Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:09:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718262 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11150 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 19:36:09 »

Sziasztok.
A Di-mben vhogy le tudom mérni vagy tesztelni, h nincs-e kilyukadva a coolerom vagy a turbo cső. Az a helyzet h én nem tudom h milyen a hangja olyankor viszont haver azt mondja szte mintha kifújna vhol??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11151 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 19:59:47 »

Sziasztok.
A Di-mben vhogy le tudom mérni vagy tesztelni, h nincs-e kilyukadva a coolerom vagy a turbo cső. Az a helyzet h én nem tudom h milyen a hangja olyankor viszont haver azt mondja szte mintha kifújna vhol??

Igen. A faq-ban találsz leírást, hogy tudod elkészíteni a turbócső tesztelőt. A másik megoldás, hogy szemrevételezed.....ahol olajos a cső valószínűleg ott szökik a nyomás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11152 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 23:33:16 »

Ez nekem is érdekes........ fejvakaras
valamire rá kellett fogni a számlát vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11153 Dátum: 2013.12.17 kedd, 00:43:02 »

valamire rá kellett fogni a számlát vigyor3

 eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11154 Dátum: 2013.12.17 kedd, 07:39:54 »


ja, föttögött neki. hehe
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11155 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:55:23 »

ja, föttögött neki. hehe

az nem baj . de ha előbb méén is akkor az már baj
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11156 Dátum: 2013.12.17 kedd, 17:53:55 »

Igen. A faq-ban találsz leírást, hogy tudod elkészíteni a turbócső tesztelőt. A másik megoldás, hogy szemrevételezed.....ahol olajos a cső valószínűleg ott szökik a nyomás.

Meglestem a csövezést. Hát elég olajos pl. maga a turbo az utastér felőli oldalon és még ott ahol szívócsonkról ami csatlakozik cső arra ami a turboról jön az az acel cső
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11157 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 17:35:54 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.
Fura hang jön az autóból gyorsításkor.
Néha bizonyos fordulatokon nagyon hangos olyan mint ha hörögne a turbó.
Hol tudom ezt megnézetni hogy mi ez?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11158 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 20:41:34 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.
Fura hang jön az autóból gyorsításkor.
Néha bizonyos fordulatokon nagyon hangos olyan mint ha hörögne a turbó.
Hol tudom ezt megnézetni hogy mi ez?

Nézd meg, hogy van-e játéka a turbó tengelyének.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11159 Dátum: 2013.12.19 csütörtök, 22:13:25 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene.
Fura hang jön az autóból gyorsításkor.
Néha bizonyos fordulatokon nagyon hangos olyan mint ha hörögne a turbó.
Hol tudom ezt megnézetni hogy mi ez?
Vagy kipukkadt egy levegőcső.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11160 Dátum: 2013.12.20 péntek, 10:14:44 »

Sziasztok!

Problémám továbbra is fenn áll reggel hideg motor csúnyán füstöl fehéren(elégetlen gázolajszaggal) pár percig, indulni pöccre indul hidegen melegen.
Csúcsok, izzítók cserélve mind a 4 jó, egr dugózva résolajcsövek cserélve üzemanyagcsövek cserélve gázolajszűrő cserélve alapjárat stabil.

Előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11161 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:10:56 »

Sziasztok!

Problémám továbbra is fenn áll reggel hideg motor csúnyán füstöl fehéren(elégetlen gázolajszaggal) pár percig, indulni pöccre indul hidegen melegen.
Csúcsok, izzítók cserélve mind a 4 jó, egr dugózva résolajcsövek cserélve üzemanyagcsövek cserélve gázolajszűrő cserélve alapjárat stabil.

Előre is köszönöm!
Hideg motornál rögtön fehér füst az indítás pillanatától vagy ketyeg fél percet és akkor kezdi okádni a fehérséget. Első esetben nem normális a második esetben a párát nyomja ami a kipufgáz szagát is tartalmazza magából, ami ahogy melegszik eltűnik. Ha az utóbbi akkor kiadtál egy csomó pénzt a fizikának ha előbbi akkor érdekes mert fehér füstöt elvileg nehéz egy dízel mociból kiszedni vagy kékesen füstöl vagy szürke-fekete.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11162 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:13:21 »

Sziasztok!

