Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 01:27:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719478 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12500 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 21:19:03 »

Hibásan működnek?
2 üzemállapot van.
1. Jó
2. Nem

A vízhőfok mutató ingadozása termosztát hibára utal.

Akkor tegyük fel, hogy nem jó. Akkor?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12501 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 21:24:20 »

Akkor tegyük fel, hogy nem jó. Akkor?

Ha nem jó, akkor nem működik. Tehát olyan, mintha ott sem lenne.
De ha ott van, akkor sem ingadozik tőle a hőfokmutató. Az a termosztát(ok) produkciója, ahogy korábban írtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12502 Dátum: 2014.12.05 péntek, 09:05:54 »

Ha nem jó, akkor nem működik. Tehát olyan, mintha ott sem lenne.
De ha ott van, akkor sem ingadozik tőle a hőfokmutató. Az a termosztát(ok) produkciója, ahogy korábban írtam.

Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12503 Dátum: 2014.12.05 péntek, 10:12:52 »

Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.
milyen gyártmányú termosztát ment bele? elő szokott fordulni az utángyártottaknál, hogy alapból *** Undecided

a hőfokmutató olyan 80-110fokos tartományban középen áll, szóval ha az mozog, akkor ott jócskán ingadozik a vízhőfokod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12504 Dátum: 2014.12.05 péntek, 11:50:11 »

Sajnos azon már túl vagyunk, de nem hozott javulást.

Szereljetek be JÓ termosztátokat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12505 Dátum: 2014.12.05 péntek, 13:52:29 »

Szereljetek be JÓ termosztátokat.
nem mellesleg a 4 izzítógyertyának köze nincs a vízkörhöz Cheesy még a vízfűtés is lekapcsol egy adott hőfok felett, szóval a nélkül is középen kéne lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12506 Dátum: 2014.12.05 péntek, 18:40:44 »

nem mellesleg a 4 izzítógyertyának köze nincs a vízkörhöz Cheesy még a vízfűtés is lekapcsol egy adott hőfok felett, szóval a nélkül is középen kéne lennie

Kieg. fűtés gyertyáiról volt szó, ami 3.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12507 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 09:58:46 »

milyen gyártmányú termosztát ment bele? elő szokott fordulni az utángyártottaknál, hogy alapból *** Undecided

a hőfokmutató olyan 80-110fokos tartományban középen áll, szóval ha az mozog, akkor ott jócskán ingadozik a vízhőfokod

Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl.  álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12508 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:21:35 »

Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl.  álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.

Ennek pedig nagyon termosztát....akkor inkább úgy mondom, hogy akkor is kering a hűtőben a hűtőfolyadék, amikor még nem kellene. Fordulaton ugye nagyobb  a keringési sebesség, jobban visszahűl.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12509 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:28:40 »

Csak gyárit tettem bele. Mind a kettő csere után a hiba ugyan úgy megmaradt. Mentem vele egy hetet aztán vettem újat, mind a kettőből. Csere után ismét ez a hiba. Főleg 10 fok alatt csinálja. Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl.  álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy.
és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12510 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:31:48 »

és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.

Ha elforog, tehát csökken-het a vízpumpa forgási sebessége, akkor lassul a hűtőfolyadék keringetése. Tehát jobban melegszik. Nem? De!  eplus2
Itt az a probléma, hogy túlhűt, nem pedig az, hogy túl melegszik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12511 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:37:42 »

Ha elforog, tehát csökken-het a vízpumpa forgási sebessége, akkor lassul a hűtőfolyadék keringetése. Tehát jobban melegszik. Nem? De!  eplus2
Itt az a probléma, hogy túlhűt, nem pedig az, hogy túl melegszik.
akkor azért mégegyszer olvasd és értelmezd:

"Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl.  álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12512 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:51:28 »

akkor azért mégegyszer olvasd és értelmezd:

"Ha felmegy a mutató és ott is marad akkor pl.  álló helyzetben olyan 2 ezres fordulatnál tartom a a motort és elindul lefelé. Amint elengedem a gáz ismét vissza megy"

