Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:54:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719250 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13000 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:45:01 »

szépen jár, alapjárat nem ingadozik, kis gázra is szépen beáll, és nem alulról, állítólag ez is egy tünete a rossz csúcsoknak.
pöccre indul, akár -10-ben is, nem úgy, ahogy néhány társa.
viszont ettől még nagy nyomásnál simán behugyozhat, ahogy a szleng mondja, és akkor ugye a kelleténél több üzemanyag jut az égéstérbe, ergo füstölni fog.
mondom, csak padlógáznál jellemző, de akkor rendesen látom magam mögött.

lényeg lényeg, hogy a turbo nyomást látva már okosabbak leszünk.

Nem hiszed el, hogy padlón mindegyik füstöl, miiiiii?  vigyor3
Nálad beakadt eztva turbónyomás dolog.  eplus2
Ki van az próbálva padon, amikor felújítják.
Egyébként ha vákuumos ladba mozgatja a wg szelepet, akkor tudja a motorvezélő is szabályozni a feltöltő nyomást.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13001 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:46:47 »

nem lehet,hogy módosított sw-je van? vigyor3

Nem tudom, nem hiszem, honnan derülhet ez ki, csak padon?
Osztrák autó, kint nem hiszem, hogy ilyenekkel foglalkoznak, mert mindene gyárinak tűnik, nincs "tuningolva"
Itthon előttem meg egy fiatal gyereké volt 1 évig, de az nem nagyon foglalkozott vele, csak gányolgatta.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13002 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:49:40 »

Nem hiszed el, hogy padlón mindegyik füstöl, miiiiii?  vigyor3
Nálad beakadt eztva turbónyomás dolog.  eplus2
Ki van az próbálva padon, amikor felújítják.
Egyébként ha vákuumos ladba mozgatja a wg szelepet, akkor tudja a motorvezélő is szabályozni a feltöltő nyomást.  Cool

Beakadt a lemez  eplus2
Ha füstöl, akkor füstöl, csak legyen jó Cheesy
Az meg, hogy mi vezérli a wg szelepet, fogalmam sincs, majd valami okos megmondja Smiley
Egyébként amikor *** volt a turbo, akkor se dobott hibakódot, csak nem ment, és füstölt, nem csak padlón.
Attól félek, hogy telenyomta a katalizátort, ezért lehet jobb lenne kiütni.
Gondolom kitisztítani nem lehet  nyes  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13003 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:53:09 »

Ettől félek én is, hogy már haldoklott a turbo egy darabig, és telement elégetlen gázolajjal a katalizátor, szóval ott is lehet a hiba.
Az egész katalizátort kiütötted, vagy csak a közepén csináltál egy kis lyukat, vagy hogy képzeljem el?
Vizsgán átmenne simán katalizátor nélkül?
Egyébként hol újíttattad fel a turbod? mennyi idő után tört el a tengely? én is parázok tőle, hogy nem lett rendesen megcsinálva, de legalább 1 év garit adtak rá, lehet vele hova menni.



Csak zárójelben jegyezném meg, hogy teljesen mindegy, hogy mennyi garit adnak rá. Érvényesíteni is tudni kell.
A felújítók is tudják mit kell mondani, kérdezni amire egyből mondhatják......sorry, de így nem él a gari.
Ismerős járt úgy 530d turbóval, hogy felrakott egy felújítottat. Direkt kicserélt mindent, nehogy legyen mibe belekötni ha gond lesz.
Olaj, olajzó cső...stb.
Kb. 1000 km után eltört a turbó tengelye. Még látszott is az anyaghiba!
Azt monták neki, hogy beleért a turbinakerék a házba és azért tört el a tengely. Persze, miután eltört beleért....
Nem is cserélték neki gariba. Ennyi a nagy gari ígéretekkel..... levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13004 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:59:25 »