Problémám továbbra is fenn áll reggel hideg motor csúnyán füstöl fehéren(elégetlen gázolajszaggal) pár percig, indulni pöccre indul hidegen melegen.
Csúcsok, izzítók cserélve mind a 4 jó, egr dugózva résolajcsövek cserélve üzemanyagcsövek cserélve gázolajszűrő cserélve alapjárat stabil.

Előre is köszönöm!
hűtővíz nem fogy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11163 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:40:52 »

hűtővíz nem fogy?
Eddig nem vettem észre.Annak lehet gázolajszaga?hf tömités kb fél éves
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11164 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:42:27 »

Eddig nem vettem észre.Annak lehet gázolajszaga?hf tömités kb fél éves
nem.annak fehér füstje van.a gázolajszag meg majdnem normális is.
amíg nincs gond az indulással és a fogyival,meg a vizet sem zabálja,addig nem kell vele foglalkozni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11165 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:49:29 »

Le
nem.annak fehér füstje van.a gázolajszag meg majdnem normális is.
amíg nincs gond az indulással és a fogyival,meg a vizet sem zabálja,addig nem kell vele foglalkozni!

Értem.Csak kicsit bosszantó hogy elinditom azt míg 1000en van az alapjárat addig telefüstöli az udvart.Egyébként hibakod nincs.Amúgy mi okozhat ilyent?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11166 Dátum: 2013.12.20 péntek, 12:56:04 »

Le
Értem.Csak kicsit bosszantó hogy elinditom azt míg 1000en van az alapjárat addig telefüstöli az udvart.Egyébként hibakod nincs.Amúgy mi okozhat ilyent?
az emelkedett üzemanyagrendszeri nyomás.magasabb az alapjárat.miután bemelegedett,a fordulat visszaesik,és ez megszűnik.mondom,hogy kb normális.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11167 Dátum: 2013.12.20 péntek, 13:03:41 »

Le
Értem.Csak kicsit bosszantó hogy elinditom azt míg 1000en van az alapjárat addig telefüstöli az udvart.Egyébként hibakod nincs.Amúgy mi okozhat ilyent?
Az autózásban a téli üzem ilyen, bármelyik autót elindítod hidegen okádni fogja a párát. Ilyenkor ha rövid távokra használod akkor fokozottan pusztul a kipufogó rendszer mert a kondenzvíz lecsapódik és ha nem fújja szárítja ki a kipufogógáz akkor ott pang benn és kirágja a dobot főleg. Ha átmelegszik akkor szépen elmúlik. A füst és a pára között meg az a különbség, hogy a pára ahogy kijön viszonylag hamar eltűnik a semmibe. A füst meg gomolyog tovább és a szél szépen elsodorja.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11168 Dátum: 2013.12.20 péntek, 13:17:38 »

Az autózásban a téli üzem ilyen, bármelyik autót elindítod hidegen okádni fogja a párát. Ilyenkor ha rövid távokra használod akkor fokozottan pusztul a kipufogó rendszer mert a kondenzvíz lecsapódik és ha nem fújja szárítja ki a kipufogógáz akkor ott pang benn és kirágja a dobot főleg. Ha átmelegszik akkor szépen elmúlik. A füst és a pára között meg az a különbség, hogy a pára ahogy kijön viszonylag hamar eltűnik a semmibe. A füst meg gomolyog tovább és a szél szépen elsodorja.

Ha sima pára lenne semmi gond tudom, hogy normális az.Sajnos elégtelen gázolaj a füst.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11169 Dátum: 2013.12.20 péntek, 13:43:27 »

Ha sima pára lenne semmi gond tudom, hogy normális az.Sajnos elégtelen gázolaj a füst.
De az inkább kékes színű és hosszan gomolyog amerre a szél viszi. Fehér füst víz jelenlétét feltételezi annak meg megint más lenne a szaga! Szerintem ne parázz jön a tavasz meg a nyár elmúlik, hogy majd jövő télen megint legyen!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11170 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:06:51 »

De az inkább kékes színű és hosszan gomolyog amerre a szél viszi. Fehér füst víz jelenlétét feltételezi annak meg megint más lenne a szaga! Szerintem ne parázz jön a tavasz meg a nyár elmúlik, hogy majd jövő télen megint legyen!

Ha csipkedi a vizet az mitől lehet?Eddig nem vettem észre de azért jobb tudni...
Másik kérdésem az előbb mostam kocsit és az.anyósülésnél csöpög a víz.Az mitől avagy  honnan?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11171 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:26:27 »

Ha csipkedi a vizet az mitől lehet?Eddig nem vettem észre de azért jobb tudni...
Másik kérdésem az előbb mostam kocsit és az.anyósülésnél csöpög a víz.Az mitől avagy  honnan?

