Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:25:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717989 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 21:49:19 »

valószínűleg az lesz akkor

Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:03:24 »

Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?

feklújítás drága pénzért, vagy csere újra mégdrágábbért, esetleg csere olcsó bontottra.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:04:52 »

Mit lehet kezdeni vele, ha lóg?
ki lehet cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:22:32 »

Sziasztok!

Nincs valakinek egy focus tddi motorhoz (1.Cool katalizátora? (vagy iktatója)?
Mészi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:39:30 »

ki lehet cserélni

Kösz a válaszokat, ez jó hír :-)
Felújítókészletre van szükségem? Van aki már csinált(atott) ilyet? - ér még az autóm annyit? :-)
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 23:46:56 »

Kösz a válaszokat, ez jó hír :-)
Felújítókészletre van szükségem? Van aki már csinált(atott) ilyet? - ér még az autóm annyit? :-)
valamelyik bontóstól veszel egy jóállapotút és csere. max 50eft az egész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:05:11 »

Sziasztok !
Nemrégiben vettem az autót ( előtte benzinesem volt ) ... és az ha elmentem vele kb 1km ert városba pár utcahossz alatt már üzemi hőfokot mutatott. Na most a mondinak kb kell negyed óra, hogy felmenjen a hőfok üzemi hőfokra középállássba. Ez normális, ennyi idő kell neki, hogy melegedjen ? Vagy a termosztát a rossz ? Bár elmegyek párszáz métert és ha fűtést kapcsolok kb 1 perc után már langyosat fúj pár perc és nyomja befele a meleget... csak épp a motor hőfokjelzőjéhez kell egy 10perc negyed óra, hogy beálljon középre. Ez normális ? vagy nem ? Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:17:51 »

Sziasztok !
Nemrégiben vettem az autót ( előtte benzinesem volt ) ... és az ha elmentem vele kb 1km ert városba pár utcahossz alatt már üzemi hőfokot mutatott. Na most a mondinak kb kell negyed óra, hogy felmenjen a hőfok üzemi hőfokra középállássba. Ez normális, ennyi idő kell neki, hogy melegedjen ? Vagy a termosztát a rossz ? Bár elmegyek párszáz métert és ha fűtést kapcsolok kb 1 perc után már langyosat fúj pár perc és nyomja befele a meleget... csak épp a motor hőfokjelzőjéhez kell egy 10perc negyed óra, hogy beálljon középre. Ez normális ? vagy nem ? Cheesy


Az biztos, hogy a diesel lassabban melegszik, mint egy benzines.
Az a 10-15 perc...km-ben mennyi, milyen tempóban?   Miután beállt függőlegesbe a mutató nem szokott elmozdulni onnan?
Nekem (télen) városban kell 8-10km, hogy bemelegedjen.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:22:29 »



Az biztos, hogy a diesel lassabban melegszik, mint egy benzines.
Az a 10-15 perc...km-ben mennyi, milyen tempóban?   Miután beállt függőlegesbe a mutató nem szokott elmozdulni onnan?
Nekem (télen) városban kell 8-10km, hogy bemelegedjen.  

8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám:)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:28:01 »

8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám Smiley


Nekem a kieg.fűtésnek köszönhetően 10km után már függőlegesen áll a mutató. 
Ha nem hűl vissza akkor nincs baj. A fűtés miatt is lassabb kicsit a melegedés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:30:34 »



Nekem a kieg.fűtésnek köszönhetően 10km után már függőlegesen áll a mutató. 
Ha nem hűl vissza akkor nincs baj. A fűtés miatt is lassabb kicsit a melegedés.

Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:41:01 »

Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?


Ha a termosztát(ok)nak van baja akkor vissza szokott hűlni (ingázik a mutató vigyor3). 
Egy gyári kiegészítő fűtés beépítésével kicsit felgyorsítható a folyamat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:43:19 »



Ha a termosztát(ok)nak van baja akkor vissza szokott hűlni (ingázik a mutató vigyor3).  
Egy gyári kiegészítő fűtés beépítésével kicsit felgyorsítható a folyamat.

