Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:30:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717999 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:12:37 »

a feszítő rugós egysége már gyengélkedhet...

Az alu konzolra gondolsz? Most cseréltem ki benne a rugót.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:14:33 »

Az alu konzolra gondolsz? Most cseréltem ki benne a rugót.

akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:17:00 »

akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.

Most vettem azt is. 1640-es.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:24:15 »

Most vettem azt is. 1640-es.
és a gyári nem 1638-as?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:55:01 »

és a gyári nem 1638-as?


Van 3-4 féle méret is....nekem 1640 (Gates) van fent.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2014.11.04 kedd, 07:57:29 »

Sziasztok!
Ez mit takar?Mi a baj?Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1262 - Jégtelenítő terelozsalu áramköri meghibásodás
B1676 - Akkumulátorfeszültség határértékeken kívül
Mit kell javitani?
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2014.11.04 kedd, 08:09:57 »

Sziasztok!
Ez mit takar?Mi a baj?Ford Mondeo III
2.0L Duratorq-DI
2001
A EATC modul által tárolt hibakódok:
B1262 - Jégtelenítő terelozsalu áramköri meghibásodás
B1676 - Akkumulátorfeszültség határértékeken kívül
Mit kell javitani?
Köszi

Töröld ki a hibakódokat, nézd meg mi jön vissza.
Az akku-s nem fog. Valamikor túlzottan lecsökkent az akkumulátor feszültség.
A terelőzsalunál pedig vagy kábel, csatlakozás vagy a motor a hiba.
Ellenőrizd, hogy minden funkció működik-e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
konvikt70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2014.11.04 kedd, 16:50:32 »

Sziasztok!     

Az lenne a kérdésem  MK3  2.0 TDDI üzemanyag tankjánál gyárilag van az üzemanyag szivattyú előtt  szűrő ?  Ugyanis most  halt be az AC-pumpám , és furcsállom hogy nincs rajt!

Köszönöm!
Naplózva

MK3  2002  115le  Ghia Turnier kombi  (Bwy)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2014.11.04 kedd, 17:02:04 »

Sziasztok!     

Az lenne a kérdésem  MK3  2.0 TDDI üzemanyag tankjánál gyárilag van az üzemanyag szivattyú előtt  szűrő ?  Ugyanis most  halt be az AC-pumpám , és furcsállom hogy nincs rajt!

Köszönöm!

Pedig nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:03:06 »

Pedig nincs.


A tankban van egy durva szűrő (ami inkább rosta vigyor3)...vagy nincs?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:37:31 »



A tankban van egy durva szűrő (ami inkább rosta vigyor3)...vagy nincs?

Hát ilyen ülepítős dolog van benne. Szerintem nincs benne zsák-szűrő. Az a tankban lévő szivattyús autóknál van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:40:28 »

Hát ilyen ülepítős dolog van benne. Szerintem nincs benne zsák-szűrő. Az a tankban lévő szivattyús autóknál van.
mk3 benzines ac-n tuti van zsákszűrő, a dieselen egy fémhálós cucc rémlik talán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:49:16 »

Van az AC-ben szűrő.
 Itthoni gépen találtam képet

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
konvikt70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:54:01 »

Köszönöm a gyors válaszokat!  javascript:void(0); A tankban nincs hálós szűrő,szerintem sima űlepitös módon működik! A tank pucolása közben nem láttam semmit !
Naplózva

MK3  2002  115le  Ghia Turnier kombi  (Bwy)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:54:15 »

AC-n kívüli szűrőről volt/van szó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:56:03 »

AC-n kívüli szűrőről volt/van szó.


Miért, amit linkeltem képet azon belül van?  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2014.11.04 kedd, 20:03:22 »



Miért, amit linkeltem képet azon belül van?  eplus2

Hát most nem......  Cheesy
De ez így nem életszerű állapot.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2014.11.05 szerda, 09:12:10 »

akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.

Akkor nem értem, hogy mitől érhet bele. Köszi az infót meglátjuk a szerelő mit fog mondani.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2014.11.05 szerda, 17:55:03 »

Hiho!
Tud valaki jó infót arról hogy a mondinál mikor kell vezérlést cserélni illetve hogy milyen szettet érdemes venni és hol?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:12:13 »

Hiho!
Tud valaki jó infót arról hogy a mondinál mikor kell vezérlést cserélni illetve hogy milyen szettet érdemes venni és hol?


