Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:27:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718765 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2012.09.26 szerda, 13:47:20 »

olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.

megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:00:23 »

olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.

megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
indítás után? részletek? mennyi ideig tart, elmúlik-e magától, stb..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:42:51 »

Vezérmű lánc



olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.

megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:20:07 »

Lehet főtengely ékszíj tárcsa is! Most kezd meghalni.


olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.

megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:37:01 »

az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.

meg nem videoztam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:32:16 »

az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.

meg nem videoztam.
klímával vagy klíma nélkül??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:01:34 »

klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.

Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:02:04 »

az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.

meg nem videoztam.
folyamatos vagy csak indítás után hallatja pár mp-ig?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:22:21 »

klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.

Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.
digit vagy manuális klímád van.

nekem is van egy csörgő hang indításkor, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:58:31 »

klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.

Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.

az vez.lánc lesz. majd ha bejönnek a "hidegek" és csillapodik kicsir a hang akkor biztos hogy az......
meleg motornál erőssebb a hang?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2012.09.28 péntek, 16:47:21 »

Még egy szavazat a vezérműláncra
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2012.09.28 péntek, 20:17:24 »

Tuti,hogy vezérműlánc.Ahogy az olaj is használódik el a motorban vagyis öregszik annál jobban csörög.Ha olaj cserézik az autót egy darabig nem fog csörögni.



Még egy szavazat a vezérműláncra
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2012.09.29 szombat, 09:00:00 »

Tuti,hogy vezérműlánc.Ahogy az olaj is használódik el a motorban vagyis öregszik annál jobban csörög.Ha olaj cserézik az autót egy darabig nem fog csörögni.



:wave:hacsak nem a vezérműlánc feszitő van ki.....enyém is csörgött rendesen...vezérműlánc+feszitők+vezetők cseréje után mint a doxa.....
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2012.09.29 szombat, 09:39:16 »

hamarosan lesz olajcsere. Meglatjuk mit mond azutan.
minden megvan hozza mar csak ala kell bujni . ilyenkor imadom hogy van motorvedo burkolatom  Grin
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 07:24:09 »

Helló

Az mitől van, hogy hidegen szépen indul az autó, de melegen ráindításra zgyanúgy reagál, viszont nem ugrik fel a fordulatszám normálisra, csak lassan?
Ha leállítom, akkor megy nyikorog egy rövidet. (kinyomott kuplungnál is. Ezért nem hiszem, hogy lendkerék lenne.)

Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:03:50 »

Helló

Az mitől van, hogy hidegen szépen indul az autó, de melegen ráindításra zgyanúgy reagál, viszont nem ugrik fel a fordulatszám normálisra, csak lassan?
Ha leállítom, akkor megy nyikorog egy rövidet. (kinyomott kuplungnál is. Ezért nem hiszem, hogy lendkerék lenne.)


A kis nyikkanás lehet a fötengely szijtárcsa.

Viszont ma reggel érdekes dolog történt. A hétvégén valami csoda dolog miatt nem mentünk sehova 2 nap állás ilyenkor fantasztikus a fogysztás/ nap. De reggel indítom beindul majd azzal a lendülettel leáll. Na ez jól kezdődik mondom. Aztán adtam neki több időt hogy forogjon az önindító meg az aksi ennek nem örül de kb 20mp köszörülés után beröff jó nagy füstel. Szóval nyilván levegőt kapott de hol mert ahol a levegő bemegy ott az olaj ki is kéne jönni de sehol egy szivárgás. Így fogalmam sincs egyáltalán merre keressem a rést. Ötlet valakinek? AC kilőve fél éves és nyoja az anyagot mint atom!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:00:59 »

Bocsi.Én is úgy gondoltam,hogy komplett csere csak nem írtam le.Már én is cseréltem a tddi-men.


:wave:hacsak nem a vezérműlánc feszitő van ki.....enyém is csörgött rendesen...vezérműlánc+feszitők+vezetők cseréje után mint a doxa.....
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 18:49:43 »

erdekes modon hidegebb reggeleken mostanaban nem csinalta igyhat nem volt mit regisztralni.

