Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:04:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719056 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7800 Dátum: 2012.05.12 szombat, 22:15:06 »

Hy

Meg volt a chiptuning!!!
Simán elbírja és sokkal sokkal dinamikusabb az autó! 25% lett rá téve és nagyon jól megy!
Majd csinálok videót előtte utána milyen volt!!!

Köszi Bunyek!!!

Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 07:55:27 »

Tisztelt Fórumtársak!
Kiváló minőségű, különböző tipusú, tömitő, és csavarrögzitő, anyagok. www.automax-online.hu oldalon a karbantartás menüben, igen kedvező áron. (Elring profi német márka)
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.13 vasárnap, 08:00:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 11:03:03 »

Hy

Meg volt a chiptuning!!!
Simán elbírja és sokkal sokkal dinamikusabb az autó! 25% lett rá téve és nagyon jól megy!
Majd csinálok videót előtte utána milyen volt!!!

Köszi Bunyek!!!


1500 körül odalépve füst mennyi?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 11:10:27 »

1500 körül odalépve füst mennyi?

Nekünk is Bunyeknél csinálták. Az első verzióban nem füstölt 1500tól,de akkor nem ment annyira,kicsi anyagot adtunk hozzá,így füstöl,de megy,mint atom  eplus2

Igaz a mienk az Ci,de ahogy látom,neked is az van  integet2
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 13:05:56 »

1500 körül odalépve füst mennyi?


Nincs füst, még teljesen füst mentes.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:26:42 »

Hy

Meg volt a chiptuning!!!
Simán elbírja és sokkal sokkal dinamikusabb az autó! 25% lett rá téve és nagyon jól megy!
Majd csinálok videót előtte utána milyen volt!!!

Köszi Bunyek!!!


Örülök hogy tetszik... eljen
Az enyémre sajna megint nem jutott idő... szomoru1  nembaj legalább benntlesznek a big csúcsok is addigra ha megjönnek végre.... eplus2
Na akkor lesszek kiváncsi a vasra igazán....
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:41:16 »

Örülök hogy tetszik... eljen
Az enyémre sajna megint nem jutott idő... szomoru1  nembaj legalább benntlesznek a big csúcsok is addigra ha megjönnek végre.... eplus2
Na akkor lesszek kiváncsi a vasra igazán....

Tetszik hát! Haza fele volt idő élvezkedni. Nagy jó lett lestem hogy füstöl e de semmi. Ja a tiedre kíváncsi leszek, most is nagyon jó.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:41:35 »

Örülök hogy tetszik... eljen
Az enyémre sajna megint nem jutott idő... szomoru1  nembaj legalább benntlesznek a big csúcsok is addigra ha megjönnek végre.... eplus2
Na akkor lesszek kiváncsi a vasra igazán....
sikerül szerezni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:29:42 »

sikerül szerezni??

megvan rendelve a gyártótól...haver azt mondta péntekre lehet ideér...eddig nem jött...enyém lessz a próba... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.13 vasárnap, 17:36:56 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:32:36 »

megvan rendelve a gyártótól...haver azt mondta pénzekre lehet ideér...eddig nem jött...enyém lessz a próba... eplus2
na várom eljen taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 19:34:15 »

De van. Egyrészes. Kell?
Köszi de megoldottam!sry
már csak ki kell pucolni meg az egr-t lefalazni és minden rendben aztán megy programozásra!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 23:56:22 »

Tisztelt Fórumtársak!
Kiváló minőségű, különböző tipusú, tömitő, és csavarrögzitő, anyagok. www.automax-online.hu oldalon a karbantartás menüben, igen kedvező áron. (Elring profi német márka)
Tisztelettel László!
Kedves László!
Tudsz nekem abban tanácsot adni, hogy pl a porlasztócsúcsok tömítéséhez melyiket vegyem? Sajnos vettem már tömítőt ami száz csilliárd fokig is kibírja, de pont a gázolajat/benzint nem, és itt sem taglalja a leírás ezeket, csak annyit mond, hogy különböző olajoknak ellenáll.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 07:57:45 »

Kedves László!
Tudsz nekem abban tanácsot adni, hogy pl a porlasztócsúcsok tömítéséhez melyiket vegyem? Sajnos vettem már tömítőt ami száz csilliárd fokig is kibírja, de pont a gázolajat/benzint nem, és itt sem taglalja a leírás ezeket, csak annyit mond, hogy különböző olajoknak ellenáll.

porlasztócsúcsokhoz? fém a fémen réz tömités van, nem kell oda semmilyen paszta...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 08:20:27 »