Leírtam korábban. Ha jobban kering, visszahűl (2000 f/perc) ha pedig alapjárat -kevésbé kering-, akkor újra melegszik.  Ezt írtam korábban is, ami viszont termosztát hibára utal.
Hogyan kellene értelmezni? Neked kellene inkább az elmondást és azt, amit én írtam.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.08 hétfő, 12:53:22 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12513 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 13:22:00 »

Leírtam korábban. Ha jobban kering, visszahűl (2000 f/perc) ha pedig alapjárat -kevésbé kering-, akkor újra melegszik.  Ezt írtam korábban is, ami viszont termosztát hibára utal.
Hogyan kellene értelmezni? Neked kellene inkább az elmondást és azt, amit én írtam.  vigyor3
úgy,hogy ha a ricni elfordult a kormányszervó tengelyén,akkor alapjáraton marha kevés vizet tud szállítani a szivattyú,ergo melegebb a motor.Fordulaton,meg "valamennyit mégis csak szállít",mert időnként mégis összeakadnak a ricnik,és olyankor beküldi a hűtőbe a meleg vizet,ami miatt meg már amúgy is nyitva van  a termosztát,mert addigra a hőfok rendben van.A hűtőből érkező hidegvíz meg lehűti a motort egyből.Így még az is lehet,hogy a termosztátokkal semmi probléma nincsen..... Roll Eyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12514 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 13:44:11 »

és a vízpumpát leellenőriztétek már?ha elfordult a ricni a szervószivattyúban,vagy a játókerékben a fém inzert,akkor is csinálhat ilyet...sőt.

Azt még nem. Akkor most az jön.

Ez a hiba már tavaly télen is megvolt. 10 fok alatt ugyan ez. Kicseréltem mind két termót (gyárira) semmi nem változott. Ha a vízpumpa *** akkor létezik, hogy kibírt még egy évet? Nyáron semmi gond nincsen vele és a ventilátorom se megy ész nélkül.

Ma reggeli eset:

Mentem kb 30 km-et a 0-on, fel is ment a mutató, bár elég lassan. Lekanyarodok, körforgalom, útkereszteződésnél megállok, kikanyarodok és egy kb 1 km-es lejtőn gurultam le úgy 80-90-el. A mutató a lejtő végére már az első vonalig esett vissza. Újra körforgalom, kikanyarodok egyenes út  kb 100-al és fel is ment.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12515 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 15:22:32 »

úgy,hogy ha a ricni elfordult a kormányszervó tengelyén,akkor alapjáraton marha kevés vizet tud szállítani a szivattyú,ergo melegebb a motor.Fordulaton,meg "valamennyit mégis csak szállít",mert időnként mégis összeakadnak a ricnik,és olyankor beküldi a hűtőbe a meleg vizet,ami miatt meg már amúgy is nyitva van  a termosztát,mert addigra a hőfok rendben van.A hűtőből érkező hidegvíz meg lehűti a motort egyből.Így még az is lehet,hogy a termosztátokkal semmi probléma nincsen..... Roll Eyes Wink

Ne mond már, hogy annyira lehűl a hűtőben a hűtőfolyadék, hogy az a hőfokmutatón is meglátszik!  nyes
8-10 °C -ot hűlhet le, ha kint nincs -20 °C, ez meg nem látszik a mutatón, mert az 70-110 -ig középen áll. Ha fel tud menni oda. És alapjáraton igen, mert nincs menetszél, ami lehűtené a hűtőt és benne a hűtőfolyadékot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12516 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 16:35:06 »

Ne mond már, hogy annyira lehűl a hűtőben a hűtőfolyadék, hogy az a hőfokmutatón is meglátszik!  nyes
8-10 °C -ot hűlhet le, ha kint nincs -20 °C, ez meg nem látszik a mutatón, mert az 70-110 -ig középen áll. Ha fel tud menni oda. És alapjáraton igen, mert nincs menetszél, ami lehűtené a hűtőt és benne a hűtőfolyadékot.
neked nem volt még tdci-d..... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy de bizony hogy tud.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12517 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:10:07 »

neked nem volt még tdci-d..... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy de bizony hogy tud.

