Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:29:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719484 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12200 Dátum: 2014.09.30 kedd, 16:55:03 »

Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.
ha gyári lenne, akkor nem nyomásos labda lenne rajt. ettől függetlenül valószínű nem turbo bajod lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12201 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:04:47 »

Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.

vidd be ford szervízbe ne bohóckodjatok a vacak kts-el
én üzemanyag költségért szivesen rádugom neked a gyári diagot,de sztem olcsóbb miskolcon a ford szalon , hiddel megéri
üdv
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12202 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:17:49 »

Nekem meg akkor hűlt vissza, ha nyomtam neki...

Látom itt laksz a szomszédban. Vmelyik nap úgyis megyek arra jégkároztatni a Hencz Csabihoz.
Összefuthatnánk.  wave

Szomszédban? Haver, te az Adria közepén élsz :-D
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12203 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:21:00 »

turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni

Közben voltam autószerelőmnél, és már annyit sikerült megtalálnia, hogy a változó geometriás résszel van gond. Oda-vissza rázza a vákuum. Most under ivestigation :-)
A lógása önmagában nem okozna problémát.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12204 Dátum: 2014.09.30 kedd, 20:04:30 »

ha gyári lenne, akkor nem nyomásos labda lenne rajt. ettől függetlenül valószínű nem turbo bajod lesz

Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12205 Dátum: 2014.09.30 kedd, 20:14:50 »

vidd be ford szervízbe ne bohóckodjatok a vacak kts-el
én üzemanyag költségért szivesen rádugom neked a gyári diagot,de sztem olcsóbb miskolcon a ford szalon , hiddel megéri
üdv
Köszi megpróbálom a fordban is, de elvileg az ismerősömnek is gyári van, láttam is elég komolynak tűnik.De neked legyen igazad, végül is 8e megér.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12206 Dátum: 2014.09.30 kedd, 20:17:45 »

Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
ja, az hogy fix, az kimaradt, mert mindenhez odaírtad, hogy geo. olyan nincs hogy fix geos. vagy geos vagy fix
de így már értem mit mondasz. de nem turbo bajod lesz szerintem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12207 Dátum: 2014.09.30 kedd, 20:58:18 »

Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
az addig oké, csak nem teljesen csereszabatos a 2 rendszer. vagyis igen, csak 1-2 dolgot meg kell csinálni, hogy működjön is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12208 Dátum: 2014.10.01 szerda, 10:12:06 »

az addig oké, csak nem teljesen csereszabatos a 2 rendszer. vagyis igen, csak 1-2 dolgot meg kell csinálni, hogy működjön is
Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12209 Dátum: 2014.10.01 szerda, 10:13:44 »

Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
semmi köze a hideg meleghez. a turbo nem egr, tehát nem is úgy kell vezérelni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12210 Dátum: 2014.10.01 szerda, 11:22:03 »

semmi köze a hideg meleghez. a turbo nem egr, tehát nem is úgy kell vezérelni

Ugyan azt a vákuumot kapja midkettő, tehát jónak kell lenni.Meglátjuk.Nem vitatkozni akarok.Majd megosztom hogy működik e a dolog rendesen.Ha nem akkor lecserélem a labdát nyomásosra és átforgatom a másik irányba.de sok lehetőség van.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12211 Dátum: 2014.10.01 szerda, 11:36:06 »

Ugyan azt a vákuumot kapja midkettő, tehát jónak kell lenni.Meglátjuk.Nem vitatkozni akarok.Majd megosztom hogy működik e a dolog rendesen.Ha nem akkor lecserélem a labdát nyomásosra és átforgatom a másik irányba.de sok lehetőség van.


