Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 22:45:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718993 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12950 Dátum: 2015.01.24 szombat, 10:35:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztát egy elég kritikus pontja a gépezetnek, ha nem megfelelően, vagy bizonytalanul működik. Én a gyári termosztátot javaslom. Az a tapasztalat, hogy hosszútávon ez a legolcsóbb és a legmegbízhatóbb. Az olajköri csak gyáriban kapható, mivel nincs utána gyártott. Termosztát csere alkalmával általában mindkettőt cseréljük egyszerre, a későbbi meglepetések elkerülése végett. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm a tanácsát, én is a gyári alkatrészeknek a híve vagyok, főleg a kritikus pontokon!
Azért érdeklődtem más lehetőségek iránt is, mert több helyről hallottam, hogy előfordul, hogy a gyári új termosztát sem hoz változást, nem oldja meg a problémát.
Ennek ellenére valószínűleg maradok a gyárinál, nem akarok kétszer szereltetni, elég lesz egyszer is, bár elvileg még nem lehet kritikus a hiba, mivel csak bemelegedés után egy átmeneti jelenségről van szó nálam, amikor fel-le megy a vízhőfok.

Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12951 Dátum: 2015.01.24 szombat, 10:36:49 »

Kedves László!

Köszönöm a tanácsát, én is a gyári alkatrészeknek a híve vagyok, főleg a kritikus pontokon!
Azért érdeklődtem más lehetőségek iránt is, mert több helyről hallottam, hogy előfordul, hogy a gyári új termosztát sem hoz változást, nem oldja meg a problémát.
Ennek ellenére valószínűleg maradok a gyárinál, nem akarok kétszer szereltetni, elég lesz egyszer is, bár elvileg még nem lehet kritikus a hiba, mivel csak bemelegedés után egy átmeneti jelenségről van szó nálam, amikor fel-le megy a vízhőfok.

 worship


Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12952 Dátum: 2015.01.24 szombat, 10:38:36 »

Tisztelt Fórumtárs!

Maximálisan egyetértek veled.  eljen  poigneemain






ui: bár lehet kowikamil megjavítaná a termosztátokat  eplus2

Szólsz ha lesz szabad időpontod szerelgetni? Smiley  nyes
 worship worship
Úgy néz ki mehet a termosztát is a kukába  rinya

breakbeat:nagyjából sík úton közlekedek hét közben, 9. kerből járok békásmegyerre, napi 2*20 km. Odafelé is bemelegszik szépen időben a motor, csak nagy gázra visszaesik kicsit a hőfok, 80-84 fokról akár 70-re is, ha 1-2-3-ban szépen végig húzom intenzíven gyorsítva... és ilyenkor kormol is rendesen Sad
Hazafelé ez a jelenség nem, vagy csak minimálisan jelentkezik úgy, hogy alig van magasabb hőmérséklet, max. 1-2 fok a különbség.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 10:41:53 írta kornelkiss4 » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12953 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:07:24 »

Kedves László!

Köszönöm a tanácsát, én is a gyári alkatrészeknek a híve vagyok, főleg a kritikus pontokon!
Azért érdeklődtem más lehetőségek iránt is, mert több helyről hallottam, hogy előfordul, hogy a gyári új termosztát sem hoz változást, nem oldja meg a problémát.
Ennek ellenére valószínűleg maradok a gyárinál, nem akarok kétszer szereltetni, elég lesz egyszer is, bár elvileg még nem lehet kritikus a hiba, mivel csak bemelegedés után egy átmeneti jelenségről van szó nálam, amikor fel-le megy a vízhőfok.

