Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:27:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718471 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 21:40:00 »

Azért ez már eléggé hibrid...Smiley Mi lesz a következő amit csinálsz vele?  eplus2

nagy porlasztók....vagy eladom... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 21:40:44 »

Hát kicsit elmentem próbálgatni....3-4-ben alacsony fordulatról is szépen megindul és húz végig...bár a turbót szinte csak feltettük, átalakitottam picit és besincs lőve még...
100-nál 6-ban 1750 alatt van picit a fordulat...nem tudom másnál mennyi...
Teljesen más mint a 5-ös, szerintem ég és föld...jobban tudom húzatni végig és nem fogy el sehol úgy éreztem(turbó belövés nélkül), de kiakarok próbálni egy másik 6-ost is az milyen mert nekem kicsit keménynek tűnik a váltókar járása...vagy az 5-ös volt már kicsit lazább...passz.
kinyomója fényévekkel jobb mint az 5-ösé,ezt már most kijelentem....egyúttal minden ami folyadék leis lett cserélve a kocsiba(hüttő,váltó,fék,kormány,stb)
Ja meg valszeg motor rángatás közben elrottyant a kormányszervó csöve, nagyon boldog voltam, de jobban meglett csinálva mint a gyári végülis... eplus2
Petya barátomnak hála....óra pontos azt is néztem....Tetszik nagyon.
1-az vicc sebesség meg rövid, 6-is elég lomhának tűnt picit mondjuk 140-ról lefékeztem 100-ra és utánna gyorsitásnál nem kapkodott... szomoru1  lehet turbó beállitás után jobb lessz...
1 az tényleg vicc, 2-esből simán lehet indulni. 100-nál meg vissza 4-be és nincs gond eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 21:53:39 »

Hát kicsit elmentem próbálgatni....3-4-ben alacsony fordulatról is szépen megindul és húz végig...bár a turbót szinte csak feltettük, átalakitottam picit és besincs lőve még...
100-nál 6-ban 1750 alatt van picit a fordulat...nem tudom másnál mennyi...
Teljesen más mint a 5-ös, szerintem ég és föld...jobban tudom húzatni végig és nem fogy el sehol úgy éreztem(turbó belövés nélkül), de kiakarok próbálni egy másik 6-ost is az milyen mert nekem kicsit keménynek tűnik a váltókar járása...vagy az 5-ös volt már kicsit lazább...passz.
kinyomója fényévekkel jobb mint az 5-ösé,ezt már most kijelentem....egyúttal minden ami folyadék leis lett cserélve a kocsiba(hüttő,váltó,fék,kormány,stb)
Ja meg valszeg motor rángatás közben elrottyant a kormányszervó csöve, nagyon boldog voltam, de jobban meglett csinálva mint a gyári végülis... eplus2
Petya barátomnak hála....óra pontos azt is néztem....Tetszik nagyon.
1-az vicc sebesség meg rövid, 6-is elég lomhának tűnt picit mondjuk 140-ról lefékeztem 100-ra és utánna gyorsitásnál nem kapkodott... szomoru1  lehet turbó beállitás után jobb lessz...

Folyamatos 100-nál jobb a 5.  meg kevesebbet is eszik úgy.  100-ról is megy 6.-ban, csak lassabban indul el. Ha gyorsabban kell akkor vissza 5.-be.  4-be hülyeség szerintem.   120-nál kb 2000,  150-2500,  190-3000
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 23:02:31 »

Folyamatos 100-nál jobb a 5.  meg kevesebbet is eszik úgy.  100-ról is megy 6.-ban, csak lassabban indul el. Ha gyorsabban kell akkor vissza 5.-be.  4-be hülyeség szerintem.   120-nál kb 2000,  150-2500,  190-3000
180-3000
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 23:55:06 »

Folyamatos 100-nál jobb a 5.  meg kevesebbet is eszik úgy.  100-ról is megy 6.-ban, csak lassabban indul el. Ha gyorsabban kell akkor vissza 5.-be.  4-be hülyeség szerintem.   120-nál kb 2000,  150-2500,  190-3000
nem gyorsul akkor a 6os sem 4.-ben? Ez sem szereti!
Én úgy szoktam hogy 3ban kihuzatom 100-110 és 5  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2012.07.20 péntek, 07:24:57 »

Folyamatos 100-nál jobb a 5.  meg kevesebbet is eszik úgy.  100-ról is megy 6.-ban, csak lassabban indul el. Ha gyorsabban kell akkor vissza 5.-be.  4-be hülyeség szerintem.   120-nál kb 2000,  150-2500,  190-3000

Nem azt mondtam hogy nem gyorsul,csak hogy kicsit lassúnak tűnik nekem.....majd orvosoljuk a problémát.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2012.07.20 péntek, 08:22:59 »

180-3000
190-3000. :-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2012.07.20 péntek, 09:26:16 »

Folyamatos 100-nál jobb a 5.  meg kevesebbet is eszik úgy.  100-ról is megy 6.-ban, csak lassabban indul el. Ha gyorsabban kell akkor vissza 5.-be.  4-be hülyeség szerintem.   120-nál kb 2000,  150-2500,  190-3000
Nem mondod komolyan, hogy 100-nál 5-ben kevesebbet eszik, mint 6-ban. Vagy mérted külön ezt a mókát?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2012.07.20 péntek, 10:02:58 »

Kerestem a FAQ -ban, hogy lehet vizpumpát cserélni.
Azonban nem találtam leirást róla.

