Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:57:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718864 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 21:25:16 »

Nekem megvan még a régi 2 részes.
Az valami nagyon jelképes összegért feltudom ajállani.
pü-ben írj egy árat worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 05:01:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 115 LE. Észre vehető a klima használata, de nem mondanám, hogy ettől azért megtorpan. Gyorsul rendesen még teljes terhelés esetén is. Nem tartom valószinünek, hogy a klima az erőtlenség oka. Máshol kell keresni a probléma okát. Üzemanyag ellátó rendszer, turbócsövek, stb..stb wave
Tisztelettel László! 

igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 06:56:21 »

igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...

Az enyém is ilyen!
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 11:28:56 »

igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...
nekünk a 115le-s klíma nélkül sem szereti az alacsony fordulatot vigyor3 úgy 2000 alatt halott vigyor3

meg olyan 2-3 másodperces késéssel kezd el gyorsítani vigyor3 érik a chip vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 12:26:59 »

Azért is érzitek gyengébbnek mert 2 ventilátor van ami jobban megrántja a kocsit alul, ujjabb modelleken 1 van már csak....na nem azért mert ugy jobb hanem mert spórolás....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 12:47:22 »

Azért is érzitek gyengébbnek mert 2 ventilátor van ami jobban megrántja a kocsit alul, ujjabb modelleken 1 van már csak....na nem azért mert ugy jobb hanem mert spórolás....
ha megy a klíma kb milyen gyakran kéne bekapcsolnia a második ventinek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 12:55:38 »

Akkor köszönöm mindenkinek a visszajelzéseket ezek szerint "normális" a gyengélkedés, következő projekt a váltó csere és ezzel párhuzamosan az üzemanyag/feltöltő rendszer ellenőrzése és ha az hibátlan akkor legurulok valaki hozzáértőhöz egy kis lóidomításra Cheesy mert ez így nem állapot...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 16:13:49 »

ha megy a klíma kb milyen gyakran kéne bekapcsolnia a második ventinek??

második venti is megy szinte mindig ilyen melegben, alacsony sebességen...csak akkor kezd izmosabban dolgozni amikor a kompresszor nyomó oldala kb 18bar fölé megy....ilyen melegben ez egyre többször van ugye....addig jó mig bekapcsol... eplus2 ha nem nyomás fölmegy 25bar körül lekapcsolja a nyomáskapcsoló a rendszert, ha nem akkor kb 30-35bar-nál lefúj a kompresszor...ha az se akkor egy nagy durranást lehet hallani és nem kell klimázni egy ideig... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 18:12:37 »

igazából az alacsony fordulat amit nem szeret klímával de persze mindenhol érezhető ha be van kapcsolva mert amint kikapcsoltam mintha jött volna még 15 paci a méneshez...

Az enyém is pont ilyen, már akartam is kérdezni, de Gábor megelőztél!
Kb. 1800ig szinte alig gyorsul klímával, olyan, mint ha állnék. Szépen lassan, komótosan indul meg még padlózásnál is. viszont 1800 felett megindul rendesen.
Klíma nélkül abszolút semmi gond, alacsony ford.szám tartományban is szépen húz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 19:21:42 »

kicseréltem a coolercsőben a szenzort de ugyanaz a hibakód megmaradt mint eddig:(
mivel függ össze ez a hibakód :P0105 Mainfold Absolute Pressure/BARO circuit ?
esetleg egr-nem lehet? bár ezen semmi eletromos dolog nincs még szerencsére

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 22:48:40 »

nekünk a 115le-s klíma nélkül sem szereti az alacsony fordulatot vigyor3 úgy 2000 alatt halott vigyor3

meg olyan 2-3 másodperces késéssel kezd el gyorsítani vigyor3 érik a chip vigyor3

Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros  a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul wow1 vigyor3. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:00:35 »

második venti is megy szinte mindig ilyen melegben, alacsony sebességen...csak akkor kezd izmosabban dolgozni amikor a kompresszor nyomó oldala kb 18bar fölé megy....ilyen melegben ez egyre többször van ugye....addig jó mig bekapcsol... eplus2 ha nem nyomás fölmegy 25bar körül lekapcsolja a nyomáskapcsoló a rendszert, ha nem akkor kb 30-35bar-nál lefúj a kompresszor...ha az se akkor egy nagy durranást lehet hallani és nem kell klimázni egy ideig... eplus2
Múltkor mondtam hogy *** a klíma! rájöttem a megoldásra! bekapcsolom a belső keringetést, igaz hogy lefagyok általában, de így király hideget is csinál és nincsenek alapjárati gondok!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:01:32 »

Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros  a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul wow1 vigyor3. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....  eplus2
ki írta a chipedet?

ha az aki nekünk, akkor az a passat nem volt sima 130lovas!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:03:39 »

ki írta a chipedet?

ha az aki nekünk, akkor az a passat nem volt sima 130lovas!!

Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:11:08 »

Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
érdekes...pedig annak nem lett volna szabad!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:12:42 »

érdekes...pedig annak nem lett volna szabad!  vigyor3

Sokat számíthat szerintem a passat javára a 6 os váltó és a VGt turbó
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:14:42 »

Sokat számíthat szerintem a passat javára a 6 os váltó és a VGt turbó
hát azt én nemtudom sajnos  szomoru1
de hogy a 130ló az 130ló a mondeoban is és az én volt 90lovas kocsimmal legyorsultam a 130ast az is biztos!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:18:35 »

hát azt én nemtudom sajnos  szomoru1
de hogy a 130ló az 130ló a mondeoban is és az én volt 90lovas kocsimmal legyorsultam a 130ast az is biztos!

Na akkor elkezdek rá feküdni a témára. Mert akkor ez tarthatatlan vigyor3 28% lett rajta húzva, viszonyítási alap nem nagyon van de akkor valami lehet nem frankó. Lehet a csúcsok vannak már ki rajta, nem tudom de meg fogom nézetni akkor. 
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2012.07.03 kedd, 07:25:57 »

chip mennyire hangolható? Nekem igazából az alacsony fordulatszám tartomány lenne a lényeg hogy ott sokat erősödjön ha magasan elfogy az annyira nem zavar 3000 fölé max akkor megyek ha egy emelkedőn a másodikat ki kell húzatnom hogy a szinkronhibás harmadik ne reccsenjen és még maradjon lendület miután visszaesett a fordulat.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
busto
Vendég
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:32:54 »

Sziasztok!
A tddi motornál (még nincs nekem csak tervezem) a porlasztócsúcsok mennyire problémásak?
Van egy 2.0 tddi mondeo, amiben tavaly lett lendítőkerék és kuplung csderélve, majd utána 1 hónappal a turbó és környéke. Mindez Brüsszelben, összesen 2500EUR értékben, szakszervízben, papír van róla. Azóta 10e ment bele. Egyedül a porlasztócsúcsok nem lettek cserélve, az autóban tutti 230.000 van. Mennyire valószínű, hogy cserélni kell, és ha megnézetem a csúcsokat, mennyivel lehet előre látni a cserét?
Köszi!
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:46:27 »

Nem tudom hogy neked milyen, de nekem már az egy ventis tdci szívósoros  a 115 le-s van de 2000 alatt halott pedig chippes ugyanúgy meg maradt a fázis késés talán picit megy csak jobban 1800 tól pedig ebben a nagy melegben is frankó gumikkal kanyarodás közben még 3. ikban is meg forgatja a kereket meg elég hátba vágósan meg indul wow1 vigyor3. De 1800 alatt sajna nem sok különbség van. Bár a minap lenyomtak egy 131 lovas passattal úgyhogy lehet húzni kéne még rajta meg egy 20 as geos turbó is jó lenne....  eplus2
Próbáljátok meg írni úgy hogy 1800 alatt több anyagot kapjon sajnos ha nem változós akkor 2000 alatt nem nagyon lehet máshogy megoldani!Csak vigyáz ne legyenek nagy ugrások a táblában mert lehet hogy hibát fog észlelni(jártunk így bár nem mondival)!
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:47:16 »

szerintem a tddi-nél legalábbis a fórumon látottak alapján a porlasztóval nem szokott gond lenni, jó kis német üzemanyaggal meg aztán pláne
meg eleve nem olyan komoly összeg mint a CI
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2012.07.03 kedd, 11:50:29 »

