Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:22:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718752 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:18:02 »

Az jó fogyasztás. Számold ki úgy,hogy amennyit tankolsz(fullig) azt a literszámot elosztod a megtettem km-t elosztva százzal,szóval a te esetedben,pl.:
55/9,5 = 5,79  integet2

Lehet egy kicsit hülyén hangzik de én 60litert szokok bele önteni max 64ment belé lehetséges ?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:21:25 »

Lehet egy kicsit hülyén hangzik de én 60litert szokok bele önteni max 64ment belé lehetséges ?

Hát...64? Az érdekes...
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 23:25:10 »

Hát...64? Az érdekes...

56van írva a papírokba ,de ha úgy bandaskázom bele akk bele ment annyi csordulásig
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2013.05.14 kedd, 07:09:20 »

56van írva a papírokba ,de ha úgy bandaskázom bele akk bele ment annyi csordulásig
A legtöbb amit tankoltam az 61,3 liter, de akk nem az első kattig ment Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2013.05.14 kedd, 10:41:15 »

Esetleg vkinek nem fordult elő olyan,h a porlasztóknál mind a 4nél nyomja ki az olajat. Erre vmit nem tudtok ajánlani?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2013.05.14 kedd, 10:49:25 »

Esetleg vkinek nem fordult elő olyan,h a porlasztóknál mind a 4nél nyomja ki az olajat. Erre vmit nem tudtok ajánlani?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2013.05.14 kedd, 10:55:51 »


kosz szépen
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10157 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:25:35 »


Szia!

Azt nem tudod véletlenül, hogy ha kész a csere akkor kell-e légteleníteni? Vagy bármi mást csinálni?

Köszi!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:47:11 »

Szia!

Azt nem tudod véletlenül, hogy ha kész a csere akkor kell-e légteleníteni? Vagy bármi mást csinálni?

Köszi!
Amikor én csináltam nem kellett visszaraktam minden csövet indítottam néhány böffenés és ketyegett rendesen.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2013.05.14 kedd, 11:59:43 »

Amikor én csináltam nem kellett visszaraktam minden csövet indítottam néhány böffenés és ketyegett rendesen.

Köszi!
Naplózva
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:34:12 »

szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:38:18 »

szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?

az aláírásából az derül ki...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:46:36 »

szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?

Ne be van chipezve,hanem meg van chippelva  integet2
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2013.05.14 kedd, 22:58:09 »

szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
Szia inkább okosítva. Kicsit át lett írva kb.2 óra és kész nekem azelőtt 7 Liter alá alig akart menni a fogyi utánna 5.8 - 6.7 között van kb 50% város és országút néha élvezkedés. Nagyon tud menni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2013.05.14 kedd, 23:05:36 »

Szia inkább okosítva. Kicsit át lett írva kb.2 óra és kész nekem azelőtt 7 Liter alá alig akart menni a fogyi utánna 5.8 - 6.7 között van kb 50% város és országút néha élvezkedés. Nagyon tud menni.

nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2013.05.15 szerda, 09:13:59 »

nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.
Igen volt, hogy én is eco üzemben lementem majdnem 5-re de az már kicsit mazoizmus.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2013.05.18 szombat, 11:31:40 »

nincs valakinek egy változógeós tddi ecu tartalma??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2013.05.18 szombat, 16:24:16 »

hElo
beszereztem a gumiszimeringet a porlasztok mellé, de 10 ill. 12es kulcsot irtak segédeszköznek, 10es az kell is de a 12es az nem tudom mire kell mert a porlasztorol a hollandert 17essel kell megengedni azt akarom kerdeni h azt egyaltalán meg-e lehet engedni nem csinalok-e kart benne?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2013.05.18 szombat, 20:40:17 »

hElo
beszereztem a gumiszimeringet a porlasztok mellé, de 10 ill. 12es kulcsot irtak segédeszköznek, 10es az kell is de a 12es az nem tudom mire kell mert a porlasztorol a hollandert 17essel kell megengedni azt akarom kerdeni h azt egyaltalán meg-e lehet engedni nem csinalok-e kart benne?
Persze leszedheted anélkül nem tudod lehúzni a gyűrűket .
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2013.05.18 szombat, 21:25:29 »

Végre letudtam klimázni a kocsit idén is...Franco-nak nem volt annyira frankó ,egy csöve elvolt durranva azért nem megy a klimája... szomoru1
Az LP csatiján a védősapka annyira rávolt rohadva hogy alig birtam letekerni neki...azt nem mostanában használták neki klimázásra... eplus2
Mondjuk elég szopós helyen van a jobb kerék doblemez mögött, de két csavar és hozzáférsz...képen mutatom hol van...páran kérdezték... wave


Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2013.05.18 szombat, 22:00:10 »

Persze leszedheted anélkül nem tudod lehúzni a gyűrűket .

oké rendbe. és ott nincs vmi tömités o-gyuru vagy rézalátét?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2013.05.18 szombat, 22:46:38 »

oké rendbe. és ott nincs vmi tömités o-gyuru vagy rézalátét?
Nincs, kúposan tömít.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 07:21:38 »

Jelentem, tegnap elkészült egy újabb 6-os váltós DI. Van még mit finomítani(100 fölött elmegy a sebességjel), de egyelőre nagyon tetszik . Ha lesz fogyasztási tapasztalatom, megírom.
Ezúton is köszönöm a segítséget Ervinnek, és Bunyeknek. eljen

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 09:25:14 »

Nincs, kúposan tömít.

