Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:09:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718688 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2012.11.02 péntek, 22:31:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem igen nagy felelőtlenség, igy üzemeltetni az autót. Az AC szivattyú árának a tiz szeresét is kifizetheted a járulékos javitásokra ha igy üzemelteted tovább. Sérülhet, és tönkre mehet az adagoló, és a porlasztó csúcsok. A szerelő megérdemelné, hogy megismerkedjen a fájdalom csillapitás nélküli herélés borzalmaival. Ő természetesen haza beszél, mert legközelebb is hozzá viszed az autót javitani, és tudja, hogy jól megtömöd a zsebét suskával, ami akár több száz ezer Ft is lehet! Én a helyedben mihamarabb pótólnám a hiányzó AC-ét, és ezt a szerelőt nagy ivben elkerülném. A működő AC több funkciót is ellát. Nyomás alatt tartja az adagolót, megakadályozza a lelevegősődést hűtő funkciót lát el, és tehermentesiti az adagoló bemeneti oldalát stb...stb. wave
Tisztelettel László! worship
Mintha én is olvastam volna valahol, hogy ennek az adagolónak eléggé melegszik az elektronikája ezért ömlik rajta keresztűl az olaj, hogy megfelelő hűtése legyen. Amint a probléma tulajdonosa írta reggel, vagy hidegen semmi baja. Melegen meg egyszercsak leáll. Ez tipikus túlmelegedés jele, még szerencse, hogy nem áll le teljesen talán a hűvös idő de ha nyári kánikula lenne lehet, hogy kiforrasztja magát egy pár alkatrész.
http://adagolojavitas.barki.hu/
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2012.11.02 péntek, 22:47:34 »

Mintha én is olvastam volna valahol, hogy ennek az adagolónak eléggé melegszik az elektronikája ezért ömlik rajta keresztűl az olaj, hogy megfelelő hűtése legyen. Amint a probléma tulajdonosa írta reggel, vagy hidegen semmi baja. Melegen meg egyszercsak leáll. Ez tipikus túlmelegedés jele, még szerencse, hogy nem áll le teljesen talán a hűvös idő de ha nyári kánikula lenne lehet, hogy kiforrasztja magát egy pár alkatrész.
http://adagolojavitas.barki.hu/

Mindenfélét javítanak...
Ford Mondeo & Focus 1.8 TDI '99-02
Saab 9-3 2.2 TDI

Ebben 3 baki van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2012.11.02 péntek, 22:58:56 »

Pont ezt akartam irni hogy IWZ szenzor ment el az adagolóban, köze nincs az AC-hoz.....Bár itt mindenki AC fóbiában van ezen a fórumon ahogy néztem.. eplus2

Az adagolónak is van hibatárolója, ki kell olvasni, megmondja az, mi a baja.
Ha az AC nem megy, az biztos, hogy nem jó - függetlenül mindenféle fóbiától.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2012.11.02 péntek, 23:01:57 »

Az adagolónak is van hibatárolója, ki kell olvasni, megmondja az, mi a baja.
Ha az AC nem megy, az biztos, hogy nem jó - függetlenül mindenféle fóbiától.

ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2012.11.02 péntek, 23:06:53 »

ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.

Nem kell kitörölni... írd meg újra, szalonképesebben, címezd nekem én nem fogok megsértődni, hanem építő jellegűnek veszem.
Így jó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2012.11.03 szombat, 08:49:22 »

ne haragudj de kitöröltem inkább amit irtam, teljesen úgyvan ahogy mondjátok.
egyébként meg xarok ra,hogy használ-e AC-t vagy sem akinek benne van az autójában gyarilag.én csak annyit mondok,hogy ha nem kellene,nem lenne benne.ezzel lehet vitázni,csak felesleges.xaros 3filléres kilincsvilagitast is megszüntették,mert sporoltak vele.pont az AC-t hagyták benne feleslegesen.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2012.11.03 szombat, 09:19:29 »

Bunyek!
akartam ezt énis kérdezni h mivan itt mindenkinek AC baja van? viszont ugy gondolom/tudom hogy az AC hiba nem dob izzitásjelet. simán rángat az autó vagy nem pörög fel vagy megáll. a kolléga irta h dobja a jelet szoval innentöl kezdve AC hiba kizárva, ha van ha nincs AC...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ezredes
Vendég
« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2012.11.03 szombat, 12:55:05 »

Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...

alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?

henki: hol van s mi eza IWZ szenzor? Smiley
  igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
 fulladozott, le-le állt...

Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?

László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
 Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
 fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
 hűtőborda sztem jobb lenne...

Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza, ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s (bár az lehet felesleges lenne)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:11:59 »

Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...

alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?

henki: hol van s mi eza IWZ szenzor? Smiley
  igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
 fulladozott, le-le állt...

Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?

László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
 Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
 fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
 hűtőborda sztem jobb lenne...

Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza, ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s (bár az lehet felesleges lenne)

Meg kell mérni, mekkora feszültség jut a szippancsra, vagy akár közvetlenül odaviheted a +12V-ot. Csak indítózás alatt/járó motornál megy.
Ezzel ki tudod szűrni, hogy relé/vezérles, vagy rossz az AC. Én ezt csinálnám első lépésként...
A motortérben esetenként 80-100 fok van. Hova adja le a meleget? A go meg 40 fokos... max.
A hibatároló olvasásához speckó kütyü kell, én láttam már, amikor olvasták, de nem emlékszem a típusára.
Az adagoló, ha igaz, can buszon keresztül kommunikál az ecu-val, így elvileg csak olyan fej kell rá, ami stimmel.
Meg a sw... de ez legyen az utolsó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:24:25 »

Bunyek!
akartam ezt énis kérdezni h mivan itt mindenkinek AC baja van? viszont ugy gondolom/tudom hogy az AC hiba nem dob izzitásjelet. simán rángat az autó vagy nem pörög fel vagy megáll. a kolléga irta h dobja a jelet szoval innentöl kezdve AC hiba kizárva, ha van ha nincs AC...
kivéve,ha olyan mértékű a levegősödés,hogy nem képes a nyomást felépíteni az adagoló.Aztán ott van a korábbal leírtak,hogy ha már ledarálta a szárnylapátokat,akkor a fémreszelék miatt haldoklik az adagoló.Ez mind lehetséges az AC hibája,és hiánya miatt!
Persze az egész csak feltételezés,de van alapja!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:24:50 »

Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...

alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?

henki: hol van s mi eza IWZ szenzor? Smiley
  igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
 fulladozott, le-le állt...

Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?

László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
 Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
 fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
 hűtőborda sztem jobb lenne...

Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza, ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s (bár az lehet felesleges lenne)
Az IWZ az adagolóban van.

"Henki írta:
kapd le az adagoló tetejéröl az elektronikát, alatta szalagkábellel van egy IWZ szenzornak nevezett kütyü. nézd meg kotyog-e a helyén. ha igen akkor megvan a hiba, nyertél egy adagolófelujitást..."

Az adagolót közvetlenül lehet diagolni a rajta lévő elektronikán,persze megfelelő célezközzel.
Az AC reléje a motortéri biztitáblában van!Felülnézetben a legjobb oldalon felülről a második.A relé száma:K341
Viszont van egy biztonsági kapcsoló ütközés esetén leold-hat,ez a bal lábszárad mellett van az utastérben a kárpit alatt.Ez leoldhat,de visszanyugtázható.Ez a IFS Inertia Fuel Shutoff switch.Lehet,hogy eredetileg is csak ez volt kontakthibás........
Az AC pumpa pedig a tank előtt van közvetlenül az autó hasa alatt a csőrendszerre építve.

Főtengely jeladóval (CKP) ne foglakozz még!

Amúgy meg nem kerül ez olyan sokba.Idáig egy relét és egy ütközés kapcsolót kell lecsekkolnod,és ha kell venned egy AC-t,az sem drága:
http://mondeo.hu/index.php?topic=10798.msg712180#msg712180


A pénzes javítás az adagoló felújítás lesz.Ha érdekelnek konrét számok,beszélj HZsolt92-vel,ő tavaly újítatta fel az adagolóját.Ha jól rémlik 140-150körül volt garival.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 13:56:38 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:46:36 »

Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...

alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?

henki: hol van s mi eza IWZ szenzor? Smiley
  igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
 fulladozott, le-le állt...

Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?

László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
 Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
 fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
 hűtőborda sztem jobb lenne...

Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza, ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s (bár az lehet felesleges lenne)

Én ezt az egészet leegyszerűséteném!  Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész  Wink
És utána lefokoztatnám no10-re hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ezredes
Vendég
« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2012.11.03 szombat, 18:37:50 »

Én ezt az egészet leegyszerűséteném!  Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész  Wink
És utána lefokoztatnám no10-re hehe

Smiley hát jóóó, nem akarom védeni, de azért eddig mindent 110%megoldott...

szóval akkor az adagoló hibatárolóját leszerelés nélkül ki tudják olvasni v. nem?
meg ezt a iwz szenzort meg lehet nézni leszerelés nélkül??? elég nehézkes a hozzáférés...

ez a ütközés lekapcsoló rendben... korábban már megtapasztaltam működését (kasztnizás után) kb. 7mp. után simán leáll a kocsi...
s most ez rendben...


ha az ac-relé feladata csak ennyi hogy áramot ad indítózás és járó motornál akkor az is rendben, mikor leszedtük az ac-t ezt
kimértük, ott van a 12v.   (meg egyébként próbálkoztam anno. egy olcsó noname ált. gázolaj szivattyúval, még meg is van otthon,
de valahogy nem akart összeműködni a kocsimmal, pár km után megállt vele a motor, no.1 bácsi szerint azért mert gagyi, s nem
annyi bárral nyom mint amit szeretne az adagoló s valahogy üzemanyag feszülés Smiley elégtelenség okán leáll..., így akkor mellőztük
a szivattyút...)

most nézem a linkedet a szivattyúról... 
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 18:42:24 írta ezredes » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2012.11.03 szombat, 19:17:05 »

most nézem a linkedet a szivattyúról... 
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú... Smiley

Na, akkor az AC-t már tudjuk, hogy rossz... ezt - szerintem - mindenképpen meg kell oldani. Vagy venni egy újat, kb 22e ft (keress vissza, valami kocsi jellegű weboldalon árulják), vagy azt a használtat. De, még mielőtt megveszed, úgy is ki lehet próbálni a rencert, hogy fogsz egy 10 literes kannát, tolsz bele kb 9 liter anyagot. Belerakod az oda-vissza csöveket, lelégteleníted, be az utastérbe, ablakon ki a csövek, bevezeted a motortérbe, és usgyi. Így szipancs nélkül is mehet.
(A végén azért kell szippancs...)
Ha csak ez a baja, meg fog oldódnia probléma, most már jól fog menni. Ha az IWZ is rossz, akkor nem lesz változás...
Ha ez ford szerelő, tud hibakódot olvasni. Írja már le azokat... ennek is kell hogy legyen kódja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ezredes
Vendég
« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2012.11.03 szombat, 19:45:23 »

Na, akkor az AC-t már tudjuk, hogy rossz... ezt - szerintem - mindenképpen meg kell oldani. Vagy venni egy újat, kb 22e ft (keress vissza, valami kocsi jellegű weboldalon árulják), vagy azt a használtat. De, még mielőtt megveszed, úgy is ki lehet próbálni a rencert, hogy fogsz egy 10 literes kannát, tolsz bele kb 9 liter anyagot. Belerakod az oda-vissza csöveket, lelégteleníted, be az utastérbe, ablakon ki a csövek, bevezeted a motortérbe, és usgyi. Így szipancs nélkül is mehet.
(A végén azért kell szippancs...)
Ha csak ez a baja, meg fog oldódnia probléma, most már jól fog menni. Ha az IWZ is rossz, akkor nem lesz változás...
Ha ez ford szerelő, tud hibakódot olvasni. Írja már le azokat... ennek is kell hogy legyen kódja.

persze olvas hibakódot, ő olvasta ki amiket írtam, de adagolóbol nem tud...

ezt a kannas megoldást meg nem értem minek játszam el??? így járok két éve, ac nélkül...

22e Ft ért ujatt??? hol ?  Bardi nál 78e Ft...
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 19:46:58 írta ezredes » Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2012.11.03 szombat, 19:57:09 »

http://ko-csi.hu

Itt nézelődj  integet2
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:17:35 »

Vagy itt: http://www.wrcauto.hu/?2548,acpumpaboschfordmondeoiii2000tdci0580464096  Én most kérdeztem,mert az enyém is behalt,és clubos kedvezménnyel 27.000 Ft a Bosch Ac pumpa. Az utángyártott pedig 18.000 Ft.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:25:11 »

http://ko-csi.hu

Itt nézelődj  integet2


Én itt próbáltam már múltkor is kíváncsiságból, de ha kiválasztom az autó márkáját és az altípust, akkor onnantól nem találok megfelelő motort (a 85 kW csak 1.8I-hez van) és évjáratot(2000.08 ignál fiatalabb nincsis a táblázatban).
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:27:45 »


Sziasztok,

Az IWZ szenzor pontosan hol van az adagolón? Esetleg ha van valakinek kép /rajz róla megköszönném.