Pollenszűrőtől tud, ha a fölötte lévő műanyag nincs a helyén/lelazult, vagy a pollenszűrő házánál, ha repedt, törött.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11172 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:48:33 »

Ha csipkedi a vizet az mitől lehet?Eddig nem vettem észre de azért jobb tudni...
Másik kérdésem az előbb mostam kocsit és az.anyósülésnél csöpög a víz.Az mitől avagy  honnan?
Nyitva volt az ablak és belocsoltad a vizet!  nyes / amit már leírtak pollenszűrő/ vizet meg sok fele Vízpumpa és környéke termosztát hengerfej tömítés stb..
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11173 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:49:28 »

De az inkább kékes színű és hosszan gomolyog amerre a szél viszi. Fehér füst víz jelenlétét feltételezi annak meg megint más lenne a szaga! Szerintem ne parázz jön a tavasz meg a nyár elmúlik, hogy majd jövő télen megint legyen!

Ez az hogy gomolyog...Kocsi indít garázsbol ki,garázs ajtó zár kapu nyit lakás zár azt nem látok az udvarban.kiálok azt kapu zár és már,fogy is a füst... Csak az a 4-5 perc idegesítő főleg ha városban éjszakázik a vas azt reggel minden tejköd...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11174 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:54:51 »

Nyitva volt az ablak és belocsoltad a vizet!  nyes / amit már leírtak pollenszűrő/ vizet meg sok fele Vízpumpa és környéke termosztát hengerfej tömítés stb..

Asszony meg is kergetett volna ha lelocsolom ablakon keresztül! vigyor3 Hengerfej tömítés nyár elején került bele termosztátokat nem rég cseréltem marad esetleg a vizpumpa...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11175 Dátum: 2013.12.20 péntek, 14:55:48 »

Ez az hogy gomolyog...Kocsi indít garázsbol ki,garázs ajtó zár kapu nyit lakás zár azt nem látok az udvarban.kiálok azt kapu zár és már,fogy is a füst... Csak az a 4-5 perc idegesítő főleg ha városban éjszakázik a vas azt reggel minden tejköd...

Az pára ne foglalkozz vele! Nekem is reggelente ilyen de két sarokkal odébb már csak kicsi párapamacs!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11176 Dátum: 2013.12.20 péntek, 15:00:26 »

Az pára ne foglalkozz vele! Nekem is reggelente ilyen de két sarokkal odébb már csak kicsi párapamacs!

Na ne vicceljünk már. Az elégetlen dízelnek nagyon jellegzetes szaga van, és az állaga is teljesen más, mint a gőznek. És nem kell kéknek sem lennie. Gőztől nincs olyan, hogy "nem látok az udvarban" tőle, mert eltűnik, a dízelfüst meg pont hogy megmarad, és csak eloszlik idővel.

Szerk: és amit eddig leírt a tag, az elég egyértelműen el nem égett gázolaj.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.20 péntek, 15:02:45 írta tpmportal » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11177 Dátum: 2013.12.20 péntek, 15:18:40 »

Na ne vicceljünk már. Az elégetlen dízelnek nagyon jellegzetes szaga van, és az állaga is teljesen más, mint a gőznek. És nem kell kéknek sem lennie. Gőztől nincs olyan, hogy "nem látok az udvarban" tőle, mert eltűnik, a dízelfüst meg pont hogy megmarad, és csak eloszlik idővel.

Szerk: és amit eddig leírt a tag, az elég egyértelműen el nem égett gázolaj.

Ok!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #11178 Dátum: 2013.12.20 péntek, 16:05:04 »

Asszony meg is kergetett volna ha lelocsolom ablakon keresztül! vigyor3
Úgy szoktál kocsit mosni,hogy benne ül az asszony!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11179 Dátum: 2013.12.20 péntek, 16:18:15 »

Úgy szoktál kocsit mosni,hogy benne ül az asszony!  eplus2

Szokott ilyen időben olyan is lenni.Jó időben,muszály segítenie... vigyor3
Na ne vicceljünk már. Az elégetlen dízelnek nagyon jellegzetes szaga van, és az állaga is teljesen más, mint a gőznek. És nem kell kéknek sem lennie. Gőztől nincs olyan, hogy "nem látok az udvarban" tőle, mert eltűnik, a dízelfüst meg pont hogy megmarad, és csak eloszlik idővel.