Rendben köszi. Ami alatta van amibe a túlfolyó slagok mennek bele azok már a triskák ?nem
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 21:43:09 »

Rendben köszi. Ami alatta van amibe a túlfolyó slagok mennek bele azok már a triskák ?nem
Azokat kiveszed és átcsúszik a tömítés a porlasztón és tudod cserélni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 11:13:58 »

Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 13:07:00 »

Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!
EGR szelep pucol vagy dugózva?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 13:38:45 »

EGR szelep pucol vagy dugózva?

2007-ben vettem a gépet, én az óta nem foglalkoztam az EGR-el.
Okozhatja ezt a jelenséget az EGR?
2011 nyarán szívócsövet takarítottuk, olajsár + korom volt benne rendesen, 1 hónapja néztem a szívótorokra menő gumi könyökcsövet belülről, tök száraz és semmi korom lerakódás benne!
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 14:43:47 »

Azokat kiveszed és átcsúszik a tömítés a porlasztón és tudod cserélni.

Rendben ki cseréltem még tegnap na mentem vele egy 25kmt idáig ok
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 19:47:26 »

Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!

Nekem ritkán 1500-as fordulatnál ránt egyet, kb egy éve jelentkezett a dolog. Eddig én nem foglalkoztam vele. Ha valaki, akkor VIK tud neked segíteni Bp, Lurdyval szemben Ford szervizben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 19:58:01 »

Mi a véleményetek az alábbi jelenségről:

amióta föltettem a 6-os váltót, azt veszem észre az autón, hogy 1,2,5-ös fokozatban ugyanolyan a turbónyomás mint eddig (óra szerint belecsap a 1,5bar-ba pár másodpercig, utána visszaszabályoz 1,2 körüli értékre) de 3,4,6-ban pedig nem épül fel rendesen, max. 0,7-0,9. VGT-s turbó, a szabályzószelepet bekötöttem.
Turbócsöveken kifújás nyomát nem látok, meg ha kifújna valahol akkor 5.-ben sem lenne 1,5 bar.
Az óracsoport szerint van egy DTC-m is, E200 ami eddig nem volt.
Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, váltócsere előtt nem volt gond vele.  
 help
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.20 hétfő, 20:03:23 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 20:54:37 »

Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg  megvan a hiba  cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton  mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam  egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL  át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést  kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva  2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[  [http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.

Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ?  Wynn'sDiesel Clean 3   http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
 vagy ezzel  Wynn's Diesel Pover 3 ?    http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval  

Bocsi  egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?

Köszi előre is !!! Üdv. Ladis

Naplózva
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 21:02:08 »

Alighanem el q.tam a szerkesztést a kép bemásolással. Majd belejövök .  falbav  worship  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 21:03:25 »

Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg  megvan a hiba  cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton  mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam  egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL  át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést  kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva  2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[  [http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.

Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ?  Wynn'sDiesel Clean 3   http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
 vagy ezzel  Wynn's Diesel Pover 3 ?    http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval  

Bocsi  egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?

Köszi előre is !!! Üdv. Ladis


igen,ezért füstölt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 21:15:37 »

Rendben ki cseréltem még tegnap na mentem vele egy 25kmt idáig ok
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2013.05.21 kedd, 19:25:01 »

Sziasztok
 Megvan az S alakú cooler cső a másik 2 csövet visszavették, mindjárt vettem 8 db tömítést a szívócsonkhoz hétvégén cső csere és nagytakarítás  nyes rendszertisztításhoz amit az üzem anyagba kell tölteni ajánlottak Tunap micro flex 983-at megvettem  18 Eu volt Ki ismeri ?? Ez ugyan azt csinálja  mint a Wynn's Diesel Clean 3  vagy   Wynn's Diesel Pover 3
Illetve tudnátok tanácsot adni melyik mire való ?

Július első hetének végén megyek Magyarországra Komárom-Esztergom megyében leszek Bp. 60 km Esztergom 15 km sajnos csak 2 és fél hétig  rinya  leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni ,szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá  tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani valahol azon a környéken ?

Üdv.mindenkinek ladis  wave
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2013.05.21 kedd, 20:23:06 »

eljen

már egy 100as rajta van sztem nem lesz gond vele, de csak 1 dbot cseréltem ki hétvégére beszerzem a másik hármat, meg sztem kellene egy szelepdekni tömités is mert ugy néz ki h elévült. Ha szemből nézem a motrot jobb oldalán a szij melletti résznél meg a turbonal is
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2013.05.21 kedd, 20:35:07 »

nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.