Kedves László!
Tudsz nekem abban tanácsot adni, hogy pl a porlasztócsúcsok tömítéséhez melyiket vegyem? Sajnos vettem már tömítőt ami száz csilliárd fokig is kibírja, de pont a gázolajat/benzint nem, és itt sem taglalja a leírás ezeket, csak annyit mond, hogy különböző olajoknak ellenáll.
Kedves Mad-V!
A porlasztókhoz nem használunk tömitő pasztát. A porlasztó csúcsok alá tipus függően, réz tüzkarikát, vagy speciális szilikon alapú O gyürüt használunk. A résolaj csövekhez is O gyürüket használunk. A magasnyomásu üza csöveknél a csövég kiképzése adja a tömitést.(ezért nem szabad túlhuzni) A porlasztó csúcsoknál van még egy, szelep fedél gumi tömitő gyürű. Az általam javasolt, igen jó minőségű tömitő anyagokat a motor bármely részén felhasználhatod a porlasztók kivételével. Pl olajteknő, olajleeresztő csavar, sebváltóház, termosztátház stb...stb.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.14 hétfő, 11:16:11 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 09:08:46 »

Köszi de megoldottam!sry
már csak ki kell pucolni meg az egr-t lefalazni és minden rendben aztán megy programozásra!


 eljen

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7815 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 09:17:58 »

van egy kis gondom: az autóm a váltó visszatétele után nem indul el(fogaskoszorú csere volt a lendkeréken) az izzitáslámpa gyujtásráadás után kialszik aztán folyamatosan villog. az öninditó csak forgat. CKP jeladót is kicseréltem. egyéb ötlet???

Sikerült valamit csinálni az autóval? Kiolvastátok?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 11:38:51 »

még sajnos nem sikerült kiolvasni elvileg ma vagy hnap lesz gép hozzá...nagyon kiváncsi vagyok mit dob ki. csak valahogy nem értem az egész szitut mert az egy dolog h leveszed a váltót meg a lendkereket, szinte semmihez semmi köze nincs...max a ckp jeladó de ezért is ceréltük ki. a vezetékei is rendben vannak. meg az az érdekes h meg sem tekerteted a motort már dobja a hibát szomoru1
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:07:45 »

Szia, hát igen 25000ft de ha máshol veszel gyárit az akár 2x ennyi is lehet. Remélem meg oldódik vele a problémád.

Köszi mégegyszer!!  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 13:31:04 »

még sajnos nem sikerült kiolvasni elvileg ma vagy hnap lesz gép hozzá...nagyon kiváncsi vagyok mit dob ki. csak valahogy nem értem az egész szitut mert az egy dolog h leveszed a váltót meg a lendkereket, szinte semmihez semmi köze nincs...max a ckp jeladó de ezért is ceréltük ki. a vezetékei is rendben vannak. meg az az érdekes h meg sem tekerteted a motort már dobja a hibát szomoru1
miről került át a fogaskoszorú??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:03:00 »

még sajnos nem sikerült kiolvasni elvileg ma vagy hnap lesz gép hozzá...nagyon kiváncsi vagyok mit dob ki. csak valahogy nem értem az egész szitut mert az egy dolog h leveszed a váltót meg a lendkereket, szinte semmihez semmi köze nincs...max a ckp jeladó de ezért is ceréltük ki. a vezetékei is rendben vannak. meg az az érdekes h meg sem tekerteted a motort már dobja a hibát szomoru1

vagy a lendkerek lett sz@rul feltéve(bár stiftes elég nehéz elb@szni) vagy a jeladó nincs a helyén rendesen.....VAGY nem ez a baja... szomoru1
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7820 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:56:54 »

Sziasztok!

Vasárnap én is jártam Ervinnél egy turbó tisztításon. Az én kivett turbómnak már elég jól logott a tengelye, a sürítőkerék beleért a szivócsonk öntvényházába, ez látszik a lapátokon és a szívócsatorna falán is, ezért én úgy döntöttem, hogy egy ennél sokkal jobb állapotú, már tisztításon is átesett (130 Le-s) TDCi turbó kerüljön fel. A turbóm még nem volt a halálán, de azt nem akartam megvárni.