 worship



Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo hőmérő műszere csupán egy indikátor. Ha a gépsárkány vízhőmérséklete eléri vagy meghaladja a 75°C-ot akkor a műszer már közép állásban van és olyan jelzést ad a tulajnak, hogy minden rendben. De ugyanez a helyzet 100°c esetén is. A rendszer hőmérséklete egy elég széles tartományban sokkal gyorsabban képes változni a terheléstől függően, mint ahogy azt a termosztát tehetetlensége követni tudná. A tesztüzemmódban mérhető értékek ezt jól indikálják. A lényeg! Ha a termosztátok megfelelően működnek, akkor a függőleges állásban lévő mutató normál üzemi hőfok elérése után, nem hűlhet vissza 60°C környékére. Viszont a bizonytalanul záró termosztát tud ilyen kellemetlen meglepetéseket okozni. Természetesen a gyári termosztátoknál is előfordul gyártási hiba, de ez messze kevesebb mint az utána gyártottak esetében. A gyakorlat azt bizonyította, hogy egy megfelelő gyári termosztát, élettartam és megbízhatóság szempontjából messze jobb az olcsóbb utána gyártott termékeknél. Természetesen a döntés joga mindig a tulajdonosnál van és ezt senki nem bírálhatja felül. Még mi sem. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12954 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:14:04 »

Köszönöm a segítséget mindenkinek, ma kicseréltem a porlasztók körüli tömítéseket tényleg egyszerű volt, a szelepfedél bolygatása nélkül. Azóta semmi szivárgás ! Porszáraz a porlasztók környéke taps worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12955 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:17:51 »

Köszönöm a segítséget mindenkinek, ma kicseréltem a porlasztók körüli tömítéseket tényleg egyszerű volt, a szelepfedél bolygatása nélkül. Azóta semmi szivárgás ! Porszáraz a porlasztók környéke taps worship
Tisztelt Fórumtárs!
Gratula. eljen eljen eljen
Probléma és balesetmentes közlekedés a gépsárkánnyal wave
Tisztelettel László! worship.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12956 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:22:31 »

Kedves László!

Köszönöm a tanácsát, én is a gyári alkatrészeknek a híve vagyok, főleg a kritikus pontokon!
Azért érdeklődtem más lehetőségek iránt is, mert több helyről hallottam, hogy előfordul, hogy a gyári új termosztát sem hoz változást, nem oldja meg a problémát.
Ennek ellenére valószínűleg maradok a gyárinál, nem akarok kétszer szereltetni, elég lesz egyszer is, bár elvileg még nem lehet kritikus a hiba, mivel csak bemelegedés után egy átmeneti jelenségről van szó nálam, amikor fel-le megy a vízhőfok.

 worship



Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a bizalmat, de oda-vissza tegeződünk! Én a helyedben elolvasnám figyelmesen a FAQ és WIKI topik termosztátcserére vonatkozó részeit, ez alapján megcsinálnám és a szerelőnek szánt munkadíjon sörtöt vennék de sokat, és jó kedéllyel elfogyasztanám, a szerelő nagy szomorúságára. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 20:00:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12957 Dátum: 2015.01.24 szombat, 20:03:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo hőmérő műszere csupán egy indikátor. Ha a gépsárkány vízhőmérséklete eléri vagy meghaladja a 75°C-ot akkor a műszer már közép állásban van és olyan jelzést ad a tulajnak, hogy minden rendben. De ugyanez a helyzet 100°c esetén is. A rendszer hőmérséklete egy elég széles tartományban sokkal gyorsabban képes változni a terheléstől függően, mint ahogy azt a termosztát tehetetlensége követni tudná. A tesztüzemmódban mérhető értékek ezt jól indikálják. A lényeg! Ha a termosztátok megfelelően működnek, akkor a függőleges állásban lévő mutató normál üzemi hőfok elérése után, nem hűlhet vissza 60°C környékére. Viszont a bizonytalanul záró termosztát tud ilyen kellemetlen meglepetéseket okozni. Természetesen a gyári termosztátoknál is előfordul gyártási hiba, de ez messze kevesebb mint az utána gyártottak esetében. A gyakorlat azt bizonyította, hogy egy megfelelő gyári termosztát, élettartam és megbízhatóság szempontjából messze jobb az olcsóbb utána gyártott termékeknél. Természetesen a döntés joga mindig a tulajdonosnál van és ezt senki nem bírálhatja felül. Még mi sem. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Ahogy korábban is írtam, ha eléri az üzemi hőfokot, nálam ez most 80-84 fokot jelent (ez normális?), akkor max. 70 fokig esik vissza a hőmérséklet a műszerteszt szerint, de ez is csak közvetlen az után van, amikor elérte az üzemi hőfokot, és csak hűvösebb időben vettem észre, illetve csak intenzív gyorsításkor (valószínű ilyenkor gyorsabban keringteti a vizet a vízpumpa?).
Az, hogy ez hiba, vagy alapból ilyen, fogalmam sincs, de ugye találtam a neten olyan videót, amin hasonlót produkál egy mk3 mondeo.
A furcsa az, hogy délután már nem csinálja ezt, csak reggel első indításkor.
Hosszabb távon a hőfok stabil, de ezt még tesztelni fogom.
Egyébként nem vagyok ellenére a cserének, ha jobb lesz akkor főleg nem, viszont egymagam jelenleg nem tudom megcsinálni, mivel se helyem, se szerszámom nincs, a panel előtt egyedül nehéz megcsinálni, így muszáj lesz szakihoz fordulnom  smile

