Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:18:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717959 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:29:46 »


azért mert kened vágod a szerelését
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2013.03.13 szerda, 17:21:42 »

azért mert kened vágod a szerelését

Jah.....csak mindig ingyen,telefonon át szerelek kocsit,meg másét azonnal....ebből se fogok meggazdagodni bakker... falbav
Más meg..... szomoru1 na mindegy.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2013.03.13 szerda, 18:41:47 »

A motorhazteto zarreszet amibe a kulcsot dugjuk, csak a ket oldalan elhelyezkedo nemtudomhogyhivjak atfurasa utan vehetjuk ki? Koszi worship
Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.13 szerda, 18:43:19 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2013.03.13 szerda, 20:33:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen!  worship smile
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:01:13 »

Köszönöm szépen!  worship smile
Tisztelt Fórumtárs!
A nemtudomhogyhivják pontos neve: nyiródó csavar. Ezen a néven tudod megrendelni valamelyik Ford szervizben. A kivételhez nem kell teljesen lefurni. Egy 3.5mm fúróval megfúrni, és bele hajtani egy 4mm balmenetes csavarkihajtót, majd azzal kihajtani.
Tisztelettel László! worship

Én vettem imbusz csavart, betekertem meghúztam, és belefúrtam fúróval.  na azt sem kell kitekerni+olcsó  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 10:05:03 »

Én vettem imbusz csavart, betekertem meghúztam, és belefúrtam fúróval.  na azt sem kell kitekerni+olcsó  wave
Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is. integet2
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 10:09:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is. integet2
Tisztelettel László! worship
szerintem azt is lehet puha anyagból kapni. 5,5-ös alattit pl... de már az 5.5-öst is lehet fúrni. én a múltkor 8,8-as és 10-es minőségűbe furtam áteresztő furatot, az is megvolt hamar, csak tudni kell fúrni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 10:47:53 »

szerintem azt is lehet puha anyagból kapni. 5,5-ös alattit pl... de már az 5.5-öst is lehet fúrni. én a múltkor 8,8-as és 10-es minőségűbe furtam áteresztő furatot, az is megvolt hamar, csak tudni kell fúrni vigyor3
Nem vitatom. Ez csupán fúró kérdése. vigyor3
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 19:11:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván való hogy egy imbusz csavar olcsóbb, mint a Ford által szálitott nyiródó csavar. Számomra csupán az a kérdés, hogy milyen könnyen tudod majd az imbusz csavart megfúrni, a kivételhez. A nyiródó csavar, alapon egy lágy anyag. Az imbusz, meg gondolom alapból keményebb. Ettől függetlenűl jó az ötlet,és a megoldás takarékos is. integet2
Tisztelettel László! worship
Én könnyen vagyok ezzel, mert ha ki kell szednem akkor gyors ráhegesztek 1 csavart és kitekerem  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:32:27 »

Jah.....csak mindig ingyen,telefonon át szerelek kocsit,meg másét azonnal....ebből se fogok meggazdagodni bakker... falbav
Más meg..... szomoru1 na mindegy.

Bocsánat,de ha tényleg vágod a szerelést,nyáron veszek egykét kacatot kocsimba,akkor lessz CASH,főleg és ha elérhető távolban vagy én elviszem kocsimat hozzád,és megeggyezhetünk a szerelésben,és nem ingyen hehe,annak meg csak örülnék ha valaki elöttem szerelné a járgányt ,hogy lássam mit csinál,hogy tudjam mi hogy van a gépben,most meg ,csak informálodom a lehetőségekről ,árakról és afolyamatoról,na meg persze az arcokról..bár nagyon köszönöm már jó pár tanácsot kaptam így kezdőként amiknek örülök és köszönöm a hozzászoloknak.
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:56:39 »

Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj? Huh?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:38:53 »

Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj? Huh?
igen.kilukadt.csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:42:57 »

Szerintetek ha a gyorsitásnál hallok egy közepes süvítő hangot az turbo cső repedés?vagy más,mert a teljesítmény az nem változott jól húz a kocsi de sűvít ,és csak a gyorsulásnál aztán nem ,a hütő mögött van egy vastag cső ami kicsit olajos sáros de nem férek hozzá,lehet ott a baj? Huh?

