Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 19:40:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718348 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12400 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:49:49 »


A gyertyáról leveszed a vezetéket, és egy ellenállás mérő segítségével kiméred hogy nincs e szakadás!  Ha ez sem segit, a bal oldali torony mögött található kettő rellé, azokat kell megvizsgálni!

Köszi, rápróbálok.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12401 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 20:20:54 »


Lehetséges akkor hogy a kiegészitő fütés fellelős ezért a hibáért?
Hát elég sok jel mutat arrafelé!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12402 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 07:29:29 »

Sziasztok!

A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés gyertyáin lévő középső elektródák alapos tisztítása után egy ohm mérővel megmérve, 0.9-0.95 ohm  kell lennie. A nagyságrendileg eltérő eredmények hibára utalnak. Zárlat esetén nagyon komoly problémákat tud okozni. Első sorban az alapjárati motorfordulat ingadozás a jellemző. Komoly zárlat esetén a generátor is veszélyben van. Ha gyárilag szerelt kiegfűtésed van, akkor érdemes még a menetirány szerinti bal oldalon a torony mellett a tűzfalon lévő 2 db vezérlő relét is ellenőrizni. A relé kontakt hibálya szintén okozhat alapjárati fordulatszám ingadozást. A kiegfűtés automatikus +5°C nál történő bekapcsolását a PCM modul végzi. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.10 hétfő, 07:31:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12403 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:18:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés gyertyáin lévő középső elektródák alapos tisztítása után egy ohm mérővel megmérve, 0.9-0.95 ohm  kell lennie. A nagyságrendileg eltérő eredmények hibára utalnak. Zárlat esetén nagyon komoly problémákat tud okozni. Első sorban az alapjárati motorfordulat ingadozás a jellemző. Komoly zárlat esetén a generátor is veszélyben van. Ha gyárilag szerelt kiegfűtésed van, akkor érdemes még a menetirány szerinti bal oldalon a torony mellett a tűzfalon lévő 2 db vezérlő relét is ellenőrizni. A relé kontakt hibálya szintén okozhat alapjárati fordulatszám ingadozást. A kiegfűtés automatikus +5°C nál történő bekapcsolását a PCM modul végzi. wave
Tisztelettel László! worship  



Kedves László!

Köszönöm a részletes  leírást. Nagy valószínűséggel nálam itt lesz a gond. Indításnál van alapjárat ingadozás.

Üdv,

Joci
Naplózva
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12404 Dátum: 2014.11.11 kedd, 21:20:55 »

Szerintem nem egy lendkerékbarát 1000 fordulat környékén közlekedni.  Üresben azért terhelés nélkül más erőviszonyok alakulnak mint amikor rábízod a 1,5t az alapjáratra. Töltésprobléma szokta emelni a fordulatot vagy valami terhelés keletkezik a villamos rendszerben, pl. egy zárlatos kiegészítőfűtés!

Sziasztok! Mióta a fórumon elkezdtem írni, azóta nem emelkedik a fordulat :-) Viszont az üzemanyag szint jelzőm, hol ezt, hol azt mutatja. Ez már régebb óta ilyen, de nem nagyon foglalkoztam vele idáig. Ennek mi lehet az oka? A töltésem 14,6. Ez normális? Lehet ennek hatása a mutatóra? Kiegészítő fűtés minden mondeo-ban van? Nem tudom, hogy az enyémben van-e. Megmondom őszintén, nagyon nem értek hozzá. Köszi előre is a válaszokat! Jani
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12405 Dátum: 2014.11.11 kedd, 21:51:08 »

