Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:00:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718399 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 20:57:28 »

mindegyikbe jó csak bekell épiteni... eplus2
Azt gondoltam ,hogy nem fog müködni, ha be dobom a csomagtartoba :eplus2:ára?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2012.11.16 péntek, 08:03:49 »

Kezdek besokallni, segítsetek!

A problémám ugyanaz, mint eddig, menet közben a kocsi fordulatszáma szép lassan felkúszik 1500 fordulatig, aztán leszabályoz, vissza 1000-ig és kezdi elölről anélkül, hogy a gázpedálhoz nyúlnék, és ezt minden sebességfokozatban csinálja.  Ja, és általában ilyenkor az alapjáratom is ugrál.
De nem minden alkalommal jön elő a bibi, van, hogy napokig, mint pl. a héten, amikor bevittem a Hoványhoz, rápakolták a diagnosztikát, elvitték kipróbálni, de semmi. Generátor ellenőrizve, falújítás óta jó. Akku jó. Hol lehet a problem???
Mondjuk ma azt vettem észre, a 0 fokban, Mohács felé, hogy 90-es tempónál a hűtővíz visszajelzője az alsó negyed és a középső között kúszik-mászik, szép lassan, de szinte folyamatosan. Viszont jellemzően az alsó negyed felső határán tartózkodik. Lehet összefüggés a két probléma között, vagy az utóbbi "sima" termosztát csere?

Ha valakinek van ötlete, azt szívesen veszem...esetleg valaki guru, akihez érdemes lenne elvinni Pesten?

Köszi!

Közben a párásodás problémája megoldódott, az volt, amit sejtettem. Belső levegő keringetésen megakadt a lamella. Most fixen külső levegőn van és szuper, no pára. No para. Smiley
Volt egy srác aki vett nálam ezt-azt, beszélgettünk, 100%-ig ugyanez a hibája volt a TDDI-jének, és azt az adagoló okozta. Nem okoskodás, de hátha segítek vele.
Naplózva
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2012.11.16 péntek, 13:44:04 »

Sziasztok  ! tud  nekem valaki segiteni 
  a baj a következő semmi előjel nékül eklezdett akadozni  ,dadogni majd megált ujra inditottam éa kéken füstől
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2012.11.16 péntek, 15:20:56 »

Sziasztok  ! tud  nekem valaki segiteni 
  a baj a következő semmi előjel nékül eklezdett akadozni  ,dadogni majd megált ujra inditottam éa kéken füstől

Szia!

Első valószínű ok lehet az AC pumpa a jobb hátsó kerék előtt van az alvázra csavarva. Le kell venni és meg kell nézni akksira kötve hogy jár mert lehet hogy csak néha jár. H akksin ki van próbálva lehet érezni hogy szépen jár e vagy nehézkesen. KO CSI kft nél lehet kapni pesten utángyártottat azt hiszem 25ezer ft ért. A kék füst meg azért van mert le levegősödik a rendszer.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2012.11.16 péntek, 17:06:41 »

Azt gondoltam ,hogy nem fog müködni, ha be dobom a csomagtartoba :eplus2:ára?

mondj valamit...

egy kép róla...van benne gyertya is, de 1 rossz tuti...

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 21:03:36 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2012.11.17 szombat, 21:50:30 »

amugy most néztem és BERU 0100226416 számú gyertya van benne...semmit nem találtam róla eddig.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 13:37:17 »

hát énsem sajnos...kellene szerezni egy BERU katalógust....
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 17:32:03 »

mondj valamit...

egy kép róla...van benne gyertya is, de 1 rossz tuti...

Dobd át pü-be a számod oszt holnap felhívlak.
kösz Balázs 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 08:28:45 »

Én most nem azt mondtam hogy ez lesz a bibi. Csak ilyenkor van vészüzem, lehet hogy más a probléma. Nálam ez volt anno a probléma.

Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett eljen Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban szomoru1. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 09:32:54 »

Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett eljen Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban szomoru1. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget integet2
Lehet, hogy olyan helyen tankoltál egyszer ahol dzsuvás volt a cucc, még az a szerencse, hogy az ac elég jól keringeti az olajat van esély arra hogy előbb-utóbb a szűrőben köt ki és nem marad a tartályban sok.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:14:05 »

Első körben,ezt még mindig a generátor okozza!
Másodikban pedig ellenőrizni kellene,hogy van-e elektromos kiegészítő fűtésed!Ha van,akkor a kocsi hasa alján van ott ahol belülről taposod a pedálokat,csak kívülről!El sem lehet téveszteni ha ott van.Ha nincs akkor csak egy sima gumicsövet lehet látni a helyén!
Így kéne kinéznie:
Szóval ha van,akkor kösd le a tápvezetékeit,vagy vedd ki a biztieit a motortéri biztitáblából!Ha megszűnik a jelenség-magától gyorsítás,akkor megtaláltad az okát.Valamelyik izzítógyertyája zárlatos.....

Köszi! Meg fogom nézni, a biztosítékot nézem meg először, azt egyszerűbb megtalálni és kivenni, második körben jön a kukucska, úgyis olajcsere-érett a drága Smiley

Lentebb olvastam az adagolós ötletet, a Hoványnál is ezel riogattak, no meg a költségével, hogy állítólag horror...esetleg erre van valami számotok? Mármint pénzben... Smiley

Köszi!
Naplózva
tomikaga
Vendég
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 13:30:40 »

Volt egy srác aki vett nálam ezt-azt, beszélgettünk, 100%-ig ugyanez a hibája volt a TDDI-jének, és azt az adagoló okozta. Nem okoskodás, de hátha segítek vele.

Köszi, a szervízben nekem is ezt mondták. Kérdés, hogy ki lehet-e szűrni valahogy, vagy muszáj szétszedetni/cserélni...és persze a költsége...
Naplózva
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 17:20:22 »

Sziassztok!  segitsetek  nekem 2002es mondeom van dizel  a  dadogott ,majd  le állt  el se indult, most hibátlanul jár..  mi lehet a gond segitsetek.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 18:13:18 »

Sziassztok!  segitsetek  nekem 2002es mondeom van dizel  a  dadogott ,majd  le állt  el se indult, most hibátlanul jár..  mi lehet a gond segitsetek.
Valószinű az AC pumpa állt meg vagy akadozik. A jobb hátsó kerék előtt találod alul valahogy adj neki villanyt egy vezetékel ha megy még nem 100% hogy tartósan is ezt csinálja. Kocsi kft utángyártott 25e pénz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 19:50:50 »

és  adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.Huh??
Naplózva
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 20:12:41 »

és  adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.Huh??
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 20:33:00 »

és  adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.Huh??
hali!
Hiába írod be többször rövid idő alatt, nem lesz akkor sem válasz rá, mivel nincs mkinek ideje sokat itt tölteni, vannak egyéb elfoglaltságai másnak is, csak közbe nézünk be ide, ezt ne vedd sértésnek, csak jó szándékból írtam  worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 20:55:44 »

és  adagoló csinál olyat,hogy egyszer el sem indul egyszer meg hibatlanul megy.Huh??
Majd ha az ac-t kilőtted gondolkozunk addig kár ismételni a kérdéseket. Cselekedj ha ezen túl vagy jelentkezz ismét.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2012.11.19 hétfő, 21:12:26 »

Pedig az volt a baj nálam is! Örülök hogy igazad lett eljen Múlthéten nem volt időm másra, csak go. szűrőt cseréltem, és azóta nem jött elő a "letiltás". Mentem vele közel 150km-t azóta, ennyi km alatt 100%-ig biztos csinálta előtte.
Az a durva, hogy 9000km alatt telenyomta a szűrőt.... Bele sem merek gondolni mi lehet a tankban szomoru1. A héten tankolás előtt lekapom és belenézek.
Köszi mindenkinek a segítséget integet2

Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján  wow1
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2012.11.20 kedd, 08:46:08 »

Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján  wow1

Ha túl leszek rajta megírom mennyire volt gáz, de lehet hogy kimosok egy másik tankot előtte, és azt rakom vissza. Ezt meg kimosom/kiszárítom normálisan valamikor.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2012.11.20 kedd, 09:38:48 »

Ha túl leszek rajta megírom mennyire volt gáz, de lehet hogy kimosok egy másik tankot előtte, és azt rakom vissza. Ezt meg kimosom/kiszárítom normálisan valamikor.
Csak vigyázz ne sokat simogasd mert feláll a csöve! nyes nyes

Ja ez nem olyan tank?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2012.11.20 kedd, 10:54:48 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem.

Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul?  Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.

Köszi előre is!

Üdv, joe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2012.11.20 kedd, 10:57:56 »

Mennyire komplikált levenni a tankot és kitakaritani?
Elmúlt 10 éves a vas, bele se merek gondolni mi gyülhetett össze a tartály alján  wow1
qrva szhar. en megfogadtam, hogy tobbet nem szedem le, de most kenytelen leszek, hogy be tudjam tenni az ac-t
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 11:03:16 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2012.11.20 kedd, 11:17:09 »

Sziasztok!

Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:

Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor.  Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:

P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul

A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere.  Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.

A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2012.11.20 kedd, 11:51:01 »

Sziasztok!

Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:

Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor.  Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:

P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul

A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere.  Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.

A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?


AC-val kezd szerintem. Szűrőd mikor volt cserélve? Nekem is így állt le egyszer, indítózáskori AC kocogtatásra még beindult, de most már új AC van benne Bosch
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2012.11.20 kedd, 12:03:05 »

AC-val kezd szerintem. Szűrőd mikor volt cserélve? Nekem is így állt le egyszer, indítózáskori AC kocogtatásra még beindult, de most már új AC van benne Bosch

Es ezekkel a hibakodokkal is feltetelzheto hogy az AC halott?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2012.11.20 kedd, 12:29:08 »

a nem normális üzemanyag ellátás tud érdekes dolgokat művelni meg esetleg hibakódokat bedobni...AC csere aztán jelentkezz!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:10:43 »

Sziasztok!

Ma reggel rendesen megszivatott a mondeom uton a repterre.
Tunetek:

Reggel indulaskor gond nelkul indult, majd 5 km megtetele utan elkezdett dadogni magasabb (2000) fordulat kornyeken. Visszavaltottam es ok. Aztan mar alacsonyabb fordulaton is dadogott, majd vegul teljesen leallt a motor.  Megprobaltam ujra inditani, de csak porgette a motort az onindito es nem indult be. Ketszer raprobaltam aztan feladtam.
Hivtam a RAC (automentot) Vartam ra egy jo orat amig kijott. A csavo beul es pocc-roff indul a motor. Radobta a compuert as a kovetkezo hibakodokat olvasta ki a rendszerbol:

P0148 Fuel delivery error
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Modul

A csavo azt mondta hogy valszeg adagolo csere.  Aztan elgurultam vele egy szerelo ismerosomhoz, kb 3 km tavolsagra, de mire oda ertem megint dadogott.

A kovetkezo kerdes merult fel bennem.
Lehet hogy nem az adogolo halott, hanem az uzemenyag pumpa, vagy dugulas van valahol, es megis adagolo hibat ir?
Es ha megis ki kell cserelni az adagolot akkor ha szerzek egy masikat akkor ugye ujra kell programozni a computert hogy beinduljon? Vagy eleg kihajitani a regit es be az ujjat?

