Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 18:33:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718162 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8250 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 21:21:41 »

gyári vgt-s, maf-fal szerelt autón hogy oldható meg a nyomásemelés?? map-ot átvágni egy ellenállással??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8251 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:04:57 »

gyári vgt-s, maf-fal szerelt autón hogy oldható meg a nyomásemelés?? map-ot átvágni egy ellenállással??

rövidited a geon a kart....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8252 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:07:44 »

rövidited a geon a kart....

emelkedni nem fog.hamarabb tölt.
nagyobb nyomashoz a mapot kell módosítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8253 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:08:53 »

emelkedni nem fog.hamarabb tölt.
nagyobb nyomashoz a mapot kell módosítani.

ez nem igaz...MAP egy érzékelő, nem állit elő nyomást...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 22:12:02 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8254 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:12:25 »

ez nem igaz...
pedig de.az ecu nem engedi 1,5bar fölé.bárhová tekered ,annál nem lesz több.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8255 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:14:16 »

ez nem igaz...MAP egy érzékelő, nem állit elő nyomást...
az korlátozza a lehetőséget.a nyomasjel megváltoztatasaval lehet a tényleges nyomást emelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8256 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:18:17 »

az korlátozza a lehetőséget.a nyomasjel megváltoztatasaval lehet a tényleges nyomást emelni.


pedig de...nyomást a geokar röviditéssel tudsz növelni a turbón...a MAP szenzor meg egy érzékelő ha túl sok a nyomás akkor az ECU elveszi a kaját.
amugy a légkörin kivül ami 0,9 kb 2,5-bar-os a MAP TDDI-ben...amit gyári turbóval igen nehéz elérni főleg tartósan, elég hamar lehullana...és akkor is elveszi a kaját....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8257 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:24:37 »

pedig de...nyomást a geokar röviditéssel tudsz növelni a turbón...a MAP szenzor meg egy érzékelő ha túl sok a nyomás akkor az ECU elveszi a kaját.
amugy a légkörin kivül ami 0,9 kb 2,5-bar-os a MAP TDDI-ben...amit gyári turbóval igen nehéz elérni főleg tartósan, elég hamar lehullana...és akkor is elveszi a kaját....
bármilyen rövidre állítod a rudazatot,nem lesz a nyomasod sosem 1,5barnal nagyobb(+1 a légköri)az eredeti mappal.
már túl vagyok ezen a kiserleten!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8258 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 22:46:02 »

bármilyen rövidre állítod a rudazatot,nem lesz a nyomasod sosem 1,5barnal nagyobb(+1 a légköri)az eredeti mappal.
már túl vagyok ezen a kiserleten!

pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 22:47:47 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8259 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:00:31 »

pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
ha átrakom nyomásos labdára, akkor nem fog betiltani?? mert nekem az lenne a legegyszerűbb.

nektek holt tilt be gyárilag?? nekem nem forog többet 4800-nál az új, ott megáll, mint a szög
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8260 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:06:19 »

ha átrakom nyomásos labdára, akkor nem fog betiltani?? mert nekem az lenne a legegyszerűbb.

nektek holt tilt be gyárilag?? nekem nem forog többet 4800-nál az új, ott megáll, mint a szög

mi tiltana be?  vákumcsőbe egy csavar azt félredobod.... eplus2   Aki megvette a fix turbómat övé is vgt volt eredetileg, mostmár fix.
Nem tilt be csak hiába nyomom nem megy jobban...ennyi...hibakód,lámpa ilyenek nincsenek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8261 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:08:53 »

mi tiltana be?  vákumcsőbe egy csavar azt félredobod.... eplus2   Aki megvette a fix turbómat övé is vgt volt eredetileg, mostmár fix.
Nem tilt be csak hiába nyomom nem megy jobban...ennyi...hibakód,lámpa ilyenek nincsenek...
úgy értettem, hogy hol veszi el az anyagot. pl ha 2-esben elhúzom, akkor 4800-nál nem forog többet és érezhetően eltűnik az erő vigyor3 csak azért kérdezem, mert az kombi az simán leforog 5000-ig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8262 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:11:24 »

jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8263 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:16:33 »

jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...