Sziasztok! Mióta a fórumon elkezdtem írni, azóta nem emelkedik a fordulat :-) Viszont az üzemanyag szint jelzőm, hol ezt, hol azt mutatja. Ez már régebb óta ilyen, de nem nagyon foglalkoztam vele idáig. Ennek mi lehet az oka? A töltésem 14,6. Ez normális? Lehet ennek hatása a mutatóra? Kiegészítő fűtés minden mondeo-ban van? Nem tudom, hogy az enyémben van-e. Megmondom őszintén, nagyon nem értek hozzá. Köszi előre is a válaszokat! Jani
Az lehet attól is, hogy most nem változik a fordulat mert nem esik 5 fok alá a hőmérséklet. Az üzemanyag jelző lehet sok ok, hogy miért mutogat összevissza. Pl kontakthiba a műszer egységben, üzemanyag szint jeladó hiba a tankban, vezeték, stb...
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12406 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 17:53:34 »



Akkor kell, ha csörög.....vagy 5-600ezer km után.
Szia Zoli! Nekem 300ezret mondtak anno,de az 500e az jobban tetszik. Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12407 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:03:52 »

Szia Zoli! Nekem 300ezret mondtak anno,de az 500e az jobban tetszik. Cheesy
Nálam 300 e ment,de semmi hang  worship ,tehát még én is várok vele.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12408 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:13:29 »

Nálam 300 e ment,de semmi hang  worship ,tehát még én is várok vele.
Én 260-nál járok ,de szerintem nálunk nem fog sosem tönkremenni,évi 7e km-el. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12409 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:23:40 »

Én 260-nál járok ,de szerintem nálunk nem fog sosem tönkremenni,évi 7e km-el. vigyor3
Úgy legyen  poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12410 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 21:44:06 »

Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12411 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 21:46:37 »

Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.  wave

Kezdjél el gyűjteni egy AC-ra....
Az sem baj, ha nem várod meg amíg megáll.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12412 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 21:51:37 »

Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.  wave


Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.   
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #12413 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 22:26:17 »



Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.   
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....

Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint működik ezért zúg-viszont figyelgetem hátha változik vmi.
Akkor a haverom AC pumpájának miért nincs hangja mivel semmi zúgást sem hallani és ha kézzel tapintom sem érzek semmit, lehet nem is megy és csak az adagoló szívja a gázolajat, viszont teljesen rendben működik a motor.
A tizen ezer forintos 1.5 baros nem bosch hanem utángyártott AC pumpáról van vkinek véleménye, nyugodtan be lehet tenni a gyári helyére?
Köszönöm.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12414 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 22:51:08 »

Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint működik ezért zúg-viszont figyelgetem hátha változik vmi.
Akkor a haverom AC pumpájának miért nincs hangja mivel semmi zúgást sem hallani és ha kézzel tapintom sem érzek semmit, lehet nem is megy és csak az adagoló szívja a gázolajat, viszont teljesen rendben működik a motor.
A tizen ezer forintos 1.5 baros nem bosch hanem utángyártott AC pumpáról van vkinek véleménye, nyugodtan be lehet tenni a gyári helyére?
Köszönöm.
Igen létezhet, hogy nem megy. Ha szerncséje van olyan állapotban állt meg neki, hogy átereszti magán az olajat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12415 Dátum: 2014.11.14 péntek, 17:46:30 »



Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.   
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....
Én úgy hallottam ez csak egy segédpumpa ami csak a beindításnál működik kis idő múlva viszont egy kapcsoló lekapcsolja,lehet hülyeség volt?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12416 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:02:44 »

Én úgy hallottam ez csak egy segédpumpa ami csak a beindításnál működik kis idő múlva viszont egy kapcsoló lekapcsolja,lehet hülyeség volt?



Részben igaz....
Tényleg egy "segédpumpa" (előszállító szivattyúnak is hívják)......viszont folyamatosan megy, nem kapcsol ki. 
Az adagoló nélküle is képes lenne felszívni a GO-t, de biztos nem véletlenül rakták oda.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12417 Dátum: 2014.11.14 péntek, 22:19:07 »



Részben igaz....
Tényleg egy "segédpumpa" (előszállító szivattyúnak is hívják)......viszont folyamatosan megy, nem kapcsol ki. 
Az adagoló nélküle is képes lenne felszívni a GO-t, de biztos nem véletlenül rakták oda.
Hát az biztos . Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12418 Dátum: 2014.11.15 szombat, 13:16:39 »

Hát az biztos . Cheesy

Sziasztok!

