Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 21:05:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718678 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13550 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 10:10:24 »

Sziasztok!

Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor  üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.

Hengerfej hőmérséklet érzékelő hiba lesz az. Nekem mostanában nem csinálja, mert 20km reggel, 20km este amit használom. (Vagy egyszerre 840, és utána alvás :-) ) Szinte mindig hideg motorral indulok.
De például nyáron, otthon, T.bányáról haza, kapuban megállva 1-2 perc állás után rendszeresen ezt csinálta nekem is mint amit írtál. Gázadással jobban indult. G_Zsolt volt ha jól emlékszem, aki TDCI-nél járt ugyanígy. Kicserélte a hengerfej hőmérséklet érzékelőt, és jó lett neki.
Én még nem csináltam meg az enyémen, pedig amióta nálam van az autó (7éve) nyáron szinte mindig előjön egyszer-kétszer.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13551 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 17:52:48 »

Köszi!

erre gondolsz?

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142583-vizhofok-jelado-ford-transit-2000-diesel-2_02_2
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13552 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 21:37:53 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, h az normális-e, ha motor leállítása után a pollenszűrőnél futó 2 klimacsőnél elhalkuló sziszegést lehet hallani? Az a nygynyomású kör egyébként?
Igazából nem tudtam megállapítani, h kifelé fújt-e vagy belül volt, azért kérdem.
Az is hozzátartozik, h motorindítás után elég büdös szag jön a befújókon...(de ez lehet a pollenszűrő is, holnap veszek bele, mert ez nem tudom, mikori olyan retkes)
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13553 Dátum: 2015.02.24 kedd, 08:21:56 »


Elvileg ez az. Ennyi pénzért lehet hogy megpróbálom a sajátomat majd inkább kitakarítani, igaz állítólag egyszer használatos.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13554 Dátum: 2015.02.24 kedd, 08:50:57 »

Sziasztok!
Ha fütyül a turbó hidegen, az már a végét jelenti?
Melegen nem hallom.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13555 Dátum: 2015.02.24 kedd, 10:58:09 »


Vagy ez:

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vizhomerseklet-jelado

árban jobb, minőséget nem ismerem.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13556 Dátum: 2015.02.24 kedd, 15:19:35 »


Nekem ilyen van bennt most...teljesen jó.
Mit akarsz ezen pucolni? van benne egy termisztor kb.....de egy multiméterrel kilehet mérni simán hogy jó e vagy nem....vagy egyszerűen lehúzod a cstiját járó motornál és egyből maxon elindulnak a ventilátorok...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13557 Dátum: 2015.02.25 szerda, 11:00:13 »

Nekem ilyen van bennt most...teljesen jó.
Mit akarsz ezen pucolni? van benne egy termisztor kb.....de egy multiméterrel kilehet mérni simán hogy jó e vagy nem....vagy egyszerűen lehúzod a cstiját járó motornál és egyből maxon elindulnak a ventilátorok...

A Bárdis árért semmit nem akarok rajta pucolni :-) Ennyiért, ha egyszer kiveszem, rakok bele egy újat azt kész......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13558 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:05:18 »

Sziasztok!
Egyre xarabbul indul be a gép, melegen.
Amikor megvettük olyan volt, hogy kb 1-2 másodpercig döcögött, ugrált kb 500 f/p-en majd "összeállt" a rendszer, és beállt normál alapjáratra.
A múlt hétre megnövekedett ez az 1-2 sec, 3-4 re, és volt olyan, hogy inkább leállítottam a kínlódást, és másodikra már simán beindult.
Ma már produkált olyat, hogy a beindítás után rögtön le is fulladt, majd másodikra beindult.
Hibakód, Mil lámpa nincs.
Hidegen indul normálisan, nincs go szag, max az elején egy rövid ideig, de tulképp mire a beindítás után kiszállok, hátra érek már oszlik is.
Ha leállítom melegen, és rögtön beindítom  nincs gond, ha várok vele 5-10sec már döcög, ha kicsit kihűl, pl fél óra állás után nincs gond.
Hol?Honnan érdemes kezdeni?
Rémeket látok, adagoló, csúcs...Forscan gondolom nem lát adagolót. A gyári IDS látja a VP44-et, vagy azt csak adagolósok tudják olvasni?
Vik-hez amúgyis mennem kéne Gem-et programoztatni.
Ja még adalék, ezzel együtt a hideg alapjárat kicsit egyenetlenné vált, ahogy bemelegszik üzem melegre a motor, már nem érezhető.
Köszönöm, Ferqó

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13559 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:14:21 »

Sziasztok.

