Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:13:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717944 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:31:30 »

igen erre jutottam énis szem cserélhető mind1gyik, söt sztem valameyikbe talán külön csapágy is kapható kép alapján...
nyes
Nem sajnos.
A csapágy egy speciális autóipari készítmény.A külső átmérős felülete egy sávban olyan mit egy fogaskerék.Na erre van rásajltolva hőre keményedő műanyagból a görgő műanyagrésze.Bonthatatlan,cserélhetetlen a csapágya.Pontosabban némi határozottsággal egy kalapáccsal 1x bontható.Túl vagyok rajta.És azon is,hogy egy komolyabb csapágyra esztergálattattam műanyag görgőket,amik elvéreztek 3 perc alatt(az egy rossz befektetés volt  eplus2 ).
Ugyanis nem véletlenül fogazott a gyári csapágy külső átmérőn.Az hivatott az elfordulást meggátolni.Ha jó minőségű vagy jobbminőségű csapágyból készülne,nem is lenne velük gond.
Amúgy kell egy külső bordás támasztó görgőt venni,meg 2db sima felületűt.Az egyik ugye a szíjtámasztó lesz,a másikat pedig a szíjfeszítőn cseréled,mert arra nem adnak gyárilag,csak komplett feszítőt akarnak rádsózni.Ha csak a görgő csapágya szól,akkor csak azt is kilehet cserélni. 5-6ef/db.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
antalattila74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:36:21 »

Köszönőm a gyors választ. Esetleg van  valami alternativ megoldás a genereátor oldaón lévő feszitő  gőrgők fel ujitására  ugy ahogy a szervó szij feszitönél?  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:37:42 »

Köszönőm a gyors választ. Esetleg van  valami alternativ megoldás a genereátor oldaón lévő feszitő  gőrgők fel ujitására  ugy ahogy a szervó szij feszitönél?  Wink
nincs.Pont az előző hsz-ben írtam le,hogy miért gyári.Meg kell venni a gyárit 5-6eft/db.Viszonylag tartós.annyit megér.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:44:29 »

Kinek van kuplung pedál kapcsolója??
Voltam diagon, hogy nem ugy megy mint kéne, diag kihozta, hogy a kuplung pedál kapcsolót nem érzékeli rossz és ezért a motorelektronika némi teljesítményt viszavesz. Így olyan mintha menet közben egy picit nyomnám a kuplungpedált az elektronika ugy érzékeli. Szerintetek ??
nekem is van egy db, szintén nem tempomatos autóból, 500ft+posáért viheted.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
antalattila74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:46:49 »

Köszi szépen,akkor meg veszem a gyári görgőket az a tuti  worship
Naplózva
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:28:42 »

Hali mindenkinek!!
Egy kis help.Van egy TDDI-m,amiben ülést szeretnék cserélni.Amit szereztem az egy angol verdából van.Igaz az,hogy van az ülésben valami súlyérzékelő vagy mi???Elvileg a légzsákok miatt?Kell valamit "elektromoskodnom" rajtuk,vagy mehetnek be a helyükre?
Köszi  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:30:41 »

Hali mindenkinek!!
Egy kis help.Van egy TDDI-m,amiben ülést szeretnék cserélni.Amit szereztem az egy angol verdából van.Igaz az,hogy van az ülésben valami súlyérzékelő vagy mi???Elvileg a légzsákok miatt?Kell valamit "elektromoskodnom" rajtuk,vagy mehetnek be a helyükre?
Köszi  worship
az eredeti utasoldali ülésből kell kivenni az ülőlapből az érzékelőt és átrakni az angolba.

meg a sofőr ülés nél kell szintén az érzékelőt átrakni. helyileg merre vagy??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:34:45 »

az eredeti utasoldali ülésből kell kivenni az ülőlapből az érzékelőt és átrakni az angolba.

meg a sofőr ülés nél kell szintén az érzékelőt átrakni. helyileg merre vagy??
Fejér megye Martonvásár.
Most olvastam a tegnapi hozzászólásokat.Nekem is az a gáz,hogy az eredeti ülésnek a lapjából kitüremkedik valami és kikoptatja a szövetet.Gondolom az érzékelő lesz az Sad
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:47:50 »

Még féktisztítód legyen, hogy zsírtalanítani tudj rendesen, és ne feledd, miután bekented várj pár percet és utána rakd össze.