Ahha, csak attól tartottam, hogy pl nyitott állapotba elromlott és azért melegszik nehezen fel, mert az egész hűtőkört próbálja melegíteni. De akkor ezekszerint ez csak diesel
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2014.09.23 kedd, 22:39:52 »

Ahha, csak attól tartottam, hogy pl nyitott állapotba elromlott és azért melegszik nehezen fel, mert az egész hűtőkört próbálja melegíteni. De akkor ezekszerint ez csak diesel

Igen, a diesel ilyen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2014.09.23 kedd, 22:54:32 »

8-10km városba alacsony fordulaton max 1500 (de inkább 1200-300) még nem melegszik nem lövöm neki... Ha beállt akkor nem ingadozik nem mozdul sehova... és a meleget is kb azonnal nyomja ha a fűtést bekapcsolom. Csak furcsállom, és azért gondoltam a termosztátra, de ha ez normális akkor megnyugszok ám:)

1500-as fordulaton, főleg ha sík terepen csoda, ha 10 perc alatt bemelegszik neked :-)
Én göcseji dombságban emelkedő, lejtő, enyhe emelkedő folyamatosan - a lejtőtől rendes tempóban (110) és vagy 9 km kell a teljes bemelegedéshez (szerintem ha kimozdul a mutató, már nyomhatod neki - szakértők?). Meredekebb emelkedővel 1-2 km is elég.
Amikor vettem a kocsit mindkét termosztátot ki kellett cserélnem. Ha nem nyomtam neki, egyből visszahűlt.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2014.09.24 szerda, 00:48:11 »

1500-as fordulaton, főleg ha sík terepen csoda, ha 10 perc alatt bemelegszik neked :-)
Én göcseji dombságban emelkedő, lejtő, enyhe emelkedő folyamatosan - a lejtőtől rendes tempóban (110) és vagy 9 km kell a teljes bemelegedéshez (szerintem ha kimozdul a mutató, már nyomhatod neki - szakértők?). Meredekebb emelkedővel 1-2 km is elég.
Amikor vettem a kocsit mindkét termosztátot ki kellett cserélnem. Ha nem nyomtam neki, egyből visszahűlt.

Nekem meg akkor hűlt vissza, ha nyomtam neki...

Látom itt laksz a szomszédban. Vmelyik nap úgyis megyek arra jégkároztatni a Hencz Csabihoz.
Összefuthatnánk.  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:11:43 »

Köszi. Bár lassúnak találom, de ha negyed óra alatt bemelegszik, és nem hül vissza akkor a termosztáttal se lehet gond és minden oké ?

Ennek nagyon egyszerű az oka. A dieselnek lényegesen kisebb az ún. hővesztesége ill. kisebb hőfokon "dolgozik", mint a benzines. Meg kell szokni. Ahogy a többiek mondták, ha egy pl hosszabb autópályázás után motorféknél lejjebb megy a mutató, kezdhetsz aggódni és termosztátok után nézni. Sok sikert és balesetmentes kilométert az autóhoz.  wave
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 19:10:57 »

Köszi !
Újabb kérdés, a blokk tetején a porlasztók körül kis szivárgás vélek felvedezni, nem folyik nem ömlik.. csak kis nedvesség van. Nem is mindegyiknél hanem csak 3 nál. Nem tűnik se gázolajnak se motorolajnak, nincs jellegzetes szaga. Persze ettől még lehet valamelyik. Résolajcsöveknél szivároghat vagy mi lehet ? nincs ciripelő hangja, a motor szépen jár könnyel indul hidegen meleg... nincs semmi betegsége.. Vagy csak valami szivárgás lehet ? De honnan ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 19:20:41 »

Köszi !
Újabb kérdés, a blokk tetején a porlasztók körül kis szivárgás vélek felvedezni, nem folyik nem ömlik.. csak kis nedvesség van. Nem is mindegyiknél hanem csak 3 nál. Nem tűnik se gázolajnak se motorolajnak, nincs jellegzetes szaga. Persze ettől még lehet valamelyik. Résolajcsöveknél szivároghat vagy mi lehet ? nincs ciripelő hangja, a motor szépen jár könnyel indul hidegen meleg... nincs semmi betegsége.. Vagy csak valami szivárgás lehet ? De honnan ?
motorolaj a szelepfedélből.a tömítés cseréjével megszűnik,ha annyira zavar.1800Ft/db asszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 20:56:43 »

motorolaj a szelepfedélből.a tömítés cseréjével megszűnik,ha annyira zavar.1800Ft/db asszem.
  Az nagy baj ? Vagy ne foglalkozzak vele ? Nem annyira idegesit ha nem nagy dolog es nem okoz gondot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2014.09.26 péntek, 06:36:28 »

  Az nagy baj ? Vagy ne foglalkozzak vele ? Nem annyira idegesit ha nem nagy dolog es nem okoz gondot.
szerintem csak a szemedet báncsa... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2014.09.26 péntek, 09:03:02 »