Azt olvastam korábban, hogy nem egy szupr bonyolult művelet.
Sokat segitenétek, ha letudnátok irni a csere pontos menetét.
Illetve ha szükséges hozzá egyébb anyag, alkatrész.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:18:51 »

Nem mondod komolyan, hogy 100-nál 5-ben kevesebbet eszik, mint 6-ban. Vagy mérted külön ezt a mókát?

Dehogynem. A magasabb fokozatban ennél a sebességnél jobban "erőlködik" az autó, 5. sebességben optimálisabb ~2000RPM a fordulat.

Nem mindig a magasabb fokozat a gazdaságosabb. Ha mindig elváltasz pl 1500-1800 között, többet fog enni, mint ha 2000-2300 között váltasz...szvsz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:28:55 »

Dehogynem. A magasabb fokozatban ennél a sebességnél jobban "erőlködik" az autó, 5. sebességben optimálisabb ~2000RPM a fordulat.

Nem mindig a magasabb fokozat a gazdaságosabb. Ha mindig elváltasz pl 1500-1800 között, többet fog enni, mint ha 2000-2300 között váltasz...szvsz.

Ennyire nem egyszerű. (Bocsi, csak nyelvtan, de optimálisból csak egy van, nincs optimálisabb).
Elvileg minél kisebb a motor fordulata, annál alacsonyabb a fogyi, persze egy adott fordulat alatt már nem igaz.
Az sem mindegy, hány lóerőre van szükség, hogy tartsd az adott sebességet. Lehet, hogy az adott fordulaton nem is tudja leadni.
És igen, van olyan fordulat, ahol a kisebbnél eszik többet. De. Ha az egyik sebességben 1500 a fordulat, a másikban mondjuk 2200.
Az már túl van az optimális fordulaton. Mondjuk 1800 lenne a legjobb, de annál a sebességnél nincs olyan fokozat, ami ezt eredményezné.
Kompromisszum kompromisszumhátán. Bezzeg a fokozatmentes...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2012.07.20 péntek, 15:53:29 »

Kerestem a FAQ -ban, hogy lehet vizpumpát cserélni.
Azonban nem találtam leirást róla.

Azt olvastam korábban, hogy nem egy szupr bonyolult művelet.
Sokat segitenétek, ha letudnátok irni a csere pontos menetét.
Illetve ha szükséges hozzá egyébb anyag, alkatrész.
Tisztelt Fórumtárs!
A vizpumpa csere, nagyvonalakban a következők szerint néz ki.
-Teljes áramtalanitás, akku kiszerel.
-Lengeded a hűtővizet.  
-Leszereled a szivó csonkot, leragasztod nehogy valami beessen a szivotorokba.
-Leszereled a szervó olaj tartályt, csak a rögzitését, a csöveket nem kell megbontani.
- Leszereld a szervószijat, a szijfeszitővel együtt.(TDCI-nél az EGR-re menő fémcsövet is érdemes leszerelni)
-Három csavar oldásával leszereled a szervószivattyút és a tartályával és a csővekkel együtt félre hajtod.
-Utánna hozzá férsz a vizpumpához, de előtte a rögzitő csavarján lévő elektromos kébelköteget kell levenni.
-A vizpumpa leszerelése után, ajánlatos az olajköri termosztát tömitését megnézni, szükség esetén cserélni.
-Érdemes még egy javitó készletet beszerezni, ami tartalmazza az összes tömitést, és azt a speciális kenőanyagot amit a vizpumpa tengelyére kell kenni, mielőtt rátolod a szervószivattyút.
-Összeszerelés értelem szerüen forditott sorrendben.
-Vizfeltöltés után nem megfeledkezni a vizpumpa légtelenitéséről
-Nagyvonalakban ennyi...
-Jó szerelgetést. wave
Tisztelettel László! worship

