Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:59:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718395 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11450 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:46:02 »

Hello!

Szeretnem kerni a velemenyet egy TDDI ben jartas hozzaertonek.
Lenne egy 2001-es 2.0 TDDI 115 lovas Mondeo,amiben 200 ezer km van es sajnos inditasnal igen csak hangos a vezerlese!
Nyilvan mar nyult a lanc es a feszito se az igazi.
Felfigyeltunk egy fura hangra, ami reszterhelesnel, kis gazelvetelnel jelentkezik.
Tipikusan rossz idoben torteno befecskendezes , kopogos hang!

Azon szemelyek velemenyere lennek kivancsi,akik mar atestek lanc cseren.
Nagyjabol mennyi futasteljesitmeny utan erdemes kicserelni a szettet?

Elore is koszonom!

Az a 200ezer km akkor nem valós.....nekem 226 ezer és a láncnak nincs hangja.  (a csere 4-500 ezer km-nél lehet esedékes) 
A kopogós hang milyen fordulatnál jelentkezik?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Robbbeee
Vendég
« Új hozzászólás #11451 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:53:38 »

Az a 200ezer km akkor nem valós.....nekem 226 ezer és a láncnak nincs hangja.  (a csere 4-500 ezer km-nél lehet esedékes)  
A kopogós hang milyen fordulatnál jelentkezik?


Inditasnal nagyon eros vezerles hangja van...
A kopogo hang 2000 es fordulatszam kornyeken hallhato igazan, tipikus rossz idoben torteno befecskendezes hang.
Arra gondoltam,h esetleg a lanc nynulasabol mar az is kovetkezhet,h az adagolo nincs mar pontos jelen...
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 17:05:30 írta Robbbeee » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11452 Dátum: 2014.02.25 kedd, 17:03:38 »

Inditasnal nagyon eros vezerles hangja van...
A kopogo hang 2000 es fordulatszam kornyeken hallhato igazan.
Arra gondoltam,h esetleg a lanc nynulasabol mar az is kovetkezhet,h az adagolo nincs mar pontos jelen...

2000 fordulatnál állít előtöltést az adagoló akkor kicsit fura hangja van.....ez normális.
Lánc cseréről nem sűrűn lehet hallani itt a fórumon. Csak hidegen indítás után csinálja? kb meddig?     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Robbbeee
Vendég
« Új hozzászólás #11453 Dátum: 2014.02.25 kedd, 17:07:24 »

2000 fordulatnál állít előtöltést az adagoló akkor kicsit fura hangja van.....ez normális.
Lánc cseréről nem sűrűn lehet hallani itt a fórumon. Csak hidegen indítás után csinálja? kb meddig?     

inditas utan nehany masodperc, max 3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11454 Dátum: 2014.02.25 kedd, 17:11:16 »

inditas utan nehany masodperc, max 3

Akkor inkább hidrotőke lesz az.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Janek
Vendég
« Új hozzászólás #11455 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:40:12 »

Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11456 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:45:08 »

Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.

Szia!

Bunyekra írj rá,neki fix a lendkereke  integet2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11457 Dátum: 2014.02.26 szerda, 14:54:24 »

Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.

Ebben a topicban olvasgass: http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.3750
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Janek
Vendég
« Új hozzászólás #11458 Dátum: 2014.02.26 szerda, 19:02:32 »

Ebben a topicban olvasgass: http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.3750

köszönöm szépen.
 
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11459 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:01:56 »

Estít az mélyen dübörgő, diesel szagú uraknak Cheesy
olyan kérdésem lenne, hogy a TDDI kormány szervó csöve( magasnyomásúról van szó, ami a Cromaxba 50 rugó :S ) csak Di-s lehet jó hozzá, vagy jó a TDCié is vagy egy benyásé is megteszi???
köcce a válaszokat Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11460 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:09:27 »

Estít az mélyen dübörgő, diesel szagú uraknak Cheesy
olyan kérdésem lenne, hogy a TDDI kormány szervó csöve( magasnyomásúról van szó, ami a Cromaxba 50 rugó :S ) csak Di-s lehet jó hozzá, vagy jó a TDCié is vagy egy benyásé is megteszi???
köcce a válaszokat Cheesy

A Ci-Di ugyanaz. Benzinesé más.
Nem sikerült megoldani?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11461 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:34:00 »

A Ci-Di ugyanaz. Benzinesé más.
Nem sikerült megoldani?
azóta nem volt időm foglalkoznia  dologgal, de akk veszek egy alig használt Ci-st meg egy új anyát bele, azt letudom azt is Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11462 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 14:58:57 »

