Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:37:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719206 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 21:45:20 »

Mondjuk "Ford Formula F 5W-30"? Elfogadható áron lenne az Ojashopnál.

"A Ford Formula F 5W-30 a Ford benzin- és dízelüzemő személygépkocsikhoz ajánlott, a legkorszerűbb Ford gépkocsik követelményei alapján fejlesztett üzemanyag takarékos motorolaj. A jelenleg forgalmazott és a közeljövőben gyártásba kerülő Ford modellek széles köréhez ajánlott.
Specifikáció:
ACEA A1/B1
Ford WSS-M2C-913 A és B, WSS-M2C-913-C"

Én mondjuk 2002-es vagyok...
A ford 5w-30 most 7100/5liter a cromaxnál, sokan használjuk ezt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 23:53:03 »

A ford 5w-30 most 7100/5liter a cromaxnál, sokan használjuk ezt.
Az 5l nem elég ha jól tudom...a 2x5l meg sok Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 00:17:58 írta csehors » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2012.03.09 péntek, 06:47:53 »

Mondjuk "Ford Formula F 5W-30"? Elfogadható áron lenne az Ojashopnál.

"A Ford Formula F 5W-30 a Ford benzin- és dízelüzemő személygépkocsikhoz ajánlott, a legkorszerűbb Ford gépkocsik követelményei alapján fejlesztett üzemanyag takarékos motorolaj. A jelenleg forgalmazott és a közeljövőben gyártásba kerülő Ford modellek széles köréhez ajánlott.
Specifikáció:
ACEA A1/B1
Ford WSS-M2C-913 A és B, WSS-M2C-913-C"

Én mondjuk 2002-es vagyok...
Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt mondom nagyon sokan használják a clubban az ajánlott Ford 5W30 olajat, minden probléma nélkül. Viszont a csere periódust 10-és 15 ezer Km között szokták megejteni. Természetesen vannak ennél sokkal jobb olajok, de mint mindenhol, a minőségnek ára van. Még valamit, nagyon sokan használják a Ford olajat, több száz ezer Km-ota, mióta meg van a gépezetük, minden probléma nélkül. A döntés természetesen a tulajdonosnál van, hogy ő milyen olaj mellé teszi le a voksot. Ártani nem fogsz vele, ha a Ford olajat használod. A töltési mennyiség 5.5 liter. A maradékot később elhasználhatod utántöltésre ha szükséges. A Mondeo-ra nem jellemző az olaj fogyasztás.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 06:50:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2012.03.09 péntek, 07:41:26 »

Az 5l nem elég ha jól tudom...a 2x5l meg sok Sad

Szia!  Van 1 literes kiszerelésben is, mint minden más olajból. 5+1=6 Wink  Wyctor fórumtársat is megkérdezheted, hogy mennyiért tud gyári olajat.
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:15:28 »


 könnyű kicserélni az AC pumpát, tudna valaki ebben segíteni?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2012.03.09 péntek, 10:01:55 »

könnyű kicserélni az AC pumpát, tudna valaki ebben segíteni?

Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezre van rögzítve. Kell hozzá egy 10-es Crova meg asszem egy csavarhúzó. Lehet hogy a műanyag burkolat levételéhez kell egy fogó is, régen volt már mikor cseréltem. Akna nélkül is hozzáférsz, bár úgy annyira nem kényelmes :-)
Sikerült szerezni?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2012.03.09 péntek, 13:01:58 »

Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezre van rögzítve. Kell hozzá egy 10-es Crova meg asszem egy csavarhúzó. Lehet hogy a műanyag burkolat levételéhez kell egy fogó is, régen volt már mikor cseréltem. Akna nélkül is hozzáférsz, bár úgy annyira nem kényelmes :-)
Sikerült szerezni?

Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 13:03:46 írta oxforte » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2012.03.09 péntek, 14:13:58 »

Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.

Nekem 200.000km körül ment tönkre a vízpumpa, meg az AC. Egyébként kopásokból lehet következtetni hogy mennyi km van a gépben kb. Váltógomb, pedálgumik, kormány, üléskárpit, könyöklő.... Bár ha külföldi autó, és nem tekerték akkor a szervizkönyv az első amit megmutat a nepper...... Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:55:08 »

