Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:16:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719457 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:23:56 »

worship

így legalább valami látszata is van, hogy csináltam valamit eplus2
Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:25:54 »

Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat... eplus2
nem akarom magamra kenni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:26:06 »

Az lesz úgyis...csak kezd el használni valamelyik pasztát, lesz ott látszat... eplus2
úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:27:43 »

nem akarom magamra kenni vigyor3
Dehogy nem! Kib@szottul látványos leszel!!!! eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:30:48 »

úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?  wave
taps taps b@@@@..meg...ez mekkora!!! taps help taps eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 12:42:59 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:53:03 »

úgy érted, kenje a borostájára, majd azt borotválja le?  wave
nekem is ez ugrott be először idiota
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2012.01.25 szerda, 16:49:54 »

Olajcsere: 6liter olajjal pont MAX-on van, nem szabad kinyomnia a szelepfedél tömítést. 10eKM-enként cserélem, és 1mm-t sem csökken a szint a következő cseréig.

Viszont nem tudom ki emlékszik arra, hogy kb. két éve küzdök az "erőtlenséggel" a Mondin. Nem akarom elkiabálni, megoldódni látszik a gond, VIK nagyon sokat segített ebben. Ha lesz időm leírom újra mik történtek az elmúlt 2 évben :-) integet2

na erre kíváncsi leszek hogyan oldódott meg.....  wave

Te csináltál "turbócső-tesztelő" csöveket??? megvannak esetleg még?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 19:37:50 írta Leni » Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2012.01.25 szerda, 17:36:49 »

Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S
Naplózva
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:39:32 »

Sziasztok fórumozók! Azután szeretnék éreklődni, hogy valaki tud-e nekem segíteni a következő problémában. A motor és a vízhőfok teljes bemelegedésekor elveszik az erő az autóból. Minden jól működik egyébként, motorfordulat kiegyensúlyozott, alapjárat rendben. Hidegindítás után teljesen rendben van minden, van erő, 2000-es fordulat környékén az autó meglódul ahogy szokott, viszont mikor a vízhőfokmutató felér vízszintes állapotba, elszáll az erő a motorból. A turbó 2 hónapja volt levéve, szívóldali lapát lett rajta cserélve, le volt törve az egyik lapát sarka, szerencsére időben észleltem a hibát, így az ki lett javítva. Végignéztem a turbócsöveket, cseréltem az összes bilincset, nem találtam sehol olajfolyást a rendszerben. Nincs-e valahol a motoron levegő hőmérséklet mérő szenzor, ami esetleg hidegen dúsítja a befecskendezett üzemanyagot, melegen viszont hamis adatot ad a számítógépnek, így az nem tol elég anyagot a hengerekbe gyorsításkor. Bár ez csak feltételezés... Motordiagnosztika nem volt, várnék előtte valami jótanácsra talán lesz valakinek, elég sok mindent megoldottam már innen a fórumról. Előre is köszönöm, aki válaszol!
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:06:08 »

Szia.Azt kellene még meg próbálnod,hogy amikor el megy az erő meg állsz leállítod a kulcsot ki veszed és egypár másodperc múlva  újra indítod.Ha megy mint állat akkor a lég tömeg mérőd rosszalkodik.Csak azért mondom mert nekem is ilyen bajom van de nekem menni kell vagy 200km-ert hogy így csináljon.Akkor le állok kulcsot ki újra indít és góóó.
Na én be vittem a fordba és ott mondták,hogy légtömeg mérő lesz a baja.De ez csak az én véleményem majd biztos írnak még neked sok okosságot.



Sziasztok fórumozók! Azután szeretnék éreklődni, hogy valaki tud-e nekem segíteni a következő problémában. A motor és a vízhőfok teljes bemelegedésekor elveszik az erő az autóból. Minden jól működik egyébként, motorfordulat kiegyensúlyozott, alapjárat rendben. Hidegindítás után teljesen rendben van minden, van erő, 2000-es fordulat környékén az autó meglódul ahogy szokott, viszont mikor a vízhőfokmutató felér vízszintes állapotba, elszáll az erő a motorból. A turbó 2 hónapja volt levéve, szívóldali lapát lett rajta cserélve, le volt törve az egyik lapát sarka, szerencsére időben észleltem a hibát, így az ki lett javítva. Végignéztem a turbócsöveket, cseréltem az összes bilincset, nem találtam sehol olajfolyást a rendszerben. Nincs-e valahol a motoron levegő hőmérséklet mérő szenzor, ami esetleg hidegen dúsítja a befecskendezett üzemanyagot, melegen viszont hamis adatot ad a számítógépnek, így az nem tol elég anyagot a hengerekbe gyorsításkor. Bár ez csak feltételezés... Motordiagnosztika nem volt, várnék előtte valami jótanácsra talán lesz valakinek, elég sok mindent megoldottam már innen a fórumról. Előre is köszönöm, aki válaszol!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:24:15 »