Neked is az AC pumpa nem dolgozik rendesen nekem is dettó ilyen tünetekkel állt meg, majd simán beindúlt egy kis idő után csere és azóta is jó. Nekem tavaly télen halt be szétszedve az act a forgórész érintkezői teljesen elkoptak. -4 fokban jó volt az autó alatt szarakodni de muszály volt mennie kell.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:13:15 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem.

Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul?  Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.

Köszi előre is!

Üdv, joe
Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:21:01 »

No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2012.11.20 kedd, 14:54:30 »

Úgy látom sokan ezzel küzdenek!

Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!

Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!

Mert ha adagolós berosálok:-)

Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?







Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2012.11.20 kedd, 15:26:56 »

Van olyan, hogy ha szélvédő párátlanításra van állítva a klímát is indítja. Ez sem kizárt.

Azt tudom, de azt nem használom szinte sose. Valami más gond lehet.
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:45:03 »

Úgy látom sokan ezzel küzdenek!

Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!

Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!

Mert ha adagolós berosálok:-)

Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?

Az a szintjelző.








Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2012.11.21 szerda, 07:57:37 »

Azt tudom, de azt nem használom szinte sose. Valami más gond lehet.

Tegyél bele egy másik klímavezérlőt első körben csak próbára. Ha gondolod van itthon 2db......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2012.11.21 szerda, 08:04:28 »

Úgy látom sokan ezzel küzdenek!

Nekem is ezek a tünetek elindul aztán kb 1 km és leáll, elindítom megint megy is kicsit megint leáll!
Csak én most cseréltem kb 500 km, ac pumpát gázolaj szűrőt a WRC-s sráctól vettem!
Beszart volna ennyi idő alatt!

Ma beviszem a kocsit szervizbe levettetem a tankot, teljes üzemanyag rendszer tisztítás( kanázok lehet dzsuvás a tank) új gázolaj szűrő meg ac ha az is kell nyomatok bele PRO-tech cuccot kiváncsi leszek mi lesz vele!

Mert ha adagolós berosálok:-)

Az ülés alatt ami a tank tetején van az is valami szűrő vagy szivattyú?








Ülés alatt a szintjelző, de azt fölfelé nem tudod kivenni falbav

A leállás lehet az akku alatti relétől. Baloldali váznyúlványon van, felülről csak akkor látod ha akkut kiveszed. Amióta megvan ez a Mondeóm, mindig van egy ilyen relé a kesztyűtartóban..... Lehet hogy írtam már, az "előző" Mondeóm emiatt a relé miatt volt csak 1 napig nálam  vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2012.11.21 szerda, 08:07:39 »

Neked is az AC pumpa nem dolgozik rendesen nekem is dettó ilyen tünetekkel állt meg, majd simán beindúlt egy kis idő után csere és azóta is jó. Nekem tavaly télen halt be szétszedve az act a forgórész érintkezői teljesen elkoptak. -4 fokban jó volt az autó alatt szarakodni de muszály volt mennie kell.

Úgy emlékszem 2009. dec. 24.-én jártam ugyanígy, akkor -22°C volt. AC csere megoldotta, de ezt soha nem fogom elfelejteni gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2012.11.21 szerda, 08:35:28 »

Sziasztok!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem.

Állandóan megy megint a ventilátorom. Mind a kettő egyszerre. Reggel beindítom egyből megy. A vízhőfokmutató kb 15 km után áll csak be középre. Normál tempónál nem araszolva. Hamarabb nem.Lehetséges, hogy a folyamatosan menő ventillátor nem engedi normál ütemben felmelegedni? Ha egyszer felmegy akkor ott is marad, bár néha lejjebb megy egy picit, de visszaáll. És ami nagyon fura, hogy szinte csak forró levegő jön. Max akkor jön hideg ha HI re állítóm digitklímát.
Szerintetek mi lehet a gond? A ventilátor alján lévő előtét ellenállásnak lehet ahhoz köze, hogy gyakran beindul?  Vagy a vízhőfok jeladónak?
Néztem az ellenállást a hűtő alján, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni.