Halihó sziasztok integet2
Na most hétvégén megyek haza vigyor3 :vigyor3:s ugrok neki a dögnek.Csak lenne egy kérdésem,mégpedig az -hogy az adagolót mekkora nagy művészet ledobni az autóról,hívni kell hozzá szakit,vagy kb annyi mint egy fékbetét csere,nem mintha minden áron le akarnám venni,csak készülök a legrosszabbra.
azt tudom hogy egyszer voltam szervizben ott asszem 30000-et beszéltek hogy annyi egy adagoló le-fel.Na most ez akkor vagy borsos ár vagy eléggé pöpec meló levarázsolni az adagolót szomoru1 Huh?
Köszike a segítségeteket,további szép napot integet2 integet2

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11463 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 15:36:16 »

Halihó sziasztok integet2
Na most hétvégén megyek haza vigyor3 :vigyor3:s ugrok neki a dögnek.Csak lenne egy kérdésem,mégpedig az -hogy az adagolót mekkora nagy művészet ledobni az autóról,hívni kell hozzá szakit,vagy kb annyi mint egy fékbetét csere,nem mintha minden áron le akarnám venni,csak készülök a legrosszabbra.
azt tudom hogy egyszer voltam szervizben ott asszem 30000-et beszéltek hogy annyi egy adagoló le-fel.Na most ez akkor vagy borsos ár vagy eléggé pöpec meló levarázsolni az adagolót szomoru1 Huh?
Köszike a segítségeteket,további szép napot integet2 integet2



Az adagoló levételét semmiképp sem hasonlítanám egy fékbetét cseréhez.  Smiley 

A helyedben ezt csinálnám....
Először zárj ki minden más hibát. Vidd el egy olyan szervizbe (pl Bosch szerviz) ahol az adagoló agyát (PSG) ki tudják olvasni. Csináltass egy rendes diagnosztikát is, az is sokat segíthet....ez a legjobb megoldás és sok felesleges szereléstől, pénzkidobástól, anyázástól megkíméled magad.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11464 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 15:55:00 »

Az adagoló levételét semmiképp sem hasonlítanám egy fékbetét cseréhez.  Smiley 

A helyedben ezt csinálnám....
Először zárj ki minden más hibát. Vidd el egy olyan szervizbe (pl Bosch szerviz) ahol az adagoló agyát (PSG) ki tudják olvasni. Csináltass egy rendes diagnosztikát is, az is sokat segíthet....ez a legjobb megoldás és sok felesleges szereléstől, pénzkidobástól, anyázástól megkíméled magad.   
köszike a tanácsot,én is így gondolom a sorrendet,hogy az adagoló lessz a leges-leg.......utolsó dolog.
Csak ugye az autó nem igazán moccan,így azért kicsit nehézkesebb megoldani.Helyileg ahol lakom szinte csak a kompressziómat tudják megmérni,meg esetleg diagot tudnak nézni.de az adagolóba semmikép nem tudnak belelátni.A környékemen ami van diseles az a Hajdúböszörményi diesel center,de ők is csak bontott adagolót fogadnak,autót nem.Na mindegy beszéltem egy szerelővel aki eléggé jártas  a dieselekben,hétvégén lejön,levákumozza az adagolót,(ő így mondta)s majd meglátjuk
hogy merre tovább szomoru1 szomoru1
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11465 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 18:06:21 »

Na sziasztok  Wink
Jelentem beindult a dudva vigyor3 vigyor3-sikerült beindítanom,de csak kannából,mert az ac halott,de ezt már írtam egy másik témában.Az a lényeg hogy beindúlt,s majd reggel megnézem hogy óhajt-e indúlni,s a levegősödést vagy megerősítjük,vagy megcáfoljuk.De valamit észrevettem ahogy ketyeget a motor,mégpedig azt hogy a porlasztó,vagyis nem is egy hanem 3 nál éreztem hogy a levegő jön fel a porlasztó tövénél a szimering nél,Gondolom ez nem normális!!?
Lehet hogy esetleg nem lett rendesen vissza húzva a porlasztó kiszedés után???Mert ha az a levegő a hengerből jön,akkor csökken a kompresszió is,legalábbis az én elméletem szerint.Másik a főtengely ékszíjtárcsát hogy lehet levenni,mert hiába van az autó sebességbe a főtengely csak fordul egy picit,a végén meg csak vissza rúg,nem mertem erőltetni.
Ja a másik az ac hogy szedjem le a tankból nem jön ki a go ha kiszedem?Huh???Bocsi hogy ennyi kérdést rátok zúdítottam.
Sziasztok szép estét!! integet2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11466 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 22:02:06 »

Sziasztok!

1.8 tddi motort át lehet építeni 6 sebességessé?
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11467 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:18:49 »

Sziasztok!

Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.  vigyor3
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?

 integet2
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11468 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:36:18 »

Sziasztok!

Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.  vigyor3
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?

 integet2
ez inkább lendkerék  vigyor3

milyen 200tól?

vegyél fix lendkereket cakk pakk szokták adni 60-70eFt-ért kinyomóval kuplungtárcsával+szerkezettel!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11469 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:45:36 »

ez inkább lendkerék  vigyor3

milyen 200tól?

vegyél fix lendkereket cakk pakk szokták adni 60-70eFt-ért kinyomóval kuplungtárcsával+szerkezettel!

Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11470 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:47:44 »

Sziasztok!

Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.  vigyor3
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?

 integet2
Azért nézd meg alúl a váltótartót.Amúgy ha kuplung csre van akkor sajnos mindig mindent szoktak cserélni még ha valamelyik dolog bírná is még,mert ugye a váltót lekell szedni amúgy is.és ha vissza teszik ,10e km múlva megint le másik csere miatt akkor ugyan úgy fizetsz munkadíjat ami ugye nem éri meg.As ebességeket szépen veszi könnyen???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11471 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:52:33 »

Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
racing-bazar-t meg az egyéb oldalakat kell olvasgatni ilyen téren...sokat spórolhatsz! De a 125 se rossz!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11472 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:56:35 »

Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
http://mondeo.hu/index.php?topic=15100.0
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11473 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 16:38:46 »

Sziasztok :nyes:Járó motornál lecsavarom az olaj beöntő kupakot,úgy pöfög ott a levegő,mint állat!!!!!!!!!Ez normális,vagy kifújhat a motor a porlasztók mellett???
köszike a tanácsokat wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11474 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:06:08 »

Sziasztok :nyes:Járó motornál lecsavarom az olaj beöntő kupakot,úgy pöfög ott a levegő,mint állat!!!!!!!!!Ez normális,vagy kifújhat a motor a porlasztók mellett???
köszike a tanácsokat wave
kartergáz.mérettél már kompressziót?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11475 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 19:16:47 »

kartergáz.mérettél már kompressziót?
holnap lesz kompresszió mérés ha minden igaz,mert közben kiderült hogy halott az ac-m s holnap jön meg,beteszem s tűz méretni.Ez a terv,hogy mi lessz belőlle Huh? Huh?
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11476 Dátum: 2014.03.11 kedd, 09:28:52 »

Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek Wink Wink
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném integet2
További szép napot vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11477 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:23:44 »

Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek Wink Wink
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném integet2
További szép napot vigyor3
azok nem vw csúcsok?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11478 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:27:26 »

azok nem vw csúcsok?
Passz nem tudom szomoru1,azért kérdezném hogy mi az ami bele való wave
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11479 Dátum: 2014.03.11 kedd, 16:21:03 »

Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek Wink Wink
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném integet2
További szép napot vigyor3

Sajna fejből nem tudom a számát,de az502 csúcs az Audi csúcs és az nem jó a Mondeóba,mert máshogy porlaszt.Csak a sajátja jó bele.

üdv
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11480 Dátum: 2014.03.11 kedd, 18:05:37 »

Hali sziasztok!
na végre van egy kis infóm ma a csúcsokat elvittem egy szakihoz,hogy húzza már le őket,nos az egyik annyira xar hogy egy az egybe a résolajon jön az összes go!!
0-porlasztással.úgy hogy a szaki szerint ez ez elég komoly gond,már le is rendelte bele a csúcsot,most csak reménykedem hogy a csúcs csere orvosolja a problémát,nem pedig az egész porlasztó kuka!Másik itt tartom a kezemben az új ac-t de nem tudom mekkora meló azt lecserélni?Vagy a régi miként jön le,a tankból a go nem folyik ki?
Köszike a tanácsokat!!!!!!!!!!
Sziasztok integet2
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #11481 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:43:17 »

Kb 15 perc a csere.A tankból meg nem folyik ki a go ne félj.



Hali sziasztok!
na végre van egy kis infóm ma a csúcsokat elvittem egy szakihoz,hogy húzza már le őket,nos az egyik annyira xar hogy egy az egybe a résolajon jön az összes go!!
0-porlasztással.úgy hogy a szaki szerint ez ez elég komoly gond,már le is rendelte bele a csúcsot,most csak reménykedem hogy a csúcs csere orvosolja a problémát,nem pedig az egész porlasztó kuka!Másik itt tartom a kezemben az új ac-t de nem tudom mekkora meló azt lecserélni?Vagy a régi miként jön le,a tankból a go nem folyik ki?
Köszike a tanácsokat!!!!!!!!!!
Sziasztok integet2
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #11482 Dátum: 2014.03.14 péntek, 20:16:12 »

Üdv.

A turbóm furcsa fémes sípoló hangot ad, csöveket, bilincseket néztem nem találtam sehol hibát?