úgy lesz!  eljen integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:17:49 »

Ma beállitottam a turbót és EMAP-ot nyomásmérő órával , aztán megint átcsöveztem a dolgokat....
OH MY GOD.....nagyon durván megindul 140-től a kocsi és még chip nincs is rajta,alul még kevés viszont nekem.....Na most éreztem előszőr hogy kevés ez a fék aszem....következő projekt lessz....Nyomást még bekell állitanom mert 1,2-t tölt stabilan és 1,5-1,6-ot szeretnék...de kb most jobban megy chip nélkül, mint előtte a gyárival+chip... eplus2
Ja és ez mind ugy hogy egy turbócsőnél a bilincs megadta magát, cserélnem kell....elforog nem lehet meghúzni....szal nemis erőltettem a vasat tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 19:35:27 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:25:27 »

Ma beállitottam a turbót és EMAP-ot nyomásmérő órával , aztán megint átcsöveztem a dolgokat....
OH MY GOD.....nagyon durván megindul 140-től a kocsi és még chip nincs is rajta,alul még kevés viszont nekem.....Na most éreztem előszőr hogy kevés ez a fék aszem....következő projekt lessz....Nyomást még bekell állitanom mert 1,2-t tölt stabilan és 1,5-1,6-ot szeretnék...de kb most jobban megy chip nélkül, mint előtte a gyárival+chip... eplus2

eljen

ST225 fóka fékre, vagy mire gondoltál??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:34:15 »

eljen

ST225 fóka fékre, vagy mire gondoltál??

4 dugattyús brembora gondolok, de az nem jelent semmit...
tudsz st focus nyergeket?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:36:19 »

4 dugattyús brembora gondolok, de az nem jelent semmit...
tudsz st focus nyergeket?
elvileg igen vigyor3 amikor magam kérdeztem volna, akkor 35-40/db áron találtam asszem újat.

amúgy én is inkább 4-6dugós brembot raknék inkább fel, ST225 fóka 320-as első tárcsájával. csak hát úgy nkh-n nem megy át Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:50:33 »

Az nem kevés! Bár attól függ mit kaptál érte. Nem érte volna meg venni gyárit nem sokkal többér?
4 db cr  szelep 4db porlasztócsúcs 6 hónap gari ,mennyi a gyári?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:55:00 »

elvileg igen vigyor3 amikor magam kérdeztem volna, akkor 35-40/db áron találtam asszem újat.

amúgy én is inkább 4-6dugós brembot raknék inkább fel, ST225 fóka 320-as első tárcsájával. csak hát úgy nkh-n nem megy át Undecided

mennyiért tudsz használtat?
durva lenne nem menne át enyém műszakin... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2012.02.25 szombat, 20:00:04 »

mennyiért tudsz használtat?
durva lenne nem menne át enyém műszakin... eplus2
fókából bontottat csak drágábban találtam vigyor3 100/pár körül

brembo-t körbe kell néznem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2012.02.25 szombat, 20:01:52 »

Ma beállitottam a turbót és EMAP-ot nyomásmérő órával , aztán megint átcsöveztem a dolgokat....
OH MY GOD.....nagyon durván megindul 140-től a kocsi és még chip nincs is rajta,alul még kevés viszont nekem.....Na most éreztem előszőr hogy kevés ez a fék aszem....következő projekt lessz....Nyomást még bekell állitanom mert 1,2-t tölt stabilan és 1,5-1,6-ot szeretnék...de kb most jobban megy chip nélkül, mint előtte a gyárival+chip... eplus2
Ja és ez mind ugy hogy egy turbócsőnél a bilincs megadta magát, cserélnem kell....elforog nem lehet meghúzni....szal nemis erőltettem a vasat tovább.