Kapcsold ki... nyomod a gombot pár másodpercig, amíg a lámpa égve nem marad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8264 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:17:48 »

Kapcsold ki... nyomod a gombot pár másodpercig, amíg a lámpa égve nem marad.
milyen gombot?? nincs csak csomagtérnyitó gombom wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8265 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:19:28 »

milyen gombot?? nincs csak csomagtérnyitó gombom wow1

ESP gombot. Ha az nincs, kipörgésgátló sincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8266 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 23:22:25 »

ESP gombot. Ha az nincs, kipörgésgátló sincs.
lehet csak gomb nincs, mert kivették és van benne csati hátul...hnap megnézem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8267 Dátum: 2012.07.17 kedd, 08:07:56 »

úgy értettem, hogy hol veszi el az anyagot. pl ha 2-esben elhúzom, akkor 4800-nál nem forog többet és érezhetően eltűnik az erő vigyor3 csak azért kérdezem, mert az kombi az simán leforog 5000-ig

nálam elmegy a nyomás 2 bar fölé(tényleges szivócsővél) akkor nyomom a gáz és nem gyorsul jobban, visszaveszek picit és gyorsul tovább..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8268 Dátum: 2012.07.17 kedd, 09:22:20 »

pedig csak ugy lehet növelni hogy geot később huzatod szűkre,azaz rövidebbre veszed a kart....gyári turbó szerintem egy sz@r ezt már elmondtam többször, de ez az én véleményem ezért vettem rá nagyobbat énis....attól mert beraksz egy nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani.
Én ha rövidre veszem simán elmegy 2bar fölé....csak ugye elveszi a kaját, ez volt a talin is...hiába toltam neki nem ment, Robi meg hiába adott neki...utánna gondoltuk át hazafelé mi volt a baj.
Átkell rakni nyomásos labdásra és csodákat tudsz kihozni ugyanazzal a turbóval....kicsit p@csölös meló de szerintem kajak megéri.
alapvetően jól mondod!
maga az ecu veszi el a vákuum szelep jelét,amikor eléri a masfelbart.azért,mert a map jele alapján szabályoz.tehát bárhová tekered a rudazatot,a valós nyomasnal lekapcsolja a vakumot.ezért szokták az elvetemultek elotet ellenállással átverni a map jelét.a tényleges 1.5barnal az ecu csak mondjuk 1barnak megfelelő jelét kap.ezért,ha mered órával,az már 2bar tényleges nyomás lesz.
amúgy szerintem ez nyirjaki leghamarabb a turbo.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.17 kedd, 09:23:53 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8269 Dátum: 2012.07.17 kedd, 10:37:09 »

jah, és a gyári 115le-ssel el kéne tekernie a kereket, ha 3000-nél leszállok a kuplungról?? mert ez nyikkan egyet és megindul. tis szerint van benne kipürgésgátló, de nem villog semmi sem...

Di-be nem volt rendelhető kipörgésgátló. (legalábbis itthon biztosan nem, de gondolom máshol sem nagyon)

Ha 3000RPM nél nem forgatja meg a kereket azzal szvsz ne foglalkozz. Mondjuk én sosem kínoztam a sajátom ezzel, jobban féltem a gumikat, féltengelyt stb, de az is lehet, hogy 3500-4000 kell neki. Mittudomén  nemtudom

Az erő nekem is elfogy 4000 felett valahol, de sosem néztem mi a vége, 2 kezemen meg tudom számolni 4000 fölé is hányszor mentem vele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8270 Dátum: 2012.07.17 kedd, 11:42:51 »

Di-be nem volt rendelhető kipörgésgátló. (legalábbis itthon biztosan nem, de gondolom máshol sem nagyon)

Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8271 Dátum: 2012.07.17 kedd, 13:11:37 »

Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.

bizony az ódi is ezzel készült munkatársam éppen ehhez keres megbízható műhelyt a felújításra ha esetleg valaki tudna egyet... worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8272 Dátum: 2012.07.17 kedd, 13:16:25 »

alapvetően jól mondod!
maga az ecu veszi el a vákuum szelep jelét,amikor eléri a masfelbart.azért,mert a map jele alapján szabályoz.tehát bárhová tekered a rudazatot,a valós nyomasnal lekapcsolja a vakumot.ezért szokták az elvetemultek elotet ellenállással átverni a map jelét.a tényleges 1.5barnal az ecu csak mondjuk 1barnak megfelelő jelét kap.ezért,ha mered órával,az már 2bar tényleges nyomás lesz.
amúgy szerintem ez nyirjaki leghamarabb a turbo.

Szerintem egyszerűbb berakni egy nagyobb MAP szenzort és ugy rövidre húzni a kart akkor...mert ugye lináris a jel 0-5V-ig csak a nyomás lessz más értelemszerűen és később tiltana...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8273 Dátum: 2012.07.17 kedd, 13:30:02 »

Szerintem egyszerűbb berakni egy nagyobb MAP szenzort és ugy rövidre húzni a kart akkor...mert ugye lináris a jel 0-5V-ig csak a nyomás lessz más értelemszerűen és később tiltana...
nyes " ...attól mert beraksz egy
nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8274 Dátum: 2012.07.17 kedd, 14:14:04 »

Elsőre eléggé meglepő, de úgy néz ki, valóban így van. Megvannak a korabeli árlisták, és di-hez valóban nem volt esp.
Legalábbis mo-ra. Ahogy a 110 lovas 1,8-hoz sem, valamint a 2.0i automatához sem.
A Di-nél az lehet az ok, hogy nem lehet olyan pontosan beavatkozni, mint egy elektromos injektornál.
Persze azért meg lehet oldani, csak biztosan drágább. Az ódi A6 2,5 tdi-je is ezzel az adagolóval készült, abban meg csak van kipörgésgátló.

