Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 00:36:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719368 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:20:13 »

nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.
Sziasztok,
Itt találtam olajkörit, nem tudom mennyire gyári vagy mennyire gagyi, de olcsó Smiley
http://www.ebay.com/itm/New-Oil-Cooler-Thermostat-Duratorq-For-Ford-Transit-MK7-Mondeo-MK3-6C1Q-6L635-AB-/121519389209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c4b1eba19&vxp=mtr
Aztán, hogy mennyire lenne megbízható...
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:36:37 »

Sziasztok,
Itt találtam olajkörit, nem tudom mennyire gyári vagy mennyire gagyi, de olcsó Smiley
http://www.ebay.com/itm/New-Oil-Cooler-Thermostat-Duratorq-For-Ford-Transit-MK7-Mondeo-MK3-6C1Q-6L635-AB-/121519389209?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c4b1eba19&vxp=mtr
Aztán, hogy mennyire lenne megbízható...
ez jó ár
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:47:21 »

ez jó ár


Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:52:33 »

Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.


Miért is vennéd? A benzinesbe nem kell. Vagy készülsz venni egy jó dízelt?  eplus2
(egyébként én sem venném meg)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:53:30 »



Miért is vennéd? A benzinesbe nem kell. Vagy készülsz venni egy jó dízelt?  eplus2
(egyébként én sem venném meg)

Nem így gondoltam, de ezzel együtt akkor már 2 oka van, amiért nem venném meg.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:55:29 »

Nem így gondoltam, de ezzel együtt akkor már 2 oka van, amiért nem venném meg.  eplus2

Azért mert kínai és hugyoZoli nem venné meg? Szóval akkor mégis megjött az eszed? Veszel egy dízlit? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 20:10:38 »

Én biztosan nem venném meg ezt a kínai termosztátot.
miért? hátha nem romlik el állandóan ?
 eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:01:50 »

Azért mert kínai és hugyoZoli nem venné meg? Szóval akkor mégis megjött az eszed? Veszel egy dízlit? eplus2

Néhány epresséket adnék érte (ahogy azt korábban írtam is), annyit megér, hogy utána szétflexeljem és egyel kevesebb büdös fhos legyen az úton!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:02:34 »

Néhány epresséket adnék érte (ahogy azt korábban írtam is), annyit megér, hogy utána szétflexeljem és egyel kevesebb büdös fhos legyen az úton!  eplus2
miért akarod tönkretenni az autód? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:03:39 »

miért akarod tönkretenni az autód? vigyor3

Rosszul értelmezed amiket olvasol.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:04:20 »

Rosszul értelmezed amiket olvasol.
nevetitsd ki! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:11:36 »

nevetitsd ki! eplus2

 uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:11:56 »

uglystupid2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:28:52 »

nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.

Helló

Kicseréltem az olajkörit úgy néz ki azzal volt gond, átenged. Kicseréltem és holnap egy hosszabb úton kiderül minden.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:43:22 »

Helló

Kicseréltem az olajkörit úgy néz ki azzal volt gond, átenged. Kicseréltem és holnap egy hosszabb úton kiderül minden.
eljen
látod,nincs új a nap alatt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2015.01.07 szerda, 08:21:32 »

Valakinek nincs vmi tippje hogy mi van ilyenkor 1900 fordulaton ugrál 1950-ig https://www.youtube.com/watch?v=1jFkOMW00W0&list=UUQHIUBwj1P8JXLFbexYPmLQ&index=1
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2015.01.07 szerda, 09:51:58 »

Sziasztok!

Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?

Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2015.01.07 szerda, 12:12:22 »

Valakinek nincs vmi tippje hogy mi van ilyenkor 1900 fordulaton ugrál 1950-ig https://www.youtube.com/watch?v=1jFkOMW00W0&list=UUQHIUBwj1P8JXLFbexYPmLQ&index=1

A tippem, hogy előtöltést állít. Ez normális.
De az nem, hogy üresben itt játszol ezen a fordulaton.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2015.01.07 szerda, 13:23:21 »

A tippem, hogy előtöltést állít. Ez normális.
De az nem, hogy üresben itt játszol ezen a fordulaton.  vigyor3
Smiley csak véletlenül észrevettem és furcsáltam. Am nem szoktam így kínozni a gépet.
Köszi a választ.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2015.01.07 szerda, 22:44:34 »

Sziasztok!

Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?

Köszi!