 worship
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12958 Dátum: 2015.01.24 szombat, 20:24:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a bizalmat, de oda-vissza tegeződünk! Én a helyedben elolvasnám figyelmesen a FAQ és WIKI topik termosztátcserére vonatkozó részeit, ez alapján megcsinálnám és a szerelőnek szánt munkadíjon sörtöt vennék de sokat, és jó kedéllyel elfogyasztanám, a szerelő nagy szomorúságára. wave
Tisztelettel László! worship
eljen   taps
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12959 Dátum: 2015.01.24 szombat, 20:47:25 »

Tisztelt László!

Ahogy korábban is írtam, ha eléri az üzemi hőfokot, nálam ez most 80-84 fokot jelent (ez normális?), akkor max. 70 fokig esik vissza a hőmérséklet a műszerteszt szerint, de ez is csak közvetlen az után van, amikor elérte az üzemi hőfokot, és csak hűvösebb időben vettem észre, illetve csak intenzív gyorsításkor (valószínű ilyenkor gyorsabban keringteti a vizet a vízpumpa?).
Az, hogy ez hiba, vagy alapból ilyen, fogalmam sincs, de ugye találtam a neten olyan videót, amin hasonlót produkál egy mk3 mondeo.
A furcsa az, hogy délután már nem csinálja ezt, csak reggel első indításkor.
Hosszabb távon a hőfok stabil, de ezt még tesztelni fogom.
Egyébként nem vagyok ellenére a cserének, ha jobb lesz akkor főleg nem, viszont egymagam jelenleg nem tudom megcsinálni, mivel se helyem, se szerszámom nincs, a panel előtt egyedül nehéz megcsinálni, így muszáj lesz szakihoz fordulnom  smile

 worship
Tisztelt Fórumtárs!
Azt tudom javasolni, hogy ezt a semmiségnek tűnő bosszantó jelenséget érdemes alapos vizsgálat tárgyává tenni. Természetesen olyan szakemberrel aki nem számítja fel a 2016 os éves adóbevallást is. Lehet, hogy egy garnitúra termosztát megoldja a problémát, de az is előfordulhat, hogy a vízkeringtető szivattyú tengelye haldoklik, vagy a lapát van elszabadulóban. Ezt minden kétséget kizáróan, csak egy megbontással lehet eldönteni, de ez nem egy eget rengető munka. Szerintem egy alapos hozzáértő vizsgálat meghozza az eredményt. Sok sikert a hiba feltáráshoz. Ha megoldódott a hiba mindenképp oszd meg velünk, hogy később ne szenvedjünk ilyen jellegű problémával. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12960 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:31:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Azt tudom javasolni, hogy ezt a semmiségnek tűnő bosszantó jelenséget érdemes alapos vizsgálat tárgyává tenni. Természetesen olyan szakemberrel aki nem számítja fel a 2016 os éves adóbevallást is. Lehet, hogy egy garnitúra termosztát megoldja a problémát, de az is előfordulhat, hogy a vízkeringtető szivattyú tengelye haldoklik, vagy a lapát van elszabadulóban. Ezt minden kétséget kizáróan, csak egy megbontással lehet eldönteni, de ez nem egy eget rengető munka. Szerintem egy alapos hozzáértő vizsgálat meghozza az eredményt. Sok sikert a hiba feltáráshoz. Ha megoldódott a hiba mindenképp oszd meg velünk, hogy később ne szenvedjünk ilyen jellegű problémával. wave
Tisztelettel László! worship 

Tisztelt László!

