Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:32:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718961 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 21:44:31 »

Miért akarod cserélni?

Még amikor vettem akkor volt rajta egy értelmetlen chip,és utána át lett iratva(Kollár) de beraknék egy gyári vezérlöt csak úgy próba kedvéért,hogy lássam milyen is a gyári 115 ló.
Nekem nem kell annyira a plusz ló,csak a kocsi karakterisztikája nem tetszik és lehet,hogy a régi chip lett felülírva és nem is olyan amilyennek lennie kéne.Egyszerűen csak érdekelne a gyári konfig.

üdv
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2014.04.02 szerda, 10:41:58 »

Sziasztok.

Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:13:24 »

Sziasztok.

Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??

Valakinek biztos van  hehe eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2014.04.02 szerda, 16:28:30 »

Sziasztok.

Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??

ELM-327 és ForDTC kombóval bármikor tudod nézni a turbónyomást.....és töredéke (2-3 ezer) egy rendes nyomásmérő műszernek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:32:44 »

Sziasztok.

Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van. Egy kombinált digitális turbónyomás mérő műszer ami, a gyújtás be állásában méri a mindenkori akkufeszültséget. Beindulás után a töltőfeszültséget mutatja még kb 25 mp-ig. Majd automatikusan átkapcsol turbónyomás mérésre. A mindenkori töltőfeszültség ellenőrzés menet közben kb 25-30 percenként automatikusan megismétlődik.. Beszerzési forrás: www.conrad.hu digitális turbónyomásmérő  megnevezéssel. 2 év garancia. Nekem nagyon bevált, és nagyon hasznosnak tartom. Mindig szem előtt van a mindenkori töltőfeszültség és a turbónyomás. Meghibásodás esetén nem lehet nem észre venni, a megszokott adatok megváltozását. Csak ajánlani tudom.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 18:45:07 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:59:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van. Egy kombinált digitális turbónyomás mérő műszer ami, a gyújtás be állásában méri a mindenkori akkufeszültséget. Beindulás után a töltőfeszültséget mutatja még kb 25 mp-ig. Majd automatikusan átkapcsol turbónyomás mérésre. A mindenkori töltőfeszültség ellenőrzés menet közben kb 25-30 percenként automatikusan megismétlődik.. Beszerzési forrás: www.conrad.hu digitális turbónyomásmérő  megnevezéssel. 2 év garancia. Nekem nagyon bevált, és nagyon hasznosnak tartom. Mindig szem előtt van a mindenkori töltőfeszültség és a turbónyomás. Meghibásodás esetén nem lehet nem észre venni, a megszokott adatok megváltozását. Csak ajánlani tudom.  wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Én már beszereztem az órát, de az enyém slagos. Leirást találtam rola itt a forumon de ha tudnál esetleg képet küldeni, h Te hová szerlted fel azt megköszönném.Esetleg ennél a csöves rendszernél a csövezés bekötését a motortérben, hogy hogyan van abban is el kéne a segedelem
Tisztelettel Tivadar
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 09:52:27 »

Tisztelt László!
Én már beszereztem az órát, de az enyém slagos. Leirást találtam rola itt a forumon de ha tudnál esetleg képet küldeni, h Te hová szerlted fel azt megköszönném.Esetleg ennél a csöves rendszernél a csövezés bekötését a motortérben, hogy hogyan van abban is el kéne a segedelem
Tisztelettel Tivadar
Kedves Tivadar!
Privátban ment az üzenet, és mammutmail-ben a képek.
Sok sikert a munkához wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2014.04.04 péntek, 17:59:53 »

Sziasztok.

Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??