Nekem meg megy, de rettenetesen csorog ekkor...
Ma megkerdeztem, 6000 korul kiolvassak az adagolo sajat hibatarolojat...
Utana majd kiderul.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2015.01.07 szerda, 22:46:23 »

Nekem meg megy, de rettenetesen csorog ekkor...
Ma megkerdeztem, 6000 korul kiolvassak az adagolo sajat hibatarolojat...
Utana majd kiderul.

Felig hidegen 4000 rpm?
Nem fog ellustulni, az biztos Smiley

Egyebkent neked nem csorog nagyon a motor 1900-2000 rpm korul?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:00:36 »

Sziasztok!

Olyan gondom akadt, hogy az autóm mostanság nem állítja rendesen az előtöltést. Ma reggel emelkedőn felfelé a szokásos kb. 2000-es fordulatnál nem történt semmi és csak csörgött a motor. Ebből adódóan nem is ment az autó. Úgy kellett visszaváltanom mert nem gyorsult. Egyre gyakrabban csinálja, hogy csak "csörög" és nem megy.
Van erre valami megoldás vagy bármi egyéb amivel orvosolni lehet?

Köszi!
gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:05:07 »

gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik


Köszi, megpróbálok ott lenni.  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:09:26 »

gyere pénteken minitalira viszem a stekkert és megnézzük az autó mire panaszkodik

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:21:07 »

AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)

Sziasztok!

Szinte 100 %, hogy AC. 1 éve nekem is ugyan ez volt a jelenség. Találgattunk: szűrők, tank tisztitás, dermedés gátló...stb Ezek után azt hittük, minden ok. Elindulok  5 km után rángat, leáll. Következett az AC vizsgálata, csere és azóta minden rendben.

üdv,
Jani 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:31:05 »

Sziasztok!

Szinte 100 %, hogy AC. 1 éve nekem is ugyan ez volt a jelenség. Találgattunk: szűrők, tank tisztitás, dermedés gátló...stb Ezek után azt hittük, minden ok. Elindulok  5 km után rángat, leáll. Következett az AC vizsgálata, csere és azóta minden rendben.

üdv,
Jani 

Érdekes megközelítés.
Én simán ellenőrzöm, hogy kap-e feszültséges az AC és ha igen, akkor megy vagy nem. Nem találgatok és nem csinálok olyan dolgokat amikkel ti kezdtétek.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Janika11
Vendég
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2015.01.09 péntek, 17:01:50 »

Érdekes megközelítés.
Én simán ellenőrzöm, hogy kap-e feszültséges az AC és ha igen, akkor megy vagy nem. Nem találgatok és nem csinálok olyan dolgokat amikkel ti kezdtétek.  vigyor3


Hát nem vagyunk autószerelők az tény, én meg aztán pláne, de egy jó barátom segített ill. csinálta. És még így is jóval olcsóbb volt, mintha szerelő csinálta volna.  smile
Naplózva
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2015.01.09 péntek, 18:12:17 »

Hali!
Megejtettem en is a termosztatcseret.
Eddigi konfig: Utangyartott fokori, gyari de mar pasztas tomitos olajkori.
Eddigi mukodes: Nagyon lassu bemelegedes, fites hatasara rohamos visszaeses.

Mostani konfig: Gyari fokori osszebb nyomkodott golyohazzal, gyari olajkori
Mostani mukodes: Kb. 40%-al gyorsabb bemelegeses es el sem mozdul fuggolegesbol ha elerte.

Nagyon koszi a tippet Bunyek, Alf, Laszlo es mindenki aki par lappal korabban brainstormingolt.

Udv,
Imi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:16:56 »

Hali!
Megejtettem en is a termosztatcseret.
Eddigi konfig: Utangyartott fokori, gyari de mar pasztas tomitos olajkori.
Eddigi mukodes: Nagyon lassu bemelegedes, fites hatasara rohamos visszaeses.

Mostani konfig: Gyari fokori osszebb nyomkodott golyohazzal, gyari olajkori
Mostani mukodes: Kb. 40%-al gyorsabb bemelegeses es el sem mozdul fuggolegesbol ha elerte.

Nagyon koszi a tippet Bunyek, Alf, Laszlo es mindenki aki par lappal korabban brainstormingolt.