Az olajcseret meg nem erkeztem megcsinalni....
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2012.10.02 kedd, 08:20:00 »

Üdv.

Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?


mxt75 vagy mmt6?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2012.10.02 kedd, 08:54:28 »

Üdv.

Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?


mxt75 vagy mmt6?

Az évjárat biztos hordoz némi információt a felszereltségről, de inkább induljunk ki abból, hogy tudjuk, hogy hatos vagy ötös a váltó. Ha hatos, akkor mmt6  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2012.10.02 kedd, 11:22:49 »

Üdv.

Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?


mxt75 vagy mmt6?

Tddi gyárilag csak 5-ös váltóval volt, az meg mtx 75. Az mmt6-os váltó 6 sebességes. Csak észrevennéd, ha lenne a 6. sebesség...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2012.10.02 kedd, 11:25:34 »

Tddi gyárilag csak 5-ös váltóval volt, az meg mtx 75. Az mmt6-os váltó 6 sebességes. Csak észrevennéd, ha lenne a 6. sebesség...  vigyor3
észre lehet nyes néha keresem is a sedanban nyes de ami késik nem múlik, az új motorral pottyan is bele eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2012.10.02 kedd, 12:58:45 »

Köszi a segítséget, így már minden világos!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2012.10.02 kedd, 13:03:18 »

Köszi a segítséget, így már minden világos!
eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 09:40:32 »

Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:13:57 »

Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.

Akkor itt is... ahogy kopik az adagoló, egyre kevésbé tudja előállítani a nyomást melegen. Hidegen könnyebb (tágulás miatt).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:29:33 »

Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
indítás előtt öntsd le langyos vízzel az adagolód. ha indul utána egyből, akkor adagoló szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:30:30 »

ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény?? rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:31:28 »

Mennyibe kerül egy ilyen felújítás?
 integet2

ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény?? rinya
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:34:04 »

Mennyibe kerül egy ilyen felújítás?
 integet2

150-200eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:34:33 »

bár nekem lehet, hogy nem kerül vissza a vp30, hanem megy fel egy vp44...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:37:34 »

Uhh....
Van sajnos egy kormánymű és/vagy szervószivattyú problémám is.
Nekem csalódás a mondeó. Sokat költöttem rá, és mindig valami elromlott. így mennyiért lehet eladni?

150-200eft
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:52:56 »

Uhh....
Van sajnos egy kormánymű és/vagy szervószivattyú problémám is.
Nekem csalódás a mondeó. Sokat költöttem rá, és mindig valami elromlott. így mennyiért lehet eladni?

mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:

1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.



ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.

270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.

5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:58:35 »

Idén cseréltem tárcsákat betéteket, generátorfelújtás, klímakompresszor csere, hátul a bal csapágy vadi új skf, 230e km...
250 ből talán az én problémám is orvosolható...

mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:

1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.



ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.

270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.

5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et vigyor3
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 16:11:35 »

ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény?? rinya

Nincs bontott adagoló?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 18:25:08 »

Nincs bontott adagoló?
igazából lutri és akkor csak +60-80-at ráfizettél.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 18:25:42 »

Idén cseréltem tárcsákat betéteket, generátorfelújtás, klímakompresszor csere, hátul a bal csapágy vadi új skf, 230e km...
250 ből talán az én problémám is orvosolható...

ezen is új a fék, gátlók, meg előttünk akták be a teljesen új kuplungszettet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:01:52 »

igazából lutri és akkor csak +60-80-at ráfizettél.

