Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 17:30:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 4717999 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13900 Dátum: 2015.05.16 szombat, 23:15:13 »

Sziasztok!

2 hete vagyok mondeo tulaj és reggeli első indításnál szépen indul viszont, ha hidegebb az idő akkor hallható "fura porszívó" hang ami pár km után megszűnik. Adagolónál van valami dúsító vagy valami? Vagy milyen hiba lehet ez?

Üdv  worship
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #13901 Dátum: 2015.05.16 szombat, 23:56:55 »

Sziasztok!

2 hete vagyok mondeo tulaj és reggeli első indításnál szépen indul viszont, ha hidegebb az idő akkor hallható "fura porszívó" hang ami pár km után megszűnik. Adagolónál van valami dúsító vagy valami? Vagy milyen hiba lehet ez?

Üdv  worship
Nem autómata klímás mert annak van egy kis vetillátora a kormány alatt ami a hőfokszenzort táplálja levegővel. Más nem nagyon tud porszívózni benne!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13902 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 08:11:22 »

Nem autómata klímás mert annak van egy kis vetillátora a kormány alatt ami a hőfokszenzort táplálja levegővel. Más nem nagyon tud porszívózni benne!

Szia!

Nem, sima manuális klímás. Vagy ha nem is porszívó, de magas frekvenciás elektromos "zaj".
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13903 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 12:30:23 »

Szia!

Nem, sima manuális klímás. Vagy ha nem is porszívó, de magas frekvenciás elektromos "zaj".
Szellőztető motor?
Turbó? Nekem az fütyül hidegen, de már melegen is.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13904 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 10:58:42 »

Szellőztető motor?
Turbó? Nekem az fütyül hidegen, de már melegen is.

Szia!

Gondolom csak turbo csere orvosolja a dolgot? Vagy egy alapos takarítás segíthet neki? Mindenesetre megnézetem majd úgyis jobban a gépet. Alkatrész rendelésnél vannak bevált márkák, cégek, beszállítók? Komplett szíjcseréhez mi kell a két szíjjon, feszítőkön,vezetőkön kívűl? Milyen márkát ajánlotok? Dayco, Contitech stb ?

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #13905 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:15:32 »

Az lenne a kérdésem hogy turbót cseréltünk az auto mon tddi 115 ló és csere után sem lett jobb az autóm állítólag *** volt a turbo.sszerrlom azt mondta ez ennyit tud ez az autó de én nem hiszem hogy egy 1.4 és régi póló 130 nal lenyom az autópályán. Mi lehet a gond egr szelep?lehúzás a csatlakozót róla semmi különbséget nem észlelés ugyan olyan gyenge a vas pedig már ji is tisztitottam
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13906 Dátum: 2015.05.19 kedd, 09:03:30 »

Az lenne a kérdésem hogy turbót cseréltünk az auto mon tddi 115 ló és csere után sem lett jobb az autóm állítólag *** volt a turbo.sszerrlom azt mondta ez ennyit tud ez az autó de én nem hiszem hogy egy 1.4 és régi póló 130 nal lenyom az autópályán. Mi lehet a gond egr szelep?lehúzás a csatlakozót róla semmi különbséget nem észlelés ugyan olyan gyenge a vas pedig már ji is tisztitottam

Kipufogórendszer, katalizátor lehet eltömődve, vagy akár a porlasztóid is odalehetnek.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13907 Dátum: 2015.05.19 kedd, 10:41:45 »

Kipufogórendszer, katalizátor lehet eltömődve, vagy akár a porlasztóid is odalehetnek.

Lehet turbócső repedés, eltömődött üzemanyag rendszer, rosszalkodó adagoló, stb stb stb
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13908 Dátum: 2015.05.19 kedd, 16:59:34 »

De lehet akármi is... eplus2
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13909 Dátum: 2015.05.20 szerda, 21:44:27 »

Sziasztok!

Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13910 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 09:58:38 »

Sziasztok!

Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.

Üdv: Tomi


Emelt aalpjarat kb 950, normal 850 (ha jol emlékszem).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13911 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 14:17:59 »

Sziasztok!

Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.