Te a Dávidot nem ismered véletlen...Ő is Sárbogárdi és 2.2-je van amit mi chippeltünk, meg tőlem van az St220 lököse is.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:07:07 »

Te a Dávidot nem ismered véletlen...Ő is Sárbogárdi és 2.2-je van amit mi chippeltünk, meg tőlem van az St220 lököse is.
nem ismerem  szerintem ...,de van egy kékesszürke mondeo  nem kombi aminek tdci a mocija assszem és 18askerekek vannak rajta kb. sok küllős,lehet ő az? ritkán látom a városban...
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2013.03.16 szombat, 19:53:27 »

nem ismerem  szerintem ...,de van egy kékesszürke mondeo  nem kombi aminek tdci a mocija assszem és 18askerekek vannak rajta kb. sok küllős,lehet ő az? ritkán látom a városban...

Szerintem az..főleg ha st lökös van rajta...
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 14:29:19 »

sziasztok!
a gázolajszűrőre menő viszafolyócsőre való 2 darab gumigyűrű méreteit nem tudja véletlenül valaki csípőből??? elkezdett ereszteni szomoru1
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:34:26 »

Szerintem az..főleg ha st lökös van rajta...
értem én ,hogy st lökös de az milyen?kezdö ford mondis vagyok
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 18:12:21 »

http://www.magnatuning.ro/hu/product/11984/Ford-Mondeo-MK3-ST-Elso-Spoiler
Naplózva
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 19:35:13 »

Szevasztok Urak,


Most értem haza Ukrajnából és még nem volt időm megnézni, hogy mi is a problem .... de az autó megint produkálja magát:)
kb 2000es fordulat körül/felett hallok valami szívó (süvítő) hangot a motortérből és nagyobb gázadásnál (előzés) olyat füstöl a gép, hogy megijedtem Smiley mikor a visszapillantóba néztem ... kormol mint egy mozdony.
Lehet, hogy megint valami cső hasadt ki? vagy mi lehet a gond szerintetek?
A motortérből érkező szívó hangból gondolom, hagy valami hasonló problem lehet ....
Esetleg vélemény? .... mit keresgéljek a motortérben? Smiley 
Előre is köszöntem!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 19:58:31 »

Szevasztok Urak,


Most értem haza Ukrajnából és még nem volt időm megnézni, hogy mi is a problem .... de az autó megint produkálja magát:)
kb 2000es fordulat körül/felett hallok valami szívó (süvítő) hangot a motortérből és nagyobb gázadásnál (előzés) olyat füstöl a gép, hogy megijedtem Smiley mikor a visszapillantóba néztem ... kormol mint egy mozdony.
Lehet, hogy megint valami cső hasadt ki? vagy mi lehet a gond szerintetek?
A motortérből érkező szívó hangból gondolom, hagy valami hasonló problem lehet ....
Esetleg vélemény? .... mit keresgéljek a motortérben? Smiley 
Előre is köszöntem!!
eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 20:15:31 »

eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.

én is valami hasonlóra gondoltam első körben.... majd holnap jól megsasolom, hogy mi lehet .....

köszi az infót!!!
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 14:08:26 »

Üdv mindenkinek. Valahonnan az adagoló alól szivárog a gázolaj,sajnos nem látom pontosan honnan. 10 másodpercenként cseppen egyet,ha jár a motor. falbav Fölül és a nyomócsöveknél száraz.  Van esetleg valakinek ötlete,hogy mi adhatta meg magát?
Naplózva
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:12:19 »

Üdv Emberek!  wave

A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)

Előre is köszi.
Peti
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:16:07 »

Üdv Emberek!  wave

A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)

Előre is köszi.
Peti
az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:18:36 »

Üdv Emberek!  wave

A napokban lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es 2.0-s tddi mondeonak. Nagyon meg vagyok vele eddig elégedve. Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való bele? Neten 5W-30-as olajat írtak, de azt tdci motorhoz. Ez jó a tddi-hez is, vagy abba másmilyen kell? (ragaszkodnék a gyári előírt olajhoz, vastagabbat/vékonyabbat nem szívesen töltenék bele)

Előre is köszi.
Peti
Isten hozott a klubban Smiley
Én is 5W 30ast használok az enyémben Cheesy amúgy meg a segítségnyújtás könnyebb tétele végett légy szíves írd le a kocsid főbb adatait az aláírásban, így nem kell mindig visszakérdezni, h mikori, milyen motoros a verdád  worship ha bármi segítség kell, itt megkapod mindig, nem kell megilyedni, lesznek mikor kicsit "ugatni" fognak páran, de NE vedd a szívedre Cheesy kinek mikor jön meg a "csomagja" olyan kedvében van  hehe hehe hehe hehe
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:20:51 »

az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!
Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:24:00 »

na mostmár vágom eztaz oldalt is  megnéztem az oldalt behalok mik vannak a FORDomhoz!!!! wow1 wow1
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:30:58 »

Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)
dec óta beleraktam énis egy tizest de nem bizok az olajban 10nél cserélem ja szüröket meg alapból,főleg az üzemanyagét!bár most beszivtam mert biztosíto még nem jelzett vissza eleje hátulja repedt az autonak jan 15óta most meg ugy süvít tuti turbó cső repedés,de nincs még cashem rendelni,majd fizukor kérdés addíg bírja e?vagy ha beférek a hütő mögé kiveszem aztán rátekerek a csöre áttmenetileg egy marék szigetelős szalagot vagy valamit...
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:32:49 »

Isten hozott a klubban Smiley
Én is 5W 30ast használok az enyémben Cheesy amúgy meg a segítségnyújtás könnyebb tétele végett légy szíves írd le a kocsid főbb adatait az aláírásban, így nem kell mindig visszakérdezni, h mikori, milyen motoros a verdád  worship ha bármi segítség kell, itt megkapod mindig, nem kell megilyedni, lesznek mikor kicsit "ugatni" fognak páran, de NE vedd a szívedre Cheesy kinek mikor jön meg a "csomagja" olyan kedvében van  hehe hehe hehe hehe

Köszi a segítséget Smiley Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú Smiley

az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!

Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú Smiley
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:35:28 »

Köszi a segítséget Smiley Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú Smiley

Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú Smiley
Motorkód nem kell ide nekünk Cheesy
nézd meg h kinek h van leírva, csak a főbb vonalak kellenek, évjárat, motor, kasztni  taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 18:51:05 »

Köszi a segítséget Smiley Motorkód, stb. azt valahonnan még ki kell deríteni, mert úgy volt h passatom lesz, de ez az autó ismerőstől van, úgyhogy muszáj volt megvenni, ráadásul makulátlan állapótú Smiley

Köszi a segítséget, az autó ismert előéletű, gyönyörű állapotú Smiley
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=60DCA8D7FA18B3168EEADA9629591EBC.eccvas508      itt beírod az alvázszámod és vagy motorszámod ami a forgalmibaN VAN ÉS KIÍR MIN DENT AZ ADOTT AUTÓRÓL
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:14:04 »

Üdv mindenkinek. Valahonnan az adagoló alól szivárog a gázolaj,sajnos nem látom pontosan honnan. 10 másodpercenként cseppen egyet,ha jár a motor. falbav Fölül és a nyomócsöveknél száraz.  Van esetleg valakinek ötlete,hogy mi adhatta meg magát?
A résolajcsövek összefutnak egy csőbe és az asszem bemegy még az adagolóhoz.Talán ott szétcsúszott a csatija......
Vagy az adagolóra menő nyomócsovek 1ike ereszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:27:50 »

A résolajcsövek összefutnak egy csőbe és az asszem bemegy még az adagolóhoz.Talán ott szétcsúszott a csatija......
Vagy az adagolóra menő nyomócsovek 1ike ereszt.

A résolaj rámegy a visszatérő ágra,ami a szűrő felé megy. Azt néztem,nincs szivárgás. Amúgy az adagolóból tud folyni valahonnan?Vagy inkább a csatlakozásoknál kell keresni a hibát?!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:44:50 »

Én minden olajcserekor Üzemanyagszűrőt is cserélem, fő a biztonság, ha inkább városozol vele, akk nem árt legalább a levegőszűrőt sűrűbben cserélni, tapasztalat(én azt 5.000kmént cserélem, a többit 10-12.000 mikor hogy jön ki a lépés)

az kell bele full szintetikus,15ezerig jó de én már 10 nél lecseréltetem ,meg olaj szürő meg lég szürő meg klima szürő,és vásárláskor ha nem tudod biztosan az auto előéletét fontos lehet az ÜZEMANYAGSZŰRŐ is!!