Itt is szeretném még egyszer megköszönni Ervinnek az alapos, lelkiismeretes munkáját  worship worship worship Meg voltam elégedve a hozzáállásával, nagyon pozitív véleményt alkottam róla, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Üdv: Tamás  integet2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 18:20:23 »

Kedves Mad-V!
A porlasztókhoz nem használunk tömitő pasztát. A porlasztó csúcsok alá tipus függően, réz tüzkarikát, vagy speciális szilikon alapú O gyürüt használunk. A résolaj csövekhez is O gyürüket használunk. A magasnyomásu üza csöveknél a csövég kiképzése adja a tömitést.(ezért nem szabad túlhuzni) A porlasztó csúcsoknál van még egy, szelep fedél gumi tömitő gyürű. Az általam javasolt, igen jó minőségű tömitő anyagokat a motor bármely részén felhasználhatod a porlasztók kivételével. Pl olajteknő, olajleeresztő csavar, sebváltóház, termosztátház stb...stb.
Tisztelettel László!

Ehhez a művelethez kellene: http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0

De nem vennék új gyűrűket, mert annál kisebb a szivárgás.
Jut eszembe Ervin ajánlott vmi pasztát korábban, majd rákeresek.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 18:50:06 »

Sziasztok!

Vasárnap én is jártam Ervinnél egy turbó tisztításon. Az én kivett turbómnak már elég jól logott a tengelye, a sürítőkerék beleért a szivócsonk öntvényházába, ez látszik a lapátokon és a szívócsatorna falán is, ezért én úgy döntöttem, hogy egy ennél sokkal jobb állapotú, már tisztításon is átesett (130 Le-s) TDCi turbó kerüljön fel. A turbóm még nem volt a halálán, de azt nem akartam megvárni.

Itt is szeretném még egyszer megköszönni Ervinnek az alapos, lelkiismeretes munkáját  worship worship worship Meg voltam elégedve a hozzáállásával, nagyon pozitív véleményt alkottam róla, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Üdv: Tamás  integet2

Ezt én is meg tudom erősíteni! Én is jártam már nála, és pont úgy van, ahogy V.Tamás írja.  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:34:08 »

azt tudja valaki pontosan h a CKP szenzor hogy veszi a jelet? az rendben van h a lendkerék szélén ott vannak a "ricnik" de azok közül valamelyik mágneses vagy hogyan? esetleg itt pápa környékén valaki a korrektül hozzá tudna állni egy hibakódkiolvasáshoz???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:40:42 »

azt tudja valaki pontosan h a CKP szenzor hogy veszi a jelet? az rendben van h a lendkerék szélén ott vannak a "ricnik" de azok közül valamelyik mágneses vagy hogyan? esetleg itt pápa környékén valaki a korrektül hozzá tudna állni egy hibakódkiolvasáshoz???

Off!
Pápai vagy?
Én ott kosarazom!
Egyszer összefuthatnánk!  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:22:00 »

azt tudja valaki pontosan h a CKP szenzor hogy veszi a jelet? az rendben van h a lendkerék szélén ott vannak a "ricnik" de azok közül valamelyik mágneses vagy hogyan? esetleg itt pápa környékén valaki a korrektül hozzá tudna állni egy hibakódkiolvasáshoz???

hogyhogyhogy vesz?  az egy induktiv jeladó...fémre jelez lukra nem....de számit hogy van felrakva a lendkerék mivel a fogszám a henger ütemszámával van összhangban.....
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:28:37 »

rendben tehát semmi mágnesesség meg ilyesmi. csak fém meg luk. hát akkor ott tényleg nincs mi tönkremehet...bár nem én raktam össze de ahogy néztem nem igazán lehet elb*szni...
egyébként igen Pápai vagyok
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:49:37 »

Ezt én is meg tudom erősíteni! Én is jártam már nála, és pont úgy van, ahogy V.Tamás írja.  worship
Vagyunk 1 páran szerintem smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:51:34 »

rendben tehát semmi mágnesesség meg ilyesmi. csak fém meg luk. hát akkor ott tényleg nincs mi tönkremehet...bár nem én raktam össze de ahogy néztem nem igazán lehet elb*szni...
egyébként igen Pápai vagyok

ajajj, ha jól értelmezem a leírtakat, akkor váltó le 2. felvonás?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 22:30:09 »

ajajj, ha jól értelmezem a leírtakat, akkor váltó le 2. felvonás?
előtte én olvastatnék hibakódot Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:19:55 »

azon vagyok csak nehéz rá embert találni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:29:24 »

hogyhogyhogy vesz?  az egy induktiv jeladó...fémre jelez lukra nem....de számit hogy van felrakva a lendkerék mivel a fogszám a henger ütemszámával van összhangban.....

