Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:06:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718414 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:54:28 »

Kösz Zsolt a linket! Majd átgondolom a lehetőségeket.  worship
postával együtt ~25eft a kettő, örök élet, és nem kell faragni semmit sem.

hogyan lett neked 1,7-es nyomásod?? vagy csak annyival tesztelted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:55:04 »

bemész egy mezőgazdasági gép boltba és kérsz mtz traktor csövet ami 10bar-ig birja és 1500ft métere....szerintem könyök is van belőle..
de lehet venni saválló patent ivet az is kb 2500ft és két csődarabbal összetoldod....
hello

tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2012.05.16 szerda, 15:02:17 »

postával együtt ~25eft a kettő, örök élet, és nem kell faragni semmit sem.

hogyan lett neked 1,7-es nyomásod?? vagy csak annyival tesztelted??

Látom, hogy ez oda való és biztosan jobb is a jelenleginél, még érlelem a dolgot.  worship
Csak a nyomáspróba alatt volt ennyi, hogy ellenőrizzem az ideiglenes javítás bírja-e  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 15:04:25 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2012.05.16 szerda, 15:02:53 »

Csak a nyomáspróba alatt volt ennyi, hogy ellenőrizzem az ideiglenes javítás bírja-e  Wink
jah, értem azt hittem, hogy a turbod tölt ennyit vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2012.05.16 szerda, 15:31:28 »

főtengely jeladóból vagy induktiv és hall jeladós...na most egyiksem közelit a szinuszos jelhez..... eplus2

Ugyan a hall jeladó az valóban nem színuszos, hanem négyszögjelet ad ki, de általában már erősített, és rendes négyszögjel jön ki belőle.
A felső ábrán magát a hall-feszültséget látjuk, az alsón pedig a komparátoron átengedett, igazi négyszögjelet.

Viszont, az indukciós jeladó nem így működik. Ha az indukciós törvényre gondolunk
http://hu.wikipedia.org/wiki/Elektrom%C3%A1gneses_indukci%C3%B3
akkor látható, hogy Ui=dF/dt, azaz a feszültség a fluxusváltozás deriváltja lesz.
Az érzékelő előtt elhaladó van-fog nincs-fog egy négyszögjelnek fogható fel, annak pedig a deriváltja: felfutás esetén +¥, majd azonnal le a 0-re, lefutás esetén pedig –¥, majd usgyi a nullára. Ez így egy pozitív, majd negatív tüske lenne. Vagy, egy igen meredek háromszögjelnek fogható fel.
Viszont, mivel tekercs, nem lenne célszerű egy termikus ellenálláson keresztól sorba kötni - hiszen így állóhelyzetben is folyna áram - ezért inkább kondival kötik sorba.
A kondi feltöltődése pedig egy exponenciális függvény szerint történik, az pedig távolról hasonlít a színusz negyedullámaihoz.
Itt az első kép, ahol valóban tüskéknek látszanak a jelek. Csakhogy, itt az időalap azért ilyen, hogy egyszerre sokkal több jelet lássunk, nem a jelalakot vizsgáljuk.
http://www.angeltdci.atw.hu/Ind1.jpg

Míg a következőn sokkal kevesebb jel van, és átható a jelalak:
http://www.angeltdci.atw.hu/Ind2.jpg
Ha még 2-3-at kattintanánk, ott lenne a szép színuszjel(hez hasonlító).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2012.05.16 szerda, 16:58:12 »

hello

tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??
Kedves HZsolt92!
Az inter cooler csövezés átalakitásával kapcsolatban, olvasd el a cikkem a Wiki-ben. Igaz hogy az én váltom MTX 75. Rátaláltam egy pár korrekt cégre és aránylag olcsón beszerhetők, az átalakitáshoz szükséges anyagok. 1/3 áron a Forg szett árához viszonyitva Én az átalakitást fémcső, szilikoncső, kombinációban oldottam meg, és kiválóan üzemel az autómban. Az eggyes csöveket, kiválóan lehet helyettesíteni,szabvány szilikon könyökökkel és fémcsövekkel. egy kivétellel. Azt legyártatom fémből. Az akció folyamatban van, ha kész a fotót szintén csatolom a cikkhez. Gondolat ébresztőnek szánom.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 17:00:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7856 Dátum: 2012.05.16 szerda, 18:03:07 »

