Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:09:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718905 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2014.12.10 szerda, 17:30:00 »

Cs12 már megírta neked.Abból csak gyári van.Nincs utángyártott.A bárdi meg a junix csak u.gy.-t árul. Wink
oké lejött... smile
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:56:32 »

kb 1000ft-ot mondtak 1db-ra....és olyan anyagból csinálják ami röhögve birja a fagyállót, totál méret azonosan egy az egybe.....
ennyi....én most megállok, mert magamnak most vettem nemrég gyárit.....szal egy ideig nekem nem kell.(remélem).


Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2014.12.10 szerda, 21:58:41 »

kb 1000ft-ot mondtak 1db-ra....és olyan anyagból csinálják ami röhögve birja a fagyállót, totál méret azonosan egy az egybe.....
ennyi....én most megállok, mert magamnak most vettem nemrég gyárit.....szal egy ideig nekem nem kell.(remélem).




Ezeknek a mozgó/mechanikus része sosem megy tönkre?
A normál termosztátnál elég sokszor tönkremegy az is és úgy nagyon ez sem különbözik az elvtől.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:08:09 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne szívósorral kapcsolatban. Kb fél éve kezdtem el olvasni a tddi topikot elölről, oldalról oldalra. Akkor belefutottam, hogy talán a 2001-es di ket osztott szívósorral gyártották, hajlamos kettéválni, és nem javítható vagy csak kókányolható(?). Nem emlékszem pontosan. Megoldás volt későbbi évjáratból, vagy talán még ci-ből is.
Namost hogy megvettem Lalahun gépét szembesülök vele, hogy ezen is osztott, de nem olvasnám végig mind a kétszázakárhány oldalt viszont a kereső meg csak egyet talál Mkiii TDDI témakörben a szívósor szóra. Nem is értem.
Szóval segítsetek hogy is van ez? Érdemes cserélni? Mire? Vagy hagyjam a rákba taknyoljam körbe vmi pasztával, ha kifúj?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:15:21 »

Ezeknek a mozgó/mechanikus része sosem megy tönkre?
A normál termosztátnál elég sokszor tönkremegy az is és úgy nagyon ez sem különbözik az elvtől.

Elv ugyanaz.
Igazából a tágulási elem nem tud tönkre menni szerintem, a rugó gyengül el vagy nem tömit rendesen, vagy vizköves,koszos,rittyós,stb....ezáltal elmegy a hiszterézise és túlhűti a motort...ezért van az hogy veszel 10 gyárit és a Gyenge sz@r rugóktól 8-nál az életben nem fog középen állni a mutató, 2-nél meg igen.
de kézzel megnyomkodjuk a rugó ellenében és érezni hogy izmos vagy gyengébb van benne...
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.10 szerda, 22:22:26 írta Bunyek » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:22:35 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne szívósorral kapcsolatban. Kb fél éve kezdtem el olvasni a tddi topikot elölről, oldalról oldalra. Akkor belefutottam, hogy talán a 2001-es di ket osztott szívósorral gyártották, hajlamos kettéválni, és nem javítható vagy csak kókányolható(?). Nem emlékszem pontosan. Megoldás volt későbbi évjáratból, vagy talán még ci-ből is.
Namost hogy megvettem Lalahun gépét szembesülök vele, hogy ezen is osztott, de nem olvasnám végig mind a kétszázakárhány oldalt viszont a kereső meg csak egyet talál Mkiii TDDI témakörben a szívósor szóra. Nem is értem.
Szóval segítsetek hogy is van ez? Érdemes cserélni? Mire? Vagy hagyjam a rákba taknyoljam körbe vmi pasztával, ha kifúj?
Üdv, Ferqó


Ha nem fúj ki akkor ne piszkáld. 
Ha kifúj.....vagy összeragasztod és jó lesz, vagy cseréled másfajtára....ott arra figyelj, hogy ne első EGR-es legyen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:27:01 »

Elv ugyanaz.
Igazából a tágulási elem nem tud tönkre menni szerintem, a rugó gyengül el vagy nem tömit rendesen, vagy vizköves,koszos,rittyós,stb....ezáltal elmegy a hiszterézise és túlhűti a motort...ezért van az hogy veszel 10 gyárit és a Gyenge sz@r rugóktól 8-nál az életben nem fog középen állni a mutató, 2-nél meg igen.
de kézzel megnyomkodjuk a rugó ellenében és érezni hogy izmos vagy gyengébb van benne...