Mi okozhatja még ezt? Erő van az autóban.

Teljesen ilyen hangja van mint a videóban.

http://www.youtube.com/watch?v=y-RGyuOVinI

Valaki valami ötlet? Előre is köszi.
Naplózva
Lory
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #11483 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:50:34 »

Üdv.

A turbóm furcsa fémes sípoló hangot ad, csöveket, bilincseket néztem nem találtam sehol hibát?

Mi okozhatja még ezt? Erő van az autóban.

Teljesen ilyen hangja van mint a videóban.

http://www.youtube.com/watch?v=y-RGyuOVinI

Valaki valami ötlet? Előre is köszi.
Hello!
A VGT-nél a lapátok leragadása okozhat efféle hangot.
Naplózva
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #11484 Dátum: 2014.03.21 péntek, 13:12:49 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.

Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!

Előre is köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11485 Dátum: 2014.03.21 péntek, 13:15:40 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.

Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!

Előre is köszönöm!

Persze....cseréljük, mert arra ír hibakódot.  falbav  Ennyit a márkaszervízekről.  levele
Szerintem először nézd meg az AC-t (jobb hátsó keréknél tank előtt).  Mik a tünetek?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11486 Dátum: 2014.03.21 péntek, 13:32:45 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.

Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!

Előre is köszönöm!

Nézesd meg egy hozzáértővel is, aki nem csak annyira képes, hogy rádug egy csatlakozót és kiolvassa a hibakódot (ilyen alapon sokan "márkaszervizek" vagyunk itt Cheesy). Pl. vik itt a fórumon.
Ha tényleg az adagoló a hibás, akkor Filep diesel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11487 Dátum: 2014.03.21 péntek, 15:28:27 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.

Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!

Előre is köszönöm!
mi volt a hibakód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #11488 Dátum: 2014.03.21 péntek, 21:13:31 »

A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!! falbav
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11489 Dátum: 2014.03.21 péntek, 22:12:38 »

A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!! falbav
Valami nagyon hibádzik nem szoktak ezek az adagolók így hullani vagy gány üzemanyag vagy helyi dolog lesz, km hegyeket mennek ezek a gépek adagoló hiba nélkül. Inkább AC szokott pusztulni. Milyen olajat eszik? Gázolaj vagy motorolaj? Indítási gond lehet izzítógyertya vagy porlasztó vagy levegő a rendszerben, ha gázolajat eszi akkor kompresszió hiány!!  Ha nem húz lehet turbó vagy üzemanyag hiány. A másik gépedet is azok mondták adagolósnak? Nekem gyanús lenne hiába az ismeretség! Vidd el máshova!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11490 Dátum: 2014.03.22 szombat, 09:06:22 »

A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!! falbav

Én továbbra is azt mondom, hogy vidd el egy normális szerelőhöz.  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #11491 Dátum: 2014.03.22 szombat, 14:22:00 »

Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!

A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.

Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11492 Dátum: 2014.03.22 szombat, 17:32:35 »

3év alatt felhalmozódott retek a rendszerben első padlógáz után, miután kicseréltem az EGR-re menő

Haverom autója. Mostmár tudja a 90lo erejét!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11493 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:12:29 »


Ha tényleg az adagoló a hibás, akkor Filep diesel.

ha valakinek túl sok pénze van Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11494 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:14:56 »

Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!

A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.

Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!
küldök privátban egy számot. ő meg tudja nézni is, ha valóban az adagoló hibás, akkor azt meg tudja csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11495 Dátum: 2014.03.22 szombat, 20:19:27 »

Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!

A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.

Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!

Ment PÜ szerelőkkel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11496 Dátum: 2014.03.22 szombat, 21:17:04 »

ha valakinek túl sok pénze van Wink

Persze lehet a garázsjózsibt-hez is menni. Aztán újra, majd megint, aztán sokadjára is Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mancs85
Vendég
« Új hozzászólás #11497 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 08:32:17 »

Köszönöm mindenkinek!!!  Wink Remélem orvosolható a probléma!  integet2

Üdv: János
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11498 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 20:24:04 »

Szevasztok.

Kérdésem lenne.

Autómban motorvezérlőt cserélnék,jól sejtem,hogy azt utána össze kéne tanítani az adagolóval?
ezt otthoni körülmények között(forscan,stb)megoldható-e vagy csak ford szervízben?

köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11499 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:34:26 »

Szevasztok.

Kérdésem lenne.

Autómban motorvezérlőt cserélnék,jól sejtem,hogy azt utána össze kéne tanítani az adagolóval?
ezt otthoni körülmények között(forscan,stb)megoldható-e vagy csak ford szervízben?

köszi

Miért akarod cserélni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.