Szerintem rögtön a nyomásos labdával csináld meg.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sepike90
Vendég
« Új hozzászólás #12212 Dátum: 2014.10.01 szerda, 15:48:08 »

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-is tddi Mondeot.115 Le. A vegyes fogyasztása 7.1-7.2 l. Ez normális vagy esetleg sok? Nem hajtom, nem pörgetem, normál használat mellett ennyi.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12213 Dátum: 2014.10.01 szerda, 17:54:51 »

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-is tddi Mondeot.115 Le. A vegyes fogyasztása 7.1-7.2 l. Ez normális vagy esetleg sok? Nem hajtom, nem pörgetem, normál használat mellett ennyi.
sztem normális, nekem 6-9l között eszik
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12214 Dátum: 2014.10.01 szerda, 18:44:42 »

Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
lol002 elég vakon vagy nyes

az egr-é kb full fordítva működik, mint ahogy a turbo-é kéne. és hiába raksz be egy turbo szelepet, azt az ecuba kéne bekábelezni, amit úgysem fog tudni vezérelni az ecu.

a labda állandó vákumra kötését is gyorsan felejtsd el, még eszedbe nem jut
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12215 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 08:13:51 »

lol002 elég vakon vagy nyes

az egr-é kb full fordítva működik, mint ahogy a turbo-é kéne. és hiába raksz be egy turbo szelepet, azt az ecuba kéne bekábelezni, amit úgysem fog tudni vezérelni az ecu.

a labda állandó vákumra kötését is gyorsan felejtsd el, még eszedbe nem jut

kaphat állandó vákumot, de simán tölt 1.5-3bart amit 1-2 alkatrész zokon vesz majd...
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #12216 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:16:22 »

Sziasztok!

Mi az a generátor csiga???

Mit kell erről az alkatrészről tudni?!

Mert állítólag az alapjárat emiatt is lehet "fura".

Hogy amikor elindítom az autót a fordulat 1100 körül van, majd 10-15 mp után visszamegy 700 körülire, és kicsit fura hang van a motortérnél.

Lehet összefüggés a kettő közt?

A motor: 2.0 D!


Ja, és inkább az első indításnál hidegen van ez. utána tökéletes!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12217 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:20:13 »

Már megint minden topikban szórod ugyanazt.........
Nyugalom!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #12218 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:21:46 »

Már megint minden topikban szórod ugyanazt.........
Nyugalom!


Mert ott is mondták, hogy ide írjam...itt meg hogy ne írjam!

Erről ennyit...nem kapkodom, de ott ezt mondták, itt meg azt... falbav falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12219 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:24:46 »


Mert ott is mondták, hogy ide írjam...itt meg hogy ne írjam!

Erről ennyit...nem kapkodom, de ott ezt mondták, itt meg azt... falbav falbav


Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez..... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.02 csütörtök, 09:54:05 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #12220 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:28:58 »


Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez.....


 worship worship worship
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12221 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 13:21:50 »



Szerintem rögtön a nyomásos labdával csináld meg.

Igy lesz.Megmértem a vákuumot menet közben.Majdnem jó lenne a dolog csak egy idő után alacsony fordulaton nincs vákuum.Úgyhogy hülye ötlet volt.Marad a nyomásos labda csak kell a turbina házra matekolni egy csatlakozást a gumicsőnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12222 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 14:14:21 »


Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez..... Smiley
foleg hogy a jagokban tdci van nem tddi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12223 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 16:19:45 »

foleg hogy a jagokban tdci van nem tddi

Arról nem is beszélve...... wave
Mondjuk a generátorral kapcsolatban mindegy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12224 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 20:58:05 »

Új fejlemények, ha valakinek volt hasonló esetleg...

1) 2000-es fordulat körül tartom a fordulatot, akkor rángat a motor (emelkedőn érezhetően) - padlógáznál nem rángat
2) Fémes süvítő, vagy fémes súrlódó hang erőteljes gázadáskor
3) Nem lóg a turbo tengelye annyit, hogy ezt okozhatná
4) Változó geometriát szabályozó vákuumcső lehúzásakor mindez megszűnik, persze a gyorsulás is egy 1200-as benzinmotoréra esik vissza

Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12225 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 21:07:37 »

Új fejlemények, ha valakinek volt hasonló esetleg...