10.000nél olaj,  5 nél légszűrő,   10 nél üza szűrő?  dobáljátok ám a pénzt az ablakon.  smile   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:56:53 »

10.000nél olaj,  5 nél légszűrő,   10 nél üza szűrő?  dobáljátok ám a pénzt az ablakon.  smile   
kicsit ócsóbany megkapom  duhos2 duhos2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 19:59:52 »


A résolaj rámegy a visszatérő ágra,ami a szűrő felé megy. Azt néztem,nincs szivárgás. Amúgy az adagolóból tud folyni valahonnan?Vagy inkább a csatlakozásoknál kell keresni a hibát?!
pl a nyomócsövek hollandija alól....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 21:15:11 »

eldurrant egy turbócsöved.keress olajos sáros gumiszakaszt.

na megsasoltuk ma a motorteret és repedésnek, hasadásnak, szivárgásnak semmi nyoma .... de a biztonság kedvéért meghúztunk minden bilincset, hátha csak ilyen helyen sziszegett a rendszer. Ki lett pucolva az EGR szelep is, na ebben volt korom rendesen.
délután jöttem haza melóból az m3-on és a sziszegést már nem hallom és füstölni sem füstöl már annyira vészesen. Holnap azért rádugjuk még a compúterre  Smiley hátha mutat valamit a berendezés. Alapvetően most mintha megjavult volna.
Komolyan mondom, hogy az ukrán naftával jobban szedi a lábát mint az itthonival.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2013.03.19 kedd, 15:46:17 »

10.000nél olaj,  5 nél légszűrő,   10 nél üza szűrő?  dobáljátok ám a pénzt az ablakon.  smile   
Dentcraft! te nem cserélnéd le ezeket,vagy több időt kell vele várni?? Huh?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2013.03.19 kedd, 17:44:08 »

Ma lekerült a szabadonfutó a generátoromról...nem tetszett már rég óta valami vele, és ma pont is került a végére.
Itt Pécsen ma kiméregettük padon egy szakival...és nem jó.
A töltésem 14,4V volt de terhelésen nem volt jó...paddal betehelte többféle képpen és csúsztott mint a sz@r....fix tárcsával tökéletes...tehát vettem rá egy zsir ujjat 6000Ft-ért...és most jó...A generátor amúgy teljesen jó volt.
Szaki azt mondta ezt a generátort nem kéne szabadonfutósitani mert nem lessz jó és nem véletlenül nincs rajta...ÉN neki hiszek inkább mint másoknak.
Enyémben kb 20.000km van...Egy átlag ember észre sem veszi hogy sz@r szerintem.
Ezek után én nem tennék mondeora szabadonfutót....TDDI-re meg amugy is fölös...csak kiváncsi voltam énis.
De mindenki saját belátása szerint cselekedjen.
Szerinetm a reggeli füstös,dadogós,rángatozós indulás is ennek köszönhető...de ha visszakerült az uj turbóval a héten utánna fog kiderülni...azt majd jelzem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 17:46:43 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:06:58 »

Ma lekerült a szabadonfutó a generátoromról...nem tetszett már rég óta valami vele, és ma pont is került a végére.
Itt Pécsen ma kiméregettük padon egy szakival...és nem jó.
A töltésem 14,4V volt de terhelésen nem volt jó...paddal betehelte többféle képpen és csúsztott mint a sz@r....fix tárcsával tökéletes...tehát vettem rá egy zsir ujjat 6000Ft-ért...és most jó...A generátor amúgy teljesen jó volt.
Szaki azt mondta ezt a generátort nem kéne szabadonfutósitani mert nem lessz jó és nem véletlenül nincs rajta...ÉN neki hiszek inkább mint másoknak.
Enyémben kb 20.000km van...Egy átlag ember észre sem veszi hogy sz@r szerintem.
Ezek után én nem tennék mondeora szabadonfutót....TDDI-re meg amugy is fölös...csak kiváncsi voltam énis.
De mindenki saját belátása szerint cselekedjen.
Szerinetm a reggeli füstös,dadogós,rángatozós indulás is ennek köszönhető...de ha visszakerült az uj turbóval a héten utánna fog kiderülni...azt majd jelzem.
a gtb20-nál neked hol volt meg az 1bar??

falraktam azt a labdát rá, amit adtál vele és kb 2400 körül van meg az 1 bar...max nyomás 1,6-1,7
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:18:46 »

a gtb20-nál neked hol volt meg az 1bar??

falraktam azt a labdát rá, amit adtál vele és kb 2400 körül van meg az 1 bar...max nyomás 1,6-1,7

EMAP vagy IMAP-ra kötötted?
1800-nál kb..aszem.
1,6-ra rugóztam be a labdát,de ezt mondtam is....több nemis kell.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:04:12 »