Köszönöm a részletes probléma elemzést  worship
A termosztátcserét valószínűleg megcsináltatom jövő hónapban, a vízkeringető szivattyút is leellenőriztetem egyúttal. Viszont ha hibás lenne a keringető szivattyú, akkor nem melegednie kellene a víznek? Nálam az a probléma, hogy kicsit visszahűl. De lehet rosszul gondolom Smiley
Ha megvolt a hibafeltárás, akkor mindenképpen leírom, hogy mi volt a probléma.

Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12961 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:10:30 »

Tisztelt László!

Köszönöm a részletes probléma elemzést  worship
A termosztátcserét valószínűleg megcsináltatom jövő hónapban, a vízkeringető szivattyút is leellenőriztetem egyúttal. Viszont ha hibás lenne a keringető szivattyú, akkor nem melegednie kellene a víznek? Nálam az a probléma, hogy kicsit visszahűl. De lehet rosszul gondolom Smiley
Ha megvolt a hibafeltárás, akkor mindenképpen leírom, hogy mi volt a probléma.


Helló!
Nekem a vízpumpa kerekre indult magánútra  a tengelytől és melegedett a vas ,de a vizem előtte télen annyira visszahűlt hogy el szégyeltem magam ,mivel a vízpumpa alatt van az olajköri termosztát ,így azt is cseréltem a fő termosztáttal együtt amikor a vízpumpát cseréltettem ,és idén télen benzines autót megszégyenítő fűtés van az autómban ,bár ez valószívű köszönhető az előmelegítő egységnek is ami a téli szett felszereltségéhez tartozik.Remélem hasznos információkkal tudtam segíteni.

Üdv!
korpincs
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12962 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:14:00 »

Üdv urak!

Sikeres turbócsere után vagyok 2.2-es turbót kapott a gép ,és nagyon tetszik vele. Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12963 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:26:05 »

Helló!
Nekem a vízpumpa kerekre indult magánútra  a tengelytől és melegedett a vas ,de a vizem előtte télen annyira visszahűlt hogy el szégyeltem magam ,mivel a vízpumpa alatt van az olajköri termosztát ,így azt is cseréltem a fő termosztáttal együtt amikor a vízpumpát cseréltettem ,és idén télen benzines autót megszégyenítő fűtés van az autómban ,bár ez valószívű köszönhető az előmelegítő egységnek is ami a téli szett felszereltségéhez tartozik.Remélem hasznos információkkal tudtam segíteni.

Üdv!
korpincs


Köszönöm a segítséget, mindenképp ránézetek akkor a vízpumpára is, nem akarom, hogy bármi baja legyen a vasnak  nyes
 worship worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12964 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:30:03 »


Köszönöm a segítséget, mindenképp ránézetek akkor a vízpumpára is, nem akarom, hogy bármi baja legyen a vasnak  nyes
 worship worship

Nyugi, írta a melegedést.
Neked nem ez a probléma, ha van valami.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12965 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:33:22 »

Nyugi, írta a melegedést.
Neked nem ez a probléma, ha van valami.....

Tudom, de azt is írta, hogy előtte télen meg nem hogy melegedett, hanem el se érte az üzemit.
Nem parázok, csak ha meg lesz bontva, akkor már menjünk biztosra Smiley
 nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12966 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 10:10:52 »

Tudom, de azt is írta, hogy előtte télen meg nem hogy melegedett, hanem el se érte az üzemit.
Nem parázok, csak ha meg lesz bontva, akkor már menjünk biztosra Smiley
 nyes

Ja.... a termosztát(ok) miatt nem érte el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #12967 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 13:49:14 »

Üdv urak!