Köszi előre is!

Üdv, joe

nézd meg a csatiját nincs e összeégve..
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2012.11.21 szerda, 09:52:47 »

nézd meg a csatiját nincs e összeégve..

A csati amit írsz az a venti motorba megy bele direkt? Illetve hűtő oldalán van az előtét ellenállás, annak a csatiját már néztem az jó volt, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni az ellenállást. Ha az rossz az okozhat ilyen hibát?

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.21 szerda, 09:54:34 írta joeboy » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2012.11.21 szerda, 10:16:32 »

No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!
UP!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2012.11.21 szerda, 10:46:53 »

Relét hol lehet beszerezni? Gondolom nem egy nagy összeg, vennék én is hogy legyen ha az szart be!


Ülés alatt a szintjelző, de azt fölfelé nem tudod kivenni falbav

A leállás lehet az akku alatti relétől. Baloldali váznyúlványon van, felülről csak akkor látod ha akkut kiveszed. Amióta megvan ez a Mondeóm, mindig van egy ilyen relé a kesztyűtartóban..... Lehet hogy írtam már, az "előző" Mondeóm emiatt a relé miatt volt csak 1 napig nálam  vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2012.11.21 szerda, 12:08:52 »

No eddig csak osztottam most én kérdezek. Lassan elkövetkezik az a pont amikor ki kellene cserélnem a szijjakat görgőket. /tünet: indítás leállításkor nyekkeg eggyet kettőt./ Miként lehet ezt megoldani, hogy ne keljen az egész feszítő mechanikát cserélni hanem csak a görgőket. Mind szervó oldalon meg a generátor oldalon. Köszi!

Generátor oldal:
Főtengely szíjtárcsát mindenképpen cserélj, mert valószínűleg annak van hangja.
A feszítőn elég csak a görgőt cserélni (megegyezik a sima vezetőgörgővel, azt lehet külön kapni) és alu szilentet rakni a feszítőkarba. Erről Alf csinált egy wiki cikket is http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Érdemes lenne a generátorra szabadonfutót rakni. Ennek beszerzésében Relhist tud segíteni. A generátor, ha lent van akkor már ajánlatos átnézetni, hogy milyen állapotban van esetleg felújítani.
Én csréltem mindent egyszerre + kapott a generátor szabadonfutót. A max-carnál 64 ezer a Gates feszítő szett gyári főtengely szíjtárcsával. http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo
A lényeg, hogy ezen az oldalon érdemes mindent egyszerre megcsinálni/cserélni.

Szervó oldal:
Ide csak szíjat kell venni és egy csapágyat a feszítőre. Erről is van wiki cikk: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2012.11.21 szerda, 12:49:21 »

Generátor oldal:
Főtengely szíjtárcsát mindenképpen cserélj, mert valószínűleg annak van hangja.
A feszítőn elég csak a görgőt cserélni (megegyezik a sima vezetőgörgővel, azt lehet külön kapni) és alu szilentet rakni a feszítőkarba. Erről Alf csinált egy wiki cikket is http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Érdemes lenne a generátorra szabadonfutót rakni. Ennek beszerzésében Relhist tud segíteni. A generátor, ha lent van akkor már ajánlatos átnézetni, hogy milyen állapotban van esetleg felújítani.
Én csréltem mindent egyszerre + kapott a generátor szabadonfutót. A max-carnál 64 ezer a Gates feszítő szett gyári főtengely szíjtárcsával. http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor#nogo
A lényeg, hogy ezen az oldalon érdemes mindent egyszerre megcsinálni/cserélni.

Szervó oldal:
Ide csak szíjat kell venni és egy csapágyat a feszítőre. Erről is van wiki cikk: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi


Köszi!! wave wave
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2012.11.21 szerda, 13:57:03 »

A csati amit írsz az a venti motorba megy bele direkt? Illetve hűtő oldalán van az előtét ellenállás, annak a csatiját már néztem az jó volt, de nem jöttem rá, hogy hogyan lehet kiszedni az ellenállást. Ha az rossz az okozhat ilyen hibát?

