Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:30:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719187 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #10250 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:34:09 »

Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?


ez szerintem marhaság. ha kopott lenne az adagoló eleve nehezen indulna pl melegen...eleve azzal kelltt vna kezdeni h mérni egy turbónyomást, szoval nem-e szökik valahol a levegő. ha füstöl az autó gyorsitáskor vagy süvitű hangot hallasz kivülről tuti szökik valahol a levegő. aztán cserélni kellene egy maf szenzort, ezután a 4 porlasztót, de talán AC tol is lehetséges teljesitményvesztés...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #10251 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 23:46:02 »

Hozzám került egy 2001es tddi D6BA motorkodos mondeo.A tapasztalt hiba az, hogy teljesen random modon leáll és olyankor villog az izzitásjelző.Volt hogy alapjáraton elég sokat elketyegett a hangja is normális.Izzitásjelző menet közben soha nem villogott.Viszont leálláskor az adagoló felől ciripelő hang jött.Ha van valakinek használható ötlete azt megköszönöm.Diagra elvinni elég körülményes lenne így.

ki kéne olvasni az adagoló agyát de ha adagoló akkor igy elsőre IWZ szenzor cserére tippelek...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10252 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:05:09 »

merre vagy helyileg??
Szegeden, de elmegyek bárhova, ha segít valaki! tomi_toth@freemail.hu a címem. Köszi az eddigi hozzászólásokat, már csak meg kell csinálni.
Naplózva
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10253 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:29:31 »

ez szerintem marhaság. ha kopott lenne az adagoló eleve nehezen indulna pl melegen...eleve azzal kelltt vna kezdeni h mérni egy turbónyomást, szoval nem-e szökik valahol a levegő. ha füstöl az autó gyorsitáskor vagy süvitű hangot hallasz kivülről tuti szökik valahol a levegő. aztán cserélni kellene egy maf szenzort, ezután a 4 porlasztót, de talán AC tol is lehetséges teljesitményvesztés...

A turbó nyomása jó elméletileg, átnézték nem fúj ki sehol, jól működik. Maf szenzor nincs benne a helye ott van, de ebben nincs. Porlasztó illetve üzemanyag szivattyú viszont van. Azokat lehet cserélni. Még sosem volt semmi kicserélve rajta az olajon meg a szűrőkön kívül. Lassan időszerű.
Naplózva
jamy
Vendég
« Új hozzászólás #10254 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:41:27 »

Sziasztok!

Lenne ismét kérdésem:fél éve sincs hogy cseréltettem az első szilenteket a mondin és megit morog mikor a kormányt balra forditom akár egy cm is!
Mitől lehet?kerékcsapágy vagy torony?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10255 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 17:54:01 »

Szegeden, de elmegyek bárhova, ha segít valaki! tomi_toth@freemail.hu a címem. Köszi az eddigi hozzászólásokat, már csak meg kell csinálni.
ha gondolod és eljössz hozzám, akkor ránézhetünk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10256 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 19:15:49 »

ha gondolod és eljössz hozzám, akkor ránézhetünk
Hajdúszoboszló? Ha a közelben nem lesz senki akkor lehet. Ez már olyan mintha valami nagyon ritka különleges autót akarnék javíttatni. Senki nem csinálja meg a közelben. Köszi, hogy felajánlottad, lehet igénybe veszem majd!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #10257 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:38:43 »

maf a levegőszűrő és a turbó közti csőben van egy nagy elektromos csati megy rá...
nem különleges autó ez csak a mai szerelőket nevezzük inkább alkatrészcserélőnek, mert ha gondolkodni is kell valamin nem csak észnélkül nekiesni a légkulcsal az már meghaladja a képességeiket! Maximális tiszteletem a kivételeké természetesen!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10258 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 21:16:53 »

maf a levegőszűrő és a turbó közti csőben van egy nagy elektromos csati megy rá...
nem különleges autó ez csak a mai szerelőket nevezzük inkább alkatrészcserélőnek, mert ha gondolkodni is kell valamin nem csak észnélkül nekiesni a légkulcsal az már meghaladja a képességeiket! Maximális tiszteletem a kivételeké természetesen!
Azt hiszem igazad lehet Henki ebben a szerelős dologban. Holnap megnézem van e valami abban a csőben.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10259 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 21:42:30 »

