Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:24:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719177 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:22:06 »

Sima fix geos.
Akkor a vákumszelepek kilőve... Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:29:21 »

Akkor a vákumszelepek kilőve... Roll Eyes

Átnéztem a csöveket, a szívósort is de sehol nem látok szivárgást vagy kifújást. De nagyon idegesitö hogy egy romhalmaz kamazt nem tudok meg előzni  rinya 3 óra állás után meg megint megy. Kis idő után meg megint lomha. Ugyanaz a tünet mint amikor repedt turbó csövem volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:45:45 »

Átnéztem a csöveket, a szívósort is de sehol nem látok szivárgást vagy kifújást. De nagyon idegesitö hogy egy romhalmaz kamazt nem tudok meg előzni  rinya 3 óra állás után meg megint megy. Kis idő után meg megint lomha. Ugyanaz a tünet mint amikor repedt turbó csövem volt.
Gyári diag lesz a vége...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:49:32 »

Gyári diag lesz a vége...

Hát lehet ez lesz a vége, csak remélem hogy nem hozz nagy hibát...  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2012.04.10 kedd, 01:10:46 »

Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.

Nem lehet, hogy a tankban vákum van? Miután megtorpant, állj meg, és csavard le a tanksapkát.
Mennyi go van a tankban? Szűrőt mikor cseréltél?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2012.04.10 kedd, 01:33:22 »

Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.

Köszi a választ.

Csak tipp, az akku alatti relé? Talán az működteti az ac-t. Másik tipp hengerfej hőfok 120C-nál eléggé lebutítja az autót, esetleg menüben figyelni a hőfokot, hátha rossz a hőmérsékletmérés.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2012.04.10 kedd, 05:52:47 »

Nem lehet, hogy a tankban vákum van? Miután megtorpant, állj meg, és csavard le a tanksapkát.
Mennyi go van a tankban? Szűrőt mikor cseréltél?

félig volt a tank, kb 4 hónapja cseréltem szűrőt a nagy hidegekben
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2012.04.10 kedd, 05:53:42 »

Csak tipp, az akku alatti relé? Talán az működteti az ac-t. Másik tipp hengerfej hőfok 120C-nál eléggé lebutítja az autót, esetleg menüben figyelni a hőfokot, hátha rossz a hőmérsékletmérés.


hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2012.04.10 kedd, 08:55:19 »


hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi


A relétől beindul, azán minden előjel nélkül megáll menet közben. Aztán lehet hogy több napig sem indul, nem csinálsz semmit, majd megint jó akár több napig. Teljesen összefüggéstelenül. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:45:15 »


hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi


Aktiválod a műszertesztet, és figyeled a hőmérsékletet:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:49:59 »

Sziasztok!
Minap nézelődtem a motortérben és a termosztát ház alján némi szivárgást tapasztaltam. Ma jobban nekiveselkedtem a dolognak de csak rosszabb lett a probléma viszont, hogy az alsó csavar örökhajtós lett de nem a csavar hanem a termosztát házban lévő anya kilazult ezért csöpögött eddig is de most még jobban sem húzni sem kicsavarni most nem tudom. Vlaki tud segíteni egy bontott TDDI termosztátházzal?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2012.04.10 kedd, 15:05:09 »

Sziasztok!
Minap nézelődtem a motortérben és a termosztát ház alján némi szivárgást tapasztaltam. Ma jobban nekiveselkedtem a dolognak de csak rosszabb lett a probléma viszont, hogy az alsó csavar örökhajtós lett de nem a csavar hanem a termosztát házban lévő anya kilazult ezért csöpögött eddig is de most még jobban sem húzni sem kicsavarni most nem tudom. Vlaki tud segíteni egy bontott TDDI termosztátházzal?

Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2012.04.10 kedd, 18:38:57 »

Aktiválod a műszertesztet, és figyeled a hőmérsékletet:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0

Ma teljesen jó volt semmi probléma nem adódott. Ezt a relét ki fogom cserélni és ha ezt fogja csinálni akkor meg fogom nézni a hőmérsékletet is. Esetleg gázpedál motor vagy map szenzor nem okozhat ilyet? Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2012.04.10 kedd, 21:16:37 »

Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva. integet2
Hmmm Sufni tuning ez tetszik megpróbálom ha nem jutok vele akkor jelentkezek.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2012.04.11 szerda, 08:10:05 »