Nekem van.
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (nem menet közben készült!!! turbó - szívósor közötti rész tömörség ellenőrzésekor fotóztam!
ehhez tartozik egy nyomásmérő/távadó, ami elektromos jellé alakítja a mért értéket és ez jön be a műszerre. Nálam a toronynál van:
 http://kepfeltoltes.hu/100708/DSCF5749_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az EGR-től jövő (már le van dugózva) fém csőbe lett egy csatlakozó beforrasztva:
http://kepfeltoltes.hu/100714/DSCF5753_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve a motortérben ennyi ennyi látszik:
http://kepfeltoltes.hu/100714/DSCF5759_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyáron lesz 4 éve, hogy bent van - semmi gondom nincs vele, teszi a dolgát.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 18:02:20 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 19:10:29 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!
Eltört a vákumcsö és nem megy az autó!Mk3 tddi 115 le.
Ez az a három csö /valami müanyag/ ami a turbot az egrt és a fékdobot szabályozza.Nem tudom mi a pontos neve.
Vékony müanyag csö.Sajna nekem eltört több helyen és nem megy az autó rendesen és a fogyasztás is megnőt.
Kicseréltem öket bezin csöre bilincsel de nem lett jó.Lehet az nem jó hozzá.
Egyszer már csinálta ezt de azt egy kis toldozással megoldottam.Most nem sikerült.Pedig az egészet lecseréltem.Az egr dugozva van.
Alulról a vákum tartálytól jön felfelé.Nincs ötletem.A turbo csöveket átnéztem és nem látok hibát.
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 19:33:52 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!
Eltört a vákumcsö és nem megy az autó!Mk3 tddi 115 le.
Ez az a három csö /valami müanyag/ ami a turbot az egrt és a fékdobot szabályozza.Nem tudom mi a pontos neve.
Vékony müanyag csö.Sajna nekem eltört több helyen és nem megy az autó rendesen és a fogyasztás is megnőt.
Kicseréltem öket bezin csöre bilincsel de nem lett jó.Lehet az nem jó hozzá.
Egyszer már csinálta ezt de azt egy kis toldozással megoldottam.Most nem sikerült.Pedig az egészet lecseréltem.Az egr dugozva van.
Alulról a vákum tartálytól jön felfelé.Nincs ötletem.A turbo csöveket átnéztem és nem látok hibát.
Köszi

Hétvégén csinálhattunk volna egy diagot.  szomoru1
A vezérlő szelepket nézted?
2 db van, így néznek ki: https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=111548&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Ha nem boldogulsz szólj és mérünk turbónyomást, csinálunk egy diagot....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2014.04.08 kedd, 09:59:26 »

Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2014.04.08 kedd, 10:01:48 »

Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.
normál. a klímahűtő ventillátora folyamatosan megy amikor a kompresszor megy.ha zajos,akkor a ventivel van gond....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2014.04.08 kedd, 10:10:54 »

Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.

Ha "levegősüvítős" hangot hallasz az normális. Ha valami csörömpölő-zörgő-csattogó hangot, az nem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2014.04.08 kedd, 11:19:23 »

Ha "levegősüvítős" hangot hallasz az normális. Ha valami csörömpölő-zörgő-csattogó hangot, az nem.


Ja, süvítős...mintha egy boeing akarna felszállni Smiley ...hát elég idegesito szerintem, más kocsinál még ilyet nem hallottam. Semmi zakatolás, csorgés...csak suvit elég rendesen...belul persze nem hallattszik nagyon, de kivulrol hát zug mint a volga Smiley
Azt hittem eloszor hogy a kocsi elején lévo második hutoventilátor adja a zajt, ami ha jol tudom 100 fok folott vizhomérsékletnél indul el.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2014.04.08 kedd, 11:28:30 »


Ja, süvítős...mintha egy boeing akarna felszállni Smiley ...hát elég idegesito szerintem, más kocsinál még ilyet nem hallottam. Semmi zakatolás, csorgés...csak suvit elég rendesen...belul persze nem hallattszik nagyon, de kivulrol hát zug mint a volga Smiley
Azt hittem eloszor hogy a kocsi elején lévo második hutoventilátor adja a zajt, ami ha jol tudom 100 fok folott vizhomérsékletnél indul el.
NO
A két venti közül az egyik a vízé a másik a klímáé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lezlee
Vendég
« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:06:16 »

NO
A két venti közül az egyik a vízé a másik a klímáé.

Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:

Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.

annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.


Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.

« Utoljára szerkesztve: 2014.04.08 kedd, 12:07:48 írta lezlee » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2014.04.08 kedd, 12:14:16 »

Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:

Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.

annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.


Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.


idáig minden a helyén van,de az egyik a vízé a másik a klímáé.
A fészlifttel eltűnt az egyik venti és csak egy maradhatott(mint a hegylakó).Az szolgálta ki a vízet és a klímát is egy precízebb működtetéssel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2014.04.08 kedd, 14:12:55 »

idáig minden a helyén van,de az egyik a vízé a másik a klímáé.
A fészlifttel eltűnt az egyik venti és csak egy maradhatott(mint a hegylakó).Az szolgálta ki a vízet és a klímát is egy precízebb működtetéssel.
facelift előtt is volt mar egy centis.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2014.04.08 kedd, 15:17:23 »

facelift előtt is volt mar egy centis.

Az nem túl kicsi?  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2014.04.08 kedd, 15:20:11 »

Sziasztok! Olyan probléma van a kocsival, hogy eltűntek belőle a lovak, hasonlo a menetdinamika, mint anno az 1,8 as szívódiesel escortba... Turbócső nincs lecsúszva, egr le van dugózva, nem okádja az olajat, nem füstöl, viszont a fogyi elég magas lett 7,84l. Van valakinek valami tippje? (2002/5 havi 2.0l tdci)

Ez TDDI topic, itt talán nagyobb eséllyel kapsz választ:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0

PS: turbócsöveket nézd meg, hogy nincs-e kilukadva (olajsarat keress rajtuk).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2014.04.08 kedd, 15:34:26 »

Ez TDDI topic, itt talán nagyobb eséllyel kapsz választ:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0

PS: turbócsöveket nézd meg, hogy nincs-e kilukadva (olajsarat keress rajtuk).
Köszi! Töröltem is. Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2014.04.08 kedd, 18:22:00 »

Az nem túl kicsi?  nyes
eljen a telefonon az autocorrect vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:17:03 »

Hali!
Olyan problémám van ha hosszabb ideig áll az autóm fél nap, 1 nap(2002 2.0 TDDI 115le) az indításnál egyenletlenül jár a motor és kéken füstöl.Adok egy kis gázfröccsöt a kék füst megszűnik és egyenletes lesz a járása a motornak.Ha ilyenkor leállítom és újra ráindítok pöcc-röffre indul.Valakinek tapasztalat, vélemény?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:06:46 »

Hali!
Olyan problémám van ha hosszabb ideig áll az autóm fél nap, 1 nap(2002 2.0 TDDI 115le) az indításnál egyenletlenül jár a motor és kéken füstöl.Adok egy kis gázfröccsöt a kék füst megszűnik és egyenletes lesz a járása a motornak.Ha ilyenkor leállítom és újra ráindítok pöcc-röffre indul.Valakinek tapasztalat, vélemény?
Izzítógyertya?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:47:29 »

Mind a 4 új. Bár az az igazság hogy 2 beru és 2 chamipon. Azt mondják az nem gond ha újak.Vagy igen?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:59:55 »

Mind a 4 új. Bár az az igazság hogy 2 beru és 2 chamipon. Azt mondják az nem gond ha újak.Vagy igen?
Ez még nem lenne gond. Villanyt is kapnak?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2014.04.09 szerda, 18:12:04 »

Igen kap mindegyik próbalámpával egyesével ellenőriztem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2014.04.09 szerda, 18:35:26 »

Igen kap mindegyik próbalámpával egyesével ellenőriztem.
Üzemanyag levegősödés? Az AC pumpa működik? Jobb hátul alul kerék előtt. Indítás pillanatától kell működnie. Vagy húzol oda egy drótot az akkuról és ott a csatlakozóján megnézed, hogy megy-e vagy   az adagolóra menő gázolajcsövet megbontod és ha indításkor tolja az olajat rendesen akkor megy. Rongy, egyéb segítség nem árt, mert ha megy akkor nagyon nyomja!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:56:44 »