A végén csinálhatnál egy pados mérést. Érdekes lenne tudni, mennyit hoztatok ki...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 11:39:30 »

fókából bontottat csak drágábban találtam vigyor3 100/pár körül

brembo-t körbe kell néznem...

Nemtudom van e értelme kb még idén akarom megtartani a kocsit...utánna mercit akarok(de egy alfa is tetszik hogy rohadjon meg de utálom az olaszokat pedig)....abba megy át minden ebből(turbó,cooler,stb) mondeo meg vissza eredetire....
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.26 vasárnap, 11:44:20 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 12:28:19 »

Nemtudom van e értelme kb még idén akarom megtartani a kocsit...utánna mercit akarok(de egy alfa is tetszik hogy rohadjon meg de utálom az olaszokat pedig)....abba megy át minden ebből(turbó,cooler,stb) mondeo meg vissza eredetire....

Melyiket? C, E? És melyik motorral? 2,2?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 13:39:26 »

4 db cr  szelep 4db porlasztócsúcs 6 hónap gari ,mennyi a gyári?

250 ha jól emlékszem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 14:01:58 »

Melyiket? C, E? És melyik motorral? 2,2?

Gondolom nem OM606 lesz benne, pedig az tud rendesen  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 17:53:16 »

Gondolom nem OM606 lesz benne, pedig az tud rendesen  eplus2

hát pedig de... Grin
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 18:02:07 »

hát pedig de... Grin
nesze fék eplus2 http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=261149
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 18:02:33 »

hát pedig de... Grin
arra kicsi lesz az a turbo eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 21:16:40 »

arra kicsi lesz az a turbo eplus2

Dehogy lessz...de ma egy kövér indulásnál iszonyat kerregés jött elő... szomoru1
rákell néznem úgyérzem...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 21:28:01 »

hát pedig de... Grin

 eljen Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 21:32:09 »

Dehogy lessz...de ma egy kövér indulásnál iszonyat kerregés jött elő... szomoru1
rákell néznem úgyérzem...
motor vagy hajtás felöl?? szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 21:42:46 »

motor vagy hajtás felöl?? szomoru1

Nem tudtam kivenni...de csak durva parketta vége felé jön elő...
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:17:46 »

Megcsináltam az üzemanyag rendszer átmosást....szerintem sokkal szebben jár és mintha picit csendesebb lenne,bár az enyém mindig is szép halk volt.
Úgy döntöttem ezt a műveletet minden olajcserekor(nálam kb 15.000km) meg fogom csinálni.

Akit érdekel esetleg itt van kép meg videó a dologról:



http://www.youtube.com/watch?v=7UUlOU-VAQw

Akinek meg adalékolás meg kenés kell annak ezt ajánlom, ez a legjobb szerintem és a legtisztább anyag is. Ha a láncfűrészt megfelelően tudja kenni (ami nem keveset pörög) akkor az ide is elég lessz...persze megfelelő arányban adalékolva.

Szia,

Ez pontosan melyik cucc volt?
Tisztán nyomtad bele, vagy bekeverted?






Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:35:38 »



Pont ma vettem....uj flakonja van

tisztán ebből járatom, mig el nem fogy...
LIMO5170
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 19:38:52 »

Üdv!

Most akarok a porlasztók körül gumi tömítést cserélni. Azt akarom kérdezni hogy kenjek rájuk valami pasztát? Vagy csak simán fújam be szilikonnal hogy könnyeben be csússzon a helyére? Nem csináltam még ilyet, azt olvastam hogy hogy kell ki cserélni csak még ez nem világos. Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 20:17:04 »

Üdv!

Most akarok a porlasztók körül gumi tömítést cserélni. Azt akarom kérdezni hogy kenjek rájuk valami pasztát? Vagy csak simán fújam be szilikonnal hogy könnyeben be csússzon a helyére? Nem csináltam még ilyet, azt olvastam hogy hogy kell ki cserélni csak még ez nem világos. Köszi

nem kell azt kenegetni,tök fölösleges...kiveszed-berakod..ennyi...nem bonyolult.
Naplózva
gyoha
Vendég
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 23:07:39 »

Tapasztalat többeknél integet2

Sziasztok!