Akkor kell, ha csörög.....vagy 5-600ezer km után.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:53:24 »

Sziasztok! Észrevettem, hogy az autómon a hűtőventilátor folyamatosan megy. A termosztát valószínű működik, mert felmegy a mutató a középső állásba és utána meg visszahűl. A fűtés működik de csak ha lassan megyek vagy városban lámpától lámpáig megyek. Valakinek ötlete, hogy mivel kezdjem?
Köszönöm előre is.
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:00:45 »

Sziasztok! Észrevettem, hogy az autómon a hűtőventilátor folyamatosan megy. A termosztát valószínű működik, mert felmegy a mutató a középső állásba és utána meg visszahűl. A fűtés működik de csak ha lassan megyek vagy városban lámpától lámpáig megyek. Valakinek ötlete, hogy mivel kezdjem?
Köszönöm előre is.



Klíma be van kapcsolva?

A termosztátod meg nem működik.  Folyamatosan nyitva van, ezért hűl vissza és nem az igazi a fűtés sem. Cseréld ki mindkét termosztátot és jól lesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:37:38 »




Klíma be van kapcsolva?

A termosztátod meg nem működik.  Folyamatosan nyitva van, ezért hűl vissza és nem az igazi a fűtés sem. Cseréld ki mindkét termosztátot és jól lesz.


Köszönöm szépen! Holnap meg is nézem! Akkor ezek szerint két termosztát van benne?
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:38:55 »

Sziasztok!

Új tagként először is üdvözlök mindenkit Smiley
2 hete vettem egy 2001-es 2.0 TDDI turnier-t, eddig nagyon tetszik, de van pár dolog, amin még kellene finomítani.
Futómű és fék megcsinálva, téli gumit már csak fel kell rakni, ami még biztos hátra van, az a hátsó dob és a cső csere, illetve a távolsági fényszóró nem működik, én az indexkapcsolóra gyanakszok, viszont újan elég drága, bontottan meg nem találtam eddig olyat, amin van info gomb is. Valakinek van ötlete ehhez?
Ezen kívül olvastam több helyen, hogy az EGR-t lefalazzák, meg szeretném ezt mindenképpen csinálni, csak se szerszámom, se tudásom nincs meg hozzá, illetve azt is javasolták nekem, hogy akkor már az egész szívósort le kell szedni az EGR-el együtt, és ki kell tisztítani. Valaki tud ezzel kapcsolatban segíteni, valami jó szakit ajánlani Bp-en vagy a környékén, aki meg tudná csinálni nekem? Ezen kívül még a turbo állapotára lennék kíváncsi, gondolom azt is le kell szedni hozzá.

Az előző hozzászólásokat olvasgatva lehet nekem is állandóan megy a hűtőventilátorom, mert amikor leállítom a kocsit, mindig hallom leállni, de rá fogok nézni.
A vízhőfok szerintem normális időben eléri az üzemi hőfokot, viszont ha rákapcsolom a fűtést, akkor visszaesik kicsit a hőfok, de hosszú távon ez se jelentkezik, akkor van rendesen fűtés is. Majd csekkolom még.

Előre is köszi a választ!  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2014.11.08 szombat, 00:52:28 »

Köszönöm szépen! Holnap meg is nézem! Akkor ezek szerint két termosztát van benne?


Igen.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2014.11.08 szombat, 11:01:37 »

Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e, még zöldfülű vagyok  Smiley Nekem a következő lenne a problémám. Sokszor tapasztalom, hogy bármely fokozatban is próbálok motorféket használni, az autó színte magától megy, mintha tempomatot használnék v. egyenletes gázt adnék. A fordulat olyankor kb 1200-1250 van folyamatosan. Ez fordul elő ritkább esetben. Általában 900 körül szokott állni. Lehetetlen lefullasztani. Alapjárati fordulattal semmi gondom. Ja és mindezt üzemi hőfokon is csinálja. Ez mellett a kinyomó csapágynak és a lendkeréknek is van már hangja. Nem tudom, hogy esetleg ennek lenne-e köze hozzá. Tapasztalt már valaki hasonlót? Kérlek segítsetek! Egyébként egy 115 lovas TDDI-ről van szó. Köszönöm: Jani
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2014.11.08 szombat, 11:20:57 »

Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e, még zöldfülű vagyok  Smiley Nekem a következő lenne a problémám. Sokszor tapasztalom, hogy bármely fokozatban is próbálok motorféket használni, az autó színte magától megy, mintha tempomatot használnék v. egyenletes gázt adnék. A fordulat olyankor kb 1200-1250 van folyamatosan. Ez fordul elő ritkább esetben. Általában 900 körül szokott állni. Lehetetlen lefullasztani. Alapjárati fordulattal semmi gondom. Ja és mindezt üzemi hőfokon is csinálja. Ez mellett a kinyomó csapágynak és a lendkeréknek is van már hangja. Nem tudom, hogy esetleg ennek lenne-e köze hozzá. Tapasztalt már valaki hasonlót? Kérlek segítsetek! Egyébként egy 115 lovas TDDI-ről van szó. Köszönöm: Jani


Normális....nem engedi magát lefullasztani.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:30:29 »

Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Smiley Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:37:30 »

Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Smiley Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!