Köszönöm a gyors választ, ezt mindenképpen megpróbálom. Egyébként nekem is így indult ahogy írtad, hogy sokat kellett mennem, mire a hiba előjött, most viszont már szinte a teljes bemelegedés után így viselkedik. A légtömegmérő egyébként hol található az autóban?
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:36:24 »

Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S

Gyújtásnál, vagy indítózásnál?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:41:06 »

Köszönöm a gyors választ, ezt mindenképpen megpróbálom. Egyébként nekem is így indult ahogy írtad, hogy sokat kellett mennem, mire a hiba előjött, most viszont már szinte a teljes bemelegedés után így viselkedik. A légtömegmérő egyébként hol található az autóban?
levegőszűrő után a csőbe van applikálva. kintről csavaros ablakkal nyílik a külvilágra.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:53:09 »

kösz a segítőkész javaslatokat nyes worship a kisujjam hozzámnőtt, azt csak nem hagyom bent vigyor3

más...
ajánlották, hogy olajcsere előtt önteni kell a motorolajba 2-3deci fékolajat, és az kitisztítja a bentmarad olajsarat...állítólag a motoröblítőknek is ez a fő hatóanyaga... szerintetek?? nekem kicsit furcsának tűnik Shocked
A motorolajba ne önts semmit!Még öblítőt sem szabad használni az olajcserekor.A turbót kinyírja!!
Ezt a Garrett vezére mondta,amikor lepusztult a turbóm!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:25:55 »

Gyújtásnál, vagy indítózásnál?

Indítózásnál. Nagyon durván szól :S
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:38:37 »

Sziasztok!

A következő történt az autómmal (nem voltam jelen):
110km-es tempónál leállt a motor. Rövid gurulás után ráengedve a kuplungot, nem robbant be - tudom, hogy ez olyan veszélyes, hogy tilos, de szerencsére nem ugrott le a lánc, és tény, hogy nem indult be a motor.

Autó megállás után, gyújtás elvesz, ráad, egyből indult, és kb 30km-t megtett. Azóta megtettem vele még 10km-t, és semmi jele a hibának.

Néhány napja a következőt csinálta, ami összefüggésben lehet ezzel (de akkor nem figyeltem fel rá, mert közvetlen hidegindítás után csinálta): alapjáraton elkezdett a fulladozás és normál alapjárat között ingadozni a fordulatszám, ami egy kisebb gázfröccs hatására elmúlt.

Történt hasonló valamelyikőtökkel? Tipikus kopása lehet valamelyik alkatrésznek, vagy egy különleges hibával állhatok szemben? :-)

Köszönöm,
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:46:30 »

Sziasztok!

A következő történt az autómmal (nem voltam jelen):
110km-es tempónál leállt a motor. Rövid gurulás után ráengedve a kuplungot, nem robbant be - tudom, hogy ez olyan veszélyes, hogy tilos, de szerencsére nem ugrott le a lánc, és tény, hogy nem indult be a motor.

Autó megállás után, gyújtás elvesz, ráad, egyből indult, és kb 30km-t megtett. Azóta megtettem vele még 10km-t, és semmi jele a hibának.

Néhány napja a következőt csinálta, ami összefüggésben lehet ezzel (de akkor nem figyeltem fel rá, mert közvetlen hidegindítás után csinálta): alapjáraton elkezdett a fulladozás és normál alapjárat között ingadozni a fordulatszám, ami egy kisebb gázfröccs hatására elmúlt.