Hmmm Sufni tuning ez tetszik megpróbálom ha nem jutok vele akkor jelentkezek.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kifúrnád a termosztát házba öntött csavarokat, probáld meg EPOKITT ragasztóval beragasztani. A ragasztó megfelelően erős, olaj, és üzemanyag álló, és tökéletes a hőálló képessége is. Amire ügyelni kell az a ragasztás előtti felület tisztitás és megfelelő zsirtalanitás. Én minden képp megpróbálnám. A ragasztóról annyit, én annak idején kerti motoros kapának a tengely kapcsoló ferodolokat ragasztottam vele és többet nem volt vele gond. Azért itt nincs akkora terhelés.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2012.04.11 szerda, 10:06:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kifúrnád a termosztát házba öntött csavarokat, probáld meg EPOKITT ragasztóval beragasztani. A ragasztó megfelelően erős, olaj, és üzemanyag álló, és tökéletes a hőálló képessége is. Amire ügyelni kell az a ragasztás előtti felület tisztitás és megfelelő zsirtalanitás. Én minden képp megpróbálnám. A ragasztóról annyit, én annak idején kerti motoros kapának a tengely kapcsoló ferodolokat ragasztottam vele és többet nem volt vele gond. Azért itt nincs akkora terhelés.
Tisztelettel László!

Nem kell fúrni az anyát, simán kifordul a műanyag házból. Ezzel meg is nyílt a furat az átmenő csavarhoz eplus2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2012.04.11 szerda, 18:35:33 »

Nem kell fúrni az anyát, simán kifordul a műanyag házból. Ezzel meg is nyílt a furat az átmenő csavarhoz eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Köszonom az infót. Ezt nem tudtam, mert még nem volt vele problémám. Mindig tanul az ember.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2012.04.11 szerda, 20:00:26 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék. 2001-es Mondeo TDDI motorja ma elkezdet alapjáraton rángatózni.800-1200 fordulat között jár a motor alapjáraton. Az autó teljesítménye nem változott,füstje nincs,könnyen indúl csak az alapjárat ingadozik idegesítően.
Szűrő 1 hete volt cserélve, ü.a szivattyú kb 2 hónapja.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm!
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2012.04.11 szerda, 20:46:59 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék. 2001-es Mondeo TDDI motorja ma elkezdet alapjáraton rángatózni.800-1200 fordulat között jár a motor alapjáraton. Az autó teljesítménye nem változott,füstje nincs,könnyen indúl csak az alapjárat ingadozik idegesítően.
Szűrő 1 hete volt cserélve, ü.a szivattyú kb 2 hónapja.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm!
A generátort csekkold le.mérj töltést,és ellenőrizd a kiegfűtést ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2012.04.11 szerda, 20:47:34 »

Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2012.04.11 szerda, 20:48:53 »

Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Ac pumpád van?Hogy van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2012.04.11 szerda, 20:55:09 »

Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Indulj el az autó jobb oldalán és a hátsó kelék elött álj meg feküdj alá és nézd meg a rossz AC pumpád. Csere ko-csi kft.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:17:00 »

Indulj el az autó jobb oldalán és a hátsó kelék elött álj meg feküdj alá és nézd meg a rossz AC pumpád. Csere ko-csi kft.
Köszi!
Elsőkörben nekem is ez ugrott be. Ennek nem kéne valami hibakódot dobnia?
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:55:33 »

A generátort csekkold le.mérj töltést,és ellenőrizd a kiegfűtést ha van.

Kösz a tippet!

A kiegfütést honnan látom,hogy van-e? (és hogyan ellenörzöm?)
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:24:19 »

Ac pumpád van?Hogy van?
Nem tudom, hogy hogy van, de van! Majd holnap kiderül.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2012.04.11 szerda, 23:01:54 »

Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.

Köszi a választ.

Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment  így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 06:45:36 »

Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment  így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.

Gázpedál motor? 2002-es az nem bovdenes?
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:23:19 »

Sziasztok

Van egy MK III mondeóm 2001 es 85 kw os  és elkezdett folyni a szervó olaj a szivattyúból kijövő cső mellett . Nem a hollandernél hanem a cső és a hollander között .

tud valaki egy gyári képet küldeni ? Szerelhető e vagy valamilyen tömités cserével megoldható ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:01:22 »

Gázpedál motor? 2002-es az nem bovdenes?
nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 12:46:37 »

Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment  így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.