Szerk: és amit eddig leírt a tag, az elég egyértelműen el nem égett gázolaj.


Én is úgy érzem,  hogy nem elégett gázolaj... De mitől is lehet a füst.Esetlegaz aadadagolóban valami megragad?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11180 Dátum: 2013.12.20 péntek, 16:45:39 »

Szokott ilyen időben olyan is lenni.Jó időben,muszály segítenie... vigyor3
Én is úgy érzem,  hogy nem elégett gázolaj... De mitől is lehet a füst.Esetlegaz aadadagolóban valami megragad?
Azt nem értem, ha hibátlan az alapjárat -fokokban is pöcre indul ott nagy hiba nincs. Ha elégetlen go lenne szerintem ott döcögős alapjárat  vagy mivel rossz az égés nehezen és marha nagy füstölgéssel indulna. Régi 1.8d Escortom valahol a 600e km fölött -5 foknál indult nehezen már. Na az nyomott egy nagy füstöt ilyenkor de az is inkább kékes fekete volt utána meg enyhén kékes párás cuccot de 1 perc múlva az is csak fehér párát nyomott de marha büdöset.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11181 Dátum: 2013.12.20 péntek, 20:00:31 »

Azt nem értem, ha hibátlan az alapjárat -fokokban is pöcre indul ott nagy hiba nincs. Ha elégetlen go lenne szerintem ott döcögős alapjárat  vagy mivel rossz az égés nehezen és marha nagy füstölgéssel indulna. Régi 1.8d Escortom valahol a 600e km fölött -5 foknál indult nehezen már. Na az nyomott egy nagy füstöt ilyenkor de az is inkább kékes fekete volt utána meg enyhén kékes párás cuccot de 1 perc múlva az is csak fehér párát nyomott de marha büdöset.

Ha ingadozna az alapjárat az indulás után meddig jelentkezik mekkora az ingadozás?Az alapjáratot nem figyeltem nagyon eddig mert beinditottam kiálltam a garázsból azt mentem ittam egy kávét. ;)Viszont ha megvárom az izzitást ha nem eddig pöccre indult ...


Kb igy füstöl az enyém is http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ (video by Bunyek)
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.20 péntek, 21:20:35 írta dzsotty » Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11182 Dátum: 2013.12.20 péntek, 22:33:27 »

Sziasztok kellene egykis segitség illetve magyarázat bizonyos dologra ami elég érdekes számomra!
2001 es DI mondeo (116 lovas D6BA) tökéletese indult hidegen melegen mivel picit kis fordulaton erőtlenebbnek éreztem mint a régi DI-met mondom dobunk bele 4 másik porlasztót változik e a dolog. A porlasztók kevés km es(kb 150e) angol autóbol valók voltak viszont polcon álltak vagy másfél évet. beleraktuk nagynehezen beindult pufogott kerregett okádta a fehéret hidegen minden baja volt mondom használom kicsit járódjanak. Nem lettek jobban ugy 50km után sem hidegen telifüstölte az udvart üzemmelegen meg pöccre indult de volt h 10 mp kellett mig felállt a fordulatszámmérő 900 ra addig el sem vette a gázt, olyan volt mintha fokozatosan indulnának be a hengerek. Mondom ez nem lesz jobb ezek állásukban megdöglöttek, viszszaraktam a régieket, ezekkel minden ment mint régen egy dolgot kivéve. Üzemmeleg motonál amikor inditom most nem azonnal áll be 900 ra hanem van h eltelik 2mp addig kb 500-600 az alapjárat. ugyanaz az érzés mintha fokozatosan indulnának be a hengerek. Mi történhetett szerintetek? abszolut nem értem a dolgot h őszinte legyek. Olyan mintha nem nyitnának a csucsok v nem nyomna eleget az adagoló melegen. A rossz csucsokkal kinyirtuk az adagolót? egyáltalán miköze a kettőnek egymáshoz? próbáljak meg 4 másik csucsot?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11183 Dátum: 2013.12.20 péntek, 23:12:25 »

Ha ingadozna az alapjárat az indulás után meddig jelentkezik mekkora az ingadozás?Az alapjáratot nem figyeltem nagyon eddig mert beinditottam kiálltam a garázsból azt mentem ittam egy kávét. ;)Viszont ha megvárom az izzitást ha nem eddig pöccre indult ...