Nekem pont 1 éve kellett cserélni. Ha nem megy az AC, az autó sem fog menni hidd el. Egyébként nekem is zúgó hangja van. Névtelen AC, 28 E Ft volt űjonnan. Még azóta is megy.

Én egyébként az adagolótól félek. Azok mikor szoktak behalni? Úgy hallottam A TDDI-nél típushiba az adagoló. Enyémben 210 ezer km van.

köszi,
Jani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12419 Dátum: 2014.11.15 szombat, 14:23:46 »

Sziasztok!

Nekem pont 1 éve kellett cserélni. Ha nem megy az AC, az autó sem fog menni hidd el. Egyébként nekem is zúgó hangja van. Névtelen AC, 28 E Ft volt űjonnan. Még azóta is megy.

Én egyébként az adagolótól félek. Azok mikor szoktak behalni? Úgy hallottam A TDDI-nél típushiba az adagoló. Enyémben 210 ezer km van.

köszi,
Jani

Ezt hogyan érted? Hiba, hogy van benne?
Kell bele, használódik. Előbb-utóbb elromlik, tönkremegy, elkopik.  Ez nem hiba, főleg nem típus hiba!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12420 Dátum: 2014.11.15 szombat, 14:57:25 »

Ezt hogyan érted? Hiba, hogy van benne?
Kell bele, használódik. Előbb-utóbb elromlik, tönkremegy, elkopik.  Ez nem hiba, főleg nem típus hiba!  Cool
Cheesy a típushiba az a TDDI ben az adagoló!!!!!!! taps taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12421 Dátum: 2014.11.15 szombat, 20:50:53 »

Nekem 210000km volt benne (kb mert én vagyok a 3. tulajdodnosa) óra szerint amikor az elektronika meg adta magát az adagolón.De a szomszédomnak már 300000km felé kandikál de még nem volt vele baja.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12422 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 14:47:10 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12423 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 17:12:12 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!

Láncra azt szokták mondani, hogy olyan 500ezer km-ig nem szokott baja lenni.

500ezer ft? Ha nem titok mi minden baja volt, hogy ennyi pénz ment rá? Ha most majdnem az autó árát ráköltötted és elvileg rendben van, akkor én nem adnám el.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12424 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 19:05:51 »

Láncra azt szokták mondani, hogy olyan 500ezer km-ig nem szokott baja lenni.

500ezer ft? Ha nem titok mi minden baja volt, hogy ennyi pénz ment rá? Ha most majdnem az autó árát ráköltötted és elvileg rendben van, akkor én nem adnám el.
Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
 Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12425 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 19:37:48 »

Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
 Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.
te jó ég... vannak itt bajok, csak nem biztos hogy a kocsival....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12426 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:08:44 »

te jó ég... vannak itt bajok, csak nem biztos hogy a kocsival....
Huh?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12427 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:34:42 »

Huh?
egy párszor palira vettek, de semmi gond eljen

-kuplungozás 230eft? az anyag kb 150eft, a munkadjía meg 30-40eft
-a tárcsákat nem szabályozgatni kellett volna, hanem visszavinni garanciába és a cseredarabot normálisan felrakni.
-90eft első futóműbe párszilentre, meg stabpálcára? szép, van árrés eljen az anyagköltsége nem igen volt több 40-50eft-nál és szerintem még akkor is sokat mondtam...
-milyen szerelő az, aki nem húzza vissza a bölcsőcsavart?
-2 lengéscsillapító ha tényleg rossz volt, akkor ok a csere, de az vezetés közben már nagyon *** vele a kocsi... a féltengely csukló meg kanyarodáskor hallható ha rossz, de ezek általában nem egyszerre mennek tönkre, itt érzek egy kis lehúzás szagot
-tárcsás történet megint...
-szervoszivattyú szokott a gond lenni, 90eft-ban remélem gyári új szivattyú volt, de az is csak talán 70eft környéke, cseréje meg max 2óra ha még sose csinált ilyet... ebay-ről új utángyártott 38eft körül. bontott 25eft körül...
-fék szintén, egyszer kéne rendesen felrakni.