Melyik? az R5tdi, vagy a korai V6tdi? VP44-lenne bennük?
Amúgy ez egy full elektromos adagoló, szvsz simán megoldható lenne, csakúgy, mint a 2.0 benzin+aut-nál, amit szintén nem értek miért spórolták ki belőle. Ott különösen jól jönne, mert vannak olyan helyzetek, ahol nehezen lehet adagolni a gázt, nem úgy, mint a manuális váltósnál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8275 Dátum: 2012.07.17 kedd, 14:48:34 »

Melyik? az R5tdi, vagy a korai V6tdi? VP44-lenne bennük?
Amúgy ez egy full elektromos adagoló, szvsz simán megoldható lenne, csakúgy, mint a 2.0 benzin+aut-nál, amit szintén nem értek miért spórolták ki belőle. Ott különösen jól jönne, mert vannak olyan helyzetek, ahol nehezen lehet adagolni a gázt, nem úgy, mint a manuális váltósnál.

Ez.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/07/17/draga_vs._premium_nyolc_evesen/
Nyilván ez a korai tdi, bár annyira azért nem.
Persze, szerintem is meg lehet csinálni, inkább a kis darabszám miatt nem csinálták meg. Akkor már tudták, hogy jön a tdci, a 2,0i+automatából meg nem adtak el sokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8276 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:29:34 »

nyes " ...attól mert beraksz egy
nagyobb MAp-ot nem fog többet tölteni....max később tiltani."

Csak ezzel az a baj hogy kéne egy nagyobb tubó, mint az enyém pl ami tud nagyobbat tölteni.... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8277 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:30:34 »

Csak ezzel az a baj hogy kéne egy nagyobb tubó, mint az enyém pl ami tud nagyobbat tölteni.... szomoru1
igen.Ahhoz meg nagyobb csúcsok és több anyag..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8278 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:31:11 »

Bakker összerakva a kocsi, de kell egy 40-50-es gumicső a turbórendszerbe.....mas se próbáljuk ki... falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8279 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:31:32 »

igen.Ahhoz meg nagyobb csúcsok és több anyag..... vigyor3

Az megoldható.... eljen eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8280 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:33:08 »

Az megoldható.... eljen eplus2
Akkor csak ezt kell követnie Zsoltnak! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8281 Dátum: 2012.07.17 kedd, 20:31:45 »

Ez.
http://totalcar.hu/tesztek/2012/07/17/draga_vs._premium_nyolc_evesen/
Nyilván ez a korai tdi, bár annyira azért nem.
Persze, szerintem is meg lehet csinálni, inkább a kis darabszám miatt nem csinálták meg. Akkor már tudták, hogy jön a tdci, a 2,0i+automatából meg nem adtak el sokat.

Hát ez nem korai, sőt. a 2.5 tdi-ből a 4. verzió. V6 180 lóval. volt V6 150lóval (betegágy, rakás *** kb) meg a sor 5 tdi-k 115 és 140lóval. Ez a c5 kaszni ráncfelvarrott verziója, ebben a kaszniban nem is volt már más nagy dízel motor. (persze volt 4hengeres tdi 110 és pd 131 lóval)

Igazad lehet, pedig azért van "pár" tddi is, ha meg akar a paraszt, had rendeljen már bele  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8282 Dátum: 2012.07.17 kedd, 20:57:01 »

Hát ez nem korai, sőt. a 2.5 tdi-ből a 4. verzió. V6 180 lóval. volt V6 150lóval (betegágy, rakás *** kb) meg a sor 5 tdi-k 115 és 140lóval. Ez a c5 kaszni ráncfelvarrott verziója, ebben a kaszniban nem is volt már más nagy dízel motor. (persze volt 4hengeres tdi 110 és pd 131 lóval)

Igazad lehet, pedig azért van "pár" tddi is, ha meg akar a paraszt, had rendeljen már bele  vigyor3
nekem volt A6osom 2,5tdi Quattro Triptronic 180le  Wink ...és abban volt kikapcsolható esp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8283 Dátum: 2012.07.17 kedd, 23:25:53 »

Akkor csak ezt kell követnie Zsoltnak! eplus2
egy bv50 már itthon pihen, az újra is lesz valami nagyobb eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.17 kedd, 23:44:39 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8284 Dátum: 2012.07.18 szerda, 10:47:54 »

nekem volt A6osom 2,5tdi Quattro Triptronic 180le  Wink ...és abban volt kikapcsolható esp.