Kb igy füstöl az enyém is http://www.youtube.com/watch?v=KIBY-IbcjoQ (video by Bunyek)
Kb. olyan lenne mint a videón. Viszont én soha nem hagyom hidegen sokáig ketyegni egyhelyben. Beinditom jár 10mp kiálok a kapun becsuk kapu visszaülök övet becsatolom ülésfűtést bekapcsolom és finoman elindulok vele.  Ha nem indulok hanem hagyom, hogy melegedjen akkor piszokul nyomja párát. És terheletlenül lassan melegszik. Így kb 1km után már csak enhe kis pamacskák vannak.  Így nem alapjáraton szenved a generator a töltéssel meg az előelegitő nem kevés áramfelvételével.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11184 Dátum: 2013.12.21 szombat, 09:28:42 »

Kb. olyan lenne mint a videón. Viszont én soha nem hagyom hidegen sokáig ketyegni egyhelyben. Beinditom jár 10mp kiálok a kapun becsuk kapu visszaülök övet becsatolom ülésfűtést bekapcsolom és finoman elindulok vele.  Ha nem indulok hanem hagyom, hogy melegedjen akkor piszokul nyomja párát. És terheletlenül lassan melegszik. Így kb 1km után már csak enhe kis pamacskák vannak.  Így nem alapjáraton szenved a generator a töltéssel meg az előelegitő nem kevés áramfelvételével.

És mitől ingadozhat be az alapjárat?

Csináltam egy videot most : http://www.youtube.com/watch?v=jkT3-cLxb_Q
Erre kéne megoldás vagy egy szaki aki megoldja ezt a problémámat Kaposvár környékében...
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.21 szombat, 10:07:31 írta dzsotty » Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11185 Dátum: 2013.12.21 szombat, 10:15:02 »

És mitől ingadozhat be az alapjárat?

Csináltam egy videot most : http://www.youtube.com/watch?v=jkT3-cLxb_Q
Erre kéne megoldás vagy egy szaki aki megoldja ezt a problémámat Kaposvár környékében...

"Ez egy privát videó. Sajnáljuk."
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11186 Dátum: 2013.12.21 szombat, 10:21:01 »

"Ez egy privát videó. Sajnáljuk."

Módosítottam!Köszönöm hogy szoltál!
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11187 Dátum: 2013.12.21 szombat, 10:36:04 »

És mitől ingadozhat be az alapjárat?

Csináltam egy videot most : http://www.youtube.com/watch?v=jkT3-cLxb_Q
Erre kéne megoldás vagy egy szaki aki megoldja ezt a problémámat Kaposvár környékében...
Hmmm... Ez nem pára az biztos hangja az enyemhez képest kopogósabbnak tűnik, mintha sok üzemanyagot kapna vagy mifene.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11188 Dátum: 2013.12.21 szombat, 10:40:49 »

Hmmm... Ez nem pára az biztos hangja az enyemhez képest kopogósabbnak tűnik, mintha sok üzemanyagot kapna vagy mifene.

Mitől kaphat sokat?AC,nem gyári van rajt de,4baros bosch ac egy az egyben passzolt...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11189 Dátum: 2013.12.21 szombat, 11:02:15 »

Mitől kaphat sokat?AC,nem gyári van rajt de,4baros bosch ac egy az egyben passzolt...
a gyári meg 0,8 körüli állítólag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11190 Dátum: 2013.12.21 szombat, 11:28:02 »

a gyári meg 0,8 körüli állítólag
Az ac kimenő oldalán nem azért van az a plusz cső, hogy a pluszot visszanyomja a tankba?nameg 3perc alatt mi tud annyit melegedni hogy a füst eltűnik pára az.nem zavar...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11191 Dátum: 2013.12.21 szombat, 11:46:16 »

dobjál bele egy másik porlasztósort...sztem egyértelmüen az, főleg ha elégetlen üzemanyag szaga van a füstnek, márpedig a szine olyan  wave
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11192 Dátum: 2013.12.21 szombat, 11:50:51 »

dobjál bele egy másik porlasztósort...sztem egyértelmüen az, főleg ha elégetlen üzemanyag szaga van a füstnek, márpedig a szine olyan  wave
Már megtörtént!Bemérővel mindegyik 220bárnál nyitnak.Ha lekötöm a résolaj csöveket alapjáraton 1-1csepp jön.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11193 Dátum: 2013.12.21 szombat, 12:03:09 »

Már megtörtént!Bemérővel mindegyik 220bárnál nyitnak.Ha lekötöm a résolaj csöveket alapjáraton 1-1csepp jön.