Kedves HZsolt92!
Az inter cooler csövezés átalakitásával kapcsolatban, olvasd el a cikkem a Wiki-ben. Igaz hogy az én váltom MTX 75. Rátaláltam egy pár korrekt cégre és aránylag olcsón beszerhetők, az átalakitáshoz szükséges anyagok. 1/3 áron a Forg szett árához viszonyitva Én az átalakitást fémcső, szilikoncső, kombinációban oldottam meg, és kiválóan üzemel az autómban. Az eggyes csöveket, kiválóan lehet helyettesíteni,szabvány szilikon könyökökkel és fémcsövekkel. egy kivétellel. Azt legyártatom fémből. Az akció folyamatban van, ha kész a fotót szintén csatolom a cikkhez. Gondolat ébresztőnek szánom.
Tisztelettel László!
köszönöm, ránézek arra is worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:31:47 »

hello

tudnál nekem csinálni egy képet, hogy hogyan csináltátok meg a cooler csövezést??

melyik része érdekel....a turbó és váltó résznél lett fémcsőre átalakitva és toldva, minden más része gyári..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:34:36 »

melyik része érdekel....a turbó és váltó résznél lett fémcsőre átalakitva és toldva, minden más része gyári..
az a része, amit módosítottál worship turbótól lefele a váltóig worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7859 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:52:59 »

az a része, amit módosítottál worship turbótól lefele a váltóig worship

ugyanugy megy csak egy vastagabb saválló cső akkora méretű hogy összelehessen hozni gumicsővel a turbó csövét...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:55:42 »

De szerintem azt a turbót amit akarsz nagyon nagy macerával tudod feltenni és ha elforgatod 90 fokkal azt szerintünk nem fogja dijjazni hosszútávon, plussz a labda sem biztos hogy elér......
én a helyedbe néznék másik turbót... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:05:56 »

ugyanugy megy csak egy vastagabb saválló cső akkora méretű hogy összelehessen hozni gumicsővel a turbó csövét...
toldások szilikon csövekkel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:13:44 »

De szerintem azt a turbót amit akarsz nagyon nagy macerával tudod feltenni és ha elforgatod 90 fokkal azt szerintünk nem fogja dijjazni hosszútávon, plussz a labda sem biztos hogy elér......
én a helyedbe néznék másik turbót... szomoru1
az a baj, hogy amiket lehet kapni GTB-ket, azok általában pont a másik irányba állnának Undecided



nekünk amerre ezen megy a levegő, arra kéne menni a kipufnak Sad mondjuk hosszmotor van a képen, de gondolom kereszten is így áállnak a vw motorokon, szóval szerintem a vw-re való gtb-k nem lennének jók nekem.

amúgy most ezt találtam hirtelen: gtb 2056 vzk próbás 75e ft közel ennyiért kéne eladnom a mostanit, hogy ne legyen nagyon ráfiztős. és azzal is faragnom kéne.

a 90 fokos elforgatást úgy értsd, hogy az olajzó talp marad vízszinteben, a gyűrű és a melegoldal hozzá lesz úgy forgatva, hogy jó legyen. beszéltem szakival, meg többen ezt ajánlották. így a középrész ugyan úgy fog állni, mint eredetileg.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2012.05.16 szerda, 23:15:13 »

kereszt motoron is fordítva állnak Sad

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:12:37 »

az a baj, hogy amiket lehet kapni GTB-ket, azok általában pont a másik irányba állnának Undecided



nekünk amerre ezen megy a levegő, arra kéne menni a kipufnak Sad mondjuk hosszmotor van a képen, de gondolom kereszten is így áállnak a vw motorokon, szóval szerintem a vw-re való gtb-k nem lennének jók nekem.

amúgy most ezt találtam hirtelen: gtb 2056 vzk próbás 75e ft közel ennyiért kéne eladnom a mostanit, hogy ne legyen nagyon ráfiztős. és azzal is faragnom kéne.

a 90 fokos elforgatást úgy értsd, hogy az olajzó talp marad vízszinteben, a gyűrű és a melegoldal hozzá lesz úgy forgatva, hogy jó legyen. beszéltem szakival, meg többen ezt ajánlották. így a középrész ugyan úgy fog állni, mint eredetileg.