Beakadt a lemez  eplus2
Ha füstöl, akkor füstöl, csak legyen jó Cheesy
Az meg, hogy mi vezérli a wg szelepet, fogalmam sincs, majd valami okos megmondja Smiley
Egyébként amikor *** volt a turbo, akkor se dobott hibakódot, csak nem ment, és füstölt, nem csak padlón.
Attól félek, hogy telenyomta a katalizátort, ezért lehet jobb lenne kiütni.
Gondolom kitisztítani nem lehet  nyes  hehe

Wastgate működése: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=8
Hibakód, vészüzem nem lesz a turbó miatt (csak elektromos VGT-nél).
Üsd ki a belét a katalizátornak.... 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13005 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:00:17 »


Csak zárójelben jegyezném meg, hogy teljesen mindegy, hogy mennyi garit adnak rá. Érvényesíteni is tudni kell.
A felújítók is tudják mit kell mondani, kérdezni amire egyből mondhatják......sorry, de így nem él a gari.
Ismerős járt úgy 530d turbóval, hogy felrakott egy felújítottat. Direkt kicserélt mindent, nehogy legyen mibe belekötni ha gond lesz.
Olaj, olajzó cső...stb.
Kb. 1000 km után eltört a turbó tengelye. Még látszott is az anyaghiba!
Azt monták neki, hogy beleért a turbinakerék a házba és azért tört el a tengely. Persze, miután eltört beleért....
Nem is cserélték neki gariba. Ennyi a nagy gari ígéretekkel..... levele

persze, ettől parázok én is, ezért akarom megtudni, hogy most mit tölt.
szerelőhöz vittem, rendes hivatalos műhelye van, sokan ajánlották.
ő vitte el oda, ahol szokta a turbokat csináltatni.
csere után olajcsere volt, kérdeztem az olajozó csöveket is, azt mondta nem kell, így is él a gari.
szóval ha ennek ellenére gond lenne, akkor tudok hova menni, majd ők elintézik maguk között, hogy ki a hunyó.

katalizátort kiüssük, vagy ne, azt mondd inkább  eplus2
 worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13006 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:02:30 »


Wastgate működése: http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=8
Hibakód, vészüzem nem lesz a turbó miatt (csak elektromos VGT-nél).
Üsd ki a belét a katalizátornak.... 

én is úgy gondolom, hogy jobb lesz katalizátor nélkül.
teljes bele mehet a kukába?
úgyis meg kell majd nézni a leömlőnél a csavarokat is, mert be vannak rohadva, akkor már egyúttal meg lehet csinálni azt is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13007 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:05:12 »

én is úgy gondolom, hogy jobb lesz katalizátor nélkül.
teljes bele mehet a kukába?
úgyis meg kell majd nézni a leömlőnél a csavarokat is, mert be vannak rohadva, akkor már egyúttal meg lehet csinálni azt is.


Persze....nekem egy cső (iktató) van helyette.
A belét azt el tudod adni pár ezresért.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13008 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:10:02 »



Persze....nekem egy cső (iktató) van helyette.
A belét azt el tudod adni pár ezresért.

Vizsgán volt már?
Én csal ettől parázok.

GSR: gyűlik a meló a kocsival  wow1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13009 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:14:19 »

Vizsgán volt már?
Én csal ettől parázok.

GSR: gyűlik a meló a kocsival  wow1


Simán átment.
Ha nem iktatót használsz, hanem kibelezed akkor vizuálisan olyan, mintha lenne.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13010 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:18:33 »



Simán átment.
Ha nem iktatót használsz, hanem kibelezed akkor vizuálisan olyan, mintha lenne.  Wink

Az a baj, hogy valószínű lánggal kell majd leszedni a leömlőt is, mert be van rohadva a csavar.
Egyébként az létezik, hogy valahol nem tömít rendesen a kipufogórendszer, pl. a leömlőnél, és a kipufogógáz visszajön az utastérbe egy kicsit?
Néha elég büdöset fúj be a szellőzőrendszer, a klímát már tisztítottam ilyen spray-vel, utána jobbnak tűnt, de most megint érzem néha a büdöset.