Hajdúszoboszló? Ha a közelben nem lesz senki akkor lehet. Ez már olyan mintha valami nagyon ritka különleges autót akarnék javíttatni. Senki nem csinálja meg a közelben. Köszi, hogy felajánlottad, lehet igénybe veszem majd!
igen, ott. ha kell, akkor szólj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10260 Dátum: 2013.06.05 szerda, 06:36:49 »

ez szerintem marhaság. ha kopott lenne az adagoló eleve nehezen indulna pl melegen...eleve azzal kelltt vna kezdeni h mérni egy turbónyomást, szoval nem-e szökik valahol a levegő. ha füstöl az autó gyorsitáskor vagy süvitű hangot hallasz kivülről tuti szökik valahol a levegő. aztán cserélni kellene egy maf szenzort, ezután a 4 porlasztót, de talán AC tol is lehetséges teljesitményvesztés...
  a többi igy van valóban,de egykis süvités mindenhogy hallható,legalábbis én kicseréltem minden turbo csövet bilincset egyebet süvit,de megy mint golyó 170 180 ig aztan vége.ja füstöt még soha nem láttam vissza 2 lepadlóz után sem,valami tré van--
-
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10261 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:05:09 »

maf a levegőszűrő és a turbó közti csőben van egy nagy elektromos csati megy rá...
nem különleges autó ez csak a mai szerelőket nevezzük inkább alkatrészcserélőnek, mert ha gondolkodni is kell valamin nem csak észnélkül nekiesni a légkulcsal az már meghaladja a képességeiket! Maximális tiszteletem a kivételeké természetesen!
A levegőszűrő és a turbó közti csövön semmi nincs és benne se. Nincs maf szenzor. Legalább az tuti nem romlott el.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #10262 Dátum: 2013.06.08 szombat, 20:12:33 »

Szerintetek, turbót akarok cserélni jo az mk3 tddi-re a tdci turbója leömlővel együtt ?? mind a kettő változós geos ? lehet furat különbség vagy feltehető rá ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10263 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:19:35 »

Szerintetek, turbót akarok cserélni jo az mk3 tddi-re a tdci turbója leömlővel együtt ?? mind a kettő változós geos ? lehet furat különbség vagy feltehető rá ??
mindkettőn volt változós és fix is.ugyan az mind.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10264 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:46:19 »

Szerintetek, turbót akarok cserélni jo az mk3 tddi-re a tdci turbója leömlővel együtt ?? mind a kettő változós geos ? lehet furat különbség vagy feltehető rá ??
Beszélj Ervinnel Ő itt  turbó"guru" nekem ci-s turbom volt, de qrva sz.r állapotban volt, igy vennem kellett egy di-re valot, amit Ervin szerzett-szerelt be, most semmi gondom nincs vele  worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10265 Dátum: 2013.06.08 szombat, 22:29:02 »

Szerintetek, turbót akarok cserélni jo az mk3 tddi-re a tdci turbója leömlővel együtt ?? mind a kettő változós geos ? lehet furat különbség vagy feltehető rá ??

igen
Naplózva
nazsu
Vendég
« Új hozzászólás #10266 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:38:35 »

Van egy 2001-esévjáratú TDDI 2.0 mondeom.
Segítsetek!

Pár hete kezdte el azt csinálni,hogy menet közben leáll!Semmi előjele nincs...nem rángat meg ilyenek,csak mintha levenném a gyújtást teljesen...úgy áll le! A leállás előtti jelek azok voltak,hogy néha nem akart húzni az autó...hol húzott,hol nem....Mikor leáll,villlogni kezd a hibakód,a fordulatszámmérő pörög....és se kép se hang...akkor menet közben üresbe lököm,teljesen leveszem gyújtásról és simán elsőre elindul megint. Az egrszelepet már kipucolták..le is dugózták,de nem akkor most kicseréltettem a holtponti jeladót...még mindig nem jó! A férjem észrevette,hogy kiégett a 2 hátsó féklámpa...kicserélte....de egyik sem működik! Ez lehet vezeték szakadástól??? Mert a gép azt is kidobta hibaüzenetnek:-(
Most akkor az adagoló ha elromlik...akkor miért indul pöccre a kocsi,még menet közben is?

