Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:32:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718775 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:20:43 »

Minden javításod ilyen gyorsan sikerülne, úgy h még a kocsit se láttad Cheesy
Mond mi a baja a Tiednek, aztán gyorsan rendbehozzuk.. nyes  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:24:12 »

Mond mi a baja a Tiednek, aztán gyorsan rendbehozzuk.. nyes  hehe
taps eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:18:45 »

TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával.... szomoru1
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:54:42 »

TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával.... szomoru1

És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:01:29 »

És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?
Beindítod.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:05:24 »

Beindítod.

 eplus2
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:10:47 »

eplus2
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Nem indítod be hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:12:56 »

TDDI is ugyanugy fel tud levegősődni mint a tdci és a többi autó értelemszerűen, és iszonyat leis tud sz@patni ezzel a műsorával.... szomoru1

Szerintem is le tud és nekem szerintem a GO szűrőnél. Vagy ezeknél a kemény GO csövek egyikénél. Le kéne cserélni őket valami puhább gumi cső.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:14:48 »

eplus2
de hogy megakadályozd, arra mit kell tenni?
Komolyan gondolod, hogy 4 bar-al tol az ac és levegőt fog szívni???  taps
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:15:48 »

Nem indítod be hehe
Inkább beindítja... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:21:58 »

És ha fellevegősödik, mi rá a megoldás?

Megkeresed hol...ha nem találod átcsövezed a p@csába az egészet mint én...és megoldódik a problémád.
Annyira azért nem tud fellevegősődni hogy ne induljon be(ott már más is van akkor), csak elég csúnyán,remegve indul a motor, kb 3 hengerrel és szépen elkezdi kidolgozni, eközben nem kevés mennyiségű szürkés-fehéres füst távozik a kipufogóból darabosan...majd pár perc és minden helyre áll...vagy nem.
izzitók nélkül is pöccre kell induljon az kocsi minuszokban is ha kompresszió jó, csak kevés fehér füst kiséri és remeg a motor...kompressziót mérni nem nagy kaland, de én inkább mindig a porlasztók helyén szoktam mint az izzitóknál...bár nekem pisztolyos van itthon...jó öreg ruszki technika.


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:24:45 »

Komolyan gondolod, hogy 4 bar-al tol az ac és levegőt fog szívni???  taps

sose tolt az 4 bart jó az 0,8-nak is... eplus2 de bőven elég azis, ha nem lenne akkor is működne simán.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:28:23 »

sose tolt az 4 bart jó az 0,8-nak is... eplus2 de bőven elég azis, ha nem lenne akkor is működne simán.

Biztos így van.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:31:40 »

Biztos így van.

Mivel ebből már volt itt egy vita ha jól emlékszem és én pár adagolóst és datát,gyártót megnéztem nem hitt senki, ezért haverral fogtunk egy 20L-es kannát gázolajjal becsöveztük róla a kocsit, kilégtelenitettem és irány M6 Pécs-Mohács oda vissza megkináltam....200 volt a max, de nem volt gondja akkor sem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:43:31 »

Mivel ebből már volt itt egy vita ha jól emlékszem és én pár adagolóst és datát,gyártót megnéztem nem hitt senki, ezért haverral fogtunk egy 20L-es kannát gázolajjal becsöveztük róla a kocsit, kilégtelenitettem és irány M6 Pécs-Mohács oda vissza megkináltam....200 volt a max, de nem volt gondja akkor sem.

Ez a Mohács gondolom németországban van  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:48:19 »

Ez a Mohács gondolom németországban van  vigyor3

Hogy jönnek ide a germánok?  mit szivtá te,adjá nekem is... eplus2
De elég jó vagy földrajzból hallod e?  segitek volt ott valami csata is 1526-ban...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:55:28 »

Hogy jönnek ide a germánok?  mit szivtá te,adjá nekem is... eplus2
De elég jó vagy földrajzból hallod e?  segitek volt ott valami csata is 1526-ban...