Van kérdésed is vagy csak megosztottad ezt velünk?
A villáskulcs zsákutca.

36-od krovafej, hajtószár a megoldás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:38:16 »

Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Smiley Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!

36-os krovával nem próbáltad? Azzal illene....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:39:03 »


Van kérdésed is vagy csak megosztottad ezt velünk?
A villáskulcs zsákutca.

36-od krovafej, hajtószár a megoldás.

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:39:50 »

Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Smiley Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!


Mennyi km van a mostani szűrőben?  
36 krova kellene ahogy a többiek is mondják.....ha azzal sem jön akkor:
- hagyod a szűrőt benne és feltöltöd friss olajjal....következő cserét előrehozod, addigra szerzel egy új/bontott szűrőházat és nem lesz anyazás, ha törik/reped a mostani.
- "feszegeted" tovább a szűrőházat és el fog repedni/törni....ott fogsz állni hétvégén kocsi nélkül.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2014.11.08 szombat, 14:54:06 »

Köszönöm szépen! Akkor úgy néz ki benne fog maradni a régi szűrő, mert meg sem mozdul, a fém részén szépen el van oxidálódva, úgyhogy egy ideje biztos nem lett kicserélve a szűrő.


Mennyi km van a mostani szűrőben?  
36 krova kellene ahogy a többiek is mondják.....ha azzal sem jön akkor:
- hagyod a szűrőt benne és feltöltöd friss olajjal....következő cserét előrehozod, addigra szerzel egy új/bontott szűrőházat és nem lesz anyazás, ha törik/reped a mostani.
- "feszegeted" tovább a szűrőházat és el fog repedni/törni....ott fogsz állni hétvégén kocsi nélkül.

Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2014.11.08 szombat, 15:32:15 »

Köszönöm szépen! Akkor úgy néz ki benne fog maradni a régi szűrő, mert meg sem mozdul, a fém részén szépen el van oxidálódva, úgyhogy egy ideje biztos nem lett kicserélve a szűrő.

A szűrő cserénél semmi szerepe a fém résznek, nem mérvadó hogyan néz ki és nem is lehet belőle következtetni a szűrő csere óta eltelt időszakra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:35:11 »

Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Smiley Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!
Tisztelt Fórumtárs!
Ez az olajszűrőfedél leszerelő szerszám kell neked. Evvel a szerszámmal 60-115 mm átmérőig bármilyen szűrőt  letudsz szerelni akármilyen barbár módon  rá lett szorítva. A szerszám le és felszereléshez egyaránt használható, mert irányváltós. Én ezt a szerszámot használom évek ota még nem volt olyan szűrőfedél amit ne tudtam volna leszedni vele. Csak ajánlani tudom és nem egy nagy összeg. Beszerzési helytől függően 2500-4500 Ft

]h[imgttp://kepfeltoltes.hu/thumb/141108/Olajfilter_leszedo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.08 szombat, 16:40:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:45:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez az olajszűrőfedél leszerelő szerszám kell neked. Evvel a szerszámmal 60-115 mm átmérőig bármilyen szűrőt  letudsz szerelni akármilyen barbár módon  rá lett szorítva. A szerszám le és felszereléshez egyaránt használható, mert irányváltós. Én ezt a szerszámot használom évek ota még nem volt olyan szűrőfedél amit ne tudtam volna leszedni vele. Csak ajánlani tudom és nem egy nagy összeg. Beszerzési helytől függően 2500-4500 Ft

]h[imgttp://kepfeltoltes.hu/thumb/141108/Olajfilter_leszedo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:53:31 »

Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy csak roncsolással tudtad leszedni a szűrőfedelet. Az ajánlott szerszámmal ez nem fordulhat elő. Csak a fedelet önmagában nehezebb beszerezni, mint egy komplett szűrőházat. A keres kínál topikban nézz szét, és kérdezz rá a bontással foglalkozó fórumtársaknál privátban. Sok sikert a beszerzéshez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:28:21 »



Normális....nem engedi magát lefullasztani.
Naplózva
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:38:33 »



Normális....nem engedi magát lefullasztani.

900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:41:48 »

900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?