Sásdon lett írva. Szerintem sima 130 lovas volt.
ott vannak rokonaim:) legalább nem egy napra megyek és lesz szállásom is Cheesy, vagy pécsen vagy kaposváron... ejj de messze kerültem attól a szép vidéktől szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2012.07.03 kedd, 13:59:50 »

Sziasztok!
A tddi motornál (még nincs nekem csak tervezem) a porlasztócsúcsok mennyire problémásak?
Van egy 2.0 tddi mondeo, amiben tavaly lett lendítőkerék és kuplung csderélve, majd utána 1 hónappal a turbó és környéke. Mindez Brüsszelben, összesen 2500EUR értékben, szakszervízben, papír van róla. Azóta 10e ment bele. Egyedül a porlasztócsúcsok nem lettek cserélve, az autóban tutti 230.000 van. Mennyire valószínű, hogy cserélni kell, és ha megnézetem a csúcsokat, mennyivel lehet előre látni a cserét?
Köszi!

Nem jellemző a csere. Mondhatni, elég ritka. Én hozzá se nyúlnék.
A lendkerék cserélve, turbó cserélve. Túl nagy gond nem lehet...
Ami még gond lehet: AC, de az nem drága, és a szíjak/feszítő. Az sem vészes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2012.07.03 kedd, 14:15:49 »

V.Tamás árulta a szivosorat a nagytalin.nem tom,hogy megvették-e.

Elkelt a talin  integet2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2012.07.03 kedd, 16:23:09 »

ott vannak rokonaim:) legalább nem egy napra megyek és lesz szállásom is Cheesy, vagy pécsen vagy kaposváron... ejj de messze kerültem attól a szép vidéktől szomoru1

Szép? Kaposvár? Guen,te mikor laktál errefelé?...
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2012.07.03 kedd, 18:56:26 »

Próbáljátok meg írni úgy hogy 1800 alatt több anyagot kapjon sajnos ha nem változós akkor 2000 alatt nem nagyon lehet máshogy megoldani!Csak vigyáz ne legyenek nagy ugrások a táblában mert lehet hogy hibát fog észlelni(jártunk így bár nem mondival)!


Nem hinném hogy probléma lenne a chip írással mert elég hozzáértő ember csinálta nekem sásdon 4x 5x próbáltam mire tetszett igazán. A problémám inkább az hogy gyengusz még így is kicsit és mondják hogy jobban kéne menjen. Lehet nem jók már a csúcsok a kocsiban, azokat lehet cserélnem kell és lehet hogy utána már nem is lenne problémám az erő viszonyokkal. Másra nem tudok gondolni turbo nyomásom meg van nem fúj ki sehol, hibát nem jelezz már csak a csúcsok maradtak.
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:12:48 »

Hali!

Lehet hogy hülyességet kérdezek , de nem találom a tank elött az üa. szivattyut!
lehetséges hogy ninccs benne?vagy a  szintjelzövel eggyütt van?
(2002 , 2.0 tddi 90le )
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:20:22 »

Hali!

Lehet hogy hülyességet kérdezek , de nem találom a tank elött az üa. szivattyut!
lehetséges hogy ninccs benne?vagy a  szintjelzövel eggyütt van?
(2002 , 2.0 tddi 90le )

Szia!

A 90 lovasokba nem került AC pumpa.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:29:52 »

Elkelt a talin  integet2
jah,László! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:32:29 »

Szép? Kaposvár? Guen,te mikor laktál errefelé?...