-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:30:10 »

-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?
azt tudom, hogy lefelé áll, de így vannak jól a nyomó és visszafolyó csatlakozások, akkor az ényámen is így kéne állnia. vagy nem?? Roll Eyes

jövő héten elforgatják, meg felheggesztik a csonkra, akkor majd lefotózom, hogy hogy fog állni a labda. amúgy vízszintesen vagy úgy mint a tieden, vagy vízszintesen a tűzfal fele. mivel nincs ütköző csavar, így nem tudom, hogy melyik a nyitott és melyik a zárt állása a geonak. tippem van, de az csak 50% Smiley
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:42:37 »

-Nem zavar hogy mind a kettő lefelé áll? a tiedén felfelé kell hogy álljon....amugy mindegyik turbó ugyanolyan...a tiedre mind a 2 turbó ami a képen van teljesen jó lenne....ilyen van enyémen is most...a labda felrakása a cumi.
-amit vettél turbót azon ha gyárilag lefelé állnak a kimenetek és lehet forgatni a középrészt akkor teljesen jó....csak a labdát hogy fogod felrakni majd rá hogy a geo kart is nyomja?

Mekkora meló lenne 2 lépcsős turbót rárakni? Gondolom, a legnagyobb baj a befér-nem fér...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:51:21 »

Mekkora meló lenne 2 lépcsős turbót rárakni? Gondolom, a legnagyobb baj a befér-nem fér...
beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.

meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 16:56:22 »

beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.

meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő

A kétlépcsős 1200-tól indul, nem 2000-től...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 16:58:21 »

beférni befér, a nagyobb gond/feladat összehangolni a kettőt.

meg igazából nem lenne értelme, a GT(B)2056-ost 2000-től meg lehet indítani. alatta meg úgyis felesleges hatalmas erő

Hát az enyém az most jelenleg kb 1700-tól indul meg...de talin lessz megirva az enyém is, bár csúcsok nem jöttek mem még mindig.... szomoru1

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 16:58:47 »

A kétlépcsős 1200-tól indul, nem 2000-től...

kétlépcsős? az mi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:01:58 »

azt tudom, hogy lefelé áll, de így vannak jól a nyomó és visszafolyó csatlakozások, akkor az ényámen is így kéne állnia. vagy nem?? Roll Eyes

jövő héten elforgatják, meg felheggesztik a csonkra, akkor majd lefotózom, hogy hogy fog állni a labda. amúgy vízszintesen vagy úgy mint a tieden, vagy vízszintesen a tűzfal fele. mivel nincs ütköző csavar, így nem tudom, hogy melyik a nyitott és melyik a zárt állása a geonak. tippem van, de az csak 50% Smiley

elektromos turbókon nincs ütköző csavar....nem olyan nagy dolog belőni a labdát meg a turbót..nekem kb 3 labda,2 hónap volt és 6 óra a végleges beállitása..... eplus2
De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 17:50:12 »

kétlépcsős? az mi?

A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 20:00:01 »

A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.

ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:12:51 »

ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...

Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:13:54 »

elektromos turbókon nincs ütköző csavar....nem olyan nagy dolog belőni a labdát meg a turbót..nekem kb 3 labda,2 hónap volt és 6 óra a végleges beállitása..... eplus2
De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
jah, tudom, ezeken fulszűkbe lehet rakni úgy, hogy a lapátokat össze lehet érinteni vigyor3

amúgy gondolkodom rajta, hogy kéne rá rakni ugyan olyan hernyós ütközőcsavart, mint a mostaninom van. meg ezt valszeg már nem én fogom beállítani Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.17 csütörtök, 21:19:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:15:32 »