1) 2000-es fordulat körül tartom a fordulatot, akkor rángat a motor (emelkedőn érezhetően) - padlógáznál nem rángat
2) Fémes süvítő, vagy fémes súrlódó hang erőteljes gázadáskor
3) Nem lóg a turbo tengelye annyit, hogy ezt okozhatná
4) Változó geometriát szabályozó vákuumcső lehúzásakor mindez megszűnik, persze a gyorsulás is egy 1200-as benzinmotoréra esik vissza


egy németből behozott tddi diagnosztizálása közben találkoztunk ilyennel, hogy elkezdett visítani. turbocsere oldotta meg.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12226 Dátum: 2014.10.03 péntek, 19:06:00 »

Sziasztok!

Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12227 Dátum: 2014.10.03 péntek, 21:49:47 »

Sziasztok!

Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
Levegő a rendszerben?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12228 Dátum: 2014.10.03 péntek, 22:57:30 »

Levegő a rendszerben?
Azt mondták azt nézték rendben.
Hogyan tudom ellenörizni?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12229 Dátum: 2014.10.03 péntek, 23:33:45 »

egy németből behozott tddi diagnosztizálása közben találkoztunk ilyennel, hogy elkezdett visítani. turbocsere oldotta meg.

Köszi a választ. Igazából nem visít, és nem is a "kifújó" hang a fő gondom, hanem a rángatás. Gyorsulásban nincs gondom, csak mintha a változó geometriát folyamatosan bizgetné a vákuumcső, és emiatt egyenetlen a motor oxigén ellátása.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12230 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:18:19 »

Szomszédban? Haver, te az Adria közepén élsz :-D

haver! Akkor ezek szerint nem futunk össze...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12231 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:23:00 »

Köszi a választ. Igazából nem visít, és nem is a "kifújó" hang a fő gondom, hanem a rángatás. Gyorsulásban nincs gondom, csak mintha a változó geometriát folyamatosan bizgetné a vákuumcső, és emiatt egyenetlen a motor oxigén ellátása.
mindegy minek hívod a hangot, más megoldása úgysem lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12232 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:27:40 »

Sziasztok!

Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi

valószínű le van ragadva vmelyik csúcs.
Vegyél egy rendszertisztítót (protec v hasonló) és megoldja a gondod. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12233 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:28:39 »

mindegy minek hívod a hangot, más megoldása úgysem lesz

mikor szereltek? vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12234 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:34:36 »

mikor szereltek? vigyor3

Majd, ha végleg megadta magát, amilyen ütemben romlik, még 5 év :-)
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12235 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:36:23 »

Majd, ha végleg megadta magát, amilyen ütemben romlik, még 5 év :-)


Zsoltitól kérdeztem. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12236 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:38:43 »

mikor szereltek? vigyor3
vasárnap. (de mostmár remélem tényleg  falbav falbav ma még pontosírunk, majd kiderül vigyor3)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12237 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:43:55 »

vasárnap. (de mostmár remélem tényleg  falbav falbav ma még pontosírunk, majd kiderül vigyor3)

kíváncsi vagyok! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12238 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:46:36 »

kíváncsi vagyok! vigyor3
bizakodó legyél inkább beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12239 Dátum: 2014.10.04 szombat, 00:51:19 »

bizakodó legyél inkább beka3

jóvanna... nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12240 Dátum: 2014.10.04 szombat, 07:12:08 »

valószínű le van ragadva vmelyik csúcs.
Vegyél egy rendszertisztítót (protec v hasonló) és megoldja a gondod. vigyor3
Kiprobálom.
Köszönöm.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12241 Dátum: 2014.10.04 szombat, 18:39:03 »

Mennyi hűtővíz kell a kocsiba ? Szeretném lecserélni az egészet. Nemrég néztem -12 fokos a műszer az meg nem valami sok... meg a színes is eléggé gány.. és ki tudja mikor cserélte az előző tulaj. Mi ennek a menete? Hogyan tudnám leengedni, feltölteni ? és hány liter hűtővíz megy bele ? ( szájbarágósan...köszi)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12242 Dátum: 2014.10.04 szombat, 19:07:25 »

Mennyi hűtővíz kell a kocsiba ? Szeretném lecserélni az egészet. Nemrég néztem -12 fokos a műszer az meg nem valami sok... meg a színes is eléggé gány.. és ki tudja mikor cserélte az előző tulaj. Mi ennek a menete? Hogyan tudnám leengedni, feltölteni ? és hány liter hűtővíz megy bele ? ( szájbarágósan...köszi)


10,6L van a rendszerben. (vegyél 5L fagyállót és 5L desztillált vizet)

Leengedés:
kiegyenlítő kupak lecsavar, kocsi alá fekszel és a hűtőről lehúzod a legalsó vízcsövet és már folyik is a víz. Teljes mennyiség nem fog lejönni....