Udv,
Imi

 eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2015.01.10 szombat, 01:16:23 »

Hát nem vagyunk autószerelők az tény, én meg aztán pláne, de egy jó barátom segített ill. csinálta. És még így is jóval olcsóbb volt, mintha szerelő csinálta volna.  smile

Szerintem nem.
Egy jó szerelő hamar megállapítja az AC hibát és azt a sok felesleges dolgot nem csinálja meg. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:57:05 »

Szerintem nem.
Egy jó szerelő hamar megállapítja az AC hibát és azt a sok felesleges dolgot nem csinálja meg. Cool
neki egy fillérjébe sem került a mutatvány a termón kívül.akkor kit érdekel a szerinted? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2015.01.10 szombat, 12:13:37 »

neki egy fillérjébe sem került a mutatvány a termón kívül.akkor kit érdekel a szerinted? hehe

Akkor tényleg jó barát ha a dermedésgátlót, szűrőt és tank tisztítására használt anyagot is ő fizette.   vigyor3

Te megint nem tudsz olvasni és kevered a termó-s embert az ac- emberrel.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.10 szombat, 12:15:44 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:04:07 »

Akkor tényleg jó barát ha a dermedésgátlót, szűrőt és tank tisztítására használt anyagot is ő fizette.   vigyor3

Te megint nem tudsz olvasni és kevered a termó-s embert az ac- emberrel.  eplus2
az nem számít.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:38:18 »

Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.

Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt  gun hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet : http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:49:35 »

Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.

Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt  gun hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet : http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?

2mm saválló lemez, azt jóvan.
Ez neked a rittyó?  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:50:06 »

Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.

Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt  gun hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet : http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?
Ez nem is koszos.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:53:12 »

na ez a rittyó!  eplus2




Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2015.01.10 szombat, 14:55:13 »

Na ma kiváncsiságból leszedtem a szívósort meg az egr-t, hogy mit is hagyott nekem az előző tulaj.

Hát döbbenetes kosz, mocsok, olajsár
http://kepfeltoltes.hu/150110/593354562DSC_0008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/1343483768DSC_0010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150110/476265076DSC_0012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Eredetileg nem is gondoltam a dugózásra, mert vannak bennem kétségek, hogy pl nem -e árt a turbónak és hasonló ?
De olyan mérges lettem a sok gané miatt  gun hogy bementem a műhelybe és az első ragasztós kupa fém tetejéből kivágtam egy ilyet : http://kepfeltoltes.hu/150110/DSC_0013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem túl vastag kb, olyan mint a gyári tömítés. Mekkora nyomást kell annak elvislenie ? Nem fog átszakadni ? milyen vastag lemez kell oda, vagy az bőven elég ? És ha jól értelmezem amit fabrikáltam kell betenni az egr tömítés HELYETT. Úgyis jó a dugózás ha nem megyek bentebb és nem vakolom az egr hűtőnél a csöveket ? Így is elérek valamit, és így is használható a rendszer ?

Döbbenetes kosz, mocsok , olajsár?

Ez egy tiszta szívócsonk.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2015.01.10 szombat, 15:01:03 »

Döbbenetes kosz, mocsok , olajsár?

Ez egy tiszta szívócsonk.  Cool
fogjuk rá  vigyor3 láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2015.01.10 szombat, 15:04:27 »

fogjuk rá  vigyor3 láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe

amit linkeltem képet,az is olyan volt. csak azt már nem fényképeztük le,mivel nyakig trutyisak voltunk. kb50-60%ra csökkent az egr átmérője,de volt belőle a turbóvsőben is bőven... vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2015.01.10 szombat, 15:05:30 »

fogjuk rá  vigyor3 láttam már olyat, amiben az egr-nél 1-1,5cm-es lerakódás volt körbe

Én is, ezért mondom.....ez tiszta!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2015.01.10 szombat, 15:50:28 »

Jolvanna akkor tiszta Cheesy Én rendszerető ember vagyok, nekem ez koszos  gun Na de viccet félre téve jó az a dugó úgy ?Smiley  elég ha azt odarakom oszt jónapot ? Illetve az egr en nekem van egy elektromos csatlakozó is dugjam vissza rá azt is ?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2015.01.10 szombat, 16:27:42 »

Jolvanna akkor tiszta Cheesy Én rendszerető ember vagyok, nekem ez koszos  gun Na de viccet félre téve jó az a dugó úgy ?Smiley  elég ha azt odarakom oszt jónapot ? Illetve az egr en nekem van egy elektromos csatlakozó is dugjam vissza rá azt is ?

ha nem dugod vissza az elektromos csatit, nincs semmi gáz.én úgy jártam vele majdnem 2 évig.
viszont az egr dugód nem tudom milyen anyagból van. Óvatosan, mert átéghet, és akkor nagyobb kárt csinálsz,mint hasznot. Ezért írtam az előbb, h 2mm-es saválló lemez, annak sosem lesz baja.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2015.01.10 szombat, 17:16:10 »

Sziasztok!