Megcsináltattam az AC cserét. Futottam vele egy felesleges kört , mivel az UNIX-nál vettem meg az alkatrészt és ugyan gyanús volt, hogy amit az ő programjuk hoz az egy belső AC de elhoztam, persze nem volt jó, vihettem vissza, még aznap megvettem a Bosch külső AC-t 26 000 Ft-ért. Szerintem ez elég jó ár, 1 év garanciával. Ha valakinek kell a srác száma, aki a szivattyúkat árulja, szívesen megadom. A hétvégén eszembe jutott, hogy rákötöm a régi szivattyút az akksira, kíváncsi voltam mit csinál, hát semmit, meg se nyikkan. Most már végképp nem értem, hogy mitől ment az autó?

Lenne hozzátok még egy kérdésem. Leginkább 2-es, 3-as fokozatban lehet érezni stabil 2500-3000-es fordulat tájékán (leginkább bekapcsolt tempomatnál) hogy folyamatosan rángat a motor. Természetesen nem járok ezekben a fokozatokban ilyen fordulattal, de itt lehet leginkább érezni, 5-ösben már szinte teljesen eltűnik a hosszabb áttétel miatt. Van tippetek?

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 23:33:32 »

Sziasztok!

Megcsináltattam az AC cserét. Futottam vele egy felesleges kört , mivel az UNIX-nál vettem meg az alkatrészt és ugyan gyanús volt, hogy amit az ő programjuk hoz az egy belső AC de elhoztam, persze nem volt jó, vihettem vissza, még aznap megvettem a Bosch külső AC-t 26 000 Ft-ért. Szerintem ez elég jó ár, 1 év garanciával. Ha valakinek kell a srác száma, aki a szivattyúkat árulja, szívesen megadom. A hétvégén eszembe jutott, hogy rákötöm a régi szivattyút az akksira, kíváncsi voltam mit csinál, hát semmit, meg se nyikkan. Most már végképp nem értem, hogy mitől ment az autó?

Lenne hozzátok még egy kérdésem. Leginkább 2-es, 3-as fokozatban lehet érezni stabil 2500-3000-es fordulat tájékán (leginkább bekapcsolt tempomatnál) hogy folyamatosan rángat a motor. Természetesen nem járok ezekben a fokozatokban ilyen fordulattal, de itt lehet leginkább érezni, 5-ösben már szinte teljesen eltűnik a hosszabb áttétel miatt. Van tippetek?
Pucold meg a MAF szenzort, nézd meg utána mit csinál
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:01:15 »

Pont ma vettem....uj flakonja van

tisztán ebből járatom, mig el nem fogy...
LIMO5170

thanks!
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:40:27 »

A hétvégén eszembe jutott, hogy rákötöm a régi szivattyút az akksira, kíváncsi voltam mit csinál, hát semmit, meg se nyikkan. Most már végképp nem értem, hogy mitől ment az autó?



[/quote]

Néha ment a szivattyú, néha nem. Utolsó pillanatban vetted ki, megállt volna az út szélén a gép.... taps
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:42:56 »

A hétvégén eszembe jutott, hogy rákötöm a régi szivattyút az akksira, kíváncsi voltam mit csinál, hát semmit, meg se nyikkan. Most már végképp nem értem, hogy mitől ment az autó?





Néha ment a szivattyú, néha nem. Utolsó pillanatban vetted ki, megállt volna az út szélén a gép.... taps
Nekem annyira el volt kopva a forgórész kommutátora, hogy már nem volt érintkező felület. Igazából fogalmam sincs mióta nem ment amíg meg nem állt. Amíg át tud folyni a szivattyú részén az olaj az adagoló szívja addig megy ha befordul egy olyan állásba, hogy pont zár akkor vége a dalnak. Mint nekem.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 20:52:58 »

Az uj turbó labdám, még nagyon az elején van.... eplus2
Csak sajna jövő hét után ér rá az esztergályos...

Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:01:59 »

Az uj turbó labdám, még nagyon az elején van.... eplus2
Csak sajna jövő hét után ér rá az esztergályos...