Nemá, hol lehet ilyen menő cuccot beleszereltetni, és mennyibe kerül, és milyen biztonságos, mennyire biztos elsőre a beállítás?
Ez amúgy valami spéci beállítás síkságra?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2013.05.21 kedd, 20:36:57 »

Végre letudtam klimázni a kocsit idén is...Franco-nak nem volt annyira frankó ,egy csöve elvolt durranva azért nem megy a klimája... szomoru1
Az LP csatiján a védősapka annyira rávolt rohadva hogy alig birtam letekerni neki...azt nem mostanában használták neki klimázásra... eplus2
Mondjuk elég szopós helyen van a jobb kerék doblemez mögött, de két csavar és hozzáférsz...képen mutatom hol van...páran kérdezték... wave



Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2013.05.21 kedd, 20:42:12 »

Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg  megvan a hiba  cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton  mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam  egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL  át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést  kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva  2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[  [http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.

Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ?  Wynn'sDiesel Clean 3   http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
 vagy ezzel  Wynn's Diesel Pover 3 ?    http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval  

Bocsi  egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?

Köszi előre is !!! Üdv. Ladis



Csak most nézem. Nekem is ugyanez a turbócső hasadt ki anno, és én is másik fajtát kaptam. Valahogy ritka ez az S alakú, mert a többi TDDI-ben is más megoldások vannak. De aztán meglett gyári szám alapján a jó.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:43:04 »

Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.

Köszi... wave
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:59:02 »

Válasz
Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.

Mert folyton simogatja...  eplus2

Mennyire melós kitisztítani a geot a turbón?Huh?

Bunyek!
Megy a box papírja, de még csak a k.. va számlát találtam meg. feltúrom most már az egész szekrényt.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:17:05 »

Mert folyton simogatja...  eplus2

Mennyire melós kitisztítani a geot a turbón?Huh?

Bunyek!
Megy a box papírja, de még csak a k.. va számlát találtam meg. feltúrom most már az egész szekrényt.

oké...hajrá.. eljen
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed... eplus2
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:27:15 »

oké...hajrá.. eljen
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed... eplus2
Ja! EZ így megy!  fél nap le fél vissza egy gyakorlatlannnak!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2013.05.21 kedd, 22:30:20 »

oké...hajrá.. eljen
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed... eplus2

eljen

Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2013.05.22 szerda, 06:19:15 »

Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?
Tisztelt Fórumtárs!
Tényleg régen találkoztunk. El vagy veszve. wow1 Remélem nincs semmi baj. A nagy talin mindenképp találkozunk. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2013.05.22 szerda, 11:38:18 »

Szaisztok!

Sajnos újra előjött az alapjárat ingadozási hiba. Kizárólag reggel, indítás követően csinálja és érdekesség képen most miközben ingadozik füstöl is láthatóan.(nagyon büdösen)  Az egész nem tart max 5-10 mp-ig. Utána mintha semmi nem történt volna, még füst sincs. Alapjárat is hibátlan.

Ez most vajon mitől lehet szerintetek?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2013.05.22 szerda, 12:22:14 »

Szaisztok!

Sajnos újra előjött az alapjárat ingadozási hiba. Kizárólag reggel, indítás követően csinálja és érdekesség képen most miközben ingadozik füstöl is láthatóan.(nagyon büdösen)  Az egész nem tart max 5-10 mp-ig. Utána mintha semmi nem történt volna, még füst sincs. Alapjárat is hibátlan.

Ez most vajon mitől lehet szerintetek?
Levegő a rendszerben?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2013.05.22 szerda, 12:27:32 »

állítólag van itt az oldalon olyan ember aki gyárt kipufogókat,már mint az én mondimra kéne ami tddi,hogy erősebb legyen és a hangja is vaduljon olyan kéne ami passzol a gyári helyére és az a katalizátorszerü középdob ki legyen iktatva,gondolom nem árt a motornak és amugy is visszafogja csak a lovakat,ha valaki tud ilyet és vágja a témát annak a kommentjeit ötleteit előre is köszönöm,apropo és egy rendes cooler sem ártana mert agyári s..art sem ér picike eplus2 help
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2013.05.22 szerda, 13:08:42 »

állítólag van itt az oldalon olyan ember aki gyárt kipufogókat,már mint az én mondimra kéne ami tddi,hogy erősebb legyen és a hangja is vaduljon olyan kéne ami passzol a gyári helyére és az a katalizátorszerü középdob ki legyen iktatva,gondolom nem árt a motornak és amugy is visszafogja csak a lovakat,ha valaki tud ilyet és vágja a témát annak a kommentjeit ötleteit előre is köszönöm,apropo és egy rendes cooler sem ártana mert agyári s..art sem ér picike eplus2 help
van egy nagy coolerem, ha kell, 10eft-ért viheted

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.