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13011 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:20:46 »

Az a baj, hogy valószínű lánggal kell majd leszedni a leömlőt is, mert be van rohadva a csavar.
Egyébként az létezik, hogy valahol nem tömít rendesen a kipufogórendszer, pl. a leömlőnél, és a kipufogógáz visszajön az utastérbe egy kicsit?
Néha elég büdöset fúj be a szellőzőrendszer, a klímát már tisztítottam ilyen spray-vel, utána jobbnak tűnt, de most megint érzem néha a büdöset.




Leömlőt minek akarod leszedni?
Nézd meg a flexi csövet a katalizátor után.....az szokott "elfáradni".
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13012 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:22:49 »



Leömlőt minek akarod leszedni?
Nézd meg a flexi csövet a katalizátor után.....az szokott "elfáradni".

Elvileg azt úgy néztem, hogy cserélve volt...
A leömlőt meg azért nézném meg, hogy a tűzkarika ép-e, vagy nem-e fúj ki ott minimálisan.
Vagy hülyeséget beszélek? Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13013 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:27:37 »

Elvileg azt úgy néztem, hogy cserélve volt...
A leömlőt meg azért nézném meg, hogy a tűzkarika ép-e, vagy nem-e fúj ki ott minimálisan.
Vagy hülyeséget beszélek? Cheesy


Ott egy ilyen tömítés van: https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/11845-kipufogo-sor-tomites-transit2000-2006mondeo2000-2007
Ezen látható, ha kifúj mellette.....a turbócserénél biztos feltűnt volna a szerelőnek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13014 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:33:43 »



Ott egy ilyen tömítés van: https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/11845-kipufogo-sor-tomites-transit2000-2006mondeo2000-2007
Ezen látható, ha kifúj mellette.....a turbócserénél biztos feltűnt volna a szerelőnek.

Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó  Shocked
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13015 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:36:51 »

Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó  Shocked

Nem hallottam kifújásra utaló hangokat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13016 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:39:08 »

Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó  Shocked

Le kell venni a hővédőt és fentről is lehet látni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13017 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:40:14 »

Nem hallottam kifújásra utaló hangokat.


Gondolom akkor se jó, ha be van rohadva az összes csavar ott  Huh?
Vagy túlaggódom?  hehe
 vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13018 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:41:33 »

Gondolom akkor se jó, ha be van rohadva az összes csavar ott  Huh?
Vagy túlaggódom?  hehe
 vigyor3


Túl.... nyes
Hagyd Tibire a szerelést.....majd ő szhopik a berohadt csavarokkal, ha kell.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13019 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:42:35 »



Túl.... nyes
Hagyd Tibire a szerelést.....majd ő szhopik a berohadt csavarokkal, ha kell.  eplus2

Az lesz  eplus2 eljen hehe
 worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13020 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:04:48 »

Nem tudom, nem hiszem, honnan derülhet ez ki, csak padon?
Osztrák autó, kint nem hiszem, hogy ilyenekkel foglalkoznak, mert mindene gyárinak tűnik, nincs "tuningolva"
Itthon előttem meg egy fiatal gyereké volt 1 évig, de az nem nagyon foglalkozott vele, csak gányolgatta.
nem.gyári ids-el megmondják,hogy van-e változtatva az eredeti sw.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13021 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:07:58 »

nem.gyári ids-el megmondják,hogy van-e változtatva az eredeti sw.
köszi  worship
akkor még egy dolog, amire rá kell nézni  nyes
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13022 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 17:44:48 »

Üdvözlet.

Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint  help
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #13023 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 18:00:30 »

Üdvözlet.

Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint  help
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?