Pontosabban: mivel induktív, a változást mutatja. Fémre egy felfutó él, lyukra meg egy negatív lefutó él. Némi közelítéssel színuszjel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:45:51 »

lényeg h tönkretenni nem lehet max ha letötöd a lendkerék vmeik fogát, de azsem egyszerű. ha jó a szenzor jó a kábel mennie kellene....
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:23:53 »

lényeg h tönkretenni nem lehet max ha letötöd a lendkerék vmeik fogát, de azsem egyszerű. ha jó a szenzor jó a kábel mennie kellene....

Mielőtt szétszeded még egyszer, nézd meg jó helyen van-e a lendkerék. CKP jeladó helyére egy stift/talán 14mm-es átmérő ha jól emléxem/ és az adagoló kisfedelét ha leveszed ott egy 6-os stifttel tudod rögzíteni az adagoló lánckerekét. Ha mindkettő stift bemegy, akkor a lendkerék jó helyen van. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:16:44 »

na ez nem rossz ötlet. de milyen hosszan kell belemenni a stiftnek a ckp jeladó helyére? mondjuk fogok egy csavart és beledugom?
az adagolón a tetőn lévő fedélre gondolsz ami toxcsavarokkal van rögzitve?
amugy más is van itt amin jár az agyam: van nekem bekötve vmi utólagos riasztós kutyulmány. van a motortérban egy jó nagy kb ökölnagyságú sziréna szerü akármi vagy 30 vezetékkel, és konkrétan el nem tudjuk képzelni hova volt az felfogatva. van egy villamosságis ismerősöm elvileg van is vmi univerzális gépe amivel ki tudja olvasni meg megnézi azt a riszatós sz*rt is. Mert akár az is gyujtja az izzitáslámpát. szerintem ha főtengely jelhez lenne köze akkor csak miután megforgatom a motort azután dobná a hibát. de lehet tévedek.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2012.05.15 kedd, 14:20:32 »

na ez nem rossz ötlet. de milyen hosszan kell belemenni a stiftnek a ckp jeladó helyére? mondjuk fogok egy csavart és beledugom?
az adagolón a tetőn lévő fedélre gondolsz ami toxcsavarokkal van rögzitve?
amugy más is van itt amin jár az agyam: van nekem bekötve vmi utólagos riasztós kutyulmány. van a motortérban egy jó nagy kb ökölnagyságú sziréna szerü akármi vagy 30 vezetékkel, és konkrétan el nem tudjuk képzelni hova volt az felfogatva. van egy villamosságis ismerősöm elvileg van is vmi univerzális gépe amivel ki tudja olvasni meg megnézi azt a riszatós sz*rt is. Mert akár az is gyujtja az izzitáslámpát. szerintem ha főtengely jelhez lenne köze akkor csak miután megforgatom a motort azután dobná a hibát. de lehet tévedek.

Nekem valamilyen lengéscsillapító szárából van a CKP jeladóhoz, a lendkerékhez kb. 10cm-es darab. Este megmérem ha gondolod. Az adagolónál a vezérlés kisfedelet kell levenni. Nem csavaros, egy sima 10-15 cm átmérőjű fedél a vezérlés pajzson amit kb 60 fokkal elfordítasz, és ki tudod szedni. Alatta látod az adagoló vezérmű kerekét.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2012.05.15 kedd, 18:05:00 »

Pontosabban: mivel induktív, a változást mutatja. Fémre egy felfutó él, lyukra meg egy negatív lefutó él. Némi közelítéssel színuszjel.

főtengely jeladóból vagy induktiv és hall jeladós...na most egyiksem közelit a szinuszos jelhez..... eplus2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:48:57 »

most le merjem irni hogy az akksi alatti főrelé csatlakozása nem volt éppen a helyén?! nem röhög! falbav
egyébként adagoló tápellátés hibát+kommunikációs hibát dobott a gép. persze áram nélkül nehezen kommunikál össze a motorvezérlő az adagolóvezérlővel
köszi a segitséget mindenkinek!!!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:53:14 »

most le merjem irni hogy az akksi alatti főrelé csatlakozása nem volt éppen a helyén?! nem röhög! falbav
egyébként adagoló tápellátés hibát+kommunikációs hibát dobott a gép. persze áram nélkül nehezen kommunikál össze a motorvezérlő az adagolóvezérlővel
köszi a segitséget mindenkinek!!!

Akkor működik a gép? Sikerült a lendkeréken a fogaskoszorú csere?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:58:27 »

most le merjem irni hogy az akksi alatti főrelé csatlakozása nem volt éppen a helyén?! nem röhög! falbav
egyébként adagoló tápellátés hibát+kommunikációs hibát dobott a gép. persze áram nélkül nehezen kommunikál össze a motorvezérlő az adagolóvezérlővel
köszi a segitséget mindenkinek!!!

