Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:43:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4719223 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:14:06 »

Mindig megszakad a jel és ugyanott?
Próbálni lehet másikkal, nyilván.
De mi van ha "csak" a diag műszer adat továbbítása vagy mintavételezése akadozik?  Ez kizárható?

mindig megszakad, és mindig ugyanott, a gyári diag szerint, pénteken néztük netcore-al  worship
azt mondja, hogy még nem látott ilyet.
forDTC-vel telefonon csekkolva nem látszik semmi belőle, mindig ír valamilyen értéket, ami maximum 1,25 bar.
a gyári turbo teszt egyébként sikeresen lefut, azt írja, hogy ok, de attól még valami nincs rendben, gondolom ezek magukban se normális dolgok.
nincs valakinek kölcsönbe egy MAP-ja tesztre?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:32:46 »

mindig megszakad, és mindig ugyanott, a gyári diag szerint, pénteken néztük netcore-al  worship
azt mondja, hogy még nem látott ilyet.
forDTC-vel telefonon csekkolva nem látszik semmi belőle, mindig ír valamilyen értéket, ami maximum 1,25 bar.
a gyári turbo teszt egyébként sikeresen lefut, azt írja, hogy ok, de attól még valami nincs rendben, gondolom ezek magukban se normális dolgok.
nincs valakinek kölcsönbe egy MAP-ja tesztre?

Na akkor ilyenkor kell oszcilloszkópra kötni a MAP jelet és kiderül egyből.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:42:02 »

Na akkor ilyenkor kell oszcilloszkópra kötni a MAP jelet és kiderül egyből.  Cool

Bevállalod?  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:46:21 »

Bevállalod?  eplus2

Nem szokott itthon lenni a cuccom, bent van a szervizben....ott kell inkább.

Hol a videó a jelenségről?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:54:00 »

Nem szokott itthon lenni a cuccom, bent van a szervizben....ott kell inkább.

Hol a videó a jelenségről?


http://youtu.be/Hi2OL35uo-g

Mit mondasz ra?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 15:30:10 »


Azt, hogy szhar.  vigyor3
Már az eszköz mintavételezési sebességénél is jelentős kihagyás van. Gyakorlatilag felesleges rövidebb idejű mintavételezés.
Szerezz MAP-ot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 15:45:53 »

Azt, hogy szhar.  vigyor3
Már az eszköz mintavételezési sebességénél is jelentős kihagyás van. Gyakorlatilag felesleges rövidebb idejű mintavételezés.
Szerezz MAP-ot.

És miért nem ír rá hibát?
Semmit nem dob rá hibakódnak...
Az nem lehet, hogy csak a csatlakozó a ***, mint ahogy az ütközésérzékelőnél is az tört el, lehet ez is beázott egy kicsit.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 15:57:10 »

És miért nem ír rá hibát?
Semmit nem dob rá hibakódnak...
Az nem lehet, hogy csak a csatlakozó a ***, mint ahogy az ütközésérzékelőnél is az tört el, lehet ez is beázott egy kicsit.

Mert feltehetően belül van a hibaszázalékon.
A csatlakozó szerinted tudja, hogy egy bizonyos fordulaton (nyomáson) kell kontak hibásnak lennie?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 15:59:14 »

Mert feltehetően belül van a hibaszázalékon.
A csatlakozó szerinted tudja, hogy egy bizonyos fordulaton (nyomáson) kell kontak hibásnak lennie?  vigyor3

jó-jó.
kéne szerezni próbába egyet.
mi ennek a gyári cikkszáma egyébként?
csak a TDDI-be való, vagy ugyanez van a TDCI-be is?
ki ad nekem kölcsön egyet próbára?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 16:12:00 »

jó-jó.
kéne szerezni próbába egyet.
mi ennek a gyári cikkszáma egyébként?
csak a TDDI-be való, vagy ugyanez van a TDCI-be is?
ki ad nekem kölcsön egyet próbára?