Sikeres turbócsere után vagyok 2.2-es turbót kapott a gép ,és nagyon tetszik vele. Cheesy
Szia,

Egy kicsit bővebben írhatnál róla!
Milyen átalakítással járt? Esetleg dobtál rá nagyobb intercoolert is? Stb.? Mit tapasztalsz?
Köszi    worship
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12968 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 14:07:56 »

Szia,

Egy kicsit bővebben írhatnál róla!
Milyen átalakítással járt? Esetleg dobtál rá nagyobb intercoolert is? Stb.? Mit tapasztalsz?
Köszi    worship
Barny
ugyan azt tudja mint az eredeti.a nyomását az ecu állítja,és azt pedig nem lehet állítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 14:45:59 »

ugyan azt tudja mint az eredeti.a nyomását az ecu állítja,és azt pedig nem lehet állítani.

És ha meghekkeled a szenzor értékét? 1,8 bárnál 1,5-ös jelet ad?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12970 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 15:11:02 »

És ha meghekkeled a szenzor értékét? 1,8 bárnál 1,5-ös jelet ad?
ezt hol ovastad?Az úr annyit írt,hogy feltett egy 2.2es turbót,és milyen facca lett.Erre mondtam,hogy pont mint a gyári.És még a csiptuning és a box sem emeli a turbónyomást.Ilyen hekkelést már 10éve nem csinálnak.egy jó csiptuning sokkal megbíthatóbb és pontosabb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12971 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 15:41:44 »

ezt hol ovastad?Az úr annyit írt,hogy feltett egy 2.2es turbót,és milyen facca lett.Erre mondtam,hogy pont mint a gyári.És még a csiptuning és a box sem emeli a turbónyomást.Ilyen hekkelést már 10éve nem csinálnak.egy jó csiptuning sokkal megbíthatóbb és pontosabb.

A westgate-esen hogy vezerli az ecu a turbo nyomast?
Csak kivancsisagbol Smiley
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12972 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 15:55:23 »

Szia,

Egy kicsit bővebben írhatnál róla!
Milyen átalakítással járt? Esetleg dobtál rá nagyobb intercoolert is? Stb.? Mit tapasztalsz?
Köszi    worship
Barny
1500-as fordulattól húz mint az barom ,és úgy tűnik a fogyim is lejjebb ment ,de valószínű ,hogy az enyémet chip-pelte az előző tulaj ,szóval a kettő eredményét látom most.
Ugyan azt forogja a motor mint eddig ,de lehet a turbó van máshogy beállítva ,mindenesetre nagyon tetszik a végeredmény eddig is jó volt a kályha ,de most még jobban tetszik. Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12973 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:01:25 »

1500-as fordulattól húz mint az barom ,és úgy tűnik a fogyim is lejjebb ment ,de valószínű ,hogy az enyémet chip-pelte az előző tulaj ,szóval a kettő eredményét látom most.
Ugyan azt forogja a motor mint eddig ,de lehet a turbó van máshogy beállítva ,mindenesetre nagyon tetszik a végeredmény eddig is jó volt a kályha ,de most még jobban tetszik. Cheesy


Mennyit eszik neked amúgy?
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12974 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:04:37 »

Mennyit eszik neked amúgy?
Nyáron 6 litert volt az átlagom ,de télire mindig felment 7-8-ra ,most úgy tűnik 7 -nél feljebb nem megy .
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12975 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:05:53 »

Nyáron 6 litert volt az átlagom ,de télire mindig felment 7-8-ra ,most úgy tűnik 7 -nél feljebb nem megy .
Akkor meg vagyok nyugodva, nekem nagyjából 7 literre állt be most, télen, nyáron még nem volt meg.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12976 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:11:41 »

ezt hol ovastad?Az úr annyit írt,hogy feltett egy 2.2es turbót,és milyen facca lett.Erre mondtam,hogy pont mint a gyári.És még a csiptuning és a box sem emeli a turbónyomást.Ilyen hekkelést már 10éve nem csinálnak.egy jó csiptuning sokkal megbíthatóbb és pontosabb.