Szia!  Van 1 literes kiszerelésben is, mint minden más olajból. 5+1=6 Wink  Wyctor fórumtársat is megkérdezheted, hogy mennyiért tud gyári olajat.
Úgy értettem, hogy ott csak 5l-es rendelhető...
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:00:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt mondom nagyon sokan használják a clubban az ajánlott Ford 5W30 olajat, minden probléma nélkül. Viszont a csere periódust 10-és 15 ezer Km között szokták megejteni. Természetesen vannak ennél sokkal jobb olajok, de mint mindenhol, a minőségnek ára van. Még valamit, nagyon sokan használják a Ford olajat, több száz ezer Km-ota, mióta meg van a gépezetük, minden probléma nélkül. A döntés természetesen a tulajdonosnál van, hogy ő milyen olaj mellé teszi le a voksot. Ártani nem fogsz vele, ha a Ford olajat használod. A töltési mennyiség 5.5 liter. A maradékot később elhasználhatod utántöltésre ha szükséges. A Mondeo-ra nem jellemző az olaj fogyasztás.
Tisztelettel László!
Kedves László!

Korábban én is mindig 15-16e között cseréltem az olajat (Samara, Lancer)...Nem is tudom miért 18.000km-re állítottam be a figyelmeztetőmet az excel táblában Undecided talán a szerelő ismerősöm ajánlotta 1 éve amikor megvettem a Mondit és rögtön cseréltettem az olajat. Most döbbentem rá én is, hogy a 18.000km 96%-ánál vagyok nem pedig a 15.000-nek rinya Most már túl akarok esni rajta, mert jövő hétvégén beleteszek 7-800-at újra.
Nekem egyáltalán nem kellet még utána töltenem 1 év (és 17e km  Embarrassed) alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 20:10:34 írta csehors » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:49:25 »

Úgy értettem, hogy ott csak 5l-es rendelhető...
Nem, rendelhető 1 l is, csak az picit drágábbra jön ki, olyan 1520 körül volt, pont ma rendeltem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 20:58:21 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:50:15 »

Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.

hello

Én most cseréltem kb 2 hete. Úgy a legegyszerűbb ha meg emeled a jobb hátulját be indítod az autó és oda fekszel mellé és meg fogod hogy működik-e.
Ha esetleg nem működik körbe kocogtatod akkor elfog indulni, de ha már meg állt egyszer akkor a körbe kocogtatás már sokat nem használ. Ha esetleg akkor pont megy az még nem jelenti azt hogy jó Smiley csak lehet hogy pont akkor működik. Van egy cég KO-CSi kft google ba meg találod csak AC pumpákkal foglalkoznak, nekem mindenki mondta hogy 30körül van a gyári bosch de annyiért nem találtam csak 50-60 ért. Ennél a cégnél van egy teljesen ugyanolyan 25ért a csatlakozó más de simán össze saruzva jó lesz. Én azóta így használom minden probléma nélkül. Ha már tudod mit kell csinálni akkor kb 10 perc a csere. Nem egy bonyolult dolog. Üdv
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:51:59 »

tegnap próbáltam mit megy a gép, 180nál 3800as fordulat megállt mint a szög, nektek mennyit megy? ez sima TDDI minden flanc nélkül.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:55:34 »

tegnap próbáltam mit megy a gép, 180nál 3800as fordulat megállt mint a szög, nektek mennyit megy? ez sima TDDI minden flanc nélkül.
Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:59:20 »

Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor  eplus2
Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset... vigyor3  igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:02:10 »

Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset... vigyor3  igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
Sok tényező befolyásol, pl. időjárás, már egy pár fokos lejtő, emelkedő sem mindegy, meg a gumik nyomása, mérete, a comp-ba mire van programozva stb. ilyen maxra hegyzetett tempónál ez mindd számít.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:02:49 »

Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset... vigyor3  igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
annyit még 90le-val is ment nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:04:59 »

Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset... vigyor3  igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...

nekem a kombi 180-nál(óra) még lódul ha adok egy kövéret chip nélkül.... és sztem itt ott kifujdogáló turbócsövekkel.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:11:14 »

Sok tényező befolyásol, pl. időjárás, már egy pár fokos lejtő, emelkedő sem mindegy, meg a gumik nyomása, mérete, a comp-ba mire van programozva stb. ilyen maxra hegyzetett tempónál ez mindd számít.
Hát a fene tudja, azért 180 és 220 között ég meg a föld a különbség...180-ra ugy ugrik fel a mai napig mint ha 3.-ban lenne...ha nekiállok előzni egyszerre mondjuk 3-autót110-120-ról, mire végzek már 180+-ról fékezek vissza, mert pikk-pakk ott van (persze 5.-ben) azt annyira lazán eléri, hogy észre sem veszi az ember...a 220-hoz már másképp kell hozzáállni, de a 6-os váltóval még nem is próbáltam.  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:22:39 »