A saját kocsijából talán kiszedi valaki a jót...Amúgy az alkatrész kölcsönadás fura dolog.Megnézem van e a diesel dobozban és KÖLCSÖN adom neked. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 16:17:30 »


A saját kocsijából talán kiszedi valaki a jót...Amúgy az alkatrész kölcsönadás fura dolog.Megnézem van e a diesel dobozban és KÖLCSÖN adom neked. Wink

Az a baj, hogy valahogy ki kell szűrni, hogy rossz-e... szerintem.
Na most szívesen veszek egyet, de ha más miatt csinálja ezt a hibát, akkor kidobtam a pénzt.
Az keres kínálba már úgy dobtam fel a keresést, hogy kipróbálási garanciával keresem Smiley
Egyébként olyanra gondoltam, hogy valakinek van egy donor autója, esetleg maradék bontott alkatrészek, belepróbálom, eltűnik a hiba, kifizetem az árát, és mindenki boldog.

 worship worship worship
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 16:22:08 »

Az a baj, hogy valahogy ki kell szűrni, hogy rossz-e... szerintem.
Na most szívesen veszek egyet, de ha más miatt csinálja ezt a hibát, akkor kidobtam a pénzt.
Az keres kínálba már úgy dobtam fel a keresést, hogy kipróbálási garanciával keresem Smiley
Egyébként olyanra gondoltam, hogy valakinek van egy donor autója, esetleg maradék bontott alkatrészek, belepróbálom, eltűnik a hiba, kifizetem az árát, és mindenki boldog.

 worship worship worship


Mindenkinek van donor autója.Valaki máséhoz előbb vagy utóbb. eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 16:28:05 »


Mindenkinek van donor autója.Valaki máséhoz előbb vagy utóbb. eplus2

lehet én nézek egyet az enyémhez Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:20:07 »

lehet én nézek egyet az enyémhez Smiley


Nézd meg a MAP-od cikkszámát és Relhisttől vehetsz 1ezresért, ha egyezik. http://mondeo.hu/index.php?topic=19898.0
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:22:40 »

lehet én nézek egyet az enyémhez Smiley

Nekem csak egy autóm van. Nem kell hozzá másik....  eplus2
Nincs vele gond sem. Cool

Gondolom sejted, hogy miért....  Benzines
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:25:27 »

Nekem csak egy autóm van. Nem kell hozzá másik....  eplus2
Nincs vele gond sem. Cool

Gondolom sejted, hogy miért....  Benzines


Pfff. hehe
Nem láttam még kornelkiss4 autóját, de szerintem a "bajok" 90%-át ő képzeli bele.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:36:36 »



Pfff. hehe
Nem láttam még kornelkiss4 autóját, de szerintem a "bajok" 90%-át ő képzeli bele.  vigyor3


A FIS szenzor valóban rossz volt.
A reflektor/index kapcsoló valóban rossz volt.
A műszercsoport valóban buherált.

Akkor ez volt a 10%.  eplus2

Szép hangja van annak a motornak, jól megy.
netcore is azt mondta jól megy...... úgy néz ki, hogy csak a gazdinak van baja vele.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 17:41:33 »


A FIS szenzor valóban rossz volt.
A reflektor/index kapcsoló valóban rossz volt.
A műszercsoport valóban buherált.

Akkor ez volt a 10%.  eplus2

Szép hangja van annak a motornak, jól megy.
netcore is azt mondta jól megy...... úgy néz ki, hogy csak a gazdinak van baja vele.  vigyor3

nincs bajom vele, tényleg szépen megy, egyre szebben, a dízel injektor tisztító sokat finomított a járásán, illetve most kapott omv mm-t, szerintem füllel hallható a különbség.
a kocsi szépen szedi a lábát, viszont egy felújított turbotól várnám az 1,5 bart, ami elvileg nincs meg, kérdés, hogy a map a rossz csak, vagy még ki is fúj.
az tény, hogy padlón füstöl azért.

viszont ez a map szenzor is nagy eséllyel rossz, az előbb belinkelt video elég jól mutatja szerintem.
ha ez túlaggódás, akkor az, de szeretem, ha rendben van a gép.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:00:00 »

nincs bajom vele, tényleg szépen megy, egyre szebben, a dízel injektor tisztító sokat finomított a járásán, illetve most kapott omv mm-t, szerintem füllel hallható a különbség.
a kocsi szépen szedi a lábát, viszont egy felújított turbotól várnám az 1,5 bart, ami elvileg nincs meg, kérdés, hogy a map a rossz csak, vagy még ki is fúj.
az tény, hogy padlón füstöl azért.

viszont ez a map szenzor is nagy eséllyel rossz, az előbb belinkelt video elég jól mutatja szerintem.
ha ez túlaggódás, akkor az, de szeretem, ha rendben van a gép.