Köszi!

mindkét oldalát nézted a csatinak?
ha lehúzod akkor nem megy a venti?
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2012.11.21 szerda, 14:36:22 »

mindkét oldalát nézted a csatinak?
ha lehúzod akkor nem megy a venti?

Ha szemben állok az autóval akkor a jobb oldalsó ventilátornak a csatiját húztam le és ott nem láttam hibát. Azon az egy csatin kapja az áramot?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2012.11.21 szerda, 21:08:57 »

Ha szemben állok az autóval akkor a jobb oldalsó ventilátornak a csatiját húztam le és ott nem láttam hibát. Azon az egy csatin kapja az áramot?

a ventilátor csatiját fölös lehúznod ,mivel az csak táp és ha maxon pörög akkor táp tuti van.
a másik csati ami alatta van az megy az előtét ellenálásra(feltéve ha 2 ventis a géped)...és annak a csatija szokott összeégni belül amitől zárlat lessz és emiatt pörög maxon...visszakell vágni és csúszósarut kell rátenni sorkapoccsal...ez a legolcsóbb és leggyorsabb megoldás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2012.11.21 szerda, 21:22:18 »

Ma beraktam a végleges lecsapatómat...szereztem ingyen egy poharat és megcsináltam a szűrését...a rézcsöves verzió teljesen sz@r volt ma néztem. szomoru1



Holnap átállok a merga szűrőre teljesen, csinálok neki tartót mert szélesebb a szűrő....4500ft volt az új MANN szűrő...



következő projekt a westgate vezérlése a turbónál, labda már kész van csak majd felkell rakni... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 08:44:25 »

Relét hol lehet beszerezni? Gondolom nem egy nagy összeg, vennék én is hogy legyen ha az szart be!



Bármelyik Ford márkaszervizben, de lehet cromax is meghozza. Cikkszáma: 1030234. Ára 4e Ft volt 4éve.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 09:23:19 »

a ventilátor csatiját fölös lehúznod ,mivel az csak táp és ha maxon pörög akkor táp tuti van.
a másik csati ami alatta van az megy az előtét ellenálásra(feltéve ha 2 ventis a géped)...és annak a csatija szokott összeégni belül amitől zárlat lessz és emiatt pörög maxon...visszakell vágni és csúszósarut kell rátenni sorkapoccsal...ez a legolcsóbb és leggyorsabb megoldás.

Akkor azt a csatit néztem. Bal lámpát kivettem és épphogy elértem, de mikor lehúztam nem láttam semmi égés nyomot. A kábelek rendben voltak. Jobban meg kellene néznem a csatit? Kívülről egyértelműen látszik, hogy össze van-e égve? Ja, és mindig egyszerre megy a kettő venti maxon. bekapcsol 

Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 17:30:18 »

Kedves Bunyek!
Ha meg kérhetlek rá kifejtenéd egy kicsit bővebben, mi volt a gond az előző leválasztóval?
Már csak az okulás végett is, ne haljunk meg tudatlanul. Meg ha emlékezetem nem csal, volt aki beépitette utánad a benzinszürőből kialakitott rendszert. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 19:02:57 »

Kedves Bunyek!
Ha meg kérhetlek rá kifejtenéd egy kicsit bővebben, mi volt a gond az előző leválasztóval?
Már csak az okulás végett is, ne haljunk meg tudatlanul. Meg ha emlékezetem nem csal, volt aki beépitette utánad a benzinszürőből kialakitott rendszert. wave
Tisztelettel László! worship

Hát énis meglepődtem, de full átengedte az olajat,vagy kevés volt a tartálya...tehát semmit nem fogott meg..nem szedtem szét még hogy belenézzek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.