A biturbó... egy kisebb és egy nagyobb turbó. A kicsi 1200-2000-ig tölt, a nagy meg felette. Jelentősen csökken a turbólyuk, javul a gázreakció, valamint az alacsony tartományban az autó viselkedése. Mint pl a bmw 123d, vagy akár az 535d.
Nem összekeverendő a twin turbóval, ahol V motornál 2 egyforma turbót kell alkalmazni a V elrendezés miatt.
teljesen felesleges, ha 2000 alá hatalmas nyomatékot csinálsz, akkor csak széttépi a futóművet, erőátvitelt mindent.

akinek az kell, hogy alapjárattól húzzon, az vegyen villanyautót, az képes rá. csak az meg elég kis sebességnél elfogy vigyor3 pl a trolik. legyorsulni nem tudod őket, de 60-nál többet sem mennek nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:18:16 »

Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
az a baj, hogy nem annyi, hogy fellógatsz rá kettőt, hanem össze vissza kell zárogatni, hogy melyik milyen furdolaton, és nyomáson nyisson, zárjon, stb... feleslegesen bonyolult.

amikor a gyári gt17-em úgy volt beállítva, akkor 1500-nál tudta az 1bart, akkora nyomással azért már meg lehet indítani. cserébe 3000 fölött nem húzott úgy, mint szerettem volna.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:21:22 »

Azért kérdeztem a helyet. De a kisebb turbó fizikailag is kisebb. Sokkal... és sorba is lehetne kötni, nem fontos, hogy egy tömbben legyen.
most a legkisebb turbo, amit tudok, az a GTC1549-es, de ezt sem lehetne megindítani szerintem 1200-tól. (1200-nál kéne akkor 1 bart csinálnia)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 21:22:47 »

ja értem...ez kicsit pazar lenne mondeon...meg sajna egy turbó is alig fér el nemhogy kettő...
elférne 2 egymás alatt, csak értelme nem lenne. 1-et visszaváltasz, és nincs turbolyuk. és még nagyon sok egyéb problémától is megszabadítod magad, ami a +1 turbo és az alacsony fordulaton éledő nagy nyomaték okozna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 23:21:37 »


De szombaton meglessz húzva...megint kell állitani majd ott szerintem...bár csak finomitgatni kell valószinű meg nyomást visszavenni majd.
amúgy nekem a vp30 mennyi lovat bírhat 115le-s csúcsokkal?? elgondolkoztam rajta, hogy lehet, hogy tennék fel én is egy vp44-et....

ezeknél megoldható a kapcsolható program??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:33:38 »

elférne 2 egymás alatt, csak értelme nem lenne. 1-et visszaváltasz, és nincs turbolyuk. és még nagyon sok egyéb problémától is megszabadítod magad, ami a +1 turbo és az alacsony fordulaton éledő nagy nyomaték okozna

Nem lenne értelme? Nem a fenét. A turbólyuk nem szűnik meg visszaváltással. Nyilván nem egyszerű összehozni, hogy mikor melyik működjön.
Majd olvass utána, milyen menettulajdonságokkal rendelkezik egy biturbós... más világ az, kérem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2012.05.18 péntek, 12:04:31 »

Nem lenne értelme? Nem a fenét. A turbólyuk nem szűnik meg visszaváltással. Nyilván nem egyszerű összehozni, hogy mikor melyik működjön.
Majd olvass utána, milyen menettulajdonságokkal rendelkezik egy biturbós... más világ az, kérem.
tudom hogy működnek, azért is írom, hogy felesleges, mert nem 1200-ról fogsz gyorsítani úgysem.

majd te is nézz utána, hogy egy vgt turbo hogyan építi a nyomást, ha lepadlózod 2500-nál Wink bunyek-é, ami kicsit nagyobb turbo, mint a gyári: http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=3&feature=plcp itt meg egy gyári: http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo padló után szinte rögtön van nyomás.

amúgy ennek a biturbos rendszernek úgy lenne értelme, ha lenne egy kisebb vgt meg egy nagy wg-s csiga rajta. csak nemigen találsz 2 olyat, ami eleget tesz a kritériumoknak és ezzel is van turbolyuk, azt csak egy kompresszorral lehetne megszüntetni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2012.05.18 péntek, 12:05:35 »