 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:37:54 »



Ha nem fúj ki akkor ne piszkáld. 
Ha kifúj.....vagy összeragasztod és jó lesz, vagy cseréled másfajtára....ott arra figyelj, hogy ne első EGR-es legyen.
OK.
Egyelőre derítgetem fel a motorteret, és több helyen látok fekete olajos kormos nyomokat, nem mondanám olajsárnak, vékony fekete olajfilm, a szívósor környékén is van. Ezzel együtt a szellőztető rendszerből vmi gépszag jön, izzadt motorszagnak mondanám. Relhist ült az autóban, elsőre azt szagolgatta, hogy honnan jön ez a "gőzgép" szag. Lehet nincs összefüggés.
A cserénél akkor törkedjek di-ből venni? VAn vmi évjárat, dátum ahonnan már nem a két félből verzió van?
Jól sejtem, hogy a ci-k első egr-esek?
Köszönöm.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2014.12.10 szerda, 22:48:33 »

OK.
Egyelőre derítgetem fel a motorteret, és több helyen látok fekete olajos kormos nyomokat, nem mondanám olajsárnak, vékony fekete olajfilm, a szívósor környékén is van. Ezzel együtt a szellőztető rendszerből vmi gépszag jön, izzadt motorszagnak mondanám. Relhist ült az autóban, elsőre azt szagolgatta, hogy honnan jön ez a "gőzgép" szag. Lehet nincs összefüggés.
A cserénél akkor törkedjek di-ből venni? VAn vmi évjárat, dátum ahonnan már nem a két félből verzió van?
Jól sejtem, hogy a ci-k első egr-esek?
Köszönöm.


Enyém (2001) egyrészes.  2002 végén már előre került az EGR.   
Keres-kínában nézz szét, vagy nyiss egy topicot....valakinek biztos lesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:57:29 »

Ha a termosztáttol a hűtőre menő vastag cső 60 fokos víznél meleg,akkor rossz a termosztát? Vagy valamennyi melegvíz bele tud menni a termosztát előtt-mögött lévő vékony csövön?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:04:32 »

Ha a termosztáttol a hűtőre menő vastag cső 60 fokos víznél meleg,akkor rossz a termosztát? Vagy valamennyi melegvíz bele tud menni a termosztát előtt-mögött lévő vékony csövön?
ha teljes keresztmetszetében átmelegszik,az nem jó.
Van egy kis légtelenítő a termo tetején(főkörin).Ott juthat át meleg víz,de csak egy vékony sávon a cső tetején melegedhet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisdudi
Vendég
« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:38:10 »

Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok?
Köszi ha tudtok valami okosat.
 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:42:26 »

Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok?
Köszi ha tudtok valami okosat.
 


Cserélj olajkörit és jó lesz.
Klíma be van kapcsolva mikor indul a venti?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:46:04 »

Nekem az Istenért sem akar felkúszni a vízhőfok mutatója a megfelelő üzemi hőfok tartományba, megnéztük a főköri termosztátot tökéletesen működik /nyit-zár/.Alapjáraton járatom az autót majd 2500-as fordulaton forgatva nagy nehezen be áll középre.../hát még addig sem/ a hőfok mérő.De ekkor sem vagyok biztos benne,hogy nyitott e a főköri termo. Esetleg szívathat az olajköri termosztát,van összefüggés a két vízkör között?Ja a másik meg ha bekapcsolom a fűtést /digitklímás/bekapcsol a hűtőventilátor is persze egyből lehűti a nagy nehezen felmelegedett vizet.Ez normális,hogy bekapcsol mind a két hűtőventilátor ha fűteni akarok?
Köszi ha tudtok valami okosat.
 
persze,hogy van összefüggés az olajkörivel is.

nem,nem normális.nem kapcsolhat be ilyenkor még a klímának sem,mert 5 fok alatt nem megy a kompresszor.lehet,hogy a klíma panel folyamatosan kivezérli a ventiket.Vagy jól össze van égve a reléje a ventiknek.vedd ki a relét,és mérd ki az érintkezőjét.
F8;F10
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:46:36 »