Ha átfolyna a víz az olajba az látványos fehéres trutyi keletkezik emulzió, ha nem akkor olaj marad.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13024 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:25:54 »

6-os váltó OFF....diffi csapágy rotty.....5-ös váltó ON... eplus2
Mondjuk pár ezerért ki is lehetne cserélni a csapágyakat...de ez nálam már nem fog megtörténni.... eplus2
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13025 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:58:39 »

Ha átfolyna a víz az olajba az látványos fehéres trutyi keletkezik emulzió, ha nem akkor olaj marad.

Ezt hogy érted? wow1
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13026 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:10:18 »

6-os váltó OFF....diffi csapágy rotty.....5-ös váltó ON... eplus2
Mondjuk pár ezerért ki is lehetne cserélni a csapágyakat...de ez nálam már nem fog megtörténni.... eplus2

Na majd mindjárt jönnek és jól megmondják, hogy azt is az egytömegű tette tönkre  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13027 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:28:56 »

Na majd mindjárt jönnek és jól megmondják, hogy azt is az egytömegű tette tönkre  eplus2 eplus2

már megmondták...csapágy gyilkos ez az egytömegű... eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13028 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:53:45 »

Üdvözlet.

Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint  help
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?

akár.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13029 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:55:43 »

Üdvözlet.

Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint  help
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?

olajhűtő
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13030 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 21:12:00 »

Ha már víz.
Ősszel bemérettem, -50 fok alatti a cucc az enyémbe, azt mondta a kutas pontosan nem tudja mennyi, mert tovább nem mér a kütyüje Cheesy
Ez nem gáz? Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13031 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 21:12:43 »

Ha már víz.
Ősszel bemérettem, -50 fok alatti a cucc az enyémbe, azt mondta a kutas pontosan nem tudja mennyi, mert tovább nem mér a kütyüje Cheesy
Ez nem gáz? Cheesy

Nem, hűtőfolyadék.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13032 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 21:15:59 »

Nem, hűtőfolyadék.  eplus2
Ja, az, de milyen.  eplus2
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit Smiley
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.

Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13033 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 21:19:50 »

olajhűtő
Ki lehet szűrni valahogy, mielőtt a szerelő jól lehúz?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13034 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 21:22:16 »

Ja, az, de milyen.  eplus2
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit Smiley
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.



Ha AUTO-n használod a fűtést, akkor nem is kezd el fűteni érezhetően, amíg fel nem melegedett a motor/hűtőfolyadék.
Nekem otthonról kell mennem kb. 2 km-et, ami nagyjából a HÉV állomás és akkor kezdem érezni, hogy növeli a befújt levegő mennyiséget és jön a meleg.
mondjuk nekem AUTO 21-en van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13035 Dátum: 2015.01.27 kedd, 16:09:37 »

Ja, az, de milyen.  eplus2
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit Smiley
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.


Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.  falbav  Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 16:16:18 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #13036 Dátum: 2015.01.27 kedd, 16:27:32 »

Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.  falbav  Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.
Hát ott még valami mindig nem kerek! 110-120-as tempóval nekem 5-10 km között beáll középre a mutató,és közben a fűtés is megy 22 fokra állítva! Pedig nekem nincs megbabrálva a termosztát!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13037 Dátum: 2015.01.27 kedd, 17:05:36 »

Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.  falbav  Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.

Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával... eplus2

Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #13038 Dátum: 2015.01.27 kedd, 18:36:47 »

Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával... eplus2


Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ? Mert akkor elgondolkodtató.. mert akkor nincs min gondolkozni eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 18:45:03 írta balkal » Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13039 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:22:01 »

Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával... eplus2


Na tessék! Én meg nem mertem teljesen lezárni.  taps Max szétkapom még 1X. Azon ne múljon a teljes siker!  Wink
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13040 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:25:14 »

Egy jól működő rendszerben annak a kis szelepnek nem szabad problémát okoznia. Hiszen azokon a termosztátokon is van, ami azokban a motorokban van ahol nincs panasz.
Mellesleg nem véletlen van az ott. Még ha per pill úgy is tűnik, hogy mintha nem lenne szükség rá....