Ötletet mondtam... az egyik ismerősöm így emelte meg a turbónyomást. Ha jól rémlik, a feszültséggel arányos. Beraktak egy diódát, és pár tizeddel kevesebbet érzékelt a szgép, mint valójában van. Persze, megemelték az üa-t is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12977 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:13:44 »

Akkor meg vagyok nyugodva, nekem nagyjából 7 literre állt be most, télen, nyáron még nem volt meg.
De én állandóan tolom neki. Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12978 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:17:40 »

A westgate-esen hogy vezerli az ecu a turbo nyomast?
Csak kivancsisagbol Smiley


Sehogy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12979 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:18:23 »

De én állandóan tolom neki. Cheesy

Én meg bp-en használom Cheesy
Ami zavar, hogy pályán 130-nál már 7-et eszik...
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12980 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:19:23 »



Sehogy.

Akkor jól gondoltam.
És így is lehet obd2-n keresztül turbo nyomást mérni?
Még MAF szenzorom sincs Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12981 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:22:04 »

Akkor jól gondoltam.
És így is lehet obd2-n keresztül turbo nyomást mérni?
Még MAF szenzorom sincs Smiley


Persze..... a MAP szenzor értékét kell nézni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12982 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:23:24 »

Akkor jól gondoltam.
És így is lehet obd2-n keresztül turbo nyomást mérni?
Még MAF szenzorom sincs Smiley

Hányszor beszéltünk róla....na hányszor?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12983 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:28:24 »

Hányszor beszéltünk róla....na hányszor?  nyes

Meg se szólalok.  nyes worship
Viszont jól gondoltam, hogy nálam nem tudja az ECU a turbonyomást vezérelni  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12984 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:33:10 »

Meg se szólalok.  nyes worship
Viszont jól gondoltam, hogy nálam nem tudja az ECU a turbonyomást vezérelni  eplus2

Közvetlenül nem.  Cool
Motorfordulatszám növelésével igen.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12985 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:35:52 »

Közvetlenül nem.  Cool
Motorfordulatszám növelésével igen.  eplus2

kíváncsi vagyok, megvan-e a gyári érték...
vagy mi a franctól kormol.
mondjuk lehet ki kéne szedni a katalizátort, tele lehet korommal.
vizsgán átmenne úgy is? Smiley
ha már egr le van dugózva Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12986 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:38:40 »

kíváncsi vagyok, megvan-e a gyári érték...
vagy mi a franctól kormol.
mondjuk lehet ki kéne szedni a katalizátort, tele lehet korommal.
vizsgán átmenne úgy is? Smiley
ha már egr le van dugózva Cheesy

Neked ez a fétised, hogy a turbó nyomás mennyi....mennyi   eplus2
Azért füstöl, mert dízel.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12987 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:08:37 »

Ötletet mondtam... az egyik ismerősöm így emelte meg a turbónyomást. Ha jól rémlik, a feszültséggel arányos. Beraktak egy diódát, és pár tizeddel kevesebbet érzékelt a szgép, mint valójában van. Persze, megemelték az üa-t is.
kókány ötletet nem adunk szegény kollégáknak.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12988 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:09:54 »

kíváncsi vagyok, megvan-e a gyári érték...
vagy mi a franctól kormol.
mondjuk lehet ki kéne szedni a katalizátort, tele lehet korommal.
vizsgán átmenne úgy is? Smiley
ha már egr le van dugózva Cheesy
nincs meg a turbónyomásod,vagy fröcsköl valamelyik porlasztó.az biztos,hogy több üza van,mint amennyi a levegőhöz szükséges.ettől kormol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12989 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:25:30 »

Neked ez a fétised, hogy a turbó nyomás mennyi....mennyi   eplus2
Azért füstöl, mert dízel.  Cool


Ha minden jó lenne benne, akkor nem füstölne.
Szerintem.
 nyes
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12990 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:28:09 »

nincs meg a turbónyomásod,vagy fröcsköl valamelyik porlasztó.az biztos,hogy több üza van,mint amennyi a levegőhöz szükséges.ettől kormol.

azért akarok minél előbb turbo nyomást mérni, hogy lássam hol a baj.
ha nincs meg a turbo nyomás, akkor morcos leszek, mert most lett felújítva, de szerencsére van rá garancia.
mondjuk többet oda biztos nem megyek, az alsó motorburkolatom se voltak képesek visszarakni, szóval mit vár az ember Cheesy

aztán ha mégis megvan a turbo nyomás, akkor gondolom lehet kiszedni a csúcsokat, és beméretni.

Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12991 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:32:24 »

Én meg bp-en használom Cheesy
Ami zavar, hogy pályán 130-nál már 7-et eszik...

Nekem 150-nél 4 személlyel 5.5-6-ot evett a nyáron a régi felállásban . Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12992 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:32:31 »

azért akarok minél előbb turbo nyomást mérni, hogy lássam hol a baj.
ha nincs meg a turbo nyomás, akkor morcos leszek, mert most lett felújítva, de szerencsére van rá garancia.
mondjuk többet oda biztos nem megyek, az alsó motorburkolatom se voltak képesek visszarakni, szóval mit vár az ember Cheesy

aztán ha mégis megvan a turbo nyomás, akkor gondolom lehet kiszedni a csúcsokat, és beméretni.


a te esetedben a csúcsok sem lesznek nagy költséggel...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12993 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:33:13 »

Ha minden jó lenne benne, akkor nem füstölne.
Szerintem.
 nyes

De.
Ezeknek odalépsz, füstölnek. Ha nem is látod, akkor is.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12994 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:33:42 »

a te esetedben a csúcsok sem lesznek nagy költséggel...
Szépen jár az a motor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12995 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:37:41 »

kíváncsi vagyok, megvan-e a gyári érték...
vagy mi a franctól kormol.
mondjuk lehet ki kéne szedni a katalizátort, tele lehet korommal.
vizsgán átmenne úgy is? Smiley
ha már egr le van dugózva Cheesy
A katalizátornak kiütöttem a közepét és ment vissza a helyére ,muszáj volt ,mert teletolta olajjal mikor az előző felújított turbónak eltört a tengelye,most egyáltalán nem füstöl. Smiley
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12996 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:39:12 »

Szépen jár az a motor.
szépen jár, alapjárat nem ingadozik, kis gázra is szépen beáll, és nem alulról, állítólag ez is egy tünete a rossz csúcsoknak.
pöccre indul, akár -10-ben is, nem úgy, ahogy néhány társa.
viszont ettől még nagy nyomásnál simán behugyozhat, ahogy a szleng mondja, és akkor ugye a kelleténél több üzemanyag jut az égéstérbe, ergo füstölni fog.
mondom, csak padlógáznál jellemző, de akkor rendesen látom magam mögött.

lényeg lényeg, hogy a turbo nyomást látva már okosabbak leszünk.
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #12997 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:39:29 »

a te esetedben a csúcsok sem lesznek nagy költséggel...
ez a jó a DI-ben Cheesy
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12998 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:42:49 »

szépen jár, alapjárat nem ingadozik, kis gázra is szépen beáll, és nem alulról, állítólag ez is egy tünete a rossz csúcsoknak.
pöccre indul, akár -10-ben is, nem úgy, ahogy néhány társa.
viszont ettől még nagy nyomásnál simán behugyozhat, ahogy a szleng mondja, és akkor ugye a kelleténél több üzemanyag jut az égéstérbe, ergo füstölni fog.
mondom, csak padlógáznál jellemző, de akkor rendesen látom magam mögött.

lényeg lényeg, hogy a turbo nyomást látva már okosabbak leszünk.
nem lehet,hogy módosított sw-je van? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12999 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:43:58 »

A katalizátornak kiütöttem a közepét és ment vissza a helyére ,muszáj volt ,mert teletolta olajjal mikor az előző felújított turbónak eltört a tengelye,most egyáltalán nem füstöl. Smiley


Ettől félek én is, hogy már haldoklott a turbo egy darabig, és telement elégetlen gázolajjal a katalizátor, szóval ott is lehet a hiba.
Az egész katalizátort kiütötted, vagy csak a közepén csináltál egy kis lyukat, vagy hogy képzeljem el?
Vizsgán átmenne simán katalizátor nélkül?
Egyébként hol újíttattad fel a turbod? mennyi idő után tört el a tengely? én is parázok tőle, hogy nem lett rendesen megcsinálva, de legalább 1 év garit adtak rá, lehet vele hova menni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.