Üdv: Tomi

Tisztelt Fórumtárs!
Ha még csak meg meg nyikkan, ahogy írod a generátor oldal indításnál és leállításnál, akkor még rá érsz a felújítással. Mivel a generátor oldali felújításnak akkor van értelme, ha a teljes rendszer összes elemét egyszerre kicseréled. Ez bizony nem két fillér. Ha kicseréled a 3 db görgőt, a rezgéscsillapító hidraulikus rugót, a főtengely ékszíjtárcsát, és felteszel egy szabadonfutót, akkor minőségi alkatrészeket feltételezve ez eléri vagy meghaladja a 100 ezer Ft-ot, és még akkor neked kell beaplikálni az elemeket a helyére. Egyszer kell megcsinálni akkor viszont jól, és nagyon nem mindegy milyen alkatrészeket építesz be. Nem rég cseréltem generátor oldali neve nincs utána gyártott görgőket, 5 ezer Km futás után. Ne tudd meg milyen lógása volt a csapágyaknak. Jó, hogy szét nem estek. Inkább kezd el spórolni a rávalót és valóban minőségi alkatrészeket építs be. Nem az az olcsó ami elsőre annak tűnik.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sodro344
Vendég
« Új hozzászólás #13912 Dátum: 2015.05.22 péntek, 10:49:31 »

üdv kérdésem az alul az interkuller csővel szemben van valami amin két vékony vákum cső van +egy vastagabb gumicső ami a levegöszürö oldalára megy a gumicső érdekelne mert nekem mem volt feldugva a levegőszüröre ennek mi a feladata vagy milyen hibát produkálhat  következő kérdés a turbo belépését lehet e valahogy kicsit lejjebb hozni mert nekem többnyire 2000 felett kezd dolgozni de ha finomabban nyomom neki akár 2800 3000 körül kezd dolgozni a turbo lyuk 2000-nél és nagyon érezhető
 
a válaszokat köszönöm

mk3 tddi kombi 2001
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13913 Dátum: 2015.05.22 péntek, 11:10:38 »

üdv kérdésem az alul az interkuller csővel szemben van valami amin két vékony vákum cső van +egy vastagabb gumicső ami a levegöszürö oldalára megy a gumicső érdekelne mert nekem mem volt feldugva a levegőszüröre ennek mi a feladata vagy milyen hibát produkálhat  következő kérdés a turbo belépését lehet e valahogy kicsit lejjebb hozni mert nekem többnyire 2000 felett kezd dolgozni de ha finomabban nyomom neki akár 2800 3000 körül kezd dolgozni a turbo lyuk 2000-nél és nagyon érezhető
 
a válaszokat köszönöm

mk3 tddi kombi 2001
vákumcsövek.egr,turbó(ha vgt-s).megkell nézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13914 Dátum: 2015.05.22 péntek, 21:47:27 »

Emelt aalpjarat kb 950, normal 850 (ha jol emlékszem).

Szia,
Köszi, nálam is hasonló, azt hittem 750 körüli melegen, de akkor ez ilyen

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13915 Dátum: 2015.05.22 péntek, 21:53:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha még csak meg meg nyikkan, ahogy írod a generátor oldal indításnál és leállításnál, akkor még rá érsz a felújítással. Mivel a generátor oldali felújításnak akkor van értelme, ha a teljes rendszer összes elemét egyszerre kicseréled. Ez bizony nem két fillér. Ha kicseréled a 3 db görgőt, a rezgéscsillapító hidraulikus rugót, a főtengely ékszíjtárcsát, és felteszel egy szabadonfutót, akkor minőségi alkatrészeket feltételezve ez eléri vagy meghaladja a 100 ezer Ft-ot, és még akkor neked kell beaplikálni az elemeket a helyére. Egyszer kell megcsinálni akkor viszont jól, és nagyon nem mindegy milyen alkatrészeket építesz be. Nem rég cseréltem generátor oldali neve nincs utána gyártott görgőket, 5 ezer Km futás után. Ne tudd meg milyen lógása volt a csapágyaknak. Jó, hogy szét nem estek. Inkább kezd el spórolni a rávalót és valóban minőségi alkatrészeket építs be. Nem az az olcsó ami elsőre annak tűnik.  wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Köszönöm válaszát, én is hasonló összegre gondoltam, ahogy az alkatrész árakat elnéztem. Akkor még hagyom picit.Esetleg jó forrás van erre? Az mitől lehet, hogy ha éjszaka megyek és mikor fékezek minimálisat halványul a világítás: generátor szénkefe?