Nem a városok szépek hanem a vidék Wink Egyébként sajnos nem laktam ott soha pedig jobban tetszik mint pest környéke... Apám gödrei születésű volt rokonok meg ott maradtak azon a környéken(gödre, sásd, kaposvár, szentbalázs, pécs) de ne offoljunk itten Cheesy
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2012.07.03 kedd, 20:18:16 »

Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2012.07.03 kedd, 20:26:55 »

Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
sztem igen... benzinesnél erősen érezhető volt a lyukas kipufogó
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2012.07.03 kedd, 21:57:08 »

Üdv mindenkinek

Ismét kérdéssel fordulok hozzátok Sad

Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán Smiley
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .

Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom  mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2012.07.03 kedd, 22:07:20 »

Üdv mindenkinek

Ismét kérdéssel fordulok hozzátok Sad

Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán Smiley
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .

Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom  mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.

Nem tudom hogy beállhat e a generátor de de ha igen akkor valószínű azon csúszik az ékszíj és azért van égett szag plusz ezért világít a töltés jelző lámpa. Ha jobb oldalt leszeded a kereket és mögötte a kerékjárati ívet akkor látni fogod és meg tudod nézni hogy pontosan mi is a probléma forrása. Kiszedéshez szerintem lehet meg kell mozdítani is a blokkot vagy aknáról kell kiszedni.

Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2012.07.03 kedd, 22:24:26 »

Nem tudom hogy beállhat e a generátor de de ha igen akkor valószínű azon csúszik az ékszíj és azért van égett szag plusz ezért világít a töltés jelző lámpa. Ha jobb oldalt leszeded a kereket és mögötte a kerékjárati ívet akkor látni fogod és meg tudod nézni hogy pontosan mi is a probléma forrása. Kiszedéshez szerintem lehet meg kell mozdítani is a blokkot vagy aknáról kell kiszedni.


hát én is arra gyanakodtam hogy áll a generátor mert olyan hülyén ugrált a szíj  de  nekinyomtam a csavarhúzót és forog mert szemre olyan mintha állna de az biztosan forog .
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:22:50 »

Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?

Én most cseréltem a múlt héten, mert ott lyukadt ki a szövet résznél. Azóta mintha közvetlenebb lenne gázadásra, és fürgébb is.
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:04:15 »

Üdv mindenkinek

Ismét kérdéssel fordulok hozzátok Sad

Röviden már egyszer volt hasonló problémám de mégse talán Smiley
A múltkor tönkre ment a főtengely végén lévő szíjtárcsa akkor az volt hogy erős égett szag motor ház t felnyit klima nélkül forog a szíj klíma bekapcsolásakor megáll egyértelmű volt , kicseréltettem a tárcsát jó lett azóta mentem 2000-3000 km -t most megint égett szag gondoltam klíma ki és még hazajutok , de elindulás után kigyulladt a töltés visszajelző , azért hazajutottam de töltés nincs pedig most a szíj forog rendesen a klímával együtt is azért gondolom hogy most nem a tárcsa a gond .

Kérdésem az lenne hogy a generátornál kéne kezdenem gondolom  mennyire nehéz kiszedni és mi a véleményetek mi lehet egyáltalán a probléma ? köszi előre is.

Leírom mi volt  a probléma : a generátor állórésze égett le . levettem bevittem a kertész utcába (megjegyzem nagyon normálisak ) és rámértek ott mondták hogy leégett de látszódott is a tekercsen adtak egy másikat felújítottat 31000 pénz haza felrak és tökéletes .A fel ill a leszedésnél csak a tőcsavart kellett kiszedni hogy kiférjen meg a kormányösszekötőt .
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2012.07.04 szerda, 18:50:57 »

Szia!