Két kérdés:

szervoólajat túltöltötték, majdnem kifolyik a tartályból, bőven a max. felett van.
fagyálló szintén zenész.
merjek vele menni valamennyit, amíg lesz időm meg cuccom leszívni, vagy ne is menjek vele addig?

köszi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13560 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:16:51 »

Sziasztok.

Két kérdés:

szervoólajat túltöltötték, majdnem kifolyik a tartályból, bőven a max. felett van.
fagyálló szintén zenész.
merjek vele menni valamennyit, amíg lesz időm meg cuccom leszívni, vagy ne is menjek vele addig?

köszi.


Első patikában veszel fecskendőt és leszívod....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13561 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:18:11 »

Sziasztok!
Egyre xarabbul indul be a gép, melegen.
Amikor megvettük olyan volt, hogy kb 1-2 másodpercig döcögött, ugrált kb 500 f/p-en majd "összeállt" a rendszer, és beállt normál alapjáratra.
A múlt hétre megnövekedett ez az 1-2 sec, 3-4 re, és volt olyan, hogy inkább leállítottam a kínlódást, és másodikra már simán beindult.
Ma már produkált olyat, hogy a beindítás után rögtön le is fulladt, majd másodikra beindult.
Hibakód, Mil lámpa nincs.
Hidegen indul normálisan, nincs go szag, max az elején egy rövid ideig, de tulképp mire a beindítás után kiszállok, hátra érek már oszlik is.
Ha leállítom melegen, és rögtön beindítom  nincs gond, ha várok vele 5-10sec már döcög, ha kicsit kihűl, pl fél óra állás után nincs gond.
Hol?Honnan érdemes kezdeni?
Rémeket látok, adagoló, csúcs...Forscan gondolom nem lát adagolót. A gyári IDS látja a VP44-et, vagy azt csak adagolósok tudják olvasni?
Vik-hez amúgyis mennem kéne Gem-et programoztatni.
Ja még adalék, ezzel együtt a hideg alapjárat kicsit egyenetlenné vált, ahogy bemelegszik üzem melegre a motor, már nem érezhető.
Köszönöm, Ferqó




Van benne kieg. fűtés? 
Adagolót nem látja az IDS sem.....KTS látja.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13562 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:20:39 »



Első patikában veszel fecskendőt és leszívod....

az embert meg messze elkerülöm.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13563 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:27:16 »



Van benne kieg. fűtés? 
Adagolót nem látja az IDS sem.....KTS látja.
Van kieg fűtésem. Gyertyákat mértem a múltkor, mindhárom jó volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13564 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:30:51 »

az embert meg messze elkerülöm.


 eljen 
Jól teszed.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13565 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 20:16:31 »

eljen 
Jól teszed.

gyógyszertár1:

-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-nincs.
-mi az hogy nincs?
-nincs és kész, amúgy sem adnak, csak orvosi rendelvényre.
- *#&***&$**** (moderálva Cheesy )

gyógyszertár2:

-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-milyet, hámy ml-es legyen, stb.?

35 HUF  nyes

holnap azzal kezdek reggel, hogy szívogatom sorban Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13566 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 20:30:55 »

gyógyszertár1:

-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-nincs.
-mi az hogy nincs?
-nincs és kész, amúgy sem adnak, csak orvosi rendelvényre.
- *#&***&$**** (moderálva Cheesy )

gyógyszertár2:

-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-milyet, hámy ml-es legyen, stb.?