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13916 Dátum: 2015.05.23 szombat, 07:09:17 »


Tisztelt Fórumtárs!
Tisztelettel megkérlek, ha legközelebb válaszolsz, mindig a quote után írj. Így megfelelően elkülönül a válaszod. A kérdéseddel kapcsolatban annyit. Egy megfelelően stabil villamos rendszernek nem szabad észre vennie az esetleges terhelésváltozásokat. Ha mégis van ilyen jelenség, akkor vagy töltetlen,haldokló akkumulátorral, vagy kisebb nagyobb generátor problémával kell számolni. Mindenesetre, legelőszőr érdemes az összes testkábelt beleértve az akkusarukat is, alaposan ellenőrizni és kifogástalanul megtisztítani. Egy nagy ellenállású csatlakozás okozhat ilyen meglepetéseket. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13917 Dátum: 2015.05.23 szombat, 09:17:33 »

Szia,
Köszi, nálam is hasonló, azt hittem 750 körüli melegen, de akkor ez ilyen

Üdv: Tomi

DI-nek kicsit magasabb az alapjárata. TDCI-k vannak 750 környékén.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13918 Dátum: 2015.05.23 szombat, 21:20:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tisztelettel megkérlek, ha legközelebb válaszolsz, mindig a quote után írj. Így megfelelően elkülönül a válaszod. A kérdéseddel kapcsolatban annyit. Egy megfelelően stabil villamos rendszernek nem szabad észre vennie az esetleges terhelésváltozásokat. Ha mégis van ilyen jelenség, akkor vagy töltetlen,haldokló akkumulátorral, vagy kisebb nagyobb generátor problémával kell számolni. Mindenesetre, legelőszőr érdemes az összes testkábelt beleértve az akkusarukat is, alaposan ellenőrizni és kifogástalanul megtisztítani. Egy nagy ellenállású csatlakozás okozhat ilyen meglepetéseket. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Igen tudom, csak bénáztam telefonról.. Smiley Köszönöm a tanácsot, testkábelt, sarukat megpucolom, generátortól félek, az 3 éve kapott felújítottatt még Olaszországban, "potom" 500euroért, plussz új akksit 110-ert elöző tulaj nagy örömére, nyaraláson voltunk előttünk rakták be. Majd autóvillamossági szakival ráméretek.
Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13919 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 06:37:37 »

Tisztelt László!
Igen tudom, csak bénáztam telefonról.. Smiley Köszönöm a tanácsot, testkábelt, sarukat megpucolom, generátortól félek, az 3 éve kapott felújítottatt még Olaszországban, "potom" 500euroért, plussz új akksit 110-ert elöző tulaj nagy örömére, nyaraláson voltunk előttünk rakták be. Majd autóvillamossági szakival ráméretek.
Üdv: Tomi
Kedves Tomi!
Én mielőtt szerelőhöz vinném a gépet, az akkumulátort lekapcsolva a kocsiról teljesen feltölteném. Majd néhány órás pihentetés után beszerelve, kipróbálnám a különböző nagy fogyasztók bekapcsolását a kocsiba. A változást a műszervilágítás fényerején lehet a legjobban észlelni. Egy pillanatnyi fényerő csökkenés nem jelent problémát, ha utána normalizálódik a rendszer. Nagyobb probléma akkor kezdődik, ha a műszervilágítás fényereje elkezd vibrálni. Ez kopott szénkefére utal. Mindezt azért írom mert nagyon kevés szerelő van felszerelve megfelelő műszerezettséggel a generátor üzem közbeni ellenőrzésére. Természetesen ha van valamilyen használható kézi műszered, érdemes az akkumulátor kapocsfeszültséget a terhelés  ki-be kapcsolgatása közben mérni. A feszültség nem változhat jelentősen a 14.4 V-hoz képest, ha a töltésrendszer hibátlanul működik. Érdemes mindezt végig nézni mielőtt megszabadítanak egy kis "apró" pénztől. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.24 vasárnap, 06:39:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tobik75
Vendég
« Új hozzászólás #13920 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 10:37:07 »

Sziasztok! Smiley
A véleményeteket szeretném kérni!
Adott lett a napokban egy olyan probléma, hogy a szervoszivattyú tetejére csatlakozó cső
http://kepfeltoltes.hu/view/150524/IMG_20150524_101324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

csatlakozásánál folyik, vagyis ereszt a hidraulikaolaj. Már próbáltam jobban ráhúzni, de nem segített...