Feltöltés:
Hűtőre tedd vissza a csövet. Vízpumpán a légtelenítő csavart lazítsd fel és a kiegyenlítő tartályon keresztül addig öntsd a fagyállót amíg ott elkezd folyni.....légtelnítő csavar meghúz, kiegyenlítőben max fölé állítsd a szintet kb 1 ujnyival, kupak fel.  Motor beindít, melegít.....2-3000rpm között kitartani amíg (beindul a hűtőventilátor) nyit(nak) a termosztát(ok).....utána alapjáraton hagyd ketyegni pár percig, leállít. Várakozás (igyál pár sört), majd szint beállítása (várd meg amíg visszahül NE csavard le rögtön a kiegyenlítő kupakot)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12243 Dátum: 2014.10.04 szombat, 19:29:32 »



10,6L van a rendszerben. (vegyél 5L fagyállót és 5L desztillált vizet)

Leengedés:
kiegyenlítő kupak lecsavar, kocsi alá fekszel és a hűtőről lehúzod a legalsó vízcsövet és már folyik is a víz. Teljes mennyiség nem fog lejönni....

Feltöltés:
Hűtőre tedd vissza a csövet. Vízpumpán a légtelenítő csavart lazítsd fel és a kiegyenlítő tartályon keresztül addig öntsd a fagyállót amíg ott elkezd folyni.....légtelnítő csavar meghúz, kiegyenlítőben max fölé állítsd a szintet kb 1 ujnyival, kupak fel.  Motor beindít, melegít.....2-3000rpm között kitartani amíg (beindul a hűtőventilátor) nyit(nak) a termosztát(ok).....utána alapjáraton hagyd ketyegni pár percig, leállít. Várakozás (igyál pár sört), majd szint beállítása (várd meg amíg visszahül NE csavard le rögtön a kiegyenlítő kupakot)


Köszi

Még egy amatőr kérdés, melyik,hol a vízpumpa és hol a légtelenítő csavarja ? vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12244 Dátum: 2014.10.04 szombat, 19:40:54 »


Köszi

Még egy amatőr kérdés, melyik,hol a vízpumpa és hol a légtelenítő csavarja ? vigyor3


Képen láthatod a vízpumpát (és szervószivattyút), pirossal karikáztam a légtelenítő csavart.  Ha szemben állsz a motorral akkor jobb oldalon keresd a szívósor alatt (szíj hajtja a szervószivattyút).  

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12245 Dátum: 2014.10.04 szombat, 19:45:25 »



Képen láthatod a vízpumpát (és szervószivattyút), pirossal karikáztam a légtelenítő csavart.  Ha szemben állsz a motorral akkor jobb oldalon keresd a szívósor alatt (szíj hajtja a szervószivattyút).  



Köszöntem  worship
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12246 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 09:02:35 »

Üdv!

Erről mi a véleményetek, van értelme?
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/fixed-vane-turbo-mod-tddi-tdci-r90
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12247 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 13:40:37 »

Kiprobálom.
Köszönöm.
Sajna nem javult a tisztitás után.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
mooondeo
Vendég
« Új hozzászólás #12248 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 17:08:16 »

Had kérdezzem meg 90Le-s tddi motort chip-tuningoltatok(csináltattátok) már meg? Kiváncsi lennék valóban nyomatékosabb lett? Jobban gyorsul? nem a végsebesség érdekel hanem a városi üzemben a nyomatékosság növekedése.

Lackó
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12249 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 17:20:23 »

Sajna nem javult a tisztitás után.

ilyent használtál? 

és így? https://www.youtube.com/watch?v=eRH14oG6M3w&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 238 239 240 241 242 243 244 [245] 246 247 248 249 250 251 252 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.