Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:58:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4718654 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 18:20:32 »

Ezt nem valami Opel/Saab/Fiat fórumra akartad linkelni? Sem a TDDI-ben, sem a TDCI-ben nincs "ilyen tengely ami meg tud szorulni"......
áhh, ez univerzális jótanács nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:21:15 »

Ma leszedtem az AC pumpát, hogy jobban megtudjam nézni működik-e.
Kicsit furcsa volt, mert hol ment, hol nem.
Azt hittem, hogy kontakt hiba lehet, de ugyanúgy tettem neki a vezetékeket.
Volt amikor lassult a fordulat és volt amikor gyorsult.
Volt olyan is, hogy elvettem az áramot és mikor visszatettem nem indult, de egy laza koccintás után már ment is.
Felhívtam egy szerelőt és ő mondta, hogy a gázolajszőrű is lehet.
Azt le lehet engedni vagy ilyen dugulás gyanús helyzetben mindig cserélni kell?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:30:33 »

Sziasztok!

Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.  Embarrassed



« Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 19:32:11 írta recon666 » Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:34:33 »

Ma leszedtem az AC pumpát, hogy jobban megtudjam nézni működik-e.
Kicsit furcsa volt, mert hol ment, hol nem.
Azt hittem, hogy kontakt hiba lehet, de ugyanúgy tettem neki a vezetékeket.
Volt amikor lassult a fordulat és volt amikor gyorsult.
Volt olyan is, hogy elvettem az áramot és mikor visszatettem nem indult, de egy laza koccintás után már ment is.
Felhívtam egy szerelőt és ő mondta, hogy a gázolajszőrű is lehet.
Azt le lehet engedni vagy ilyen dugulás gyanús helyzetben mindig cserélni kell?

ez egyértelmű AC. Kukás, vehetsz egy újat, és örülsz, h nincs nagyobb baja az autódnak. taps
Szűrőt meg nem éremes cserélned AC csere miatt. Jó szerelőd van! eplus2 falbav
nincs dugulás, csak hol nyom az AC, hol nem.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 19:36:51 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 19:35:53 »

Sziasztok!

Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.  Embarrassed



 wow1 wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 20:24:17 »

ez egyértelmű AC. Kukás, vehetsz egy újat, és örülsz, h nincs nagyobb baja az autódnak. taps
Szűrőt meg nem éremes cserélned AC csere miatt. Jó szerelőd van! eplus2 falbav
nincs dugulás, csak hol nyom az AC, hol nem.

Hát nagyon remélem, hogy tényleg az, mert már az őrületbe kerget ez az autó. Smiley
Már megrendeltem az új AC-t, remélem holnap vagy holnapután meghozzák.
Nem a szerelő mondta a szűrőcserét, csak mondta, hogy az is lehet a hiba forrása(nem indul a járgány) ezért gondoltam, hogy azzal is kellene kezdeni valami.
Azt mondta, hogy ilyenkor úgy szokták végigjárni, hogy a legolcsóbb, legkisebb dolognál indul a csere és haladnak tovább amíg meg nem lesz a hiba.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 20:50:17 »

Sziasztok!

Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.  Embarrassed

http://kep.psharing.com/833421.jpg
http://kep.psharing.com/833422.jpg


Azt lehet tudni milyen anyag? Mágneses/mágnes vonzza?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 20:54:09 írta tpmportal » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 20:51:18 »

Hát nagyon remélem, hogy tényleg az, mert már az őrületbe kerget ez az autó. Smiley
Már megrendeltem az új AC-t, remélem holnap vagy holnapután meghozzák.
Nem a szerelő mondta a szűrőcserét, csak mondta, hogy az is lehet a hiba forrása(nem indul a járgány) ezért gondoltam, hogy azzal is kellene kezdeni valami.
Azt mondta, hogy ilyenkor úgy szokták végigjárni, hogy a legolcsóbb, legkisebb dolognál indul a csere és haladnak tovább amíg meg nem lesz a hiba.


Egy jó szerelő pedig megmondja hol a hiba anélkül, hogy kísérletezget (fölöslegesen cserélget bármit) a te pénztárcád kárára.  vigyor3  

Nem olyan bonyolult ez....
1. átlátszó cső
2. kannából indítás/járatás

Ezekkel 100%-ra ki lehet szűrni az AC hibát, ha az nem lenne elég amit már te is észrevettél (hol megy, hol nem....).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 21:02:56 »

Azt lehet tudni milyen anyag? Mágneses/mágnes vonzza?