 
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 16:04:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2012.07.20 péntek, 16:19:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A vizpumpa csere, nagyvonalakban a következők szerint néz ki.
-Teljes áramtalanitás, akku kiszerel.
-Lengeded a hűtővizet.  
-Leszereled a szivó csonkot, leragasztod nehogy valami beessen a szivotorokba.
-Leszereled a szervó olaj tartályt, csak a rögzitését, a csöveket nem kell megbontani.
- Leszereld a szervószijat, a szijfeszitővel együtt.(TDCI-nél az EGR-re menő fémcsövet is érdemes leszerelni)
-Három csavar oldásával leszereled a szervószivattyút és a tartályával és a csővekkel együtt félre hajtod.
-Utánna hozzá férsz a vizpumpához, de előtte a rögzitő csavarján lévő elektromos kébelköteget kell levenni.
-A vizpumpa leszerelése után, ajánlatos az olajköri termosztát tömitését megnézni, szükség esetén cserélni.
-Érdemes még egy javitó készletet beszerezni, ami tartalmazza az összes tömitést, és azt a speciális kenőanyagot amit a vizpumpa tengelyére kell kenni, mielőtt rátolod a szervószivattyút.
-Összeszerelés értelem szerüen forditott sorrendben.
-Vizfeltöltés után nem megfeledkezni a vizpumpa légtelenitéséről
-Nagyvonalakban ennyi...
-Jó szerelgetést. wave
Tisztelettel László! worship

 

Nagyon, nagyon köszönöm  worship
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2012.07.20 péntek, 16:29:51 »

Minap olvastam egy TC cikket a hosszú olajcsere periódusról abban pont egy 1-6tdci-t emlegettek és hogy jellemző meghibásodási forrás hogy a turbó előtt is van egy szűrő de valami elb*tt helyen és mikor az eltömődik akkor okoz kis fennforgást a töltő rendszerben az meg a pénztárcában tddi-nél nincs ilyen ?
íme egy idézet a cikkből:
"A jármű karbantartása is sarkalatos pont. Ezek az autók bonyolult és érzékeny komplex rendszerek, amelyekhez a gyártók fontos és pontos karbantartási sémákat írnak elő. A márkaszervizek ezeket megkapják, szerelőik oktatásokon vesznek részt, és jó esetben elsajátítják a megfelelő fogásokat. Ilyen már egyre többek által ismert fogás a korábban emlegetett Ford motorokon a turbóhoz vezető olajcső szűrője, amelyet néha ellenőrizni vagy cserélni kellene, illetve számos olyan apró karbantartási előírás, amit a legalaposabb szerelő sem végez el, ha nem tud róla."

és a cikk ha valakit érdekel: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/07/18/ritka_olajcsere_gyors_motorcsere/
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 16:32:58 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:44:58 »

Nem mondod komolyan, hogy 100-nál 5-ben kevesebbet eszik, mint 6-ban. Vagy mérted külön ezt a mókát?
Pedig de.  110 már jó neki de a 95-100 nem, erőlködik. Próbáld ki. A mostani kocsik már mutatják is mikor válts. Haveromé 100-nál 6.ba mutatja, h  5.
Dehogynem. A magasabb fokozatban ennél a sebességnél jobban "erőlködik" az autó, 5. sebességben optimálisabb ~2000RPM a fordulat.
Nem mindig a magasabb fokozat a gazdaságosabb. Ha mindig elváltasz pl 1500-1800 között, többet fog enni, mint ha 2000-2300 között váltasz...szvsz.
Így van. Én mikor megvettem mindig elváltottam 2000-nél. A fogyasztásom 7 fölött volt, kormolt. Aztán 1 tankolás után mentem 1 tankot úgy,h tovább húzattam persze nem padlón, 2500-ig és sokkal jobb lett, + fele annyira kormolt.  A 2000 alatti elváltás pont olyan felesleges mint a 4000 ig pörgetés.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:18:25 »

Pedig de.  110 már jó neki de a 95-100 nem, erőlködik. Próbáld ki. A mostani kocsik már mutatják is mikor válts. Haveromé 100-nál 6.ba mutatja, h  5.Így van. Én mikor megvettem mindig elváltottam 2000-nél. A fogyasztásom 7 fölött volt, kormolt. Aztán 1 tankolás után mentem 1 tankot úgy,h tovább húzattam persze nem padlón, 2500-ig és sokkal jobb lett, + fele annyira kormolt.  A 2000 alatti elváltás pont olyan felesleges mint a 4000 ig pörgetés.

ez vajon a di-re is vonatkozik vagy csak a ci-re? mert azért a di szerintem alacsonyabb fordulaton üzemel vagy csak én érzem úgy?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:48:55 »

ez vajon a di-re is vonatkozik vagy csak a ci-re? mert azért a di szerintem alacsonyabb fordulaton üzemel vagy csak én érzem úgy?