35 HUF  nyes

holnap azzal kezdek reggel, hogy szívogatom sorban Smiley


 Cheesy
Tűt és érkötőt kellett volna még kérned hozzá.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13567 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 20:31:50 »



 Cheesy
Tűt és érkötőt kellett volna még kérned hozzá.  eplus2

kiosztottam utána őket.
pedig teljesen normálisan kértem, aki látott már az tudhatja, hogy nincs egy drogos kinézetem Cheesy
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13568 Dátum: 2015.02.27 péntek, 10:16:47 »

végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet Cheesy
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13569 Dátum: 2015.02.27 péntek, 20:54:10 »

végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet Cheesy
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo Cheesy


Szia.
 
 Megkérdezetem, nagyságrendileg mennyiben állt meg a tempomat? ( ha jól gondolom utólagos munka? )
Ma néztem, nálam ott vannak azok a vezetékek, amik kellenek, és jó lenne nekem is tempomat.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13570 Dátum: 2015.02.27 péntek, 21:19:41 »

Sziasztok!

Még mindig büdös (kipufogószag) jön be az utastérbe, azután, hogy a leömlőnél ki vannak cserélve a csavarok, viszont a turbonyomás kb. egy tized barral több, mondjuk ez lehet a katalizátor kiiktatásától is.
Álló helyzetben nem tudom tesztelni, honnan jöhet a szag, csak akkor érezni, ha menet közbe odalépek neki, hirtelen nagy terhelésre.
A kocsi nagyon jól megy most EGR és katalizátor nélkül, csak a kipufogószag idegesít még.

Amit ki akarok még próbálni, az egy 30 cm-es WG cső, illetve egy manuális turbonyomás szabályzó. Ilyenekből van tucatszám kínai a neten, kérdés, hogy meglehet-e venni, vagy kalap kaki lenne? A turbosmart-ra azt mondják, hogy jó, az viszont 15k. Van valakinek ezzel tapasztalata? Nem akarok csodát, csak 1 tized bart még tekernék rajta, hogy ne füstöljön, mert még mindig akad füst, igaz már kevesebb.

Üdv!
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13571 Dátum: 2015.02.27 péntek, 21:20:00 »

Szia.
 
 Megkérdezetem, nagyságrendileg mennyiben állt meg a tempomat? ( ha jól gondolom utólagos munka? )
Ma néztem, nálam ott vannak azok a vezetékek, amik kellenek, és jó lenne nekem is tempomat.

nem utólagos volt csak vissza lett kötve motorcsere miatt
mindig egyedi az ár munka függvényében
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13572 Dátum: 2015.02.27 péntek, 21:22:42 »

nem utólagos volt csak vissza lett kötve motorcsere miatt
mindig egyedi az ár munka függvényében


Értem, azt hittem utólagos...
Azért köszi a választ  worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13573 Dátum: 2015.02.27 péntek, 21:36:34 »

Sziasztok!

Még mindig büdös (kipufogószag) jön be az utastérbe, azután, hogy a leömlőnél ki vannak cserélve a csavarok, viszont a turbonyomás kb. egy tized barral több, mondjuk ez lehet a katalizátor kiiktatásától is.
Álló helyzetben nem tudom tesztelni, honnan jöhet a szag, csak akkor érezni, ha menet közbe odalépek neki, hirtelen nagy terhelésre.
A kocsi nagyon jól megy most EGR és katalizátor nélkül, csak a kipufogószag idegesít még.

Amit ki akarok még próbálni, az egy 30 cm-es WG cső, illetve egy manuális turbonyomás szabályzó. Ilyenekből van tucatszám kínai a neten, kérdés, hogy meglehet-e venni, vagy kalap kaki lenne? A turbosmart-ra azt mondják, hogy jó, az viszont 15k. Van valakinek ezzel tapasztalata? Nem akarok csodát, csak 1 tized bart még tekernék rajta, hogy ne füstöljön, mert még mindig akad füst, igaz már kevesebb.