Cserélj olajkörit és jó lesz.
Klíma be van kapcsolva mikor indul a venti?
most mind1.5 fok alatt nem indul a klímakompresszor.kivéve a párátlanító funkcióban,ha van neki olyan....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
taraxacum
Vendég
« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2014.12.12 péntek, 09:07:20 »

Üdv Mindenkinek!
Régebben írtam, hogy néha leáll az autó, aztán meg megy mintha mi sem történt volna..... Az AC pumpa cseréjét írtátok sokan, nos valóban az lehetett a baja, mert túl 1200 km után semmi baja nem volt. Szóval köszönöm mindenkinek a választ!!!  worship
Szép napot!  integet2
taraxacum
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2014.12.12 péntek, 11:42:14 »

persze,hogy van összefüggés az olajkörivel is.

nem,nem normális.nem kapcsolhat be ilyenkor még a klímának sem,mert 5 fok alatt nem megy a kompresszor.lehet,hogy a klíma panel folyamatosan kivezérli a ventiket.Vagy jól össze van égve a reléje a ventiknek.vedd ki a relét,és mérd ki az érintkezőjét.
F8;F10
Ez utólagosan beszerelt digitklímánál is így van?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2014.12.12 péntek, 12:28:22 »

Ez utólagosan beszerelt digitklímánál is így van?
igen.mert a klímavezérlő ott is megkapja a külső hőmérséklet jelet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2014.12.12 péntek, 13:15:23 »

Sziasztok!
EGy kis "csemege". Nem tudom ki csinálta, de büszke lehet magára.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A nyíllal jelölt helyen el is van repedve a fitting.

Ami a képen nem látszik, a gyári bilincs a gyári csővel meg még vmi rugalmasabb gumicsővel össze van popszegeccsel húzva, 2 helyen.
Vettem rá egy bontott ci csövet, meg hamár kézben volt kipucoltam a Maf szenzort. Ugyan nem tudom a dízel erre mennyire kényes, de a benzineseknél mindenki pucoltatta mindenkivel észnélkül.
A próbakörnél mintha máshogy viselkedett volna, de lehet csak bebeszélem, hazafele már nem volt annyira nagy a különbség, de mintha az 1000-200 között egyenletesebben gyorsult volna. Mintha.
Üdv, Ferqó

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2014.12.12 péntek, 14:29:40 »

igen.mert a klímavezérlő ott is megkapja a külső hőmérséklet jelet.
Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2014.12.12 péntek, 14:41:15 »

Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
akkor nem jól működik.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2014.12.12 péntek, 15:14:35 »

Ha kint 3 fok van és automatára állítom akkor az A/C visszajelzője világít és látni ahogy a klímakompresszor ki-be kapcsol.Viszont a ventilátor az nem megy mint nyáron.
a ventit nem a klímavezérlő vezérli, hanem a nyomásszabályzó szelep. a hidegen van simán elképzelhető, hogy nem melegszik el a rendszer és nem kell a venti plusz hűtésnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2014.12.12 péntek, 16:59:32 »

a ventit nem a klímavezérlő vezérli, hanem a nyomásszabályzó szelep. a hidegen van simán elképzelhető, hogy nem melegszik el a rendszer és nem kell a venti plusz hűtésnek
Nem a ventilátor a lényeg,hanem az,hogy 5 fok alatt automatára állítva kapcsol a klímakompresszor!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2014.12.12 péntek, 17:00:38 »

akkor nem jól működik.... nyes
Lehet vele valamit csinálni,hogy úgy működjön,ahogy kell?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2014.12.12 péntek, 17:57:51 »

Nem a ventilátor a lényeg,hanem az,hogy 5 fok alatt automatára állítva kapcsol a klímakompresszor!
az összesben kapcsol. valahol 0-1 fok körül kapcsol ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisdudi
Vendég
« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:00:40 »