Ott lehet a sebességed kéccá  vigyor3
(Veresbort, asszem Villányi, már csak a földrajz miatt. Amúgy ismerem a környéket, anyós arrafelé lakik.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:59:33 »

Nem indítod be hehe

 eljen
Majd tologatom és brümmögök hozzá!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 23:52:36 »

eljen
Majd tologatom és brümmögök hozzá!
Mint annno mikor kisgyerek voltál, és csak álmodoztál, h kocsikat fogsz vezetni  nyes nyes vagy Barbie babáztál???  eplus2 idiota zavart1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2012.10.30 kedd, 09:04:34 »

Nem indítod be hehe

 vigyor3 vigyor3 vigyor3

ON:
Akkor laikusként összegezve a fentieket, valószínű, hogy gyertyacsere. Tán még a jobbik eset. Amúgy abszolút nem indul döcögősen, csak jó, hogy nem laknak indiánok a környéken, mert lehet minden indításnál fellövök egy "K.rva anyád" füstjelet az égbe.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:38:56 »

Mint annno mikor kisgyerek voltál, és csak álmodoztál, h kocsikat fogsz vezetni  nyes nyes vagy Barbie babáztál???  eplus2 idiota zavart1

A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 00:04:19 »

A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben! eplus2

 hehe  hehe
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 00:26:52 »

A Barbie-m beleraktak a medzsómba, és azt tologattam brümmögve! Csak az az átkozott Ken nem fért el semmiben! eplus2
idiota zavart1 idiota lol002 2funny
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 14:53:23 »

Sziasztok!

Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.

Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.

Köszönöm!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 17:14:50 »

Sziasztok!

Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.

Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.

Köszönöm!

menetközben is ugyanezt csinálja? ugyanúgy visszahűlik? Ha jól emlékszem  írták már, h fészlift előttinél kétszer kell kikapcsolni a klímát, h tényleg ne menjen.  azért megy rögtön a venti mert megy a klíma is.   szerintem  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 17:18:49 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 17:54:45 »

Sziasztok!

Sajnos ismét gondba vagyok és a segítségeteket kérném.
Az a gondom, hogy a hűtővíz mutatóm még mindig nem úgy viselkedik ahogyan kellene. Kicseréltem elsőnek a főköri termosztátot. A helyzet nem változott. A mutató ugyan úgy vissza esik illetve fel sem megy. Most kicseréltem az olajkörit is gyári fordra. Most azt csinálja, hogy alapjáraton megvártam, hogy felmenjen a mutató középre közben a digitklíma off-on van. Fel is megy a mutató, de ahogy bekapcsolom a digitklímát(22 fokon van nem autoba) egyből beindul a motortérbe mind két ventilátor és elindul lefelé a mutató. Vagy ha mutató középen van és csak simán üresben elkezdem nyomni a gázt úgy, hogy közben off-on van a klíma abban a pillanatban ismét elkezd lefelé menni a mutató.

Totál elvesztettem a fonalat. Az ideg szétvág most már.
Ha van esetleg ötletetek, hogy mi lehet a gond akkor írjátok már meg legyetek szívesek.

Köszönöm!


Ahogy írják lejjebb, 2x kikapcsolni. De ha be is melegedett, és alapjáraton fűtesz (nem megy a ventillátor), az is ki tudja hűteni, még a benzinest is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:11:00 »

menetközben is ugyanezt csinálja? ugyanúgy visszahűlik? Ha jól emlékszem  írták már, h fészlift előttinél kétszer kell kikapcsolni a klímát, h tényleg ne menjen.  azért megy rögtön a venti mert megy a klíma is.   szerintem  Roll Eyes

Hogy értitek, hogy 2 szer kell kikapcsolni? Fizikailag hogyan? A klíma gombja nem világít sose csak ha megnyomom.

Köszi!
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:13:59 »

Ahogy írják lejjebb, 2x kikapcsolni. De ha be is melegedett, és alapjáraton fűtesz (nem megy a ventillátor), az is ki tudja hűteni, még a benzinest is.