Map szenzor? Nemtom neked van e egyáltalán?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:13:26 »

Map szenzor? Nemtom neked van e egyáltalán?
map az összesben van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 15:54:49 »

 Sziasztok !
Új jelenségem van a mondimmal, ki tud segíteni?? Azt csinálja, hogy a gázadásra alig reagál, szinte mintha nem is lenne turbos az autó. Nem akar egy picit se megindulni tetű lassan gyorsul fel,alig éri el a 80-at is, hiába nyomom neki a gázt picit-közepesen-vagy padlon nem reagál. Mi lehet a baja?? A gázpedál megy tönkre vagy mi?? a műszerfalon semmi nem világít.  előre i köszi
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 18:56:27 »

Sziasztok !
Új jelenségem van a mondimmal, ki tud segíteni?? Azt csinálja, hogy a gázadásra alig reagál, szinte mintha nem is lenne turbos az autó. Nem akar egy picit se megindulni tetű lassan gyorsul fel,alig éri el a 80-at is, hiába nyomom neki a gázt picit-közepesen-vagy padlon nem reagál. Mi lehet a baja?? A gázpedál megy tönkre vagy mi?? a műszerfalon semmi nem világít.  előre i köszi

Nekem most dettó ugyanez van. Csak néha csinálja nem mindig. De az figyeltem meg ha játszadozok a gázzal finoman akkor megindul. Meg az van még ha oda lépek akkor ránt egyet és úgy indul meg, mintha a köztes nyomást nem érezte volna csak a benyomott gázt. Volt már valakinek hasonló?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2012.04.13 péntek, 08:41:46 »

Nekem most dettó ugyanez van. Csak néha csinálja nem mindig. De az figyeltem meg ha játszadozok a gázzal finoman akkor megindul. Meg az van még ha oda lépek akkor ránt egyet és úgy indul meg, mintha a köztes nyomást nem érezte volna csak a benyomott gázt. Volt már valakinek hasonló?

Többen küzdöttünk már erőtlenséggel /nyomatékhiánnyal/ itt. VGT-s turbó lekokszolódhat, turbócső kirepedhet, szívósor eltömődhet, porlasztó tönkremehet, katalizátor eltömődhet....... Mindkét autón turbónyomást mérnék először, de lehet hogy nem ugyanarról a hibáról van szó a két autón.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2012.04.13 péntek, 09:21:42 »

Többen küzdöttünk már erőtlenséggel /nyomatékhiánnyal/ itt. VGT-s turbó lekokszolódhat, turbócső kirepedhet, szívósor eltömődhet, porlasztó tönkremehet, katalizátor eltömődhet....... Mindkét autón turbónyomást mérnék először, de lehet hogy nem ugyanarról a hibáról van szó a két autón.


fix turbom van torbo csöveimjók szivosorom tiszta. Porlasztok tuti jok mert időnként csinálja ac pumpám új most teljessen jó pár napja.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2012.04.13 péntek, 09:52:09 »



fix turbom van torbo csöveimjók szivosorom tiszta. Porlasztok tuti jok mert időnként csinálja ac pumpám új most teljessen jó pár napja.

Ez sem lesz egyszerű.... T.bánya körül nem jársz valamikor???
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2012.04.13 péntek, 15:18:52 »

Ez sem lesz egyszerű.... T.bánya körül nem jársz valamikor???

30km re lakok tbányától Esztergom fele. jövőhéten valamikor?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2012.04.13 péntek, 16:08:26 »

30km re lakok tbányától Esztergom fele. jövőhéten valamikor?

Szerdától szombatig napközben itt vagyok, írj pü-t mikor jössz integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:26:10 »

valaki nem tudja, hogy milyen cikkszámú MAP szenzor van a tddi-kben?? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2012.04.14 szombat, 01:56:36 »

valaki nem tudja, hogy milyen cikkszámú MAP szenzor van a tddi-kben?? worship

4S7Q 9F479 AA vagy 1S7A-9F479-AA

de az unix oldalán meg ez van: 1.993.076
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.14 szombat, 02:07:09 írta turpy » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:14:56 »