Mi köze van annak, hogy nem volt tdci-m (ami csak erény) ahhoz, hogy úgy van ahogy írtam?
tudnád mennyiféle autóm nem volt és mégis ismerem őket.
Kizárt, hogy 50 °C-ot hűtene ha átfolyik a hűtőn!  uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12518 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 22:14:25 »

termosztát....olajköri....nagyon, nagy technika....és ahogy nézem kb 200ft-os tömitéssel lehetne is orvosolni, csak keresni kellene hozzá.





Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12519 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:49:13 »

Mi köze van annak, hogy nem volt tdci-m (ami csak erény) ahhoz, hogy úgy van ahogy írtam?
tudnád mennyiféle autóm nem volt és mégis ismerem őket.
Kizárt, hogy 50 °C-ot hűtene ha átfolyik a hűtőn!  uglystupid2
csak annyi,hogy igenis képes,és akkor már te is megtapasztalhattad volna. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12520 Dátum: 2014.12.09 kedd, 08:50:11 »

termosztát....olajköri....nagyon, nagy technika....és ahogy nézem kb 200ft-os tömitéssel lehetne is orvosolni, csak keresni kellene hozzá.


ige,én is ezt tapasztaltam,meg azt is,hogy nincs ilyen Ó gyűrű konfekció méretben.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12521 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:07:55 »

csak annyi,hogy igenis képes,és akkor már te is megtapasztalhattad volna. Wink

Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12522 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:29:24 »

Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.  wave

És ezt te nem tudtad? képes átalakítani a gázolajat idegbetegséggé Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12523 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:41:53 »

Na persze. A puma dízel motor megváltoztatja a fizikát.  wave
míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12524 Dátum: 2014.12.09 kedd, 09:45:54 »

míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról. Wink

Tipcsi, már megint most az egyszer nincs igazad.  laugh

Gyakorlat, vagy elmélet, Alfnak van igaza...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12525 Dátum: 2014.12.09 kedd, 10:01:11 »

míg te elméletről beszélsz,én a gyakorlatról. Wink

A folyadék hővesztése elméletileg is és gyakorlatilag is úgy működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12526 Dátum: 2014.12.09 kedd, 10:02:34 »

Tipcsi, már megint most az egyszer nincs igazad.  laugh

Gyakorlat, vagy elmélet, Alfnak van igaza...

Szóval szerinted is akkor hűl jobban a hűtőfolyadék ha nem kering gyorsabban?  wilting

Mi vagy te döntőbíró vagy a műsorvezető?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12527 Dátum: 2014.12.09 kedd, 10:03:08 »

És ezt te nem tudtad? képes átalakítani a gázolajat idegbetegséggé Cheesy


 taps   Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12528 Dátum: 2014.12.09 kedd, 10:03:35 »

Szóval szerinted is akkor hűl jobban a hűtőfolyadék ha nem kering gyorsabban?  wilting

Nem eeről volt szó. De igen. Mert ha lassaban kering, akkor kisebb a surlódási hő, azaz kevésbé is melegszik...  falbav falbav vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12529 Dátum: 2014.12.09 kedd, 10:04:48 »

Nem eeről volt szó. De igen. Mert ha lassaban kering, akkor kisebb a surlódási hő, azaz kevésbé is melegszik...  falbav falbav vigyor3

Húúúú B+...... mi volt nálatok, agymosás?