Bunyek!

külső WG felrakásán nem gondolkoztál?? nem szállna az egekbe az EMAP, és a csonkon az egr-hűtő csatlakozásának helyére fel is lehetne rakni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:31:14 »

Bunyek!

külső WG felrakásán nem gondolkoztál?? nem szállna az egekbe az EMAP, és a csonkon az egr-hűtő csatlakozásának helyére fel is lehetne rakni

nem...csak EMAP-os labdában gondolkodtam és az is lett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:32:58 »

amúgy nekem a vp30 mennyi lovat bírhat 115le-s csúcsokkal?? elgondolkoztam rajta, hogy lehet, hogy tennék fel én is egy vp44-et....

ezeknél megoldható a kapcsolható program??

hát azért az nem csak ugy megy hogy pikk-pakk felraklak....picit munkaigényes dolog, de leginkább kib@szott drága buli....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:44:00 »

hát azért az nem csak ugy megy hogy pikk-pakk felraklak....picit munkaigényes dolog, de leginkább kib@szott drága buli....
115le-s donor kell csak. szerinted mennyit tud a vp30??
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.18 péntek, 14:03:39 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2012.05.18 péntek, 21:36:30 »

115le-s donor kell csak. szerinted mennyit tud a vp30??

ja..hát akkor ennyi csak....hajrá. eplus2 majd szólj ha kész... taps
nem tudom mennyit tudhat,de nem egy nagy durranás adagoló.....passz.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2012.05.18 péntek, 22:13:27 »

jah, tudom, ezeken fulszűkbe lehet rakni úgy, hogy a lapátokat össze lehet érinteni vigyor3

Az enyémen "elektromos" van  eplus2  labda húzza azért az idézőjel
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2012.05.18 péntek, 22:57:59 »

ja..hát akkor ennyi csak....hajrá. eplus2 majd szólj ha kész... taps
nem tudom mennyit tudhat,de nem egy nagy durranás adagoló.....passz.
kell egy maf, vp44, ecu, ac meg kábelezés. annyira nem nagy dolog átszerkeszteni.
sőt az adagoló és ecu közötti szakaszt nem is kell serélni, mert az a része megegyezik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:02:04 »

tudom hogy működnek, azért is írom, hogy felesleges, mert nem 1200-ról fogsz gyorsítani úgysem.

Nem felesleges. Sokkal jobb lenne az autó, ha már kis fordulaton is jól húzna.

Válasz
majd te is nézz utána, hogy egy vgt turbo hogyan építi a nyomást, ha lepadlózod 2500-nál Wink bunyek-é, ami kicsit nagyobb turbo, mint a gyári: http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=3&feature=plcp itt meg egy gyári: http://www.youtube.com/watch?v=R8_tQ3wQAHo padló után szinte rögtön van nyomás.

A szinte szócskán van a lényeg.
Be szeretnél mutatni egy összehasonlítást a turbólyukról. (Zárójelben azért leírom, hogy a turbólyuk azt  jelenti, hogy a jelentős gázadás után mennyi idővel épül fel a tnyomás)
Nekem nem jött le egyik videónál sem, hogy mikor nyomta le a gázt. Nekem az egész semmit sem bizonyít.

Válasz
amúgy ennek a biturbos rendszernek úgy lenne értelme, ha lenne egy kisebb vgt meg egy nagy wg-s csiga rajta. csak nemigen találsz 2 olyat, ami eleget tesz a kritériumoknak és ezzel is van turbolyuk, azt csak egy kompresszorral lehetne megszüntetni.

Hogy van-e értelme? Van hát. Nem véletlenül használja egyre több autógyár.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.18 péntek, 23:06:20 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:09:26 »

Nem felesleges. Sokkal jobb lenne az autó, ha már kis fordulaton is jól húzna.

A szinte szócskán van a lényeg.