Történt hasonló valamelyikőtökkel? Tipikus kopása lehet valamelyik alkatrésznek, vagy egy különleges hibával állhatok szemben? :-)

Köszönöm,
vagy az Ac állt meg,ha van.vagy a ckp jeladó megvakult.Gyári diaggal lehet hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2012.01.25 szerda, 21:16:39 »

Indítózásnál. Nagyon durván szól :S

Lendkerék/kuplung csere mikor volt utoljára? Az önindítót haza tudja vágni a kuplungból kihulló hulladék is. A haldokló kuplung egyik előjele, hogy tönkreteszi az önindítót. Ahogy beindul a kocsi elhallgat a hang?
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2012.01.25 szerda, 21:35:42 »

Lendkerék/kuplung csere mikor volt utoljára? Az önindítót haza tudja vágni a kuplungból kihulló hulladék is. A haldokló kuplung egyik előjele, hogy tönkreteszi az önindítót. Ahogy beindul a kocsi elhallgat a hang?

Decemberben végén vettem a kocsit (előző tulajnál 8 évig volt, ő tuti nem cserélt kuplungot/lendkereket benne). AC és önindító csere már megvolt. Ha lendkerék/kuplung, lesz*pom magam. Az összes létező típushibát kifogom (ráadásul, ha jól tudom, ez nem lenne egy olcsó mulatság)?  falbav
Amikor beindult, kicsit, mintha alapjáraton egy kicsit döcögött volna, de ezen kívül nagyon szépen ment.
Naplózva
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2012.01.25 szerda, 22:35:55 »

levegőszűrő után a csőbe van applikálva. kintről csavaros ablakkal nyílik a külvilágra.

Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 06:53:10 »

vagy az Ac állt meg,ha van.vagy a ckp jeladó megvakult.Gyári diaggal lehet hibakódot olvasni.

Kösz! A hibakódot mindenképpen megnézetem. Remélem, hogy lesz.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:13:03 »

Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?

115 LE az autód és nincs benne MAF?  nemtudom tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:14:09 »

Tudnátok segíteni? Mi a búbánat lehet ez? Gyújtásnál a kocsi éktelen súrlódó, érces hangot ad ki. Nem mertem erőltetni, de harmadjára beindult. Menet közben semmi, mikor hazaértem, megnéztem, mi a helyzet, de ugyanaz a hiba jött elő. Önindító lehet? Január elején kapott újat.. :S

Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:15:29 »

Decemberben végén vettem a kocsit (előző tulajnál 8 évig volt, ő tuti nem cserélt kuplungot/lendkereket benne). AC és önindító csere már megvolt. Ha lendkerék/kuplung, lesz*pom magam. Az összes létező típushibát kifogom (ráadásul, ha jól tudom, ez nem lenne egy olcsó mulatság)?  falbav
Amikor beindult, kicsit, mintha alapjáraton egy kicsit döcögött volna, de ezen kívül nagyon szépen ment.

Nekem egyelőre nincs más ötletem, főleg, ha új volt az önindító. Hátha a többiek okosabbak lesznek, de elég nehéz behatárolni mi lehet az a hang így ennyi dolog ismeretében.
A kuplung/lendkerék az egyik legköltségesebb móka ezen az autón, ezt jól tudod, de már lehet értelmesebb áron is beszerezni, mint pl 2-3 éve. Érdeklődj utána a fórumon.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:15:56 »

Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál. integet2

Ja, még egy lehetséges ok
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:19:43 »

Ilyet nem találok a csövön, csak a helye van fröccsöntve a levszűrő után. Viszont külföldi oldalon olvastam a hibám után, és ott egy MAP szenzorról írnak, ami valahol az intercooler környékén van a levegőcsőben. Ez mi lehet?

MAP a cooler után a merev műanyag csőben van, középtájon, felülről. 48eHUF az új, ha nem akarsz venni, van nekem próbára. De az azt hiszem szokott hibakódot dobni. Nekem egyszer beszívott levegő hőmérséklet hibát írt. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 09:22:44 »

na erre kíváncsi leszek hogyan oldódott meg.....  wave

Te csináltál "turbócső-tesztelő" csöveket??? megvannak esetleg még?

Csináltam, megvannak. Ha lesz időm leírom, egyelőre vettem egy jobbkormányost, pakolok át dolgokat. Porlasztóból hármat már áttettem vigyor3
Javul!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 10:40:51 »

Csináltam, megvannak. Ha lesz időm leírom, egyelőre vettem egy jobbkormányost, pakolok át dolgokat. Porlasztóból hármat már áttettem vigyor3
Javul!

akkor mindenléppen össze kéne futnunk......... eplus2
kölcsön kérném.. vasárnap megyek Felcsútra. Otthon leszel?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 10:52:40 »

akkor mindenléppen össze kéne futnunk......... eplus2
kölcsön kérném.. vasárnap megyek Felcsútra. Otthon leszel?