Ezért szeretném a véleményeteket kérni, hogy mit tehetek?  Shocked
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #13921 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 10:43:51 »

Sziasztok! Smiley
A véleményeteket szeretném kérni!
Adott lett a napokban egy olyan probléma, hogy a szervoszivattyú tetejére csatlakozó cső
http://kepfeltoltes.hu/view/150524/IMG_20150524_101324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

csatlakozásánál folyik, vagyis ereszt a hidraulikaolaj. Már próbáltam jobban ráhúzni, de nem segített...

Ezért szeretném a véleményeteket kérni, hogy mit tehetek?  Shocked

A tegnapi szemlém alapján ez engem is érdekel!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13922 Dátum: 2015.05.26 kedd, 11:28:49 »

Kedves Tomi!
Én mielőtt szerelőhöz vinném a gépet, az akkumulátort lekapcsolva a kocsiról teljesen feltölteném. Majd néhány órás pihentetés után beszerelve, kipróbálnám a különböző nagy fogyasztók bekapcsolását a kocsiba. A változást a műszervilágítás fényerején lehet a legjobban észlelni. Egy pillanatnyi fényerő csökkenés nem jelent problémát, ha utána normalizálódik a rendszer. Nagyobb probléma akkor kezdődik, ha a műszervilágítás fényereje elkezd vibrálni. Ez kopott szénkefére utal. Mindezt azért írom mert nagyon kevés szerelő van felszerelve megfelelő műszerezettséggel a generátor üzem közbeni ellenőrzésére. Természetesen ha van valamilyen használható kézi műszered, érdemes az akkumulátor kapocsfeszültséget a terhelés  ki-be kapcsolgatása közben mérni. A feszültség nem változhat jelentősen a 14.4 V-hoz képest, ha a töltésrendszer hibátlanul működik. Érdemes mindezt végig nézni mielőtt megszabadítanak egy kis "apró" pénztől. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László!

Hál' Istennek nem vibrál a műszerfal világítás, egy pillanatra csökken a fényerő és kész, feltöltök, rámérek, megtakarítok mindent. Smiley Elkezdtem nézelődni a generátor oldali szíjrendszer alkatrészei között: Gates szíjszett 40000 huf körül, Gates szíjtárcsa 30000 huf körül ( Swag márkájú 20000 huf ) van meg még ehhez egy generátor szabadonfutó meg egy szervó szivattyú szíj plussz csapágy és akkor jó is lenne? Mármint ennyi alkatrész kell hozzá és akkor mindkét szíjrendszer cserélve lenne? Olvastam valahol, hogy van fix ékszíjtárcsa is közel féláron, az mennyire befolyásolja a rendszer működését (gondolok itt nagyobb terhelésre). Ez a Gates márka megfelelő? Vagy tud valaki ajánlani biztos beszerzési forrást? Külföld is érdekel. Smiley

Üdv: Tomi
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 11:46:42 írta szucstamas20 » Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13923 Dátum: 2015.05.26 kedd, 13:15:17 »

Tisztelt László!

Hál' Istennek nem vibrál a műszerfal világítás, egy pillanatra csökken a fényerő és kész, feltöltök, rámérek, megtakarítok mindent. Smiley Elkezdtem nézelődni a generátor oldali szíjrendszer alkatrészei között: Gates szíjszett 40000 huf körül, Gates szíjtárcsa 30000 huf körül ( Swag márkájú 20000 huf ) van meg még ehhez egy generátor szabadonfutó meg egy szervó szivattyú szíj plussz csapágy és akkor jó is lenne? Mármint ennyi alkatrész kell hozzá és akkor mindkét szíjrendszer cserélve lenne? Olvastam valahol, hogy van fix ékszíjtárcsa is közel féláron, az mennyire befolyásolja a rendszer működését (gondolok itt nagyobb terhelésre). Ez a Gates márka megfelelő? Vagy tud valaki ajánlani biztos beszerzési forrást? Külföld is érdekel. Smiley