EMAP vagy IMAP-ra kötötted?
1800-nál kb..aszem.
1,6-ra rugóztam be a labdát,de ezt mondtam is....több nemis kell.
imapra a komp ház oldalából, ahonnan szerintem legutoljára neked is.
mondjuk lehet azért ilyen a megindulás, mert egy chipmentes 115le-sre került?? vigyor3
azt tudom eljen

a coolercsövezést kellett megoldanom, mert ami volt a szettben, az szerintem az 5ganghoz való volt..
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:11:36 »

imapra a komp ház oldalából, ahonnan szerintem legutoljára neked is.
mondjuk lehet azért ilyen a megindulás, mert egy chipmentes 115le-sre került?? vigyor3
azt tudom eljen

a coolercsövezést kellett megoldanom, mert ami volt a szettben, az szerintem az 5ganghoz való volt..

Igen akkor még 5 sebességes volt az enyém és ahoz készült...de eztis beszéltük.
Coolert mit raktál be? ahhoz azért kell egy normális...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:15:51 »

Igen akkor még 5 sebességes volt az enyém és ahoz készült...de eztis beszéltük.
Coolert mit raktál be? ahhoz azért kell egy normális...
még a gyári van bent, majd lesz gyártatva nagy janival. a gyárit azt diaggal láttam, hogy szhar, gyári chippel -10fokban egy padlógáz és 10-ről 50-re ment a beszívott léghőmérséklet vigyor3

a légszűrő ház aljára is csináltam 3db 70mm-es lyukat, jó hangja lett vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2013.03.19 kedd, 22:32:53 »

Dentcraft! te nem cserélnéd le ezeket,vagy több időt kell vele várni?? Huh?

Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.

Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2013.03.19 kedd, 22:36:10 »

Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.

Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.

 eljen
Ha nem autókázik az ember városban túl sokat, akkor szerintem is megfelelő a gyári előírás.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:38:57 »

Maradjuk abban, hogy a gyári előírás 20 000km az olajra, olajszűrőre, légszűrőre, az üzemanyagszűrőre meg 60 000km.

Aztán aki akarja, cserélheti 100 vagy 100 000 kilométerenként is.
ha te mondod én csak óvatoskodom az autóval,hosszabb legyen élettartama meg szeretem is,amugy meg most költhetek rá vagy 200ezret az olaj már nem oszt nem szoroz
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:44:31 »

még a gyári van bent, majd lesz gyártatva nagy janival. a gyárit azt diaggal láttam, hogy szhar, gyári chippel -10fokban egy padlógáz és 10-ről 50-re ment a beszívott léghőmérséklet vigyor3

a légszűrő ház aljára is csináltam 3db 70mm-es lyukat, jó hangja lett vigyor3
a légszürőn a lyukakon több  levegőt kap?nem elég neki az amit beszív?nem lessz baja a motornak?láttam komplett légszürő ház áttalakító cuccot egy oldalon olyat amire a direktszűrő rámegy,az nem jobb? köszi ha válaszolsz
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:55:52 »

tele van a hócipőm,ezeket a turbó csöveket nem lehet bika anyagból gyártani!?ha nem a bilincset vágja le akkor elrepeszti a csövet a hajlatban,aztán süvít....,de füstöt soha nem látok!néztem képeket EGR szelep tisztítás...én meg sem találtam az enyémbe kikéne bontani aksit levegőszürőt meg mindent mire belelátnék mi van!ja akkusarut lecseréltem az autó azóta elfelejti az ablakokat felhuzni lezáráskor szokott ilyet csinálni!!??elötte jó volt Undecided
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:01:02 »

tele van a hócipőm,ezeket a turbó csöveket nem lehet bika anyagból gyártani!?ha nem a bilincset vágja le akkor elrepeszti a csövet a hajlatban,aztán süvít....,de füstöt soha nem látok!néztem képeket EGR szelep tisztítás...én meg sem találtam az enyémbe kikéne bontani aksit levegőszürőt meg mindent mire belelátnék mi van!ja akkusarut lecseréltem az autó azóta elfelejti az ablakokat felhuzni lezáráskor szokott ilyet csinálni!!??elötte jó volt Undecided
újra kell programozni őket.  Felhúzod majd még egyszer nyomod  a fel gombot kb.3-4 mp-ig. és ezt eljátszod a többivel is, ennyi. Az egr szelep a szemből nézed akkor a turbótól jobbra a levegőszűrőből a turbóra menő cső alatt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.