Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:48:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719007 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12050 Dátum: 2014.08.26 kedd, 21:54:24 »

egy nagy marhaságot.de írj a srácnak aki a progit készítette,ide is jár a fórumra.ha esetleg annyira nyugtalanít,hogy egy rugós porlasztó nem közöl semmiféle információt a diagnál..... nyes
addig amíg nem villog a malacfarka,addig nem lehet gond a csúcsokkal.
Értem.
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12051 Dátum: 2014.08.26 kedd, 23:36:03 »

egy nagy marhaságot.de írj a srácnak aki a progit készítette,ide is jár a fórumra.ha esetleg annyira nyugtalanít,hogy egy rugós porlasztó nem közöl semmiféle információt a diagnál..... nyes
addig amíg nem villog a malacfarka,addig nem lehet gond a csúcsokkal.
na ez is egy jó nagy baromság
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12052 Dátum: 2014.08.27 szerda, 06:08:29 »

na ez is egy jó nagy baromság
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi? Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12053 Dátum: 2014.08.27 szerda, 08:03:46 »

 eljen
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi? Undecided
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12054 Dátum: 2014.08.27 szerda, 08:59:21 »

és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi? Undecided

Elèg lehúzni egy porlasztóvizsgálón...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12055 Dátum: 2014.08.27 szerda, 09:06:03 »

és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi? Undecided
Igaza van Zsoltinak, mert tddi nem fog malacfarkot dobni csúcs hiba miatt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12056 Dátum: 2014.08.27 szerda, 10:45:12 »

Igaza van Zsoltinak, mert tddi nem fog malacfarkot dobni csúcs hiba miatt.
az rendben van,de nem fogod kiszedegetni a csúcsokat méregetni,hogy milyen állapotban vannak,amíg nincs vészüzem.nyomáshibára amit a csúcsok is okzhatnak,ugyanúgy vészüzembe dobja az ecut az adagoló,mint a tdcinél a nagynyomású.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12057 Dátum: 2014.08.27 szerda, 10:45:59 »

Elèg lehúzni egy porlasztóvizsgálón...
de ahhoz is kikell szedni vakker! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12058 Dátum: 2014.08.27 szerda, 10:49:08 »

és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi? Undecided
minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna? vigyor3

elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12059 Dátum: 2014.08.27 szerda, 11:00:42 »

minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna? vigyor3

elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
Akkor a porlasztó volt a ludas a szedánon?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12060 Dátum: 2014.08.27 szerda, 11:01:28 »

minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna? vigyor3

elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
elmehetnél hallásvizsgáló gépnek vagy Gyurcsóknak..... eplus2
a nyomáshatárból kilép az a dagoló,és ugyanúgy vészüzemet dob,mint a tdci.

a kopgásról is pont ugyan az mint a tdci-nél.ott is már csak a végén jön a vészüzem,mint a gyorvonat.

mindkettőnél csak kiszerelve tudod meghatározni a csúcsok állapotát,illetve a résolajkompenzációt a tdcinél diaggal is tudod mérni.de ezt is csak  kiszerelve tudod a tddinél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12061 Dátum: 2014.08.27 szerda, 11:55:47 »

Akkor a porlasztó volt a ludas a szedánon?
igen. úgyhogy valszeg kap majd 4 újat és le van tudva megint 10 évre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12062 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:45:22 »

Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12063 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:49:19 »

Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
hát nem akarok vészmadárkodni, de régen ezt a jelenséget(vagyis ezeket a tüneteket) úgy mondták, hogy hengerfejes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12064 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:52:10 »

Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .

Nekem régen volt ilyen.
De ott a venti halt meg és nem hűtött.
Biztositék csere + venti forrasztás óta megszünt.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12065 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:56:25 »

hát nem akarok vészmadárkodni, de régen ezt a jelenséget(vagyis ezeket a tüneteket) úgy mondták, hogy hengerfejes

csaknem ,más jelenség nincs pl :szürke olaj vagy koszos víz.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12066 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:57:33 »

Nekem régen volt ilyen.
De ott a venti halt meg és nem hűtött.
Biztositék csere + venti forrasztás óta megszünt.