(épp tegnap rendeltem meg az új AC -met, még soha nem volt cserélve, nem szeretném megvárni, hogy megálljon..)
..valószínű, hogy nem véletlenül teszi a gyár az autóba!...

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2012.11.03 szombat, 20:34:34 »


AC angliából:

http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2-0-TDDi-TDCi-New-Diesel-Fuel-Pump-2000-to-2007-0580464075-/230874462573?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35c130b96d&vxp=mtr#ht_1714wt_921

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2012.11.03 szombat, 21:42:38 »

na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

maga a szenzor igy néz ki:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 21:45:38 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2012.11.03 szombat, 21:48:21 »

na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

maga a szenzor igy néz ki:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...


Nekem hálistennek nincs ilyen baj a géppel, csak szeretek tanulni. Itt a fórumon jóvoltatokból szinte csak ezt tettem eddig  taps worship
Ettől részletesebb leírást nem is kaphattam volna, nagyon köszönöm!!
 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2012.11.03 szombat, 22:21:52 »

na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

jobb alul látod a szenzor 4 forrasztási pontját. ezeket forraszd ujra! ovatosan egyenként!
ha nem szünik meg a probléma szerezz egy ilyen szenzort aztán emeld le a vezérlőelektronikát:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ha már itt vagy ovatosan nézd meg mennyit kottyan a szenzor a helyén. elvileg nem nagyon szabad neki, ha mégis akkor a mértékétöl függően elöbb utóbb ki kell cserélni az adagoló központi tengelyét amikor elkezd majd emiatt baxakodni a kocsi. csavarozd ki a két kis torxcsavart, ha akarod vágd el a 4 elektromos kábelt ami a vezérlőröl megy az elötöltésállitóra meg a mennyiségi szelepre igy kézbe tudod venni az elektronikát, asztalon könnyebb kiforrasztani a szenzort, de a helyén is meglehet csinálni persze a mondeon nem tudom mennyi hely van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

maga a szenzor igy néz ki:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ezredes
Vendég
« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 05:32:00 »

na szoval:
az iwz szenzor az adagolónak a központi tengelyén van rajta(elfordulási-szög szenzornak is hivják) 2 db torxfejü csavarral van rögzitve a tengelyhez és szalagkábellel csatlakozik a vezérlőelektronikához.
elöször leveszed az adagoló fedelét:


trükkös mert amint látod a fedéltömités rá van öntve a szalagkábelre szoval csak ovatosan! a szalagkábelt sem kéne megtörni meg a tömitést sem elszakitani...
ez egyébként a VP 30 as adagoló de a 44 ezen része is ugyanez!
főtengely jeladót hagyd békén az csak a mágnes vagy elindul az autó vagynem...
remélem érthető volt, ha valami nem világos kérdezz.
nemtudom hely ügyileg mi a helyzet a mondeonál de a szivócsonkot tuti le kell venni ahogy igy a látom magamelött a motorteret...

jah érthető volt, köszi...

az angliai ebayes ac mar jonak tunik... csak kuldjék is... meg nem bosch...
a www.ko-csi.hu-n pedig a bosch 65000ft... ami pedig 16800 ft.ért van fent , pont olyanom van két évvel ezelőttről, amivel nem
múkodik a technika...
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 05:48:18 írta ezredes » Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 10:52:57 »

Én ezt az egészet leegyszerűséteném!  Megmondanám a no1 szerelőnek, h amit elcseszett azt rakja rendbe a saját pénzéből. És kész  Wink
És utána lefokoztatnám no10-re hehe

 hehe  hehe   eljen  eljen taps
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 10:54:57 »

Smiley hát jóóó, nem akarom védeni, de azért eddig mindent 110%megoldott...

szóval akkor az adagoló hibatárolóját leszerelés nélkül ki tudják olvasni v. nem?
meg ezt a iwz szenzort meg lehet nézni leszerelés nélkül??? elég nehézkes a hozzáférés...

ez a ütközés lekapcsoló rendben... korábban már megtapasztaltam működését (kasztnizás után) kb. 7mp. után simán leáll a kocsi...
s most ez rendben...