Fogadjunk, hogy még ki sem próbáltad szabályzás nélkül mennyit tölt?
Könyörögjünk?  eplus2
Már rég tudható lenne, hogy a turbó vagy csövezés vagy szabályzás körül van probléma. (ha van)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:02:43 »

Fogadjunk, hogy még ki sem próbáltad szabályzás nélkül mennyit tölt?
Könyörögjünk?  eplus2
Már rég tudható lenne, hogy a turbó vagy csövezés vagy szabályzás körül van probléma. (ha van)

kipróbálhatom, de van aki rögtön lebeszélt róla, hogy kinyírhatom a turbot vele.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:10:43 »

kipróbálhatom, de van aki rögtön lebeszélt róla, hogy kinyírhatom a turbot vele.


Valaki le tudja csekkolni, hogy az FMBA és a D6BA motorkódba ugyanaz a MAP szenzor van-e?
Én neten úgy láttam, hogy cikkszámra megegyeznek, de biztos ami biztos.
MEAT&DORIA 82164

 worship worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:12:36 »

kipróbálhatom, de van aki rögtön lebeszélt róla, hogy kinyírhatom a turbot vele.


Akkor beszéld meg velük a problémádat... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:13:09 »

Ez igen! jó móka! Mennyi idő volt?

kb 2 perc... eplus2
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:14:59 »

Akkor beszéld meg velük a problémádat... eljen

holnap kipróbálom  worship worship
egyébként először a hibás MAP szenzort kellene kicserélni, lehet amúgy rendesen tölt, csak az ECU nem "látja".
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:15:26 »

kipróbálhatom, de van aki rögtön lebeszélt róla, hogy kinyírhatom a turbot vele.


Minden lehet ész nélkül és ésszel is csinálni.
Nyilván ÉSSZEL kell csinálni és amikor meg van egy pillanatra a számodra szentírásnak vett 1.5, akkor egyből visszadugod a vákuumdobra a csövet vagy elveszed a gázt.
Ennyit kap a turbó üzem közben is, sőt....
El kell döntened, hogy kinek/kiknek hiszel. A sok helyről tájékozódsz csak belekeveredsz, persze minden a te döntésed. Viszont örökké nyugtalanul fogsz így aludni.  eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 18:17:42 »

Minden lehet ész nélkül és ésszel is csinálni.
Nyilván ÉSSZEL kell csinálni és amikor meg van egy pillanatra a számodra szentírásnak vett 1.5, akkor egyből visszadugod a vákuumdobra a csövet vagy elveszed a gázt.
Ennyit kap a turbó üzem közben is, sőt....
El kell döntened, hogy kinek/kiknek hiszel. A sok helyről tájékozódsz csak belekeveredsz, persze minden a te döntésed. Viszont örökké nyugtalanul fogsz így aludni.  eplus2



igazatok van  worship worship worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:40:17 »

igazatok van  worship worship worship

egyébként hogy férek hozzá a map-hoz, hogy ki tudjam cserélni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:43:09 »

egyébként hogy férek hozzá a map-hoz, hogy ki tudjam cserélni?


