hogy hideg is van, meg csal az óra is egy kicsit,de ennyit?
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.07 szerda, 16:48:21 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2011.12.07 szerda, 17:41:13 »

Az olajkörit is le lehet ellenőrizni,hogy jó-e? Mert ha igen, segbedurrantom a szerelőt,hogy azt nem nézte meg!
Plusz egy kicsit sokat eszik szerintem.Tudom. hogy nagy és nehéz autó, de akkor is. Lakott területen kívül 7 körül szoktam hajtani,de most,hogy volt a balesetem,csak városban járok.
Tegnapelőtt nulláztam az átlagfogyit, közel 50 km-t mentem,nem igazán Forma 1-es stílusban, és az átlagfogyi 12.1 mutat. Tudom, hogy hideg is van, meg csal az óra is egy kicsit,de ennyit?
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátokat csak kiszerelt állapotban lehet biztonságosan leellenőrizni. Nem tudom hogy ez megtörtént e? A városi fogyasztásod nekem is soknak tűnik, de a hideg motor rövid távon igen nagy étvágyú tud lenni. Én kivenném mind a 2 termosztátot megmérném a nyitási és zárási hőmérsékletét és ennek megfelelően cserélném a hibásat. Valamelyik bisztosan nem jó, de az is előfordulhat, hogy mindkettő kuka. Szerintem a szerelőd csak rá nézett, és nem meg nézte mi a probléma valójában. Senkit nem akarok megbántani de sok szerelő azt sem tudja, hogy 2 termosztát van a Mondiban, és hogy az egyik az olaj körben van. Tessék határozottan számon kérni, hogyan ellenőrizte le a vizköri termosztátot, mert ha nem szerelte ki, akkor csak duma volt az egész.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2011.12.07 szerda, 18:11:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátokat csak kiszerelt állapotban lehet biztonságosan leellenőrizni. Nem tudom hogy ez megtörtént e? A városi fogyasztásod nekem is soknak tűnik, de a hideg motor rövid távon igen nagy étvágyú tud lenni. Én kivenném mind a 2 termosztátot megmérném a nyitási és zárási hőmérsékletét és ennek megfelelően cserélném a hibásat. Valamelyik bisztosan nem jó, de az is előfordulhat, hogy mindkettő kuka. Szerintem a szerelőd csak rá nézett, és nem meg nézte mi a probléma valójában. Senkit nem akarok megbántani de sok szerelő azt sem tudja, hogy 2 termosztát van a Mondiban, és hogy az egyik az olaj körben van. Tessék határozottan számon kérni, hogyan ellenőrizte le a vizköri termosztátot, mert ha nem szerelte ki, akkor csak duma volt az egész.
Tisztelettel László!

Tisztelt László!

Köszönöm a gyors választ! Holnap rálépek a szerelőm sarkára!
Tisztelettel: ÁcsPeti!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2011.12.07 szerda, 18:33:53 »

Bunyek!

hogy áll a művelet??
turbóra a vizet honnan kötitek be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:18:44 »

Bunyek!

hogy áll a művelet??
turbóra a vizet honnan kötitek be??

f@szom tele nincs idő semmire...sok a meló. rinya remélem karácsony előtt kész lessz.
vizet EGR hüttő ki EGR szeleppel karöltve, és annak a csöveiről lessz a leállás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:19:45 »

f@szom tele nincs idő semmire...sok a meló. rinya remélem karácsony előtt kész lessz.
vizet EGR hüttő ki EGR szeleppel karöltve, és annak a csöveiről lessz a leállás...
eljen

akkor most darabokban van a kocsi??

kat-ot látod már, hogy fog-e kelleni neked vagy sem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:24:24 »

eljen

akkor most darabokban van a kocsi??

kat-ot látod már, hogy fog-e kelleni neked vagy sem??