Sajnos nem hiszem hogy a venti mert az megy ha kell ha nem.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12067 Dátum: 2014.08.27 szerda, 14:59:12 »

csaknem ,más jelenség nincs pl :szürke olaj vagy koszos víz.
az már a vége olyankor. leginkább az ingadotó víz, és a hol volt-hol nem volt fűtés miatt mondtam, de ne legyen igazam
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12068 Dátum: 2014.08.27 szerda, 15:30:09 »

az már a vége olyankor. leginkább az ingadotó víz, és a hol volt-hol nem volt fűtés miatt mondtam, de ne legyen igazam

olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12069 Dátum: 2014.08.27 szerda, 15:35:13 »

olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is
akár lehet, de én még nem láttam vízpumpát ilyen hibával, csak, hogy folyt. ettől még lehet, hogy valamiért nem szállít rendesen. megmondom őszintén, az mk2-ben minden vezérléssel együtt cseréltem, tehát rossz vízpumpával még nem volt dolgom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12070 Dátum: 2014.08.27 szerda, 15:49:51 »

Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
próbáld úgy,hogy a főkörit kiveszed,és az nélkül.aztán számolj be a tapasztaltakról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12071 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:00:15 »

próbáld úgy,hogy a főkörit kiveszed,és az nélkül.aztán számolj be a tapasztaltakról.

na ezzel odáig jutottam hogy megpróbáltam kiszedni a termosztátot de a csavarok elforogtak és nem jött ki csak egy mondom sebaj kifúrom őket úgy hogy kivettem vagyis akartam mert bele volt ragasztva a blokkba és csak törve jött ki ,így aztán cseréltem egy bontott házra termosztáttal együtt de a jelenség ugyanaz , ráadásul a termosztátot a régit néztem és nyit zár rendesen.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12072 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:02:10 »

na ezzel odáig jutottam hogy megpróbáltam kiszedni a termosztátot de a csavarok elforogtak és nem jött ki csak egy mondom sebaj kifúrom őket úgy hogy kivettem vagyis akartam mert bele volt ragasztva a blokkba és csak törve jött ki ,így aztán cseréltem egy bontott házra termosztáttal együtt de a jelenség ugyanaz , ráadásul a termosztátot a régit néztem és nyit zár rendesen.
nekem ebből annyi a lényeg,hogy még nem próbáltad termosztát nélkül.... Cool
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12073 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:05:13 »

nekem ebből annyi a lényeg,hogy még nem próbáltad termosztát nélkül.... Cool

de akkor még fűtésnek lennie kéne nem?
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12074 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:08:16 »

olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is

Szia!

Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.
Pár kép, hogy miről is beszélek:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12075 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:18:12 »

Szia!

Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.


elkezdtem megnézni a pumpa lapátját erre elkezd szakadni az eső , le kell szedni a nyomócsöveket is?mert nem férni hozzá az alsó csavarhoz
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12076 Dátum: 2014.08.27 szerda, 16:59:37 »

elkezdtem megnézni a pumpa lapátját erre elkezd szakadni az eső , le kell szedni a nyomócsöveket is?mert nem férni hozzá az alsó csavarhoz

Ne kapkodd el, mert azért nem kis munka. Az első képen létszik én levettem a szivókamrát, sőt az adagoló-porlasztó csöveit is, majd a nyomócsöveket (olajköri termosztát utáni cső is belelóg a szerelésbe). Persze ezeket nem szükséges levenned, csak akkor legyen türelmed az eldugott csavarokhoz.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12077 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:07:29 »

Ne kapkodd el, mert azért nem kis munka. Az első képen létszik én levettem a szivókamrát, sőt az adagoló-porlasztó csöveit is, majd a nyomócsöveket (olajköri termosztát utáni cső is belelóg a szerelésbe). Persze ezeket nem szükséges levenned, csak akkor legyen türelmed az eldugott csavarokhoz.

leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12078 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:08:56 »

Szia!

Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.
Pár kép, hogy miről is beszélek:

ez egy jó tipp.bár az ha elrohad,akkor ott a fagyálló is fogyna,hiszen attól áll be a vízpumpa csapágya,hogy a szimeringje folyatni kezd.....
ha volt hiánya  a hűtővízből,akkor egyértelmű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12079 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:09:18 »

leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007

Igen ez a vízpumpa. Olajköri termosztátoddal nincs gondod, mert azt most úgyis ki kell venned majd.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12080 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:09:48 »

leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
igen.meg alá a tömítő lemezt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12081 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:11:29 »

leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007

Érdekes, hogy ezt írod, mert ilyen hibát csak úgy tudnék elképzelni, hogy a fagyállód nem volt jó és elindítva a motort a tengely elfordult, mert a lapátot fogta a jég - ez csak tipp. Valóban nem forog a tengelyed?
Ha kivetted a vízpumpát akkor ezt ellenőrizd vissza és a tengelyvég kopottsága is árulkodik majd.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:13:14 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12082 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:12:49 »