De erről volt szó, olvass vissza. Most összefoglaltam 1 mondatban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12530 Dátum: 2014.12.09 kedd, 16:37:20 »

Hasonló probléma. Nem bír felmelegedni a motor csak ha terhelés alatt van. (hegy menet/autó pálya) Falusi utakon 40 km alatt sem áll függőbe a mutató. Hegyről le pedig lehűl. Vizes thermo csere meg volt nem lett jobb, most az olajköri projekt lesz kilátásban csak hát nem olcsó Sad .
Kérdés: ha kiveszem az olajköri thermót akkor ugye a hűtő víz elfolyik?
Hol lehet olcsón turbó légbeömlőhöz tömítéseket szerezni? Mindenképpen ki kell cserélni őket? Vagy leszereléskor kiderül?
Egyébként kb 6 fok alatt szarakodik.... nyáron fasza.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12531 Dátum: 2014.12.09 kedd, 16:45:59 »

Hasonló probléma. Nem bír felmelegedni a motor csak ha terhelés alatt van. (hegy menet/autó pálya) Falusi utakon 40 km alatt sem áll függőbe a mutató. Hegyről le pedig lehűl. Vizes thermo csere meg volt nem lett jobb, most az olajköri projekt lesz kilátásban csak hát nem olcsó Sad .
Kérdés: ha kiveszem az olajköri thermót akkor ugye a hűtő víz elfolyik?
Hol lehet olcsón turbó légbeömlőhöz tömítéseket szerezni? Mindenképpen ki kell cserélni őket? Vagy leszereléskor kiderül?
Egyébként kb 6 fok alatt szarakodik.... nyáron fasza.


Nem folyik el, ha előtte leengeded.  vigyor3
Nem nevezném drágának az "olajköri" termosztátot. Az üzemanyag költség a legnagyobb (és néha az üa rendszer, turbó).
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12532 Dátum: 2014.12.09 kedd, 17:03:17 »


Nem folyik el, ha előtte leengeded.  vigyor3
Nem nevezném drágának az "olajköri" termosztátot. Az üzemanyag költség a legnagyobb (és néha az üa rendszer, turbó).

na jó nem olyan drága 9E + 6E tömités + 8E szerelési díj =23E nem baráti
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12533 Dátum: 2014.12.09 kedd, 18:44:43 »

na jó nem olyan drága 9E + 6E tömités + 8E szerelési díj =23E nem baráti

Milyen tömítés 6e? Nem kell semmilyen.
Szerelés?
Nem cseréled te ki? Mivel kérdezted, hogy ki(el)folyik-e a hűtőfolyadék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12534 Dátum: 2014.12.09 kedd, 18:46:39 »

Milyen tömítés 6e? Nem kell semmilyen.
Szerelés?
Nem cseréled te ki? Mivel kérdezted, hogy ki(el)folyik-e a hűtőfolyadék.


Gondolom a szívósor tömítés.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12535 Dátum: 2014.12.09 kedd, 18:56:07 »



Gondolom a szívósor tömítés.

Nem kell (feltétlen) cserélni. Simán jó, általában 1-2 mm kilóg még a műanyagból. Simán jó még.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12536 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:05:26 »

Igen a szívósori tömítésre gondoltam. Szerszámok hiányában nem állnék neki, elég érdekes helyen van az az olajköri termo.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12537 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:12:58 »

Igen a szívósori tömítésre gondoltam. Szerszámok hiányában nem állnék neki, elég érdekes helyen van az az olajköri termo.

Még mindig jobb, mint a benzines (sor4) termosztát helye.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12538 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:19:46 »

Apropó mia hivatalos neve az olajköri teromnak? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12539 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:24:47 »

Apropó mia hivatalos neve az olajköri teromnak? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.

mert abból csak gyári van.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12540 Dátum: 2014.12.09 kedd, 20:53:32 »

Apropó mia hivatalos neve az olajköri teromnak? Egyedül a Cromax oldalán találtam. Unixon nincs és a Bárdi sem hozza.
olajköri termo..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12541 Dátum: 2014.12.09 kedd, 21:00:52 »

ige,én is ezt tapasztaltam,meg azt is,hogy nincs ilyen Ó gyűrű konfekció méretben.... Undecided
A Super Seal-nél próbàltad? Szintén III. ker.
Elméletileg célban is tudnak gyártani egy-egy darabot. Pl mi régi Festo m.hengerhez gyàrtattunk dugattyúra tömítést.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12542 Dátum: 2014.12.09 kedd, 21:32:00 »

