Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:35:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718966 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11050 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:13:48 »

egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11051 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:14:54 »

egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.
kell melegíteni,csak egy közepes terheléssel.én mindig hagyom 2-3 percet járni is ebben a hidegekben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11052 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:23:20 »

kell melegíteni,csak egy közepes terheléssel.én mindig hagyom 2-3 percet járni is ebben a hidegekben.

még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne  a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11053 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 09:21:07 »

még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne  a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?


Kinek mi a problémás....
Nekem már sajnos rutinból megy.  vigyor3
Viszont, ha már leveszed akkor érdemes rendesen felújítani. (nekem a kertész u.-ban 25 ért csinálták meg) Ez sajnos tapasztalat....először én is csak keféket cseréltem otthon és ráraktam a szabadonfutót, 2 hónap múlva meghalt(feszszab.) ekkor felújítás, utána minden jó volt fél évig aztán megadta magát a szabadonfutó(ZEN)...cseréltem INA-ra.
Egyébként le lehet venni többféle módszerrel is.
A legegyszerűbb (szerintem) lefelé/oldalra (akna nem árt,ha van). Jobb első kerék le, műanyag burkolat le, kormányösszekötő ki, szíjat levenni....a szíjhoz kell egy szíjlazító vagy a főtengelyszíjtárcsával is lehet játszani, de oda nem árt egy légkulcs. Miután levetted a szíjat a generátorról le kell venni a kábeleket és a műanyag légterelőt, mert máshogy nem fog kiférni. Ellenőrizd a vezető és feszítőgörgőket (csapágyakat) is.
Röviden így nézne ki a dolog.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11054 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 09:50:30 »

még 1 kérdésem lenne.
fényszóróm vibrál alapjáraton ( meleg motori alapjáraton)
olvastam itt hogy jó esélylel generátor kefe gond.
olvastam a leírást is hogy a generátorba hogy lehet cserélni.
az lenne  a kérdésem, hogy nagyon problémás a generátor leszerelése?

lentebb a válasz...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11055 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:06:31 »

sziasztok.
reggeli -5 fokos inditas utan az alapjaratom picit ingadozik ( kb 1000-1100 között) kb 5-6 masodpercig.
a hangja borzalom de ahogy picit melegszik elcsendesul:)

Izzitogyertyarol olvastam olyasmit hogy inditás után is szerepe van. lehetséges h az lesz?
indulni egyébként meglepőn könnynen indul igy reggel csak utana kicsit ingadozik a fordulat.
köszi a válaszokat:)


Szia!

Nekem ugyan ezt csinálta. Ingadozott egy darabig utána egyszer csak beállt rendesen. Nekem az egr dugózás után egyből megszűnt ez a jelenség.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11056 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:44:41 »

egyébként ezzel tényleg ellehet indulni inditás után rögtön? mer nem tom nagyon fulladékonynak tünik ha teljesen hidegen
elindulok vele. nem fullad meg csak igy bezörög forudlat alapjarat alá esik kicsit. sokkal jobban mint melegen.
de azt olvastam h ezeket nem kell melegiteni.

Szia! Embere válogatja a melegítést. Valakit nem lehet lebeszélni róla és 10 percet is ketyegteti indulás előtt (mint egy MTZ-t), Én úgy tudom, a full szintetikus olajnak nem használ a melegítés (3 < perc) mert sok oxidációt okozó anyag képződik, ami a motornak idővel árt. Én is annak híve vagyok, hogy indít, udvarból ki, kapu bezár és ennyi. De utána kíméletesen, amíg a víz az első vonalon túl megy, aztán már nem figyelek rá. Szerintem is izz.gyertya gyanús a géped. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11057 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:23:53 »

Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.

 integet2
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11058 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:48:32 »

Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.

 integet2

Ebay-ről egytömegű szett kb 60-ból megvan. Szerelés meg úgy 20-40 között.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11059 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:53:43 »

Ebay-ről egytömegű szett kb 60-ból megvan. Szerelés meg úgy 20-40 között.

Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11060 Dátum: 2013.11.29 péntek, 14:59:13 »

Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?

"single mass flywheel"
pl. http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-TDDI-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-UPGRADE-WITH-LUK-CLUTCH-KIT-CSC-/360800093459?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item54015c8513
A keres/kínálban mostanában hirdetett valaki 80-ért komplett Valeo szettet....az sem rossz ár.
Ez az: http://mondeo.hu/index.php?topic=15065.0
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 15:01:05 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11061 Dátum: 2013.11.29 péntek, 16:58:25 »

Hogy érdemes erre rákeresni? Neked is egytömegű van? Nincs vele gond?