Na még van kérdésem Cheesy 2.0 TDDi-m van..2005 fl-es kombi...motorkód d5ba sajna csak 90le...elvagyok vele...nem versenyezni vettem. De tudtommal ugyanebből a motorból vam115le-is... A vezérműlánc fedelén 115 ps matrica van...mennyibe fájna ebből is 115-le csinálni ? Mi kell hozzá ? Elég átírni a motorvezérlést, vagy alkatrészt is kell cserélni ? Valaki foglalkozik ezzel ?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2014.09.26 péntek, 09:27:31 »

Na még van kérdésem Cheesy 2.0 TDDi-m van..2005 fl-es kombi...motorkód d5ba sajna csak 90le...elvagyok vele...nem versenyezni vettem. De tudtommal ugyanebből a motorból vam115le-is... A vezérműlánc fedelén 115 ps matrica van...mennyibe fájna ebből is 115-le csinálni ? Mi kell hozzá ? Elég átírni a motorvezérlést, vagy alkatrészt is kell cserélni ? Valaki foglalkozik ezzel ?


A 115lovas az D6BA. Más az adagoló (is).....
Egy csiptuning megoldja a problémát....keresd Bunyeket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BÖRE01
Vendég
« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:33:56 »

Sziasztok. Az érdekelne, hogy lehet az adagolót újra tanítani, mert le volt szedve az adagoló és most adatátviteli hibát ír az adagoló és a vezérlő között. Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2014.09.26 péntek, 10:53:53 »

Sziasztok. Az érdekelne, hogy lehet az adagolót újra tanítani, mert le volt szedve az adagoló és most adatátviteli hibát ír az adagoló és a vezérlő között. Válaszokat előre is köszönöm!

milyen diaggal írja ezt a hibát? csatik mindenhol a helyükön?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BÖRE01
Vendég
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:11:18 »

milyen diaggal írja ezt a hibát? csatik mindenhol a helyükön?
Csatik a helyükön, vezetékek kimérve,ha jól tudom BOSCH diaggal nézték és "C25" hibakódot jelzett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:28:37 »

Csatik a helyükön, vezetékek kimérve,ha jól tudom BOSCH diaggal nézték és "C25" hibakódot jelzett.
nem hiszem,hogy lenne bármilyen procedúra ilyenkor amit szükséges lenne elvégezni.valami nincs a helyén,vagy feszmentesíteni kell az autót ,aztán a köetkező alkalommal törölni az összes hibát.Mintha lenne reset funkció az adagolóra is,de lehet,hogy csak a tdci befecsi rendszerénél van ilyen,már nem emlékszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BÖRE01
Vendég
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2014.09.26 péntek, 11:46:21 »

nem hiszem,hogy lenne bármilyen procedúra ilyenkor amit szükséges lenne elvégezni.valami nincs a helyén,vagy feszmentesíteni kell az autót ,aztán a köetkező alkalommal törölni az összes hibát.Mintha lenne reset funkció az adagolóra is,de lehet,hogy csak a tdci befecsi rendszerénél van ilyen,már nem emlékszem.

Köszi!  worship  rinya
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 17:41:40 »

Tanácstalan vagyok.Nem megy a kocsi 170km/h tol többet és nem is úgy húz mint ahogy kéne.Turbo rendszer nyomáspróbázva tehát nincs gond.turbo nyomás 1.2-1.3.Porlasztók lepróbálva:210BAR.Valakinek valami ötlet?Ac új, kb 30e km van benne.Nem szállít annyit amennyit kéne?Vagy cseréljek adagolót?
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12179 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 16:04:26 »

ac kilőve.nem az a gond.komolyan mondom felgyújtom ezt az autót.ez kb akkor volt jó amikor kijött a gyárból.lecseréltetem az adagolót dev an egy olyan érzésem hogy akkor sem lesz jó.szerintem veszek egy benzineset inkább mert a dieselböl már ki van a fa..om.Ne meg a pénztárcám is. falbav falbav falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 16:09:02 »

ac kilőve.nem az a gond.komolyan mondom felgyújtom ezt az autót.ez kb akkor volt jó amikor kijött a gyárból.lecseréltetem az adagolót dev an egy olyan érzésem hogy akkor sem lesz jó.szerintem veszek egy benzineset inkább mert a dieselböl már ki van a fa..om.Ne meg a pénztárcám is. falbav falbav falbav

én is ezt tenném a helyedben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 16:25:39 »

ac kilőve.nem az a gond.komolyan mondom felgyújtom ezt az autót.ez kb akkor volt jó amikor kijött a gyárból.lecseréltetem az adagolót dev an egy olyan érzésem hogy akkor sem lesz jó.szerintem veszek egy benzineset inkább mert a dieselböl már ki van a fa..om.Ne meg a pénztárcám is. falbav falbav falbav

Off:
Aztán akkor meg azon lesz a hiszti, hogy 15 litert eszik 200-nál...  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.29 hétfő, 16:27:48 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 18:02:18 »

Off:
Aztán akkor meg azon lesz a hiszti, hogy 15 litert eszik 200-nál...  Shocked


Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:24:11 »

Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.