Sziasztok!
Én ezt nem értem,hogy miért kell menni a klíma kompresszornak akkor ha én fűteni akarok.Annak nem csak akkor kéne üzemelni ha én hűteni szeretnék?
Az én autóm azt csinálja: beindítom bekapcs a fűtés 25fok ra beállít, kapcsol a klíma kompresszor, kapcsolnak a hűtőventik közben a kompresszor ki-be kapcsolgat.
Elméletileg a ventilátoroknak nem kéne menni ezt Alf-tól tudtam meg a reléi rendben vannak megnéztük ma.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:39:58 »

az összesben kapcsol. valahol 0-1 fok körül kapcsol ki
Tehát akkor 0 fok alatt ha automatára állítom nem fog kapcsolni a klíma? Az A/C gombon a visszajelző sem fog világítani?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:48:38 »

Tehát akkor 0 fok alatt ha automatára állítom nem fog kapcsolni a klíma? Az A/C gombon a visszajelző sem fog világítani?
fog világítani, de nyomsz rajta egyet és nem világít. úgy is automatán fog állítani mindent, csak nem fogja kiírni, hogy auto
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:53:06 »

Sziasztok!
Én ezt nem értem,hogy miért kell menni a klíma kompresszornak akkor ha én fűteni akarok.Annak nem csak akkor kéne üzemelni ha én hűteni szeretnék?
Az én autóm azt csinálja: beindítom bekapcs a fűtés 25fok ra beállít, kapcsol a klíma kompresszor, kapcsolnak a hűtőventik közben a kompresszor ki-be kapcsolgat.
Elméletileg a ventilátoroknak nem kéne menni ezt Alf-tól tudtam meg a reléi rendben vannak megnéztük ma.

mert még nincs elég hideg.Amúgy nem megy a kompresszor 5 fok alatt,még ha ég is az AC gomb.
Egyetlen egy funkcióban indítja el,és az a párátlanító funkció.Ekkor lecsapatja a levegő páratartalmát a hőcserélőn,és száraz levegőt fúj a szélvédőre.Ahogy ezt kikapcsolod vagy kikapcsol magától,a kompresszor leáll.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:58:28 »

Most akkor 0 vagy 5 fok alatt nem kapcsol a klíma?  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2014.12.12 péntek, 19:58:58 »

Most akkor 0 vagy 5 fok alatt nem kapcsol a klíma?  vigyor3
hivatalosan 5 fok alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisdudi
Vendég
« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2014.12.12 péntek, 20:09:14 »

Tehát normális dolog az ha megy a klímakompresszor ha fűteni szeretnék?
De az,hogy a ventilátorok is kapcsolnak az nem normális...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:53:29 »

Sziasztok!

Kiegészítő fűtés gyertyáit cserélném Febi15956-os cikkszámú gyertyára. Az lenne a kérdés, hogy van ott ógyűrű vagy tömítés? Vagy régi gyertya ki, új be, víz vissza és kész?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:55:58 »

Tehát normális dolog az ha megy a klímakompresszor ha fűteni szeretnék?
De az,hogy a ventilátorok is kapcsolnak az nem normális...


Nem kell a kompresszornak mennie, ha fűteni akarsz... ott valami bibi van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:28:10 »

Nem kell a kompresszornak mennie, ha fűteni akarsz... ott valami bibi van.

Nem kell, valóban. Nem feltétlen kell, de ha megy -persze nem folyamatosan- , akkor légkondíciónál. Tehát páramentesít.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 14:11:04 »

Sziasztok!

Kiegészítő fűtés gyertyáit cserélném Febi15956-os cikkszámú gyertyára. Az lenne a kérdés, hogy van ott ógyűrű vagy tömítés? Vagy régi gyertya ki, új be, víz vissza és kész?
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs semmilyen tömítő gyűrű. A kiegfűtésgyertya töve kúpos kiképzésű az tömít, 13 Nm-rel történő meghúzás esetén. Ha túlhúzod akkor a következő csere esetén számolhatsz a gyertya beszakadásával. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 16:22:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 10:31:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nincs semmilyen tömítő gyűrű. A kiegfűtésgyertya töve kúpos kiképzésű az tömít, 13 Nm-rel történő meghúzás esetén. Ha túlhúzod akkor a következő csere esetén számolhatsz a gyertya beszakadásával. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm László!

Tegnap ki is cseréltem. Bár nem volt könnyű. A benne lévő Beru gyertya csak melegítés után jött ki. Viszont úgy néz ki, hogy ennek eredményeképp a hőfogjelzőm  nem ingadozik. Remélem így is marad.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2014.12.19 péntek, 08:22:42 »

Köszönöm László!