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10267 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:43:56 »

Van egy 2001-esévjáratú TDDI 2.0 mondeom.
Segítsetek!

Pár hete kezdte el azt csinálni,hogy menet közben leáll!Semmi előjele nincs...nem rángat meg ilyenek,csak mintha levenném a gyújtást teljesen...úgy áll le! A leállás előtti jelek azok voltak,hogy néha nem akart húzni az autó...hol húzott,hol nem....Mikor leáll,villlogni kezd a hibakód,a fordulatszámmérő pörög....és se kép se hang...akkor menet közben üresbe lököm,teljesen leveszem gyújtásról és simán elsőre elindul megint. Az egrszelepet már kipucolták..le is dugózták,de nem akkor most kicseréltettem a holtponti jeladót...még mindig nem jó! A férjem észrevette,hogy kiégett a 2 hátsó féklámpa...kicserélte....de egyik sem működik! Ez lehet vezeték szakadástól??? Mert a gép azt is kidobta hibaüzenetnek:-(
Most akkor az adagoló ha elromlik...akkor miért indul pöccre a kocsi,még menet közben is?



Nem a "malacfarok" (izzításlámpa) villog inkább? Szerintem vidd el hibakód olvasásra ahol gyári IDS-el olvasnak.
Naplózva
nazsu
Vendég
« Új hozzászólás #10268 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:58:40 »

Nem a "malacfarok" (izzításlámpa) villog inkább? Szerintem vidd el hibakód olvasásra ahol gyári IDS-el olvasnak.

De lehet az villog..a bal oldalon...Bemérettem már a Ford szervízben...most a kódszámokat nem tudom leírni,mert már egy hete egy szerelőnél van a kocsim,benne a kódszámokkal,..akinél meg nem akarja megmutatni a menetközti leállást!
A lényeg,hogy egy tucat papírt kaptam a Fordban! Az adagolóra is hozott ki hibát! De ha vezetékbeázás vagy szakadás van,akkor az adagolóhoz se jut el a jel..gondolom én laikus!
De azért köszi..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10269 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:08:25 »

De lehet az villog..a bal oldalon...Bemérettem már a Ford szervízben...most a kódszámokat nem tudom leírni,mert már egy hete egy szerelőnél van a kocsim,benne a kódszámokkal,..akinél meg nem akarja megmutatni a menetközti leállást!
A lényeg,hogy egy tucat papírt kaptam a Fordban! Az adagolóra is hozott ki hibát! De ha vezetékbeázás vagy szakadás van,akkor az adagolóhoz se jut el a jel..gondolom én laikus!
De azért köszi..

Ez így szokott lenni. Amúgy a leállás a vészüzem és az üzemanyag rendszer produkálja. Hibakódot is akkor tudnak normálisan olvasni, amikor villog a malacfarok. Ha szakadás van, el sem indul. Itt más gondok lehetnek. Szerintem olvass vissza, biztos találsz megoldást. Esetleg rákereshets úgy is, hogy beírod a keresőbe pl azt, hogy izzításjelző. Itt pl hasonló problémárólírtak. http://mondeo.hu/index.php?action=search2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10270 Dátum: 2013.06.11 kedd, 15:29:23 »

Van egy 2001-esévjáratú TDDI 2.0 mondeom.
Segítsetek!

Pár hete kezdte el azt csinálni,hogy menet közben leáll!Semmi előjele nincs...nem rángat meg ilyenek,csak mintha levenném a gyújtást teljesen...úgy áll le! A leállás előtti jelek azok voltak,hogy néha nem akart húzni az autó...hol húzott,hol nem....Mikor leáll,villlogni kezd a hibakód,a fordulatszámmérő pörög....és se kép se hang...akkor menet közben üresbe lököm,teljesen leveszem gyújtásról és simán elsőre elindul megint. Az egrszelepet már kipucolták..le is dugózták,de nem akkor most kicseréltettem a holtponti jeladót...még mindig nem jó! A férjem észrevette,hogy kiégett a 2 hátsó féklámpa...kicserélte....de egyik sem működik! Ez lehet vezeték szakadástól??? Mert a gép azt is kidobta hibaüzenetnek:-(
Most akkor az adagoló ha elromlik...akkor miért indul pöccre a kocsi,még menet közben is?