Én is 2000 alatt váltogatok általában és 6 alatt eszik és nem érzem hogy erőlködne.
Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2012.07.21 szombat, 00:46:31 »

Üdvözlök,mindenkit! Nagy tisztelettel kérdezem a fórum lakóit,az autóm érdekes hibájának felderítésében. Egy 2002-es TDDI 115 Lóerős szerkezet. Még a motor nem éri el a normál üzemi hőfokot szépen húz,nem rángat,bár fénykorában jobban ment szerintem. Ha nyomok neki egy padlógázt szépen leszabályoz 5 000-res fordulat körül. Beérek a következő településre,ellustul,alig gyorsul,és 4000-nél még üresben sem lehet följebb tornázni a fordulatszámot,5. ben 3000/160 a vége . Ha leállok vele néhány percre,megint megy szépen,utána a leírt hiba jön elő.Amit észrevettem,hogy hidegen kopogósabb a hangja mint régebben volt,de indul pöccre,semmi más gond. Nem füstöl,nem rángat,a fogyasztása is baráti 50 literből 800-kilcsit elment.Üzaszűrő új,tápszivattyú rendben,levegőszűrő cserélve. A légtömegmérőt másik kocsiban lepróbáltam. Van-e tapasztalatotok,esetleg tanács.? Illetve,keresek kormány szervó szivattyút,ha esetleg valakinél van elfekvőben. Köszönöm előre is a választ.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2012.07.21 szombat, 01:10:17 »

Üdvözlök,mindenkit! Nagy tisztelettel kérdezem a fórum lakóit,az autóm érdekes hibájának felderítésében. Egy 2002-es TDDI 115 Lóerős szerkezet. Még a motor nem éri el a normál üzemi hőfokot szépen húz,nem rángat,bár fénykorában jobban ment szerintem. Ha nyomok neki egy padlógázt szépen leszabályoz 5 000-res fordulat körül. Beérek a következő településre,ellustul,alig gyorsul,és 4000-nél még üresben sem lehet följebb tornázni a fordulatszámot,5. ben 3000/160 a vége . Ha leállok vele néhány percre,megint megy szépen,utána a leírt hiba jön elő.Amit észrevettem,hogy hidegen kopogósabb a hangja mint régebben volt,de indul pöccre,semmi más gond. Nem füstöl,nem rángat,a fogyasztása is baráti 50 literből 800-kilcsit elment.Üzaszűrő új,tápszivattyú rendben,levegőszűrő cserélve. A légtömegmérőt másik kocsiban lepróbáltam. Van-e tapasztalatotok,esetleg tanács.? Illetve,keresek kormány szervó szivattyút,ha esetleg valakinél van elfekvőben. Köszönöm előre is a választ.

Haldoklik az AC pumpád, nem szállít eleget.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2012.07.21 szombat, 13:16:21 »

Üdvözlök,mindenkit! Nagy tisztelettel kérdezem a fórum lakóit,az autóm érdekes hibájának felderítésében. Egy 2002-es TDDI 115 Lóerős szerkezet. Még a motor nem éri el a normál üzemi hőfokot szépen húz,nem rángat,bár fénykorában jobban ment szerintem. Ha nyomok neki egy padlógázt szépen leszabályoz 5 000-res fordulat körül. Beérek a következő településre,ellustul,alig gyorsul,és 4000-nél még üresben sem lehet följebb tornázni a fordulatszámot,5. ben 3000/160 a vége . Ha leállok vele néhány percre,megint megy szépen,utána a leírt hiba jön elő.Amit észrevettem,hogy hidegen kopogósabb a hangja mint régebben volt,de indul pöccre,semmi más gond. Nem füstöl,nem rángat,a fogyasztása is baráti 50 literből 800-kilcsit elment.Üzaszűrő új,tápszivattyú rendben,levegőszűrő cserélve. A légtömegmérőt másik kocsiban lepróbáltam. Van-e tapasztalatotok,esetleg tanács.? Illetve,keresek kormány szervó szivattyút,ha esetleg valakinél van elfekvőben. Köszönöm előre is a választ.

Szia!

Van hogy az AC pumpa úgy megy tönkre hogy megy egy kicsit aztán leáll nem mindig megy rendesen, sőt van hogy ha megy is akkor is kevesebbet szállít mint kellene. Ha kiveszed és simán a kocsi aksin le próbálod meg tudod nézni az állapotát. Esetleg ha nem megy kis kocogtatással meg indul vagy fel pörög rendesen. A jobb hátsó kerék előtt található, a kocsit meg emelve ki tudod venni. http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000tdci erről van szó. A gyári bosch csatlakozói mások. De simán össze saruzva is tökéletesen működik, nekem is így van megoldva.
Naplózva
zolyy
Vendég
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:12:12 »

Üdv, segitséget szeretnék kéri. Ac pumpa problém produkálhat-e olyan tünetekett, hogy beindul a motor majd leáll, majd kis inditózás újjra indul,
változó hogy meddig üzeml. (20km 200m, inditás 1éjjszaka 4nap, nincs arányba.) végső légtelenités megint inditás, kezdődik előről. A tünetek üzemanyag szürő cserétől kezdődtek. Ha valakinek volt már hasonló vagy ac pumpa problémája, és pár szóba leirná a tünetekett megköszöném.
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:25:29 »