Valahol fellevegősődik a rendszer, ameddig nem dolgozza ki addig ilyen az előtöltés miatt....ha kitartod a gázt kb 20mp-ig megis szűnik az egész szerintem....próbáltad?
Ha igy van keresd meg hol levegősődik fel...
Kell ember Kaposváron szólj.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11194 Dátum: 2013.12.21 szombat, 22:39:38 »

Valahol fellevegősődik a rendszer, ameddig nem dolgozza ki addig ilyen az előtöltés miatt....ha kitartod a gázt kb 20mp-ig megis szűnik az egész szerintem....próbáltad?
Ha igy van keresd meg hol levegősődik fel...
Kell ember Kaposváron szólj.

Holnap megpróbálom .A motortérben már az üzemanyagcsöveket kicseréltem.AC környékén is levegősődhet?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11195 Dátum: 2013.12.21 szombat, 22:57:03 »

Holnap megpróbálom .A motortérben már az üzemanyagcsöveket kicseréltem.AC környékén is levegősődhet?

nem hinném..lenne tócsa alatta akkor...és nem olyan egyszerű levegőmentes rendszert csinálni elmondom...inditsd kannából...2 szilikoncső kannába...járatod 10 percet, leállitod..csövek nyilván végig benne a kannában a gázolajban, reggel inditod ha nem csinálja levegősődik, ha csinálja akkor nem az a baja.
AC-felől jövő csövet zárd össze a visszafolyó ággal mert picit gázolajos lehet a motor és a környéke... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.21 szombat, 23:01:17 írta Bunyek » Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11196 Dátum: 2013.12.21 szombat, 23:10:12 »

nem hinném..lenne tócsa alatta akkor...és nem olyan egyszerű levegőmentes rendszert csinálni elmondom...

A tűzfalnál a go cső 10es űa csőre cserélve. Visszatérő 8asra végig bilincs go szürön is. Résolaj csöveket is cseréltem.
Egyedül az amit meg gondolok hogy ahol szívja az AC a tankbol a golajat ott tudhat levegő bejutni.A kemény műanyag csőre ha jól emlékszem 6os üa cső bilincsel összerakva.Először utánna is kellett huznom mert elindult azt megállt a kocsi.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11197 Dátum: 2013.12.21 szombat, 23:35:22 »

A tűzfalnál a go cső 10es űa csőre cserélve. Visszatérő 8asra végig bilincs go szürön is. Résolaj csöveket is cseréltem.
Egyedül az amit meg gondolok hogy ahol szívja az AC a tankbol a golajat ott tudhat levegő bejutni.A kemény műanyag csőre ha jól emlékszem 6os üa cső bilincsel összerakva.Először utánna is kellett huznom mert elindult azt megállt a kocsi.

azért mondtam a kannát...ott nincs mese..kiderül merre tovább.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11198 Dátum: 2013.12.21 szombat, 23:46:30 »

azért mondtam a kannát...ott nincs mese..kiderül merre tovább.

Holnap megnézem amit először mondtál, hogy tartom a gázt. Estére kanna azt hétfő reggel meglátom akkor.Ha a helyzet ugyanolyan lesz akkor mi lehet a további? Bár remélem ez lesz!Csak anyagiak miatt is érdekelne ha nem levegősödés akkor mi lehet...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11199 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 12:30:56 »

megpróbálghatod kannából csak nyomástartó szelepeket tegyél be mert lehet viszsalevegősödik reggelre...de hogy őszinte legyek sztem nem az lesz a baja ha lenne is benne levegő pikk-pakk kidolgozná...ez a porlasztós dolog meg egy dolog h 220 bar nál nyit. van ott sok más minden ami befolyásolhatja. én ahány kocsimnál valamilyen szinten hozzányultam a polasztókhoz sosem lett jó. mindig egy gyári bontott porlasztó lett a megoldás. a focusosmhoz újakat vettem 64 ezerért interdieselben 2 napig volt hibátlan 2 hét után ugyanolyan sz*rok voltak mint elötte. bontottal megy a mai napig azóta vagy 50 erzet ment hibátlanul. nem is értem h őszinte legyek pedig műszaki ember vagyok énis...ha nem lesz jó kannábol sem dobél bele egy másik sort ha másnek csak azért is h milyen irányban változik a dolog ...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 230 231 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.