Hogy van-e értelme? Van hát. Nem véletlenül használja egyre több autógyár.
feleslegess erről tovább beszélni, látom nem érted, hogy:

1, olyan alacsony fordulatról nem lehet egy ekkora motoron megindítani még egy kis turbot sem
2, az alcsony fordulaton ébredő nyomaték széttépne mindent
3, ha valami tönkremenne rajta, akkor a gatyád is rámenne

nem véletlenül nincs elterjedve, pedig nem mai találmány.


azokat a tizedmásodperceket észre sem veszed.

a mai autókban a fejlesztések mögött nem mindig az ésszerűség van, hanem inkább, hogy lehet egyre több pénzt elkérni. ez pont jó parasztvakításnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:22:20 »

feleslegess erről tovább beszélni, látom nem érted, hogy:

Én nem értem?

Válasz
1, olyan alacsony fordulatról nem lehet egy ekkora motoron megindítani még egy kis turbot sem

Pedig de.

Válasz
2, az alcsony fordulaton ébredő nyomaték széttépne mindent
3, ha valami tönkremenne rajta, akkor a gatyád is rámenne

Nyilván szabályozni kell, nem csak úgy ész nélkül.

Válasz
nem véletlenül nincs elterjedve, pedig nem mai találmány.

A kétlépcsős feltöltésnek szerintem nincs túl nagy múltja, valódi szériautóba mondjuk 2004 óta szerelik.
Tudsz korábbiról?

Válasz
azokat a tizedmásodperceket észre sem veszed.

Tizedmásodpercek... van az még 1 másodperc is. De legyen csak fél. Nem veszed észre? Na ne viccelj már.

Válasz
a mai autókban a fejlesztések mögött nem mindig az ésszerűség van, hanem inkább, hogy lehet egyre több pénzt elkérni. ez pont jó parasztvakításnak

Ez régen sem volt másként. A világ ilyen. Másrészt, egy 75 lovas motornál erősebb parasztvakítás? Merthogy 75 ló is elvisz, ahová kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:34:51 »

Én nem értem?

Pedig de.

Nyilván szabályozni kell, nem csak úgy ész nélkül.

A kétlépcsős feltöltésnek szerintem nincs túl nagy múltja, valódi szériautóba mondjuk 2004 óta szerelik.
Tudsz korábbiról?

Tizedmásodpercek... van az még 1 másodperc is. De legyen csak fél. Nem veszed észre? Na ne viccelj már.

Ez régen sem volt másként. A világ ilyen. Másrészt, egy 75 lovas motornál erősebb parasztvakítás? Merthogy 75 ló is elvisz, ahová kell.
mutass már 1 turbot, ami 2.0 dízelen az általad írt 1200-as fordulaton csinál 1bar-t?? azért az 1 bar, mert ezt szokták viszonyításnak nézni, hogy mikorra tölti be. ennél kisebb nyomást nincs értelme nézni, mert 1500 körül a gyárival is be lehet nyomatni 0,5 bart.
nekem volt olyan bállításom, hogy 1500-nál csinált 1bart a gyári, csak úgy rohadt ideges volt a kocsi viselkedése, enyhén vizes úton 3-ban is tekerete a kereket, gyakorlatilag nem lehetett vele normálisan indulni. most vissza van véve, 2000-nél 1bar, és sokkal jobb.

persze, mert váltás van benne, nem gázadás. vedd le a váltás idejét és mindjárt nem marad 1 mp.

jah, szabályozni. nem adsz neki annyi anyagot -> nem csinál nagy nyomatékot -> menni sem fog úgy = ugyan azt fogja tudni, csak van +1 hibaforrás.

alap helyzetben 100-as tempó tatására még annyit sem használunk, csak nem mindegy, hogy mennyi idő alatt léped át az előtted lévőt, ha kell.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:45:36 »

mutass már 1 turbot, ami 2.0 dízelen az általad írt 1200-as fordulaton csinál 1bar-t?? azért az 1 bar, mert ezt szokták viszonyításnak nézni, hogy mikorra tölti be. ennél kisebb nyomást nincs értelme nézni, mert 1500 körül a gyárival is be lehet nyomatni 0,5 bart.

Nehéz lesz olyat mutatnom, mert így önálló turbóként egy autóra se rakják rá. Ez csak arra jó, hogy a nagyot kisegítse. Kis tehetetlenségű, és persze kis kapacitású.