Igen vonza. Pontosan milyen azt nem tudom :/
Naplózva
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 22:10:26 »



Egy jó szerelő pedig megmondja hol a hiba anélkül, hogy kísérletezget (fölöslegesen cserélget bármit) a te pénztárcád kárára.  vigyor3  

Nem olyan bonyolult ez....
1. átlátszó cső
2. kannából indítás/járatás

Ezekkel 100%-ra ki lehet szűrni az AC hibát, ha az nem lenne elég amit már te is észrevettél (hol megy, hol nem....).


Az a helyzet, hogy nem igazán találtam még jó szerelőt.
A jó múltkor is zörgött valami indításkor, elvittem a szerelőhöz és azt mondta, hogy valószínűleg a vízpumpa vagy a szervószivattyú.
Ki lett cserélve a szervószivattyú(35e+munkadíj), ja és még mindig zörgött.
Erre az a válasz jött, hogy "hát, akkor az önindító lehet"
Így inkább én magam keresem meg a hibát és próbálom szerelni és ha már tényleg nem jutok előrébb, akkor jöhet egy hozzáértőbb valaki.
Vannak szerelők akiket ajánlottak eddig, de nem bízok én már senkiben.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:21:47 »

Igen vonza. Pontosan milyen azt nem tudom :/

ez azért elég komoly.
kíváncsi lennék mi az végül.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2015.04.15 szerda, 12:18:33 »

Hátha valaki hasonló problémával találkozik.

Péntek délután elindultam haza. M0-ra kiérve pár km autózás után (tempomat 100) először csak nagyon apró, majd nagyon erős rángatást kezdtem el érezni. Lassult vissza az autó, nem pörgött fel a motor.
Alapjárat jó volt, nem ugrált, viszont ~1500-as fordulat felé nem vagy csak "darabosan" ment.
Irány vissza BP, Ivanicshoz. Míg visszaértem folyamatos volt a rángatás, alapjárat közeli fordulaton tudtam csak gurulni. Utolsó pár km-en azonban mintha rendbe jött volna. Újra volt fordulatszám, nem rángatott, szépen felpörgött. Ivánicsnál ismerős se tapasztalt semmi rendelleneset, feleslegesen nem akart munkalapot nyitni.
Városban utána meggyötörtem kicsit, 4000-ig is szépen húzott, vidáman járt, semmi rendellenes. Újra nekiindultam a nagyvilágnak. M6-on kb 30 km múlva (Ercsi magasságában) ismét éreztem, hogy nagyon piciket kezd rántgatni. Tempó egyből vissza, pályáról le, sima 6-oson irány vissza BP-re. Ekkor a rángatás megszűnt, de nem volt erő az autóban. 100 felé kb nem is gyorsult, körforgalomból emelkedőnek fel kijőve nehezen vánszorgott fel.
Ismét Ivanics, IDS diag. Adagolóban találtak hibakódot:
P0149
P1564

Ezekből egy bizonyos FIP érzékelő hibájára lehetett következtetni, ami az adagolóban lakik. Sok jóval nem tudtak kecsegtetni, ennyi alapján vélhetően adagoló felújítás következik. Ők max leszerelni tudják és elküldeni felújításra, majd visszarakják. Ekkor már zárórájuk volt, illetve amúgy is át akartam gondolni, hogy mi legyen a következő lépés, így elváltunk.

Vasárnap kerültem újra az autó közelébe, kapott 20 lityi (ennyi fért a tankba) evoneopremiumüber go-t, utolsó mentsvárként. Nem segített. Városban közlekedve továbbra is jó volt, de ha autóztam egy 10-15 percet egyenletes tempóban, akkor kezdődött a finom rángatás.

Úgy döntöttem, hogy egy kézben legyen az egész (le-felszerelés, felújítás, minden), nehogy mutogatás legyen, stb. Filepékhez viszem az autót. Először egy részletes üzemanyag rendszer vizsgálat, diag, átvizsgálás, próbapad, hogy kiderüljön, hogy ténylegesen hol van a hiba és a kiolvasott hibakódok nem-e csak valaminek a következményei.