Otthon leszek, csak ne túl korán gyere:-)
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:31:23 »

Nem folyik a vízpumpád? Abból bele tud folyni a víz az önindítóba, és akkor ilyet csinál. integet2

Ma míg dokinál voltam, kiugrott a szerelő megnézni, és azt mondta faternak, lendkerék lesz a gond.. (megemlítem neki ezt a vízpumpát is).
Ha lendkerék lesz a valós hiba, mennyibe fog az fájni nekem?
Szerintem ebből, ha nem veszi vissza a kereskedés, perre viszem - 1 hónapos autó, és 400km-t nem tudtam menni vele, 2 hetet jó, ha működött hiba nélkül..
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:39:42 »

Ma míg dokinál voltam, kiugrott a szerelő megnézni, és azt mondta faternak, lendkerék lesz a gond.. (megemlítem neki ezt a vízpumpát is).
Ha lendkerék lesz a valós hiba, mennyibe fog az fájni nekem?
Szerintem ebből, ha nem veszi vissza a kereskedés, perre viszem - 1 hónapos autó, és 400km-t nem tudtam menni vele, 2 hetet jó, ha működött hiba nélkül..
szabad kérdezni mennyiért vetted?
aláírásodban sem látom a paramétereket, mid van?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 13:10:15 »

szabad kérdezni mennyiért vetted?
aláírásodban sem látom a paramétereket, mid van?


1.050.000.-
2001, 2.0 TDDI Turnier Ghia. 1 hónapja van nálam  pias
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 13:40:26 »

115 LE az autód és nincs benne MAF?  nemtudom tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
csak a változó geos turbóval van maf. 115le-sből is volt fix geos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 14:54:52 »

csak a változó geos turbóval van maf. 115le-sből is volt fix geos

ja télleg, ezt el is felejtettem  Roll Eyes
Naplózva
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:11:05 »

115 LE az autód és nincs benne MAF?  nemtudom tudtommal csak a 90 lovasokban nem volt. Mi a motorkódod?
Látom már válaszolt valaki, de azért megírom. A motorkódom: D6BA. A turbó fix geometriás. MAF tényleg nincs a szívócsövön.
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 17:19:21 »

MAP a cooler után a merev műanyag csőben van, középtájon, felülről. 48eHUF az új, ha nem akarsz venni, van nekem próbára. De az azt hiszem szokott hibakódot dobni. Nekem egyszer beszívott levegő hőmérséklet hibát írt. integet2
Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 20:44:21 »

Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.
Merre vagy Győr környéken?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
geem9
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 22:19:34 »

Merre vagy Győr környéken?
Hello, Szigetköz, Győrzámoly.
Naplózva

MK3 | 2002/03 Turnier TDDI Trend 2.0 | 115LE | EGR off
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2012.01.27 péntek, 13:20:43 »

Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI változó geometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin fixgeometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok  hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor fixes lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!

Várom a válaszokat, köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 15:19:02 írta Horry » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2012.01.27 péntek, 13:26:00 »

Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI fixgeometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin váltózó geometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok  hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor változós lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!

Várom a válaszokat, köszi.
a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2012.01.27 péntek, 13:57:41 »

Mondták már, de érik a kettős tömeg meg kuplung cserre lehet egyszerűbb lenne a komplett csere úgysem adom el a kocsit. Ez a vezérlés csere mennyire nehéz és költséges?




a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:48:10 »

Köszi, hétvégén aknára megyek, és megkeresem ezt a MAP szenzort. Vásár előtt mindenképpen kiszedem, hátha csak fel van rakódva szennyeződéssel, és egy kis féktisztítótól jobb belátásra kerül. Ha mégis cserére szorul, merre vagy elérhető? Én Győr környékén mozgok egyébként.