Üdv, segitséget szeretnék kéri. Ac pumpa problém produkálhat-e olyan tünetekett, hogy beindul a motor majd leáll, majd kis inditózás újjra indul,
változó hogy meddig üzeml. (20km 200m, inditás 1éjjszaka 4nap, nincs arányba.) végső légtelenités megint inditás, kezdődik előről. A tünetek üzemanyag szürő cserétől kezdődtek. Ha valakinek volt már hasonló vagy ac pumpa problémája, és pár szóba leirná a tünetekett megköszöném.

turpy szépen leírta... hol megy, hol nem. Teljesen véletlenszerű.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolyy
Vendég
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2012.07.21 szombat, 21:40:33 »

turpy szépen leírta... hol megy, hol nem. Teljesen véletlenszerű.
értem, de a tünet mintha állandóan lelevegősődne? ilyesmit tudhat a rossz ac okozni?
Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2012.07.21 szombat, 23:01:10 »

Szia!

Van hogy az AC pumpa úgy megy tönkre hogy megy egy kicsit aztán leáll nem mindig megy rendesen, sőt van hogy ha megy is akkor is kevesebbet szállít mint kellene. Ha kiveszed és simán a kocsi aksin le próbálod meg tudod nézni az állapotát. Esetleg ha nem megy kis kocogtatással meg indul vagy fel pörög rendesen. A jobb hátsó kerék előtt található, a kocsit meg emelve ki tudod venni. http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000tdci erről van szó. A gyári bosch csatlakozói mások. De simán össze saruzva is tökéletesen működik, nekem is így van megoldva.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 07:17:32 »

értem, de a tünet mintha állandóan lelevegősődne? ilyesmit tudhat a rossz ac okozni?
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leirt jenség, egyértelműen az üzemanyg ellátási problémára utal. A szűrő tömités ellenörzése, esetleges cseréje, és az üzemanyagszivattyú cseréje, biztosan megoldja a problémád. Még valami, a szűrő nem egy elhanyagolható alkatrész, és érdemes eredeti gyári szűrőt alkalmazni, a meglepetések elkerülése végett.
Tisztelettel László! wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.22 vasárnap, 12:55:23 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolyy
Vendég
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 08:30:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leirt jenség, egyértelműen az üzemanyg ellátási problémára utal. A szűrő tömités ellenörzése, estleges cseréje, és az üzemanyagszivattyú cseréje, biztosan megoldja a problémád. Még valami, a szűrő nem egy elhanyagolható alkatrész, és érdemes eredeti gyári szűrőt alkalmazni, a meglepetések elkerülése végett.
Tisztelettel László! wave
Köszönőm a váalszokat, még volna egy érdekes kérdésem. Ac szívatyú gyujtára adáskor vagy csak járó motornál kell hogy menjen?
ac csere tegnap délután megtörtént, üzemanag szürő 2hete (sajnos nem eredeti ford).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:06:29 »

értem, de a tünet mintha állandóan lelevegősődne? ilyesmit tudhat a rossz ac okozni?

Mivel az AC nyom, és nem pedig szív, nem tud fellevegősödni, mint a többi dízel.
Azaz, mégis, mert az adagoló is tud valamennyit szívni. De ha az AC áll, azon át nehezebb szívni,
és ha nem teljes a tömítettség, előfordulhat, hogy a go nem folyik ki, de a fals levegőt be tudja szívni.

A szűrűből úgymond jó az utángyártott is, nyilván megfelel a gyár által előírt paramétereknek. Ezért biztosan nem kell lecserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:45:52 »

Nem azt mondtam hogy nem gyorsul,csak hogy kicsit lassúnak tűnik nekem.....majd orvosoljuk a problémát.... eplus2
Az a gond, hogy a nagy turbó később tud nyomást adni, a 6-os váltónál kisebb fordulaton van 100-nál 6-ban lényegesen mint az 5-ösnél 5-ben, ezért az még halott, csak plussz anyaggal lehet nagy turbót hajtatni lent is, de akkor meg füstöl, ezt nem lehet kivédeni, ezért szerelnek drágább gépekre egy kicsit, ami alul is tölt már, meg egy nagyot ami a magasabb tartományban biztosít nagy nyomást.
Ha a gyáritól egy fokkal még kisebb lenne a turbónk, mint pl ami a 110-es 1,6-os HDi-n van (változós), akkor sokkal jobban gyorsulna az autónk az 1300-2500-as tartományban, tehát a rugalmassága ott ahol normál körülmények között használod jobb lenne, de felette viszont sokkal gyengébb lenne mint a nagyturbós.
A nagy turbóst is életre lehet kicsit előbb kelteni, de mese nincs ahhoz anyag kell, akkor meg eszik...itt meg már csak az a kérdés, hogy az autó mire is kell az embernek.
Én is tettem már fel nagyobb turbókat régebben, de a méretekből adódó tehetetlenséggel nem lehet mit kezdeni a kicsi előbb felpörög ergo előbb tölt... ha egy alacsonyag üzemi tartományú autót csináltál, ahhoz olyan karakterisztika illik, ami az alacsonyabb tartományban penge, mert 6.-ban nem igen fogod 4000-es fordulaton használni, ahol már kezd értelme lenni a  gyárinál nagyobb turbónak.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.22 vasárnap, 20:17:52 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:55:06 »

