Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:31:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719486 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 18:41:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az esetben a motorvédő burkolat nem sokat segit. A viz előbb vagy utóbb, minden hova behatol. Jobb a békesség és az óvatosság. wave
Tisztelettel László!

van az a mélység,amin már az sem segít.Ha nincs,vegyél,de ne csak ezért!

 worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 10:33:01 »

Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az? wow1

Ha olyan mély a víz, hogy eléri a szívócsövet, vizet szippant fel... a vizet nem lehet összenyomni... valami engedni fog. Pl a hajtókat, ahogy már Ervin leírta.
A légszűrő papírból van, ha az vizet kap, szétfoszlik, mint a fene. Szóval ez sehogy sem arra való, hogy vízben járjon. Az a gond, hogy a víz fel is csapódhat, hullámozhat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:56:30 »

Nézd meg a légszűrőházat,hogy jutott e be viz.Frocsi víttől nem hiszenm hogy baj lehetne, komoly viznek kell ott lenni, hogy beszipancsa.
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 08:52:30 »

Szevasztok.

Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt  lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 09:36:54 »

Szevasztok.

Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt  lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!

Ha gyújtást rá lehet adni, lehet diagolni. Kocogtasd meg az AC-t, ha az a baja, lehet, hogy beindul.
Szerintem a Vic kézenállva, 2 méterről megmondja, hogy mi a verdád baja. Ő már csak ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 15:12:05 »

Szevasztok.

Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt  lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!
 


Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 15:13:04 »

Megjöttek a BIG csúcsok.....ma megyek beméretni és berakjuk... eplus2 eplus2
kiváncsi leszek....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 16:19:47 »

Megjöttek a BIG csúcsok.....ma megyek beméretni és berakjuk... eplus2 eplus2
kiváncsi leszek....

Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:52:45 »

Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.
és mennyit?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:02:26 »

és mennyit?

Tk semennyit... vagy inkább úgy mondom, hogy nem kimutatható. Ugyan egyedül mértem, ény nyomtam a stoppert is, meg a gázt is, de talán ugyanannyit tévedtem mindkét (négy) esetben.
De hát nem is vártunk javulást... legalábbis én nem nagyon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:01:31 »

Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.

EGR dugózástól mitől menne jobban a kocsi? főleg ha padlózod? akkor nemis működik az EGR normál estben sem..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:05:06 »

Belett rakva....nagyon durván kokszol... eplus2  kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem... eplus2..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most.. eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:15:55 »

Belett rakva....nagyon durván kokszol... eplus2  kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem... eplus2..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most.. eplus2
Vissza ne vetess a kajából, faragjál rá kamion turbót+kúlert  eplus2  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:01:39 »

Vissza ne vetess a kajából, faragjál rá kamion turbót+kúlert  eplus2  eplus2
Pl ilyet http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=dGXDJqrlOaM
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:05:39 »

Belett rakva....nagyon durván kokszol... eplus2  kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem... eplus2..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most.. eplus2

Uhhh!!!! vigyor3 vigyor3 vigyor3 Nyomatékra jobb lett??? Jobban meg indul? Miben mérik majd darabját? Vagy csak minta darabok lettek csinálva? Mit mondasz mennyi a különbség?  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:06:07 »

Belett rakva....nagyon durván kokszol... eplus2  kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem... eplus2..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most.. eplus2
ára??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:19:50 »

Uhhh!!!! vigyor3 vigyor3 vigyor3 Nyomatékra jobb lett??? Jobban meg indul? Miben mérik majd darabját? Vagy csak minta darabok lettek csinálva? Mit mondasz mennyi a különbség?  wow1

hát nem sokat próbálgattam mert elpofáztuk az időt...fócvágenesesekkel... eplus2
1-be pikk-pakk elforog, 2-ben elég hamar megvan a 100....de iszonyat kormol...nem is nagyon erőltettem most, tul sokat nyom be kaját valamelyik nap megyek megirjuk ujra...meg turbót belállitom...ujra.
Hát már a porlasztóvizsgálón mikor lehúzutk látszott hogy mennyivel több anyag jön a csúcsból.... eplus2 és ez beis bizonyosodott mikor leparkettáztam.....de ha nagyon finoman megyek akkor nem füstöl...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:21:18 »

ára??

Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba... eplus2
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:25:06 »

Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba... eplus2

huhuhu eplus2 eplus2

Majd valami fogyasztás változást mondj majd mi kb a különbség...  hehe Egy nagyon idióta kérdés.... Ha kicserélem a csúcsokat akkor azokat külön be kell állíttatni vagy csak simán bele hányom és kész?Huh?  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 22:29:24 »

huhuhu eplus2 eplus2

Majd valami fogyasztás változást mondj majd mi kb a különbség...  hehe Egy nagyon idióta kérdés.... Ha kicserélem a csúcsokat akkor azokat külön be kell állíttatni vagy csak simán bele hányom és kész?Huh?  vigyor3

Ha kitudod cserélni meg leellenőrizni a nyitó nyomást akkor nem gond....ha nem ajánlatos hozzáértővel csináltatni..
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2012.08.14 kedd, 06:46:44 »

Teker igen! Hogy érted hogy kanából az ac csövét rakjam kanába, vagy az ac utáni részre kössek valahogy üzemanyagot?






quote author=Bunyek link=topic=1455.msg687922#msg687922 date=1344863525]
Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?
[/quote]
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2012.08.14 kedd, 07:24:53 »

Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba... eplus2
később is lesz még, vagy csak most van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:02:58 »

később is lesz még, vagy csak most van??

Szerintem lessz....csak nem tudom mikor...ezis elég macera volt mert min 200-300db alatt szóba se állnak veled...és annyi pénz áll benne az sok picit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:05:19 »

Teker igen! Hogy érted hogy kanából az ac csövét rakjam kanába, vagy az ac utáni részre kössek valahogy üzemanyagot?






quote author=Bunyek link=topic=1455.msg687922#msg687922 date=1344863525]
Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?


lehuzod a két gyorscsatis csövet a fém részről(nem a szűrőről) és bele a kannába, teszel rá uj gumi,szilikon csöveket és azokat is belerakod a kannába és ugy próbálod.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:07:06 »

Szerintem lessz....csak nem tudom mikor...ezis elég macera volt mert min 200-300db alatt szóba se állnak veled...és annyi pénz áll benne az sok picit...
2szett akkor mennyi lenne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:35:40 »

Ok. Köszi megpróbálom, adja az isten hogy csak az legyen a baja!

Tudtok esetleg jó szerelőt aki rendbe rakná az egész motort, inkább költök rá egyszerre többet mint mindig valamit megcsinálni!
Vik nagyon jó szerelő de ha ő csinálja a ford szervizbe akkor többet hagyok ott mint amennyit ér az autó!



lehuzod a két gyorscsatis csövet a fém részről(nem a szűrőről) és bele a kannába, teszel rá uj gumi,szilikon csöveket és azokat is belerakod a kannába és ugy próbálod.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2012.08.14 kedd, 10:07:15 »

Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba... eplus2

ment PÜ
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:38:18 »

2szett akkor mennyi lenne??

ugyanannyi...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2012.08.14 kedd, 16:27:51 »

ugyanannyi...

Két szett ugyanannyi, mint egy szett?  vigyor3 Wink akkó kérek kettőt  beka3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2012.08.14 kedd, 16:58:52 »

Két szett ugyanannyi, mint egy szett?  vigyor3 Wink akkó kérek kettőt  beka3

Van aki érti ezt és van aki nem... eplus2
de már lassan elvitték az összeset elméletben....majd ha itt a zsé a kezemben akkor meg biztos is.. eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2012.08.14 kedd, 17:32:16 »

Van aki érti ezt és van aki nem... eplus2

Azé' én is értem  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2012.08.15 szerda, 20:17:20 »

Van aki érti ezt és van aki nem... eplus2
de már lassan elvitték az összeset elméletben....majd ha itt a zsé a kezemben akkor meg biztos is.. eplus2

oks, kettő szett kell tutira.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
77zoli
Vendég
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:30:44 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt és volna pár kérdésem.
Van egy 1,8 TDDI Focusom, ami újabban többet eszik, jobban füstöl és nem megy úgy. Az újabban relatív, mondjuk tavaly októbertől fél liter plusz, március óta még egy fél.
Most 6,2-6,3-at eszik a korábbi 5,3-5,5 helyett.
Már sok mindent nézettem, volt szívótorok takarítás, akkor derült ki hogy az EGR dugózott. Volt porlasztó bemérés és csere, gyári delphire. Ezek semmi változást nem hoztak. Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy. A turbót leszedtük és a wizard turbónál megnézettem, visszaküldték, hogy nem szabad hozzányúlni. Visszaraktuk, a nyomás nem változott, de megláttuk, hogy a katalizátor belül üres. Átmértük a jeladókat, autodata szerint mind jó. Elvittem szak-diagnosztikára, először hengerfej hőmérséklet jeladó hibát írt, aztán a szakszervizes nagy gépre is felrakták( ezt már nem láttam), de a szerintük minden jó, még a turbónyomás is. A MAP szelept bemértem azért, de jónak tűnik.
Már elfogytak az ötletek, csak vmi kontakt hibára tudok még gondolni.
A kocsit 1,5 éve chipelték meg jászszentlászlón, akkor nagyon ment és akkor volt a fogyasztása 5,5 alatti.
Most 3.-ban húz úgy, mint akkor 5.-ben. Mintha az akorri 110 lóbol 20-30 elszaladt volna.
Van vkinek vmi ötlete, esetleg hasonló tapasztalat?