Legközelebb egy 1mX1m alutömböt raksz magad elé, hogy itt az új motorom nyes nyes taps
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:20:37 »

Az uj turbó labdám, még nagyon az elején van.... eplus2
Csak sajna jövő hét után ér rá az esztergályos...

Az esztergályosok nem változnak...  vigyor3 a meztelen nős újság még most is ott van az asztalon  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:24:50 »

Az a baj hogy még az enyém sincs kész csak megterveztem és ma lebeszéltem a szakival,de már 5db-ot kértek is a tuningmájszterek.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:27:17 »

Az a baj hogy még az enyém sincs kész csak megterveztem és ma lebeszéltem a szakival,de már 5db-ot kértek is a tuningmájszterek.... eplus2
én meg hagyom a picsbe a nyomásos vezérlést...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:45:04 »

én meg hagyom a picsbe a nyomásos vezérlést...

mert?....mi a fakk van megint?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:57:37 »

mert?....mi a fakk van megint?

gyenge benne a rugó, így 1,6-os nyomásnál teljes terhelésnél nem megy el teljesen a geo, gyak fojtja a motort. 3000 fölött halott, alig húz Undecided rugót kéne benne cserélnem, azt meg felénk sehol nem kapni, meg úgyis csak próbálgatással lehet kitapasztalni, hogy mekkora kéne...

most vákumos golyós szabályzót keresek... olyat nem tudod honnan lehetne venni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:05:53 »

gyenge benne a rugó, így 1,6-os nyomásnál teljes terhelésnél nem megy el teljesen a geo, gyak fojtja a motort. 3000 fölött halott, alig húz Undecided rugót kéne benne cserélnem, azt meg felénk sehol nem kapni, meg úgyis csak próbálgatással lehet kitapasztalni, hogy mekkora kéne...

most vákumos golyós szabályzót keresek... olyat nem tudod honnan lehetne venni??

Amit csinálok labdát abban cserélhető lessz a rugó... beka3
és honnan szeded a vákumot?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:09:13 »

és honnan szeded a vákumot?
vákumkörből vigyor3 ott van pl ami az egr állítómra ment. az fix vákum ott.

http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/fotok/Vakumszelep_bekotesi_rajz.pdf erről lenne szó, 10e pénzért adják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:25:26 »

vákumkörből vigyor3 ott van pl ami az egr állítómra ment. az fix vákum ott.

http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/fotok/Vakumszelep_bekotesi_rajz.pdf erről lenne szó, 10e pénzért adják

te tudod mit csinálsz..de ezért 1ft-ot nem adnék...az egr-s vákum meg nem jó szerintem...és az amugyis szabályozgatja a szelepekkel de nem úgy ahogy a turbóhoz neked jó lenne hanem ahogy az ecu-ba bevan irva az egr-hez....szerintem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:28:22 »

te tudod mit csinálsz..de ezért 1ft-ot nem adnék...az egr-s vákum meg nem jó szerintem...és az amugyis szabályozgatja a szelepekkel de nem úgy ahogy a turbóhoz neked jó lenne hanem ahogy az ecu-ba bevan irva az egr-hez....szerintem.


a jobb szélén van a szabályzó szelep. az előtt fix vákum van. pl onnan is le tudom kötni. a szelep után van ecu által szabályozva( a szelep által).


vagy van valami jobb ötleted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:45:56 »



a jobb szélén van a szabályzó szelep. az előtt fix vákum van. pl onnan is le tudom kötni. a szelep után van ecu által szabályozva( a szelep által).


vagy van valami jobb ötleted??

ja...de ez nem a te autód...ez gyárilag vákumos a turbó is..
nyomásos a legjobb...EMAP-os...ennyi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:47:31 »

ja...de ez nem a te autód...ez gyárilag vákumos a turbó is..
nyomásos a legjobb...EMAP-os...ennyi.
nem, de ez a része az enyémen is ilyen. csak egyszerűbb volt egy ilyen képet kirakni, mint kimenni és lefotózni vigyor3

EMAP mennyiből áll össze??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.