Az a gond, hogy a nagy turbó később tud nyomást adni, a 6-os váltónál kisebb fordulaton van 100-nál 6-ban lényegesen mint az 5-ösnél 5-ben, ezért az még halott, csak plussz anyaggal lehet nagy turbót hajtatni lent is, de akkor meg füstöl, ezt nem lehet kivédeni, ezért szerelnek drágább gépekre egy kicsit, ami alul is tölt már, meg egy nagyot ami a magasabb tartományban biztosít nagy nyomást.
Ha a gyáritól egy fokkal még kisebb lenne a turbónk, mint pl ami a 110-es 1,6-os HDi-n van (változós), akkor sokkal jobban gyorsulna az autónk az 1300-2500-as tartományban, tehát a rugalmassága ott ahol normál körülmények között használod jobb lenne, de felette viszont sokkal gyengébb lenne mint a nagyturbós.
A nagy turbóst is életre lehet kicsit előbb kelteni, de mese nincs ahhoz anyag kell, akkor meg eszik...itt meg már csak az a kérdés, hogy az autó mire is kell az embernek.
Én is tettem már fel nagyobb turbótkat régebben, de a méretekből adódó tehetetlenséggel nem lehet mit kezdeni a kicsi előbb felpörög ergo előbb tölt... ha egy alacsonyag üzemi tartományú autót csináltál, ahhoz olyan karakterisztika illik, ami az alacsonyabb tartományban penge, mert 6.-ban nem igen fogod 4000-es fordulaton használni, ahol már kezd értelme lenni a  gyárinál nagyobb turbónak.
 wave

Viszont, végsebessége jobb, és jobb a hosszú pályázásnál is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:16:17 »

Viszont, végsebessége jobb, és jobb a hosszú pályázásnál is.
Igen a végsebessége lehet jobb.
Kérdés az, hogy szükséges-e az óra szerint 230-nál nagyobb végsebesség, amit a gyári turbóval is megfut.
Volt nagy turbóm az octavia TDI-men...3000-től erősebb volt mint a gyárival, érzésre sokkal... eplus2
Viszont normál használók 98%-ban 0-160 között használják az autót...6-ban 160-nál még sehol nincs 3000...szerinted ha jobb lenne, már nem lenne fent legalább 7 éve a mondeon is nagyobb?  hehe Nem olyan dolog amitől visszariad az ember.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:33:55 »

Igen a végsebessége lehet jobb.
Kérdés az, hogy szükséges-e az óra szerint 230-nál nagyobb végsebesség, amit a gyári turbóval is megfut.
Volt nagy turbóm az octavia TDI-men...3000-től erősebb volt mint a gyárival, érzésre sokkal... eplus2
Viszont normál használók 98%-ban 0-160 között használják az autót...6-ban 160-nál még sehol nincs 3000...szerinted ha jobb lenne, már nem lenne fent legalább 7 éve a mondeon is nagyobb?  hehe Nem olyan dolog amitől visszariad az ember.. eplus2

Tudom... de hát ki így, ki úgy gondolja. Az enyém gyárilag, chip nélkül is megfutja a 230-at. Annyi nekem elég.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 15:35:33 »

Az a gond, hogy a nagy turbó később tud nyomást adni, a 6-os váltónál kisebb fordulaton van 100-nál 6-ban lényegesen mint az 5-ösnél 5-ben, ezért az még halott, csak plussz anyaggal lehet nagy turbót hajtatni lent is, de akkor meg füstöl, ezt nem lehet kivédeni, ezért szerelnek drágább gépekre egy kicsit, ami alul is tölt már, meg egy nagyot ami a magasabb tartományban biztosít nagy nyomást.
Ha a gyáritól egy fokkal még kisebb lenne a turbónk, mint pl ami a 110-es 1,6-os HDi-n van (változós), akkor sokkal jobban gyorsulna az autónk az 1300-2500-as tartományban, tehát a rugalmassága ott ahol normál körülmények között használod jobb lenne, de felette viszont sokkal gyengébb lenne mint a nagyturbós.
A nagy turbóst is életre lehet kicsit előbb kelteni, de mese nincs ahhoz anyag kell, akkor meg eszik...itt meg már csak az a kérdés, hogy az autó mire is kell az embernek.
Én is tettem már fel nagyobb turbótkat régebben, de a méretekből adódó tehetetlenséggel nem lehet mit kezdeni a kicsi előbb felpörög ergo előbb tölt... ha egy alacsonyag üzemi tartományú autót csináltál, ahhoz olyan karakterisztika illik, ami az alacsonyabb tartományban penge, mert 6.-ban nem igen fogod 4000-es fordulaton használni, ahol már kezd értelme lenni a  gyárinál nagyobb turbónak.
 wave