Köszi előre is.
Z
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 10:09:15 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt és volna pár kérdésem.
Van egy 1,8 TDDI Focusom, ami újabban többet eszik, jobban füstöl és nem megy úgy. Az újabban relatív, mondjuk tavaly októbertől fél liter plusz, március óta még egy fél.
Most 6,2-6,3-at eszik a korábbi 5,3-5,5 helyett.
Már sok mindent nézettem, volt szívótorok takarítás, akkor derült ki hogy az EGR dugózott. Volt porlasztó bemérés és csere, gyári delphire. Ezek semmi változást nem hoztak. Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy. A turbót leszedtük és a wizard turbónál megnézettem, visszaküldték, hogy nem szabad hozzányúlni. Visszaraktuk, a nyomás nem változott, de megláttuk, hogy a katalizátor belül üres. Átmértük a jeladókat, autodata szerint mind jó. Elvittem szak-diagnosztikára, először hengerfej hőmérséklet jeladó hibát írt, aztán a szakszervizes nagy gépre is felrakták( ezt már nem láttam), de a szerintük minden jó, még a turbónyomás is. A MAP szelept bemértem azért, de jónak tűnik.
Már elfogytak az ötletek, csak vmi kontakt hibára tudok még gondolni.
A kocsit 1,5 éve chipelték meg jászszentlászlón, akkor nagyon ment és akkor volt a fogyasztása 5,5 alatti.
Most 3.-ban húz úgy, mint akkor 5.-ben. Mintha az akorri 110 lóbol 20-30 elszaladt volna.
Van vkinek vmi ötlete, esetleg hasonló tapasztalat?

Köszi előre is.
Z

Nem kap elég levegőt.  Turbócsövek átnézésével kell kell az ilyet kezdeni. Valószínűleg lyukas/repedt. Nem kell hozzá gép sem meg szerelő sem. Végignézed az egészet Te magad. Ahol olajos ott lehet a bibi. Lehet csinálni nyomáspróbát is, van róla valahol cikk, nem nagy dolog. Aztán ha ez vot a baj akkor felköpni és alá állni, közbe szidni mindenkit aki az ablakon dobatta ki a pénzedet   hehe smile  Ha nem akkor nem szóltam!

Ezeket olvasd el
http://mondeo.hu/index.php?topic=4901.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0   Ez a mondeókhoz van, de a lényeg ua
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 10:13:12 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
77zoli
Vendég
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 11:25:56 »

Nem kap elég levegőt.  Turbócsövek átnézésével kell kell az ilyet kezdeni. Valószínűleg lyukas/repedt. Nem kell hozzá gép sem meg szerelő sem. Végignézed az egészet Te magad. Ahol olajos ott lehet a bibi. Lehet csinálni nyomáspróbát is, van róla valahol cikk, nem nagy dolog. Aztán ha ez vot a baj akkor felköpni és alá állni, közbe szidni mindenkit aki az ablakon dobatta ki a pénzedet   hehe smile  Ha nem akkor nem szóltam!

Ezeket olvasd el
http://mondeo.hu/index.php?topic=4901.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0   Ez a mondeókhoz van, de a lényeg ua

Szia Dentcraft!

Köszi a hozzászólást. A turbócsöveket végignéztük természetesen, a gumi csöveken repedést vagy olajat nem találtunk. A bilincsek is tartanak. A gumik közti vas csöveken látható némi dörzsölődés, mert fényes, talán mintha enyhén olajos is volna ott, de ez már a megvétele óta gí van. Szivárgás keresővel is végig fújkáltuk, és nem volt hiba. A coolert kivettem és lenyomáspróbáztam, 1,5 báron se buborékolt, mellesleg koszos volt.  Wink Még egy nem túl iparos próbár is tettem, a turbó után levakoltam a csövet és megmértem a nyomást ott, de ott se volt 1 barnál több. Gondolom ott már nem lehet lukadás sehol, bár lehet ezt nem szeresse a turbó.
A turbós szerelő vmi olyasmit magyarázott, hogy szerinte vmiért nem hajtja meg rendesen a turbót... Ez nekem kicsit zöld, de fene tudja.

A köpködéssel még ráérek.. :-)

Köszi
Z
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 12:54:26 »

Szia Dentcraft!