Érdekes, hogy ezt írod, mert ilyen hibát csak úgy tudnék elképzelni, hogy a fagyállód nem volt jó és elindítva a motort a tengely elfordult, mert a lapátot fogta a jég - ez csak tipp. Valóban nem forog a tengelyed?
nem kell hozzá jég.ha tönkremegy a szimeringje,a csapágy beáll,és kész a baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12083 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:13:19 »

leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
még jó,hogy nem főtt szét a moci.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12084 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:14:01 »

nem kell hozzá jég.ha tönkremegy a szimeringje,a csapágy beáll,és kész a baj.

Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul. így azt feltételeztem, hogy a körmös kapcsolat, még rendben van.
Bár ilyen hibáról még nem hallottam, inkább azt gyanitom, hogy a járókerék és a tengely együtt elforog és a recés tengelyvég van elnyalódva.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:16:40 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12085 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:19:36 »

Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul.
jól értelmezed.
a csapágy beállt,a ricni elnyíródott a szervószivattyúban.
a tengely most is áll a csapágy miatt,így a lapát eltörhetett akkor is,amikor a rossz csapágy miatt már szinte izzott a tengely.
vagy simán mechanikus szennyeződés szorult a lapáthoz,és csak szimplán eltört a sűrítőkerék.vacak műanyag és középen van benne egy réz inzert.nagyon könnyen elpattan.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:26:05 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12086 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:24:19 »

Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul. így azt feltételeztem, hogy a körmös kapcsolat, még rendben van.
Bár ilyen hibáról még nem hallottam, inkább azt gyanitom, hogy a járókerék és a tengely együtt elforog és a recés tengelyvég van elnyalódva.

a műanyag lapátban van egy réz persely az van rátéve a tengelyre na most nekem a műanyag lapát és a perselynél forog el , letördeltem a lapátot és a persely frankón rajta a tengelyen, a tengely pedig egy mm  ide oda forog .
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12087 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:26:23 »

jól értelmezed.
a csapágy beállt,a ricni elnyíródott a szervószivattyúban.
a tengely most is áll a csapágy miatt,így a lapát eltörhetett akkor is,amikor a rossz csapágy miatt már szinte izzott a tengely.
vagy simán mechanikus szennyeződés szorult a lapáthoz,és csak szimplán eltört a sűrítőkerék.vacak műanyag és középen van benne egy rész inzert.nagyon könnyen elpattan.

a csapágy nincs beállva mert 1 mm forog ide oda amit enged a recés tengelykapcsolat szerintem
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12088 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:27:49 »

a csapágy nincs beállva mert 1 mm forog ide oda amit enged a recés tengelykapcsolat szerintem
akkor ennyi.ígyisúgyis másik vízpuma kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12089 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:33:26 »

akkor ennyi.ígyisúgyis másik vízpuma kell.

még annyi hogy leszedéshez szervórészével van valami teendő vagy azt nem kell megbontani (olajat leengedni meg ilyenek ) ?
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12090 Dátum: 2014.08.27 szerda, 17:35:37 »

még annyi hogy leszedéshez szervórészével van valami teendő vagy azt nem kell megbontani (olajat leengedni meg ilyenek ) ?
nemkell.fére lehet tenni úgy ahogy van.csak a felső tömlő rögzítését kell oldani középen a hengerfejnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12091 Dátum: 2014.08.27 szerda, 18:29:08 »

nemkell.fére lehet tenni úgy ahogy van.csak a felső tömlő rögzítését kell oldani középen a hengerfejnél.

lejött végre , a blokk és a szivattyúház között nincs tömítés? mert nekem nem volt de azért félnék így visszatenni
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12092 Dátum: 2014.08.27 szerda, 18:49:37 »

lejött végre , a blokk és a szivattyúház között nincs tömítés? mert nekem nem volt de azért félnék így visszatenni

De van...egy fém tömítés van ott.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12093 Dátum: 2014.08.27 szerda, 19:11:40 »