Persze én is úgy vagyok vele, mint Bunyek........mindenki azt csinál, amit akar.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13041 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:31:24 »

Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ? Mert akkor elgondolkodtató.. mert akkor nincs min gondolkozni eplus2
Megvolt a teszt. Felmelegítettem nyitásig álló helyben. Jött a buborék a kiegyenlítőbe szépen folyamatosan. Amikor nyitott a termosztát, akkor jött egy nagyobb mennyiségű levegő, kinyomta, utána (lámpával átvilágítottam a tartályt) szépen a folyadék áramlott buborék nélkül. Simán kidogozza.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13042 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:41:12 »

Megvolt a teszt. Felmelegítettem nyitásig álló helyben. Jött a buborék a kiegyenlítőbe szépen folyamatosan. Amikor nyitott a termosztát, akkor jött egy nagyobb mennyiségű levegő, kinyomta, utána (lámpával átvilágítottam a tartályt) szépen a folyadék áramlott buborék nélkül. Simán kidogozza.

Persze hogy kidolgozza....több ponton is légteleniti/lehet a rendszert...ha meg nyit a termó akkor is eltud menni a légbuborék ameddig kilégtelenit.
Nem nyom az szét semmit, annyit nem tágulhat.....amugy meg rengeteg olyan termosztátos rendszer van ahol nincs is golyó.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13043 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:43:30 »

Persze hogy kidolgozza....több ponton is légteleniti/lehet a rendszert...ha meg nyit a termó akkor is eltud menni a légbuborék ameddig kilégtelenit.
Nem nyom az szét semmit, annyit nem tágulhat.....amugy meg rengeteg olyan termosztátos rendszer van ahol nincs is golyó.

eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13044 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:44:28 »

Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ? Mert akkor elgondolkodtató.. mert akkor nincs min gondolkozni eplus2

Bár az előbb megirtam....
Ugyanarra megy ki a légbuborék, csak igy nem a termó előtt, hanem utánna....kb 5km-el később... eplus2
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13045 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:47:07 »

Egy jól működő rendszerben annak a kis szelepnek nem szabad problémát okoznia. Hiszen azokon a termosztátokon is van, ami azokban a motorokban van ahol nincs panasz.
Mellesleg nem véletlen van az ott. Még ha per pill úgy is tűnik, hogy mintha nem lenne szükség rá....


Persze én is úgy vagyok vele, mint Bunyek........mindenki azt csinál, amit akar.  eplus2

Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején Smiley
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?

Más:

Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing

Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.

Ezeket a protokollokat kezeli:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing

Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?

 help
 Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13046 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:51:22 »

Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején Smiley
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?

Más:

Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing

Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.

Ezeket a protokollokat kezeli:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing

Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?

 help
 Huh?

Dobd el vagy add oda valakinek. eplus2
Na, ennyivel drágább lesz a másik. vigyor3
A mini szinte mind a klón klónja...ami Ford-al esetleg a 2005 utáni benzinesekkel áll szóba. (eddigi tapasztalatok alapján)

Ilyet:


Vagy ilyet:
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13047 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:55:25 »

Dobd el vagy add oda valakinek. eplus2
Na, ennyivel drágább lesz a másik. vigyor3
A mini szinte mind a klón klónja...ami Ford-al esetleg a 2005 utáni benzinesekkel áll szóba. (eddigi tapasztalatok alapján)

Ilyet:


Vagy ilyet:


Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet Smiley
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz Cheesy
Mikor érsz rá amúgy?  Wink
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13048 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:00:44 »

Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet Smiley
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz Cheesy
Mikor érsz rá amúgy?  Wink

Ne dobd el, próbáld ki fordtc-vel! Nálam bevált.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13049 Dátum: 2015.01.27 kedd, 20:01:03 »

Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet Smiley
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz Cheesy
Mikor érsz rá amúgy?  Wink

Egy olvasásra akár valamelyik este is sor kerülhet.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.