Köszi a hozzászólást. A turbócsöveket végignéztük természetesen, a gumi csöveken repedést vagy olajat nem találtunk. A bilincsek is tartanak. A gumik közti vas csöveken látható némi dörzsölődés, mert fényes, talán mintha enyhén olajos is volna ott, de ez már a megvétele óta gí van. Szivárgás keresővel is végig fújkáltuk, és nem volt hiba. A coolert kivettem és lenyomáspróbáztam, 1,5 báron se buborékolt, mellesleg koszos volt.  Wink Még egy nem túl iparos próbár is tettem, a turbó után levakoltam a csövet és megmértem a nyomást ott, de ott se volt 1 barnál több. Gondolom ott már nem lehet lukadás sehol, bár lehet ezt nem szeresse a turbó.
A turbós szerelő vmi olyasmit magyarázott, hogy szerinte vmiért nem hajtja meg rendesen a turbót... Ez nekem kicsit zöld, de fene tudja.

A köpködéssel még ráérek.. :-)

Köszi
Z

 fejvakaras fejvakaras  A turbó gondolom fix, és nincs maf se?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
77zoli
Vendég
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 14:19:57 »

fejvakaras fejvakaras  A turbó gondolom fix, és nincs maf se?


Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 16:56:38 »

Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.

Légtömeg mérő. Akkó nemtom.  Majd jönnek a nagyok és megmondják  wave     Esetleg keresd meg privátba Ervint vagy Relhistet ha nem jelentkezik senki.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 17:27:07 »

Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.

Most akkor mennyi a turbó nyomás? Jó lenne ezt tudni, és akár nyomásmérővel is megmérni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 18:52:49 »

Sziasztok!

Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy.
Köszi előre is.
Z


Helló!

Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2012.08.17 péntek, 21:10:26 »

Tddi gyári végsebesség:
                                             co2, fogyi                        0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9 195 10,8 8,9

A 90 lovas tddi adatait nem találom.

Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2012.08.17 péntek, 21:14:16 »

Tddi gyári végsebesség:
                                             co2, fogyi                        0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9 195 10,8 8,9

A 90 lovas tddi adatait nem találom.

Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.
egyik helyen 172-őt írtak a 90le kombira. 90le facelift tdci-re sincs ilyen adatod??

érdekes gyorsulás, ha kivonom a kettőt, akkor a 0-50 1,9s vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2012.08.17 péntek, 21:22:45 »

Tddi gyári végsebesség:
                                             co2, fogyi                        0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9 195 10,8 8,9

A 90 lovas tddi adatait nem találom.

Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.

Te ilyenkor magadal beszélgetsz?    eplus2 eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2012.08.18 szombat, 11:20:20 »

egyik helyen 172-őt írtak a 90le kombira. 90le facelift tdci-re sincs ilyen adatod??

érdekes gyorsulás, ha kivonom a kettőt, akkor a 0-50 1,9s vigyor3

De. 90 (eu4) lovas tédécéí kombi
7,8 4,8  5,9  177  13,4 12,0

Te ilyenkor magadal beszélgetsz?    eplus2 eplus2 wave

Nem... egy másik topcban kérdezte Hzsolt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2012.08.18 szombat, 12:31:22 »

De. 90 (eu4) lovas tédécéí kombi
7,8 4,8  5,9  177  13,4 12,0

Nem... egy másik topcban kérdezte Hzsolt.
szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint vigyor3 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2012.08.18 szombat, 12:37:24 »

szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint vigyor3 eplus2

Óra szerint azért több az... az enyém hivatalosan 208-at tud. De mentem már vele 232-őt (a németeknél). Ennyit a 2.2-es tud.
A 177 az óra szerint kb 186.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2012.08.18 szombat, 12:39:06 »

Óra szerint azért több az... az enyém hivatalosan 208-at tud. De mentem már vele 232-őt (a németeknél). Ennyit a 2.2-es tud.
A 177 az óra szerint kb 186.
én is gps szerint gondoltam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2012.08.18 szombat, 17:20:53 »

Sziasztok!

2001-es TDDI
Az üzemanyagszivattyú kicsit hangos. Bent hallani az utastérben. Sima villanymotor hangja van,nem darál vagy recseg vagy mittomén.... Az autó is megy,nem vettem észre semmi különöset. Kell ezt esetleg tisztítani,van valami szűrője vagy hasonló? Esetleg valami hibára utal hogy hangos? (pl, döglődik)
Köszönöm a segítséget!
Üdv! Ervin
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2012.08.18 szombat, 21:38:46 »

szevasztok.


Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?

Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.

a tankban van valami ami el tud romlani?

Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2012.08.18 szombat, 21:40:11 »

szevasztok.


Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?

Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.

a tankban van valami ami el tud romlani?

Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?

Van a tankban egy szűrő, az is el tud dugulni. Ha így van, nem úszod meg a tanktakarítást, mert akkor van abban mindenféle.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.