A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:04:16 »

A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.
opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:07:20 »

opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44 vigyor3

Holnap laboron vp44-est fogunk mérni  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:47:52 »

Holnap laboron vp44-est fogunk mérni  vigyor3

EPS 815-el? hol nézitek?
Füldugót vigyél magaddal... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.04 csütörtök, 20:50:48 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:49:15 »

opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44 vigyor3

Azért ez nem igaz..de hogy az audi 2,5-es V6 motorja egy rakás sz@r az igen, de adagoló nemigen szokott lerülni róla kb mint fordnál...és opelnél.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 21:03:54 »

http://moltim.hu/olcso_auto_szerviz_arlista.html
Úgy gondoltam ide viszem műszeres adagoló és porlasztócsúcs bemérésre. (10est mondtak a diagra.)
Tapasztalat a társaságól, vagy esetleg jobb javaslat?
  help
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 21:24:11 »

Azért ez nem igaz..de hogy az audi 2,5-es V6 motorja egy rakás sz@r az igen, de adagoló nemigen szokott lerülni róla kb mint fordnál...és opelnél.
haver most vert rá az A6ra 350et az adagolora és a csucsokra.meg ugyan ennyit az aftomatara.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 21:50:37 »

haver most vert rá az A6ra 350et az adagolora és a csucsokra.meg ugyan ennyit az aftomatara.

350-et adagolóra? jó nagy hülye....200.000-ért full felujjitják már szinte mindenhol....hát de ez van leveszik az embereket ahol lehet...Ma beszéltem egy emberkével és mutatta hogy mi az ami elromlik a delphi porlasztóban legtöbbször,szét is szedtük...kicserélte kb 20-25e ft-os cucc és kódolás nélkül vissza és autó penge lett...renault delphik ugyanez de azokat még ecu-ba beirni sem kellene annyira fapados a vezérlés...
Hány mondeót mondjak ami adagolós lett?  van  a garázsba is egy vp44 szétszedve ami rossz volt...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.04 csütörtök, 22:03:00 írta Bunyek » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2012.10.05 péntek, 08:17:06 »

A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.

Én 2x!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2012.10.05 péntek, 10:47:33 »

Sziasztok! Pár napja arra lettem figyelmes ,hogy megnőtt a fogyasztásom 6l-ről 10l-re. Egyidejüleg az alapjáratom is kb 950. Az lenne a kérdésem hogy ,mi hogyan szabályozza és merre keresgéljem a hibát? Előső lépcsőben már kicseréltem a légszűrőt. A szíjfeszítőm haldoklik, a főtengely ékszíjtárcsa cserélve lett. Ennek lehet köze a fogyasztáshoz? Köszi! Üdv!
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2012.10.05 péntek, 11:39:01 »

egy VP adagoló elmegy kb 300-at és felujjitod vagy eldobod....de még igy is olcsóbb mint bármelyik CR...és kevesebb ősz hajszálad is marad, és a végbeled záróizmai sem izmosodnak ki hogy minden reggel összehúzott segglukkal autókázzál mikor rohad le.... eplus2
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2012.10.05 péntek, 12:59:05 »

egy VP adagoló elmegy kb 300-at és felujjitod vagy eldobod....de még igy is olcsóbb mint bármelyik CR...és kevesebb ősz hajszálad is marad, és a végbeled záróizmai sem izmosodnak ki hogy minden reggel összehúzott segglukkal autókázzál mikor rohad le.... eplus2

Köszi az infót! Esteleg tud valaki dél-Pesten (19.18.20ker) egy fordhoz értő, nem lehúzós szerelőt?
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2012.10.05 péntek, 15:00:06 »

350-et adagolóra? jó nagy hülye....200.000-ért full felujjitják már szinte mindenhol....hát de ez van leveszik az embereket ahol lehet...Ma beszéltem egy emberkével és mutatta hogy mi az ami elromlik a delphi porlasztóban legtöbbször,szét is szedtük...kicserélte kb 20-25e ft-os cucc és kódolás nélkül vissza és autó penge lett...renault delphik ugyanez de azokat még ecu-ba beirni sem kellene annyira fapados a vezérlés...
Hány mondeót mondjak ami adagolós lett?  van  a garázsba is egy vp44 szétszedve ami rossz volt...
adagoló összes csúcs,tankpucolás,minden patikára.ennyit fizetett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.