Tegnap ki is cseréltem. Bár nem volt könnyű. A benne lévő Beru gyertya csak melegítés után jött ki. Viszont úgy néz ki, hogy ennek eredményeképp a hőfogjelzőm  nem ingadozik. Remélem így is marad.
Tisztelt Fórumtárs!
 eljen eljen eljen
A kiegészítő fűtésgyertya cseréje jelentősen megkönnyíthető, nem kell tartani a beszakadástól, és nem kell a melegítéssel kínlódni, ha a gyertyacsere előtt használod a kifejezetten erre a célra kifejlesztett PRO-TEC injektor és izzítógyertya kiszerelő spray-t. Most írtam róla véleményt a TDCI topikban(713.oldal) olvasd el. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.20 szombat, 13:52:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2014.12.19 péntek, 22:06:17 »

Üdvözletem!

Olyan kérdésem lenne, hogy van e valakinek pontos leírása a turbó leszerelésének a menetéről és esetleg a tisztításáról?

Előre is köszönöm. Smiley
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2014.12.19 péntek, 22:26:17 »

Üdvözletem!

Olyan kérdésem lenne, hogy van e valakinek pontos leírása a turbó leszerelésének a menetéről és esetleg a tisztításáról?

Előre is köszönöm. Smiley

Nem akarok beleszólni, de ha leírás alapján szeretnéd megcsinálni, akkor inkább ne állj neki.
Bízd gyakorlott emberre.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
djorpheus
Vendég
« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:04:49 »

Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem, hogy a TDDI motornál mennyi a normális alapjárat?
Nekem hidegen olyan 1050 melegen olyan 850-900 ez normális? Nekem kicsit magasnak tűnik  Undecided
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:06:22 »

Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem, hogy a TDDI motornál mennyi a normális alapjárat?
Nekem hidegen olyan 1050 melegen olyan 850-900 ez normális? Nekem kicsit magasnak tűnik  Undecided


Normális.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
djorpheus
Vendég
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:09:17 »



Normális.

Akkor más TDDi-nek is ennyi. Csak mert van egy TDCi C-Max is annak 750
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2014.12.20 szombat, 18:54:58 »

Akkor más TDDi-nek is ennyi. Csak mert van egy TDCi C-Max is annak 750

Normális. TDCI-nek alacsonyabb az alapjárata.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
djorpheus
Vendég
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2014.12.20 szombat, 19:36:23 »

Normális. TDCI-nek alacsonyabb az alapjárata.

Köszönöm a válaszokat Smiley
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 23:19:41 »

DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy.
volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni)
találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel... 
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 08:46:31 »

DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy.
volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni)
találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel... 
az adagoló rendben van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 09:42:02 »

Hát figyi: ezt leszámítva tökéletesen működik stabil az alapjárat bekerreg 2000 nél ahogy kell állítja az elő töltést fülre szepen... Ennél tobbet en nem tudok megállapítani de sztem az elektronika lehullott volna rola mar ha valami baja lenne De az elotoltesallitto mágnesesszelepre gondoltam enis h melegen esetleg nem állít ra eleget...de ez inkább olyan mintha mondjuk 2 henger menne az elso masodpercben...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:18:29 »

Hát figyi: ezt leszámítva tökéletesen működik stabil az alapjárat bekerreg 2000 nél ahogy kell állítja az elő töltést fülre szepen... Ennél tobbet en nem tudok megállapítani de sztem az elektronika lehullott volna rola mar ha valami baja lenne De az elotoltesallitto mágnesesszelepre gondoltam enis h melegen esetleg nem állít ra eleget...de ez inkább olyan mintha mondjuk 2 henger menne az elso masodpercben...
amit csak az okozhat,ha nincs meg a nyomás......hiszen a csúcsok mechanikusak..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2014.12.22 hétfő, 10:27:04 »

DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy.
volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni)
találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel... 
ilyet néha nekem is produkál a 115le-s, de én olyankor nem szoktam kínozni, hanem újraindítom. bár nekem ezt csak nyáron csinálta, akkor is 100 indításból 1x
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.