ha az ac-relé feladata csak ennyi hogy áramot ad indítózás és járó motornál akkor az is rendben, mikor leszedtük az ac-t ezt
kimértük, ott van a 12v.   (meg egyébként próbálkoztam anno. egy olcsó noname ált. gázolaj szivattyúval, még meg is van otthon,
de valahogy nem akart összeműködni a kocsimmal, pár km után megállt vele a motor, no.1 bácsi szerint azért mert gagyi, s nem
annyi bárral nyom mint amit szeretne az adagoló s valahogy üzemanyag feszülés Smiley elégtelenség okán leáll..., így akkor mellőztük
a szivattyút...)

most nézem a linkedet a szivattyúról... 
hát az enyém ku**** nem ilyen... a gagyi amit vettem volt 12e Ft anno
a bosch (gyári) meg 78E Ft... s máshogy is néz ki... bár azért az is csak szivattyú... Smiley
de ilyen! csak nem vettem le a kabátját!  wave Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:09:23 »

Mikor irtam a 3.2bar-os BOSCH AC-t 9000ft-ért a kutyának sem kellet volt egy raklappal....egy nyomáscsökkentő és mehetett is volna be.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:11:16 »



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


de szép kis fűtőolaj.... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:15:05 »

de szép kis fűtőolaj.... eplus2


Málnaszörp  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:18:02 »

Málnaszörp  vigyor3

Bikavér! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:22:05 »

nyál mellet van ott rittyó is rendesen a képen... eplus2
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:33:17 »

Bikavér! eplus2
Azt a drága nedűt bele a motorba :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 14:48:20 »

de szép kis fűtőolaj.... eplus2

ilyen színű volt a keverék amit legutoljára a simsonba tankoltam, mi a *** van ebben?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ezredes
Vendég
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 19:39:22 »

ilyen színű volt a keverék amit legutoljára a simsonba tankoltam, mi a *** van ebben?  vigyor3

talán spuri van benne, az piros...
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 00:09:57 »

nyál mellet van ott rittyó is rendesen a képen... eplus2

igen volt sajnos, csak okulásképpen irom akit érdekel bár azóta sem és előtte sem találkoztam ilyen jelenséggel: a tankom szinte tökéletes tiszta volt VISZONT: a tanktól a tűzfalig elöre menő üzemyangcsövek olyan mértékben voltak tele számomra ismeretlen eredetű retyóval hogy olyat még nem láttam szó szerint fél órán keresztül fujattuk őket 8 légkörrel mire kitisztultak.20 e km mulva a következő gázolajszürő cserekor megint belefujtam tök tiszta volt. olyasmi volt a trutyi mintha vamai anyag belülröl megmarta volna a csövet. nem fényképeztem le a mocskot ami kijött de fele még talán mindig ott van a műhely falán.

egyébként spuri is meg 2T olaj is van benne. mindkettő piros...jah meg persze a gázolaj is  duhos2
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 00:13:06 »

egyébként érdekes de a trutyi megállt az adagoló képen látható részében. mikor levettük és szétszedtük az adagolót full tiszta volt a ház is meg minden...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 08:40:16 »

Így igaz.
Ha megengeditek az én példám ugyan ilyen: a motor kb. 5-8 perc alatt éri el az üzemi hőfokot. Mindkét termosztátom vadonat új és gyári. Ha alapjáraton fűtök, elindul lefelé a mutató. Ha gázt adok, szabályosan leesik. A vízpumpa is vadonat új, gyári.
Ha egyszer elérte a motor az üzemi hőfokot, azaz a termosztátok kinyitottak, megállsz az autóval, alapjáraton pörgeted és visszahül, az kizárt, hogy vízpumpa hiba, hiszen épp azért hül vissza, mert a szállítása megfelelő, és pillanatok alatt átküldi a hűtőn a teljes folyadék mennyiséget. Hozzátéve, még a fűtésed is gyenge lenne, ha nem szállítana rendesen a vízpumpa. Kizárt.
Visszatérve: ha elindulok az autóval, azonnal visszaáll függőlegesbe a mutató. Nekem tekerős fűtésem van, a hűtőventi nem megy.
VISZONT: ha letekertem az autóval jópár km-t, és az olaj is elérte az üzemi hőfokát ~ 100-110 °C akkor javul a helyzet. Nem hül vissza egyből alapjáraton.
Szerintem nincs ezzel semmi gond, de
mi a ti véleményetek?