Hát a fene tudja, azért 180 és 220 között ég meg a föld a különbség...180-ra ugy ugrik fel a mai napig mint ha 3.-ban lenne...ha nekiállok előzni egyszerre mondjuk 3-autót110-120-ról, mire végzek már 180+-ról fékezek vissza, mert pikk-pakk ott van (persze 5.-ben) azt annyira lazán eléri, hogy észre sem veszi az ember...a 220-hoz már másképp kell hozzáállni, de a 6-os váltóval még nem is próbáltam.  vigyor3
Azt tudom a téli 16" guma volt a nyári 18" a két méret között nekem GPS szerint 100-nál 10km/h volt az eltérés, és nagyobb sebességnél ez nyilván több is.
Az autó megtankolva 4 személlyel +340kg hamar összejön az a 180-220 difi. De minek ezen rugózni mikor 130km/h nál úgysem mehetünk többel  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:24:12 »

Azt tudom a téli 16" guma volt a nyári 18" a két méret között nekem GPS szerint 100-nál 10km/h volt az eltérés, és nagyobb sebességnél ez nyilván több is.
Az autó megtankolva 4 személlyel +340kg hamar összejön az a 180-220 difi. De minek ezen rugózni mikor 130km/h nál úgysem mehetünk többel  hehe
Ez igaz, csak pont ezt kérdezték, hogy mennyit megy... vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:30:43 »

Ez igaz, csak pont ezt kérdezték, hogy mennyit megy... vigyor3 wave

Azért kérdeztem mert nekem ilyen 160 ig pikk pakk fen van de onnantól már nagyon nem akaródzik menni. Ebből meg már tudok gondolkodni hogy nézegessem e a kocsit vagy jó ahogy van. Mert lehet hogy egy chip tényleg elkélne rá. Meg mondjuk egy szívósor takarítás sem ártana  Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:43:33 »

Azért kérdeztem mert nekem ilyen 160 ig pikk pakk fen van de onnantól már nagyon nem akaródzik menni. Ebből meg már tudok gondolkodni hogy nézegessem e a kocsit vagy jó ahogy van. Mert lehet hogy egy chip tényleg elkélne rá. Meg mondjuk egy szívósor takarítás sem ártana  Undecided
Hát az bizony nem, meg egr dugózás sem, meg vannak még fojtó dolgok a kipufogó oldalon is amik akadályozzák a gázáramlást ilyen terheléses állapotban... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:48:19 »

Hát az bizony nem, meg egr dugózás sem, meg vannak még fojtó dolgok a kipufogó oldalon is amik akadályozzák a gázáramlást ilyen terheléses állapotban... eplus2
pl középdob eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:02:16 »

pl középdob eplus2

volt a mondeo előt egy 1.6 16v astrám annak vágtam ki a középdobját de olyan konzerv doboz hangja lett hogy hihetetlen.  Shocked szerintetek ha már csináltatok chipet akkor jó a fix turbo vagy szerváljak rá egy változót? van értelme a cserének akkor?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:04:45 »

pl középdob eplus2
Arra az üres dobra gondolsz középen..? eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:08:54 »

volt a mondeo előt egy 1.6 16v astrám annak vágtam ki a középdobját de olyan konzerv doboz hangja lett hogy hihetetlen.  Shocked szerintetek ha már csináltatok chipet akkor jó a fix turbo vagy szerváljak rá egy változót? van értelme a cserének akkor?
azért a változós nem annyi, hogy gondolsz egyet és felrakod. vagyis igen vigyor3, de meg kell oldani a szabályzásukat Wink

amúgy te tudod, hogy mi kell neked vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:09:33 »

Arra az üres dobra gondolsz középen..? eplus2
az üres gyárilag?? wow1

a hátsó dob milyen?? átmenő, vagy "keringős" vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:14:37 »

az üres gyárilag?? wow1

a hátsó dob milyen?? átmenő, vagy "keringős" vigyor3
Szerintem keringős, de nem lehetnek benne nagy akadályok... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:15:14 »

Szerintem keringős, de nem lehetnek benne nagy akadályok... vigyor3
szét kéne egyet berhelni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:16:49 »

szét kéne egyet berhelni eplus2
Hever egy nálam.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:18:45 »

Hever egy nálam.... eplus2
milyen állapotú?? kéne még1 az ST optikhoz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:25:25 »

milyen állapotú?? kéne még1 az ST optikhoz vigyor3
Majd meglátod...faceliftes fekete színű TDCi-é  eplus2  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:27:39 »