Ma reggelre kaptam időpontot, átnézték az üzemanyag rendszert és ami egyelőre biztos, hogy a tank környékén lévő üzemanyag szivattyú biztos megkukult. Ez okozhatja a tapasztalt jelenségeket. Ezt most biztos cserélik és vélhetően így megoldódik minden probléma.

Itt tartunk, fejleményekről beszámolok. 

P.s.: még mielőtt elkezdődne, hogy sz.ar márkaszerviz és egyből felújíttatták volna és így meg úgy, egy percig sem hibáztatom őket. A rendelkezésre álló idő alatt (péntek délután 3-4 órakor azonnal fogadták az autót, fullon volt mindegyik állásuk) és a rendelkezésre álló infók alapján (csak egy IDS olvasás volt, semmi más) ennyit lehetett mondani. Náluk is egy komolyabb átvizsgálás lett volna a következő lépés. Azért nem hozzájuk vittem vissza az autót, mert ahogy írtam, ha tényleg adagoló felújítás kellett volna, akkor ők csak tovább küldeni tudják (vagy gyári "újat" felrakni, amit nyilván nem akartam volna...) és ha bármi gond adódik, akkor kezdődik a mutogatás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2015.04.15 szerda, 18:32:18 »

ez azért elég komoly.
kíváncsi lennék mi az végül.


Semmi. Megnézte a szerelő, meghallgatta de nem találta semmit. Valószínűleg úgy került oda hogy mikor láncot vagy vezérlést cseréltek leeshetett és azért nem szedték szét a kertelt.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 09:28:33 »

Hátha valaki hasonló problémával találkozik.

Péntek délután elindultam haza. M0-ra kiérve pár km autózás után (tempomat 100) először csak nagyon apró, majd nagyon erős rángatást kezdtem el érezni. Lassult vissza az autó, nem pörgött fel a motor.
Alapjárat jó volt, nem ugrált, viszont ~1500-as fordulat felé nem vagy csak "darabosan" ment.
Irány vissza BP, Ivanicshoz. Míg visszaértem folyamatos volt a rángatás, alapjárat közeli fordulaton tudtam csak gurulni. Utolsó pár km-en azonban mintha rendbe jött volna. Újra volt fordulatszám, nem rángatott, szépen felpörgött. Ivánicsnál ismerős se tapasztalt semmi rendelleneset, feleslegesen nem akart munkalapot nyitni.
Városban utána meggyötörtem kicsit, 4000-ig is szépen húzott, vidáman járt, semmi rendellenes. Újra nekiindultam a nagyvilágnak. M6-on kb 30 km múlva (Ercsi magasságában) ismét éreztem, hogy nagyon piciket kezd rántgatni. Tempó egyből vissza, pályáról le, sima 6-oson irány vissza BP-re. Ekkor a rángatás megszűnt, de nem volt erő az autóban. 100 felé kb nem is gyorsult, körforgalomból emelkedőnek fel kijőve nehezen vánszorgott fel.
Ismét Ivanics, IDS diag. Adagolóban találtak hibakódot:
P0149
P1564

Ezekből egy bizonyos FIP érzékelő hibájára lehetett következtetni, ami az adagolóban lakik. Sok jóval nem tudtak kecsegtetni, ennyi alapján vélhetően adagoló felújítás következik. Ők max leszerelni tudják és elküldeni felújításra, majd visszarakják. Ekkor már zárórájuk volt, illetve amúgy is át akartam gondolni, hogy mi legyen a következő lépés, így elváltunk.

Vasárnap kerültem újra az autó közelébe, kapott 20 lityi (ennyi fért a tankba) evoneopremiumüber go-t, utolsó mentsvárként. Nem segített. Városban közlekedve továbbra is jó volt, de ha autóztam egy 10-15 percet egyenletes tempóban, akkor kezdődött a finom rángatás.

Úgy döntöttem, hogy egy kézben legyen az egész (le-felszerelés, felújítás, minden), nehogy mutogatás legyen, stb. Filepékhez viszem az autót. Először egy részletes üzemanyag rendszer vizsgálat, diag, átvizsgálás, próbapad, hogy kiderüljön, hogy ténylegesen hol van a hiba és a kiolvasott hibakódok nem-e csak valaminek a következményei.