Főtengely helyzetjeladó szokott ilyet produkálni Di-nél
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10271 Dátum: 2013.06.11 kedd, 21:26:42 »

Ez így szokott lenni. Amúgy a leállás a vészüzem és az üzemanyag rendszer produkálja. Hibakódot is akkor tudnak normálisan olvasni, amikor villog a malacfarok. Ha szakadás van, el sem indul. Itt más gondok lehetnek. Szerintem olvass vissza, biztos találsz megoldást. Esetleg rákereshets úgy is, hogy beírod a keresőbe pl azt, hogy izzításjelző. Itt pl hasonló problémárólírtak. http://mondeo.hu/index.php?action=search2

A nálam lévő tddi pont ugyanezt csinálja.jár a motor,semmi előjel és leáll.....na akkor villog az izzitásjelző.Az AC meg pörög még egy ideig ha a kulcsot kiveszem akkor is.Előszőr több perc járás után produkálta,de már pár másodperc után leáll.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10272 Dátum: 2013.06.11 kedd, 22:17:44 »

 :-\üdv..olyan kérdésem lenne hogy ....ma lefulladt alattam az autó(sebességbe volt mikor leszálltam a kuplungról)..és ezután ért a meglepetés..nem akart indulni...amit már eddig megnéztem..üa szivattyú...pipa..biztositékok,relék ...pipa...de most hogyan tovább....valakinek valami ötlet...
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10273 Dátum: 2013.06.11 kedd, 23:51:18 »

:-\üdv..olyan kérdésem lenne hogy ....ma lefulladt alattam az autó(sebességbe volt mikor leszálltam a kuplungról)..és ezután ért a meglepetés..nem akart indulni...amit már eddig megnéztem..üa szivattyú...pipa..biztositékok,relék ...pipa...de most hogyan tovább....valakinek valami ötlet...


Milyen Pipa?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10274 Dátum: 2013.06.12 szerda, 00:10:03 »


Milyen Pipa?

Ilyen:

Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10275 Dátum: 2013.06.12 szerda, 06:27:17 »

Ilyen:


igen...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10276 Dátum: 2013.06.12 szerda, 07:58:54 »

A nálam lévő tddi pont ugyanezt csinálja.jár a motor,semmi előjel és leáll.....na akkor villog az izzitásjelző.Az AC meg pörög még egy ideig ha a kulcsot kiveszem akkor is.Előszőr több perc járás után produkálta,de már pár másodperc után leáll.

Ahogy Ervin is írta, CKP jeladótól szokott ilyet csinálni a TDDI.

Viszont ha nincs hibajel, és minden rángatás és egyéb előjel nélkül megáll menet közben, akkor az akkumulátor alatt a váznyúlványon lévő főrelét kellene megpróbálni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10277 Dátum: 2013.06.12 szerda, 08:02:36 »

:-\üdv..olyan kérdésem lenne hogy ....ma lefulladt alattam az autó(sebességbe volt mikor leszálltam a kuplungról)..és ezután ért a meglepetés..nem akart indulni...amit már eddig megnéztem..üa szivattyú...pipa..biztositékok,relék ...pipa...de most hogyan tovább....valakinek valami ötlet...

Az a kérdés hogy azért fulladt le, mert valami elromlott benne? Vagy azért nem indul mert lefulladt?

Utóbbi esetben el tudom képzelni hogy átugrott a vezérlés........ falbav Ne legyen így!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10278 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 10:04:41 »

Az a kérdés hogy azért fulladt le, mert valami elromlott benne? Vagy azért nem indul mert lefulladt?

Utóbbi esetben el tudom képzelni hogy átugrott a vezérlés........ falbav Ne legyen így!
az adagolo elektronikája állt meg.... falbav
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10279 Dátum: 2013.06.14 péntek, 08:08:16 »

az adagolo elektronikája állt meg.... falbav

Az sem lesz olcsó mulatság szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10280 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:10:55 »

De lehet az villog..a bal oldalon...Bemérettem már a Ford szervízben...most a kódszámokat nem tudom leírni,mert már egy hete egy szerelőnél van a kocsim,benne a kódszámokkal,..akinél meg nem akarja megmutatni a menetközti leállást!
A lényeg,hogy egy tucat papírt kaptam a Fordban! Az adagolóra is hozott ki hibát! De ha vezetékbeázás vagy szakadás van,akkor az adagolóhoz se jut el a jel..gondolom én laikus!
De azért köszi..