A Super Seal-nél próbàltad? Szintén III. ker.
Elméletileg célban is tudnak gyártani egy-egy darabot. Pl mi régi Festo m.hengerhez gyàrtattunk dugattyúra tömítést.
ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12543 Dátum: 2014.12.09 kedd, 21:42:38 »

ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...
Nekünk 10 db tömítés kellett, legyártották. Ha jól tudom ott helyben, gumi tömbből, forgácsolással, hűtve inkább fagyasztva. Nem emlékszem az árakra, de nem volt vészes, talán 1000-1500 Ft/db, kb 50-es munkahengerhez kellett vmi ajakos-peremes "simmering" jellegű tömítés. Persze a forgácsoló eljárásnak vannak korlátai.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12544 Dátum: 2014.12.10 szerda, 06:57:04 »

olajköri termo..... eplus2
De akkor a Bárdi meg a Unix nem árul ilyet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12545 Dátum: 2014.12.10 szerda, 07:08:14 »

De akkor a Bárdi meg a Unix nem árul ilyet?
Cs12 már megírta neked.Abból csak gyári van.Nincs utángyártott.A bárdi meg a junix csak u.gy.-t árul. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12546 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:13:54 »

ismerem őket,nekik sincs.csak nagy mennyiséget gyártanak...

lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12547 Dátum: 2014.12.10 szerda, 12:22:42 »

lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...

szomoru1 ezaz. majd lesz rá 2e ft egy u.gy tömítés,amit nem ártana tudni,hogy hosszú távon is beválik-e,vagy vesz az ember 6-7e ft-ért egy gyári termót..... Roll Eyes

De az is lehet,hogy sikerül sokal jobbra,tarósabbra megcsinálni... Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12548 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:03:09 »

lessz tömités aszem, gyártanak nekem egyedibe csak lekell méreteznünk...viszont nem lessz annyira olcsó...

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy maximálisan támogatom azon felfogást ami javítható, azt először próbáljuk meg megjavítani. Az olajtermo esetében viszont ez nem lesz olyan egyszerű feladat. Ugyanis a tömítő gyűrű nem egy egyszerű "O" gyűrű, hanem egy speciálisan kiképzett kúpos felületű gyűrű ami ráadásul ráfekszik egy peremre. Ha a méretezés csak tizedekben tér el elképzelhető, hogy nem lesz megfelelő a tömítettség, ami ebben az esetben egy nagyon fontos tényező. Nem beszélve a glikol állóságról és a hőtűrő képességről. Talán megoldás lehet egy teljesen új alapján, utána gyártatni a tömítő felületet. Én is  régebben szétszedtem egy halott olajtermót, de a leírtak miatt leálltam a kísérletezéssel. Mindezek ellenére sok sikert kívánok a megvalósításhoz és ha be válik vevő vagyok egy pár gyűrűre mert halott olajköri termom az viszont van. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12549 Dátum: 2014.12.10 szerda, 14:05:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy maximálisan támogatom azon felfogást ami javítható, azt először próbáljuk meg megjavítani. Az olajtermo esetében viszont ez nem lesz olyan egyszerű feladat. Ugyanis a tömítő gyűrű nem egy egyszerű "O" gyűrű, hanem egy speciálisan kiképzett kúpos felületű gyűrű ami ráadásul ráfekszik egy peremre. Ha a méretezés csak tizedekben tér el elképzelhető, hogy nem lesz megfelelő a tömítettség, ami ebben az esetben egy nagyon fontos tényező. Nem beszélve a glikol állóságról és a hőtűrő képességről. Talán megoldás lehet egy teljesen új alapján, utána gyártatni a tömítő felületet. Én is  régebben szétszedtem egy halott olajtermót, de a leírtak miatt leálltam a kísérletezéssel. Mindezek ellenére sok sikert kívánok a megvalósításhoz és ha be válik vevő vagyok egy pár gyűrűre mert halott olajköri termom az viszont van. wave
Tisztelettel László! worship 
nekem is van vagy 2.csak autóm nincs már hozzá.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.