2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI

Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:

-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!

-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?

-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.

Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!

Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2015.01.10 szombat, 17:20:01 »

Sziasztok!

2001-es MK3 turnier 2.0 TDDI

Van pár hibám, amit szeretnék egyben megcsináltatni:

-B2296 ütközés érzékelő hiba, annyit tudtam meg, hogy elől a zárhídnál van, és elvileg ez okozza a hibát. Van még egy B1870-es hibakód is, légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat. Amikor elindítom a kocsit, a légzsák lámpa nem ég, csak a középkonzolon villog a légzsák ellenőrző, az el is alszik szépen, ahogy kell. Kérdés, hogy hova érdemes vinni, ahol meg is tudják csinálni? Illetve ha valakinek van bontottan működőképes légzsák érzékelője, akkor biztosan kellesz nekem!

-másik gondom, hogy nem működik a reflektorom, azaz folyamatosan menne, ezért le van kötve az izzó. A műszerfalon folyamatosan ég a reflektor kék jelzője, amikor fel van kapcsolva a világítás. Hibát nem ír ezzel kapcsolatban a tároló, szerintetek mi lehet? a fényváltó kapcsolója ***, és cserélni kell?

-Ezen kívül a hátsó ajtó nem nyílik bentről gombbal, illetve a bal hátsó ajtót nem zárja a KP zár, gondolom ezek kábelszakadások.

Akinek van ötlete ezekhez, az ne tartsa magában!

Köszi!
1.
az izzó kiégett valszeg.cserélni kell.
A bontósoknak van ilyen cucca a keres kínálbn olvasgass.
2.
A refi reléje valszeg össze van égve.cseréld a relét.
3.
bal első zár működteti a többit.valszeg azzal van xarság.ha cseréled a hiba megszűnik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:03:29 »

ha nem dugod vissza az elektromos csatit, nincs semmi gáz.én úgy jártam vele majdnem 2 évig.
viszont az egr dugód nem tudom milyen anyagból van. Óvatosan, mert átéghet, és akkor nagyobb kárt csinálsz,mint hasznot. Ezért írtam az előbb, h 2mm-es saválló lemez, annak sosem lesz baja.

Köszi, akkor vágok holnap inkább 2mm es savállóból, csak hirtelen ez akadt a kezem ügyébe. sima kb 1mm-es alu lemez.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:06:23 »

Köszi, akkor vágok holnap inkább 2mm es savállóból, csak hirtelen ez akadt a kezem ügyébe. sima kb 1mm-es alu lemez.

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:10:39 »

eljen

Még egy kérdés az egr-t a vákum működteti azon a kis fekete csövön át , vagy elektromos ? Mert rámegy egy csatlakozó is. Ha nem készítek dugót, pusztán nem dugom vissza a csatlakozót akkor eleve zárt állapotban van a szelep és nem enged be gázt, vagy rosszul gondolom ? Vagy ha a kis fekete csövet eldugaszolom pl egy csapágygolyóval akkor se tudja nyitni a szelepet, vagy ez, hogy működik ? Ugye most komplett kipucoltam a szívósort a szelepet, a csonkokat amennyire bírtam..szal dugó nélkül ez megoldható hiszen alapból zárt a cucc. ??
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:17:44 »

Még egy kérdés az egr-t a vákum működteti azon a kis fekete csövön át , vagy elektromos ? Mert rámegy egy csatlakozó is. Ha nem készítek dugót, pusztán nem dugom vissza a csatlakozót akkor eleve zárt állapotban van a szelep és nem enged be gázt, vagy rosszul gondolom ? Vagy ha a kis fekete csövet eldugaszolom pl egy csapágygolyóval akkor se tudja nyitni a szelepet, vagy ez, hogy működik ? Ugye most komplett kipucoltam a szívósort a szelepet, a csonkokat amennyire bírtam..szal dugó nélkül ez megoldható hiszen alapból zárt a cucc. ??

http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon

http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/egr-valve-blocking-r81
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:22:04 »


Köszi, akkor a csapágygolyó a vákumcsőbe, de akkor kell rá az elektromos csatlakozó vagy nem ? Cheesy áram működteti vagy csak a vákum ? Ha csak a vákum akkor minek az elektromos csatlakozó..nemértem...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.