Ha nem látsz rajt dzsuvát, ne mosd ki féktisztítóval!
Heti egy-két nap vagyok Győrben. Összehozzuk!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:57:13 »

Sziasztok, a kérdésem a 2000.11 havi TDDI fixgeometriás turbóval szerelt motor van a kocsimban! Szereztem egy másik motort alkatrésznek, amin váltózó geometriás turbó van ennek a kivételével minden mást tudok  hasznosítani a motorból? Vagy ki tudom cserélni a motort egyben és akkor változós lesz a kocsimban amit könnyebb beszerezni!

Várom a válaszokat, köszi.

Adagoló, porlasztó, hengerfej, blokk ugyanaz. Nekem meg fordítva van:-) Van egy geós turbó az autómon, az alkatrészautón meg fix a turbo :-)

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2012.01.27 péntek, 17:50:45 »

 Nem tudjátok mondeoba mennyi liter fagyálló kell? és amit tudok venni, az alapból meddig jó higítás nélkül?? Könnyű lecserélni?? a tömény az nem károsítja jobban a csöveket?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.27 péntek, 17:53:52 írta oxforte » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:24:21 »

Mondták már, de érik a kettős tömeg meg kuplung cserre lehet egyszerűbb lenne a komplett csere úgysem adom el a kocsit. Ez a vezérlés csere mennyire nehéz és költséges?




és mivel leszel előrébb, ha beraksz egy bontott ismeretlen előéletű kéttömegűt?? ha kifingik 20ekm után ugyan ott leszel

milyen vezérlés csere??

ha berakod a változó geos motort, akkor kell az egész kábelezése, ecu, stb... abból sem jössz ki olcsóbban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:27:03 »

Ezt irtad. a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését. ezért kérdeztem a vezérlés cserét.



és mivel leszel előrébb, ha beraksz egy bontott ismeretlen előéletű kéttömegűt?? ha kifingik 20ekm után ugyan ott leszel

milyen vezérlés csere??

ha berakod a változó geos motort, akkor kell az egész kábelezése, ecu, stb... abból sem jössz ki olcsóbban
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:28:31 »

Nem cseréljük el a turbót?


Adagoló, porlasztó, hengerfej, blokk ugyanaz. Nekem meg fordítva van:-) Van egy geós turbó az autómon, az alkatrészautón meg fix a turbo :-)


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:31:09 »

Ezt irtad. a változó geos turbot is fel lehet rakni, csak meg kell csinálni a vezérlését. ezért kérdeztem a vezérlés cserét.



jah...

vagy nyomásvezéreltre lehet megcsinálni, az kb megáll 35eft-ban.

vagy be kell kábelezni a maf-ot, be kell rakni a vákumos szelepeket, stb... az sem lesz olcsó, mert a komplett kábelköteg csere nem biztos, hogy megjátszható a más évjárat/lábkiosztás miatt... komplett motort átrakni meg ezeket a hiányosságokat megcsinálni/kábelezni munkadíjjal mindennel együtt normális szerelőnél szerintem 80-100eft tuti van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:31:59 »

Nem cseréljük el a turbót?


de igazából miért is adod el a fix geost, ha az kéne a tiedre??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:32:03 »

Nem tudjátok mondeoba mennyi liter fagyálló kell? és amit tudok venni, az alapból meddig jó higítás nélkül?? Könnyű lecserélni?? a tömény az nem károsítja jobban a csöveket?
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeo teljes hütőviz mennyisége Kb 10-11 liter. A Ford hütőviz koncentrátum higitatlanul -70°C. 5 liter higitatlan fagyálló és a többit felöntve ioncserélt deszt vizzel a hütővized, kb minusz 34-35°C-g tökéletes lessz. A  fagyáló folyadéknak, korozió gátló és kenő hatása van, de 2-3év után jelentősen veszit eme tulajdonságaiból, és érdemes cserélni. A vizkeringtető szivattyú mindenképp meghálálja a hosszú üzembisztos működésével. A fagyáló koncentrátum csak olyan lehet, ami alkalmas alublokkokhoz is (Antifrize). Különben Korodálhatja a hütőrendszert a nem megfelelő hütőfolyadék. Ezért ajánlott az eredeti Ford koncentrátum használata. A folyadék cseréről annyit hogy a 2004 utáni Mondeokon már nincs leeresztő csap. A hütő, felső és alsó csatlakozásánál van egy-egy acél rögzitő rugó, melyet oldalra kihúzva a csővek szét húzhatóak, és a hütőfolyadék teljesen leereszthető.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.