De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?

Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:19:10 »

De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?

Vízpumpa gond lesz ez... nem megy feljebb a középnél?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:29:57 »

Vízpumpa gond lesz ez... nem megy feljebb a középnél?

Nem, soha nem ment még feljebb. Ha fel is megy középig akkor ott szépen megáll.p
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:33:30 »

De ha egyszer a mutató felmegy középre akkor elvileg onnét nem kellene elmozdulnia, vagy ezt rosszul gondolom? Létezik és normális jelenség, hogy ha gázt adok üresben akkor elindul lefelé a mutató és ha hagyom megint és nem nyomok gázt akkor felmegy?

Köszi!
A főköri termosz is gyári? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:39:50 »

A főköri termosz is gyári? 

Igen, mind a kettő az.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:49:33 »

Igen, mind a kettő az.

Tehát a fűtés és klíma kikapcsolva?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:54:07 »

Igen, mind a kettő az.
Menet közben bemelegszik rendesen, középen áll a mutató?  Mennyi km alatt?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:56:43 »

Igen, mind a kettő az.

Termosztát ellenőrzés: hidegen indulsz. Amikor a mutató elért az első pöcökig, meg egy kicsi, megállsz, megnézed a főköri csövet (ez a legfelső, ami a hűtőre megy).
Teljesen hideg, felül van egy vékony meleg csík.
Olajköri: ez alatt megy a hűtőre, épphogy elérni kézzel. Ennek is hidegnek kell lennie. Ha így van, mindkét termó jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:09:09 »

Tehát a fűtés és klíma kikapcsolva?


A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt  amikor a mutató kb félig ért föl. Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg. Vártam amíg felér a mutató  aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam  venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.

Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja. 
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:12:30 »

Menet közben bemelegszik rendesen, középen áll a mutató?  Mennyi km alatt?

Mentem vele a környéken egy kicsit illetve addig amíg felment a mutató, aztán fűtés be és már megy is le.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:18:21 »


A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt  amikor a mutató kb félig ért föl. Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg. Vártam amíg felér a mutató  aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam  venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.

Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja. 
A problémát az okozza,hogy amikor bekapcsolod a fűtést,a motortérben a két ventinek nem szabadna elindulnia!
Valami össze van égve....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:24:40 »


A digitklímán off megnyomva.(hideg motor olajköri termó csere után) Beindítottam, hagytam járni és vártam. A főköri termosztátnál lévő cső már nagyon forró volt  amikor a mutató kb félig ért föl.

Itt valami nem stimmel... Amíg a motor nem üzemmeleg, mindkét csőnek hidegnek kell lennie. Rossz a főköri is.

Válasz
Viszont a hűtő jobb alján amit nehéz elérni az hideg és a hűtővíztartályba is hideg.

Ez így jó.

Válasz
Vártam amíg felér a mutató  aztán megnyomtam a ventilátor gombját, hogy kapcsoljon be és abban a pillanatban bekapcsolt a két első venti (22 fokon állt)és már lassan ment is le a mutató. A klíma gombja nem világított. Megint off-ot nyomtam  venti leáll. Hőfokmutató lassan kezdett felmenni, de ha kicsi gázt adok abban a pillanatban láthatóan elindul lefelé.

Hihetetlennek hangzik, de tényleg ezt csinálja. 

Alf már leírta, hogy tán valami összeégett... de én továbbra is azt mondom, nem szállít eleget a vízpumpád.
Szerintem rossz: főköri termó, vízpumpa és valami a klíma ventilátorral sincs rendben. Szóval, 3 gondod van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:25:55 »

A problémát az okozza,hogy amikor bekapcsolod a fűtést,a motortérben a két ventinek nem szabadna elindulnia!
Valami össze van égve....

Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:26:26 »

Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?

Relé... nem, a jeladó szerintem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:28:41 »

Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
talán a reléje.de a főkörid is rossz!és lóg a külső hőmérőd is.Nem egészséges,mert benne van a hőfokszabályzásban,és a motorvezérlésben is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:32:06 »

Itt valami nem stimmel... Amíg a motor nem üzemmeleg, mindkét csőnek hidegnek kell lennie. Rossz a főköri is.