Üdv: Tomi
Kedves Tomi!
Az előzőekben pontosan leírtam, mi minden kell a teljes generátor oldali felújításhoz. A felsorolásodból hiányoznak a generátor oldali görgők. A Gates márka már elfogadható. Ékszíjak, főtengely ékszíjtárcsa, és görgők vonatkozásában egyaránt. A Swag tárcsákkal volt gond mostanában. A fix tárcsát meg felejtsd el, ha nem akarsz idő előtti komoly problémákat a géppel. A szervó oldali teljes felújítás, szíj és a csapágy csere nincs 10 ezer Ft. Ezért mindenképp javallott ez az átalakítás, illetve a csere. A szabadonfutó tekintetében a gyári INA, vagy Relhist fórumtárstól a Japán szabadonfutó a javasolt. Ha a műszervilágítás nem vibrál, és egy pillanat alatt stabilizálódik a rendszer az egy nagyon jó hír. eljen Ettől függetlenül a csatlakozók tisztítását mindenképp érdemes megejteni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tobik75
Vendég
« Új hozzászólás #13924 Dátum: 2015.05.26 kedd, 20:53:28 »

Egy gyors kérdés Smiley
Ha alapjáraton melegszik a hidraulikusszivattyúhoz vezető cső, akkor esélyes hogy behalt a szivattyú ?  :/

Illetve érdekelne,  hogy lehet-e szimeringeket, vagy javítószettet szerezni hozzá..

Előre is köszi!! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 21:06:19 írta tobik75 » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13925 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:01:38 »

Egy gyors kérdés Smiley
Ha alapjáraton melegszik a hidraulikusszivattyúhoz vezető cső, akkor esélyes hogy behalt a szivattyú ?  :/

Illetve érdekelne,  hogy lehet-e szimeringeket, vagy javítószettet szerezni hozzá..

Előre is köszi!! Smiley

Sose fogdostam még a szervócsöveket, hogy mennyire melegek, de az biztos, hogy az, hogy melegszik az olaj, az normális.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tobik75
Vendég
« Új hozzászólás #13926 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:56:05 »

Sose fogdostam még a szervócsöveket, hogy mennyire melegek, de az biztos, hogy az, hogy melegszik az olaj, az normális.

Ha ereszt(milyen kicsit) a szivattyú, akkor szimering vagy tömítés szállhatott el benne?  Cserélhetőek?Shocked
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13927 Dátum: 2015.05.27 szerda, 06:57:16 »

Ha ereszt(milyen kicsit) a szivattyú, akkor szimering vagy tömítés szállhatott el benne?  Cserélhetőek?Shocked


Hol ereszt?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tobik75
Vendég
« Új hozzászólás #13928 Dátum: 2015.05.27 szerda, 15:25:20 »



Hol ereszt?

Hát, először a fölülről jövő cső csatlakozásánál(ami közvetlen felül van a szivattyún) ezt a problémát megpróbáltuk orvosolni tömítőpasztával(próbáltuk ráhúzni is de az nem jött be), a pasztás módszer jónak is tűnt, de most mintha a szivattyú mögül jönne ki az olaj...
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #13929 Dátum: 2015.05.29 péntek, 17:49:08 »

Sziasztok Wink
Kellene eg kis segítség van egy kis problémám az autóval,mégpedig az hogy úgy indul be mint egy traktor :gun:de szó szerint mintha csak három henger indulna be s közbe füstől mint az állat kb fél percig s addig még a gázpedálra se reagál,gondolom hogy porlasztó probléma ,következtetem ezt abból is hogy 3 hónapja volt műszakin s panaszkodtak hogy nem igazán jó a co-ja az autónak.
Ma voltam egy bontóban porlasztót nézni találtam is 6hónap garanciával 250eu. a 4db.
Nem tudom ez elfogadható ár?Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném sziasztok  integet2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13930 Dátum: 2015.05.29 péntek, 18:04:59 »

Sziasztok Wink
Kellene eg kis segítség van egy kis problémám az autóval,mégpedig az hogy úgy indul be mint egy traktor :gun:de szó szerint mintha csak három henger indulna be s közbe füstől mint az állat kb fél percig s addig még a gázpedálra se reagál,gondolom hogy porlasztó probléma ,következtetem ezt abból is hogy 3 hónapja volt műszakin s panaszkodtak hogy nem igazán jó a co-ja az autónak.
Ma voltam egy bontóban porlasztót nézni találtam is 6hónap garanciával 250eu. a 4db.
Nem tudom ez elfogadható ár?Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném sziasztok  integet2

kb reális kint, itthon bontóban azért olcsóbb. 10-15e/db. De ennél ki lehet fogni az olcsóbbat is itthon. láttam már 20e/4db is. Természetesen DIhez.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #13931 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 21:11:11 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hozzátok:

A Wiki cikkek között olvasva találtam egy turbó csővek cseréjéről illetve átalakításáról szólót (szilikon idomokkal és ALu csővekkel). Rögtön megörültem, mert már nekem is aktuális lesz a csőrendszer cseréje. Már majdnem elkezdtem a rendeléseket, mikor egy kicsit figyelmesebben elolvastam, hogy ot TDCI motorról volt szó nem TDDI-ről. Pedig nagyon tetszet, hogy szépen fotókkal, méretekkel végig van vezetve mind az öt típus.

A kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg valakinek "rejtegetve" esetleg egy hasonló műve a TDDI rendszerről? Vagy van-e a birtokában egy már leszerelt, lukas stb.. (aminek már csak eszemei értéke van) csőrendszer amit lehetne mértékadásra használni. A sajátomat, mivel nem vagyok egy szerelő zseni, már csak a kész csere alaktrészek berakásákor szeretném szétszedni.

Minden véleményt illetve információt, internet címet szivesen veszek! worship

Köszönettel:

Nándor
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13932 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 12:28:28 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hozzátok:

A Wiki cikkek között olvasva találtam egy turbó csővek cseréjéről illetve átalakításáról szólót (szilikon idomokkal és ALu csővekkel). Rögtön megörültem, mert már nekem is aktuális lesz a csőrendszer cseréje. Már majdnem elkezdtem a rendeléseket, mikor egy kicsit figyelmesebben elolvastam, hogy ot TDCI motorról volt szó nem TDDI-ről. Pedig nagyon tetszet, hogy szépen fotókkal, méretekkel végig van vezetve mind az öt típus.

A kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg valakinek "rejtegetve" esetleg egy hasonló műve a TDDI rendszerről? Vagy van-e a birtokában egy már leszerelt, lukas stb.. (aminek már csak eszemei értéke van) csőrendszer amit lehetne mértékadásra használni. A sajátomat, mivel nem vagyok egy szerelő zseni, már csak a kész csere alaktrészek berakásákor szeretném szétszedni.

Minden véleményt illetve információt, internet címet szivesen veszek! worship

Köszönettel:

Nándor
Hogy TDCI vagy Di nem annyira érdekes, inkább csak az, hogy sajnos csak 6-os váltóval szerelt autóhoz lehet kapni cső szettet, mert az más, mint az 5 sebességesé. Di-ből meg nem volt gyárilag 6-os.
Naplózva
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #13933 Dátum: 2015.06.02 kedd, 07:36:03 »

Bocsi akkor lehet, hogy nem jól fogalmaztam. Én eredeti 5 sebességes turbócső rendszerre gondoltam, nem átalakítottra. Tehát eredeti lecserélt, lukas stb... jelzővel illethető, de a hossz és átmérő méreteket kiadó verzióra (vagy ezek méreteit tartalmazó dokumentációra, nem jogvédett kivitelben, természetesen). Akkor meg ezt lehet, hogy az adok - veszek részen kellett volna írni. laugh
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13934 Dátum: 2015.06.02 kedd, 23:17:06 »

Bocsi akkor lehet, hogy nem jól fogalmaztam. Én eredeti 5 sebességes turbócső rendszerre gondoltam, nem átalakítottra. Tehát eredeti lecserélt, lukas stb... jelzővel illethető, de a hossz és átmérő méreteket kiadó verzióra (vagy ezek méreteit tartalmazó dokumentációra, nem jogvédett kivitelben, természetesen). Akkor meg ezt lehet, hogy az adok - veszek részen kellett volna írni. laugh
Pár sörért lehet, hogy lesz, aki leméricskéli őket   smile
Naplózva
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #13935 Dátum: 2015.06.03 szerda, 11:13:31 »

Ezt a valuta formát ismerem.  taps
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13936 Dátum: 2015.06.03 szerda, 22:03:59 »

Sziasztok!

Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen. rinya Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.  Huh? Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?