Helló!
Minap azt vettem észre az autó alatt, hogy az üzemanyag tank után van egy (szűrő?) henger alakú alkatrész üzemanyag cső megy rá. Ott is lenne gázolaj szűrő? Gondoltam a motortérben van, akkor csak nem rak a tankhoz is. Vagy mégis? D6BA motor.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:06:31 »

Helló!
Minap azt vettem észre az autó alatt, hogy az üzemanyag tank után van egy (szűrő?) henger alakú alkatrész üzemanyag cső megy rá. Ott is lenne gázolaj szűrő? Gondoltam a motortérben van, akkor csak nem rak a tankhoz is. Vagy mégis? D6BA motor.

Az az AC pumpa lesz. Az nyomja előre az anyagot a motorhoz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 18:04:34 »

Az az AC pumpa lesz. Az nyomja előre az anyagot a motorhoz.
Köszi! Bennem csak az volt, hogy a keréknél van, azért nem tudtam mi az ott.  vigyor3 Tavaszi fáradtság.+éjszakás műszak.  Wink
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 19:02:14 »

AC pumpa kipróbálva tökéletesen működik.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 18:22:17 »

teljesen nyitott katalizátor és dob mentes kipufogónak van valami negatív hatása, turbóra, esetleg teljesítményre nézve?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:05:51 »

Sziasztok!

Lehet hogy vak vagyok de az enyémben nincs a légszűrőház előtt légtömegmérő az biztos, most azt nem tudom hogy Monyi az autó vagy tipus-tól függően nincs?
Tapasztalat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:24:24 »

Sziasztok!

Lehet hogy vak vagyok de az enyémben nincs a légszűrőház előtt légtömegmérő az biztos, most azt nem tudom hogy Monyi az autó vagy tipus-tól függően nincs?
Tapasztalat?
Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:35:39 »

Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.

Megnézem, csak fura hogy a helye megvan, látom a süllyesztett műanyagot még  acsavarhelyeket is, mindegy megkukkerolom.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:39:33 »

Megnézem, csak fura hogy a helye megvan, látom a süllyesztett műanyagot még  acsavarhelyeket is, mindegy megkukkerolom.

Azért nincs, mert fix turbód van.  MAF szenzor csak a VGT turbókhoz van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:40:17 »

Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.

Keresheti......de nem találja.

A 115 LE-s di-ben 2001/9 után nincs már MAF csak MAP.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 19:46:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:41:47 »

Keresheti......de nem találja.

2001/09 után a di-ben nincs már MAF csak MAP.

Nekem sincs.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:44:16 »

Nekem sincs.  Smiley

Eredetileg is 115 LE-s az autód?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 19:47:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:46:25 »

Mikor az autód?


2003.08 Fl utáni szoval a fix turbo miatt nincs benne légtömegmérő?
Naplózva
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:52:19 »

Eredetileg is 115 LE-s az autód?


Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!

Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!

Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03

faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!

Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor  10-éve behozták!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:56:17 »

Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!

Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!

Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03

faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!

Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor  10-éve behozták!

Nem neked ment a kérdés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:56:59 »

Eredetileg is 115 LE-s az autód?


Az hát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:58:30 »

Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!

Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!

Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03

faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!

Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor  10-éve behozták!

Ide írd be az alvázszámot és megtudod mikori és hány lovas....http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=7DBE2FB90DBAB850D7F70ED9991231B3.fcvas509
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:59:17 »

2003.08 Fl utáni szoval a fix turbo miatt nincs benne légtömegmérő?

Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 20:00:08 »

Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.

Értem, akkor nem is keresem.

Köszönom
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 19:57:09 »

Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.

az enyém VGT és mégsincs rajta... eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:24:13 »

az enyém VGT és mégsincs rajta... eplus2

A gyári állapotról beszélek.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 20:27:54 »

A gyári állapotról beszélek.  Wink

jóvanna... eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.