Ez így jó.

Alf már leírta, hogy tán valami összeégett... de én továbbra is azt mondom, nem szállít eleget a vízpumpád.
Szerintem rossz: főköri termó, vízpumpa és valami a klíma ventilátorral sincs rendben. Szóval, 3 gondod van...

Lehetséges, hogy a gyári főköri amit most cseréletem az ***?  Holnap megnézem pontosan amit írtál.
Tehát, csak, hogy pontosan megértsem amit írtál: félmeleg motornál a főköri termoház alatti csőnek ami a hűtő felső részébe megy be annak hidegnek kell lennie. A hűtő bal oldalán az alsó csőnek pedig hidegnek. Jól mondom, ugye?
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:38:41 »

Szerintem most jön az a pillanat, hogy keresek egy szerelőt és majd ő kibogozza. Az lesz a legegyszerűbb most már.

Holnap azért még egyszer nekifutok a dolognak, de csak azért, hogy ne adjam egyből föl.

Nagyon köszönöm Nektek a sok segítő információt!  worship worship worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:43:22 »

Hogy érted, hogy össze van égve? Elektromos kábelekre gondolsz? A vízhőfok jeladó nem lehet a ludas?
Felső termosztátnál a kis golyó a süllyesztékes helyére került?
Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.
Előtét ellenállásnál szokott elégni a csati és az okozhat ventillátor indokolatlan indulást, ez szemből nézve jobb oldalt alul van a venti háznál. Otthon javítható.
Főköri termosztáttal már jártam én is úgy, hogy megvettem a vadi új gyárit és rossz volt, kicseréltem és az már jó lett.
A kiegészítő fűtésed gyertyáid nézd meg nincsenek e kiégve, az sokat segít majd nagy hidegekben.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:52:04 »

Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.

Nem szállít eleget...
Hogy forrna fel, ha a termó nyitva van, ráadásul hideg van?
Mivel magyarázod azt, ha gázt ad, akkor elkezd hűlni? Az írja, akkor nem megy a ventilátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:54:33 »

Nem szállít eleget...
Hogy forrna fel, ha a termó nyitva van, ráadásul hideg van?
Mivel magyarázod azt, ha gázt ad, akkor elkezd hűlni? Az írja, akkor nem megy a ventilátor.
Azzal, hogy nagyobb fordulaton sokkal többet szállít és elviszi a kevés meleget is a nyitott vagy nem jól beszerelt termosztáton.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:58:39 »

Azzal, hogy nagyobb fordulaton sokkal többet szállít és elviszi a kevés meleget is a nyitott vagy nem jól beszerelt termosztáton.  wave

Logikusnak tűnik... ha vízpumpa lenne, valahol már jelentkezett volna a melegedés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:03:49 »

Logikusnak tűnik... ha vízpumpa lenne, valahol már jelentkezett volna a melegedés.
Igen, valamelyik termosztát a hunyó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:13:05 »

Felső termosztátnál a kis golyó a süllyesztékes helyére került?
Vízpumpával ne fogglalkozz, ha az nem szállít akkor felforr, nem visszahül.
Előtét ellenállásnál szokott elégni a csati és az okozhat ventillátor indokolatlan indulást, ez szemből nézve jobb oldalt alul van a venti háznál. Otthon javítható.
Főköri termosztáttal már jártam én is úgy, hogy megvettem a vadi új gyárit és rossz volt, kicseréltem és az már jó lett.
A kiegészítő fűtésed gyertyáid nézd meg nincsenek e kiégve, az sokat segít majd nagy hidegekben.
 wave

Átnézem a termókat még egyszer hátha tényleg rossz valamelyik. A termo tuti jól van berakva, arra különösen figyeltem. A kiegészítő fűtés gyertyái alatt mit értesz? Azt nem tudom micsoda? 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.