4S7Q 9F479 AA vagy 1S7A-9F479-AA


igen ezek a gyári cikkszámok, csak kérdés, hogy milyen van a tddi-kben vigyor3 1S7A-9F479-AA-ból már van 2db, de rosszabb, mint az eredetimmel falbav
szóval azt kéne tudnom, hogy milyet vegyek bele, hogy újra olyan legyen, mint régen vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:20:00 »

igen ezek a gyári cikkszámok, csak kérdés, hogy milyen van a tddi-kben vigyor3 1S7A-9F479-AA-ból már van 2db, de rosszabb, mint az eredetimmel falbav
szóval azt kéne tudnom, hogy milyet vegyek bele, hogy újra olyan legyen, mint régen vigyor3

az unix oldalán meg ez van: 1.993.076, tönkre ment az eredetid? Hogy vetted észre? Néha nekem is el lustul, csak egy adott ford. számig forog a motor 2100-2200kb meg azt is meg figyeltem ha nem megy és játszok a gázzal akkor megindul. De nem mindig, csak néha csinálja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:20:26 »

az unix oldalán meg ez van: 1.993.076
ezzel nem vagyok előrébb sajna, a szenzorokon az előtte leírt cikkszámok vannak.

ECAT szerint: nekem ez kéne: 1S7A-9F479-AA

ezt írja:
15-09-2003 előtt 1C1A-9F479-AA, utána 4S7Q 9F479 AA

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:23:12 »

az unix oldalán meg ez van: 1.993.076, tönkre ment az eredetid? Hogy vetted észre? Néha nekem is el lustul, csak egy adott ford. számig forog a motor 2100-2200kb meg azt is meg figyeltem ha nem megy és játszok a gázzal akkor megindul. De nem mindig, csak néha csinálja.
csak kicseréltem vigyor3 egy ST-TDCI-ből származóra. aztán buktam 10-15le-t Undecided amúgy miután Bunyek kimérte, kiderült, hogy rossz volt. viszont a régivel meg jobban ment.

ha adnék neki egy állandó max nyomás jelet, meg egy 40°C-os levegő hőmérsékletet, akkor hogy alakulna a fogyi?? mert ugye, akkor mindig max nyomást lát, mindig max mennyiséget adna...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:30:10 »

csak kicseréltem vigyor3 egy ST-TDCI-ből származóra. aztán buktam 10-15le-t Undecided amúgy miután Bunyek kimérte, kiderült, hogy rossz volt. viszont a régivel meg jobban ment.

ha adnék neki egy állandó max nyomás jelet, meg egy 40°C-os levegő hőmérsékletet, akkor hogy alakulna a fogyi?? mert ugye, akkor mindig max nyomást lát, mindig max mennyiséget adna...

Hát a puding próbája az evés! Elméletileg akkor levegő dúsabb lenne kevesebbet kellene lennie. Elvileg!!!  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:31:47 »

Hát a puding próbája az evés! Elméletileg akkor levegő dúsabb lenne kevesebbet kellene lennie. Elvileg!!!  vigyor3
mondjuk a régivel jobban is evett. most 5,5 alatt nem járok el vele, ha nem nyomom neki, akkor sem, alőtte meg simán voltak 5-5,2-es értékek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:33:29 »

ezzel nem vagyok előrébb sajna, a szenzorokon az előtte leírt cikkszámok vannak.

ECAT szerint: nekem ez kéne: 1S7A-9F479-AA

ezt írja:
15-09-2003 előtt 1C1A-9F479-AA, utána 4S7Q 9F479 AA



kovacsauto.hu n meg ezeket találtam

FACET:

10.3076/S 
10.3076/LA 
10.3076/SZ 

20és25 között vannak
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:36:22 »

mondjuk a régivel jobban is evett. most 5,5 alatt nem járok el vele, ha nem nyomom neki, akkor sem, alőtte meg simán voltak 5-5,2-es értékek

aztaaa nekem ilyen stabil 6 felett eszik ilyen normál autózós tempóban max 2500ig pörgetve. nem száguldozva. mondjuk nekem rá is férne egy frankó át vizsgálás hogy minden meg felelően működik e. de szerintem kajálhatna kevesebbet is... legalábbis jó lenne ...  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:52:58 »

országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött vigyor3 mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2012.04.14 szombat, 02:59:27 »

országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött vigyor3 mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki

valami nagyobb collert szeretnék nem sokkal csak egy kicsivel meg a fix turboval kicsit variálni hogy kicsit hamarabb térjen észhez ezt még nem tudom hogyan kellene gondolom a rúddal kellene valamit okoskodni. meg egy chip jó lenne akkor már szerintem ez is tudna 6 alatt menni. amibe ha jól bele gondolok még befektetésnek is jó lenne. meg hát ugye lehetne meglepetést szerezni egy két fiatal bmw s figurának...  hehe beka3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.