TDDI Single mass flywheel, esetleg replacement flywheel.
Nekem kb fél éve van benne, tizenegykétezer km-t mentem eddig vele. Egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni róla.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11062 Dátum: 2013.11.30 szombat, 11:06:05 »

TDDI Single mass flywheel, esetleg replacement flywheel.
Nekem kb fél éve van benne, tizenegykétezer km-t mentem eddig vele. Egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni róla.

Ez benzineshez is jó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11063 Dátum: 2013.11.30 szombat, 11:17:41 »

Ez benzineshez is jó?

Passz. Picicica más Finish kódot ír a TDDI és a benzines lendkerekére.
Ebay-en én Techniclutch-tól vettem. Írj neki egy üzenetet alvázszámmal és megmondja, hogy melyik szett jó neked.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11064 Dátum: 2013.11.30 szombat, 12:00:25 »

Passz. Picicica más Finish kódot ír a TDDI és a benzines lendkerekére.
Ebay-en én Techniclutch-tól vettem. Írj neki egy üzenetet alvázszámmal és megmondja, hogy melyik szett jó neked.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11065 Dátum: 2013.11.30 szombat, 12:45:28 »

Ez benzineshez is jó?

Én a helyedben nem vennék egytömegűt. Nem így van kitalálva a rendszer, és nem jó az sem a motornak, sem a váltónak.
Ha ki lehetne váltani (érdemes lenne) a gyártók is már visszatértek volna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11066 Dátum: 2013.11.30 szombat, 17:11:47 »

Sziasztok!


Olyan gondom adódott, hogy az előtöltésem nem állítódik megfelelően. Gondolom én mert az a jelenség, hogy 1800 fordulat után a "csörgő hang" nem változik és a teljesítmény is kevesebb. Nem húz kellő képen és jóval hangosabb és csörgősebb a motor.

Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? IMV szelep van a di-be?
Sziasztok!  Nekem is  ez a problémám, amit a multkor leírtam. Az enyém amíg hideg, nem csörög, de aztán mikor kicsit melegszik akkor igen. Én is köszönném az ötleteket.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Banje
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 745



E-mail
« Új hozzászólás #11067 Dátum: 2013.11.30 szombat, 18:48:28 »

Sziasztok. Szeretném kérni a segitségetek. Egy olyan problémám van,hogy hidegen rángat motor 900-1000 között. Már egy idelye csinálja. Most cseréltek motort az automban,valami szétment benne.az adagoló az a régi a porlasztó az izittógyertya az  az aami abba a motorban volt amit beleraktunk,amikor a másik autóban volt akkor szépen idult nem rángatott, csak időközben eladtam róla az adagolót. Most hogy az én autómban van füstöl meg rángat mint eddig,mi lehet a probléma?
Naplózva

2003 Ford Mondeo 2.0 TDDI Turnier 115Le (TDCI-böl)      TEL :  / 06307083253 /
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11068 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:43:46 »

Estét Cheesy

Olyan gondom lenne, h folyik a kormányszervó olajam, ma sikeresen aknán rá tudtam nézni mégis honnan engedi el, a tűzfalra fel van "rögzítve" egy vékonyka cső az lehet vhol lyukas mivel annak van egy kis kocka szerű rögzítési pontja, és ott akköröl tiszta olaj minden, és a bölcsőn folyik le, a kérdésem az lenne, h mennyiért lehet ilyet kapni, érdemes-e újat, vagy bontottat tegyek bele??
Köszöntem előre is a válaszokat! Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11069 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 11:08:03 »