te voltál a hülye, hogy megbíztál ebben a szerelőben, és odatalicskáztál neki ennyi pénzt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 20:37:00 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12428 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:50:28 »

egy párszor palira vettek, de semmi gond eljen

-kuplungozás 230eft? az anyag kb 150eft, a munkadjía meg 30-40eft
-a tárcsákat nem szabályozgatni kellett volna, hanem visszavinni garanciába és a cseredarabot normálisan felrakni.
-90eft első futóműbe párszilentre, meg stabpálcára? szép, van árrés eljen az anyagköltsége nem igen volt több 40-50eft-nál és szerintem még akkor is sokat mondtam...
-milyen szerelő az, aki nem húzza vissza a bölcsőcsavart?
-2 lengéscsillapító ha tényleg rossz volt, akkor ok a csere, de az vezetés közben már nagyon *** vele a kocsi... a féltengely csukló meg kanyarodáskor hallható ha rossz, de ezek általában nem egyszerre mennek tönkre, itt érzek egy kis lehúzás szagot
-tárcsás történet megint...
-szervoszivattyú szokott a gond lenni, 90eft-ban remélem gyári új szivattyú volt, de az is csak talán 70eft környéke, cseréje meg max 2óra ha még sose csinált ilyet... ebay-ről új utángyártott 38eft körül. bontott 25eft körül...
-fék szintén, egyszer kéne rendesen felrakni.

te voltál a hülye, hogy megbíztál ebben a szerelőben, és odatalicskáztál neki ennyi pénzt.

Kupplungnál benne volt az első két féktárcsa fékbetét és olaj a szűrőkkel. Ezt gondoltam nem írom hozzá a gyengébbek kedvéért.
A szivattyú felújított, mert mást nem kapni. Az ára 65 plusz  a rá csatlakozó csövet valaki bántotta, így az is cserés volt. Ez plusz 10 plusz munkadíj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12429 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:58:23 »

Kupplungnál benne volt az első két féktárcsa fékbetét és olaj a szűrőkkel. Ezt gondoltam nem írom hozzá a gyengébbek kedvéért.
A szivattyú felújított, mert mást nem kapni. Az ára 65 plusz  a rá csatlakozó csövet valaki bántotta, így az is cserés volt. Ez plusz 10 plusz munkadíj.
valóban, onnan a féktárcsákat kihagytam, olajcserével egész tűrhető ár.

szervóból meg lehet kapni, én is hirdetek felújítottat töredékért, csak szét kéne nézni kicsit... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12430 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 22:50:19 »

Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
 Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.

Egyrészt egyet értek HZsolttal, másrészt ha másik szemszögből nézed, akkor amit cseréltél, annak nagy része kopóalkatrész (az, hogy valóban indokolt volt-e a cseréjük, más kérdés...):
Toronycsapágy, fékek, kuplung, kutyacsont, szilentek, lengéscsillapító.
Félig-meddig kopóalkatrésznek tekinthető: szervoszivattyú, féltengelycsukló.
Aminek nem illene valóban eltörni az a rugó. Viszont ez "Mondeo betegség", ha visszaolvasol elég sok rugótörésről számoltak már be.

Ezeket az alkatrészeket jó eséllyel bármely más autónál is legalább egyszer ki kell cserélned, ha hosszú távon megtartod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #12431 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 00:29:54 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!
Aztán veszel egy másik autót és kezded elölről a rendberakást! Vagy új autó garival!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12432 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 06:32:45 »

Aztán veszel egy másik autót és kezded elölről a rendberakást! Vagy új autó garival!
Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő  elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.

Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12433 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 09:49:04 »

Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő  elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.

Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
mert igy tul keveset eszik, vagy mi a baj vele, hogy dízel? Ez nem egy szethullos fajta motor...