A 90 lovasokba nem került AC pumpa.

köszi! akkor nem én voltam a hülye!a szerelő azt mondta a szintjelzővel együtt van!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2012.07.04 szerda, 20:27:48 »

üdv!
le akarom fényeztetni a lököseimet hogy lehet leszedni őket hamar gyorsan? mondom rákérdezek mielött nekiállok darabokra szedni az autót:) 2001 es kombiról van szó. mindkét lököst le akarom venni! köszi a segitséget.
jah még valami: mennyit eszik nektek városban a gép? mondjuk klima nélkül mert szinte sosem klimázom városban. normál értelmes közlekedéssel nem raccingolva. ugy veszem észre 6.5 a vége. ennél lejjebb már nem megy. már minden megvan amit terveztem (EGR OFF katalizátor OFF felnigörgőzés futóműállitás.)  hosszu uton minimálisat járok ugy 5 liternek tűnik. egyébként abszolut reális ekkora autótól csak kiváncsi vagyok mások adataira is!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2012.07.04 szerda, 20:42:01 »

Múltkor néztük, h elég ramaty állapotban van katalizátor (most már iktató) utáni rezonátorcső. Látszott,h már többször volt hegesztve, és most is kifúj vhol. Lehet ettől teljesítmény vesztés, csökkenés?
Nem lehet, a bazi nagy melegtől van teljesítmény vesztés, a turbós autókat ez fokozottan érinti.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:23:14 »

Nem lehet, a bazi nagy melegtől van teljesítmény vesztés, a turbós autókat ez fokozottan érinti.

Ok, ezt majd megdumáljuk! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:40:23 »

üdv!
le akarom fényeztetni a lököseimet hogy lehet leszedni őket hamar gyorsan? mondom rákérdezek mielött nekiállok darabokra szedni az autót:) 2001 es kombiról van szó. mindkét lököst le akarom venni! köszi a segitséget.
jah még valami: mennyit eszik nektek városban a gép? mondjuk klima nélkül mert szinte sosem klimázom városban. normál értelmes közlekedéssel nem raccingolva. ugy veszem észre 6.5 a vége. ennél lejjebb már nem megy. már minden megvan amit terveztem (EGR OFF katalizátor OFF felnigörgőzés futóműállitás.)  hosszu uton minimálisat járok ugy 5 liternek tűnik. egyébként abszolut reális ekkora autótól csak kiváncsi vagyok mások adataira is!

Most cserélünk termosztátokat (vmelyik behalt, v mind2), hűtőfolyadékot, meg olajat is. Akkor kíváncsi leszek, h beáll-e nekem is ilyen fogyira, mert nekem hosszú úton 5,8 és 6.2 között szokott enni (90-110 es tempó), városban szinte csak rövidtávon 2-6km-en használom, ott 10 körül van. Szerintem ez bazi sok, ezért is írtam, h kiváncsi vagyok a termosztát csere utáni adatokra. Szerintem a Te fogyid jó.
Lökös: hátsót még nem vettem le, elsőt már párszor igen. Első adja magát, ha van, motorvédő burkolat le, doblemezek lökös felénél csavarok ki, lámpák ki, hűtőmaszk le. A lámpák mögött a sárvédő vízszintes peremén van 3db ponthegesztéssel rögzített henger alakú anya, amit papagájfogóval v amivel hozzáférsz jól meg kell szorítani,fogni, és alulról ki kell csavarni a csavarokat. Ha elforog az anya, szívás, az a szharabbik meló. Én ráspollyal csiszoltam sarkosra a hengeres anyákat, úgy nagy nehezen meg tudtam vhogy fogni, és akkor sem tudtam kicsavarni belőle a csavart, hanem eltörött. A 6db csavarból össz 2 jött ki, a többi letörött. Ha ezzel megvagy, a lámpa alatt van egy kisebb,vékonyabb és egy nagyobb,vastagabb lemez, azt lazítod, lökös kicsit leemel, külső hőmérő kiakaszt, első ködlámák csatija széthúz. Röviden ennyi. Jó melót!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:47:30 »

Kocsi darabokban.... eplus2
váltócsere projekt elindult, turbó kivéve...jövő héten lessz csak késsz időhiány miatt... szomoru1
plussz valahol folyik a gázolaj a kocsiból valószinűleg...az is öröm lessz megkeresni... eljen
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:09:30 »