Estét Cheesy

Olyan gondom lenne, h folyik a kormányszervó olajam, ma sikeresen aknán rá tudtam nézni mégis honnan engedi el, a tűzfalra fel van "rögzítve" egy vékonyka cső az lehet vhol lyukas mivel annak van egy kis kocka szerű rögzítési pontja, és ott akköröl tiszta olaj minden, és a bölcsőn folyik le, a kérdésem az lenne, h mennyiért lehet ilyet kapni, érdemes-e újat, vagy bontottat tegyek bele??
Köszöntem előre is a válaszokat! Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
A szervórendszerhez tartozó csövek új ára nem olcsó! A bontott jó állapotban lévő tökéletesen megfelel. Próbáld meg a keres kínál topikban, a fórumon bontással foglalkozókat ez ügyben megkeresni. A kilyukadt fémcsövet ha épségben kiszerelted, rézzel könnyen forrasztható, javítható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11070 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 11:29:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szervórendszerhez tartozó csövek új ára nem olcsó! A bontott jó állapotban lévő tökéletesen megfelel. Próbáld meg a keres kínál topikban, a fórumon bontással foglalkozókat ez ügyben megkeresni. A kilyukadt fémcsövet ha épségben kiszerelted, rézzel könnyen forrasztható, javítható. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László!
Köszönöm az információt worship  az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11071 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 12:04:23 »

Én a helyedben nem vennék egytömegűt. Nem így van kitalálva a rendszer, és nem jó az sem a motornak, sem a váltónak.
Ha ki lehetne váltani (érdemes lenne) a gyártók is már visszatértek volna.

Megkérdezem, van kéttömegű neki valami akciós áron, hátha... Nekem még nem sűrgős, keresem a legjobb megoldást.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11072 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 12:14:04 »

Tisztelt László!
Köszönöm az információt worship  az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??

Nem mindegy....teljesen más a két cső.
Keresd meg a szivárgás pontos helyét, ha a fém(réz) résznél szivárog azt lehet forrasztani ahogy László is mondta. Nagyon folyik? A tartályban azért sűrűbben ellenőrizd most a szintet, nehogy a kormányműnek vagy szervószivattyúnak is baja legyen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11073 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 12:56:21 »

Nem mindegy....teljesen más a két cső.
Keresd meg a szivárgás pontos helyét, ha a fém(réz) résznél szivárog azt lehet forrasztani ahogy László is mondta. Nagyon folyik? A tartályban azért sűrűbben ellenőrizd most a szintet, nehogy a kormányműnek vagy szervószivattyúnak is baja legyen.
Kinek mi a nagyon folyik kifejezés? 1 liter kb. 1,5 hónap alatt folyamatosan után van töltve,2 naponta ellenőrzőn, a tartály mindig tele van, fém résznél szivárog vhol ott ahogy alulról alánézel a tűzfalon alul a bölcső körül van egy rögzítési pontja a csőnek na ott vhol, az a rész az olajos feljebb nem végig néztük  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11074 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 14:04:26 »

Tisztelt László!
Köszönöm az információt worship  az mindegy a rendszernek, h jobb vagy bal kormányos a kocsi??
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem. De a klubban mindkét verziót bontják. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.05 csütörtök, 18:33:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #11075 Dátum: 2013.12.03 kedd, 11:20:39 »

Mennyiből lehet most megúszni egy kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy cserét?
Szerintem a kinyomócsapágyam hagyja el magát. Nyáron ciripelt, most meg azt tapasztalom,hogy ha engedem fel lassan a kuplungot, akkor 2/3-nál közepes zakatolást hallok. Ezt akkor is csinálja, ha üresben van. A budapesti piroslámpás viszonyok nem tesznek jót neki.

 integet2

Sziasztok! Hasonló problémám van nekem is, azzal a kulombséggel, hogy 7000 km-rel ezelott cserélve volt a kuplung, és a kinyomocsapágy...legalábbis remélem hogy nem csak fizettem érte Smiley , viszont a kettotomegu nem. 2/3-nál én is hallom a zakatolást, és persze a pedálon is érezni. Nem szornyu, de zavaro. Ez a kettotomegu hibája lenne? Azt nem cseréltettem kuplung cserénél, mert akkor ezt a zakatolást még nem muvelte, csak az a ciripelés volt hallhato amit a forumtárs is emlitett.
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #11076 Dátum: 2013.12.04 szerda, 17:51:23 »

Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?

Válaszokat köszönöm!

Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #11077 Dátum: 2013.12.04 szerda, 18:04:26 »

A belső keringetés ki van kapcsolva?

Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?

Válaszokat köszönöm!


Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11078 Dátum: 2013.12.04 szerda, 18:29:25 »

Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?

Válaszokat köszönöm!