Nekem kb. 20 km megtétele után, akár kisebb lejtőn is visszaesik a mutató negyed állásig, akkor is ha 8-10 fok van kint.  2 éves mindkét termosztátom (gyárit vettem akkor) de szerintem a kicsi megint megakadt nyitva. 50-100 km után már bármit csinálhatok menet közben és alapjáraton sem hűl vissza. A héten nekiállok az autónak, akkor cserélem a kis termosztátot is. Remélem jó lesz tőle....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:14:09 »

kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 11:46:52 »

Sziasztok,

újra a segítségeteket szeretném kérni, a régi hibám visszatért.
Az autó fordulatszáma gázadás nélkül is emelkedni kezd egészen 1400-1500 fordulatig, aztán leszabályoz. Lemegy a fordulat 1100-ig, és kezdi elölről.
Nyáron a generátort felújíttattam, mert úgy tűnt, hogy az a hiba, cseréltek is rajta egy diódasort. Most újra itt a hiba. Megint a generátorom ment volna tönkre? Kezd elegem lenni ebből a gépből, mert ez nem az egyetlen baja...

Köszi!
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 17:59:06 »

kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!

  Szia!
 Csak kimásoltam a faq topic-ból az érdem nem az enyém nyes
A gyári izzítógyertyát lehet helyettesíteni Febi: 15956 kódszámú gyertyával.
                                                                             wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:16:33 »

Sziasztok,

újra a segítségeteket szeretném kérni, a régi hibám visszatért.
Az autó fordulatszáma gázadás nélkül is emelkedni kezd egészen 1400-1500 fordulatig, aztán leszabályoz. Lemegy a fordulat 1100-ig, és kezdi elölről.
Nyáron a generátort felújíttattam, mert úgy tűnt, hogy az a hiba, cseréltek is rajta egy diódasort. Most újra itt a hiba. Megint a generátorom ment volna tönkre? Kezd elegem lenni ebből a gépből, mert ez nem az egyetlen baja...

Köszi!
igen,esélyes.Generátor,vagy akkumlátor,vagy valami nagy fogyasztó lehúzza a töltőáramot.

A generátorban cseréltek valyon csúszógyűrűt és bronzkeféket is?Mert a diódahíd erlomlik, a csúszógyűrű meg elkopik,de egy felújítás során illene azokat is cserélni.Lehet,hogy most ezek miatt szívsz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 18:53:27 »

kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!

Astra F 1.7 szívódízel izzítógyertyája..... integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 19:30:19 »

igen,esélyes.Generátor,vagy akkumlátor,vagy valami nagy fogyasztó lehúzza a töltőáramot.

A generátorban cseréltek valyon csúszógyűrűt és bronzkeféket is?Mert a diódahíd erlomlik, a csúszógyűrű meg elkopik,de egy felújítás során illene azokat is cserélni.Lehet,hogy most ezek miatt szívsz!

Ott a pont eljen

am a kiegészitő fűtés gyertyákat simán csak kicsavarom az újat meg be a helyére? vagy van vmi egyéb dolog is amivel be lehet sz*pni
köszi a cikkszámot
hirdetesj2: neked milyen fajta vált be? ugy értem érdemes megvenni pl egy bosch durathretmet vagy a gagyi sem ég ki a viz miatt. bár ahogyan ismerem magamat ugyis bosch-ot veszek
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 19:45:03 »

Ott a pont eljen

am a kiegészitő fűtés gyertyákat simán csak kicsavarom az újat meg be a helyére? vagy van vmi egyéb dolog is amivel be lehet sz*pni
köszi a cikkszámot
hirdetesj2: neked milyen fajta vált be? ugy értem érdemes megvenni pl egy bosch durathretmet vagy a gagyi sem ég ki a viz miatt. bár ahogyan ismerem magamat ugyis bosch-ot veszek

Nekem még a gyári gyertyák vannak benne, tavaly mértem őket jók voltak. Azt hiszem a gyári is Bosch gyertya, és én is azt vennék ha kellene.
Egyik bontottat szedtem szét, és elég nehezen jöttek ki belőle a gyertyák, ennek ellenére helyén cseréld mindenképp őket, mert ha a házzal együtt akarod levenni, a kasztniban el fog forogni a tőcsavar!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 20:06:28 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 20:10:51 »

Nos lehet mindenkinek igaza van kicsit...

alf: lehetséges, az Ac-t vezérlő relé helye? cseréje? hol keressem, nézzem?

henki: hol van s mi eza IWZ szenzor? Smiley
  igen, amikor az AC szarakodott akkor nem volt ízzítás-hibajelzés, csak
 fulladozott, le-le állt...