Válasz
nekem volt olyan bállításom, hogy 1500-nál csinált 1bart a gyári, csak úgy rohadt ideges volt a kocsi viselkedése, enyhén vizes úton 3-ban is tekerete a kereket, gyakorlatilag nem lehetett vele normálisan indulni. most vissza van véve, 2000-nél 1bar, és sokkal jobb.

Ha csak ez a baj... be lehet állítani, hogy sose legyen 1 bárnál nagyobb, és nincs gond  Wink
Nem egy dízel van, ami már 1200-tól húz. Óvatosan kezeled a gázt - ennyi.

Válasz
persze, mert váltás van benne, nem gázadás. vedd le a váltás idejét és mindjárt nem marad 1 mp.

Nem pont ez a turbólyuk... annak pont az a lényege, hogy gurulsz mondjuk 100-zal. Rálépsz a gázra, és mennyi idő alatt épül fel a tnyomás.
A visszaváltós példánál lelassult a turbó? Nem bizony. Pörög, mint a meszes.

Válasz
jah, szabályozni. nem adsz neki annyi anyagot -> nem csinál nagy nyomatékot -> menni sem fog úgy = ugyan azt fogja tudni, csak van +1 hibaforrás.

alap helyzetben 100-as tempó tatására még annyit sem használunk, csak nem mindegy, hogy mennyi idő alatt léped át az előtted lévőt, ha kell.

A +1 hibaforrás az nyilván megvan - ez nem a spórolásról szól  vigyor3
És igen, pont a 100-as tempós usgyinál számít sokat. Majd próbálj ki egyszer egy biturbóst, és másként fogod látni a dolgokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:49:09 »

Nehéz lesz olyat mutatnom, mert így önálló turbóként egy autóra se rakják rá. Ez csak arra jó, hogy a nagyot kisegítse. Kis tehetetlenségű, és persze kis kapacitású.

Ha csak ez a baj... be lehet állítani, hogy sose legyen 1 bárnál nagyobb, és nincs gond  Wink
Nem egy dízel van, ami már 1200-tól húz. Óvatosan kezeled a gázt - ennyi.

Nem pont ez a turbólyuk... annak pont az a lényege, hogy gurulsz mondjuk 100-zal. Rálépsz a gázra, és mennyi idő alatt épül fel a tnyomás.
A visszaváltós példánál lelassult a turbó? Nem bizony. Pörög, mint a meszes.

A +1 hibaforrás az nyilván megvan - ez nem a spórolásról szól  vigyor3
És igen, pont a 100-as tempós usgyinál számít sokat. Majd próbálj ki egyszer egy biturbóst, és másként fogod látni a dolgokat.

ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról. http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé eplus2 és mégis megy.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:55:36 »

ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról. http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé eplus2 és mégis megy.

Nem ugyanaz a célunk. Te egy fenevadat szeretnél, amit uralni kell. Én meg egy olyat, ami már 1200-től húz 4400-ig.
Na mind1, lépnem kell CD-ket rendezni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2012.05.18 péntek, 23:57:55 »

Nem ugyanaz a célunk. Te egy fenevadat szeretnél, amit uralni kell. Én meg egy olyat, ami már 1200-től húz 4400-ig.
Na mind1, lépnem kell CD-ket rendezni.
mondtam, villanyautó nyes nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2012.05.19 szombat, 23:02:50 »

ezen csak egy gtb2260 van, és elég szépet lép 100-ról. http://www.youtube.com/watch?v=tbCi57hYZPk adagolós 1,9 tdi, malac passat kasztniban. még ilyenek léteznek, addig teljesen felesleges a 2 turbo. az ilyenekben a legkomolyabb elektronika az index relé eplus2 és mégis megy.

Ez nagyon durva, 40ről 80ra kb 0,5 sec! Ha 100ról lép szépet, akkor alatta mit csinál?! Ez egy állat gép!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 00:24:41 »

Ez nagyon durva, 40ről 80ra kb 0,5 sec! Ha 100ról lép szépet, akkor alatta mit csinál?! Ez egy állat gép!
ott csak eltekeri a kereket vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.