Most írtam pü-t, de akkor minden OK?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2012.05.15 kedd, 21:59:25 »

most le merjem irni hogy az akksi alatti főrelé csatlakozása nem volt éppen a helyén?! nem röhög! falbav
egyébként adagoló tápellátés hibát+kommunikációs hibát dobott a gép. persze áram nélkül nehezen kommunikál össze a motorvezérlő az adagolóvezérlővel
köszi a segitséget mindenkinek!!!

Akkor ahogy irtam más a baja verzió lépett életbe... eplus2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:00:42 »

igen már megy. a fogaskoszorú csere sima ügy. leütöd a régit rámelegited az újat.
holnap szépen átgumiztatom felnik mennek görgőzni, aztán futóműállitás meg lassan neki lehet állni az esztétikának. ne csak jólegyen már hanem vhogy ki is nézzen. szoval van még mit csinálni...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:02:59 »

Akkor ahogy irtam más a baja verzió lépett életbe... eplus2

hát ja. először riasztóra gyanakodtunk hátha tiltja az adagolót. hát kiszórtuk belőle. ugyis ki akartam elöbbutóbb mert rühelltem h szirénázott néha...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2012.05.16 szerda, 07:28:44 »

Sziasztok!

Engem is utolért a turbócső lyukadás  falbav
SOS-ben keresek turbócsövet, az utolsó 90 fokos gumicsőre, ami ráfordúl a szívókamrára fent a blokk tetején, arra lenne szükségem!
Minden tanács, ötlet jöhet, mert sűrgős lenne!
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9843_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9844_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyenlőre megoldottam, még az 1,7 bart is tartja, de ezt csak ideiglenes megoldás, de kell az autó folyamatosan. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 14:43:26 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:01:17 »

Sziasztok!

Engem is utolért a turbócső lyukadás  falbav
SOS-ben keresek turbócsövet, az utolsó 90 fokos gumicsőre, ami ráfordúl a szívókamrára fent a blokk tetején, arra lenne szükségem!
Minden tanács, ötlet jöhet, mert sűrgős lenne!
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9843_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9844_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 integet2
a múltkor találtam szilikonosokat: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDCI-TDDI-TURBO-SILICONE-HOSE-1127828-1C1Q-9351-AD-/261006820050?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc53802d2

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDCI-TDDI-TURBO-SILICONE-HOSE-1128760-/261006820074?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc53802ea

ezek többször nem pukkannak el vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:05:43 »

Gyanítom, hogy ez a cég lehet az, amelyik ezeket hirdeti az ebayen: http://cobra-siliconehoses.com/. Lehet, hogy érdemes lenne megkeresni őket, hogy komplett szettet nem csinálnak-e, hátha olcsóbb lenne mint a Forge. Az adatok szerint szlovén cég, de a cső az Ausztriából jön.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:54:35 »

Gyanítom, hogy ez a cég lehet az, amelyik ezeket hirdeti az ebayen: http://cobra-siliconehoses.com/. Lehet, hogy érdemes lenne megkeresni őket, hogy komplett szettet nem csinálnak-e, hátha olcsóbb lenne mint a Forge. Az adatok szerint szlovén cég, de a cső az Ausztriából jön.
egy szett 6-osváltóhoz engem is érdekelne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:48:53 »

Sziasztok!

Engem is utolért a turbócső lyukadás  falbav
SOS-ben keresek turbócsövet, az utolsó 90 fokos gumicsőre, ami ráfordúl a szívókamrára fent a blokk tetején, arra lenne szükségem!
Minden tanács, ötlet jöhet, mert sűrgős lenne!
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9843_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120516/DSCF9844_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyenlőre megoldottam, még az 1,7 bart is tartja, de ezt csak ideiglenes megoldás, de kell az autó folyamatosan. integet2

bemész egy mezőgazdasági gép boltba és kérsz mtz traktor csövet ami 10bar-ig birja és 1500ft métere....szerintem könyök is van belőle..
de lehet venni saválló patent ivet az is kb 2500ft és két csődarabbal összetoldod....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:52:46 »


Kösz Zsolt a linket! Majd átgondolom a lehetőségeket.  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:53:33 »

bemész egy mezőgazdasági gép boltba és kérsz mtz traktor csövet ami 10bar-ig birja és 1500ft métere....szerintem könyök is van belőle..
de lehet venni saválló patent ivet az is kb 2500ft és két csődarabbal összetoldod....

Kösz Bunyek, ezt is mérlegelni fogom  worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.