Ma reggelre kaptam időpontot, átnézték az üzemanyag rendszert és ami egyelőre biztos, hogy a tank környékén lévő üzemanyag szivattyú biztos megkukult. Ez okozhatja a tapasztalt jelenségeket. Ezt most biztos cserélik és vélhetően így megoldódik minden probléma.

Itt tartunk, fejleményekről beszámolok. 

P.s.: még mielőtt elkezdődne, hogy sz.ar márkaszerviz és egyből felújíttatták volna és így meg úgy, egy percig sem hibáztatom őket. A rendelkezésre álló idő alatt (péntek délután 3-4 órakor azonnal fogadták az autót, fullon volt mindegyik állásuk) és a rendelkezésre álló infók alapján (csak egy IDS olvasás volt, semmi más) ennyit lehetett mondani. Náluk is egy komolyabb átvizsgálás lett volna a következő lépés. Azért nem hozzájuk vittem vissza az autót, mert ahogy írtam, ha tényleg adagoló felújítás kellett volna, akkor ők csak tovább küldeni tudják (vagy gyári "újat" felrakni, amit nyilván nem akartam volna...) és ha bármi gond adódik, akkor kezdődik a mutogatás.

AC csere meg kell hogy oldja, esetleg egy gázolajszűrő csere még szóba jöhet utána. Örülj hogy nem állt meg sehol, nekem a rángatás kezdete, erővesztés, megállás, kb. 5km alatt futott le......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2015.04.16 csütörtök, 12:50:21 »

AC csere meg kell hogy oldja, esetleg egy gázolajszűrő csere még szóba jöhet utána. Örülj hogy nem állt meg sehol, nekem a rángatás kezdete, erővesztés, megállás, kb. 5km alatt futott le......

Nálam az autó, este megyünk kocsikázni Smiley
GO szűrőben kb 2000 km van, nem rég cseréltem Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2015.04.17 péntek, 09:27:11 »

Nálam az autó, este megyünk kocsikázni Smiley
GO szűrőben kb 2000 km van, nem rég cseréltem Wink


Tegnap este mentem egy jó 60-70 km-t pályán. Minden szép és jó (kopp-kopp-kopp), nem rángatott, falta szépen a km-eket Smiley

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:17:23 »

Tegnap este mentem egy jó 60-70 km-t pályán. Minden szép és jó (kopp-kopp-kopp), nem rángatott, falta szépen a km-eket Smiley




 eljen
Azt meg lehet kérdezni, hogy mennyibe fájt ez a művelet filepéknél?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2015.04.17 péntek, 14:06:16 »



 eljen
Azt meg lehet kérdezni, hogy mennyibe fájt ez a művelet filepéknél?

Pontosan 78680:
 - Bosch AC: 59630
 - 2 óra munkadíj: 12700
 - Diag: 6350

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 13:59:10 »

Csak érződik a katalizátor kiütésének és az 1,5 baros turbo nyomásnak a pozitív hatása, most mentem egy 6,4 liter átlagú etapot 50% bp, 50% országút/autópálya.
Azt hittem, hogy nem nagyon fog 7 alatt kajálni, úgyhogy most örülök Smiley

https://www.spritmonitor.de/en/detail/666214.html
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 15:38:36 »

Csak érződik a katalizátor kiütésének és az 1,5 baros turbo nyomásnak a pozitív hatása, most mentem egy 6,4 liter átlagú etapot 50% bp, 50% országút/autópálya.
Azt hittem, hogy nem nagyon fog 7 alatt kajálni, úgyhogy most örülök Smiley

https://www.spritmonitor.de/en/detail/666214.html

érdekes. Nemrég állítottam a turbónyomáson. Felhúztam 1.4 barra, kerek 800 km re tankoltam 58.7 l naftát. Mondom ez így nem lesz jó, vissza az egész. Most 1.1re van belőve. 960km-re tankoltam 56,2l-t. Vki magyarázza meg nekem ezt a jelenséget. Uúgy 3 személlyel használtam uazon a távon, nagyjából uazzal a 90-110 km/h sebességgel.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:26:09 »

érdekes. Nemrég állítottam a turbónyomáson. Felhúztam 1.4 barra, kerek 800 km re tankoltam 58.7 l naftát. Mondom ez így nem lesz jó, vissza az egész. Most 1.1re van belőve. 960km-re tankoltam 56,2l-t. Vki magyarázza meg nekem ezt a jelenséget. Uúgy 3 személlyel használtam uazon a távon, nagyjából uazzal a 90-110 km/h sebességgel.

passzolom, nekem ugye bent van egy manuális turbonyomás szabályzó, és egy hosszabb cső is, amit méréssel sikerült megállapítanom, hogy alacsonyabb fordulaton épül fel a nyomás így.
nekem az is sokat jelent szerintem, hogy a katalizátorom el volt tömődve, amíg a helyén volt.
minden fogyasztásom rögzítem, így majd beszámolok a tapasztalataimról.
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 20:46:11 »

Sziasztok!

Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen. rinya Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.  Huh? Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 20:49:46 »

Sziasztok!

Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen. rinya Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.  Huh? Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?
bendix behúzó mágnes csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 06:52:23 »

üdv
szívósor tömítéssel együtt szeretném a csavarokat is cserélni mert elég rozsdás. kérdés milyen méretű csavart vegyek oda mert mielőtt leveszem meg szeretném venni válaszokat előre is köszönöm. Smiley
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 16:49:16 »

bendix behúzó mágnes csere.

Köszönöm a választ!  worship Mennyire nagy meló ezt kicserélni?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:49:45 »

Köszönöm a választ!  worship Mennyire nagy meló ezt kicserélni?
önindítót lekell venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 20:54:25 »

Sziasztok!


Ma nagy nehezen sikerült összehozni a kölcsönkért laptopot egy ELM327-es (1.5-ös) OBDII-es hardware-rel. Van benne pár hibakód, mint pl gézpedál érzékelő 1 fesz túl magas, de azt majd a másik témában... Ami a legjobban idegesít a következő:
A fordulatszám és idő függvényében jelenítettem meg a négy henger tüzelőanyag kiegyenlítését és a következő lett a grafikon:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Van valami ötletetek? Az autó indításakor sokszor megjelenik a motorkód és az izzító kis piktogram, kb 1 másodpercre. De nem minden indításnál. Modeo 2001, 90LE TDDi
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 22:07:08 »

önindítót lekell venni.
Hmm., most hogy mondod. Wink
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2015.04.21 kedd, 06:02:35 »

Hmm., most hogy mondod. Wink
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?  vigyor3
3csavar.kissebb copás.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:08:55 »

Hmm., most hogy mondod. Wink
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?  vigyor3

Elvileg csak az alsó műanyag turbócsövet (amiben a szenzor is van) kell levenni és utána alulról felnyúlva már kiszedhető az önindító. Nekem nem voltak ennyire nőgyógyász kezeim, úgyhogy a hűtőventilátort is kiszedtem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2015.04.21 kedd, 14:44:54 »

Elvileg csak az alsó műanyag turbócsövet (amiben a szenzor is van) kell levenni és utána alulról felnyúlva már kiszedhető az önindító. Nekem nem voltak ennyire nőgyógyász kezeim, úgyhogy a hűtőventilátort is kiszedtem.

Hűtőventi már rutinból megy (ellenálláscsere, kábel összeégés megszüntetése), viszont a turbócsővel akadhatnak majd gondok. Régebben próbáltam már leszedni, hogy majd rendesen oda tudjam csavarozni, plusz kipucoltam volna, viszont a map csatija nem adta magát. Eltörni nem akartam így inkább nem szedtem ki, nagy kínlódva sikerült visszabújtatni a lefogató csavarok gumialátétébe.
Na mindegy, hétvégén jön a 2. menet.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 08:41:05 »

Hűtőventi már rutinból megy (ellenálláscsere, kábel összeégés megszüntetése), viszont a turbócsővel akadhatnak majd gondok. Régebben próbáltam már leszedni, hogy majd rendesen oda tudjam csavarozni, plusz kipucoltam volna, viszont a map csatija nem adta magát. Eltörni nem akartam így inkább nem szedtem ki, nagy kínlódva sikerült visszabújtatni a lefogató csavarok gumialátétébe.
Na mindegy, hétvégén jön a 2. menet.  vigyor3

Önindítót ki tudod venni, ha az akksit és akksitálcát kiveszed. Lehet hogy az S alakú turbócső útban lesz (már nem emlékszem), de ki tudod fűzni felfelé a kábelek közt.  integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2015.04.24 péntek, 15:48:28 »