Azért majd légyszi írd le ide ha meg lesz a probléma is és a megoldása is.  vigyor3
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #10281 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:48:55 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.....
most vasàrnap megyek vissza németbe.multhéten jöttem haza,s a következõket produkàlta az autó...
egyszerüen nem akart pörögni.menet közben éreztem egy pici vãàltozàst,s legyengült a motor.
olyanyira hogy rákuplungoltam,tövignyomott gàzpedàl s csak 4000fordulat.
közben nem ràngat nem füstöl,szépen megy csak harmat gyenge.màrnéztem a turbót az jó,mi lehet a baj?egyhónapja volt müszakin,az összes szûrö cserélve!köszi a segítséget!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10282 Dátum: 2013.06.14 péntek, 13:21:07 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.....
most vasàrnap megyek vissza németbe.multhéten jöttem haza,s a következõket produkàlta az autó...
egyszerüen nem akart pörögni.menet közben éreztem egy pici vãàltozàst,s legyengült a motor.
olyanyira hogy rákuplungoltam,tövignyomott gàzpedàl s csak 4000fordulat.
közben nem ràngat nem füstöl,szépen megy csak harmat gyenge.màrnéztem a turbót az jó,mi lehet a baj?egyhónapja volt müszakin,az összes szûrö cserélve!köszi a segítséget!!
Túrbócsövek?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.14 péntek, 13:32:37 írta HZsolt92 » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10283 Dátum: 2013.06.14 péntek, 13:33:38 »

Túrbócsövek?
attol meg leforog tiltasig. Vagy uanyag hiánya van, vagy kipuffban lett valami dugulas
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10284 Dátum: 2013.06.14 péntek, 16:19:21 »

az adagolo elektronikája állt meg.... falbav

van egy komplett elektronikám ha érdekel...privi.
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10285 Dátum: 2013.06.14 péntek, 21:41:47 »

van egy komplett elektronikám ha érdekel...privi.
köszi....elöször megprobálom megjavittatni a régit...igy nem kell fölprogizni....de ha nem jön be irok... worship
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10286 Dátum: 2013.06.14 péntek, 21:45:35 »

Az sem lesz olcsó mulatság szomoru1
:falbav:sejtem...bár nekem még mindig kétségeim vannak...pont akkor mikor lefullad?...
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10287 Dátum: 2013.06.15 szombat, 01:23:29 »

Sziasztok! Új vagyok itt, 2 hete vettem egy 2001-es tddi 115le kombi mondeot.

A véleményeteket szeretném kikérni, mert nem tudom eldönteni hogy hiba e amit tapasztalok vagy direkt ilyen.
A motor valamiért reggeli indítás után ( nem -20 rol beszélek, csak most nyári reggel 12-13 fok) gyenge.
kb 1-2 km-t megyek vele és akkor megindul, nem fulladozik, csak kb olyan mintha a klima rajta lenne. ez normális jelenség? esetleg amig meg nem melegszik nem engedi a max erőt kivenni a motorból? egyébként alapjárata stabil abszolut. nem fustol, nem kormol sem alapjaraton sem nagyobb fordulaton. Még 1 dolgot furcsálok, 1800-as fordulatnál ha nem teljes gázt nyomok, csak igy finoman gyorsulok olyan mintha egy pillanatra elmenne a motor ereje szintén majd megindul... Hallom hogy a motor hangja is megváltozik ott. Ott kapcsol a turbó? Előre is köszönöm a válaszotokat.

Hmilan
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10288 Dátum: 2013.06.15 szombat, 07:29:12 »

Sziasztok! Új vagyok itt, 2 hete vettem egy 2001-es tddi 115le kombi mondeot.