Az sem normális, hogy 1200-nél 4. fokozatban van.
Töltésed rendben?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:56:28 »

Az sem normális, hogy 1200-nél 4. fokozatban van.
Töltésed rendben?

igazából bármelyik fokozatban, ha felengedem a gázpedált vagy lemegy 900-ra és úgy haladok, ami még elfogadható (nyomaték miatt), hiszen üresben is ennyit forog normálisan. Vagy gondol egyet és magától beáll 1200 környékére és robogok. Töltés elvileg rendben.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2014.11.08 szombat, 22:11:56 »

igazából bármelyik fokozatban, ha felengedem a gázpedált vagy lemegy 900-ra és úgy haladok, ami még elfogadható (nyomaték miatt), hiszen üresben is ennyit forog normálisan. Vagy gondol egyet és magától beáll 1200 környékére és robogok. Töltés elvileg rendben.
Szerintem nem egy lendkerékbarát 1000 fordulat környékén közlekedni.  Üresben azért terhelés nélkül más erőviszonyok alakulnak mint amikor rábízod a 1,5t az alapjáratra. Töltésprobléma szokta emelni a fordulatot vagy valami terhelés keletkezik a villamos rendszerben, pl. egy zárlatos kiegészítőfűtés!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 03:09:08 »

900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?


4. ben nem szoktam erőltetni a 900 fordulatot.....a kocsi sem szereti, ezért ad gázt (emeli a fordulatot).   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 12:53:01 »

Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!

 szomoru1 mk2, Banje fórumtársak egész jó áron szoktak alkatrészeket adni. Dini02 nem tudom még foglalkozik-e bontással. Őket keresd ha még nem találtál. TDCI-ről is jó, ugyanaz az olajszűrő fedél.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 14:01:38 »

szomoru1 mk2, Banje fórumtársak egész jó áron szoktak alkatrészeket adni. Dini02 nem tudom még foglalkozik-e bontással. Őket keresd ha még nem találtál. TDCI-ről is jó, ugyanaz az olajszűrő fedél.

Köszi szépen mindenkinek! Nagyon rendes márkatársak vagytok! Smiley
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
konvikt70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 16:52:31 »



4. ben nem szoktam erőltetni a 900 fordulatot.....a kocsi sem szereti, ezért ad gázt (emeli a fordulatot).  

Sziasztok!  Nekem is produkál az autó hasonló hibát !   Nálam csak akkor jelentkezik ha a külső hőmérséklet +5 fok vagy ennél kevesebb.
 4-es fokozatban 50km/h nél elengedem a gázpedált, vissza esik 40km/h-ra és önálló lesz az autó míg el nem éri az 50km/h-t. És ezt ismétli!
5-ős fokozatban szintén csak 60-50km/h.  És addig csinálja mig a motorhőfok el nem éri az első vonalat!
Lehetséges hogy tényleg a kiegészitő fűtés produkálja a hibát!  Nekem az egyik iz.gyertya elvan szálva!   Meg jó lenne tudni,hány foknál(külső hömérséklet) kapcsol be autómatán!  Ráadásul még a termosztát is elvan szálva, nehezen melegszik!
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.09 vasárnap, 17:02:32 írta konvikt70 » Naplózva

MK3  2002  115le  Ghia Turnier kombi  (Bwy)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:11:22 »

Sziasztok!  Nekem is produkál az autó hasonló hibát !   Nálam csak akkor jelentkezik ha a külső hőmérséklet +5 fok vagy ennél kevesebb.
 4-es fokozatban 50km/h nél elengedem a gázpedált, vissza esik 40km/h-ra és önálló lesz az autó míg el nem éri az 50km/h-t. És ezt ismétli!
5-ős fokozatban szintén csak 60-50km/h.  És addig csinálja mig a motorhőfok el nem éri az első vonalat!
Lehetséges hogy tényleg a kiegészitő fűtés produkálja a hibát!  Nekem az egyik iz.gyertya elvan szálva!   Meg jó lenne tudni,hány foknál(külső hömérséklet) kapcsol be autómatán!  Ráadásul még a termosztát is elvan szálva, nehezen melegszik!

Úgy tűnik jól látod! 5-foknál kapcsol be!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:24:25 »

Sziasztok!

A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?
Naplózva
konvikt70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:21:47 »

Sziasztok!

A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?

A gyertyáról leveszed a vezetéket, és egy ellenállás mérő segítségével kiméred hogy nincs e szakadás!  Ha ez sem segit, a bal oldali torony mögött található kettő rellé, azokat kell megvizsgálni!
Naplózva

MK3  2002  115le  Ghia Turnier kombi  (Bwy)
konvikt70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:40:39 »

Úgy tűnik jól látod! 5-foknál kapcsol be!


Lehetséges akkor hogy a kiegészitő fütés fellelős ezért a hibáért?
Naplózva

MK3  2002  115le  Ghia Turnier kombi  (Bwy)
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.