Önindítót ki tudod venni, ha az akksit és akksitálcát kiveszed. Lehet hogy az S alakú turbócső útban lesz (már nem emlékszem), de ki tudod fűzni felfelé a kábelek közt.  integet2

Köszönöm a tippet! A hétvégén talán lesz rá időm, hogy nekiálljak. Így, hogy van már egy két tipp mit tűntessek el az útból, már gyerekjáték lesz.   vigyor3
Ha mégsem így lesz, majd szép sorban lebontom körülötte az autót.  nyes
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2015.04.29 szerda, 11:21:52 »

Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2015.04.29 szerda, 13:30:02 »

Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb. worship

Cheesy
nem futott végig az obd teszt.ez nem hiba.... vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2015.04.29 szerda, 21:47:37 »

Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 10:26:32 »

Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi

Szia!Tudtommal rá lehet tenni csak a vákuumlabdát nyomásosra kell cserélni.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 12:10:40 »

Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi

Keres-kínál részleg.
Fel lehet rakni a fixet, Bunyek ennek a nagymestere.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 17:01:26 »

Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb. worship



Te milyen durva helyekre jársz vizsgáztatni?? :wow1:Azért átment simán vagy zsírozni kellett?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:01:13 »

vezérlés csere letudva, már csak a 2hónapja meszerelt szíjfeszítőt kell ismét kukába dobni mert csörög...
a lánc nem kicsit volt már oda:
https://www.dropbox.com/s/t6jlfdkx692d09g/2015-05-03%2012.47.09.jpg?dl=0
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2015.05.05 kedd, 11:35:30 »

Sziasztok!
Sajna még mindig ràngat a gép gázadáskor;gyorsìtáskor.
Futómű átnézve;féltengely javìtva.Tankot kipucolták;szürő cserélve és az ac is bemérve és rendben van.Sajnos nem találjuk a hibát.Mi lehet?Valaki ötlet vagy egy Bp.-i normális szerelőt tud mondani?
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2015.05.05 kedd, 12:01:12 »

Sziasztok!
Sajna még mindig ràngat a gép gázadáskor;gyorsìtáskor.
Futómű átnézve;féltengely javìtva.Tankot kipucolták;szürő cserélve és az ac is bemérve és rendben van.Sajnos nem találjuk a hibát.Mi lehet?Valaki ötlet vagy egy Bp.-i normális szerelőt tud mondani?
Köszi
hogy rángat. nálunk rángatáskor adagoló hiba volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2015.05.05 kedd, 15:44:49 »

hogy rángat. nálunk rángatáskor adagoló hiba volt
Gyorsìtáskor csak.Olyan mint ha akadozva menbe fel a fordulatszám mutató.Picit érezni csak.Persze a fohyasztás az egekbe 11 l.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2015.05.05 kedd, 15:55:55 »

Gyorsìtáskor csak.Olyan mint ha akadozva menbe fel a fordulatszám mutató.Picit érezni csak.Persze a fohyasztás az egekbe 11 l.

Kap levegőt eleget (turbo)
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2015.05.05 kedd, 16:35:54 »

Kap levegőt eleget (turbo)
Ki tisztìtottam a szenzort és viszonylag uj a szürő is.
A turbo nyomàst elm-mel tudom nêzni az meg van.
Hogy tudom azt megnézni?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.05 kedd, 16:38:05 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2015.05.05 kedd, 18:27:22 »

Helló.Van  valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen  pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:02:50 »

vezérlés csere letudva, már csak a 2hónapja meszerelt szíjfeszítőt kell ismét kukába dobni mert csörög...
a lánc nem kicsit volt már oda:
https://www.dropbox.com/s/t6jlfdkx692d09g/2015-05-03%2012.47.09.jpg?dl=0

Nincs semmi baj azzal a lánccal...  nyes  Az egyik szép fényes a másik nem..   taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:06:39 »

Helló.Van  valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen  pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.


Kellett neked eladni a 2.2 tdci-t   szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:08:43 »

2napig volt csendes a nyavajás ..
út közben szétszakadt a szijtárcsa.....3hónapos volt...fakkk
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:23:32 »

2napig volt csendes a nyavajás ..
út közben szétszakadt a szijtárcsa.....3hónapos volt...fakkk


Nem kicsit megy a szopás! falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.