A véleményeteket szeretném kikérni, mert nem tudom eldönteni hogy hiba e amit tapasztalok vagy direkt ilyen.
A motor valamiért reggeli indítás után ( nem -20 rol beszélek, csak most nyári reggel 12-13 fok) gyenge.
kb 1-2 km-t megyek vele és akkor megindul, nem fulladozik, csak kb olyan mintha a klima rajta lenne. ez normális jelenség? esetleg amig meg nem melegszik nem engedi a max erőt kivenni a motorból? egyébként alapjárata stabil abszolut. nem fustol, nem kormol sem alapjaraton sem nagyobb fordulaton. Még 1 dolgot furcsálok, 1800-as fordulatnál ha nem teljes gázt nyomok, csak igy finoman gyorsulok olyan mintha egy pillanatra elmenne a motor ereje szintén majd megindul... Hallom hogy a motor hangja is megváltozik ott. Ott kapcsol a turbó? Előre is köszönöm a válaszotokat.

Hmilan

Hát elvileg nem lenne szabad gyengének lenni hidegen sem bár akkor keményebb a járása nagyobb előtöltés miatt. Ha digitális klíma van benne az tud érdekes dolgokat lehet az is. Az 1800 fordulat stimmel ott indul igazából a turbó és ilyenkor az adagoló korrigál az előtöltésen is. Ezt mondjuk nem értem miért ilyen drasztikus határvonal mellett írták a programjába lehetne finomabb az átmenet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #10289 Dátum: 2013.06.15 szombat, 07:38:13 »

Ha már itt vagyok egy kérdés hol tud az olajgomba vezetéke kidörzsölődni vagy hozzáérni a valamihez mert néha pislog a nyomásjelző főleg ha gyorsítok meg ha nagy zötyiken megyek át. Ha vizet kap akkor kigyullad míg ki nem szárad merre keressem!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10290 Dátum: 2013.06.15 szombat, 08:54:14 »

Ha már itt vagyok egy kérdés hol tud az olajgomba vezetéke kidörzsölődni vagy hozzáérni a valamihez mert néha pislog a nyomásjelző főleg ha gyorsítok meg ha nagy zötyiken megyek át. Ha vizet kap akkor kigyullad míg ki nem szárad merre keressem!
a gomba az olajhűtőn van(az olajszűrő alatt-mellett).nem a vezeték szakadt,hanem kontakthibás a csatija-általában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D.Gábor
Vendég
« Új hozzászólás #10291 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 15:31:47 »

Sziasztok!
Kb 2 hete vettünk 1 2000-es Tddi motoros kombit.
Kb 120-as sebességnél beremeg az egész autó. Kigyulladnak lámpák (tempomat,motor...) Kb fél másodpercig és utána semmi baja. Kicsit erőtlen az egész autó.
Valaki tud segíteni,hogy mi lehet ez?
Olajat,szűrőket,vízpumpát cseréltünk.
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10292 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 17:53:58 »

Sziasztok!
Kb 2 hete vettünk 1 2000-es Tddi motoros kombit.
Kb 120-as sebességnél beremeg az egész autó. Kigyulladnak lámpák (tempomat,motor...) Kb fél másodpercig és utána semmi baja. Kicsit erőtlen az egész autó.
Valaki tud segíteni,hogy mi lehet ez?
Olajat,szűrőket,vízpumpát cseréltünk.
Köszi
Akku,testkábel,generátor-hiba.ellenőriztesd ezeket!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10293 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:52:36 »

sziasztok! hogyan tudom motorkivétel nélkül lehorgászni legkönnyebben a hosszbordás szíjat a tddi-ről? valőszínüleg valamim csapágyas lett, mert alapjáraton morog, meg eddig a szíj is egyenesen futott, most leg kicsit lobog. hogy a görgő, vagy a feszítő, vagy esetleg a szervó, vagy a klíma, vagy generátor, azt nem tudhatom, működni működik mindegyik, csak kicsit hangosabb lett, mint volt... gondoltam leugrasztom a szíjat, aztán megpergetem kézzel őket, melyiknek van hangja... másik kérdésem az lett volna, hogy kb 1800-nál ha nem intenzíven gyorsítok, akkor egy apró rántást érzékelek, azt tudtam hogy a turbó onnantól dolgozik rendesen, de fentebb már olvastam, hogy ez ilyen, együtt kell vele élni. bár mióta megvettem az autót ilyen, nem tudom ez mért most jutott eszembe...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10294 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:54:48 »