Alulról, alsó burkolat le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:44:21 »

igazatok van  worship worship worship

Miért kell 1,5 bar? Annyi a gyári érték? Csak azért érdekel, mert nekem csak 1,3 ig tölt. Viszont azt különösebb megerőltetés nélkül. Most akkor az enyém is rossz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:46:56 »

Miért kell 1,5 bar? Annyi a gyári érték? Csak azért érdekel, mert nekem csak 1,3 ig tölt. Viszont azt különösebb megerőltetés nélkül. Most akkor az enyém is rossz?
igen, meg a többi is itt a clubbon nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:47:36 »

Tényleg valaki legyen olyan türelmes, és magyarázza el pár mondatban, hogy mi és hogyan szabályozza a turbónyomást! Én nem értem.
Főleg azt a bizonyos overboost funkciót. Előre is kösz.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:49:06 »

 email
Alulról, alsó burkolat le.

burkolat már lent van, a kedves szerelő elfelejtette visszarakni.
gondolom csak megemelve férek hozzá, alábújva nem, mert nem látnám, hogy mi hol van.
meg jó lenne letesztelni utána, hogy a cseredarabbal mit mutat az ids.
nem vállalod el?  eplus2
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:50:14 »

igen, meg a többi is itt a clubbon nyes

nem én találtam ki az 1,5 bart.
és az enyém még az 1,3-at se tudja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:52:00 »

email
burkolat már lent van, a kedves szerelő elfelejtette visszarakni.
gondolom csak megemelve férek hozzá, alábújva nem, mert nem látnám, hogy mi hol van.
meg jó lenne letesztelni utána, hogy a cseredarabbal mit mutat az ids.
nem vállalod el?  eplus2

IDS-em nincs.  vigyor3
Az időjárás nem annyira kedvező az aláfekvéshez....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:52:40 »

nem én találtam ki az 1,5 bart.
és az enyém még az 1,3-at se tudja.


De ki találta ki? Sehol nem találok konkrét infót.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:57:19 »

IDS-em nincs.  vigyor3
Az időjárás nem annyira kedvező az aláfekvéshez....  Undecided

jaja, tudom.
munkahelyeden esetleg?
csak előbb szerzek egy map-ot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 19:58:39 »

jaja, tudom.
munkahelyeden esetleg?
csak előbb szerzek egy map-ot.

Akár, egyeztetés kérdése.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:01:51 »

Akár, egyeztetés kérdése.  Cool

Rendben.
De lehet össze kéne sűríteni a dolgokat, és akkor megcsinálni rajta, amit akarok, a leömlőnél be vannak rohadva a csavarok, ott akár ki is fújhat, illetve átnézni, hogy mindenhol 100%-osan tömített-e, meg kicserélni a map-ot, utána már meg leszek nyugodva Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:46:27 »

Tényleg valaki legyen olyan türelmes, és magyarázza el pár mondatban, hogy mi és hogyan szabályozza a turbónyomást! Én nem értem.
Főleg azt a bizonyos overboost funkciót. Előre is kösz.
A PCM szabályozza a turbónyomást a MAP jele alapján.Amikor növelni kell a nyomást a vákumszelepet kinyitja,a vákumdob meg beállítja a lapátokat (VGT).Ahogy elérte a kellő nyomást,a vákumszelepet kikapcsolja, a lapátokat alapba állítja.Onnan tudja,hogy mekkora nyomás kell,hogy figyeli a gázpedál állását,meg az üzemanyagrendszer nyomását,fordulatot,levegőmennyiséget,stb....

Az overboost meg az a funkció,amikor rövid ideig engedi az ecu az üzemanyagrendszer és a turbó túltöltését padlógázon.Asszem talán ez +20Nm-t meg némi többletteljesítményt hoz......
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.01 vasárnap, 20:58:46 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:55:53 »

A PCM szabályozza a turbónyomást a MAP jele alapján.Amikor növelni kell a nyomást a vákumszelepet kinyitja,a vákumdob meg beállítja a lapátokat (VGT).Ahogy elérte a kellő nyomást,a vákumszelepet kikapcsolja, a lapátokat alapba állítja.Onnan tudja,hogy mekkora nyomás kell,hogy figyeli a gázpedál állását,meg az üzemanyagrendszer nyomását,fordulatot,levegőmennyiséget,stb....