Akkor nem értem miért ülsz most egy mondeoban Cheesy persze nem is tartozik rám, és nem akarok flame-et, de elfogult vagyok audi ügyben  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8285 Dátum: 2012.07.18 szerda, 12:40:19 »

Akkor nem értem miért ülsz most egy mondeoban Cheesy persze nem is tartozik rám, és nem akarok flame-et, de elfogult vagyok audi ügyben  wave
ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x. nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8286 Dátum: 2012.07.18 szerda, 14:43:55 »

ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x. nyes Wink
összetörted?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8287 Dátum: 2012.07.18 szerda, 15:11:00 »

ha visszaolvasol 2008év végéig,akkor megtalálod a magyarázatot,mert már leírtam 1x. nyes Wink

Az üzemanyag fogyasztásra gondolsz? 16L??? az 5 hengeres 2.2 20VT ~300lóval evett ennyit, na jó nem padlógázon, mert akkor határ a csillagos ég Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8288 Dátum: 2012.07.18 szerda, 16:55:22 »

összetörted?
dehogy.eladtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8289 Dátum: 2012.07.18 szerda, 16:55:39 »

Az üzemanyag fogyasztásra gondolsz? 16L??? az 5 hengeres 2.2 20VT ~300lóval evett ennyit, na jó nem padlógázon, mert akkor határ a csillagos ég Smiley
nem,mindjárt megkeresem.....



megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.18 szerda, 16:58:55 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8290 Dátum: 2012.07.18 szerda, 19:10:52 »

nem,mindjárt megkeresem.....



megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582

szép  Grin
Nálam is valahogy így lett mondeo belőle...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8291 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 17:12:33 »

Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit.. eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8292 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 17:22:36 »

Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit.. eplus2

Azért ez már eléggé hibrid...Smiley Mi lesz a következő amit csinálsz vele?  eplus2
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8293 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 17:36:06 »

nagy akksi be a csomiba es egy par elektromos motor a hatso kerekekre  beka3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8294 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 18:48:45 »

Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit.. eplus2
Nekem 60-ról lódul 100 ig.  Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8295 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 19:12:24 »

Késsz a kocsi....6-os váltóval.
hát halkabb lett az tuti..szoknom kell még, de elég jó lett...4-ben 50-ről városban csoszogásnál is elég szépen megindul....
Eddig ennyi egyenlőre....sokkal mervebben,feszesebben jár mint az 5-ös váltó, de tetszik nagyon....elsőre..megyek megtépem picit.. eplus2
Na gyarapodunk! Grat! eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8296 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 19:39:40 »

Nekem 60-ról lódul 100 ig.  Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?
1-5 kb ugyan az.  Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8297 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 19:41:16 »

nem,mindjárt megkeresem.....



megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg307582#msg307582
ezen kívül hozzátenném azt, hogy nem néznek ki belőle vigyor3 szerintem ha 2db a6 állna a ház előtt 2 mondeo helyett, már rég kint lenne nálunk a nav vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8298 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 21:38:13 »

Nekem 60-ról lódul 100 ig.  Csak abban más, h van 6. vagy 1-5ig más az egész, rövidebbek pl?

Hát kicsit elmentem próbálgatni....3-4-ben alacsony fordulatról is szépen megindul és húz végig...bár a turbót szinte csak feltettük, átalakitottam picit és besincs lőve még...
100-nál 6-ban 1750 alatt van picit a fordulat...nem tudom másnál mennyi...
Teljesen más mint a 5-ös, szerintem ég és föld...jobban tudom húzatni végig és nem fogy el sehol úgy éreztem(turbó belövés nélkül), de kiakarok próbálni egy másik 6-ost is az milyen mert nekem kicsit keménynek tűnik a váltókar járása...vagy az 5-ös volt már kicsit lazább...passz.
kinyomója fényévekkel jobb mint az 5-ösé,ezt már most kijelentem....egyúttal minden ami folyadék leis lett cserélve a kocsiba(hüttő,váltó,fék,kormány,stb)
Ja meg valszeg motor rángatás közben elrottyant a kormányszervó csöve, nagyon boldog voltam, de jobban meglett csinálva mint a gyári végülis... eplus2
Petya barátomnak hála....óra pontos azt is néztem....Tetszik nagyon.
1-az vicc sebesség meg rövid, 6-is elég lomhának tűnt picit mondjuk 140-ról lefékeztem 100-ra és utánna gyorsitásnál nem kapkodott... szomoru1  lehet turbó beállitás után jobb lessz...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8299 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 21:39:09 »

Na gyarapodunk! Grat! eljen

köszi...meg a segitséget is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.