más... van egy felesleges motorburkolatom, ami a motor tetjén van tddi-re. ha kell valakinek postaköltségen, vagy személyesen ingyen elvihető...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10295 Dátum: 2013.06.18 kedd, 10:02:54 »

sziasztok! hogyan tudom motorkivétel nélkül lehorgászni legkönnyebben a hosszbordás szíjat a tddi-ről? valőszínüleg valamim csapágyas lett, mert alapjáraton morog, meg eddig a szíj is egyenesen futott, most leg kicsit lobog. hogy a görgő, vagy a feszítő, vagy esetleg a szervó, vagy a klíma, vagy generátor, azt nem tudhatom, működni működik mindegyik, csak kicsit hangosabb lett, mint volt... gondoltam leugrasztom a szíjat, aztán megpergetem kézzel őket, melyiknek van hangja... másik kérdésem az lett volna, hogy kb 1800-nál ha nem intenzíven gyorsítok, akkor egy apró rántást érzékelek, azt tudtam hogy a turbó onnantól dolgozik rendesen, de fentebb már olvastam, hogy ez ilyen, együtt kell vele élni. bár mióta megvettem az autót ilyen, nem tudom ez mért most jutott eszembe...

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

ezzel az eszközzel, bár hogy hogyan kell használni én nem tudom, mi még félig kiemeltük a motrot(5 éve) úgy cseréltünk mindent azon az oldalon.
Az hogy ránt kicsit tényleg normális, töltést állít abban a tartományban az adagoló.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10296 Dátum: 2013.06.18 kedd, 12:29:01 »

köszönöm

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

ezzel az eszközzel, bár hogy hogyan kell használni én nem tudom, mi még félig kiemeltük a motrot(5 éve) úgy cseréltünk mindent azon az oldalon.
Az hogy ránt kicsit tényleg normális, töltést állít abban a tartományban az adagoló.
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10297 Dátum: 2013.06.18 kedd, 13:50:10 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

ezzel az eszközzel, bár hogy hogyan kell használni én nem tudom, mi még félig kiemeltük a motrot(5 éve) úgy cseréltünk mindent azon az oldalon.
Az hogy ránt kicsit tényleg normális, töltést állít abban a tartományban az adagoló.

Ezzel az eszközzel alulról tudod a szíjfeszítőt "meglazítani" és akkor le tudod akasztani a szíjat. Viszont a szíj cseréhez le kell venned a szíjfeszítő tartókonzolt, ebből ki kell fűzni a szíjat. De ez a generátor leszerelése után jön ki legegyszerűbben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10298 Dátum: 2013.06.19 szerda, 00:18:19 »

más... van egy felesleges motorburkolatom, ami a motor tetjén van tddi-re. ha kell valakinek postaköltségen, vagy személyesen ingyen elvihető...

Szia.

 :worship:Én szívesen megszabadítanállak töle Ha Budapest felé vagy.  taps worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
timekruzer
Vendég
« Új hozzászólás #10299 Dátum: 2013.06.19 szerda, 00:37:01 »

Sziasztok!
Nagyon jó a fórum, rengeteget okultam belőle, de nem találtam benne egyértelmű választ a kérdésemre (ha mégis volt már tárgyalva akkor bocs, kérlek adjátok meg a linket). Van egy 2001-10-ben gyártott mondeóm (D5BA/90 lovas TDDi), és adott egy bontandó D6BA/115 lovas 2002-es gyártás, fix geometrias turbóval, hibátlanul működő motorral.
Röviden: a D5BA/90 lovas saját motort szeretném gyári D6BA/115 lovasra feljavitani.
Mennyire macerás átszerelni az adagolót, ac-t, vezérlést, (ezekről tudok) van-e egyéb? Porlasztókat kell-e cserélni? A kábelezést át kell-e / mennyire kell átalakitani? Mi egyebet kellene még tudnom a projektről ?  Láttam hogy vannak fórumtársak akik már csináltak hasonlót őket kérném elsősorban hogy segitsenek.  Kellene egy részletes lista a tennivalokról esetleg azok sorrendjérol.
Előre is köszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.