Az overboost meg az a funkció,amikor rövid ideig engedi az ecu az üzemanyagrendszer túltöltését padlógázon.Asszem talán ez +20Nm-t meg némi többletteljesítményt hoz......

ez gondolom csak vgt-re vonatkozik.
wg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:58:30 »

ez gondolom csak vgt-re vonatkozik.
wg?

van egy cikk....mindjárt lövöm..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:01:39 »

ez gondolom csak vgt-re vonatkozik.
wg?

nem.mk3 tddi ben jelent meg,és ezt végigvitte az mk3 biztosan az összes dízelében. Wink

"Elsőként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhıfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika rövid idıre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és nyomatékot biztosít a vezetı számára."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:04:17 »

ez gondolom csak vgt-re vonatkozik.
wg?

http://mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:04:28 »

Valaki le tudja csekkolni, hogy az FMBA és a D6BA motorkódba ugyanaz a MAP szenzor van-e?
Én neten úgy láttam, hogy cikkszámra megegyeznek, de biztos ami biztos.
MEAT&DORIA 82164

 worship worship
A cromax oldalán 2003.6 hó előttit és utánit különböztet meg  Map szenzorban, a dízel kategóriában. Eszerint Relhist Map-ja nem jó neked.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:04:38 »

nem.mk3 tddi ben jelent meg,és ezt végigvitte az mk3 biztosan az összes dízelében. Wink

"Elsőként ennél a motornál jelent meg az úgynevezett "overboost" funkció, azaz pillanatnyi túltöltés: bizonyos motorfordulatszám, vízhıfok, illetve gázpedál állásnál az elektronika rövid idıre megnöveli a turbó nyomását, ezzel mintegy 10% többlet teljesítményt és nyomatékot biztosít a vezetı számára."

ezt tudom, olvastam én is Smiley
vgt-nél értem a működését is, de wg-nél hogy csinálja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:16:36 »

ezt tudom, olvastam én is Smiley
vgt-nél értem a működését is, de wg-nél hogy csinálja?
egy szeleppel szabályoz.westgate.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vGhlgphrBxA&x-yt-ts=1422579428&x-yt-cl=85114404#t=199
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:49:06 »


Fix turbónál nem szól bele semmi elektronika a szelep működésébe, ezért nem értem mi az az overboost. Egyszerűen ha bizonyos értéket elér a nyomás, a WASTEgate elengedi a többit. Az más kérdés, hogy a vezérlőben van egy határ, ami felett elveszi az üzemanyagot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:54:31 »

Fix turbónál nem szól bele semmi elektronika a szelep működésébe, ezért nem értem mi az az overboost. Egyszerűen ha bizonyos értéket elér a nyomás, a WASTEgate elengedi a többit. Az más kérdés, hogy a vezérlőben van egy határ, ami felett elveszi az üzemanyagot.

necsinald.
Akkor a MAP csak dísznek van? A fix is tudna akár 2bárt is.ugyanúgy vakumszelep vezérli.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:54:46 »

Fix turbónál nem szól bele semmi elektronika a szelep működésébe, ezért nem értem mi az az overboost. Egyszerűen ha bizonyos értéket elér a nyomás, a WASTEgate elengedi a többit. Az más kérdés, hogy a vezérlőben van egy határ, ami felett elveszi az üzemanyagot.


Nem.
Amiről te beszélsz az a nyomásos szabályzás, amikor a labda nyomással működik, ami a turbó nyomó oldaláról kapja a nyomást.
 

Tddi-n vákuumos szabályzású a WG szelep. Tehát egy motorvezérlő által szabályzott szolenoid mágnes szelepen keresztül jut több vagy kevesebb vákuum a WG szelepet mozgató membránra és így akkor nyit és annyira, amikor a motorvezérlő a MAP értékéből kivezérli.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 21:56:58 »

Nem.
Amiről te beszélsz az a nyomásos szabályzás, amikor a labda nyomással működik, ami a turbó nyomó oldaláról kapja a nyomást.
 

Tddi-n vákuumos szabályzású a WG szelep. Tehát egy motorvezérlő által szabályzott szolenoid mágnes szelepen keresztül jut több vagy kevesebb vákuum a WG szelepet mozgató membránra és így akkor nyit és annyira, amikor a motorvezérlő a MAP értékéből kivezérli.
köszi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.