ja szétvan buritva...
még nem tudom jövő héten szerintem kiderül...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:31:59 »

ja szétvan buritva...
még nem tudom jövő héten szerintem kiderül...
oks eljen

asszem kezd széthullani a turbóm vigyor3 vagy leragadt a geo, mert elég lassan építgeti a nyomást Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:02:31 »

oks eljen

asszem kezd széthullani a turbóm vigyor3 vagy leragadt a geo, mert elég lassan építgeti a nyomást Sad

zsir ujjakat kiba jó áron lehet venni neten....
De nem egyszerű az átalakitás,csövezés,hegesztés,méregetés,állitgatás,tervezés....áááá többet soha.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:08:00 »

zsir ujjakat kiba jó áron lehet venni neten....
De nem egyszerű az átalakitás,csövezés,hegesztés,méregetés,állitgatás,tervezés....áááá többet soha.... eplus2
jah tudom, gtb1756 gtb2056 meg gtb2260 is lenne 85 alatt.

csak később láttam meg a hirdetést, mint ahogy elköltöttem a pénzem, így most csúszik a projekt... Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:35:42 »

jah tudom, gtb1756 gtb2056 meg gtb2260 is lenne 85 alatt.

csak később láttam meg a hirdetést, mint ahogy elköltöttem a pénzem, így most csúszik a projekt... Undecided

2260-hoz kicsit karcsú a mondi szerintem abba ne nagyon gondolkozz....
2056 a jó szerintem az mellett döntöttem énis....
Ma beszéltük meg Volvosokkal mit hogyan csináljak, volvokon hogy van a turbó.....Amit felteszek csak Volvokra rakják egyedül.
azt mondták nem igen cseréltek még turbót volvon.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:47:36 »

2260-hoz kicsit karcsú a mondi szerintem abba ne nagyon gondolkozz....
2056 a jó szerintem az mellett döntöttem énis....
Ma beszéltük meg Volvosokkal mit hogyan csináljak, volvokon hogy van a turbó.....Amit felteszek csak Volvokra rakják egyedül.
azt mondták nem igen cseréltek még turbót volvon.... eplus2
csak írtam, 2260 szerintem be sem menne arra a helyre vigyor3 vigyor3

nézted már, befér a 2056??

amúgy 1756-ban gondolkodom, szerintem ez elég lenne a 150-160le-hoz, ami kijöhet ebből a configból...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:01:18 »

csak írtam, 2260 szerintem be sem menne arra a helyre vigyor3 vigyor3

nézted már, befér a 2056??

amúgy 1756-ban gondolkodom, szerintem ez elég lenne a 150-160le-hoz, ami kijöhet ebből a configból...
Onnan fogod tudni hogy átlépted a 140 le-t, hogy felette elkezd csúszni a kuplungod, a Tiedben 230-as tárcsa van egy viszonylag gyenge szerkezettel (ha a 90 le-s van benne) ezek nem azok a tuningalany autók, meg kell elégedni azzal a max 20-25%-al amit még gond nélkül ki lehet hozni belőlük, vagy venni kell egy másik autót is amivel hosszú útra is el mersz menni, ez meg jó lesz kapartatni 5 km-es körzetben.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:07:05 »

Onnan fogod tudni hogy átlépted a 140 le-t, hogy felette elkezd csúszni a kuplungod, a Tiedben 230-as tárcsa van egy viszonylag gyenge szerkezettel (ha a 90 le-s van benne) ezek nem azok a tuningalany autók, meg kell elégedni azzal a max 20-25%-al amit még gond nélkül ki lehet hozni belőlük, vagy venni kell egy másik autót is amivel hosszú útra is el mersz menni, ez meg jó lesz kapartatni 5 km-es körzetben.... vigyor3
fogalmam sincs mi került 80ekm-rel ezelőtt bele...

katalogus alapján 90le->230 115le->240

majd kiderül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:10:27 »

fogalmam sincs mi került 80ekm-rel ezelőtt bele...

katalogus alapján 90le->230 115le->240

majd kiderül vigyor3
Az a +10mm külső átmérőn több mint 100 Nm-t tud plusszban...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:12:31 »

Az a +10mm külső átmérőn több mint 100 Nm-t tud plusszban...
elhiszem Wink

majd kiderül, hogy hogy bírja, max szét kell borítani de akkor már váltócsere... nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:14:59 »

elhiszem Wink

de akkor már váltócsere... nyes
Hangember  beka3 nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:17:23 »

Hangember  beka3 nyes
veszek óccón váltót(30e), kulisszám már van, turbócsövezést megoldom, kinyomó-lendkerék-kuplung akkor a kérdéses nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.