Üdv!

Van egy ilyenem fölösleges ha érdekel...megmondod mekkora nyomást akarsz beis állitom arra.... eplus2
Árat privibe ha érdekel, de ezeknél olcsóbban odaadom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13574 Dátum: 2015.02.27 péntek, 21:37:46 »

végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet Cheesy
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo Cheesy


Mi a baja MAP-nak?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13575 Dátum: 2015.02.27 péntek, 22:02:00 »

Van egy ilyenem fölösleges ha érdekel...megmondod mekkora nyomást akarsz beis állitom arra.... eplus2
Árat privibe ha érdekel, de ezeknél olcsóbban odaadom.

Ment pü  worship
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13576 Dátum: 2015.02.28 szombat, 09:15:52 »

Mi a baja MAP-nak?

p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13577 Dátum: 2015.02.28 szombat, 09:17:46 »

p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .


nem lehet,hogy a hőmérsékletet nem látja mindig vagy rendesen?még ha a nyomást rendesen is látja,az is okozhatja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13578 Dátum: 2015.02.28 szombat, 12:05:25 »

p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .



kicseréltétek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13579 Dátum: 2015.02.28 szombat, 12:22:50 »

nem lehet,hogy a hőmérsékletet nem látja mindig vagy rendesen?még ha a nyomást rendesen is látja,az is okozhatja....
nekem is megvan az egyik kocsiban ez a hiba, vagy 2 éve, én is végig néztem mindent, cserélve is lett a map, mindent lát rendesen. szóval én tovább léptem rajta vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13580 Dátum: 2015.02.28 szombat, 15:29:23 »

kicseréltétek?

már több darabot is próbáltam én is,vezetékezve is ujralett de valami referencia áramot mondott VIk hogy azzal lehet a gond, de amig minden értéket lát addig no para
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13581 Dátum: 2015.02.28 szombat, 21:20:25 »

már több darabot is próbáltam én is,vezetékezve is ujralett de valami referencia áramot mondott VIk hogy azzal lehet a gond, de amig minden értéket lát addig no para


ha neked jó igy akkor mindenkinek... eljen
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13582 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 15:58:09 »

Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.

Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?

Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.01 vasárnap, 16:00:05 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13583 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:04:49 »

Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.

Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?

Köszönöm a segítséget!


Fl elott ha a klima auton van, akkor magatol kapcsolja a klimakompresszort is, igy jol hallhatoan megy a klimahuto is.
Megoldas: klima auto allapotban ac be, majd ki, ezutan a legkozelebbi bekapcsolasig nem kapcsolja magatol a klimakompresszort.
Nezd meg, hogy nem ezt hallod-e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13584 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:06:22 »

Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.

Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?

Köszönöm a segítséget!

én ebben nem feltétlenül keresnék hibát.vedd le a kiegynlítő sapiját,és azt csekkold,hogy van e benne túlzott túlnyomás.ha csak felszisszen,és semmi extra,akkor nem kell aggódni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13585 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 17:54:52 »

én ebben nem feltétlenül keresnék hibát.vedd le a kiegynlítő sapiját,és azt csekkold,hogy van e benne túlzott túlnyomás.ha csak felszisszen,és semmi extra,akkor nem kell aggódni.

Köszönöm a válaszokat. Igazából az a problémám, hogy mínusz fokban is, ahogy felmelegszik a motor pár km enyhe emelkedő után, már zúg is a hűtőventillátor teljes erőből. Aztán persze vissza-visszavesz. Megtekertem a vezető oldali lapátokat álló helyzetben, és elég nyöszörgő hangot adott ki lassú mozgatásnál (ebből arra következtettem, hogy talán nem is működik). Nem tudtam bekapcsolni, hogy ellenőrizzem a különböző sebességi fokozatait, gondolom kellene hozzá egy frankó kínai autódiagnosztika.
Amúgy az autó jól megy, és a fogyasztásával is elégedett vagyok, és a hűtővíz végig kontroll alatt van, hosszú úton se melegszik túl. A nyár miatt kicsit aggódom, ezért álltam neki, hogy kinyomozzam a változás okát.
A másik trükköt, hogy bekapcsol a klíma jóformán minden gombnyomásra kijelzés nélkül, és AC be/ki-vel lehet helyre tenni, azt ismerem, használom is, úgy tűnik, nem ez okozza.