Angel: adagoló hibatároló olvasás menete?

László: a szerelőm a helyi Ford szalon No.-1 mestere, s így is csak 20K kérne az adagoló le/fel szerelésért :S nem több 100k-t, persze az otthoni műhelyében...
 Ettől fügetlenül lehet igazad van neked is és a többieknek is aki a hűtést hozza
 fel érvnek... abban lehet valami, bár én elég fura hűtésnek tartom... pl. egy
 hűtőborda sztem jobb lenne...

Szóval mindenkinek köszi. S akkor az első lépésben Ac- vissza, ac relé ellenőrzés... iwz szenzor... ez a 2 hol van)
majd gondoljátok cseréljem a főtengely helyzetjelző jeladót is?
u.i.: mire ezek meg lesznek, árban már vetekszenek a felújítás árával :s (bár az lehet felesleges lenne)

Az AC vezérlő reléje az akksi alatt van a bal eső nyúlványon. Viszont ha az rossz nem villog az izzításjelző. Megáll az autó és kész. Aztán néha beindul, néha nem.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 20:22:37 »

az az a relé ami az adagoló tápellátásáért is felel! amikor nem volt nekem az összedugva dobott izzitásjelet és hibakódot is! az autó megcsak tekert falbav
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 21:33:45 »

Az AC vezérlő reléje az akksi alatt van a bal eső nyúlványon. Viszont ha az rossz nem villog az izzításjelző. Megáll az autó és kész. Aztán néha beindul, néha nem.
plusz:
-indításnál többet teker, mire beröffen
-menet közben elmegy az erő, nem forog el a motor, később megint jól működik
= haldokló AC
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:07:20 »

kiegészitő fűtésbe kennene nekem a 3 gyertya! hol tudom beszerezni??? esetleg vmi tipusszámot vagy cikkszámot ha tudnátok megköszönném!
Tisztelt Fórumtárs!
Volt inditva közös kedvezményes beszerzés. A keres kinál topik alján megtalálod. A FAQ topikban van róla cikk ott is megtalálod.
Egyébbként a gyertya tipusa: ISKRA madein Slovenia. (Ez a Ford által beszerelt tipus. Fontos a gyertya üzemi feszültsége!!)
A gyertya száma: 5011-721-080 13.5 Volt
Beszerezhető AGITRADE 2004 KFT
Felhivod őket telefonon hivatkozol a fórum kedvezményre és megrendeled. Póstázzák. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.06 kedd, 09:12:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:32:27 »

Tisztelt Fórumtársak!
Kieg fűtés izzitó gyertyákkal kapcsolatban, néhány gondolat. A gyertya cserénél érdemes az eredeti gyári gyertyákat alkalmazni. Az általános széria izzitó gyertyák feszültsége, 9.5 és 10.5 Volt. Ezzel szemben a kieg fűtés gyertyák feszültsége 13.5volt. Azon kivű a kieg fűtés gyertyák hosszabbak a széria gyertyáknál, igy nagyobb felületen érinkeznek a vizzel, jobb a hő átadás. A kisebb feszültségű gyertyák, a huzamosabb üzemidő miatt hamarabb tönkre mennek, és arról nem is beszélve, hogy nagyobb áramot vesznek fel, jobban terhelve ezzel az amúgy is, csúcsra járatott generátort. Szóval, én a gyárilag előirt izzitó gyertyákat alkalmaznám a kiegfűtésnél. A csere abszolúte nem kunszt. Csavarlazitóval befújva  10 csillagkulcsal kicsavarható és cserélhető. Árban alig van különbség, van lehetőség a kedvezményes beszerzésre a gyártótól. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:43:27 »

köszönöm, pont ezen agyaltam énis tudván h a normál izzitógyertya üzemi feszkója 11V. áramot meg elég jól vesz fel, nem biztos h ki akarom nyiratni a generátoromat. mondjuk furcsállom h a gyári ISKRA lenne mert az pl izzitógyertyában a legalja kb...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.