Igen igazadvan....eljött a pillanat hogy eldöntsem mit akarok....Robival átnézzük a szoftvert az biztos...turbót is kell még finomitanom.
Összességében jól viselkedik az autó minden menetciklusban és elég dinamikus is, de amikor alacsony fordulatról kell megindulni ott érzem kevésnek picit és 5-6 fokozatban inkább, de ha pörgetem vagy vissza rakok egyet akkor megindul mint a barom...füst semmi jelenleg...Hát most lehet jobb lenne egy GTB1756 turbó vagy nagyobb csúcsok...

« Utoljára szerkesztve: 2012.07.22 vasárnap, 15:37:35 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 18:19:41 »

Igen igazadvan....eljött a pillanat hogy eldöntsem mit akarok....Robival átnézzük a szoftvert az biztos...turbót is kell még finomitanom.
Összességében jól viselkedik az autó minden menetciklusban és elég dinamikus is, de amikor alacsony fordulatról kell megindulni ott érzem kevésnek picit és 5-6 fokozatban inkább, de ha pörgetem vagy vissza rakok egyet akkor megindul mint a barom...füst semmi jelenleg...Hát most lehet jobb lenne egy GTB1756 turbó vagy nagyobb csúcsok...

Ez nem szoftverkérdés. A nagy turbó jól tölt nagy fordulaton, de kicsin nem, ott sokkal rosszabbul muzsikál, jóval nehezebben indul el, és rosszabb a gázreakció.
Ezt a problémát az autógyárak is csak 2 módon tudták megoldani: biturbo, és hát a változó geometria (ami már ebben is benne van, gondolom én).
A nagyobb csúcsok sem lesznek elegendőek, majdnem teljesen megmarad a rossz karakterisztika (ha tdci-d lenne, egyszerűbb lenne a szitu, de tk ott sem lenne ez jó).
Gondolom, a dupla turbót nem lehet befaragni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 21:41:38 »

Kifujt az egyik csövem...tiszta rittyó a MAP csöve...érdekes mert semmit nem füstölt akárhogy parkettáztam... szomoru1
Na szóval hirtelen felindulásból átcsöveztem egy átalakitóval és traktorcsővel(10bar-ig jó)és tettem rá NORMÁLIS bilincseket...kicsit más lett a kocsi egyből.. eplus2









« Utoljára szerkesztve: 2012.07.22 vasárnap, 23:06:34 írta Bunyek » Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 22:19:02 »

Szia!

Van hogy az AC pumpa úgy megy tönkre hogy megy egy kicsit aztán leáll nem mindig megy rendesen, sőt van hogy ha megy is akkor is kevesebbet szállít mint kellene. Ha kiveszed és simán a kocsi aksin le próbálod meg tudod nézni az állapotát. Esetleg ha nem megy kis kocogtatással meg indul vagy fel pörög rendesen. A jobb hátsó kerék előtt található, a kocsit meg emelve ki tudod venni. http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000tdci erről van szó. A gyári bosch csatlakozói mások. De simán össze saruzva is tökéletesen működik, nekem is így van megoldva.

Üdv! Köszönöm szépen a tippet,ráfigyelek. Bár nem tudom,nekem a hangja nem tettszik az autónak,hidegen olyan kopogós,régen nem ilyen volt. Egy diagnosztikai műszert csak rádugatok a haverral,hát ha előrébb leszek vele.
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 18:29:44 »

Hali!

Valaki tudna szerezni nekem egy vp30-as adagolót ami ki van ütve?persze jutányos áron!
 vigyor3 worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:28:41 »

Hali!

Valaki tudna szerezni nekem egy vp30-as adagolót ami ki van ütve?persze jutányos áron!
 vigyor3 worship

az mit jelent hogy ki van ütve?
Mert van egy VP44-en daravokban a garázsban, na az kivan ütve... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:31:47 »

Hali!