Esetleg, előfordulhat, hogy helytelenül töltöttem fel és légtelenítettem anno és levegő szorult a rendszerbe, ami nem tud kijönni?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13586 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 17:56:41 »

Köszönöm a válaszokat. Igazából az a problémám, hogy mínusz fokban is, ahogy felmelegszik a motor pár km enyhe emelkedő után, már zúg is a hűtőventillátor teljes erőből. Aztán persze vissza-visszavesz. Megtekertem a vezető oldali lapátokat álló helyzetben, és elég nyöszörgő hangot adott ki lassú mozgatásnál (ebből arra következtettem, hogy talán nem is működik). Nem tudtam bekapcsolni, hogy ellenőrizzem a különböző sebességi fokozatait, gondolom kellene hozzá egy frankó kínai autódiagnosztika.
Amúgy az autó jól megy, és a fogyasztásával is elégedett vagyok, és a hűtővíz végig kontroll alatt van, hosszú úton se melegszik túl. A nyár miatt kicsit aggódom, ezért álltam neki, hogy kinyomozzam a változás okát.
A másik trükköt, hogy bekapcsol a klíma jóformán minden gombnyomásra kijelzés nélkül, és AC be/ki-vel lehet helyre tenni, azt ismerem, használom is, úgy tűnik, nem ez okozza.

Esetleg, előfordulhat, hogy helytelenül töltöttem fel és légtelenítettem anno és levegő szorult a rendszerbe, ami nem tud kijönni?
kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13587 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 18:31:16 »

kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.

Köszi! A pumpán légtelenítettem annak idején, de megnézem újra, hátha ott rekedt valami. A tartály kupakját levettem, már langyos motornál, és nem volt benne túlnyomás, egyáltalán nem pisszent.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #13588 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 22:55:25 »

Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #13589 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 23:55:06 »

Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Nekem is ezt csinálja!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13590 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:13:37 »

Srácok!

Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes Smiley

Üdv!  worship
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13591 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:43:33 »

Srácok!

Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes Smiley

Üdv!  worship

A Q2 a tavasz, 3 a nyár?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13592 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:47:06 »

A Q2 a tavasz, 3 a nyár?

Aha, kb. így értettem.
2. negyedév / 3. negyedév Smiley
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13593 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:48:36 »

Srácok!

Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes Smiley

Üdv!  worship

+25Le, +40Nm
Minden sarkon van egy csippes, és mindegyik a legjobb, és a másik pedig sz.r
Nem könnyű!
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13594 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:49:42 »

Aha, kb. így értettem.
2. negyedév / 3. negyedév Smiley

Kicsit olyan, mint az ötéves terv Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13595 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:52:37 »

+25Le, +40Nm
Minden sarkon van egy csippes, és mindegyik a legjobb, és a másik pedig sz.r
Nem könnyű!

ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.

Kicsit olyan, mint az ötéves terv Smiley


ja, és mindjárt itt van május elseje  eplus2
ha már a kommunizmusnál tartunk Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13596 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:56:47 »

ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.

Kicsit olyan, mint az ötéves terv Smiley


ja, és mindjárt itt van május elseje  eplus2
ha már a kommunizmusnál tartunk Cheesy



Menj le Sásdra.....A Robi tényleg profi és van pár elégedett fórumos akiknek ő chippelt. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13597 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:02:43 »



Menj le Sásdra.....A Robi tényleg profi és van pár elégedett fórumos akiknek ő chippelt. 

hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még  help
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13598 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:09:01 »

hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még  help

A gugliba keresd inkább. Szaboauto sásd.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 21:11:05 írta kupeti » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13599 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:09:37 »

hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még  help


Ment pü.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.