Ezt a 2 szerelőt cserelnem le rogton, ugyanis kettőjük közül az egyik nem húzta vissza a bölcső csavarjat vagy a kuplungozas vagy az első futómű szerviza utan. Aki Ennyit elfelejt, az mi mindent tud meg elfelejteni....? Ugyan az vagy a masik megbehuzott par tizezressel, amiert a szerelőt kene szidni, nem pedig az autot. Ezek fényébeneg vicc magasztalni ezt a kettot, hogy ezek szedik rendbe a tobbi után.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 09:51:06 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12434 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:49:55 »

Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő  elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.

Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!

A fentebb felsorolt hibákból/cserélt alkatrészekből mi írható a diesel motor számlájára?
(Természetesen szíved joga, hogy nem akarsz több dieselt, nem is akarlak meggyőzni sem ez mellett sem ennek ellenkezőjéről, csak érdekelne a logika, hogy miből jutottál erre a következtetésre.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12435 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 18:28:13 »

Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő  elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.

Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!

Vidd el Ervinhez (Súr)...ő nem fog lehúzni és rendbe rakja a gépet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12436 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:19:13 »

A fentebb felsorolt hibákból/cserélt alkatrészekből mi írható a diesel motor számlájára?
(Természetesen szíved joga, hogy nem akarsz több dieselt, nem is akarlak meggyőzni sem ez mellett sem ennek ellenkezőjéről, csak érdekelne a logika, hogy miből jutottál erre a következtetésre.)
Még egyszer megnézetem szerelővel, mielőtt a végleges elhatározást meghozom, de ha cserélem ne veszek még egyszer dízelt.
Maga az embléma maradhat az elején, mert a kényelem az tetszik az autóban. Elég sok autót vezettem életemben, hát talán meg sem tudnám hirtelen hányat, de kényelmi szinten ez nekem teljesen kielégíti a vágyaimat. Előző héten volt szerencsém kipróbálni egy Tiguan-t, meg egy Crossvan-t is hosszabb útra. Mindegyik kapott 3-400 km-t pár nap alatt. Egyik sem volt kényelmileg ezen a szinten. Kicsi, kemény, rövid, ülhetetlen ülések voltak mindegyikben.
Nah, de vissza a témához.Vegyünk egy benzines autót:
- MPI befecskendezés. Bárhol tankolhatsz, max. az alacsony nyomású üzemanyagszivattyú megdöglik. De ez épp van egy dízelbe is.
- turbó nincs
- nincs lendkerék probléma
- nincs DPF eltömődés,
- nincs nagynyomású üzemanyagrendszer
Persze manapság minden autógyártó előszedte a downsizing taktikát, arról most itt nem szól a fáma. Azoknál tényleg jobb egy dízel, nem is vitatom, mert gyakorlatilag ugyanúgy működnek.
Ha az utolsó 4-et kicseréled szakszerűen: üzemanyagrendszer (400 ezer), DPF (nincs tapasztalatom legyen csak 100), lendkerék (300), turbó (150) Szumma 950. Ebből közel 2400 liter benzint veszek. De legyen csak 1800 liter, mert valami mondjuk olcsóbb biztos. Ebből a pénzből 22000 km-t ingyen megyek egy benzines autóval. Tehát használt esetében 150 ezres futású 5-6 éves autónál célszerűbb egy benzinest választani. A piacon ilyenek vannak.
Egy új autó esetén (amit nem tudnék megfizetni, mert a nagyság miatt egy ilyen autó 7-8 millióra jönne ki) természetesen inkább a dízelt venném. De sajnos nem ez a helyzet.
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12437 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:21:06 »

Vidd el Ervinhez (Súr)...ő nem fog lehúzni és rendbe rakja a gépet.
Szia!
Ő kicsoda, telefonszám esetleg?
Decemberben talán el tudom hozzá vinni, addig az autót nem tudom nélkülözni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #12438 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:26:04 »

Szia!
Ő kicsoda, telefonszám esetleg?
Decemberben talán el tudom hozzá vinni, addig az autót nem tudom nélkülözni.
Fórumtárs http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151  ,Győrben javították az autót?ha igen hol.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12439 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:45:17 »