Majd meglátod...faceliftes fekete színű TDCi-é  eplus2  hehe
oks worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2012.03.10 szombat, 09:37:45 »

hello

Én most cseréltem kb 2 hete. Úgy a legegyszerűbb ha meg emeled a jobb hátulját be indítod az autó és oda fekszel mellé és meg fogod hogy működik-e.
Ha esetleg nem működik körbe kocogtatod akkor elfog indulni, de ha már meg állt egyszer akkor a körbe kocogtatás már sokat nem használ. Ha esetleg akkor pont megy az még nem jelenti azt hogy jó Smiley csak lehet hogy pont akkor működik. Van egy cég KO-CSi kft google ba meg találod csak AC pumpákkal foglalkoznak, nekem mindenki mondta hogy 30körül van a gyári bosch de annyiért nem találtam csak 50-60 ért. Ennél a cégnél van egy teljesen ugyanolyan 25ért a csatlakozó más de simán össze saruzva jó lesz. Én azóta így használom minden probléma nélkül. Ha már tudod mit kell csinálni akkor kb 10 perc a csere. Nem egy bonyolult dolog. Üdv

Köszi, megkeresem Őket !
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2012.03.10 szombat, 12:37:29 »

Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor  eplus2

Én tavaly mentem 190 és 215 között vele egy órán át, igaz, taposni kellett már neki. Az ismerősünk X5-ét követtem  eplus2 2 személy, plusz csomagok.
Pár hete viszont 180-190 fölé nem akart menni, és hallom is, hogy valahol kifúj, ezért akarom a tesztet megcsinálni pumpával.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2012.03.10 szombat, 15:56:35 »

Én tavaly mentem 190 és 215 között vele egy órán át, igaz, taposni kellett már neki. Az ismerősünk X5-ét követtem  eplus2 2 személy, plusz csomagok.
Pár hete viszont 180-190 fölé nem akart menni, és hallom is, hogy valahol kifúj, ezért akarom a tesztet megcsinálni pumpával.
Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2012.03.10 szombat, 17:47:53 »

Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.

Én tudok  eplus2 de természetesen nem itthon volt, hanem a német autobahn-on.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:30:46 »

Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.

Én tavaly nyáron éjjel az M7 essen majdnem végig 180 al pedertem  vigyor3 szlovén határtól az M0 ásig, nagy mázlim lehetett de még nem kaptam csekket  pias
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 18:40:36 írta turpy » Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:46:04 »

Ma ki pucoltam a szívósort amennyire tudtam meg le dugóztam a EGR szelepet is. és az egr szelep alatt a csöveken láttam némi olaj folyást a turbo csövem épp. honnan jöhet az olaj mert 1 óra nézelődés és bontogatás után meg untam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 11:17:47 »

kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni... eplus2



Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 11:41:07 »

kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni... eplus2

eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 11:41:28 »

víz/methanol befecskendezéssel próbálkozott már valaki?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:56:14 »

kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni... eplus2

te csak úgy eszed a turbólabdákat... nyes a camozzi szeleppel épített labda nem lett jó?  http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg634736#msg634736
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 15:17:58 »

te csak úgy eszed a turbólabdákat... nyes a camozzi szeleppel épített labda nem lett jó?  http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg634736#msg634736

az csak egy ideiglenes megoldás lett volna mindenképp...ez az egyedileg tervezett labda az istenkirály...csak nem olcsó...anyagárba,munkadijjal 15.000ft kb.
De ezzel nagyon pengén be lehet lőni a turbót és nekem ez kell.... eljen eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:02:08 »

HZsolt92...látod nemis kell irnom a lengyel csávónak, ma kaptam egy 130LE TDCI csupasz motort ingyen... eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:18:40 »

HZsolt92...látod nemis kell irnom a lengyel csávónak, ma kaptam egy 130LE TDCI csupasz motort ingyen... eplus2

Honnan szereztél te olyat ingyé'?  eplus2 Amúgy,minek neked az? Kicseréled a Di blokkot Ci-re?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:27:13 »

Honnan szereztél te olyat ingyé'?  eplus2 Amúgy,minek neked az? Kicseréled a Di blokkot Ci-re?

Nekem csak a hengerfej kell belőle..tunyingnak
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:32:03 »

Nekem csak a hengerfej kell belőle..tunyingnak

Óhhh értem  taps Akkor még mindig nincsen készen a verda teljesen? Vagy ilyen alkalom soha nem is lesz?  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:35:31 »

Óhhh értem  taps Akkor még mindig nincsen készen a verda teljesen? Vagy ilyen alkalom soha nem is lesz?  eplus2

Az már egy másik fokozat lessz....ami azért előtte átlessz mégegyszer gondolva... eplus2
a héten összerakom az uj labdával és chip..meg most adagoló csere lessz hamarosan.... szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.