De van...egy fém tömítés van ott.
és tényleg  worship
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #12094 Dátum: 2014.08.27 szerda, 20:23:28 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy a hétvégén menni akartam az autóval és amikor beindítottam akkor nagyon csörgött-zörgött, de egy gázadásra elmúlt a dolog.
Mentem vele egy kicsit meg kellett állni valamiért és leállítottam az autót.
Induláskor ismét jött a hang, de már nem múlt el a gázadásra, mentem egy kicsit vele, de meg is állta és a leállítottam az autót.
Levettem a motorburkolatot és beindítottam az autót.
A termosztát felőli oldalról jött a hang és füst is volt, na meg égett gumi szag.
Elvittem egy szerelőhöz és ezt mondta, hogy valószínűleg vízpumpa és a füst és gumi szag az lehetett, hogy megfeszült a pumpa és csúszott az égszív.
Azóta csak indításkor csörög egy kicsit majd elhagyja a hangot, de valami fémes halk zajt lehet hallani.
Mondta a szerelő, hogy utána néz a dolgoknak és megnézi mennyibe kerül az alkatrész és szól nekem.
Nem sokat használom az autót, így nem annyira sürgős, de gondoltam itt kérek segítséget, véleményt, tapasztalatot.
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12095 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:14:33 »

az rendben van,de nem fogod kiszedegetni a csúcsokat méregetni,hogy milyen állapotban vannak,amíg nincs vészüzem.nyomáshibára amit a csúcsok is okzhatnak,ugyanúgy vészüzembe dobja az ecut az adagoló,mint a tdcinél a nagynyomású.
Nem...ha kikopik az adagoló háza úgy hogy kilukad az oldala, még akkor sincs malacfarok ez miatt a tddi-nél....elektronika meg ckp miatt van, de porlasztó nyomás miatt soha.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12096 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 07:24:38 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy a hétvégén menni akartam az autóval és amikor beindítottam akkor nagyon csörgött-zörgött, de egy gázadásra elmúlt a dolog.
Mentem vele egy kicsit meg kellett állni valamiért és leállítottam az autót.
Induláskor ismét jött a hang, de már nem múlt el a gázadásra, mentem egy kicsit vele, de meg is állta és a leállítottam az autót.
Levettem a motorburkolatot és beindítottam az autót.
A termosztát felőli oldalról jött a hang és füst is volt, na meg égett gumi szag.
Elvittem egy szerelőhöz és ezt mondta, hogy valószínűleg vízpumpa és a füst és gumi szag az lehetett, hogy megfeszült a pumpa és csúszott az égszív.
Azóta csak indításkor csörög egy kicsit majd elhagyja a hangot, de valami fémes halk zajt lehet hallani.
Mondta a szerelő, hogy utána néz a dolgoknak és megnézi mennyibe kerül az alkatrész és szól nekem.
Nem sokat használom az autót, így nem annyira sürgős, de gondoltam itt kérek segítséget, véleményt, tapasztalatot.
Köszönöm előre is a segítséget.

Szerintem szervó oldali feszítő görgő hiba. Beáll a csapágy. Ez is egy típus hiba, és van kiváltási lehetőség csapágyra.
Erről beszélek:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Itt mindent megtalálsz és Alf is segíthett, ha elakadnál:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

Fontos egy alátét beépítés ide:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.28 csütörtök, 07:27:20 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12097 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:40:52 »

csak hogy hány báros az AC.

Gyártó:   ERA
Cikkszám:   ERA770101B
Leírás:   Pompa paliwa (0,8 bar) FORD
Naplózva
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #12098 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 15:50:23 »

Szerintem szervó oldali feszítő görgő hiba. Beáll a csapágy. Ez is egy típus hiba, és van kiváltási lehetőség csapágyra.
Erről beszélek:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Itt mindent megtalálsz és Alf is segíthett, ha elakadnál:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

Fontos egy alátét beépítés ide:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
 integet2

Köszi a segítséget. worship
Akkor először ez lesz megnézve.  smile
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12099 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 20:39:04 »

Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .


Először is köszönöm a segítőkész embereknek akik segítettek megoldani a problémámat .
A  vízpumpa cserével oldódott meg a probléma , a szivattyú lapát elforgott a tengelyen.

Egy kérdésem még lenne , hogy vettem egy új bordás szíjat de az feszítő nélkül se lehet felrakni a két tárcsára , kérdésem hogy ez normális és rá kell erőltetni vagy kicsi ? a mérete amit adtak 4pk 0711
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.