Fórumtárs http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151  ,Győrben javították az autót?ha igen hol.
Pápán, de most már legutoljára Győrben vol szervizelve. A győri tényleg nahgyon ügyes volt, sajnos nem hozzá vittem legelőször, mert akkor most nem itt tartanék. Ő javasolta, hogy szerinte célszerűbb lenne egy benzinesre cserélni, mert jöhetnek még cifra dolgok.
Köszi a tippet, jelentkezni fogok nála mihelyst lesz szabad időm!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #12440 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 20:52:05 »

Pápán, de most már legutoljára Győrben vol szervizelve. A győri tényleg nahgyon ügyes volt, sajnos nem hozzá vittem legelőször, mert akkor most nem itt tartanék. Ő javasolta, hogy szerinte célszerűbb lenne egy benzinesre cserélni, mert jöhetnek még cifra dolgok.
Köszi a tippet, jelentkezni fogok nála mihelyst lesz szabad időm!
Győrben hol?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #12441 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 21:05:15 »

Győrben hol?
Nyúli Janibá cserélt rajta szervót, meg olajat legutoljára. Őt egyik ismerős ajánlotta, korrekt is volt, de láttam rajta hogy nem szíve a típus. A műhelye nagyon tuti
Naplózva
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #12442 Dátum: 2014.11.18 kedd, 15:24:04 »

Üdv mindenkinek!

Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...

Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).

OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban  Wink
Előre is köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12443 Dátum: 2014.11.18 kedd, 16:12:54 »

Üdv mindenkinek!

Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...

Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).

OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban  Wink
Előre is köszi.
pedig nem mondtak hülyeséget, lehet akár elégetlen gázolaj is. de igazából mindegyik nyom 10-15 másodpercig fehér füstöt hidegen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #12444 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:51:11 »

pedig nem mondtak hülyeséget, lehet akár elégetlen gázolaj is. de igazából mindegyik nyom 10-15 másodpercig fehér füstöt hidegen

Tehát akkor bele kell nyugodni, hogy "works as designed"?  fejvakaras
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #12445 Dátum: 2014.11.18 kedd, 20:47:57 »

Nyúli Janibá cserélt rajta szervót, meg olajat legutoljára. Őt egyik ismerős ajánlotta, korrekt is volt, de láttam rajta hogy nem szíve a típus. A műhelye nagyon tuti
Győrben tudok megbízható szerelőt ,fék ,futómű ,műszaki, olajcsere stb .
 
"de láttam rajta hogy nem szíve a típus" érdekes vigyor3,
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12446 Dátum: 2014.11.19 szerda, 10:10:53 »

Győrben tudok megbízható szerelőt ,fék ,futómű ,műszaki, olajcsere stb .
 
"de láttam rajta hogy nem szíve a típus" érdekes vigyor3,
Persze, mert mindenki csak folcvágenket javítana. Nekem is átment bagolyba a szerelő. Mondtam, Ford és elkezdett huhogni.  vigyor3
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12447 Dátum: 2014.11.19 szerda, 12:41:01 »

Üdv mindenkinek!

Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...

Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).

OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban  Wink
Előre is köszi.



Mikor füstöl nem ingadozik az alapjáratod?
Naplózva
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #12448 Dátum: 2014.11.19 szerda, 15:31:11 »

Mikor füstöl nem ingadozik az alapjáratod?

Nope. Beindul pöccre, stabil alapjárat, kb. 10 mp füst, aztán semmi. AC nemrég volt cserélve(Bosch-ra), mert az megkaffant.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12449 Dátum: 2014.11.19 szerda, 16:50:59 »

Nope. Beindul pöccre, stabil alapjárat, kb. 10 mp füst, aztán semmi. AC nemrég volt cserélve(Bosch-ra), mert az megkaffant.

Nekem ugyan ez csak ingadozik és nagyon büdösen füstöl. Aztán pár mp és tökéletes.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 255 256 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.