Kicsit megkésve, viszont a hétvégén megtörtént a bendix csere. A műtét rendben lezajlott, bár nem készültem rá, hogy ennyit kell vele pepecselni.  wave
Tegnapig azt hittem, hogy a hiba megoldódott, de sajnos még mindig csinálja, mikor kedve tartja. rinya
Esetleg valami ötlet még, hogy mitől lehet?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13937 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 06:17:29 »

Kicsit megkésve, viszont a hétvégén megtörtént a bendix csere. A műtét rendben lezajlott, bár nem készültem rá, hogy ennyit kell vele pepecselni.  wave
Tegnapig azt hittem, hogy a hiba megoldódott, de sajnos még mindig csinálja, mikor kedve tartja. rinya
Esetleg valami ötlet még, hogy mitől lehet?
lendkerék nem lóg nagyot?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13938 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 11:12:02 »

lendkerék nem lóg nagyot?
Ezt most passzolnám.  vigyor3
Hogyan lehetne ellenőrizni?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13939 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 11:33:29 »

Ezt most passzolnám.  vigyor3
Hogyan lehetne ellenőrizni?
amikor szét van szedve....és lenn van a lendkerék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13940 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 15:19:30 »

amikor szét van szedve....és lenn van a lendkerék.
Természetesen így értelemszerű, viszont nem lehet valahogy ezt megállapítani anélkül, hogy szétszednénk? Értem úgy, ha lóg, akkor nem produkál valami tünetet amiről megállapítható ?
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, vagy hülyén fogalmazok. :wawe:
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13941 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 16:09:42 »

Természetesen így értelemszerű, viszont nem lehet valahogy ezt megállapítani anélkül, hogy szétszednénk? Értem úgy, ha lóg, akkor nem produkál valami tünetet amiről megállapítható ?
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, vagy hülyén fogalmazok. :wawe:
rendszerint olyankor már nagyobb mennyiségű fémpor rakódik a harang belsejébe.ha kinn van az indítómotor,picit belehet kukucskálni.meg  a fogaskereket úgy is meglehet cibálni-lökdösni,hogy mennyire lóg...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #13942 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 21:16:27 »

rendszerint olyankor már nagyobb mennyiségű fémpor rakódik a harang belsejébe.ha kinn van az indítómotor,picit belehet kukucskálni.meg  a fogaskereket úgy is meglehet cibálni-lökdösni,hogy mennyire lóg...
Áhhá, kár hogy ezt az infót nem tudtam, még mielőtt összeraktam voona. Bár akkor még szentül hittem, hogy megoldottam a problémát. nyes
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #13943 Dátum: 2015.06.09 kedd, 09:54:00 »

Sziasztok

Cserére szorul a külső üzemanyagszivattyú az autómon, mert nagyon kehes a hangja. (2001, 2.0 TDDI, 85KW)

Az volna a kérdésem, hogy szabad-e megvenni a Spanyol utángyártottat, ami ~19ezer forint, vagy csak drágábbal szabad kezdeni?

Erről lenne szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=8798&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=7&kereso_marka=Ford

köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13944 Dátum: 2015.06.09 kedd, 10:10:41 »

Sziasztok

Cserére szorul a külső üzemanyagszivattyú az autómon, mert nagyon kehes a hangja. (2001, 2.0 TDDI, 85KW)

Az volna a kérdésem, hogy szabad-e megvenni a Spanyol utángyártottat, ami ~19ezer forint, vagy csak drágábbal szabad kezdeni?

Erről lenne szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=8798&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=7&kereso_marka=Ford

köszi

AC ügyben őket szokták emlegetni: http://www.ko-csi.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #13945 Dátum: 2015.06.09 kedd, 15:23:06 »

AC ügyben őket szokták emlegetni: http://www.ko-csi.hu/

Az rendben van, na, de ott is többfélét árulnak. Igazából az érdekel, hogy inkább költsek-e rá 15ezerrel többet és vegyek márkásabbat vagy jó az olcsóbb is.
Naplózva
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #13946 Dátum: 2015.06.09 kedd, 15:47:42 »

Az rendben van, na, de ott is többfélét árulnak. Igazából az érdekel, hogy inkább költsek-e rá 15ezerrel többet és vegyek márkásabbat vagy jó az olcsóbb is.
Sziasztok,
Ez engem is érdekelne, mert nálam is néha búgó hangon jelzi az AC, hogy csereérett. worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #13947 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 09:51:40 »

Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13948 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 12:10:17 »

Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Hello!
Nekem is megfogja rendesen. Főleg amíg nem épül fel a turbónyomás . Furcsa volt először nekem is.
Pályán nem érezni annyira  eljen
Üdv!
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13949 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 12:14:26 »

Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.

Városban eléggé lehet érezni a klímát. De cserébe egész napos tűző napon állás után is pár perc alatt lehűti az utasteret Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.