Minden autó lepárásodik ami kinn áll, reggel mész vele, fűtesz, aztán kihűl, süti a Nap átmelegszik, de a belső hideg levegő, lecsapódik az ablakokra, ez nem hiba. Ha mész 10 percet lefűti. Üdv!
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11079 Dátum: 2013.12.04 szerda, 18:41:26 »

Az autómban párásodás keletkezik. Mitől lehetséges ? Pollenszűrű vagy esetleg elektromos dolog?

Válaszokat köszönöm!


Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az évszakban indítás után, természetes jelenség a párásodás. A klímának van külön páramentesítő funkciója, azt érdemes ilyenkor bekapcsolni, és így teljesen megszüntethető ez a kellemetlen jelenség. Az eltömődött, nedves pollenszűrő, okozhat erőteljes párásodást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BLACK 74
Vendég
« Új hozzászólás #11080 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 10:06:07 »

Sziasztok.
Egy 2004 TDCI Mondeom van, és mostanság vettem észre hogy 2000-2500 fordulatnál el kezd rángatni  és nagyon füstöl ha tartom a sebességet.Alapjáraton minden rendben,indul rendesen, és rendesen gyorsul is a fogyasztásom szerintem megnőtt (de ez lehet hogy a tesztelgetések miatt van).próbáltam utána olvasni itt volt e már valakinek ilyen problémája, de nem igazán találtam megoldás.Ha egyesből gyorsulok 4 ig eszre sem venni , de 5-6 ban 140 nél pont abba a fordulatszám tartományba esik, amint autópályán haladnék.Beszéltem szakszervízel azonnal rávágták porlasztócsúcsot kell cserélni.Nem lehet hogy van valami olcsóbb megoldás.

Köszi a válaszokat
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11081 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 13:44:42 »

Sziasztok.
Egy 2004 TDCI Mondeom van, és mostanság vettem észre hogy 2000-2500 fordulatnál el kezd rángatni  és nagyon füstöl ha tartom a sebességet.Alapjáraton minden rendben,indul rendesen, és rendesen gyorsul is a fogyasztásom szerintem megnőtt (de ez lehet hogy a tesztelgetések miatt van).próbáltam utána olvasni itt volt e már valakinek ilyen problémája, de nem igazán találtam megoldás.Ha egyesből gyorsulok 4 ig eszre sem venni , de 5-6 ban 140 nél pont abba a fordulatszám tartományba esik, amint autópályán haladnék.Beszéltem szakszervízel azonnal rávágták porlasztócsúcsot kell cserélni.Nem lehet hogy van valami olcsóbb megoldás.

Köszi a válaszokat
Bár ez a  TDDi részleg de ebben a tartományban a turbócső szokott problémát okozni és vagy az egr szelep.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
BLACK 74
Vendég
« Új hozzászólás #11082 Dátum: 2013.12.05 csütörtök, 14:16:29 »

Bár ez a  TDDi részleg de ebben a tartományban a turbócső szokott problémát okozni és vagy az egr szelep.

Opps elnézést.

De azért köszi a választ.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #11083 Dátum: 2013.12.07 szombat, 16:01:33 »

Helló.Amikor hidegen első indításkor be indítom akkor az alapjárat ugrándozik.Ezt csinálhatja az izzító gyertya?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11084 Dátum: 2013.12.07 szombat, 16:39:41 »

Helló.Amikor hidegen első indításkor be indítom akkor az alapjárat ugrándozik.Ezt csinálhatja az izzító gyertya?

bezony... vigyor3

nekem a 4ből 1db volt kukás, 2-3mpig ugrált tőle az alapjáratom.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11085 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 19:35:21 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.

Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!

Köszönöm!
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11086 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 19:54:04 »

Hali estét Cheesy
Gyors kérdésem lesz, egy olajcseréhez 5 vagy 6 liter 5W30as Ford olaj kell?? Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11087 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 19:56:42 »

Hali estét Cheesy
Gyors kérdésem lesz, egy olajcseréhez 5 vagy 6 liter 5W30as Ford olaj kell?? Cheesy

Szia!

6 kell.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11088 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 19:58:59 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.

Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!

Köszönöm!

A főköri termót jól raktad be? Van rajta egy kis golyós szelep annak fölfelé kell állni. Az is előfordulhat, hogy valamelyik termó nem jó....hiába új.
Műszertesztben hány fokot ír?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11089 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:21:52 »

A főköri termót jól raktad be? Van rajta egy kis golyós szelep annak fölfelé kell állni. Az is előfordulhat, hogy valamelyik termó nem jó....hiába új.
Műszertesztben hány fokot ír?


Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11090 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:30:40 »

Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...

Nézd meg műszertesztben is a hőfokot ott látni fogod pontosan mennyit ingadozik, mert a mutató középállásba van 50-100 foknál is.  Sajnos nem kizárt a termosztát hiba....a főkörit ki tudod próbálni könnyen, így legalább tudod szűkíteni a kört.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11091 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:35:44 »

Egyféle képen lehet berakni a főkörit. A csavar helye adja meg. Mind a kettö termó új és ford is. Lehet tényleg gyárilag nem jó valamelyik, de ebben nem igazán hiszek. Ja, és fűtésem nagyon hamar van. Műszertesztet nem csináltam még. Lehet azzal kellett volna kezdenem...
Hideg motort beindítod és várod a csöveket fogdosva mely irányból kezd melegedni gyanús a főköri. Én mikor cseréltem mielőtt beraktam egy pohár vízben megfőztem szépen kinyílt majd kivettem egy fogóval amint hűlt bezárt. Tesztet piáltam ment a helyére. Azóta műxik rendesen.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11092 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:48:47 »

Nézd meg műszertesztben is a hőfokot ott látni fogod pontosan mennyit ingadozik, mert a mutató középállásba van 50-100 foknál is.  Sajnos nem kizárt a termosztát hiba....a főkörit ki tudod próbálni könnyen, így legalább tudod szűkíteni a kört.   

Reggel meg is csinálom, kíváncsi leszek.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11093 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:49:33 »

Hideg motort beindítod és várod a csöveket fogdosva mely irányból kezd melegedni gyanús a főköri. Én mikor cseréltem mielőtt beraktam egy pohár vízben megfőztem szépen kinyílt majd kivettem egy fogóval amint hűlt bezárt. Tesztet piáltam ment a helyére. Azóta műxik rendesen.

Beraktam én is forró vízbe mielőtt beszereltem a főkörit. Forrásban lévő vízben egybőn nyitott és amikor kivettem már zárt is. Barom voltam mert az olajkörit nem néztem.
A felső cső melegedik először az biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.08 vasárnap, 20:54:08 írta joeboy » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11094 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:50:31 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Már az ideg megöl, hogy folyamatosan ingadozik a vízhőfok mutatóm. Közép állásból lefelé ingadozik, felfelé egy millimétert se megy.Nyáron nem volt gond, de most, hogy itt a hideg kezdte megint. Kicseréltem a termosztátokat és így sem változott semmi. Gyári fordot tettem bele. Ha felmegy középre és egy darabig ott is marad, de ha pl üresbe adok gázt akkor elindul lefelé, vagy gondol egyet és magától. nem látok már benne rendszert. Most pl: mentem 20km-ert kb 60-100 al és az első vonalig se ment fel, megnéztem a hűtő csöveket és a felső meleg(nem forró) volt az alsó meg teljesen hideg. Mi okozhat még ilyen hibát ha mondjuk a termosztátok jók? Melyik jeladó vezérli a mutatót? Lehet az szart be. Vagy nem tudom, hogy mitől hűl le a motor.

Ha bármi ötletetek lenne, kérlek segítsetek!


Mi egyszer fordítva raktuk vissza a főkörit falbav akkor csinált ilyet.

Köszönöm!
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11095 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 20:55:57 »



Az igen! Hogy sikerült ezt fordítva? Befért?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11096 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 21:00:29 »

Az igen! Hogy sikerült ezt fordítva? Befért?


Simán bement a helyére.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
pintertamas
Vendég
« Új hozzászólás #11097 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 13:56:24 »

Sziasztok
2002  évjárat 2000tddi motoros mk3 mondeom van. önindítót keresek hozzá
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11098 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 14:05:32 »

Sziasztok
2002  évjárat 2000tddi motoros mk3 mondeom van. önindítót keresek hozzá

Szia!

A keres/kínál topikban próbáld meg. Ha haldoklik az önindítód, azt okozhatja a végét járó kuplung is Sad
Naplózva
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11099 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 14:56:05 »

Sziasztok kèrlek segitsetek nekem.2001 tddi mondeo,hibajelensèg:hidegen pöcre indul,üzemmelegen viszont egyáltalán nem.rángat egyett,aztán világos szinü füst majd nemindul.hidegen ismèt indul. SOs.kèrlek segitsetek nekem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 [222] 223 224 225 226 227 228 229 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.