Szerintem ha a benzines romlik el, azzal sem tudsz előzni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:28:53 »

Szerintem ha a benzines romlik el, azzal sem tudsz előzni.
sőt, azzal egyébként is meggondolandó  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:35:54 »

Lehet hogy 15l fogyasztana bár kétlem.Viszont ha előzni kell akkor azzal legalább lehet.A di vel is lehetett amikor jó volt, de most.....csörög csattog a porlasztó.A hangja nagy az ereje helyett.

azzal meg 150-180e km nél elkerülhetetlen a motorgenerál.... http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg936353#msg936353   Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:37:28 »

azzal meg 150-180e km nél elkerülhetetlen a motorgenerál.... http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg936353#msg936353   Undecided


süket duma...fejezd már abba  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 19:37:47 »

azzal meg 150-180e km nél elkerülhetetlen a motorgenerál.... http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg936353#msg936353   Undecided


Széttaposom üzemmódban még annyi se kell neki.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:47:22 »

Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:50:39 »

Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.


El kell vinni egy szerelőhöz (aki ért hozzá) és megcsinálja.  Nem kell rögtön adagolót cserélni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 20:58:14 »

Gyerekek, nagyon elferdültünk a témától.Nem az a lényeg melyik a jobb, csak legyen már jó végre.
erről van szó.mindenképp vidd el hozzáértőhöz.monitor mögül ez úgy sem fog megoldódni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:07:58 »

erről van szó.mindenképp vidd el hozzáértőhöz.monitor mögül ez úgy sem fog megoldódni.

Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 21:10:23 »

Hátha jó lesz.Alkatrész van bőven.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2014.09.30 kedd, 05:24:31 »


Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.

annál drágább javítás nincs mint próba képpen cserélni az alkatrészt hátha jó lesz. Ha a turbo a rossz azt diaggal meg tudtátok volna mérni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2014.09.30 kedd, 08:55:33 »

ac kilőve.nem az a gond.komolyan mondom felgyújtom ezt az autót.ez kb akkor volt jó amikor kijött a gyárból.lecseréltetem az adagolót dev an egy olyan érzésem hogy akkor sem lesz jó.szerintem veszek egy benzineset inkább mert a dieselböl már ki van a fa..om.Ne meg a pénztárcám is. falbav falbav falbav


Szia sorstárs! Smiley Üdv. a benzinesek között! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2014.09.30 kedd, 09:09:58 »

Szia sorstárs! Smiley Üdv. a benzinesek között! Smiley
ő még nem benzines,ne álmodozzá! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2014.09.30 kedd, 09:12:45 »

ac kilőve.nem az a gond.komolyan mondom felgyújtom ezt az autót.ez kb akkor volt jó amikor kijött a gyárból.lecseréltetem az adagolót dev an egy olyan érzésem hogy akkor sem lesz jó.szerintem veszek egy benzineset inkább mert a dieselböl már ki van a fa..om.Ne meg a pénztárcám is. falbav falbav falbav


Nem 30 éves technikát kell venni... Főleg nem használtan, ki tudja milyen előélettel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2014.09.30 kedd, 10:03:13 »

ő még nem benzines,ne álmodozzá! eplus2

 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2014.09.30 kedd, 12:10:36 »


Egy volt ford szervizes ismerősöm van.Diag nem mutat semmi hibát.Ő szerinte adagoló csere.Van is adagolóm másik.Csak a pénzt nem akarom hülyeségekre költeni mert ugyebár ő sem ingyen dolgozik.Amit még én meg tudok csinálni az a turbo csere.Most nyomás vezérelt van rajta fix geós, lecserélem egy vákuumosra változó geometriásra.

Tehát már mókólva volt nem gyári turbó. Akkor bármi is lehet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2014.09.30 kedd, 14:36:22 »

Tehát már mókólva volt nem gyári turbó. Akkor bármi is lehet.

Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.