Valaki tudna szerezni nekem egy vp30-as adagolót ami ki van ütve?persze jutányos áron!
 vigyor3 worship

Mégis csak maradt az adagoló?  szomoru1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:32:43 »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám,úgy döntöttem leírom hátha tud valaki valami meoldást.Hömérséklet függö az autóm 23 fok alatt egyenletlen motorjárás,szürke füstölés, fölöttte(23 fok) minde ok.Mindent átnéztem de semmi eddig.Minden rendben, ki találkozott ilyen problémával? Roll Eyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:34:26 »

az mit jelent hogy ki van ütve?
Mert van egy VP44-en daravokban a garázsban, na az kivan ütve... eplus2
hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:38:41 »

az mit jelent hogy ki van ütve?
Mert van egy VP44-en daravokban a garázsban, na az kivan ütve... eplus2

Az elvileg azt jelenti hogy az imo ki van nullázva tehát bármelyik autoba be lehet üzemelni!
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:41:14 »

Mégis csak maradt az adagoló?  szomoru1

Ugy néz ki hogy igen mert javítva lett az elektronika csak most meg nem megy 2500 fordulat fölé! :rinya:delegalább most lehet vele közlekedni!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:52:05 »

Ugy néz ki hogy igen mert javítva lett az elektronika csak most meg nem megy 2500 fordulat fölé! :rinya:delegalább most lehet vele közlekedni!

Hát ez nem jó hír! falbav
Többiek mit mondtak rá?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:57:14 »

Hát ez nem jó hír! falbav
Többiek mit mondtak rá?

Még nem reagáltak! rinya
Majd valahogy megoldom ám!kreativ vagyok! vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2012.07.24 kedd, 18:42:19 »

Ugy néz ki hogy igen mert javítva lett az elektronika csak most meg nem megy 2500 fordulat fölé! :rinya:delegalább most lehet vele közlekedni!

Ha elektronikát javítanak, általában kalibrálni is kell. Fel a padra, és minden fordulaton megméri a gép, mennyit fecskendez be, és ehhez elkészíti a korrekciós táblázatot.
Jó pár óra... Lehet, hogy ez hiányzik.
Vagy valamit nagyon elszúrtak.
Vagy nem kap elég gázolajat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:56:00 »

Ha elektronikát javítanak, általában kalibrálni is kell. Fel a padra, és minden fordulaton megméri a gép, mennyit fecskendez be, és ehhez elkészíti a korrekciós táblázatot.
Jó pár óra... Lehet, hogy ez hiányzik.
Vagy valamit nagyon elszúrtak.
Vagy nem kap elég gázolajat.

Csak a feteket cserélték.akkor is ?és ki tudja ezt megcsinálni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:06:28 »

Csak a feteket cserélték.akkor is ?és ki tudja ezt megcsinálni?

Adagolószerviz... lehet, hogy más baja is van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:11:54 »

Csak a feteket cserélték.akkor is ?és ki tudja ezt megcsinálni?

A sufni tuning mindig drágább a végén....bármelyik nagyobb adagolószerviz megcsinálja...ez kb 150-200.000 körüli mutatvány lessz...
csak a padi mérés kb 40-50.000ft...
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 23:24:36 »

A sufni tuning mindig drágább a végén....bármelyik nagyobb adagolószerviz megcsinálja...ez kb 150-200.000 körüli mutatvány lessz...
csak a padi mérés kb 40-50.000ft...

Nem füztem hozzá sok reményt hogy jó lesz csak gondoltam hátha meguszom olcsobban,mert nem volt drága,de marad az adagoló szerviz! rinya
Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2012.07.27 péntek, 01:14:24 »

Haldoklik az AC pumpád, nem szállít eleget.

Üdv,mindenkinek! Ma elvittem a vasat egy szakihoz.Rá is csatlakozott a szervíz műszerrel. Sajnos,két hibakódot is dob,ill. azt írta,hogy csökkentett üzemanyag befecskendezés üzemmódban van! Mivel sok évet Ford márka  szervízben dolgozott,sajnos azt mondja,hogy ezt a két hibakódot mindíg akkor dobta a műszer,amikor az adagolót kellett elküldeni nagyjavításra. Annyival egészíteném ki az előzőeket,hogy menet közben is megnéztem,és 4000-nél üresben is leszabályoz,ha egy pillanatra leállítom menet közben,és újraindítom,akkor simán kiszalad a fordulatszám 5000-ig,de utána megint pár perc után,csak 4000-a max. Szóval,merre tovább? A kocsi elvileg megy,de lusta,fele annyira gyorsul mint kéne,5.-ben max. 160-at megy,és vége,az is igen öreg urasan.Azt mondja a komám,hogy előbb utóbb be sem fog indulni. Nos,merre tovább? Hol,mennyiért éri meg ezt a csoda VP44-es adagolót,felújítattni,esetleg bontottat keressek? Nagyon hálás lennék,ha volna a tapasztaltabb Mondeósoktól,valami okosság. Köszönöm előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.