Most cserélünk termosztátokat (vmelyik behalt, v mind2), hűtőfolyadékot, meg olajat is. Akkor kíváncsi leszek, h beáll-e nekem is ilyen fogyira, mert nekem hosszú úton 5,8 és 6.2 között szokott enni (90-110 es tempó), városban szinte csak rövidtávon 2-6km-en használom, ott 10 körül van. Szerintem ez bazi sok, ezért is írtam, h kiváncsi vagyok a termosztát csere utáni adatokra. Szerintem a Te fogyid jó.
Lökös: hátsót még nem vettem le, elsőt már párszor igen. Első adja magát, ha van, motorvédő burkolat le, doblemezek lökös felénél csavarok ki, lámpák ki, hűtőmaszk le. A lámpák mögött a sárvédő vízszintes peremén van 3db ponthegesztéssel rögzített henger alakú anya, amit papagájfogóval v amivel hozzáférsz jól meg kell szorítani,fogni, és alulról ki kell csavarni a csavarokat. Ha elforog az anya, szívás, az a szharabbik meló. Én ráspollyal csiszoltam sarkosra a hengeres anyákat, úgy nagy nehezen meg tudtam vhogy fogni, és akkor sem tudtam kicsavarni belőle a csavart, hanem eltörött. A 6db csavarból össz 2 jött ki, a többi letörött. Ha ezzel megvagy, a lámpa alatt van egy kisebb,vékonyabb és egy nagyobb,vastagabb lemez, azt lazítod, lökös kicsit leemel, külső hőmérő kiakaszt, első ködlámák csatija széthúz. Röviden ennyi. Jó melót!  vigyor3

Akkor én csendben maradok azt hittem nekem eszik sokat a nagy melegben kis távon városból városba evett ilyen 6.3 at nagy gyorsításokkal.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 16:10:13 »

spritmonitor-on meg lehet nezni miket eszik egy Mondeo. Egesz korrekt adatbazis!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 16:33:28 »

Kocsi darabokban.... eplus2
váltócsere projekt elindult, turbó kivéve...jövő héten lessz csak késsz időhiány miatt... szomoru1
plussz valahol folyik a gázolaj a kocsiból valószinűleg...az is öröm lessz megkeresni... eljen
Kedves Bunyek!
Gondolj a tudatlanokra mint én is. szomoru1 Ne feledkezz meg a fotók készitéséről a projekt során. wave
Fáradozásod előre is köszönöm a többség nevében. Sok sikert a projekthez. eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 16:36:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 21:19:26 »

Kedves Bunyek!
Gondolj a tudatlanokra mint én is. szomoru1 Ne feledkezz meg a fotók készitéséről a projekt során. wave
Fáradozásod előre is köszönöm a többség nevében. Sok sikert a projekthez. eljen
Tisztelettel László! worship

hát öööööö....a 6-os váltó már fennt van, de képeket nem csináltam...féltengely még kint van komplett,váltókulissza, motor billeg a tartókon, meg kivan pakolva a turbó csövezés..turbó is kivan szedve ma azt szedtem darabokra....nem volt időm fotózni, meg eszembe se jutott...
A hétre ennyi,jövő héten folyt köv...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 02:13:50 »

hát öööööö....a 6-os váltó már fennt van, de képeket nem csináltam...féltengely még kint van komplett,váltókulissza, motor billeg a tartókon, meg kivan pakolva a turbó csövezés..turbó is kivan szedve ma azt szedtem darabokra....nem volt időm fotózni, meg eszembe se jutott...
A hétre ennyi,jövő héten folyt köv...
én csináltam vigyor3



Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 11:19:57 »

Apropó 6-os váltó...
Szerintetek mennyire éri meg 6-osra cserélni a váltót egy 10 éves autóban ha pár év múlva lecserélném Huh? Úgy értem a fogyasztásbeli különbség mikor térülhet meg? (városon kívül - ha megyek - gyakran járok autópályán, ahol tudna érvényesülni a 6. fokozat)

Itt jegyzem meg azt is, hogy GinJoy-nak hála worship az EGéR szelep kiiktatva 1 hete Wink Remélem javít valamit a paripámon a dolog, mert kicsit kifújt korábban az illesztés mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 11:36:19 írta csehors » Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.